יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:25

מיאמי: נמרוד משיח במקום הרביעי, צוברי עשירי

סבב גביע העולם: השייטים הנאבקים על הכרטיס הבודד ללונדון 2012 פתחו את התחרות בשני שיוטים. דמפסי מוליך. 470: סלע וקליגר רק במקום ה-16

|
נמרוד משיח. רביעי במיאמי (אמיר לוי)
נמרוד משיח. רביעי במיאמי (אמיר לוי)

שייטי הניל פרייד, נמרוד משיח ושחר צוברי, המתחרים ביניהם על הכרטיס הבודד לאולימפיאדת לונדון 2012, החלו את דרכם בתחרות "רולקס" מסבב גביע העולם הנערכת במיאמי.

לאחר שני השיוטים הראשונים, מדליסט הארד מאליפות העולם והמדורג מס' 1 בעולם, נמרוד משיח, ניצב במקום הרביעי בעוד המדליסט האולימפי מבייג'ין, שחר צוברי, במקום העשירי.

משיח פתח את התחרות עם מקום שביעי בשיוט הראשון ובשיוט השני סיים שלישי מה שמציב אותו עם 10 נקודות שליליות עד כה, צוברי לעומת זאת סיים את השיוט הראשון במקום ה-12 ואת זה שלאחריו במקום השביעי. נכון לעכשיו מוביל את התחרות ניק דמפסי, הבריטי הוותיק לו ארבע נקודות שליליות.

נציגים ישראלים נוספים בתחרות הם סגני אלופי אירופה בדגם ה-470, גידי קליגר וערן סלע. השניים לא פתחו טוב את התחרות ולאחר שני שיוטים הם רק במקום ה-16, כשאת השיוט הראשון הם סיימו במקום ה-23 ואת זה שלאחריו במקום העשירי. את התחרות מובילים כרגע הצמד הבריטי, אליוט וויליס וניק אשר עם 4 נקודות שליליות.

התחרות במיאמי, שנערכת בפעם ה-21, נחשבת למבחן מצוין עבור השייטים הישראלים, שכן היא מארחת את בכירי השייטים בעולם ויכולה לספק אינדיקציה מהימנה לגבי מצבם לקראת המשך ההכנה למשחקים האולימפיים.          

שחר צוברי. פתיחה בינונית (אמיר לוי)
שחר צוברי. פתיחה בינונית (אמיר לוי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */