יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:23

בדרך לעוד תואר? קצרין/גליל עליון מוליכה בצפון

נוער לאומית: האלופה שוב הרשימה וניצחה 72:85 את בני הרצליה. מכבי ראשל"צ עדיין ראשונה בדרום, אחרי שניצחה בדרבי. מכבי ת"א הביסה את ירושלים דני

|
גליל חוגגת אליפות. יחגגו גם העונה? (דרור עינב)
גליל חוגגת אליפות. יחגגו גם העונה? (דרור עינב)

הערב (יום שני) נערך המחזור ה-15 בליגה לאומית לנוער. שתי המוליכות, הפועל קצרין/ גליל עליון ומכבי ראשון לציון, ניצחו ושמרו על המקומות הראשונים. במחוז הדרומי נערך הדרבי של ראשון לציון, בו הביסה מכבי ראשון לציון את מכבי עופר ראשל"צ 64:91 ושמרה על במקום בפיסגה.

במשחק נוסף הביסה מכבי תל אביב את הפועל ירושלים דני 65:100. ניצחון זה העלה את הצהובים למקום השלישי בטבלה, על חשבונה של ירושלים שירדה למקום הרביעי במחוז הדרומי.

עירוני רמת גן הביסה את הפועל ירושלים יובל 64:104, כאשר אור קהל ואיגור מאיור קולעים 25 נקודות כ"א. מכבי שוהם ניצחה בקרב תחתית את הפועל גבעתיים 65:86.

שתי הקבוצות עלו דרוכות למשחק והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון נקודה בלבד לשוהם. רבע שלישי מצוין של המקומיים, בו הם קלעו לא פחות מ-30 נקודות, סידר ניצחון חשוב מאוד בקרב התחתית.

מכבי ת&qout;א - גליל עליון (קובי אליהו)
'גליל עליון אלופים'. העונה זה יקרה שוב? (קובי אליהו)
 

במחוז הצפוני שמרה הפועל גליל עליון/קצרין על המקום הראשון אחרי ניצחון ביתי על בני הרצליה 72:85. מכבי חיפה ממשיכה לדלוק בעקבותיה במקום השני וזאת אחרי ניצחון ביתי 86:95 על הפועל כפר סבא. הפועל עמק יזרעל הביסה את מכבי חדרה 46:87, הרבה בזכות 20 נקודות של לייש נועם, המצטיין במגרש.

המשחק המותח של המחזור נערך בין אליצור עירוני נתניה להפועל גלבוע מעיינות. 50 שניות לסיום הובילו האורחים מהגליל ב-10 נקודות,, אך נתניה הצליחה לצמצם להפרש שלוש, כשנותרו עוד עשר שניות בלבד. אך בהתקפה האחרונה החטיאה נתניה זריקת התאבדות משלוש והפסידה במשחק.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */