יום שבת, 26.04.2025 שעה 06:14
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
7632-8933ברצלונה1
7231-6633ריאל מדריד2
6627-5633אתלטיקו מדריד3
6026-5033אתלטיק בילבאו4
5441-5033בטיס5
5245-5532ויאריאל6
4649-5033סלטה ויגו7
4446-4033אוססונה8
4438-3133מיורקה9
4237-3233ריאל סוסיאדד10
4142-3533ראיו וייקאנו11
3930-3133חטאפה12
3941-3532אספניול13
3949-3733ולנסיה14
3744-3533סביליה15
3552-4033ג'ירונה16
3446-3533אלאבס17
3253-3833לאס פלמאס18
3049-3033לגאנס19
1681-2433ויאדוליד20

ריאל חילצה 1:1 באלמריה, 1:4 לבארסה על מלאגה

הבלאנקוס איבדו נקודות מול האחרונה. אולואה כבש ראשון, גראנרו השווה. וייה (צמד), אינייסטה ופדרו חגגו בקאמפ נואו. 0:2 לוולנסיה על לה-קורוניה

|
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב מהתוצאה בסיום (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב מהתוצאה בסיום (רויטרס)

סנסציה במחזור ה-19 בספרד. ריאל מדריד סיימה ב-1:1 מול האחרונה בטבלה(!), אלמריה. הבלאנקוס לא הצליחו לשחזר את הניצחון המדהים של היריבה המושבעת, ברצלונה, שהשפילה את אלמריה העונה, 0:8.

ז'וזה מוריניו וחניכיו לא הצליחו לשחזר את הניצחון האחרון 1:3 בגביע, בדרבי מול אתלטיקו. במחזור הבא הקבוצה מהבירה הספרדית תארח את קבוצתו של דודו אוואט, מאיורקה.

דווקא האורחת עלתה ראשונה ליתרון משער של לאונרדו אולואה בדקה ה-60. 17 דקות אחר כך, מכל סוללת הכוכבים של ריאל, דווקא אסטבן גראנרו היה זה שהציל את מוריניו ממבוכה גדולה כשכבש וקבע את תוצאת המשחק.

1:4 קל לברצלונה
ברצלונה ניצלה, כמובן, את איבוד הנקודות המביך של ריאל כדי לפתוח פער של ארבע נקודות בצמרת אחרי 1:4 קליל על מלאגה בקאמפ נואו.

אנדרס אינייסטה פתח את החגיגה הקטאלונית בדקה השמינית עם בעיטה מושלמת לקורה ופנימה. עשר דקות לאחר מכן, דוד וייה כבש את הראשון שלו במשחק ובדקה ה-34 פדרו רודריגס חתם את תוצאת המחצית אחרי דחיקה מקרוב.

ברצלונה חוגגת בקאמפ נואו מול מלאגה, הערב (רויטרס)
ברצלונה חוגגת בקאמפ נואו מול מלאגה, הערב (רויטרס)
 

בדקה ה-68 דודה צימק את התוצאה ל-1:3 בכדור חופשי נפלא לרשת של ויקטור ואלדס, אך וייה סגר סיפור בדקה ה-74 לאחר עוד התקפה קלאסית של ברצלונה. כעת לחניכיו של פפ גוארדיולה 52 נקודות, לריאל 48.

ולנסיה ניצחה את לה קורוניה 0:2
ולנסיה המשיכה בתקופה המצויינת ורשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות אחרי שגברה 0:2 במסטאייה על לה-קורוניה.

77 דקות חיכו האוהדים המקומיים עד שראו את הרשת זזה. דווקא המגן הצרפתי, ג'רמי מת'יאו הצטרף להתקפה וכבש את שער היתרון של ולנסיה. מת'יאו קיבל כדור עומק, חדר לרחבה ומזווית קשה הפציץ לרשת ברגל שמאל, 0:1 למקומיים.

פאבלו הרננדס (רויטרס)
פאבלו הרננדס בטירוף אחרי השער שלו (רויטרס)
 

האורחים החלו לתקוף במטרה למצוא את השיוויון, הפקירו את ההגנה ושילמו את המחיר. בדקה ה-90 הקשר הספרדי, פאבלו הרננדס, הסתנן לרחבה, קיבל כדור מצויין, עקף בקלילות את דניאל ארנזוביה וגילגל לרשת החשופה, 0:2 בסיום לוולנסיה.

לה-קורוניה לא התאוששה מה-4:0 שחטפה מול בארסה במחזור הקודם ורשמה מחזור שני ברציפות עם הפסד בליגה. במחזור הבא תארח ולנסיה את מלאגה ואילו לה-קורוניה תתארח אצל סראגוסה.

לכתבה זו התפרסמו 140 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 140 תגובות ב-75 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
75
עידו17/01/2011 17:48
מלכה ברצלונה יאללה ברצלונה לא יורדת מהמקום הראשון!
השב   •  33
74
יעז הרים17/01/2011 17:40
מספר הבישולים של מסי העונה פשוט מטורף, מי שיודע אותו יכול להבין למה מסי נחשב טוב יותר וזאת למרות שבינתיים כבש פחות מרונלדו.
השב   •  42
73
blue is the color17/01/2011 16:31
איפה אתה חי, אבל צ''לסי ומנצ''סטר, יצאו מהקאמפ-נואו, בתקופת הטיקי טקה, עם שערי חובה. ברצלונה מתקשה מול מנצ''סטר וצ''לסי, בגלל שיש להם קישור אמצעי מאוד מאסיבי וחזק, לא משנה מה תגיד על קבוצות לא יציבות, אולי חלק מזה נכון, שתי הקבוצות מגיעות למשחקים גדולים, ובטחח ובטח בליגת האלופות.
אז ככה שאני לא בטוח שריאל היקרה, אם ברסה לא הצליחה ב2009, וב2008, למה שיראל תצליח?? שאלה למחשבה? נראה בהמשך השנה..
השב   •  03
adam17/01/2011 20:53
עוד אוהד שראה את צלסי וקפץ עליה.קודם כל מנצסטר סיימה עם ברסה בקאמפ נואו 0-0 וזאת לא הייתה בתקופת טיקי טקה..דבר שני גם אתם סיימתם 0-0 בקאמפ נואו עם בונקר מסריח אבל פשוט ברסה החמיצה בצרורוצ..קודם כל תראה משחק של שידור חוזר אחר כך תגידי שמנצסטר וצלסי הבקיעו בקאמפ נואו
השב   •  20
שגיא17/01/2011 21:10
השב   •  10
72
blue is the color17/01/2011 16:28
מצטער לפוצץ את הבלון שאתה חי בו, אבל ליברפול של השנתיים האחרונות היא סרט אחר לגמרי מליברפול של העשור השלם. ליברפול הגיע פעמיים למעמד של גמר-ליגת-האלופות, פעם ניצחה את מילאן, ופעם הפסידה למילאן.  ארסנל הגיע פעם אחת למעמד של גמר, וב2009 הייתה בחצי הגמר. צ''לסי הגיעה למעמד של גמר פעם אחת בעשור החולף ב2008, חצי גמר ב2009, וכל שנה כל העשור היא פקטור משמעותי באירופה. ושלא נתחיל לדבר בכלל על היונייטד.
אז לפני שאתה פותח את הפה . יושע מה, עזוב, אל תפתח את הפה, וגם אל תחשוב על לפתוח את הפה "סייג לחוכמה שתיקה".
אפילו הליגה הגרמנית לטעמי יותר מותחת מהליגה הספרדית, הסופר-קלאסיקו היה חד צדדי, שלא ראיתי דבר כזה מימיי (כל החכמולוגים יפתחו את הפה "6-2" "6-2"), אפילו הסופר-קלאסיקו שבו ברסה ניצחה את ריאל 6-2, לא היה חד-צדדי כל כך, בסופר קלאסיקו של החמישייה, ריאל בקושי עברה את החצי, לא הצליחה להניע את הכדור, ולא הצליחה לקחת את הכדור, זה היה מעין חתול ועכבר (תנחשו לבד, מי זה מי), ריאל הייתה נראית חסרת-אונים, אל מול הטיקי-טקה של ברצלונה. ולעומת זאת בקלאסיקו של ה6-2 ריאל הגיעה למצבים הכניסה שני שערים, והצליחה להניע את הכדור, ולחצות את החצי (מידי פעם, כמובן).
השב   •  01
71
lionel messi17/01/2011 15:14
עם כל הכבוד, ריאל בושה. עד שהייתה לה הזדמנות לעלות למקום הראשון, גם אותה היא מפספסת ועושה תיקו! ועוד מול מי? האחרונה בטבלה! ומי האחרונה? אלמריה שהפסידה לבארסה 8:0 באותו מגרש!
השב   •  34
70
liron ben shabat17/01/2011 11:12
ידעתי שריאל תעשה תיקו ידעתי ריאל היא קבוצה עייפה מאוד חלשה מאוד ואחרי התיקו הזה הם היכנסו למשבר גדול של הפסדים ושל תיקואים אבל עזבו ברצלונה קבוצה של נשמע איזה כיף היה לראות את ברצלונה אחרי המשחק המשעמם של ריאל ושמתם לב שהפרש השערים בין ברצלונה לריאל הוא 20 שערים מדהים אותי איזה דבר ענק!
השב   •  42
69
עמרי17/01/2011 10:56
תראו מזה ריאל מדריד, רונאלדו לא ביום טוב וזהו אין קבוצה. וברצלונה.. אך איזה כיף הם פשוט חבורת תותחים. יאללה טרבל!!
השב   •  41
68
ברצלונה17/01/2011 09:40
כל עוד הפסדתם לאלמריה כל קבוצה אפילו אום אל פחם ינצחו אתכם
השב   •  44
רועי.מ.17/01/2011 16:26
השב   •  10
67
טל17/01/2011 09:37
הליגה הספרדית נהפכה לליגה משעממת הליגה כל כך חלשה שאין הפתעות בארסה מנצחת הכל ריאל הכל וקרב האליפות נקבע אחת עם השנייה בשבביל זה אני רואה עונה שלמה אני רואה רק את הסופר קלאסיקו בניגוד גמור לליגה האנגלית שם היו לך את מנצסטר צלסי ליברפול ארסנל שהמשיכו במאבק ונתנו קרב אחת לשניה בשנים האחרונות גם מנצסטר סיטי טוטנהאם הליגה האנגלית הטובה בעולם והמהנה לצפייה ליגה ספרדית זה 2 קבוצות אי אפשר להגיד ליגה על 2 קבוצות
השב   •  12
66
יוני17/01/2011 09:22
אתם מבינים את אוהדי ריאל .
כריסטיניו מציל אותם ב90 אחוז מהמשחקים והם אומרים נימאס .
לידעתך אחרי הגול הוא כמעט לבד ניצח את אלמריה ..
הלך לבד בעט השעור עדף
המשקוף בסוף ..
השחקן היחידי שמשחק טוב הוא כריסטיניו
אוזיל ניזכר לשחק פעם ב 10 משחקים
כריסטיניו די מאריה וקסיאס הם היחידים שמגיעים לכל משחק ומנסים !
השב   •  02
65
אוהד17/01/2011 09:01
אין מה לעשות בברסה מחוייבים לסמל , בריאל מחוייבים לכסף!!
השב   •  31
64
אור17/01/2011 08:58
רואים שאתה אוהד בארסה רונאלדו בעט רק פעמיים בכל המשחק מרחוק והוא היחיד שעשה משהו, אחרי הגול הוא לקח אחריות כמו גדול פחות הלך לו, אלוהים לא רצה שזה יכנס וגם הפפיצוץ שלו למשקוף היה צריך להכנס לא נורא ב''ה ננצח כל משחק מעכשיו ובארסה תאבד נקודות
השב   •  43
63
eric llondon17/01/2011 08:56

רונאלדו פרח במנצ''סטר כי היו שם שחקנים מאוד מוכשרים
שנתנו לא הרבה כדו רים להבקיע. שנה שעברה רוני היה יכול להיבחר לשחקן השנה
 ותתחיל להבין שהליגה האנגלית היא הטובה  ביותר.וריאל זה בלוף אחד גדול.
השב   •  20
62
המלך!17/01/2011 08:15
אפילו לעבור אתשמינית-גמר ליגת האלופות זה ניראה לכם כבר כמו משימה בלתי אפשרית!
השב   •  31
61
HITMAN17/01/2011 08:05

השב   •  30
60
עטלף רמלאי!!17/01/2011 07:58
כל הכבוד עטלפים שלי!
השב   •  12
דן17/01/2011 08:41
אבל אי אפשר להגיד "לה ולנסיה". ויוה ולנסיה זה מספיק.
השב   •  01
59
באר שבע גם בטוב באר שבע גם ברע17/01/2011 07:52
הליגה האנגלית הרבה יותר טובה מהליגה הספרדית גם מבחינת יכולת וגם מבחינת קבוצות למה איזה קבוצות יש בליגה הספרדית ברצלונה וריאל! בליגה האנגלית יש את צ''לסי מנצסטר יונייטד מנצ''סטר סיטי ארסנל טוטנהאם ליברפול שמאכזבת העונה אבל לא משנה תראו כמה קבוצות יש בליגה האנגלית שמועמדות לתואר ותראו כמה בליגה הספרדית רק 2!
השב   •  41
יוני17/01/2011 12:35
מתי בפעם האחרונה לא יונייטד ולא צ''לסי זכו?
באנגליה, לפחות השנה, כל קבוצות הצמרת בינוניות ובגלל זה הפערים שם קטנים, בעונות טובות של צ''לסי ויונייטד הן היו הרבה יותר חזקות מאשר כיום.
השב   •  30
מנצ''סטר יונייטד17/01/2011 15:52
זה ממש לא נכון,כי גם כשצ''לסי ומנצ''סטר יונייטד היו יותר טובים עדיין היתה הרבה מאוד יריבות ותחרות על האליפות,זה שצ''לסי ומנצ''סטר יונייטד זכו זה לא אומר שאר הקבוצות לא נאבקו
השב   •  00
עמיר17/01/2011 22:14
אז בואא אני יגיד לך גפ לפחות 6 קבוצות נפלאות בספרד, נתחיל מבארסה וריאל, ויאריאל, אתלתיקו, סביליה, ולנסיה..
ושלא נדבר על היכולת המדהימה שקיימת לאספניול, מאיורקה, אתלתיק בילבאו ועוד..
השב   •  10
58
יוסי17/01/2011 07:17
השב   •  76
57
גיא17/01/2011 06:22
חוץ מצלסי ומנצסטר יונטד אף קבוצה לא לקחה אז אל תבלבלו את השכל שהליגה האנגלית יותר מעניינת אם כבא אז הבונדסליגה היא הליגה הכי טובה כל שנה קבוצה אחרת לוקחת אליפות
השב   •  31
56
גיא17/01/2011 06:20
שאינן מנצסטר או צלסי ? אם כבר אז הבונדסליגה היא היום הליגה הכי מעניינתת שם כל שנה קבוצה אחרת לוקחת אליפות
השב   •  40
55
someone17/01/2011 03:22
כל אלה שאומרים שבליגה הספרדית שולטות שתי קבוצות בלבד, תחשבו פעמיים אם גם באנגלית ריאל ובארסה לא היו מפרקות את הליגה.

בואו נעזוב את בארסה. נלך על ריאל. למרות שרק לאמר בארסה זה כבר יכול להשתיק כל קבוצה. נדבר על ריאל שלפחות יהיו כוחות, יחסיים כמובן.

בריאל מדריד ישנו שחקן, ששמו כריסטיאנו רונאלדו. השחקן הזה לבדו סחב את היונייטד לאליפויות על פני כל הליגה האנגלית. לא לעונה אחת, לא לשתיים, לשלושה! רצופות! פרגוסון כבר הכריז שזו הקבוצה הכי טובה שהוא אימן. וברגע שהוא עזב? האליפות נדדה דרומה. ללונדון.

קאקה. שנת 2007 היתה מצוינת עבור היונייטד. כן, וגם חצי הגמר ההוא מול מילאן של השחקן הזה, קאקה. עם צמד אדיר כשבאחד מהשערים הוא פשוט מרסק לרסיסים את ההגנה של היונייטד, ומנצח אותה לבדו. אני מאמין שהוא היה יכול לעשות את זה גם מול בלקפול וברמינגהאם.

אלונסו. זוכרים את אותה ליברפול של עד לפני שנה וחצי? קבוצה טובה, אה? הטרידה יפה מאוד את היונייטד של רונאלדו וסיימה שנייה. נכון. ומאז שאלונסו עזב? אחת מאריות הכדורגל של אנגליה הפכה לקבוצת תחתית!

אוזיל ודי מריה. עזבו לרגע את היכולת הפנומנלית של השניים האלו, בואו נתמקד בפן אחר. אחרי אוזיל רדפו אחרי המונדיאל כל הקבוצות הגדולות. כולל היונייטד, הסיטי, צ''לסי, כולן. פרגוסון ניסה להביא את אוזיל ולבנות סביבו את הקבוצה לעונה החדשה. הוא הצהיר את זה שהוא רוצה לבנות את הקבוצה סביבו לשנים הבאות גם כן. אבל הוא עוד אחד בריאל, מסתבר.
אותו סיפור עם אנחל די מריה. צ''לסי ריאל בארסה והיונייטד התקטשו כדי לזכות בשירותיו. ופרגי ראה אותו כפיתרון מושלם אחרי עזיבת רונאלדו, אבל הוא בסוף? בריאל. אני לא חושב שאם ריאל היתה בליגה האנגלית היא לא היתה מובילה את הליגה. להמשיך? אני יכול. חדירה, פפה, קסיאס, ראמוס והיגוואין זו רק חלק מהרשימה. חבל. תחשבו שוב לפני שאתם זורקים את השטות הזאת שזו ליגה של שתי קבוצות.

ועוד לחשוב שישנה עוד קבוצה שהיא שתי רמות מעל ריאל! מפחיד!
השב   •  55
אוהד17/01/2011 08:50
ראינו את הצמד הזה מול ברצלונה =,2 קונוסים " על המגרש כמו שאר שחקני ריאל .רונלדו -מוריניו היה צריך להחליף את האגואיסט הזה שגורם רק נזק .
השב   •  30
אמג''ד בדראן- צ''לסי בדם17/01/2011 11:20
מה אתה ילד ? ליברפול ניצחה את ריאל בחוץ 1-0 ובבית 4-0 ! צ''לסי אם לא השופט המכור הייתה צריכה לסיים את המשחק בלפחות 4 שערים .. אבל נגמר בסוף 1-1 ! בליגה הספרדית אין הגנות לכן ריאל וברסה מפרקות .. כל קבוצה אנגלית יכולה לעמוד בכבוד מול ברסה וריאל .. ו 4 הגדולות יכולות לנצח את ריאל ולתת פייט רציני לברסה ואולי ינצחו אותה .. אולי לא .. אבל מה שבטוח הן לא יהיו טרף קל לברסה
השב   •  10
יוני17/01/2011 12:32
איפה היו כל ההגנות החזקות באנגליה בעונה שעברה, שצ''לסי חילקה לכל מי שביקש שביעיות ושמיניות, שיונייטד וארסנל בעונות בינוניות כבשו המון רביעיות ושאפילו טוטנהאם נתנה תשיעיה!!
השב   •  30
someone17/01/2011 13:15
לאוהד אשדוד אני בכלל לא אנסה לתת תשובות. האובייקטיביות ממש חוגגת בתגובה שלך. אם אתה חושב שאוזיל ודי מריה קונוסים, יש לך קצת חומר להשלים לדעתי. קצת הרבה למען האמת.

לאמג''ד. ליברפול ניצחה את ריאל, ומי שהיה המצטיין שלה זה היה אלונסו. הוא נתן צמד משחקים אדיר אז ונבחר למצטיין המשחק. וכשהוא עזב? ליברפול נפלה חזק.
וכנראה לא תפסת את מה שאני אומר. רונאלדו לבדו ניצח את כל הליגה האנגלית 3 פעמים רצופות. אז עם כל סוללת הכוכבים שלו לא כל שכן?

ואל תשלה את עצמך. אין לאף קבוצה מהליגה האנגלית שום סיכוי לעמוד מול ריאל, לפחות לפי ההיגיון. אבל בכדורגל הכל יכול להיות.
השב   •  20
54
מסי אלהים17/01/2011 02:01
השב   •  30
53
KOP17/01/2011 01:03
משחק אחד שרונאלדו לא נותן שער ריאל מחלצת תיקו. אי אפשר שקבוצה תיבנה על שחקן אחד, לריאל אין חלוץ אז סומכים עליו לתת את השערים היחיד שעוד מנסה זה די מארייה שלדעתי פשוט פאנטאסתי אבל עזבו את זה, אין חלווץ! מה זה קבוצה ללא חלוץ זה פשוט כלום, זה כמו בני יהודה רק עם רונאלדו חח. לדעתי בסיום ההשאלה של זלאטאן צריך ללכת עלייו בכל הכח, ברצלונה זקוקה לכסף כדי לקנות את פברגאס ואולי להביא עוד איזה חיזוק קטן בחוד שיהיה איזה מחליף ברמה, ואם פיגו נמכר אז גם הוא ימכר, הוא מתאים לריאל כמו כפפה בהזמנה, הוא התחיל לבשל בלי סוף ונותן שערים בזמנים הקשים, הוא נייהיה שחקן של מאני טיים, ולגביי ברצלונה אין מה לומר כבר, פשוט כיף, כיף לראות אותה כל פעם מחדש. אהה ומי אמר שמוריניו בונקריסט? הוא שיחק היום עם 2 בלמים וראמוס חלוץ חח
השב   •  91
יוני17/01/2011 01:49
אמרת לא בונקריסט ?? מאמן שפותח משחק עם חלוץ אחד רונלדו ושתי קשרים אחוריים חדיירה ואלונסו מול אלמריה זה מצחיק עושה חילוף במקום להוציא את חדיירה ולהכניס את בנזמה שיהיה עוד שחקן התקפה הוא הוציא את קאקא ושוב פעם מול אלמריהה זה מביךך איך שהם נראים פשוט עושה כייף לעין..!!
השב   •  40
52
אלי17/01/2011 00:57
ליגה יותר איכותית ויותר מעניינת הליגה הספרדית.. ליגה אנגלית זה כדורגל של מח וכח טקטי ליגה ספרדית זה כדורגל טכניי נטו כדורגל ואם תשים את ברצלונה וריאל גם באנגלית וגם באיטלקית הם גם שם יתחרו על מקום ראשון שני צלסי ברמה של ויאריאל לא יותר להשוות אותה לברצלונה זה בדיחה לסטנדאפ..
השב   •  61
51
אחת17/01/2011 00:24
איך אתה יכול להשוות את ה"צמרת" של הליגה האיטלקית, שזה מילאן במקרה הזה,לצמרת של הליגה הספרדית ולהגיד שהיא לא הייתה מנצחת אותם אם ריאל קרעה את מילאן ב2-0!!?
השב   •  52
50
בארסה17/01/2011 00:16
השב   •  30
49
י.ק.17/01/2011 00:15
בין בארסה לריאל עומד היום על 20 שערים! הפרש הנקודות זה יפה, הפרש השערים פשוט מדהים.
השב   •  50
48
אוהד17/01/2011 00:14
אסור שיהיה משהו רציני, חייבים אותו נגד ארנסל שיהיה מול נאסרי, אדריאנו לא ברמה שלו, וחוץ מזה אלבס חשוב מאוד להתקפה
השב   •  90
47
אוהד17/01/2011 00:08
מאוד התבעסתי מהגול, אבל לא נורא. עוד תיקו של ריאל, הפער יהיה 6 נקודות, ועם ניצחון בקלאסיקו 9! עוד אליפות, צריך להוכיך שבארסה הזאת גדולה גם על בארסה הגדולה של קרויף עם לפחות 4 אליפויות רצופות ועוד זכיה בליגת האלופות וגביע
השב   •  60
46
מנצ''סטר יונייטד17/01/2011 00:06
אני אגיד לכם מה הבעיה שלכם,אתם מסתכלים רק על קבוצה אחת מליגה שלמה,אין ספק שברצלונה הכי טובים באירופה העונה אבל אתם צריכים להבין שהם מנצחים קבוצות ברמה של ליגה ג'' וזו לא חוכמה,לעומת זאת באנגליה אין קבוצה כמו ברצלונה,אבל אם תראו את המשחקים שם אז אתם תראו מה זה כדורגל קשה ומאמץ,אז אני מצטער להגיד לכם,אבל הליגה האנגלית פי 1000 יותר טובה מהספרדית
השב   •  79
שלומי17/01/2011 00:37
עונה לך על השאלה אני מקווה
השב   •  20
ברסה17/01/2011 00:52
אתה שכחת שלפני שנתים קיבלת בראש מברסה אני מאחל שברבע נשחק נגדכם ונשפיל אותכם עם 5 לא עם 2
השב   •  41
יוני17/01/2011 00:57
קודם כל גם ריאל יותר טובה מהסיטי שבמקום השני, תסכים איתי, ואם תשווה גם בין הקבוצות של מקומות 3-5 באנגליה ובספרד תראה שמבחינת נקודות ביחס לכמות המשחקים, לספרדיות יש יותר. יכול להיות שאם תרד עוד יותר למטה בטבלה אז יהיו אנגליות חזקות יותר אבל שם גם מסתיים רוב העניין, זה לא באמת רלוונטי אם קבוצה מקום 20 באנגליה שווה מקום 16 בספרד, וקבוצה מקום 15 באנגליה שווה מקום 12 בספרד, בסופו של דבר כל העניין מתרכז ב 4/5/6 קבוצות מובילות בכל ליגה (להוציא אולי את ווסטהאם וגרנט) ובחלק הזה הליגה הספרדית לא נופלת מהאנגלית.
בוא נעשה קצת השוואות, תסכים איתי ששני השחקנים הטובים בעולם, רונאלדו ומסי, משחקים בספרד. קח את גביע אופ"א, מתי לאחרונה קבוצה אנגלית זכתה בו? ליברפול 2001, לעומת זאת החל מ-2004, היו 4 זכיות ספרדיות (ולנסיה, סביליה פעמיים, ואתלטיקו עונה שעברה בליגה האירופאית). קח את המונדיאל, אז חוץ מההבדל הבולט בין נבחרות אנגליה וספרד, תסתכל על התפוקות של בכירי חלוצי הליגה האנגלית- דרוגבה, רוני, ואן פרסי וטורס שכמעט ולא כבשו, לעומת פורלאן, ויה, היגוואין ולואיס פביאנו שכל אחד מהם נתן כמה שערים במונדיאל ותראה שהמצב באנגליה לא משהו, הליגה די נחלשה שם (צ''לסי, ליברפול).
השב   •  52
אוהד17/01/2011 08:53
ראינו כיצד ברסה נצחה את יוניטד באלופות , ראינו איך הכדורגל היפה מנצח " את הכסאח".
השב   •  21
המבין17/01/2011 09:42
הם מנסים להצדיק את בארסה.. שחכתם שנגד צ''לסי לא ראינו את צ''אבי ומסי.. ובזכות שופט אידיוט עליתם לגמר. אבל תפסיקו להשוות בין הגדולות סתכלו על כל הליגה! פולהאם שהייתה בחצי גמר ליגה אירופאית לפני שנה עכשיו נאבקת בתחתית הליגה האנגלית. תהיו טיפה יותר אובייקטיבים.
השב   •  02
45
יהודי ציוני16/01/2011 23:58
זה משהו אחר. אי אפשר להסביר
השב   •  141
44
ירון16/01/2011 23:54
בושה! לא נלחמו ולא כלום..אל תדאגו ריאל בדרך לטראבל גם עכשיו.
השב   •  735
יוני17/01/2011 07:54
אם מלאגה מכרה את המשחק אז גם אתם שקיבלתם 5 מכרתם גם לא נלחמתם ולא כלום ולא דואגים אתם בדרך לים לא לטראבל..!!
השב   •  60
43
אלון16/01/2011 23:39

אם לא ניקח השנה את האליפות זה יהיה אי צדק משווע.
ברצלונה היא ללא ספק הקבוצה הכי טובה בליגה הספרדית.
ברמה אחת לפחות מעל ריאל,וב 3 רמות משאר הקבוצות בלידה.
הבלוף של ריאל התגלה ב 5-0 והמשיך היום כשריאל סחתה בקושי תיקו בבית מהאחרונה בטבלה !!
 

השב   •  122
אוהד17/01/2011 00:06
אבל באמת הם לא חזקים נגד הגדולות, נראה אותם מול ליון.
השב   •  61
42
עכשיו הפועל לנצח מחר16/01/2011 23:34
ולתפוס את המקום הראשון
השב   •  11
41
שי16/01/2011 23:25
השב   •  11
40
eric llondon16/01/2011 23:18
כול  מומחי הספורט בעולם  טוענים שהליגה האנגלית
 היא הטובה ביותר בעולם . ואתה חכם הלם טוען אחרת.ליגה נמדדת על כול הקבוצות
שלה ולכן אנגליה היא הטובה בעולם.בספרד יש קבוצה וחצי. בארסה .וחצי זה  ריאל שזה   
בלוף של קבוצה.
השב   •  510
המבין17/01/2011 00:10
האוהד של הלוזרית הגדולה בהיסטוריה
השב   •  24
the Don17/01/2011 00:40
כמה עונות כבר לא עברתם שמינית? קשה לי לזכור כבר.. אה אבל אני זוכר מי התחיל לכם את הרצף הזה..
השב   •  50
יוני17/01/2011 01:02
תצחקו תצחקו שריאל לא עוברים את השמינית, גם אני צוחק מזה לפעמים, אבל עדיין ב-15 שנים האחרונות יותר טוב לזכות 3 פעמים בליגת האלופות ואח"כ לעוף כל פעם בשמינית (ריאל) מאשר לעוף פעם בשמינית, פעם בחצי, פעם ברבע, פעם בשמינית, פעם  אחת בגמר, פעם ברבע, פעם בחצי וכו'' (ארסנל).
השב   •  15
the Don17/01/2011 16:39
חשיבה מעוותת לחלוטין, לפי מה שאתה אומר, אז אוהדי בנפיקה ליסבון צריכים להיות מרוצים מהקבוצה שלהם ולא לצפות ליותר ממה שהם עושים, הרי הם לקחו פעמיים גביע האלופות בשנות ה60, עכשיו אפשר לא לעבור את הבתים 50 שנה ברצף. טוב נו אבל קל לאהוד את הקבוצה של מסי צ''אבי ואינייסטה.. תגיד, היית שם גם כשברצלונה לא נראיתה כמו כלום בסוף שנות ה90? נקודה למחשבה.
השב   •  01
יוני17/01/2011 18:40
לא חושב שזו חשיבה מעוותת כי לא דיברתי על לפני 50 שנה, פשוט אתה דיברת על הכשלונות של ריאל בשמינית שהחלו לפני 6-7 שנים ואני דיברתי על הזכייה שלהם בסה"כ שנתיים-שלוש קודם, אז מה הקשר לשנות ה-50?
גם קל היה לאהוד את ארסנל בתקופת השיא שלה עם הנרי, ברגקאמפ, ויירה וכו''.בטח באותה תקופה התחלת לאהוד אותה, וכן גם בסוף שנות ה-90 אהדתי את בארסה ואמשיך לאהוד אותה תמיד.
וסתם לידע כללי גם ב-98 וגם ב-99 בארסה זכתה באליפויות, אז מצחיק לומר שהיא נראתה כמו כלום בסוף שנות ה-90, אולי התכוונת לתחילת שנות האלפיים שאז באמת בארסה הייתה חלשה.
השב   •  10
39
בארסאוי16/01/2011 23:17
"שאני בכלל לא אוהב אותו" אבל בלי רונאלדו ריאל עוד קבוצה בליגה,משהו כמו מאלאגה
השב   •  95
38
עופר האורגינל16/01/2011 23:15
כשלרונאלדו לא הולך, ריאל לא מתקדמת לשום מקום.
השב   •  71
37
"נצרתי"16/01/2011 23:06
בואו נעשה השוואה פשוטה..תביאו את ארבעת הקבוצות החזקות באנגליה ותעשו בינם לבין בארסה השוואה..נתחיל במנצ"סטר..סקולס זה לא אינייסטה..פלטצ"ר זה לא צ"אבי..אנדרסון זה לא בוסקטס.רוני זה לא מסי..וארסנל? מ ייש שם?דינלסון?ואן פרסי?רוזצסקי?אלכסנדר סונג?אלה יותר טובים משחקני בארסה שהזכרתי? ..וצ"לסי? מי יש שם?למפארד?אסיין?דרוגבה?אנלקה?אלה יותר טובים משחקני בארסה..לא נראה לי..אני עשיתי השוואה בין כל הגדולות של אנגליה לבין בארסה בכדי להראות ולהוכיח שגם הגדולות של אנגליה הן לא מגיעות אפילו לרמה של ריאל מדריד שלא לדבר על בארסה..אז איך זה שהליגה האנגלית יותר טובה?ואיך זה שאשתקד בצמד המשחקים ביןם בארסה לארסנל בארסה נתנה להם בראש?ועוד הרבה מאוד שאלות שתשובתן היא שהספרדית היא הליגה הכי טובה בעולם..אז אוהדי הליגה האנגלית אמנם יש לכם ליגה טובה וחזקה אבל לא מספיק טובה מהספרדית אז אל תבלבלו את המוח בבקשה..
השב   •  2714
עומר המהמר16/01/2011 23:13
לעומת הליגה הספרצלונהמדרידית

או כמו שאמר הבחור למטה: ליגת טום וג''רי.
השב   •  74
alon l.f16/01/2011 23:30
פעם אחרונה שארסנל פגשה את ריאל מדריד ניצחנו אותם. והליגה יותר טובה מבחינת ליגה היא יותר חזקה ומעניינת ומותחת למשל ה0-0 של יונייטד מול טוטונהאם היה הרבה יותר מותח מאשר הטיול של בארסה עכשיו. באנגליה כל המשחקים בקצב גבוה משחק מהיר ואווירה יותר טובה. אם תשווה את 20 הקבוצות מול ה20 של ספרד אנגליה לוקחת בהרבה. הליגה האנגלית יותר טובה אף אחד לא אומר לך שאברטון יותר טובים מבארסה. מבין את ההבדל.
השב   •  44
שמעון זכי16/01/2011 23:31
אתה טיפש,אתה בדיוק מחזק את דעתם.הם אומרים שחוץ מריאל וברצלונה אין שום קבוצה ברמה,והם צודקים!כול שאר הקבוצות בליגה הספרדית קרטון! וצ''לסי לא רואה את בארסה.
השב   •  35
המבין17/01/2011 00:00
קודם כל אין מה להשוות בין שתי הליגות.. זה שאתה אוהד בארסה ואתה רוצה להצדיק את הנצחונות הגדולים שלכם בשביל לתאר כמה שאתם גדולים זה משהו אחר. זה כבר נקרא טיפשות.. שנית הליגה האנגלית זאת ליגה מעניינת מהירה עם הרבה עניין קצב. שחקנים ברמה הכי גבוהה.. ולא תוצאות ידועות מראש כמו שריאל ובארסה משיגות. ליגה של בנות זה ספרד. אפילו ליגה איטלקית יותר חזקה מבחינת קבוצות
השב   •  23
יוני17/01/2011 00:11
זה שצ''לסי מפסידה לכל דבר שזז כמעט לא אומר שהליגה מעניינת, זה אומר שצ''לסי חלשה, שנבחרת אנגליה חלשה, ואפילו מיטב חלוצי הליגה האנגלית לא כאלה גדולים, ראינו מה רוני, דרוגבה, ואן פרסי וטורס שווים במונדיאל. ארבעתם ביחד כבשו רק 2.
השב   •  31
אוהד17/01/2011 00:11
רק שחכת להזכיר שחקנים "מינורים" בארסנל כמו פברגאס וארשבין. ההבדל הוא לא בין בארסה לארסנל צ''לסי או יונייטד, כי זה ברור שבארסה גדולה עליהם. ההבדל הוא בקבוצות האחרות, שמדורגות יותר נמוך. צריך להשוות את ההישגים של קבוצות אנגליות בליגה האירופית לאומת ספרדיות, והישגים של ספרדיות שהם לא בארסה או ריאל בליגת האלופות.
השב   •  30
המבין17/01/2011 09:36
מתי ראיתה בארסה מול ריאל בגמר ליגת האלופות?? קבוצה השנייה הכי טובה בליגה הספרדית הגיעה לרבע גמר פעם אחת בעשור הזה.. זה בושה.. לעומת זאת ארסנל הגיע פעמיים לחצי גמר ואחת לגמר. צ''לסי כנל מנצסטר פעמיים גמר ליברפול פעמיים גמר. זה ליגה שמספקת מלא קבוצות לאירופה. תחשבו פעמיים.
השב   •  01
36
שמעון זכי16/01/2011 23:02
הדבר היחידי שריאל צריכה לקחת מברצלונה זה הווינריות וכול הזמן איך שהמשחק על "פול-גז" מה שנקרא.ריאל באים לתת בדרך כלל אחד אפס קטן פלוס מינוס ולחזור הביתה.האוהדים והצופים בבית רוצים לראות שואו נמאס להם לראות משחק עלוב.אני אישית במשחק הזה מול אלמריה,עד דקה 60 השתעממתי ובאתי לקום מהטלוויזיה עד שאלמריה עלתה ליתרון מה שריתק אותי למסך לראות כמה יגמר. בקיצור,ריאל צריכה לתת שואו,להיות וינרים ולא עצלנים ולשחק בקצב התקפי ואטרקטיבי כל המשחק.
השב   •  194
35
שלומי16/01/2011 23:01
אתם לא מפסיקים לבלבל בשכל אין שחקן אחד בחלק הקדמי בכל הליגה האנגלית שנכנס להרכב של בארסה וגם בהגנה לא בטוח ונראה את ארסנל שלכם בקרוב ואני מקווה שתסתמו את הפה כבר כי אף קבוצה בליגה האנגלית לא מתקרבת לבארסה ואגב גם לא לריאל מבחינת כישרון!{בלי קשר למשחק היום}. ואם בארסה וריאל היו בליגה האנגלית הן היו מקום ראשון ושני ללא ספק.
השב   •  248
חיי בסרט16/01/2011 23:50
בליגה האיטלקית יש קבוצות הרבה יותר חזקות מהספרדיות. מילאן אינטר רומא פאלרמו יובה סמפדוריה נאפולי לאציו פיורנטינה .. זה הצמרת שם.. ובוא נגיד שבארסה לא היו מנצחים בקלות כל אחת מהקבוצות האלה כמו שהם מנצחים את סיבליה ואתלטיקו. אז שלא נדבר על הליגה האנגלית ובקשר לחלוצים.. טורס -דרוגבה-רוני-טבז-דזקו-אנלקה..וזה עוד החלק החלש באנגליה להביא לך שחקני הגנה?? קישור?? תשים לב לפני שאתה אומר דברים כאלו טיפשיים ובלי בסיס.
השב   •  410
יוני17/01/2011 00:07
בוא נגיד שאם היית מחליף בין בארסה לבין המוליכות באנגליה ובאיטליה- מנצ''סטר ומילאן, הפער בין בארסה לשנייה היה יותר גדול מ-4 נקודות. ראינו מה מילאן הייתה שווה נגד ריאל.
מה אתה מתלהב בדיוק מיובה ורומא? סתם קבוצות בינוניות, יובה לא עברה בכלל את הבית שלה בליגה האירופאית.
לגבי סביליה ואתלטיקו, הן דווקא זכו באופ"א, אתלטיקו בעונה שעברה וסביליה גם לא כזה מזמן.
הרמה בליגה האיטלקית היא בערך כמו הרמה בנבחרת איטליה, תבין ש-5 שנים זאת הייתה ליגה של קבוצה אחת שרק עכשיו נראית צמודה כי אינטר נחלשה.
השב   •  61
המבין17/01/2011 09:39
אתה משווה את בארסה לקבוצות אחרות.. לא את הליגה עצמה!! תחשבו טיפה. אתה מדבר שטויות.. אין ספק שבארסה מנצחת כל קבוצה בעולם.. אבל בוא תשים אותה באנגליה. נראה אותה מנצחת 5-0 את צ''לסי מנצ''סטר ?? אפילו את פולהאם לא מנצחת יותר מ2-0 וגם את הסיטי וגם את ארסנל(עזוב את שנה שעברה) ואל תשכח שלקבוצות האנגליות יש 4 מפעלים לעומת 3 של ספרד. אין מה להשוות ותכלס הליגה האיטקלית זאת ליגה עם הגנות חזקות מאוד. בארסה לא הייתה מתמודדת שם בכזאת קלות כמו הליגה הספרדית. תפעיל טיפה את הראש ותהיה אובייקטיבי.
השב   •  03
בור17/01/2011 10:08
ברצלונה עושה את זה לכול קבוצה. זה שרואים את זה בליגה הספרדית, נותן לכם את הרושם שהקבוצות שם חלשות יותר.
השב   •  30
אמג''ד בדראן- צ''לסי בדם17/01/2011 14:16
להזכיר לך את ה 4-0 של ליברפול על ריאל ? ועוד ליברפול לא מהאריות של הליגה האנגלית . להזכיר לך איך השופט העלה אותכם לגמר הצ''מפיונס נגד צ''לסי בתקופה הכי טובה של ברסה אי פעם ! אולי ברסה קבוצה הכי טובה בעולם (ואני לא בטוח) היא בכושר הכי טוב בעולם זה יותר נכון .. אבל מפה ולהספיד את הליגה האנגלית זה סיפור אחר . רק תידע שתחתית הליגה האנגלית מעניינת יותר מכל הליגה הספרדית שידועה שאו ברסה או ריאל יקחו את האליפות ובשנות האחרונות ידוע שאו ברסה או ברסה יקחו את האליפות.. אין תחרות אין כלום .. משחק בין ווסטהאם לברמנגהאם קבוצות תחתית ומועמדות לירדידה אתה רואה כדורגל שוטף ונהנה יותר ממשחק של סביליה וולנסיה כביכול הקבוצות הכי חזקות אחרי ריאל וברסה
השב   •  13
34
דוד16/01/2011 23:00
כל הליגה מכורה שופטים, קבוצות ושחקנים, מקבלים שוחד מברסה שמשחקת כדורגל חד צדדי מגעיל ומכוער, לא בגלל איכות המשחק על המגרש אלה באופן שהיא נותנת ליריבה סיכוי לשחק נגדה, אחוזי אחזקת הכדור רק מדגישים את זה , נראה את ברסה משחקת במשחק שקול שאין לה שליטה בכדור, אל תדאגו כמו שאתם מוכרים את הליגה אנחנו המדרידיסטים נמכור אותכם ואת הקריירה שלכם חבורה של גמדים מגעילים, בצלונה לא תגיע לעולם להיות מעודון ענק כמו שריאל מדריד עכשיו, אין מה לעשות חמש גביעי אירופה ברצף אתם לא תיקחו, ועוד חמש שנים אפילו לליגה האירופית לא תגיעו!
השב   •  2341
עופר האורגינל16/01/2011 23:22
השב   •  172
הפשפש16/01/2011 23:35
אל תבכה חמוד . זה רק ספורט
השב   •  80
adam17/01/2011 00:10
על מה בדיוק מכורה הליגה הספרדית?בגלל שברסה קורעת כל קבוצה?בגלל שברסה מנצחת עם חמישיות? אז כנראה ששכחת את ההוכחה מתי שברסה קרעה את ריאל "ואתם" הייתם אמורים לפרק אותנו כדי תוכיחו שהליגה הספרדית באמת מכורה! דרך אגב אם אתה אומר "מכורים" לך תסתכל על הקבוצה שלך ש"זכתה" באליפויות על ימין על שמאל גם גביעי אירופה על ידי גנרל מושחת כמו הקבצה שלך
השב   •  120
33
adam16/01/2011 22:58
אני לא רוצה להוסיף וקרוע פה בשטויות רק תראו איך הגלגל מסתובב שברסה ניצחה את לבנטה 2-1 בלי 3 שחקנים ואתם קרעתם אותם 8-0 אבל זה בגביע אז הנה אלמריה עשתה לכם ב"ס 1-1 ואנחנו שיחקנו כמוכם בחוץ נגדם וקרענו אותם 8-0..תלמדו לא לדבר יותר מדי
השב   •  105
32
אוהד בארסה בלב ובנשמה!16/01/2011 22:56
כול האוהדים קפצו לשמיים 8-0 לא רק בארסה סיימה ב8-0 אבל מה קרה סיימתם בתיקו 1-1 מול הקבוצה שבארסה פירקה אותה , כל התותחים של ריאל אולי לא היה תחמושת ריאל רחוקה מיליון שנות אור מלהיות כמו בארסה , אבל רק תמיד השדרים אומרים מול ארסנל יהיה מבחן ראשון של בארסה מה ריאל לא מבחן גדול , ריאל לדעתי היא בין 3 הקבוצות הטובות בעולם שבארסה הראשונה ואינטר או יונייטד גם בשלישיה , אחח איזה משחק של בארסה עכשיו כיף לעיניים
השב   •  63
31
מתן16/01/2011 22:53
אתה אולי האוהד ריאל הראשון שאני מסכים איתו.. אתה ללא ספק אוהד אמיתי! אוהדי ריאל תלמדו מ17 שלא מוותר על הקבוצה שלו!
השב   •  10
30
מתן16/01/2011 22:50
ח איזה לוזרים ריאל.. יורדים עלינו שלא הבאנו שמינייה על לבאנטה.. והם בקושי מוציאים תיקו מול אלמריה שקיבלה שמינייה מאיתנו
השב   •  2311
29
עומר המהמר16/01/2011 22:43
ההבעה על הפרצוף של מוריניו = PRICELESS
השב   •  132
28
בן אדם מבין16/01/2011 22:42
את האמת , אני מבין אותכם גם אם הקבוצה שאני הייתי אוהד גומרת בתוצאת תיקו עם קבוצת תחתית הייתי מרים ידיים ובעיקר, שהיריבה העירונית והמסוכנת ביותר הביסה אותה 8-0 זה נובע מהגנה גרועה של ריאל וקישור גרוע והתקפה כנ"ל אז לכן אוהדי ריאל היקרים שנה הבאה או אפילו בקלאסיקו הבא אל תצאו בהצהרות לחינם. ברצלונה אלופת הליגה פעם שלישית ברציפות -בקרוב- ולהזכירך מוריניו אם יש בקשות הטלפון שלנו זה 050505050
השב   •  287
MrJones16/01/2011 22:51
ועכשיו ברצינות.. גם בארסה וגם ריאל עוד יפסידו העונה ויוציאו תוצאות תיקו. אין ספק שבארסה פייבוריטית לאליפות כרגע, אבל כמו תמיד.. הכל יכול לקרות.
השב   •  610
בית"ריסט בנשמה16/01/2011 23:04
שונא אוהדים כמוך, האליפות לא מובטחת לנו ואפשר לגמור את העונה הזאת ללא תואר לכן סתום את הפה שלך ותקווה כל משחק לטוב!!
השב   •  131
מוריניו16/01/2011 23:16
אתה קורה לעצמך אוהד בארסה שמבין הכינוי צריך להיות אחד שאין לו מושג בכדורגל העונה לא גמורה והכל פתוח
השב   •  53
בן אדם מבין17/01/2011 00:15
ובתור אוהד של ברצלונה אני מאמין שהיא תביא תארים לא כמוך עם הנאחס שלך ילוזר
השב   •  50
בן אדם מבין17/01/2011 00:19
כתב : אוהד ריאל מדריד תגובה : 5 . זהו איבדנו את האליפות חבל מאוד שכלכך מוקדם הסתיימה העונה של ריאל נמאס כל פעם לפתח ציפיות ולהתאכזב
השב   •  30
מחשבון17/01/2011 07:38
השב   •  01
ח17/01/2011 11:07
בארסה יריבה עירונית של ריאל..
השב   •  00
בן אדם מבין17/01/2011 15:23
שנואה
השב   •  00
27
מדרידסט16/01/2011 22:41
רואים שאתה אוהד באסה אוהדי הצלחות מי שאוהב ריאל בחיים לא מדבר כך כל אוהדי ריאל זה נשמה אחת לא משנה אם מפסידים
השב   •  58
עופר האורגינל16/01/2011 23:21
השב   •  61
26
MrJones16/01/2011 22:37
תתביישו לכם! תיקו מול אלמריה וכולכם מוותרים על העונה? זהו? 4 נקודות הפרש ונגמר הסוס? לפחות אוהדי בארסה ידעו להחזיק את הראש גבוה גם אחרי ההפסד להרקולס למרות שהיו בפיגור של נקודה מריאל. אתם לעומת זאת פשוט ויתרתם. מחזור 19 וכבר ויתרתם על עונה שלמה. בושה כבר אמרתי?
השב   •  291
בית"ריסט בנשמה16/01/2011 23:04
השב   •  40
the Don16/01/2011 23:09
אחלה שיר
השב   •  40
erez17/01/2011 03:33
אבל זה לא יעזור לכם.. העונה לא יהיה לכם תואר 1 בגלל כל הגאווה שיש לכם יש לריאל שחקנים טובים אבל ביחד הם לא עומדים בלחץ וזה חבל ברצלונה אוהבת תחרות ח וכבר התעייפתם לא נורא אוליי בעוד כמה שנים תצליחו להוציא מברסה תיקו אוליי
השב   •  21
25
עמית16/01/2011 22:35
רק הוא יביא את התארים לקבוצה הזאת אין שיטה מבאס לראות את הקבוצה שלך מתקשה נגד קבוצה ממקום אחרון ואת ברצלונה מפרקת קבוצות רק במחצית נקווה לטוב
השב   •  101
24
ירוק16/01/2011 22:35
השב   •  50
23
רועי16/01/2011 22:35
תזכרו מה אני אומר.
השב   •  103
22
אוהד ריאלי16/01/2011 22:34
ההשפעה של מאמן כדורגל על משחק היא מאוד קטנה לעומת כדורסל.משחק של 100 מטר שחקנים עושים בתכלס מה שבא להם על המגרש באותו רגע שהם מקבלים את הכדור זה לא כמו כדורסל שיש תרגילים והרכבים מתאימים שאפשר לשייך אותם למאמן טוב.זה לא משנה אם היה את מוריניו או יוסי מזרחי בריאל הם היו נראים כמעט אותו דבר.הגיע הזמן שתבינו שמאמן כדורגל זה מקצוע באמת חלש ומיותר.אם מוריניו מאמן כל כך טוב ריאל הייתה אמורה לנצח היום ועוד כמה משחקים שניצחה בדקה 90.למה היא לא עשתה את זה.? כי זה שחקנים לא מאמן.
השב   •  311
21
MrJones16/01/2011 22:34
נכון, בארסה חוגגת. נכון, בארסה מעולה. נכון, בארסה מחלקת חמישיות ושישיות כל משחק. הכל נכון. אבל מי שחושב שבארסה הולכת לנצח כל משחק מפה ועד לסוף העונה חי בסרט מדע בדיוני. גם לבארסה יהיו תוצאות תיקו וגם הפסדים, מושלמת או לא מושלמת. והתבוסתניות שיש פה בקרב אוהדי ריאל פשוט מעוררת חלחלה. כל עוד ריאל מנצחת כולכם חוגגים. הפסד אחד וכולכם עם הראש באדמה. ואתם קוראים לאוהדים של בארסה אוהדי הצלחות. תתביישו!
השב   •  475
בית"ריסט בנשמה16/01/2011 23:02
אני חושב שזוהי התפכחות, סוף סוף אנשים מבינים שריעל לא באותה הליגה של בארסה שנמצאת בשתי רמות מעל הטופ האירופי שלא כולל את ריעל!! להוציא תיקו מול קבוצה שחטפה שמינייה מאיתנו? אין לי מה להגיד
השב   •  71
עמית16/01/2011 23:13
תיהיה הגיוני בארסה שנה שעברה בלי הפסדים וגם אנחנו חוץ מהקלאסיקו השנה הזאת בארסה יותר טובה ממה שהיא היתה ואני לא מאמין שהם ישמיטו נקודות קשה להאמין מה שהיה נגד הרקולס היה מקרה חד פעמי כמה שזה כואב צריך להכיר בעובדות שכנראה הסתיימה העונה בשביל ריאל מדריד וזה חבל מאוד
השב   •  120
יוני17/01/2011 00:00
השב   •  50
20
טל הגדול16/01/2011 22:33
לא היה לי ספק לרגע שריאל יוציאו מקסימום תיקו, גם על זה הם צריכים להגיד תודה. אחרי שכולם ראו איך בארסה התקשתה נגדם (למרות שזה היה בלי מסי ועוד כמה) זה היה ברור שריאל " חצי קלאצ'' " מדריר לא יגנבו יותר מתיקו.
השב   •  77
19
ozil king16/01/2011 22:32
קבוצה של שחקן אחד של אוזיל לא כמו הילדים האלה רונאלדו רונאלדו כול היום
השב   •  57
18
vevo16/01/2011 22:30
זו אינטנסיביות אחרת. לא אומר שהם לא יפרקו קבוצות אבל תחשוב מה זה לשחק בעונה אחת נגד מנצ''סטר יונייטד וסיטי טוטנהאם, אסטון וילה, צ''לסי, ארסנל, ליברפול. זה לא אתלטיקו מדרדיד ומלאגה. גם לא ולנסיה
השב   •  113
17
ניר16/01/2011 22:28
אין מה לעשות פער כזה לא נוכל ליסגור צריך להשלים בעובדות אנחנו לא מספיק חזקים .
השב   •  223
16
גיא בן שלוש16/01/2011 22:27
מוריניו אמר שהקבוצה תגיע לשיא רק בעונה הבאה היום מוריניו העלה הרכב חדש ובמיוחד אחרי הדרבי בשבת היה קשה עונה הבאה אנחנו ניקח תארים
השב   •  922
15
אתליטיקו מדריד16/01/2011 22:25

השב   •  1319
לו17/01/2011 00:41
השב   •  71
14
יציע המזרחי!16/01/2011 22:23
ברסה בדרך להביא את מלגה לפי דעתי הסיפור נגמר
השב   •  95
13
קוקו16/01/2011 22:22
אין מה לעשות, צריך להגיד את האמת: לריאל מדריד אין מה להציע השנה. אם חושבים על זה, הקבוצה בתקופת פלגריני היתה לא פחות טובה. אפילו בברנבאו מול בארסה שיחקו טוב. אבל הקונספט ממשיך: הגנה גרועה, קישור בינוני ורונאלדו אחד. ושלא יגידו שכלום עוד לא גמור, ריאל בקושי מנצחת קבוצת תחתית ובארסה בחצי שעה כבר מובילה 3:0 כל משחק. נקווה לטוב שנה הבאה.
השב   •  4010
12
אני16/01/2011 22:22
השב   •  47
רון הירוק (חולוניה)16/01/2011 22:38
השב   •  13
11
אלי16/01/2011 22:19
השב   •  82
10
אלי16/01/2011 22:19
השב   •  196
9
יוחאי16/01/2011 22:18
שאחת הן היא השולטת,לא יודע מי הטיפש שמשווה את הליגה הספרדית לליגה האנגלית האטרקטיבית!
צ''לסי,מנצ''סטר יונייטד וסיטי,ארסנל
נאבקות על האליפות!
ויש עוד כמה קבוצות טובות שאי אפשר להשוות לספרדית:אברטון
,אסטון וילה,ליברפול ועוד..
בקיצור עזבו אין מה להשוות!!

ברסה בדרך לאליפות 3 ברציפות!
השב   •  1715
8
אתליטיקו מדריד16/01/2011 22:17

השב   •  310
7
קלדרון16/01/2011 22:15
תתפטר
השב   •  1634
MrJones16/01/2011 22:48
השב   •  231
6
מה כל כך כיף בקבוצות לא יציבות !16/01/2011 22:13
לא אומר שזו ליגה מעניינת זה אומר שצ''לסי קבוצה לא יציבה תשים את ברצלונה בליגה האנגלית והיא תפרק כל קבוצה בכל יום שרק בא לה כי היא קבוצה יציבה וכסף לא מעניין אותה היא לא מסחרית וריאל מדריד גם כן אותו דבר ריאל יכולה לאנוס את צ''לסי שלך ואת מנצסטר מבלי להתאמץ בכלל ואני רציני אחיי מנצ''סטר עם הרכב טוב אבל ריאל תיתן לה 4 חתיכות וברצלונה תשאיר אותה עם 6 כדורים בשער קרקס תעשה ממנה קרקס
השב   •  2316
5
עמית16/01/2011 22:11
חבל מאוד שכלכך מוקדם הסתיימה העונה של ריאל נמאס כל פעם לפתח ציפיות ולהתאכזב
השב   •  5016
אורי17/01/2011 04:46
השב   •  64
4
נ.א.16/01/2011 22:11
השב   •  4738
3
ארז16/01/2011 22:10

השב   •  120
2
אלי16/01/2011 22:09
השב   •  46
1
אמג''ד בדראן- צ''לסי בדם16/01/2011 20:58
אז העטלפים לוהטים ! שימשיכו כך ובהצלחה !
אני לא מבין איזה מין ליגה זאת "הספרדית" .. לפי דעתי צריך לשנות את השם שלה מה " לה-ליגה " ל ( TOM&JERRY LEAGE) 
פשוט הליגה הספרדית לא מעניינת אפילו ולנסיה כביכול הקבוצה השלישית ביוקרה לא מעניינת ולא מושכת הרבה אנשים ( מספיק להסתכל על מקומות 1-2 ריאל ברסה וזהו נגמר !.. אם אין בכותרת רונאלדו מסי ברסה ריאל .. רק מעט אנשים היו נכנסים ומתעניינים ..
באנגליה זה שונה .. יונייטד ארסנל צ''לסי לבירפול אימפריות אפילו שהשנה הולך קשה לצ''לסי וליברפול אבל עדיין זה לא מפחית מערכן .. לאחרונה גם טוטנהאם וסיטי נמצאות בכושר שיא ומתחרות על האליפות .. איזה כיף לעקוב אחרי הליגה האנגלית .. אפילו בתחתית אצל אברם יש לא פחות מ 8 קבוצות עם פחות או יותר מאזן זהה ..
זה מעניין יותר מחצי ליגה ספרדית ..  ואני רק מבקש דבר אחד לא להשוות את האנגלית לספרדית ..
מסכים כחול , אחרת תגיב
השב   •  6738
איש העטלף16/01/2011 21:33
ולנסיה מספקת את הכדורגל ההתקפי היפה ביותר ביחד עם ארסנל וריאל מדריד פשוט תענוג לראות אותה משחקת רק בגלל החובות היא לא במקום הראשון.
מסכים כחול לא מסכים אדום
השב   •  1327
דרוזי צהוב כחול בנשמה16/01/2011 22:12
מה זה שווה משחקים כדורגל יפה ובסופו של דבר רק בארסה וריאל מתחרות ? איפה ולנסיה של לפני 5 6 שנים ? איפה אתלטיקו? עם כל אהבתי לולנסיה כמובן
השב   •  84
אוהד16/01/2011 22:20
השב   •  84
קלדרון16/01/2011 22:56
אתה אומר שישנם 2 קבוצות שמתחרות זו לזו , גם זה לא נכון כי אני רואה שברצלונה מתחרה עם עצמה. ריאל מדריד היא לא ברמה של ברצלונה ושאר הקבוצות בליגה הם ברמה של מכבי חיפה ,מכבי פ"ת והפועל ת"א. אתה צודק, אין ליגה בספרד.
השב   •  26
sakhnini-madridi16/01/2011 23:14
השב   •  00
sakhnini-madridi16/01/2011 23:15
יגזעני :D
השב   •  21
צההוב16/01/2011 23:15
ואז מנצ''סטר תהיה הולנסיה של ספר וצלסי תהיה מאלאגה,מה אתה בכלל משווה,אפילו הליגה האיטלקית יותר טובה מהאנגלית,שחוץ משתי אליפיות של צ''לסי בעידן הכסף הגדול,יש שם רק קבוצה אחת(מנצ''סטר) וכמה קבוצות עם "עבר"..
השב   •  113
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */