יום רביעי, 02.04.2025 שעה 23:36
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

יעקב בוזגלו: יוסי מזרחי דרש ממאור לא להבקיע

אביו של קשר מכבי זועם: "אני לא ישן, כואב לי על מאור. מרגיש שלא רוצים אותו במכבי. מקווה שאיווניר לא מתנקם בו בגלל העבר בצעירה". האזינו לראיון

|
מאור ויעקב בוזגלו. האב זועם
מאור ויעקב בוזגלו. האב זועם

מכבי תל-אביב אמנם ניצחה אמש (שבת) 1:3 את בני סכנין, אך נראה שלא כולם מרוצים בקרית שלום. מאור בוזגלו, שהתנדנד בין ההרכב לספסל בתקופתו של אבי נמני, לא מוצא את מקומו ב-11 גם אחרי פיטוריו של המנג'ר וכניסתו של מוטי איווניר לתפקיד המאמן.

אחרי שסידר לצהובים את ה-0:1 על בית"ר ירושלים במחזור הקודם עם בישול לרוברטו קולאוטי, בוזגלו פתח את המשחק מול סכנין על הספסל וראה את חבריו מציגים יכולת אנמית במשך 69 דקות עד כניסתו למגרש. שלוש דקות לאחר שנכנס סידר בוזגלו לקולאוטי שער ליגה נוסף ומכאן ההמשך ידוע.             

אביו של מאור, יעקב בוזגלו, זועם על המצב של בנו בקבוצה ואמר ל'רדיו ללא הפסקה' בשיתוף ONE: "אני מעל 40 שנים נמצא בכדורגל וממש לא מבין מה קורה. אסור לשכוח שמאור הגיע למכבי תל-אביב כשחקן מן המניין. אגודה ששילמה עבור מאור שני מיליון יורו".

"היחס שהוא קיבל ומקבל לאורך כל הדרך זה יחס ששחקן שעולה מהנוער מקבל. מכבי זה מועדון בקנה מידה אירופי. הציפיות שלנו היו כל-כך גדולות. האמנתי שאת החלום שלי אגשים דרך מאור במכבי, אבל לצערי המציאות לא ככה, זה מכעיס אותי ואני לא ישן לילות שלמים".

יעקב בוזגלו: "יוסי מזרחי דרש ממאור לא להבקיע "

מה הבעיה עם מוטי איווניר?
"אני רוצה לאחל לו הצלחה, הוא הגשים חלום, אבל לא יעלה על הדעת שמאור בוזגלו ביום ההולדת שלו פוגש את האקסית מהשנה הכי יפה שלו בכדורגל והוא לא פותח, מה עוד ששבוע קודם לכן הוא בישל שער ניצחון והביא את המפנה במשחק. אני הרבה מעבר לאבא. מאז ומעולם אני איש כדורגל מבטן ולידה, עוד לפני מוטי. הוא עצמו דיבר על תקופה במכבי תל-אביב ששחקנים עמדו בתור כדי להצטרף. מי אם לא אני שהייתי ביניהם ורציתי להגיע לאגודה הזאת. בעבר היה קשה מאוד להגיע לשם".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו ב-1:3 של איווניר ומכבי בסכנין

אתה חושב שמוטי לא רוצה את הצלחת מכבי?
"אני לא יכול לקבוע למאמן את ההרכב שהוא מעלה. אני יכול רק להגיד שמי שלוקח את כל מה שקורה במכבי בחודשים האחרונים, מאור הוא שחקן מוביל וכל מי שיגיד אחרת שיבוא ויתווכח איתי. האם יעלה על הדעת שמאמן בתקופת מכבי תל אביב ידרוש ממאור לא להבקיע שערים? זה מה שיוסי מזרחי דרש ממנו. מאור שחקן ממושמע. יוסי אמר לו: אני לא מצפה ממך לשערים, אלא רק שתבשל לי שערים. ואני ישבתי בשקט כמו מטומטם. ובפועל, מאור לא כבש שערים. מה שמכעיס אותי זה שלא שומעים את השיחות בין שחקנים למאמנים בתקשורת".

מוטי איווניר עם מאור בוזגלו. &qout; (ליאור טימור)
מוטי איווניר עם מאור בוזגלו. "לא יעלה על הדעת שמאור לא פותח" (ליאור טימור)
 

יש לך בעיה עם מוטי?
"מאור שיחק תחת מוטי בנבחרת האולימפית. מאור שיחק תחת מוטי רק בשני משחקים. באחד מהם הוא כבש את שער הניצחון נגד קזחסטן. איך יכול להיות שמלך השערים בכל הזמנים בנבחרות הצעירות לא פותח בהרכב? מאור כנראה אמר שנעשו טעויות בטורניר הזה ואני מפחד שמה שהוא אמר נשמר לו עד היום. אני מאחל למוטי ולמכבי את כל ההצלחה שבעולם. אני לא מתנקם".

מאור בוזגלו. &qout; (ליאור טימור)
מאור בוזגלו. יעקב: "יוסי מזרחי דרש ממנו לא להבקיע שערים" (ליאור טימור)
 

 
 אם היו רוצים אותו באמת, למה הוא מקבל יחס של ילד שעלה מהנוער? מעולם לא התערבתי בשיקולים של מאמן. הנקודה היא למה בכלל הורידו אותו לספסל? אני לא מכיר בשום מקום בעולם שחקן שמפגין יכולת גבוהה ויורד לספסל, זה כבר שלושה משחקים ככה. אילו סכנין לא היתה משווה במשחק נגד מכבי, מאור לא היה רואה דקה וזה באחריות 
 
 
 

"עבר רק משחק אחד עם מוטי, אני עוד לא יודע להגדיר מה היחס בינו לבין מאור. אני מאוד מקווה שמוטי לא יתנקם במאור על הזמן בנבחרת. אני בחיים לא ביקשתי קיצורי דרך, מגיע לו לשחק. הרושם שלי שמנצלים את מאור כבחור טוב. בגלל שמאור ילד טוב הכי קל להוציא אותו מההרכב. אני לא אתן לאף אחד לפגוע במאור, לעולם".

מוטי איווניר. (ליאור טימור)
מוטי איווניר. מתנקם בבוזגלו על התקופה בנבחרת הצעירה? (ליאור טימור)
 

אתה חושב שעושים דווקא למאור?
"הסטטיסטיקה של מאור היא כזאת: הוא שיחק ב-68 משחקים בקבוצה. הוא מעורב ב-33 שערים בשנתיים! וזה עוד אחרי שהוא היה פצוע חצי שנה. הוא עבר את אחת הפציעות הכי קשות בכדורגל. בשבילי לבשל זה בדיוק כמו להבקיע. אדון שלמה שרף הציג את מאור ככישלון חרוץ. הוא מעולם לא ראה את מאור עושה משחק אחד טוב. הבן שלו אפילו לא הגיע לשחק בנוער. שרף היה אמור להיות שותף בכרטיס של מאור והוא הפסיד על כך הרבה כסף".

"אני ציפיתי לדבר אחד קטן, שאחד מחברי ההנהלה יגבה את מאור וינסה לסתום לשלמה שרף את הפה חוץ ממני שמשאיר את מאור עם שתי הרגליים על הקרקע ונותן לו להבין עד כמה הוא שחקן ענק, לא גדול, ענק".

מאור בוזגלו חוגג. (רועי גלדסטון)
מאור בוזגלו חוגג. יעקב: "מנצלים את מאור כי הוא בחור טוב" (רועי גלדסטון)
 

"מאור נקנה בגיל 20 על-ידי מכבי. תג המחיר שלו הוא ארבעה מיליון יורו וזאת הסיבה שקשה להוציא אותו לחו"ל. הוא יתקדם אחרי מכבי, אני אומר לכם. בשנה הבאה נגמר לו החוזה ואני אוכל לנהל מו"מ עם מי שאני רוצה. לי יש הרגשה שלא רוצים את מאור במכבי. לא יודע אם המאמן, המערכת או ההנהלה".

למה אתה חושב שלא רוצים אותו?
"אין לי שמץ של מושג. אם היו רוצים אותו באמת, למה הוא מקבל יחס של ילד שעלה מהנוער? מעולם לא התערבתי בשיקולים של מאמן. הנקודה היא למה בכלל הורידו אותו לספסל? אני לא מכיר בשום מקום בעולם שחקן שמפגין יכולת גבוהה ויורד לספסל, זה כבר שלושה משחקים ככה. אילו סכנין לא היתה משווה במשחק נגד מכבי, מאור לא היה רואה דקה וזה באחריות".

 
 אני לא ישן בלילות, אני כואב את הכאב של מאור. הוא עבר מינימום עשר קבוצות בקריירה. אני שליחו של מאור. כשמכבי רצתה אותו היא פנתה אליי, לא אליו. אני ומאור זה שני אנשים שונים לגמרי, אני מדבר בשמי ולא בשמו. כשהוא קיבל קנס בעבר באשמתי אני שילמתי אותו. מאור אוכל את הלב מבפנים. מי יעזור לו אם חס וחלילה או יתפרק? מאור צריך ביטחון 
 
 
 

אם רוני לוי היה במכבי, היה יותר טוב?
"אני לא מיניתי אף מאמן למכבי. אני הגעתי בעידן רן בן שמעון. מלבד מאור, כמעט כל מכבי תל-אביב התחלפה. כל השחקנים, בעל הבית, המאמנים, הצוות המקצועי, כולם חוץ ממאור".

אתה לא רוצה שמאור ישאר במכבי?
"זה לא אם אני רוצה, מכבי צריכה להוכיח לי שהיא רוצה את מאור, לי זה לא נראה שהם רוצים אותו. אני רוצה שמאור יקבל רק את מה שמגיע לו. איווניר אמר שיש למאור להשתפר טקטית. אחת הבעיות הכי גדולות של מאור שהוא יותר מדי טקטי. הוא שחקן התקפי באופי שלו. שישאירו את מאור כמו שקיבלו אותו. שלא יהפכו אותו מקשר התקפי להגנתי".

מאור בוזגלו. (יניב גונן)
מאור בוזגלו. יעקב: "מכבי צריכה להוכיח שהיא רוצה את מאור" (יניב גונן)
 

"אם מאור היה משחק בתפקידים שלו מאז שהגיע למכבי, הסטטיסטיקה שלו קטנה בהרבה ממה שהיא יכולה להיות. אין לי בעיה שידרשו ממאור לעשות הגנה, אבל יש לי בעיה שישנו לו את התפקיד. אני עד היום לא יודע מה התפקיד של מאור במכבי".

למה לא עברתם להפועל כשהם רצו את מאור?
"יש למאור תג מחיר של ארבעה מיליון יורו. אני הייתי רוצה שהבן שלי ישחק בכל מקום שטוב לו. אני רוצה לראות אותו מחייך. היום במכבי לא טוב לו, אף אחד לא אוהב לשבת על הספסל. בעידן אבי נמני ב-14 משחקים מתוך 15 הוא פתח בהרכב. אני מחשיב את מאור למסי אלף אלפי הבדלות. לא נראה לי שיושיבו את מסי על הספסל בברצלונה".

יעקב בוזגלו (דרור עינב)
יעקב בוזגלו. "הייתי רוצה שהבן שלי ישחק בכל מקום שטוב לו" (דרור עינב)
 

"אני לא ישן בלילות, אני כואב את הכאב של מאור. הוא עבר מינימום עשר קבוצות בקריירה. אני שליחו של מאור. כשמכבי רצתה אותו היא פנתה אליי, לא אליו. אני ומאור זה שני אנשים שונים לגמרי, אני מדבר בשמי ולא בשמו. כשהוא קיבל קנס בעבר באשמתי אני שילמתי אותו. מאור אוכל את הלב מבפנים. מי יעזור לו אם חס וחלילה או יתפרק? מאור צריך ביטחון".

"מאור צריך לקבל את היחס והביטחון שהוא זקוק לו. הוא צריך לקבל את זה מהגורמים הרלוונטים ולא רק מאבא שלו. בחיים מאור לא ישב שלושה משחקים רצופים בספסל. אני אחכה עוד קצת, לא הרבה ולדעת לאן נושבת הרוח. אני מדבר מתוך כאב. כמו שאיוונר הגשים את החלום שלו, גם למאור ולי יש חלומות שאנחנו רוצים להגשים. הבן שלי הוא אחד השחקנים הכי מפרגנים בארץ. הוא יהיה השנה מלך הבישולים, אני יכול להתחייב על זה".

מאור בוזגלו בפעולה. מתנגד לדברי האב (יוסי ציפקיס)
מאור בוזגלו בפעולה. מתנגד לדברי האב (יוסי ציפקיס)
 

מאור בוזגלו, בנו של יעקב, כתב באתר הרשמי שלו: “אבא שלי התראיין היום ואמר כל מיני דברים. חשוב שתדעו, אבא שלי ואני שני אנשים שונים. אין לי שליטה על זה. אני כבר "ילד גדול" ומי שרוצה לדעת מה אני חושב יכול לפנות אלי ישירות. אני רוצה לקחת אליפות עם מכבי השנה. אני אעשה הכל כדי לקחת אליפות בצהוב ואנחנו נעשה את זה".

יוסי מזרחי ומכבי ת"א בחרו שלא להגיב לדבריו של יעקב בוזגלו.
 

לכתבה זו התפרסמו 323 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 323 תגובות ב-288 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
288
רואי איזנברג17/01/2011 16:45
בוזגלו אתה גם מאמן וגם מבין גדול למה שלו תתחיל לאמן ותיקח את הילדים שלך איתך ואז לו יהיה לך יותר טענות לאף אחד
השב   •  10
מושון17/01/2011 17:26

שווה לקרוא כל מילה אמיתית ונכונה וכל מילה בסלע

השב   •  00
287
זוהר17/01/2011 13:53
פטנט מבריק משפחת בוזגלו : אבא מלכלך ,תוקף , מעביר מסרים ומשיג מטרות לבן שלו והבן : זה לא אני , זה איש אחר .חייבים שוב לעניש את מאור. רק כך אפשר להשטיק אותם.
השב   •  10
286
Moshe17/01/2011 13:21
אם אתה לא מבין למה הבן שלך הולך אחורה תקרא את הכתבה הזו.
מי אתה שתעביר ביקורת על מאמן מדוע הבן שלך לא משחק?
אמנם הבן שלך כשרוני אך אתה זה שהורס לו את הקריירה!
השב   •  10
285
האולטראס הראשון17/01/2011 12:47
מבינים את אבא.אבל הכל שטויות..אתה שחקן הרכב בקבוצה הכי גדולה ומפוארת בארץ ובחצי מהעולם!
השב   •  10
284
האיש והמוח17/01/2011 12:44
לך להפועל ת"א תוך שנה אתה מגיע לאירופה.
השב   •  00
283
ניר כהן17/01/2011 12:22
לא מגיע לו אבא כזה ולא מגיע לו שיתעללו בו ככה אם אני מאור בסוף החוזה אני עובר להפועל!
וזה הפחד הכי גדול של כל אוהד מכבי
וגם שלי!!
השב   •  21
282
דרור17/01/2011 12:18

השב   •  10
281
אוהד17/01/2011 11:36
זה שהניסוח שלך מתיימר להיות כביכול עם ידע זה לא אומר שאתה יודע.תפשפש בהיסטוריה של כל השחקנים שהזכרת בנבחרות הצעירות ובהשפעה על המשחקים ותבין  שלהיות באגודה מפוארת ושחצנית כמו מכבי ת"א עם לחץ אדיר שלפי הסטטיסטיקה לא זכור מתי מישהו הצליח שם זה לא דומה לב"ש או לבני יהודה ועדיין מלך הבישולים ומלך השערים מה עוד אתה רוצה ובמינימום ביטחון וקרדיט.ימים יגידו אם מאור שווה או לא בינתיים לך לחוף באוסטרליה ושתה איזה דרינק
השב   •  10
280
סמי17/01/2011 11:30
שקט
השב   •  32
279
יוסי17/01/2011 11:29
חבל שיש אנשים כאלה
השב   •  10
278
זוהר17/01/2011 11:27
שכונה
השב   •  11
277
יניב הצהוב17/01/2011 11:18
השב   •  01
276
פסיכודד17/01/2011 11:15
השב   •  00
275
אלון17/01/2011 11:13
יעקב בוזגלו 40 שנה בכדורגל אבל לא מבין כלום.
זה פשוט מדהים השקרים וההזיות שהבנאדם חי בהם.
אתה הורס לילד שלך את הקרירה!
תשתוק זה הכי בריא לילד שלך. אתה פשוט בושה.
מאור שחקן טוב שצריך הרבה מאוד הדרכה!
השב   •  00
274
פסיכודד17/01/2011 11:12
וזה לא כולל את:הבן שלי ועוד קשקושים עדיף שתירה בו וזהו אני במקומו פורש היום אם היית אבא נורמלי הבן שלך היה משחק היום באירופה אחרי שהוא זכה בהכל בארץ במקום זה ובצדק מתנהגים למאור כמו לשחקן שלא קרע עוד נעל תפרוש גבר חבל על הבריאות שלך ושל אבא
השב   •  00
273
אליאור17/01/2011 11:10
איזה כיף זה לא לשמוע ולא לראות את הטמבל הזה. בקרית אליעזר, דרך אגב, אם אני לא טועה בוזגלו פתח בהרכב, ולמי שלא זוכר התוצאה היתה 3:0 לירוקים, שזרקו את בוזגלו ועוד עשו עליו כסף. כל ריאיון הזוי של האיש ההזוי הזה אני אומר תודה לאלוהים שיעקב שחר מכר את ה"יהלום" הזה בזמן.
השב   •  00
272
מאיר17/01/2011 11:10

השב   •  00
271
מאיר17/01/2011 11:09

השב   •  30
270
מאור17/01/2011 10:58
השב   •  10
269
תקשורת17/01/2011 10:57
על מה הוא מדבר אין לילד הזה פס אחד מדויק במשחק, אני מציע לכולם לעקוב אחריו . הוא מנסה לשחק בשביל עצמו !
השב   •  13
268
יש מאמן והוא יחליט17/01/2011 10:54
מוטי יודע שההצלחה של הקבוצה היא ההצלחה שלו והוא לא יפגע בעצמו. תסמכו על מוטי שיחליט מי פותח ומי מחליף בשביל זה יש מאמן. אין טעם להתייחס כל שני וחמישי ליעקב בוזגלו ההזוי.
השב   •  20
267
תלמד מהמקצוענים17/01/2011 10:35
שחקן נבחרת בוסניה שבא הנה על תקן של כוכב האריס מדוניאנין לא ישב בספסל אלא ביציע וסתם את הפה וחיכה להזדמנות שלו. בוזגלו ירד לספסל 2 משחקים וכבר לא רוצים אותו ולא אוהבים אותו? פשוט שטויות. תראו איך קולאוטי הגיב על הספסול שלו- כבש שני שערים מרהיבים. גם אם מאור יהיה השפון של מכבי מהספסל הוא צריך לקבל את זה באהבה ובמקצוענות.
נ.ב.
לילדי הפועל פה קודם שהקבוצה שלכם תשלם משכורות אחרי זה תדברו על שחקן עם משכורת כמו של בוזגלו.אם אתם רוצים אותו בלי כסף תמתינו עד לסוף החוזה שלו.
השב   •  70
266
הפועל דיבורים כמו חול ת"א17/01/2011 10:31
זה כמו שמכבי יגידו לשכטר תשיג שחרור מהפועל ותבוא לחתום אצלנו. לא ראיתי שהפועל משחררים בכזאת קלות. רוצים את השחקן? יש לו תג מחיר. תשלמו וקחו אותו.
השב   •  10
265
rasta man17/01/2011 10:28
נמאס לשמוע את הבכיינות שלך.
השב   •  00
264
RPG17/01/2011 10:17
אולי שם יגשימו לך את החלום
השב   •  00
263
די17/01/2011 10:13
השב   •  01
262
מאור17/01/2011 10:11

הוא חיי בסרט הוא חושב הבן שלו זה מסי

השב   •  12
261
דני17/01/2011 10:10
גן ילדים
השב   •  00
260
דני17/01/2011 10:10
תעוף
השב   •  00
259
עופר17/01/2011 10:07
השב   •  00
258
בני האדום17/01/2011 10:06
הכל רואים שאתה אבא דואג ואוהב כמו שכל אבא צריך להיות. עליך להפריד בין החלום שלך - מכבי ,לבין החלום שמאור יצליח ולא משנה איפה. תן למאור להבין שמבחינתך ,כל מקום שהוא ישחק בו יהיה בסדר . לדעתי וכמובן שזה ישמח אותי,מקומו בהפועל מסיבות שחלקן נראות לעין וחלקן לא אפרט. תחת מאמן כמו גוטמן וקהל אוהב,אין מצב שכשרון כמו הבן שלך לא יתחיל לפרוח. יש לי עיניים . כשהמצלמה עליו אני רואה ששמחת החיים אבדה לו - גם בשעה שקבוצתו מבקיעה. הצילו את מאור ! להפועל - עכשיו !
השב   •  33
אישטוון17/01/2011 11:53
השב   •  00
Rasta17/01/2011 13:05
עוד פעם רוצים שחקן שלנו? שנה הבאה שתתפרקו אולי נעביר לכם כמה שחקני נוער שישתפשפו עלכים ככה לתת לכם חסד לקראת שנה הבאה שתהיו קבוצה מפורקת מסוכסכת ושנואה אפילו על האוהדים שלכם. עד אז תמשיך לחלום ילד קטן ומסכני.
השב   •  00
257
בוסקילה17/01/2011 09:55
הוא מייחצן את הבן שלו כבר שנים בצורה מושלמת וכולם בולעים את זה.
הבן שלו שחקן בינוני + לא יותר מזה והוא הופך אותו ביחצנות שלו לכוכב על.
אתמול ברדיו 103 הוא אמר לפיני גרשון שהבן שלו זה מסי של הכדורגל הישראלי ושמאז שהוא הגיע למכבי הוא מעורב ב 45 % מהשערים שהקבוצה הבקיע.
העוה עד עכשיו מתוך 24 שערים של מכבי יש למאור 6 בישולים ושער אחד הנתון הזה עומד על 29 % מעורבות של מאור נתון מרשים אבל עדיין רחוק מ45 %. אני טוען שיעקוב רק עוזר לבן שלו ולא הפוך כי מאור נמצא היום איפה שהוא רק בגלל האבא שלו.
השב   •  50
256
יוסף17/01/2011 09:49
ספסל
השב   •  10
255
רמי17/01/2011 09:47
הורס
השב   •  02
254
רמי17/01/2011 09:44
ביטחון
השב   •  00
253
יעקב17/01/2011 09:44
הכי כדאי למאור להחליף אבא במקום קבוצה :)
השב   •  30
252
סמי17/01/2011 09:42
נמאס לנו ממך
השב   •  00
251
יונצי17/01/2011 09:37
השב   •  00
250
אלישע17/01/2011 09:33
השב   •  21
249
סמי17/01/2011 09:28

קח אותו

השב   •  01
248
סמי17/01/2011 09:28
עוזב
השב   •  00
247
אברהם17/01/2011 09:26

הורס

השב   •  00
246
יוסי17/01/2011 09:24
כדור גל
השב   •  20
245
סמי17/01/2011 09:21
שטיות
השב   •  00
244
המומחה17/01/2011 09:08

 הוא השחקן מספר אחת שלנו.

השב   •  00
243
ניוטון17/01/2011 09:02
כל כמה חודשים הוא מתעורר מדבר את השטויות שלו , גורם נזק לבן שלו , ונעלם שוב. אולי תבין שאתה יוצר בעיה לבן שלך , אף אחד בארץ לא ייקח אותו ממכבי בגללך , ולאירופה הוא יצא רק ממכבי אם תתן לו ולקבוצה שקט , יש במכבי שחקנים טובים לא פחות ( מלול למשל ) שממתינים להזדמנות שלהם .
השב   •  10
242
11 זה בדם :)17/01/2011 09:01
במכבי אוהבים אותך !אתה הכוכב שלנו!
רק איתך ניקח אליפות!
מאור בוזגלו המלך  :)!!
השב   •  10
241
רפי17/01/2011 08:55
אתה חי על חשבון מכבי ויש לך מה להתלונן? הבן שלך שחקן בינוני ורק הספינים שלך בתקשורת עשו אותו גדול. אין ספק שמכבי נפלה חזק ושילמה סכומים מטורפים על שחקן שלא שווה יותר מידי.
השב   •  44
240
חנוך מר"ג17/01/2011 08:48
היה מעלה אותו בשביל לעשות סטטיסטיקה פרטית בשבילו.
השב   •  30
239
ברוך17/01/2011 08:42
מאור בא לב"ש תהיה מלך תחליף את מליקסון שהולך לצערי לקבוצה בליגה הפולנית.מה יש לו לחפש שם אני לא יודע.אם היה נשאר ואתה היתה מאור מגיע לב"ש 90% אליפות בב"ש.לתשומת לבך אלונה
השב   •  01
238
צץ-ורץ17/01/2011 08:03
1 . שילמו עליו שני מליון יורו - עליך לא ישלמו אגורה .
2 . איך אתה קובע שהוא לא חכם ?
3 . מרגע שהוא נמצא על המגרש הוא היחיד שבועט קרנות ופאולים .
4 . בגלל אבא שלו הוא נמצא תמיד בכותרות .
** אם היה לך אבא כמו שלו , היית הרבה הרבה יותר מוצלח ( ופחות קנאי ומתוסכל )**
השב   •  00
צץ-ורץ17/01/2011 08:09
השב   •  00
237
קונסטנטין17/01/2011 08:02
אני יושב פה במחשב ולא מפסיק לבכות, 4 מיליון אתם מקבלים ממכבי ועדיין מאור הקטנוש והחמודוש לא יודע להרים כדור נייח, רק יודע לסדר תשיער קודם שיטפל בזה אדון בוזגלו אתה צריך להבין  שמאור שחקן בינוני מינוס בליגה שלנו באירופה הוא יכול להיות שוטף כלים בהמבורג במטבחון שם אולי
השב   •  30
236
ליאור17/01/2011 08:00
אין מילים פשוט גדול כל מילה בסלע
השב   •  10
235
אלי17/01/2011 07:57
שישחק עם הנכדים של אבא שלו בחוץ בחצר של הבית.
הכי טוב שיכול להיות לכולם.
השב   •  60
234
מימי17/01/2011 07:53
הלוואי על כולנו אבא דואג. מי שהרס את מאור זה רק מכבי. הרסתם לו את שמחת החיים, חסר ביטחון שברגע שהוחלף זלגו לו דמעות מהעיניים. אתם כל הזמן מסיתים את הויכוח לכיוון של "מאור שילם קנסות בגלל ההתבטאויות של אבא שלו". מאור נקרע בין אבא דואג, למועדון שהוא מת להוכיח בו את עצמו אבל פשוט- לא הולך לו וגם לא נותנים לו! מאור תעבור להפועל, הם גמרו את שיבחון בקרוב יגמרו גם אותך. תוותר על קצת $ ותרוויח שמחת חיים ושקט נפשי. לולא טביב הנעל מאור מזמן היה עובר להפועל, הראל היה מוכן לשים עליו מליון דולר. עד סוף העונה מאור לא יהיה שווה רבע מהסכום בו מכבי קנו אותו.
השב   •  26
רוני17/01/2011 08:43
השב   •  00
eliran17/01/2011 09:10
"מימי" מחליף שמות פה בלי סוף, מתברר שהוא מוני הראל בכלל. אתם יודעים  הוא הזוי אל תתייחסו.
השב   •  00
233
הכריש האדום17/01/2011 07:24
מי שמכיר את יעקב בוזגלו או שהוא רואה את התגובה שלי תעביר אותו עוד השבוע להפועל תותר קצת על כסף השנה אבל הוא יהיה כוכב כרגיל מי שנכשל במכבי מצליח בהפועל תשאלו את בן לוז בן דין פנסטיל דגו ועוד רבים אצלנו זה בית אמיתי תרימו טלפון לטביב עוד היום שיסגור עם מאור
השב   •  53
מימי17/01/2011 07:59
טביב אומר שמאור לא שווה את זה. לא שווה, כשהוא מול כל העיניים של הליגה ובטוחים איזה כישרון יכול לצמוח ממנו במועדון ביתי ואוהב, אתה מבין?מבחינתו, יותר שווה להוציא מליון יורו על סוסיטות שאסי דומב מוצא בחול ומנחית בוולפסון.
השב   •  02
eliran17/01/2011 09:09
קיבלת כבר כרטיס כניסה למשחק הערב חינם אחי ממוני הראל?
השב   •  00
232
שכנאזי17/01/2011 06:52
השב   •  00
שכנזי לא יוצלח17/01/2011 08:34
השב   •  00
231
אדום17/01/2011 06:51
אם יש מי שהורס לבן זה אתה . תניח לו אל תתערב ותפסיק ללבות את המאמן , הקבוצה והקהל נגד הבן שלך. אתה פשוט אוהב תקשורת גם במחיר הקרירה של הבן . אז תניח לו להסתדר לבד במכבי.
השב   •  21
230
יוסי17/01/2011 06:37
הבנאדם מתפרנס מהמשכורת של הבן שלו?
השב   •  00
229
דן17/01/2011 05:26
אתה מאוס. מאוס! אתה בן-אדם מעצבן. והגרוע מכל, אתה פוגע בכושר השיפוט ובאינטיליגנציה של הבן שלך. תעוף לנו כבר מהמיקרופון!
השב   •  20
228
קובי17/01/2011 05:01
תגובה שנהניתי לקרוא!
השב   •  10
227
אסף17/01/2011 04:39
אז אבא שלו מקשקש יש לא תסכולים משלו מוטי כן צריך לתת לו צאנס ללא כל קשר לכתבה כי הוא מוכשר .
מאור תן כמה מילים שיבינו שאתה חושב אחרת ותיצא מזה מותר לך.
השב   •  20
226
ירקרק17/01/2011 04:06
השב   •  12
225
אסף17/01/2011 04:02
והאבא צריך לסתום את הפה
השב   •  10
224
קוזו17/01/2011 02:15
בחיים שלי לא ראיתי בנאדם כמוך מאמן חדש תסתום את הפה שלך ותן לו להתחיל ותראה לאן נושבת הרוח למה לפתוח את הפה כדי שאם מאור לא ייפתח עוד שני משחקים או שלוש אז אתה תעמוד ותגיד "אמרתי לכם"? תעשה טובה במיוחד למאור תיסתום את הפה שלך ותלך לעשות משהו אחר טיפה ככה בשביל הנשמה.רק תעזוב את הילד כבר גם ככה אתה חי על חשבונו אז תן לו להיתפתח שיתקדם ויראה מה יש לו באמת אתה מוליך אותו אחורה אחורה אחורה הוא כבר ילד גדול
השב   •  10
223
אורן17/01/2011 02:05

בכיין סדרתי ברמות חולניות,במקום שישתוק ויתן לילד שלו להתבגר ולהתפתח הוא לא מפסיק לילל,אני במקום מאור הייתי קובר עצמי מרוב בושה ועושה לזה סוף,אבל כנראה שהם באמת אנשים שונים,מר בוזגלו היקר,כדאי שתבין מה ההבדל בין סכנין למכבי, בקבוצה גדולה גם שחקנים טובים לא תמיד פותחים,אם הבן שלך היה כל כך טוב בתקופת נמני,איווניר לא היה היום בקבוצה,רצית לשלוח אותו להפועל,שכחת שיש שמה שחקנים כמו ורמוט,טועמה,שכטר,תמוז,שהר,זהבי,שיבחון,שגם להם יש אגו ויכולת וגם הם לא בדיוק ירדו לספסל ויסתכלו על "מסי בוזגלו" בהערצה,עשה טובה,כך כדור ולך לישון,תקום מחר כמו חדש ותפסיק לילל

השב   •  20
222
אוהד הפועל בדם ובנשמה17/01/2011 02:05
די כבר אבא דביל ת''לא קולט שאתה הורס את הבן שלך תשחרר אותו מה זה כמו באלופה 3 עם הרצל ורובי חח אבל ברצינות הוא שחקן טוב שת''גמרת ת''קרירה שלו צר לי אבל הרסת את בינך במו ידיך!
השב   •  10
221
סופר מריו17/01/2011 01:03
הבעיה האמיתית של מאור היא אתה!מאור שחקן טוב אבל להשוות אותו למסי באותו משפט זה פשע מצידך,וזה הסיבה שאתה גומר על הילד.אתה כבר מזמן לא העיניין אדון יעקב!
השב   •  30
220
אוהד17/01/2011 00:56
יש משהו במה שאבא שלו אומר.אני חושב שכמו שמכבי נראית יש למאור מקום בהרכב הפותח
השב   •  32
219
אליהו {שער אבי כהן ז"ל 11 }17/01/2011 00:52
יצא לי לדבר עם מאור  כמו משפחה אנחנו ..והוא הסביר לי שהם שתי אנשים שונים אבל לא לשכוח שיעקב עזר שמאור יקבל חוזה כזה יעקב כול דבר כזה התקשורות לא טוב בשביל מאור תבין דיי תן לו הוא עכשיו דווקא התחילו יותר לעריך אותו בע"ה יהיה הטוב יותר
השב   •  00
218
זראטוסטרא17/01/2011 00:46
במערך קבוצת מכבי תל אביב,היא
הרסנית לקבוצה,ואינה תורמת מאומה
למאור.הגיע הזמן שיבין שלמכבי יש מאמן רציני,שאי אפשר להשפיע עליו
באיומים,או בשתדלנות.
השב   •  30
217
מיכה מאשדוד17/01/2011 00:34
מר  בוזגלו  אתה רק מזיק לבן שלך שאתה מיתערב אתה  מוריד לא את הביטחון ומסני  את הממונים עליו  מה שהיה בזמנחה   זלא מה   שהיום
השב   •  00
216
צהוב חכם17/01/2011 00:29
אני מת על בוזגלו. באמת אחד האהובים עליי. אבל אבא שלו פשוט נטל, וזה ממש לא משתלם. שילך ויקח את אבא שלו. קשה לי לוותר על מאור. אבל אבא שלו פשוט הורס הכל
השב   •  30
215
צהובה בנשמה17/01/2011 00:12
אני כל כך אוהבת את בוזי שאי אפשר לתאר אפילו כמה !

אני חושבת שצריך את מאור כל המשחק על המגרש..
ויעקב אם אתה רואה את זה- תשאיר את מאורי גם אחרי החוזה במכבי , תחתום לארכת חוזה פליז (:

בוזי איי לאב יו !! ♥♥♥
השב   •  21
214
צחי17/01/2011 00:05
השב   •  03
213
צהוב בנשמה16/01/2011 23:56
אדון בוזגלו הנחמדאולי תפסיק להתבכיין ותיתן לילד לעבוד בשקט יא דביל
השב   •  61
212
מאיר16/01/2011 23:55
למה אתה כזה טיפש יעקב הרי איווניר אמר אחרי המשחק שהוא רוצה שמאור יהיה שחקן מוביל בקבוצה הוא פשוט לא רצה יותר מדי לזעזע אחרי שבוע בלבד עובדה שחוץ מסידיבה שחזר מהרחקה לא היו שינויים בכלל עכשיו בגלל שדיברת הוא יחשוב פעמיים אם להרכיב אותו משחק הבא כדי שלא יגידו שזה בגללך פעם הבאה שאתה רוצה לדבר דחוף סיגריה ותסתום אתה הורס את הבן שלך
השב   •  60
211
לירן16/01/2011 23:53
כשהבן שלך, מאור, יידע להרים קרן או בעיטה חופשית מעל לגובה הדשא, דבר איתי. מאור בוזגלו משחק טוב כשהוא עולה מהספסל. הבעיה היחידה שלי היא הכסף שהוא מקבל. הוא צריך לקבל את אותה משכורת כמו אבידור. הוא לא יותר טוב ממנו. בוזגלו זה שחקן של 80 אלף דולר בעונה. בטח לא 320 אלף דולר. מכבי שילמה על הכרטיס של בוזגלו 2.7 מיליון יורו, הבעיה היא שהוא עוד לא הוכיח שהוא שווה אפילו 2 יורו! ביזיון!
השב   •  199
מכביסט17/01/2011 00:18
אחד השחקנים הטובים.
תנו לילד להוביל הוא בשל הוא מוכן לזה !
כל כדור שלו מסוכן והוא נלחם בלי סוף.

הדבר היחיד שהורס אותו זה אבא שלו
השב   •  62
210
עקרב כתום16/01/2011 23:49
תהרוס אותו יותר.
השב   •  20
209
תושב אוסטרליה16/01/2011 23:48
אומר שהבן שלך הוא שחקן בנוני ורחוק מלהיות ברמה שאת "מצייר" אותו.
הרעש שאתה עושה מהבן שלך מטיב עם הכסף שלא עשיתה בצעירותך והכתבות שאתה עושה ע"י קשרים עם הכתבים הם האמת מצליחים לגרום להרבה אנשים שלא מבינים בכדורגל לחשוב שהבן שלך מנימום צריך להיות בהרכב של ברצלונה .אך מי שמבין בכדורגל יודע שהבן שלך רחוק "מזרח ממערב " מחיים רביבו ,ברקוביץ ,בניון שהם באמת קיבלו כותרות בגלל היותם כוכבים והצלחתם היתה גם מחוץ לגבולות המדינה בליגות הבחירות (לא בבלגיה או בקפריסין שם אולי הבן של "יככב ") 
מה הבן שלך עשה עד היום בבוגרים מגיל 17 ועד היום  שאחרים לא עשו ?
האם מאור עשה דברים שרביבו עשה בהיותו בבני יהודה ?
האם מאור עשה משהו שדומה למה שעשה ברקוביץ בחיפה ?
האם מאור עשה משהו שמזכיר את מה שעשה בניון בחיפה ?
יותר מזה..האם מאור עשה מה שברוך דגו עשה לפני הפציעה שלו ?
הבן שלך לא כוכב ולא יכול להיות מה שאתה עושה אותו בתיקשורת ..
הזמן רץ והבן שלך כבר בן 23 ובאירופה שחקנים בגילו מחזיקים קבוצות על הכתפיים מה שהבן שלך לא עושה בקבוצה בנונית כמו מכבי ת"א .
יש  מרחק עצום בין מה שאתה עושה את הבן שלך למה שהוא באמת .
ויותר מזה אומר יעקב שחר הרוויח וידע מצויין לעשות עיסקה מצויינת במכירת הבן של למכבי ת"א שם רכשו אותו  בסכום גדול וקיבלו שחקן בנוני שאת הכסף גם במכירה עתידית הם לא יראו כי מועדון גדול לא ירכוש את הבן שלך החלש.
בכבוד רב ,אחד שמבין בכדורגל .
השב   •  442
208
אור16/01/2011 23:46

השב   •  10
207
נתנייתי16/01/2011 23:44
השב   •  20
206
אור אשקלון16/01/2011 23:42
מאור בוזגלו כישרון ענק עם אבא שבא והורס לו את הקריירה. תן לו להתמודד לבד אתה הורס כל חלקה טובה.  תודה לאשקלונה על הניצחון.
השב   •  00
205
שפוי16/01/2011 23:36
השב   •  20
204
אסף אלימלך16/01/2011 23:35
שחקן שקונים ב2 מליון יורו צריך לתת הצגה כל משחק, מכבי צריכה לתת לו ביטחון? שחקן כזה מצפים ממנו לקחת הובלה על הקבוצה, לתת לשאר ביטחון, לדבר להשפיע. הבן שלך לא עומד בלחץ, שחקן בינוני, יש 10 כמוהו בארץ.
השב   •  30
203
מאור בוזגלו16/01/2011 23:24
אני כבר בא.
השב   •  00
202
ירוק ראשל"צ16/01/2011 23:15
השב   •  81
201
בני16/01/2011 23:14
השב   •  32
200
דם המכבים ישמן את גלגלי המהפיכה16/01/2011 23:12
מי שבעד שיעקב יסתום ת''פה שיתן בכחול,
מי שנגד באדום.
השב   •  576
199
חיליק סלם16/01/2011 23:03
מאור בוזגלו. בוא להפועל אחי. אנחנו מאמינים בך. אצלנו תהנה
השב   •  53
198
אלי16/01/2011 22:58
די כבר למה אני צריך לראות ת''פרצוף המעצבן שלו כל שני וחמישי?..
מאור ומאור ומאור ומאור.גם כן מאור בוזגלו,עם כל הכבוד עוד שחקן בליגה למקומות עבודה שיש לנו במדינה.
למה לתת לו כל הזמן במה למה?כל הזמן יש לו מה להגיד זה פשוט לא נתפס הפה שלו אף פעם לא סגור.או מעשן או מבלבל ת''מוח.די כבר אי אפשר ככה.
השב   •  51
197
קיקו16/01/2011 22:56
למה לפרשן של שקל מותר להגיד שטויות?למה אבא שלו לא יכול לפרשן את מהלך קבוצתו של בנו?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
196
סמי16/01/2011 22:53
אדון יעקב בוזגלו מה אתה מחפש פירסום? צומת לב? חאלס תשחרר את הבן שלך יש לו פה ומה שהוא ירצה תאמין לי שהוא יגיד.. אל תדבר בשם מישהו אחר..
השב   •  20
195
יגאל16/01/2011 22:50

אחרי זה אפשר קצת להחזיר כסף לבעל הבית

השב   •  70
194
יוסי16/01/2011 22:49
קולוטי
השב   •  30
193
דני16/01/2011 22:48
הבן אדם אחוז דיבוק חייבים לאשפז אותו דחוף בסוף זה יגמר באסון
השב   •  40
192
רמי16/01/2011 22:47

לשחק

השב   •  20
191
ביתרי16/01/2011 22:45
השב   •  10
190
ביתרי16/01/2011 22:42
תנו את בוזגלו בחינם לביתר בהשאלה ,לעזור לביתר להישאר בליגה.
מה אתם אומרים יש דיל.
השב   •  51
מכביסט אמיתי16/01/2011 23:07
קח בחינם את יעקב ובניו
חוץ ממאור ח
השב   •  10
ניר17/01/2011 00:07
מאור במכבי, יעקוב ובניו בביתר
השב   •  10
189
אילתי16/01/2011 22:42
מאור שחקן הרכב והוא צודק אין ויכוח
השב   •  00
188
זהו16/01/2011 22:40
השב   •  00
187
גילי16/01/2011 22:39

השב   •  10
186
רני16/01/2011 22:35
השב   •  10
185
דניאל צהוב16/01/2011 22:35
ומלירן השוער הוא ביקש להבקיע, אוי כמה אתה פקק.. מהמר כפייתי על העתיד של הילד שלך. 
השב   •  30
184
דייגו16/01/2011 22:35
פישר במלוא מובן המילה,אני אישית 25 שנים בכדורגל ועד ששמעתי שהוא אבא של מאור לא נתקלתי בשם הזה אז עם כל הכבוד טבאמת שאין הרבה עדיף שתסתום אבא בוזגלו,אתה זה שהורס את הקריירה שלו באופן תמידי,הוא לא כמו מסי לא כמו נמני ואפילו לא כמו ורמוט,תיתן טוב כי החוזה שיש לבן שלך הוא חלום רטוב של כל שחקן בינוני שלא עשה כלום בכדורגל!
השב   •  30
183
רפי16/01/2011 22:32
שכונה
השב   •  00
182
אפי16/01/2011 22:31
השב   •  20
181
מכביסט16/01/2011 22:28
מאור צריך להתעורר ולשכור סוכן נורמאלי ולא להשתמש באבא שלו שגורם למאור לעשות רק טעויות
השב   •  11
180
רפי16/01/2011 22:27
במה
השב   •  51
179
סמי16/01/2011 22:26
שכונה
השב   •  20
178
דני16/01/2011 22:24
אל תתערב לו בחיים, אל תנסה להיות סוכן שלו או יחצ"ן שלו, עדיף שלא תבוא בכלל למשחקים.
השב   •  40
177
שוקי במבה16/01/2011 22:23
השב   •  20
176
בני16/01/2011 22:18
כמה אתה מבלבל תמוח מי זה בכלל מאור בוזגפלוץ חוץ ממך אף אחד לא חושב שהוא שחקן ענק סך הכול שחקן בנוני אז תירגע ו שב בשקט
השב   •  32
175
אבי16/01/2011 22:14

השב   •  40
174
אילן16/01/2011 22:12
הדבר היחידי שמונע ממאור להתפתח ולקבל דקות משחק בכל הקבוצות שהוא שיחק עד היום זה אתה תעזוב תילד תאמין שהוא יודע מה טוב בשבילו הוא לא תינוק תפסיק לתערב לו בחיים אתה רק אבא שלו תן לילד לחיות הוא לא הרכוש שלך לך תהמר זה הדבר היחידי שאתה טוב בו חשבת פעם למה כל זה קורה למאור . כל אדיואט יודע כבר שנים שמאור מסומן כשחקן בעיתי בגלל אביו תסיק תמסקנות ותעזוב אותנו במנוחה
השב   •  50
173
ירוק מושבע16/01/2011 22:12
אדון יעקב בוזגלו גם עכשיו אתה בוכה?כל מקום שמאור יהיה אתה תבכה יא חתיכת אפס אחד.זה שרצית שהחלום שלך התגשם דרך מאור זה בעיה שלך.תהיה תלוי בעצמך לא בזכות מאור יא מהמר כפייתי.אתה חתיכת טינופת אחד גדול שרק הורס למאור עם כל הותק שלך בכדורגל.שב בשקט ותן למאור להתקדם לבד בלי לצייץ יא אפס.רצית שילך ממכבי חיפה מגיע לך.מאור יכל להיות עכשיו מנהיג פה אם היה לך סבלנות.
השב   •  10
172
מכביסט16/01/2011 22:12
השב   •  50
171
נאור16/01/2011 22:11
השב   •  10
170
רועי16/01/2011 22:08
יעקב רק בגללך מאור לא יצליח .אתה היא שורש הבעיה.דביל
השב   •  30
169
דני שובבני16/01/2011 22:03
8 זה בדם !
מאור בוזגלו להפועל בחינם !
שרתם לדגו, תשירו גם למאור :-)
השב   •  21
168
יעקב בוזגלו=חנן עדני16/01/2011 22:02
השב   •  40
167
אבשלום16/01/2011 22:02
הוא סותר את עצמו באיזה 4 פעמים שונות. אין לו מושג מה הוא מדבר. ומסתבר שהוא לא הכי חכם בעולם אחרת הוא היה מבין שכשהוא מדבר את הדיבורים המדוברים הוא דופק את מאור. שלא מדבר.
השב   •  70
166
אוהד מושבע16/01/2011 22:02
השב   •  22
165
אבי זה מכבי16/01/2011 22:01
השב   •  10
164
עומר16/01/2011 21:59
מגיע הפנסיונר הזה ומחרחר ריב
השב   •  30
163
דרומניק16/01/2011 21:59
עדיף לך לשתוק יפלוץ
השב   •  01
162
יחזקל16/01/2011 21:50
שקט
השב   •  50
161
מכבי בנשמה16/01/2011 21:49

השב   •  11
160
שדג16/01/2011 21:47
קח את הדברים ולך להפועל כמה אתה מדבר?!
השב   •  30
159
ישראלי גאה16/01/2011 21:45
תגיד לא נמאס לך לדבר שטויות?
תן לבן שלך לשחק!
ותשתוק,פשוט תשתוק! כבר.
השב   •  70
158
שלומי16/01/2011 21:40
אסור שמאור בוזגלו יפתח על הספסל. אבל כבר ראינו שמה שרואים מכאן לא רואים משם.
השב   •  41
157
ניר16/01/2011 21:38
תכלס כל מה שנאמר בראיון הזה צריך להתייחס לזה כאל התחושות של מאור. אני בטוח שיעקב לא אמר את זה סתם. כניראה שמאור לא רוצה להיות במכבי. עד רבה-הדלת האדומה פתוחה
השב   •  45
דני16/01/2011 22:26
השב   •  20
156
איציק16/01/2011 21:36
מאור אתה שחקן ענק לא נותנים לך את הכבוד הראוי לשחקן ענק כמוך.בוא לבאר שבע תחליף את מליקסון תקבל כבוד מלכים פה כי זה מה שמגיע למלך כמוך.
השב   •  31
אשדודי16/01/2011 23:05
כן רגע תגיד לו איפה לחתום וואלה חנקת אותו אלק בו לב"ש למה מי אתם בכלל שהוא יבוא אליכם
השב   •  20
155
יוסף16/01/2011 21:35
לא רוצים אותכם פה.
השב   •  56
154
אילן16/01/2011 21:34
טמבל נשאר טמבל
השב   •  25
153
אבי16/01/2011 21:34
שכונה
השב   •  20
152
צהוב בנשמה16/01/2011 21:30
אנו יודעים בדיוק מה אתה שווה,אתה אחד השחקנים הטובים היום בכדורגל הישראלי.
תוכיח לכולם מה אתה שווה במגרש ולא בדיבורים מיותרים בדיוק כמו שאתה עושה עכשיו.
הצניעות והכישרון שלך זה מתכון להצלחה,אל דאגה אוהדי מכבי האמיתיים תמיד היו ויהיו מאחורי הכוכבים שלהם ולא משנה מי המאמן ומי הבעלים.יאללה מאור צמד במשחק הבא.
מוטי אנחנו איתך ואבי לא נשכח אותך!!
השב   •  61
151
צהובה16/01/2011 21:30
השב   •  130
150
מכבי או מוות16/01/2011 21:29
חשבתי שאחרי שאיווניר ייכנס לאמן במכבי, לא ייקח ליעקב בוזגלו הרבה זמן לחזור להפריע לבן שלו. לצערי, צדקתי. אלמלא האבא הדביל הזה, הבן כבר מזמן היה כוכב-על בכדורגל הישראלי.
השב   •  101
149
אתם יודעים מה הכי מצחיק16/01/2011 21:28
קראתם כמה פעמים הוא אמר אני לא ישן בלילה. האיש הזה חייב אישפוז בכפייה דחוף נראה לי הסיגריות והחסור שינה גמרו עלייו הוא חיב טיפול
השב   •  30
148
יוסי16/01/2011 21:23
השב   •  42
:)16/01/2011 22:18
השב   •  20
147
אדום16/01/2011 21:22
השב   •  50
146
אליעד16/01/2011 21:22
כי הם קבוצה פח.
השב   •  21
145
דודו ביטון16/01/2011 21:22
השב   •  13
144
שגיב16/01/2011 21:20
של אבא שלך.. אתה שחקן מצויין! אתה לא צריך שאבא שלך ינהל את הקריירה שלך. תוכיח שאתה ראוי.
השב   •  10
143
אילן16/01/2011 21:16
אל תהמר על הילד ואל תהרוס אותו כמו שהרסת את הבית ילאאללה שב בשקט יבכיין
השב   •  10
142
בועז16/01/2011 21:15
בלי אבא שבזכותו עוד יש עליו כתבות והתקשורת כל הזמן פונה אליו, מאור בוזגלו, יקיר כמה אוהדים, היה יושב על הספסל כבר מזמן. השחקן הוא מחרב משחק שלא עושה הגנה ופעם במשחק מבשל או מבקיע. כשהוא עולה מהספסל הוא לפחות לא מחרב משחק 90 דקות ונותן את הבישול שלו.
השב   •  73
141
עמית רומם16/01/2011 21:11
איש אחד מגיע לבית של אבי נימני ודורש לדבר איתו,ה אשתו של אבי נימני עונה לו שאבי נימני כבר לא מאמן מכבי הוא הולך וחוזר כעבור 2 דקות ושואל עוד פעם אם הוא יכול לדבר עם אבי נימני, והיא עונה לו שנימני כבר לא מאמן מכבי , ככה עוד פעם ועוד פעם בסוף היא מתעצבנת ואומר לו : מה הסיפור שלך אתה לא מבין שנימני כבר לא מאמן מכבי תל אביב ? אז האיש אמר לה : אני יודע את זה עוד מלפני שהגעתי אני פשוט נהנה לשמוע את זה כל פעם מחדש !
השב   •  153
140
ROKON HASSAN16/01/2011 21:11
אדוני הנכבד ברצוני להגיד לך שמאור שחקן כזה מוכשר חבל על הזמן אבל מי שהורס אותו לצערי זה אצה והפליטות פה שלך תפסיק להתערב לו תן לו את השקט שלו וסמוך על מוטי להוציא ממנו את כל היכולות שלו כמו שהוא ידע לעשות עד עכשיו עם הנוער אז תניח למאור הוא כבר ילד בוגר שיודע מה טוב לו ומה לא וחוץ מזה מכבי זה מועדון מעל לכל שחקן ולא חייבים להוכיח לך שום דבר בעולם אם אבי נמני הסמל של המועדון פוטר אז אין שחקן מעל למועדון מכבי תל אביב מעל כולם .
השב   •  90
139
אורן ירוק16/01/2011 21:11
השב   •  10
138
דוד סירוצקי16/01/2011 21:11
החלטה של מאמן תכבד אותה אתה והבן שלך. ו - 4 מיליון יורו תג מחיר ?? לא הגזים ??
השב   •  20
137
ירוק16/01/2011 21:10
השב   •  01
136
אדום16/01/2011 21:09
גוטמן שייף ושיפר את ורמוט, זהבי שכטר ידין ועוד רבים. בוזאגלו צריך מאמן טוב כמוהו שייתן לו את השיוף הסופי והוא שחקן לאירופה לכל דבר.
כל מילה שאבא שלו אומר נכונה, אבל הבעיה שלאבא שלו היה תמיד מה להגיד, גם כשלא היה צריך, עכשיו שהוא צודק כבר אף אחד לא מקשיב לו ממש, זה כמו הסיפור של "זאב ! זאב !"
בהצלחה ותבוא להפועל לעונה אחת תראה כמה הצעות תקבל כי יתנו לך צאנס לשחק ולא כמו במכבי עד היום.
השב   •  84
איתי16/01/2011 21:24
ואם אתה חושב שלא, תקרא מה טביב אמר היום.
שום סיכוי שגוטמן ישאר בהפועל מעבר לעונה הזאת.
השב   •  31
ניר16/01/2011 21:35
שיעבור אל הפועל מחר מצידי. כבר לא רוצה אותו במכבי בגלל האבא הזה שלו.
השב   •  22
ארתומס רודנייבס17/01/2011 01:07
מרב פזילות אתם עיוורים
השב   •  20
135
אוסישקין עוד יקום לתחייה!16/01/2011 21:08
עוד מעט תגיד שבגלל שבן שלך למד בבית ספר לכדורגל של יובנטוס הוא צריך ללכת לשחק באינטר או בערסה!! הוא שווה בקושי 800 אלף, הוא ואתה דופקים אותו לא אף אחד אחר!
השב   •  00
134
ירוק16/01/2011 21:05
ואני לא מתכוון לויסלה קראקוב או שרלואה.
השב   •  30
133
חיים המכביסט16/01/2011 21:04
תפסיק להתערב לו
השב   •  20
132
רון חולדאי לראשות הממשלה16/01/2011 21:04
השב   •  32
131
ישי16/01/2011 21:02
מכבי לא צריכה להוכיח לך שום דבר, איך אתה לא מתבייש לקרוא תיגר על היד שמאכילה אותך? מכבי מפרנסת לך את המשפחה. תתבייש!
ולמה נותנים לו את הבמה כל פעם מחדש? פשוט אל תעשו את זה יותר הוא באמת לא מעניין אף אחד. ותנו כבר שקט לקבוצה!
השב   •  10
130
ניר16/01/2011 21:02
מאור בוזגלו שחקן ענק, שחקן עם כשרון, שחקן עם נשמה. אני מסכים איתך. אבל יש דבר בחיים שנקרא היררכיה. לא מתפקידך לקבוע למוטי איך,אם ומתי להכניס את הבן שלך. כל הדברים שלך יעקב, ומתוך כבוד אליך, אבל כל הדברים שלך מובילים לדרישה ברורה: מאור יפתח בהרכב במחזורים הקרובים ולא אני אפעל". תגיד יעקב, אתה חושב שאתה מפחיד מישהוא? אתה רק גורם לבן שלך נזק וזה באחריות. הוא לא יקבל דקות משחק על עוד אבא שלו מנהל פרובוקציות בתקשורת. אם היית רוצה לדאוג לבן שלך, היית הולך ומדבר עם מוטי על זה ולא בתקשורת בפומבי. עכשיו לא רק שמוטי לא ירצה לשמוע אותך, אלא שכל המערכת במכבי תתייחס למאור בזלזול רב יותר ואני מבטיח לך שרק בגלל הפרובוקציה הזו והראיון הזה מאור לא יראה הרבה דקות. אני מקווה שלפחות תבין משהוא ממה שכתבתי כאן יעקב. ואאחל למאור הצלחה !
השב   •  80
129
הפועל ים16/01/2011 21:02
מחמם את הלב לראות את הדאגה והאיכפתיות של יעקב למאור של אב לבנו הלוואי שכולם ידאגו כך לילדיהם ישר כח ושיפסיקו כל הקנאים להגיד שהוא הורס את מאור ההיפך הוא המחזק התומך והמפרגן מאור תתגאה באבא שלך תמיד רק הוא רוצה בטובתך כל השאר צבועים
השב   •  23
128
אש16/01/2011 21:02
המשפט הזה אומר הכל כמה שהבנאדם הזה נצלן וחיי על חשבון בנו
השב   •  41
127
סער16/01/2011 21:01
השב   •  20
126
יוסי כהן16/01/2011 21:00
מאור חייב להישאר במכבי !
השב   •  01
125
אוהדת מכבי:)16/01/2011 20:59
רק שהצניעות לא תהרוג אותך יעקב..
אתה הורס את הבן שלך עם כל הקשקושים האלה.
תן לבן שלך להסתדר בזכות עצמו ותניח לו כבר
השב   •  20
124
Verde16/01/2011 20:59
אם הוא לא היה מתערב מאור כבר היה מגיע לרמות אירופאיות. הוא צריך להבין שהבן שלו לא ענק ולא גדול ולא מתקרב אפילו, חוץ מעונה אחת בסכנין שהוא היה ראש לשועלים שבעונה הזאת באמת ראו שחקן תותח. ונגיד שהוא יתפתח וייצא לאירופה, הוא חייב להשאיר את האבא בבית ולנעול טוב טוב את הדלת כי אחרת ישלחו אותו על טיל
השב   •  21
123
גמל אדום16/01/2011 20:59
במכבי הם לא מבינים איזה שחקן הם מפסידים
השב   •  30
122
יוסי לוי16/01/2011 20:59

פרטיזן בלגרד יותר טובה מ הפועל תל אביב אוו מכבי חיפה אוו מכבי תל אביב

השב   •  00
121
קוף ירוק16/01/2011 20:57
ואיך אתה משווה אותו למסי ? הוא יותר צנוע (מסי) הוא יותר טוב (מסי) הוא יותר חכם (מסי) בקיצור יעקב מבלבל את המוח (:
השב   •  00
120
ירוק16/01/2011 20:54

השב   •  11
119
שייע16/01/2011 20:52
אבי נימני אמר לי לעשות קצת בלגן
מכבי אם תמשיך כך עוד יקחו אליפות
שוורמה
השב   •  00
118
אדיר16/01/2011 20:52
קודם כל אני חייב להגיד ליעקב בוזגלו כל הכבוד , הוא מלך אמיתי !
לקח שחקן בינוני ועשה ממנו הרבה מאוד כסף וזה לזכותו בלבד.
יש כאן מישהו שרוצה להתווכח על זה ?
אז בואו אני אשאל שאלה פשוטה :
מאור בוזגלו כמו שהוא משחק עד עכשיו מאז שהגיע למכבי מגיע לו 120 אלף שקל בחודש נטו ?
ברור שלא !
מי שיגיד שכן אז הוא שקרן וחרטטן.

עכשיו לגביי עניין ה"שחקן הרכב" , אם אבידור יושב על המשבצת שלו אז בוודאי שמאור שחקן הרכב !
אבידור השחקן הגרוע בישראל לדעתי ואם מכבי משחקת עם שחקנים באגפים היא חייבת את מאור כי פשוט אין למכבי מספיק שחקני אגף.
חס וחלילה , אני לא אומר שמאור לא שחקן טוב , הוא טוב , בסדר , לא יותר מזה , לא יותר מגאדיר , רפאלוב ובטח שלא וורמוט.
הוא צריך לשחק בהרכב אבל יש גם דרך !
שחקן צריך להילחם על הכדור , לשמור עליו בכל מחיר , לסגור בהגנה כשצריך , לבעוט לשער כמו בן אדם , פחות להתעסק עם השיער היפה ופחות לבלות בחנויות של מאלדיני וכדומה .
נמאס מהפוזה שיתחיל לרוץ !
אין לי ספק שאם היה מתנהג כמו ישראלביץ'' הוא היה שחקן ענק במכבי .. ענק !

אוהדים יקרים אל תבלבלו את המוח יותר מידיי , תנו לאיווניר להחליט הוא המאמן ואני בטוח שהוא יודע יותר טוב מאיתנו .
השב   •  131
117
ממליץ{שוב}16/01/2011 20:52
השב   •  11
116
אחד שמכיר16/01/2011 20:51
האמת האבא צודק לא ייתכן ששחקן שמבשל כל משחק לא יפתח בהרכב. יש פה משהו מוזר יכול להיות שעושים לו דווקא
השב   •  11
115
אורי16/01/2011 20:50
1.הוא אבא שלו ואכפת לו ממנו הלוואי שכל אבא ידאג כך לבן שלו זה בא מתחושת אבהות כל הכבוד 2.מאור השחקן הכי מוכשר בסגל ותקשיבו לזה-השחקן שידע הכי קצת עליות וירידות בתקופתו במכבי 3.על סטיסטיקה אין להתווכח תראו את שנתיים האחרונות כשמאור על המגרש 4.מגיע לו להיות בהרכב ללא שום ספק לפני מדוניאנין ועטר אבל יעקב לדוגמא אתמול אני חושב שהתועלת מהספסל שלו היתה יותר ענקית כי איווניר ידע שהוא צריך שחקן שידע לשנות מהלך משחק מה שאם קולאוטי לא הוכח אחרת(עד היום)הוא ידע שיהיה משחק לחוץ 5.הבישולים שלו עד היום מדברים גם ביופי הוא מבשל בצורה אלגנטית ומסוכנת יותר 6.אתה צריך להרגיע במיוחד שזה המשחק הראשון של הבן שלך עם איווניר זה לא יוסיף למאור קרדיט להיפך. 7.מאור חייב להבין שבמכבי הנוכחית הוא גם צריך להראות מנהיגות ואני דורש את זה ממאור ולא מאלברמן או מדוניאנין מהסיבה שהוא יותר מוכשר וגם יותר חכם! מה שאומר שלפעמים הוא צריך לבוא לקחת את הכדורים מאחור על אף שזו לא הגדרת תפקידו כי אין מישהו שעושה את זה היום(תזכרו בנמני)ולכן בלי קשר אלברמן המאכזב הכי גדול שלי 8.וזה מכל הלב-כשאתה החלטת עם מאור שצריך לבוא לשחק במכבי תל אביב אתה יודע למה-אומנם מכבי לא הוציאה שחקנים לח"ול בשנים האחרונות אבל אין ספק שהיא הקבוצה עם הפוטנציאל הכי גבוה בארץ לשחקן שיצא מהבנוניות הישראלית ויהפוך לשחקן עם מנטליות של אירופאי שבשביל ישראלי זה יותר חשוב קודם מהתקדמות מקצועית-העובדה החיה לכך ששחקנים ישראלים חוזרים לפה אחרי קדנציה קצרה ובשביל זה הביאו את מאור כי הוא שחקן שבנוי לזה וללחץ שיש במועדון כמו שלנו 8.אני מאחל לך את ההצלחה הכי גדולה בעולם אבל אל תשכח שאתה נמצא כרגע בבמה הכי גדולה להוכיח זאת שזה קודם כל טובת הקבוצה ואז גם אתה תצליח.אוהבים אותך תהיה חזק!כי אתה קרוץ מחומר של אלופים
השב   •  10
114
יניב המכביסט16/01/2011 20:49
תפסיק להרוס את הילד מוטי יעשה אותו יותר טוב ממה שהוא היה עד היום  במכבי אל תכניס דם רע ביניהם
השב   •  20
113
קוקו שאנל16/01/2011 20:49
השב   •  00
112
גיא16/01/2011 20:47
אתה חייב להבין שמכבי עושה מה שטוב לה לנצח לא מה שטוב לאבא של מאור בוזגלו.
מאור שחקן מצויין ומוטי הוא לא אחד שיעצור אותו.איך אתה יכול להגיד שמכבי לא רוצה אותו אם היא שילמה עליו כ"כ הרבה כסף.
מלבד זאת אם נשים את הכסף בצד,יש שחקן שקוראים לו דור מלול,מוכשר לא פחות ממאור בקושי מקבל הזדמנויות אבל הוא לא עושה רעש הוא עובד באימונים ומחכה לצ''אנס .אם תשאל אותי מגיע לו ולמאור לפתוח בהרכב כי הם הוכיחו את עצמם.
אבל זה שאתה יוצא ככה בהצהרות אתה רק מתריס את האוירה תן לו להוכיח דברים על המגרש מוטי יתן לו את מה שמגיע לו,הוא יגיע לרמות  גבוהות רק אם לא תתערב לו כל פעם ותוריד אותו לרצפה
השב   •  20
111
..16/01/2011 20:44
בן כמה יהיה מאור שאביו יסכיל להבין שהוא רק פוגע בו ולא עוזר לו ??
מעל 30 כחול
מתחת לגיל 30 אדום
השב   •  543
110
דם צהוב16/01/2011 20:43
יעקוב, אתה חייב להבין,
הילד שלך לא ממצא את עצמו בגלל
השטויות שלך.
אני מדבר בתור אחד שתמיד רוצה שמאור ישחק,
יעקוב אם לא אתה , מאור כבר היה
סמל במכבי, וכבר היו לו כמה סלוגנים
כמו זה של מלך מלכי המלאכים למטה
השב   •  51
109
ישראלי16/01/2011 20:42
"מה שמכעיס אותי זה שלא שומעים את השיחות בין שחקנים למאמנים בתקשורת".

"לא יעלה על הדעת שמאור בוזגלו ביום ההולדת שלו פוגש את האקסית מהשנה הכי יפה שלו בכדורגל והוא לא פותח"


הכדורגל שלנו לא מספיק שכונה גם ככה אתה רוצה שיהיה יותר שכונה מזה? אולי תמצא עבודה נורמלית ותעזוב את הבן שלך בשקט? אתה לא מבין שכל ההערכה שמגלה התקשורת כלפיך זה רק כי בשבילם אתה בדיחה גדולה במיוחד?
השב   •  60
108
חסוי16/01/2011 20:42

קודם כל אני אישית למרות שאני אוהד מכבי חיפה אני חולה על השחקן הזה דבר שני תעביר אותו למכבי חיפה אתה לא יודע איך הוא יכול להתפתח שם ושתדע לך שמכבי חיפה הוציע הכי הרבה שחקנים לאירופה יותר מכל קבוצה בארץ ועוד דבר אם מאור בוזגלו רוצה לצאת עוד שנה שנתיים לאירופה הוא חייב לשחק יותר פיזי ומשפט אחרון מאור בוזגלו הוא השחקן הכי טוב בארץ לפחות לדעתי בהצלחה לך מאור בוזגלו

השב   •  12
107
דודי פרדס חנה16/01/2011 20:41
יעקב שמע מה אני אומר לך.עזוב את בן שלך אל תפריע לו הוא יתקדם לאט לאט .מה אתה חושב ?להרוס לבן את הקרירה שלו?התפקיד שלך לעודד אותו בכול מישחק .חבל.
השב   •  20
106
אוהד מכבי16/01/2011 20:39
אצל נמני כל המחזורים מאור פתח, לא עשה הגנה ומעט התקפה. איך הוא מחשיב את השער נגד בית"ר כבישול, הרי הוא לא בעט ולא מסר, מזל שהרוש עשה טעות ושהשופט לא שרק ליד נגד קולאוטי. רנגולוב, ודור מלול הרבה יותר אפקטיבים מבוזגלו
השב   •  11
105
סוכן שחקנים16/01/2011 20:39
אם לא היתה מתערב והורס לבן שלך הקריירה ולא היתה  דורש תג מחיר של 2 מיליון יורו!(מטומטם מי ששילם מחיר כזה)היום אתה בוכה שתג המחיר שלו 4 מיליון ולכן לעולם לא יצא לאירופה. מי ישלם עליו 4 מיליון יור? אתה כניראה נולדת כדורגלן אבל כניראה שמנהל טוב אתה לא.
יש הבדל בין אימרה שמאמן רוצה שתבשל שערים לבין אל תבקיע,אני לא מחזיק ממזרחי אבל כניראה שדיבר בעיברית ירושלמית והבן שלך מבין עיברית בוזגלית?
מה החרטה הזאת??
די כבר עם כל הבכיינות שלך ,אתה כל שנה מטרפד כל ניסיון של הבן שלך לעלות שלב .
איזה אבא טוב אתה.
השב   •  30
104
פרנץ וארוש16/01/2011 20:38

השב   •  20
103
פרנץ וארוש16/01/2011 20:38
מה זה משנה אם הוא פותח או לא? העיקר שהוא תורם לקבוצה, ולא רק זה - הוא גם רושם יופי של סטטיסטיקה.
אפשר לחשוב שהפכו אותו לסופר סאב.
השב   •  30
102
דביר16/01/2011 20:37
מישהו צריך לסתום לו את הפה!!
גם אם איווניר חושב שמגיע למאור לשחק הוא צריך להושיב אותו לפחות משחק אחד בחוץ,רק כדי שיעקב ילמד.
מספיק מאור כבר לא ילד בנוער אני חושב שהוא יכול להתמודד עם זה ששחקן ב"רמה" שלו ישב שלושה משחקים על הספסל גם אם זה במשחק נגד היריבה.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
101
משה דרזנר16/01/2011 20:36
אבא של מאור מזכיר את השיר  "רק חיימק"ה  שלי צועד ברגל הנכונה"

כבר היה קצת שקט ממנו והנה הוא שוב התעורר.הפעם מול איוניר.

למה שלא ישתוק חודשיים עד פסח למשל ??
השב   •  00
100
הדיקטטור16/01/2011 20:36
חלאס מספיק עם הרגשת הקיפוח!מה כולם טועים ורק אתה צודק?כולם אשמים?תג מחיר ?מה הקישקוש?הבן שלך עדיין לא פרע את השטרות.גם כאשר הוא נכנס או עלה הרכב הוא לא הראה לנו שהוא ברמה אחת מעל הליגה.להערכתי הוא לא שווה את הסכומים שאתה מדבר עליהם.אתה תולה בו יותר מידי תקוות.מה הוא שווה יותר מיצחקי ושכטר?למה אבא של יצחקי לא מזיין את השכל.?רק אותך שומעים כל היום.תירגע לפני שהבן שלך יגמור הקריירה בבני סכנין-ורק בגללך!
השב   •  40
99
אייל16/01/2011 20:35
אם הבן היה משחק כמו שאבא שלו מנבל את הפה ומשתולל היינו אלופים לפני פתיחת הסיבוב השלישי.
תת רמה!
השב   •  60
98
ליאור16/01/2011 20:33
תמשיך לעמוד לצד מאור ככה מתנהג אבא .ישר כח לך ולילד בהצלחה
השב   •  03
97
שלומי16/01/2011 20:32
השב   •  80
96
שונא מכבי16/01/2011 20:31
השב   •  53
95
האחד16/01/2011 20:31
איזה מלך ! היחיד שגורם לקצת עיניין בליגת פחי האשפה בישראל- תאמינו לי בלעדיו אין אפילו עניין לירוק על הליגה הזאת. (פעם גם אני התעניינתי בליגה הזאת.)
השב   •  30
94
הצהוב הצפוני16/01/2011 20:30
די כבר הרגת אותנו עם השטויות שלך. מאור שחקן טוב ובמכבי יש הרבה שחקנים טובים, מה זה משנה לך אם הוא עולה מהספסל ומנצח משחק. כל קבוצה בארץ היתה רוצה ספסל שכזה, רק עם הספסל אפשר לקחת אליפות. אז עזוב כבר את הבן שלך אתה הורס אותו, בסוף אף קבוצה בארץ לא תרצה אותו בגללך, חוץ מסכנין. זה מה שאתה רוצה שיחזור לסכנין או לקבוצה קטנה. אגב גם עם כל הקבוצות הקטנות יתאחדו הם לא יוכלו לקנות את מאור.הרי תג המחיר הוא 4 מליון יורו. לדברך.אז רד לנו ולו מהוריד לך תתנדב באיזה שהוא מקום,בית לקשיש וכו.
השב   •  11
93
ברנש16/01/2011 20:30
הרבה זמן הוא שתק, החזיק את עצמו.
זהו לא יכל להתאפק יותר ולא לפלוט שטויות ולהתערב בדברים שלא קשורים אליו. חייב לעשות בלגן.
טוב שזה בלגן של מכבי ת"א.
השב   •  30
92
דודי16/01/2011 20:30
תסתום את הפה שלך הבן שלך שחקן טוב וזה הכל לא כוכב לא קרוב להיות כוכב תתבייש לך להשוואת אותו למסי אפילו לא בצחוק
כן אני גם מאמין שמגיע לו לשחק אבל בשביל זה יש מאמן והוא מקבל את מלוא הסכום בחוזה גם שהוא על הספסל אז שיגמר לו החוזה אדון בוזגלו היקר תתחיל לפרסם אותו ונראה מי יקח אותו אז.
מאור תסתום כבר לאבא שלך את הפה די הוא הורס אותך !
השב   •  80
91
האחד16/01/2011 20:28
השב   •  12
90
גבי16/01/2011 20:28
משוגע לגמרי. כל מילה- עוד יותר נזק. אם הייתי הבן שלו הייתי קורא את הכתבה ומתחרפן לגמרי !

אולי כדאי שילך לעבוד עבור ליברמן. שמה מי שצועק את הדברים הכי טיפשים- מגיעים עוד 1000 מטומטמים שמצביעים עבורו.
השב   •  70
89
אריה16/01/2011 20:27
רק בקבוצה שנהנית לסבול ישאירו שחקן בינוני עם אבא בעייתי ובעלויות כאלו.
סמרטוט שמקבל מיקרופון מדבר מטונף ללא כל ביסוס .
אני יכול להעיד על עצמי שיצא לי לראות את אבא בוזגלו משחק כדורגל,גם הוא לא מציאה יוצאת דופן,שיעבוד על מי שלא  מכיר.
השב   •  20
88
צנזורה Sucks!!16/01/2011 20:27

מה אני לא מבין בוזגלו לא נשוי כבר?? מה זה השטויות האלה שאבא שלו מתערב לו בכל דבר סבבה אני מבין שהוא רוצה בטובת הבן שלו אבל עם התגובות שלו והבלאגן שהוא עושה הוא רק פוגע בו איך אנשים אמורים לקחת את מאור ברצינות כשאבא שלו מנהל אותו כאילו הוא סתם עוד איזה בובה יעקב באמת שאני מכבד אותך אבל תעשה טובה לבן שלך ותירד ממנו תגיע לצפות בבן שלך ותתמוך בו בכל מצב אבל אל תתערב בעיניינים שבינו ובין המועדון שלו אתה סתם תהרוס לו וחבל.

השב   •  20
87
סיימון16/01/2011 20:27
הייתי מייבש אותו על הספסל עוד הרבה זמן.ולא רק בגלל אבא שלו.כשהוא יילחם כמו ישראלביץ .וירים כדורים כמו שצריך. ויפסיק לאבד כדורים. ויתחיל לכבוש שערים.אז הייתי נותן לו ללבוש את החולצה אם הסמל של מכבי.אידיוט מי ששילם עליו 2 מיליון יורו.ואידיוט מי שחושב שהוא שווה 4 מיליון יורו.אחת הסיבות לכישלון של נמני זה מאור בוזגלו.בקצב הזה הוא יגיע למצב של ראובן עובד. 
השב   •  44
86
אייל16/01/2011 20:25
השב   •  60
85
אוהד הפועל באר שבע16/01/2011 20:25
השב   •  10
84
ד.צ16/01/2011 20:25
מר בוזגלו . לא ברור לי למה אתה מתכוון ? מה זה ?  הילד שלך לא מסתדר בשום מקום וז בגללך בלבד !! תפסיק את השטויות שלך ותיעלם מהמסכים . מה אתה עושה קריירה על הגב של הבן שלך ? עזוב אותו ואותנו בשקט . כך מאור יוכל להתפתח ! למיטב זכרוני גם לא היית בעצמך שחקן גדול , או, שאתה חושב אחרת . תסתלק כבר נמאסת !
השב   •  30
83
למה ?16/01/2011 20:25
גם זה שהוא לא פתח דווקא ביומולדת שלו , לא אומר כלום! דיי להתכביין .
השב   •  10
82
morad16/01/2011 20:25
אבל האבא המפגר הזה לא מבין שהוא ורק הוא הורס את הילד .
למרות שהוא לא נראה רע כשהוא קם מהספסל.
הרבה יותר טוב מאשר הוא פתח
השב   •  40
81
למה ?16/01/2011 20:24
למה ? מוטי רק הגיע , למה להתחיל בלפתוח את הפה שלך עליו ? תן לו צ''אנס הוא לא עשה משהו רע. אתה *רק* פוגע בבן שלך ואולי גם משפיל את עצמך. תקשיב ותפנים את מה שכתבו כאן בתגובות, הכל נכון. הוא רק התחיל! אתה לא יכול להגיד עליו דברים כבר במשחקים הראשונים. אתה הורס את מאור!!
השב   •  30
80
ע.פ16/01/2011 20:23
יעקב בוזגלו רק מזיק למאור עם ההתבטאויות שלו.
אבל בשורה התחתונה הוא צודק!
אינני יודע מה השיקולים שעומדים מאחורי אי בכללתו של מאור בהרכב הפותח.
ברור לי דבר אחד: שחקן ברמתו של מאור חייב לפתוח כל משחק ולשחק 90 דקות!!
עם כל הכבוד לשאר השחקנים של מכבי (ויש הרבה) האגודה עדיין לא במצב כזה שיכולה להרשות לעצמה את הלוקסוס של הושבת מאור על הספסל.
אינני יודע (וגם לא מעניין אותי) על חשבון מי מאור יעלה. אבל הוא חייב להיות קבוע בין ה- 11 שפותחים.
אחרת לא ירחק היום שבו נראה אותו בשורות הגועל.
השב   •  32
79
אוהד16/01/2011 20:23
מי יתווכח איתך יא מטומטם
השב   •  130
שאול16/01/2011 20:58
ח תקשיב אחי, עשית לי את היום עם התגובה הזאת
השב   •  30
78
מוטי16/01/2011 20:22
השב   •  10
77
מת על הירוקים16/01/2011 20:22
אתה פשוט בכיין ענקי לא ייאמן בחייאת מאור לך תמצא סוכן שיקדם אותך ולא ידבר על הרגשות שלך אחרת אתה תשאר בארץ וחו''ל יראה לך רחוק
השב   •  40
76
ברוקלין16/01/2011 20:18
שבוזגלו צריך לפתוח כל משחק !
והמחליף שלו צריך להיות ישראלביץ''.

תנו בכחול אם מסכימים !
השב   •  21
75
סתום תפה כבר16/01/2011 20:15
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
74
גיא16/01/2011 20:14
בגללך הוא לא אצלנו. אם הוא היה משחק אצלנו היית רואה שחקן אירופאי ליגה ספרדית. עכשיו הוא כישרון מבוזבז לצערי, יפה מכבי תראו מה אתם עושים לכישרונות מועדון בושה!
השב   •  20
אעאע16/01/2011 21:15
תסביר לי
איך אם אנחנונ כול כך גרועים
איך אנחנו הוצאנו תשחקנים הכי גדולים שהיו פה?
זוהר,כהן,נמני,בן חיים,שפגלר ועוד עשרות

ואנחנו עם 22 אליפויות ו20 גביעים?? אאה? איך אנחנו בית קברות עם כול כך הרבה תארים?

יאלה שבו בשקט,עלק הורסים כישרונות יאלה לך לינוק מסבתא שלך ימסכן
השב   •  21
73
רביד16/01/2011 20:09
אני חולה על מאור באמתת .
אבל בואו נראה עובדות כולנו אוהבים את מאור ורוצים שמאור ישאר במכבי הוא אחד השחקנים הטובים במועדון .
אבל בחיאת יעקב . לא נמאס לך אתה שורף את הבן שלך הוא לא מסכים עם מילה שאתה אומר ואתה רק יוצא מפגר ..
אתה הורס לו את הקריירה מה נראלך שמועדון בחוץ לארץ ישאיר אותו אחרי פתיחת פה כמו שלך ואתה פותח את הפה בממוצע של 3 - 4 חודשים.
למה ישר להאשים אולי איווניר רצה לעשות מהלך טקטי ? ג''וקר - נקרא לזה ? אז עשה טובה שב בפינה שלך תקבל את החבילות של הכסף שלך ושתוק
השב   •  20
72
מכביסט16/01/2011 20:08
מה קרה הגזמת יאללה תרשה לנו לחגוג בשקט בלי הצומי שלך
השב   •  00
71
טירת הכרמל16/01/2011 20:07
מאוס וחלוה נפש בושה שנותנים לו בכלל במה
השב   •  00
70
פרנקו16/01/2011 20:05
אתה גומר את הילד  אין קבוצה שהוא הסתדר 
השב   •  50
69
שחר16/01/2011 20:04
תסביר לי מה זה נותן לך שאתה נותן ביקורת על המאמן החדש של הקבוצה של הבן שלך אחרי המשחק הראשון שלו.
כל מה שתגיד רק יפגע , אין שום סיבה שיתנו לך במה גם.

השב   •  60
68
מזל טרים16/01/2011 20:04
נותנים לפרימיטיבי הצעקן הזה במה?
השב   •  20
67
אבי16/01/2011 20:03
אולי מספיק לתת לאדם הבזיוני הזה במה כבר?
כמה אפשר לשמוע את הבכיינות שלו?
נמאסת!
השב   •  10
66
דב16/01/2011 20:03
יעקב ,תרגע לא תמצא מאמן הגון ולא פוליטי כמו איוניר,התבכיינות שלך פוגעת במאור.תן זמן למאור והוא יתקדם.
השב   •  10
65
נתן שאקי16/01/2011 20:02
מר בוזגלו היקר איווניר אחד המאמנים הכי ישרים שיש בכדורגל. נקמה מה השתגעת? הוא מת להצליח מאור טוב מספק סחורה איווניר ישמח וכולם ירוויחו, גם לעלות מהספסל ולהביא שינוי חשוב, אין שחקן חסין מלשבת בספסל שיהיה לכם בהצלחה.
השב   •  50
64
סלמון הגדול16/01/2011 20:02
לא להאמין איזה שטויות הוא מדבר. דוגמא: מאור היה צריך לפתוח כי היה לו יומולדת בשבת. יופי, מזל טוב.
דוגמא 2:אני שילמתי את הקנס שמאור קיבל ממכבי. כן בטח. הרי שנים אתה מובטל וחי מההכנסות של מאור. הבנאדם פשוט הזוי.
השב   •  241
האחד16/01/2011 20:27
השב   •  10
63
גילי16/01/2011 20:00
שיתחיל להוכיח שהוא שווה את החולצה עם הסמל שהוא לובש.
השב   •  21
62
דונטלו16/01/2011 19:59
מה אתה עונה בשבילו?? מה הוא בן 10?
השב   •  61
61
רוני16/01/2011 19:59
יעקוב אתה לא מבין מכבי בית קברות
תישאל את יצחקי עזרן קולאוטי בן דיין
מסיקה אבידור אלף חלוצים נירקבים
במכבי תעביר אותו להפועל מהר
תציל לו את הקריירה נימני המלך
השב   •  65
אדום בלב16/01/2011 20:42
אלון מזרחי "האוירון" שנהיה אצלהם עפיפון.
השב   •  42
60
חסוי16/01/2011 19:58
מאור לא כזה שחקן גדול שחקן בינוני ומטה רק הדיבור של אבא שלו משווה אותו לאיזה שחקן שהוא אפילו לא קרוב להיות רק לראות את הכתבה זה כמו בדיחה בתור אוהד מכבי אפילו צחקתי שמאור יעזוב את מכבי זה יעשה טוב לנו ולו .ובמיוחד לאבא שלו הרודף בצע
השב   •  32
59
יונתן16/01/2011 19:58
יאלה תוריד פרופיל יעלוקה מתעלק על הילד המאמן יעשה מה שבא לו ובטח שלא אתה תגיד לו איפה לשים תילד תפסיק להתעלק על ההצלחה של הילד כי אתה רק מזיק ואפילו מאור אומר את זה לחברה שלו הוא אומר שאתה ממש מבייש אותו
השב   •  40
58
רועי16/01/2011 19:58
"חוץ ממני שמשאיר את מאור עם שתי הרגליים על הקרקע ונותן לו להבין עד כמה הוא שחקן ענק, לא גדול, ענק".
ח איזה אידיוט

השב   •  40
האחד16/01/2011 20:25
השב   •  10
57
צהוב ריאלי16/01/2011 19:57
ואני לא מדבר על קבוצות בינוניות שכל התקציב שלהן זה כמו בוזגלו לבד.
אצל מכבי חיפה הוא שרוף.
הפועל - עם בעלים כמו שיש להם, אפילו את השרוך של בוזגלו הם לא יממנו.
בית"ר - לא בתקופה הנראית לעין.
האופציה היחידה זה חו"ל - בשביל חו"ל הוא צריך להצליח בארץ, ובייחוד במשחקים באירופה.
השב   •  40
56
ליאור דוידי16/01/2011 19:57
השב   •  00
55
ויקטור16/01/2011 19:56
תיקון קטן
הפה שלו כבר הרס למאור את הקריירה
השב   •  00
54
6 מיליארד לא טועים!!16/01/2011 19:55
מאור צריך להיות השחקן הראשון שמשחק בהרכב.. הוא יותר טוב בישראלבי''ץ ובטח יותר טוב מאבידור ששניהם משחקים על העמדה שלו..
השב   •  56
שונא הגועל16/01/2011 20:58
דבר ראשון אם אתה חושב שיש שחקן במכבי שיותר טוב מישראלביץ אתה מטומטם השחקן היחיד שנותן את הנשמה במכבי עם כשרון אדיר. דבר שני תעשה טובה קח את בוזגלו ותעבור איתו להפועל
השב   •  00
53
שחר16/01/2011 19:54
פעם ראית את אבא של מסי מתערב? אהה יא אהבל ? מאור לא היה לא יהיה ובטח שעכשיו הוא לא, שחקן כדורגל. הוא ילד עם טיפה כשרון ויותר מדי אבא.
השב   •  101
האחד16/01/2011 20:24
השב   •  00
איזה פקק..16/01/2011 20:47
השב   •  00
סרג''יו קונסטנטה16/01/2011 20:50
השב   •  00
52
alonso16/01/2011 19:53
אני אומר דבר כזה יעקב תביא את מאור להפועל נעניק לו בית חם וגם אתה תקבל כבוד שמגיע לך .כולם אומרים שאתה הורס לילד ואני חושב ההפך ומצדיק אותך בכל צעד .בעבר היה את זה לברוך דגו שאביו המאומץ היה נלחם למענו ובמכבי היו אומרים שהוא נגע רע שמפריע לברוך אבל שברוך הגיע להפועל לא שמענו מילה אחת מאביו המאמץ .וזה כי הוא לא באמת היה אשם ולא באמת היה נגע רע.אלא כמוך אדם שדואג לבן שלו ולא מוכן שיתנכלו לבן שלו מהסיבות הלא נכונות .תמשיך לדאוג לבן שלך כי אף אחד אחר לא יעשה את זה במקומך .
השב   •  52
כפיר16/01/2011 20:32

בשביל להיות בבית חם צריך כסף למזגן
אחח איזה מצחיק
שאין כסף יש פרירים על המגרש

השב   •  11
51
כפיר16/01/2011 19:53

בחיים לא ראיתי דבר כזה ?
יעקוב בוולזגלו כל הזמן חופר וחופר
מאור בוזגלו הוא בשבילנו יותר משחקן
אהבה כמו שהוא מקבל מהאוהדים בחיים הוא לא היה מקבל בשום קבוצה אחרת בארץ ובחול אוהדים שרים שירים עליו במקום הקבוצה כמו בזמן שאבי נמני היה בזמנו אוהבים אותו גם שהוא משחק על הפנים כי שאוהבים גם שיש דברים רעים לא מיתיחסים תאמין לי שאין לאף אחד משהוא נגד מאור ,ומאור הוא במועדון מספר 1 בארץ ואת זה את יכול לשאול כול שחקן אוהד ופרשן בארץ אז תגיד תודה שהוא במכבי ושאנחנו אוהבים אותו אחרת באמת היה רע לך ולמאור שלך בכול אופן תעוף מהקבוצה ואל תזבל בסכל חלס נימעס מימכה עד שיש שקט את יודע לבוא באיזה פרסום שאורס הכול חלס

השב   •  60
50
אני אדום בלב בנשמה הפועל מלחמה.16/01/2011 19:53
בוא לב"ש יעשו אותך מלך כמו מילקסון בוא אחשלי בוא
השב   •  40
49
לירון16/01/2011 19:53
והנה לדעתי עוד קנס בדרך.
יעקב תפסיק להתערב ולהרוס לבן שלך, אם כולם אומרים אז כנראה יש בזה משהו. תניח לו, שים את האגו שלך בצד ואל תפריע לבן שלך.
למאור יש הברקות מדי פעם ובכלליות הוא שחקן טוב (לא מעולה ולא מצויין - טוב). והשורה התחתונה - תפסיק להתערב לילד בקריירה ותן לו להתפתח לבד ! ! !
השב   •  40
48
אחד העם16/01/2011 19:53
תאמין לי שגם המאמנים יודעים מה הוא שווה תיהיה רגוע ודי להצגות ,אתה חושב שאם תפעיל לחץ על מוטי מהתחלה זה יעזור,חביבי אתה לא במקופ הנכון פה הקבוצה מעל הכל והוכחה הכי טובה היתה בשבוע שעבר אז מספיק להזיק למאור תתבגר ותקבל שכל אם אתה כזה בטוח בכשרון שלו אז אל תתערב .
מספיק שהוא מקבל את הגב ואהבה מאיתנו הקהל אז תפסיק לשפוך שמן למדורה
השב   •  30
47
שחר16/01/2011 19:52
אדון בוזגלו אתה משווה את מאור למסי היצחקתה אנחנחנו אוהבים את מאור אז אל תהרוס אותו
השב   •  11
46
תודה מיץ גולדהאר16/01/2011 19:51
ומי אמר שבהמשך הוא לא יפתח בהרכב
מילים כמו חול ואין מה לאכול
בוזגלו אחד השחקנים הטובים שלנו. ביחד עם יצחקי עטר ומודניאנין זאת התקפה מעולה
השב   •  80
45
דני מיקנעם16/01/2011 19:51
אדון בוזגלו רק בגללך הבן שלך לא מצליח מתי תבין שאם תפרוש לגמלאות ותתן לו להתבטא לבד הוא יצליח פי אלף
אני חושב שאתה הבעיה של מאור
השב   •  50
44
האנציקלופדיה16/01/2011 19:50
בוא נהיה לרגע אמיתיים, טוב יעקב? כבר שנה שמאור לא עובר שחקן ראשון בקרנות, עושה דריבלים מיותרים, ובכלל לא מוצא את עצמו. יכול להיות שזה באמת היה בגלל יוסי מזרחי כמו שאתה טוען, אבל אם תמשיך לצאת נגד איווניר, אז הלכו לבן שלך עוד 4 חודשים. תשב בשקט ותן לו להתפתח. לא יכול להיות שכולם שונאים אותו ורוצים ברעתו. זה כבר נשמע טיפשי. 
השב   •  100
43
דוקטור עמבה16/01/2011 19:49
כמה עצוב באמת כולם נגד מסי גוניר
יאללה תסתום כבר נימאס קח אותו חזרה לסכנין כבר כואב הראש
השב   •  12
42
מיקו16/01/2011 19:49
לא נמאס לכם מהאיש הזה?
השב   •  20
41
שמואל16/01/2011 19:49
אם לא היה סביבו את כל הרעש בתקשורת - אף אחד לא היה יודע מי זה מאור בוזגלו בכלל, בואו תגידו לי מה הוא עשה? מה? ראיונות עם האבא המעשן הזה , שעלאק רוצה להיות יו"ר ההתאחדות. התקשורת מנפחת שחקנים כמו לא יודע מה, יש עשרות שחקנים יותר טובים ממנו בליגת העל, שלא מקבלים חשיפה על דברים שכן עשו - וכן מגיע להם. 4 מיליון יורו? על מה ולמה? גם את שכטר וגם את רפאלוב מביאים ביחד בסכום הזה. אפליי בברסה.. 3 מיליון, ויש לי הרגשה שהוא טיפה, טיפה יותר טוב ממאור.
השב   •  30
40
ארז16/01/2011 19:48
אם הוא כל כך רוצה לצאת לאירופה צריך לשחרר אותו. אם לא נשחרר אותו בסוף השנה לא ייצא מזה רווח בשנה שאחרי זה.
לשחרר אותו בקיץ לכל המרבה במחיר ושמאור לא יוכל לשחק בישראל.
מלול וכחלון יכולים לתפוס את מקומו.
לא שווה להשקיע בו בשנה הבאה כי הוא גם ככה יעזוב, לעומת זאת מלול זה השקעה לטווח הארוך.
השב   •  41
39
יובל16/01/2011 19:48
רק בהפועל תוכל לגדול ולהיות שחקן תותתחח !
השב   •  1819
האחד16/01/2011 20:21
בוזגלו , האב והבן = פח.
השב   •  112
38
המלשן16/01/2011 19:48
לפי דעתי יעקב בוזגלו חייב טיפול .מצבו הנפשי ירוד .הוא חייב את הכדורים המתאימים. מסכן הבן החמוד שלו אני מאד מעריך את מאור .אבל צריך להבין שאיוניר רוצה להצליח יותר מכל אחד והוא לא סתם לא פותח בהרכב .אביו רק הורס את השחקן ובגללו מאור עבר 10 קבוצות .ומאור אם כל הכבוד עדיין לא הוכיח כלום במכבי ויש לו המון עבודה .ושהיה לו בהצלחה.
השב   •  40
37
א16/01/2011 19:48
בשמ האלוהימ מה נסגר איתו?? אתה שכונה מר יעקב בוזגלו שכונה כמו לפני 30 שנה שהורימ היו מכימ מאמנימ..אתה תהרוס תילד! לא יקרה כלומ אמ הוא יקבל רעב על הספסל.עובדה שזה עושה טוב לקבוצה שמעל לכל..אז חלאס.. אה והאוטו החדש שלכ.זה ממכבי לא?!
השב   •  20
36
אבי16/01/2011 19:47
נכון ולא נכון תן זמן למוטי מי יודע מה יהיה אולי סוף שנה יהיה אליפות ומאור יהיה על הגל לאירופה
השב   •  30
35
איתי16/01/2011 19:47
מאור חייב להיות בהרכב הוא מספר אחד אני לא קולט איך מושיבים שחקן כזה בספסל..
השב   •  65
34
ירוק בדם16/01/2011 19:46
מה אכפת לך בכלל, תן לו לעשות את שלו ותן לבן שלך שקט, תפסיק להתראיין ולגרום לכותרות סביבו, זה רק יפריע לו
השב   •  50
33
דור16/01/2011 19:46
פשוט מדהים, אני קורא את הכותרת את התוכן של המילים שהאדם הזה אומר ואני פשוט נדהם שנותנים לו במה תת רמה שכזאת לא ראיתי שנים כבר,
בהפועל ההתנהלות פשוט שכונה תדעו לכם שאם גוטמן לא מאמן שם היה הרבה יותר בלאגן כי הוא כמו אבא שם שיודע לדבר אל השחקנים, בבית"ר השחקנים יוצאים לבלות אחרי הפסדים.
וככה נראות שלוש מתוך ארבע הקבוצות הגדולות בארץ כמו שקוראים להן, ואני אומר לכם שזאת פשוט שכונה אחת גדולה אני ממליץ לאנשים ללכת למשחק אחד באחת הליגות הגדולות ואני מבטיח לכם שכשתחזרו לארץ לא תוכלו לראות משחק מהליגת בלוף הזאת שהכל מכור בה וכל שנה יש פרשת שחיתות אחרת.
השב   •  80
32
danny16/01/2011 19:46
כולם טובים כולם בעלי פוטנציאל אבל זה יוצר בעייה זה היה עם קולאוטי לפני חודש לפעמים שחקן צריך זמן כל המיגרש
השב   •  10
31
לב צהוב ראש כחול16/01/2011 19:45
השב   •  51
30
יוני16/01/2011 19:45
תפסיק להתערב אתה הורס את הילד הוא יהיה יותר טוב בלעדייך
השב   •  00
29
אבי מכבי16/01/2011 19:45
הבן שלך אחלה שחקן ואחד האהובים על ידי האוהדים
הבעיה שלך זה שאתה חושב שהוא מסי! הוא שחקן טוב וזכותו של המאמן להושיב אותו על הספסל. ובעקבות החילוף שלו נעשה שינוי ואני די בטוח שהוא יפתח משחק הבא
חוץ מזה שנימני היה מאמן גם התלוננת שהחליפו אתה גם מתלונן. תנקוט כבר עמדה! כי עכשיו אתה פתאום אומר שאצל נימני הוא שיחק.
תחשוב פעמיים לפני שאתה פותח את הפה ברדיו אתה הורס למאור.
השב   •  80
28
צהוב כחול16/01/2011 19:44
זה פשוט מפחיד איך כל הזמן מורידים אותו לספסל!
השב   •  88
27
hh16/01/2011 19:44
לא מבין איך נותנים לבן אדם כזה במה בכלל כל קבוצה שמאור מגיע מתנכלים אליו? אולי תבין שעם כל הכשרון שיש לו ובאמת יש לו הוא פשוט לא מפגין אותו?מה כל הקבבוצות מתנכלות אליו? בגלל שיש לו יום הולדת הוא צריך לפתוח? תאמין לי דאיווניר רוצה להצליח ממש לא אכפת לו משחקי כוחות עם שחקנים תן לילד שלך לשחק ולהראות שמגיע לו לפתוח על המגרש ולא פה שנותנים לאחד כמוך במה עזוב אותו כבר תאמין ליח שזה גם המשאלה שלו
השב   •  40
26
יואב16/01/2011 19:44
אין פה שום פוליטיקה אצל איוניר.אם מאור ימשיך ביכולת הטובה ולהילחם,ויפסיק לאבד כדורים,הוא יעלה בהרכב.
השב   •  50
25
דני16/01/2011 19:43
אולי המאמן רצה שיכנס בחצי השני כדי לשנות את המשחק ומאור היה עם יותר כוח וזה אמר גם מוטי אז די לגעת בילד הוא כבר גדול ! עם לא הגשמתה את החלומות שלך זה בעיה שלך לא של מאור כול אחד והדרך שלו!
השב   •  30
24
צהוב בדם16/01/2011 19:43
מוטי איווניר עוד לא הגיע וכבר אתה מסתכסך איתו. מאור ילד טוב, בחור נשמה (רואים את זה בעיניים הטובות שלו), תן לו להסתדר לבד .
השב   •  20
23
אלף מם16/01/2011 19:43
השב   •  51
22
הרצל16/01/2011 19:42
מה יהיה איתך יעקב די אתה הורס את הילד יא טיפש אתה רק גורם לכך שישנאו את מאור. הקהל של מכבי מת על מאור וכולם רוצים לראות אותו במכבי מתי כבר תשב בשקט ותתן לו להתפתח בקצב שלו..
השב   •  82
21
אבנר חכמון16/01/2011 19:42
אדוני, לא נסחפת בכלל בכלל בכלל. מקסימום 800-900 אלף דולר, וגם זה תגיד תודה. חצוף.
השב   •  96
real madridsit16/01/2011 20:13
י לו תג מחיר של 4 מיליון הוא לא המציא ככה זה החוזה -_-
השב   •  00
הלב אומר מכבי16/01/2011 20:23
4 מליון יורו זה הסעיף שחרור שלו לחו"ל
השב   •  41
20
מני מניאק16/01/2011 19:42
אה שכחתי אין לך כי אתה בן אדם מגעיל ואני יאמר לך למה מאור על הספסל והנה סיבות:
1. מאור יותר מדי טקטי כמו שאתה מציין ואם חוץ מהבישול שלו הייתה רואה את מסירות שלו או אפילו רובם הייתה רואה שאלה מסירות רעות.
2. רואים שמאור לא חכם ואפילו טיפש רק עליו וזה בא גם על המגרש
3. הקרנות,בעיטות ורוב ההרמות הן חלשות ונמוכות

ולבסוף יש לו את החיסרון הכי גדול והוא כמובן אתה!
השב   •  73
אלי17/01/2011 05:55
אין לך מושג בכדורגל
השב   •  00
19
בדואי אוהד ותיק מיציע ג''16/01/2011 19:42
השב   •  50
18
הגל הירוק16/01/2011 19:41
השב   •  30
17
יניב16/01/2011 19:40
במשפט קצר אבא תמיד ישאר אבא אבל הוא יהרוס בפה שלו לבן שלו את הקרירה וזה בדוק! חבל מאמנים לא אוהבים אנשים כאלה מאמנים מתנקלים לו בגלל האבא
השב   •  50
16
חנן16/01/2011 19:40
אתה תמשיך לדבר ולדבר ולפלוט שטויות אתה תהרוס לו את כל הקריירה.
אתה לא מהווה דוגמא לשום הורה  
השב   •  170
15
דייויד בלאט16/01/2011 19:40
מאור שחקן ענק , אבל למה הבלאגן יעקב ? למה צריך לפתוח דברים כאלה ולהגיד שמאור לא מרוצה במכבי ? עם כמה שאני מסכים איתך על זה שמאור צריך לפתוח כל משחק.
השב   •  61
14
יורם,16/01/2011 19:40
פתח תקוה,נמאס מכם כבר,
השב   •  2839
אייזק16/01/2011 19:56
השב   •  31
פתח תקווה של הפועל16/01/2011 20:10
בש מחה שיבוא רק שאבא שלו לא יבוא למשחקים
השב   •  20
מה זה מכבי?פ"ת של הפועל לעולמים!$16/01/2011 21:25
השב   •  10
13
צהובון16/01/2011 19:39
עם 2 השחקנים האלה אין הגנה שתוכל לעמוד בפני הכוח שלהם
השב   •  366
12
לא קריטי16/01/2011 19:39
שיש לו אבא כזה שמשתלט לו על הקריירה.
בלי שום קשר להאם מה שנאמר נכון או לא, אבל צריך לדעת מתי לשתוק.
השב   •  130
11
אמיר כהן16/01/2011 19:38
השב   •  1515
10
זייאמר.16/01/2011 19:38
השב   •  59
9
ארז16/01/2011 19:38
אתה בונה בראש שלך תסריטים בלתי אפשריים ובכך אתה מפיל את עצמך לקרשים ,מאור לא כזה גדול כמו שאתה עושה ממנו ולא צריך לקחת ללב .
השב   •  280
8
גיא חניה16/01/2011 19:38
מי הוא בכלל??
יעקב בוזגלו..חושב הבן שלו זה מינממום היורש החדש של פלה,
מאור בחיים לא יהיה שחקן גדול אם אבא כזה..!
הוא פשוט יורה לו ברגל,הוא רוצה שהבן שלו יצליח אבל מלכלכך על המאמן של בן שלו בתקשורת?
פשוט בנאדם אפס.
השב   •  501
7
בטטה16/01/2011 19:37

כשמכר לשניידר את התכשיט
גם עשה קופה וגם חסך לעצמו את הצרות עם האולד דדי.
חבל כי מאור שחקן מוכשר שצריך שקט על מנת להוכיח מה הוא שווה

השב   •  754
6
גיא16/01/2011 19:37
למה נותנים לו במה. עם הגישה הזאת מן הסתם כל ה"עולם" יהיה נגד הבן שלך
השב   •  652
5
אבא גנוב16/01/2011 19:37
השב   •  973
4
ג''ק16/01/2011 19:36

השב   •  831
3
רונן16/01/2011 19:36
הפה שלך יהרוס את הקריירה של מאור
השב   •  922
2
שלומי16/01/2011 19:35
השב   •  144
1
צהבהב16/01/2011 19:35
השב   •  21
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */