יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:38

בן שמעון: אם יציעו על אלרואי מספיק, הוא משוחרר

בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE דיברנו עם מאמן ק"ש שהתייחס לקשר שמבוקש ע"י מכבי. מוקדם יותר, עסקנו בסוגיית שכטר

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ ב-103FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ ב-103FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית עסקנו בהפועל ת"א ובסוגיית איתי שכטר. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, קייבו האיטלקית הציע לרכוש מחצית מכרטיסו של החלוץ תמורת 1.5 מיליון יורו והאדומים סירבו.

דירקטור הפועל משה הראל ניסה לפזר את הערפל סביב החלוץ ואמר: "אני לא מאמין שאיתי היה נותן למישהו ללכת לבוררות, אין לו סיבה לעשות זאת. מעולם לא חשבנו לעצור את הקריירה שלו".

משה הראל (שי לוי)
משה הראל: "אני לא מאמין שאיתי היה פונה לבוררות" (שי לוי)
 

הראל המשיך: "איתי ישחק בשנה הבאה בליגה מאוד מכובדת. אני חושב שהוא לא שש לעזוב באמצע העונה. הוא אוהב את הפועל תל אביב יותר. ביוני יהיו לו הצעות יותר אטרקטיביות. אני מקווה שאיתי ייצא לליגה שאני הכי אוהב בעולם, הליגה האנגלית. לשחק בכל מקום אחר זה מכובד, אבל שכטר ראוי, מתאים וצריך לשחק בליגה האנגלית. להערכתי, ביוני איתי ישחק בליגה האנגלית", סיים הראל.

שכטר עצמו אמר על הנושא: "זה נכון שקייבו מאוד רוצה אותי ושגם המאמן שלהם מאוד התרשם ממני. כרגע זה משהו שלא קורה. אני נותן לרונן וגלעד להתעסק בזה. אני צריך לחזור לכושר ולתת גולים. יכול להיות שהצעה כזאת לא תחזור, אני מאמין ביכולת שלי שתגיע הצעה יותר גובה. אני לא מצטער שלא יצאתי בתחילת העונה".

איתי שכטר (דרור רוזנפלד)
איתי שכטר. מבוקש בקייבו (דרור רוזנפלד)
 

"מלבד קייבו יש עוד כמה קבוצות שרוצות אותי. גם מוני, גם משה וגם אלי ילכו על הרעיון של למכור 50 אחוזים מכרטיסי. השאלה יכול להיות דבר מדהים, כי אז אני אוכל להיות בבמה הכי גדולה בעולם ואז אני יכול להחזיר את המחיר שלי".

על השאלה האם הוא מיצה את היכולת שלו בישראל אמר החלוץ: "אני לא יודע אם מיציתי. אני ברמה שאני יכול לצאת לחו"ל. לקחתי אליפות, גביע והייתי בצ'מפיונס ליג. גם בנבחרת הראיתי יכולת טובה. אני בשל לאירופה. שיחקתי נגד בלמים בגרמניה, צרפת ופורטוגל. אני מאמין שאני אצליח".

שכטר הוסיף: "אלי ויוסי מאוד אוהבים אותי. אם ההנהלה תיתן אישור, הם לא יעמדו בדרך שלי. הפועל רוצה להצליח, למכור אותי ולהביא חלוץ. דבר כזה באמצע העונה יהיה מאוד קשה, אני חשוב מאוד להפועל. החלום שלי זה לשחק בחו"ל. אירופה זה הדבר הכי גדול בעולם. כשאתה ילד אתה רוצה להיות בליגת העל, כשאתה שם אתה רוצה להגיע לנבחרת, ומשם אתה רוצה לצאת לאירופה. אני לא יכול להאשים את ההנהלה. אם קייבו היתה מגיעה ושמה שלושה מיליון יורו, יכול להיות שהייתי שם עכשיו. אני מאמין שבסוף השנה אני אהיה באירופה".

גוטמן ואבוקסיס (דרור רוזנפלד)
גוטמן ואבוקסיס. "אלי ויוסי מאוד אוהבים אותי" (דרור רוזנפלד)
 

סוכנו הבינלאומי של איתי שכטר, רונן קצב, הוסיף: “יש הסכמות בינינו לבין הפועל. יש הבנות בנוגע לתג המחיר של שכטר. מבחינת ההצעה מקייבו, הפועל תמשיך לנהל איתה מו"מ ואולי כן תהיה יציאה של החלוץ לשם. הכל פתוח בנוגע לינואר, צריך לחכות להצעות. האדומים מבינים ששכטר בשלב זה או אחר יעבור לאירופה".

עסקנו גם בעירוני קרית שמונה, שקשרה אלרואי כהן מבוקש על ידי מספר קבוצות. מכבי ת"א כבר פנתה לקבוצה הצפונית אך יתכן שהמעבר יבוצע רק בקיץ ולא בחלון ההעברות של ינואר.

אלרואי כהן מוביל כדור (מור שאולי)
אלרואי כהן. מבוקש על ידי מכבי תל אביב (מור שאולי)
 

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, התייחס למעבר אפשרי של הקשר הצעיר: "אלרואי ישחק איפה שהחברה שלו תחליט. אוי ואבוי לו אם הוא יכנס אליי לחדר ויבקש ממני לעזוב. ועכשיו ברצינות, אלרואי בכל אימון נראה טוב יותר מהאימון הקודם. יש לו גרף התקדמות מדהים. הוא מתאים לכל קבוצת צמרת במדינת ישראל. יש לו את היכולות וגם מבחינה מנטלית הוא מתאים".

בן שמעון המשיך: "הכרטיס שחקן של אלרואי לא שלי, הוא של שרצקי. אני חושב ששחקן צריך להתקדם, אבל זה לא חייב להיות באמצע העונה. אנחנו מקדמים צעירים ואנחנו לא רוצים שייקחו אותם באמצע העונה. אם הסכום שיציעו על אלרואי מתאים, מבחינתי הוא יכול להשתחרר היום".

חברתו של השחקן, שיר אלמליח, הגיבה לעניין: "לא תלוי בי לאן אלרואי ילך. אני אלך איתו לאן שהוא ירצה, תל אביב, קרית שמונה או חו"ל. אני אמשיך את הקריירה שלי בכל מקום. גם אם אני צריכה לנסוע לתל אביב ולחזור אעשה זאת".

אלרואי כהן, שיר אלמליח (ONE)
אלרואי כהן ושיר אלמליח. החברה: "אני אלך איתו לאן שהוא ירצה"
 

אלמליח הוסיפה: "קרית שמונה היא קבוצה שעלתה ליגה. אלרואי ועמאשה די קידמו אותה, שם הוא כוכב. אני מאמינה שלכל מקום שהוא ילך הוא יהיה כוכב. הוא צריך להתקדם. אני לא יודעת אם זה צריך להיות עכשיו או בסיום העונה. אני מייעצת לו שיעשה מה שטוב לו. אני לא חושבת שאלרואי יעבור בינואר".

נדבר גם על נועלת הטבלה הפועל רמת גן, שביצעה רענון רציני בסגל וצירפה את טל חן, ציון צמח, עודד אלקיים, זוראב מנטשאשווילי והחלוץ הליטאי, הארוליג'וס סטאפונקה. הקבוצה של צביקה צמח תארח את הפועל אשקלון בתקווה להשיג שלוש נקודות ולצמק פערים מהקו האדום.

בלמה הטרי של הפועל ר"ג, טל חן, התייחס לקבוצתו הקודמת: "הקיצוץ בבני סכנין לא בא בחשבון מבחינתי. היחסים עם סלובודאן דראפיץ' מאז אותו מקרה שהיה לי איתו היו טובים מאוד. המועדון נקלע לקשיים ומכיוון שלא הסכמתי לקזז היתה להם בעיה להחזיק אותי. אני הייתי השחקן שהרוויח הכי הרבה בסכנין. אמרתי לאבו סאלח שכל הנסיעות וכל המרחק כבר התישו אותי. עזבתי ברוח טובה. יש לי רק מילים טובות להגיד על סכנין. הפועל אשקלון ובית"ר ירושלים גם רצו אותי, אך בסופו של דבר החלטתי ללכת להפועל ר"ג. אלקיים, מנטשאשווילי וחלוץ זר גם הגיעו לר"ג".

סטאפונקה, טל חן ועודד אלקיים (ליאור טימור)
חן באימון עם חבריו החדשים: "יש לי רק מילים טובות להגיד על סכנין" (ליאור טימור)
 

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו את דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */