יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:05

צ'אבי? אינייסטה? שלושער למסי ב-0:5 על בטיס

רבע גמר גביע המלך: הזוכה הטרי בכדור הזהב כיכב, פדרו וקייטה הוסיפו וברצלונה השיגה יתרון מבטיח לקראת הגומלין. 3:3 מרתק בין ויאריאל וסביליה

|
ליונל מסי. שלושער לזוכה בכדור הזהב (רויטרס)
ליונל מסי. שלושער לזוכה בכדור הזהב (רויטרס)

ברצלונה הביסה 0:5 בקאמפ-נואו את בטיס מהליגה השניה במשחק הראשון ברבע גמר גביע המלך. למרות שאנדרס אינייסטה וצ'אבי הרננדס היו פייבוריטים לזכות בכדור הזהב ביום שני, היה זה דווקא ליונל מסי שעשה זאות ומול בטיס הוא כבש שלושער והוכיח לכל המפקפקים שהוא ראוי לתואר.

עד לדקה ה-44 זה עוד היה 0:0 אך אז מסי נכנס לפעולה והקפיץ מעל השוער את הראשון. בדקה ה-62 הארגנטיני לקח ריבאונד מבעיטה שלו וכבש את השני. בדקה ה-73 מסי השלים שלושער באחד על אחד.

פדרו (77) וסיידו קייטה (83) השלימו את החמישייה והפכו את הגומלין בסביליה בשבוע הבא למשחק לפרוטוקול בלבד.

המפגש בין ויאריאל לסביליה הסתיים בתיקו 3:3 מרתק ב'אל מדריגל'. הצוללת הצהובה עלתה ליתרון בדקה ה-24 מרגלי קאני, אחרי שלוש בעיטות של ויאריאל לעבר השער.

כעבור חמש דקות בלבד ויאריאל חגגה את השני, מרגלי גוז'פה רוסי, שבעט יפה מחוץ לרחבה והכדור פגע בהגנה והטעה את השוער. אלברו נגרדו החזיר את סביליה למשחק בדקה ה-39 מבישול יפה של רומאריק.

מסי צ´אבי אינייסטה (רויטרס)
צ´אבי ואינייסטה עושים כבוד לליונל מסי (רויטרס)
 

החלוץ הנהדר של ויאריאל, רובן, קבע 1:3 בדקה ה-56 בנגיחה מצויינת, אך ארבע דקות בלבד לאחר מכן, אלברו נגרדו כבש את שערו השני בנגיחה טובה מקרוב, אחרי הגבהה של רומאריק, וצימק ל-3:2.

ליונל מסי (רויטרס)
ליונל מסי מקפיץ את הראשון מעל השוער (רויטרס)
 

בדקה ה-89 סביליה השיגה שער שוויון חשוב בחוץ, כאשר אלכסיס קיבל כדור טוב מרומאריק שבישל את שלושת השערים של קבוצתו, ובעט יפה לפינה.

הערב יושלם סיבוב המשחקים הראשון ברבע הגמר, כאשר אלמריה תארח את לה קורוניה בשעה 21:00 וריאל מדריד תארח בדרבי לוהט את אתלטיקו מדריד בשעה 23:00.

רומאריץ´ (רויטרס)
רומאריק. בישל שלושה שערים במשחק מצוין (רויטרס)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */