יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:37

פרקליטו של זרקו: מעצרו חורג מכל הגבולות

הערב בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE עסקנו בפרשת דה סילבה. שאול אייזנברג: "אגיע למשחק בין נהריה להפועל ת"א"

|
אופירה אסייג, פיני גרשון ודורון ג´מצ´י ב-103FM
אופירה אסייג, פיני גרשון ודורון ג´מצ´י ב-103FM

אופירה אסייג, פיני גרשון ודורון ג'מצ'י הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט עסקנו בהפועל תל אביב עם דגש על חלוץ הקבוצה, איתי שכטר. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, קייבו האיטלקית, אשר מעוניינת מאוד בחלוץ, הציעה להפועל תל אביב 1.5 מיליון יורו עבור מחצית מכרטיס השחקן, אך אחד מבעלי הקבוצה, מוני הראל, דחה אותה. ניסינו להבין מה זה אומר על עתידו של שכטר ומדוע האדומים מונעים ממנו לצאת לאירופה כבר בינואר?

יו"ר הפועל ת"א, אמיר לובין, אמר: "אני חושב שיש פה משהו עקרוני. יש אלפי אוהדים שקנו מנויים וצריכה להיות להם קבוצה טובה. יש לנו אחריות כלפי אותם אנשים. מה שמוני אמר זה הדבר הנכון. אני לא חושב שתהיה בעיה עם אלי טביב. מוני הראל הוא בן אדם עם מילה. אי אפשר לדעת בוודאות אם שכטר יישאר וזה לא תלוי בי. אם בקיץ שכטר יקבל הצעות נאחל לו בהצלחה".

"המטרה שלנו כקבוצה היא לשמור על השחקנים. הרבה יותר קל שהוא יילך בסוף העונה כי אז אפשר להביא שחקן במקומו. בחודש ינואר קשה מאוד להביא שחקן חדש. רוצים לתת לשכטר להתקדם אך לא רוצים לפגוע בקבוצה ובקהל", הוסיף לובין.

לובין ושכטר. החלוץ ייצא לחו&qout;ל בינואר או בקיץ? (שי לוי)
לובין ושכטר. החלוץ ייצא לחו"ל בינואר או בקיץ? (שי לוי)
 

סוכנו של שכטר, רונן קצב: "הגיעה הצעה רשמית על 1.25 מילון יורו על מחצית מהכרטיס. אני אמור לשבת עם מוני הראל. יש חוזה שנחתם ואני ומוני אמורים לקבוע את המחיר שלו. הוא יתקדם רק לקבוצה טובה באירופה. אם שכטר יעבור לאיטליה, אנגליה, ספרד או גרמניה זה יהיה טוב. הוא צריך לשחק באחת מהליגות האלו. אני לא מאמין שמוני יעקוף את טביב".

"לאיתי שכטר יש סעיף בחוזה בו אמורים לקבוע סכום מכירה. הפועל ת"א לא עומדת בסעיף הזה בחוזה. זה כבר שנה שניה והסעיף לא נקבע. אם לא אגיע להסכמה עם מוני נלך לבוררות. אני ואיתי לא רוצים להגיע לעימות עם הפועל".

רונן קצב במשרדי ההתאחדות (קובי אליהו)
רונן קצב. "אם לא ייקבע מחיר, נלך לבוררות מול הפועל ת"א" (קובי אליהו)
 

"את ההחלטות מקבלים הבעלים. אפגש עם מוני בידיעה ברורה שאם הוא מסרב אז הולכים לבוררות. אם שכטר לא יימכר לקייבו, הוא כבר לא יימכר בינואר. אני אעשה כל מאמץ למצוא עסקה לקיץ. אין לי מלחמה מול הפועל ת"א. הגיע הרגע ששחקן יחשוב על הקריירה שלו. מה יקרה חס ושלום אם איתי שכטר ייתן חצי עונה לא טובה?", הוסיף קצב.

פרקליטו של לירון זרקו: "מעצרו חורג מכל הגבולות"
גם שחקן הפועל ת"א בעבר, דגאלס דה סילבה, על הפרק ועסקנו בחשיפת קלטת האיומים של לירון זרקו, שדיבר עם הבלם שעבר לרד בול זלצבורג האוסטרית.

פרקליטו של לירון זרקו, עו"ד ברק כהן: "אנחנו מכירים את חומר הראיות ואתמול הושמעה ההקלטה שרק חמור יכול להסיק ממנה שזאת סחיטה. האריכו לזרקו את המעצר לצורך חקירה. מעצרו של לירון חורג מכל הגבולות, הוא ביקש לדבר. דגלאס שכר מאבטחים לאחר שזרקו שלח לו הודעה שהוא בא אליו בלי אבא שלו. זרקו רוצה ללכת הביתה. על פי גרסתו של זרקו, דה סילבה צריך לתת לו כסף. הוא לא השתמש איתו בכוח. כל תוכן מילולי טבוע בהקשר".

זרקו בבית המשפט (יוסי ציפקיס)
זרקו בבית המשפט. פרקליטו: "מעצרו חורג מכל הגבולות" (יוסי ציפקיס)
 

שאול אייזנברג: "אגיע למשחק בין נהריה להפועל ת"א"
לקראת המשחק הקרוב בין הפועל ת"א והפועל נהריה בליגה הלאומית בכדורסל, דיברנו עם שאול אייזנברג מהפועל נהריה שקיבל איומים: "לפני העונה לא ידעו אם תהיה קבוצה. אספנו מכל הבא ליד. בפגרה עשינו שינויים. אף אחד לא מאיים עליי. התקשרה אליי בחורה בקשר למשחק בין הפועל ת"א לנהריה ואמרה שהיא מפחדת שיעשו לי לינץ'. יש כלפיי דברי הסתה. אני לא מוכן שישמעו קריאות נאצה. אני אבוא למשחק ואשב על הספסל. אני היחידי שעד עצם היום הזה נלחם בראש העיר".

שאול אייזנברג (משה חרמון)
שאול אייזנברג. "אגיע למשחק" (משה חרמון)
 

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים את דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */