יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:54

בהתאחדות שוקלים לשנות את שיטת הבחירה ליו"ר

באסיפה הכללית הקרובה מתכוונים להציע את שינוי שיטת הבחירה לזו הנהוגה בפיפ"א ובאופ"א, לפיה האסיפה הכללית תבחר את בעלי התפקידים

|
לוזון. שיטת הבחירה לתפקיד היו
לוזון. שיטת הבחירה לתפקיד היו"ר תשונה? (יניב גונן)

בהתאחדות לכדורגל ישנו רצון לשנות את שיטת הבחירה לתפקיד היושב-ראש. עד היום, מי שבחר בהארכת או בסיום תפקידו של יו"ר, היתה הנהלת ההתאחדות שמונה 29 נציגים ולמעשה העמידה את היו"ר במקום של תלות גדולה לאחר שנבחר בהסכמת הנציגים הללו.

היום (רביעי) נודע שבהתאחדות מתכוונים להציע באסיפה הכללית הקרובה, המורכבת מנציגים מכל הקבוצות הבכירות בארץ, לשנות את שיטת הבחירה לזו הנהוגה בפיפ"א ובאופ"א. הכוונה היא שמעתה תהיה זו האסיפה הכללית שתשקול ותבחר למעשה את בעלי התפקידים בהתאחדות. 

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, רוצה מאוד לסיים את הקדנציה השניה ואף לרוץ לקדנציה שלישית, אותה אחת שכפי הנראה תיבחר על ידי האסיפה הכללית ולא על ידי הנהלת ההתאחדות כפי שקורה כיום. המטרה היא להעביר כבר באסיפה הקרובה את שינוי התקנון הזה, שאם יעבור יכנס לתוקף רק בעוד שלוש שנים.

שינוי התקנון צפוי ככל הנראה לעבור באסיפה ובכך יוכל להשלים היו"ר הנוכחי את כל המשימות הרבות שהציב לעצמו. בין היתר, מדובר בהריסתו ובבנייתו מחדש של אצטדיון ר"ג והאצטדיונים הנוספים בארץ ובהמשך החתימה על אמנות שיתוף פעולה עם מדינות שונות. 

ההתאחדות לכדורגל.  (אלעד ירקון)
ההתאחדות לכדורגל. השינוי צפוי לעבור באסיפה (אלעד ירקון)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */