יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:05
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל עפולה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • מכבי ת"א
  • גלבוע/גליל
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל חולון

מכבי ניצחה את ראשל"צ 74:88, הנדריקס קלע 16

למרות שהחזיקו יפה במשך שלושה רבעים, נכנעו לבסוף החניכים של אפי בירנבוים למשחק טוב של הפורוורד העוזב שהוסיף גם 7 חסימות. צפו בתקציר

|
מצ´באן, פרקינס ובורשטיין חוגגים (יוסי ציפקיס)
מצ´באן, פרקינס ובורשטיין חוגגים (יוסי ציפקיס)

לא ברור אם ראשל"צ הצליחה למתוח את מכבי עד לסיום, או שמא היו אלה הצהובים שהרדימו את חניכיו של בירנבוים עד שהורה השעון על סוף המשחק, אבל בכל מקרה, למרות משחק שקול למדי לאורך שלושה רבעים, ניצחה הקבוצה של בלאט 74:88 בסיום, ביכולת לא משכנעת. ריצ'ארד הנדריקס, שצפוי לעזוב בקרוב את הקבוצה לפואנלברדה, הצטיין. 

שוב ושוב התקרבו מיצ'ל, מגי וחבריהם למארחת, וגם הצליחו להוריד את ההפרש ממש למרחק נגיעה, אבל בכל פעם מחדש הצליחה מכבי לברוח שוב, פעם בזכות הנדריקס שהיה נהדר ופעם בזכות מצ'באן ששלף שלשה מפתיעה במאני טיים.

את קלעי מכבי תל אביב הוליך ריצ'ארד הנדריקס עם 16 נקודות ב-5 מ-6 מהשדה, שישה ריבאונדים ושבע חסימות; לא הרחק אחריו השתרכו סופוקלס שחורציאניטיס וליאור אליהו עם 14 כ"א, מילאן מצ'באן הוסיף 12 משלו ב-11 דקות וחצי ושיחק היטב, דורון פרקינס קלע 9, טל בורשטיין, צ'אק אידסון וג'רמי פארגו 6 כ"א וגיא פניני סיים עם 5 ושמונה ריבאונדים.

הנדריקס נפרד עם ניצחון על ראשל"צ

דווין מיצ'ל הצטיין בראשל"צ עם 20 נקודות, שמונה ריבאונדים וחמישה אסיסטים במשחק משובח, ארון מגי היה מצויין גם הוא, התמודד היטב עם סופו ותוגמל ב-15 נקודות ותשעה אסיסטים, ניצן חנוכי קלע 12, יהוא אורלנד ואייזאה סוואן 10 כ"א, ריימר מורגן 6, דארל טאקר נקודה בודדת.

הנדריקס: זה היה הלילה שלי

רבע ראשון: 12:22 למכבי ת"א
מכבי ת"א פתחה עם ג'רמי פארגו, דורון פרקינס, גיא פניני, ליאור אליהו וסופוקלס שחורציאניטיס ראשל"צ עלתה עם אייל שולמן, ריימר מורגן, ניצן חנוכי, דוויין מיצ'ל וארון מגי.

פרקינס. נכנס מהר למשחק (יוסי ציפקיס)
פרקינס. נכנס מהר למשחק (יוסי ציפקיס)
 

פניני (מהשלשה) וסופו (מקרוב) החטיאו, ונתנו לדורון פרקינס את הבמה להעלות את הצהובים על הלוח מחצי מרחק. דורון לא הסתפק בשתיים הראשונות וקבר מיד שלשה נוספת. מורגן הקטין ל-5:2 את ההפרש, וחנוכי המשיך אותו עם יד אחת והוריד ל-5:4. פארגו הגדיל את היתרון של מכבי, מיצ'ל קלע מרחוק, ומורגן קבר דאנק אחרי אסיסט יפה של חנוכי והעביר את היתרון לכתומים. היתרון לא החזיק מעמד הרבה זמן כשפניני עשה 8:9, מורגן אמנם קלע שוב, אבל מהלך של 3 נקודות של אליהו עשה 10:12 לצהובים.

פארגו. גם הוא לא טמן ידו בצלחת (יוסי ציפקיס)
פארגו. גם הוא לא טמן ידו בצלחת (יוסי ציפקיס)
 

אליהו המשיך לככב עם סל ועבירה (הפעם בלי קליעה מהקו), פארגו קלע שלשה, סופו סיים מקרוב ומכבי כבר ב-10:18. הנדריקס נכנס טוב למשחק עם שתי חסימות רצופות, אבל סוואן הצליח לצמק עם חדירה נאה. אליהו לא התרשם ורשם נקודה שביעית, שאחריה מסירה יפה לפרקינס שרשם 7 גם הוא.

רבע שני: 39:47 למכבי ת"א
חנוכי פתח את הרבע השני עם שתי נקודות מהקו לאחר עבירה, אבל הנדריקס קלע וסחט עבירה משלו בצד השני. עם זאת, הקבוצה של בירנבוים לא נכנעה ומיצ'ל ניצל חטיפה כדי להוריד ל-24:16, וסוואן קלע שלשה חשובה והוריד את ההפרש ל-5. חנוכי הוציא התקפה ונבלם בעבירה שלאחריה קלע פעמיים מהקו והתוצאה הצטמצמה משמעותית ל-21:24 לטובת הצהובים.

סופו גובר על מגי (יוסי ציפקיס)
סופו גובר על מגי (יוסי ציפקיס)
 

פארגו עשה 21:26 במהלך משוגע של 360 מעלות והרשים את הקהל, אבל מכבי הוסיפה להיראות בינוני. מיצ'ל הוסיף עוד נקודה מהקו, אבל סופו נכנס בהגנה הכתומה והעלה ל-22:28. ארון מגי הלך באומץ רב עם הגב על סופו והמהלך השתלם עם סל ועבירה שהשלימה מהלך של 3 נקודות. שחורציאניטיס המשיך להיות דומיננטי ברבע השני ושוב קלע, אבל כך גם מגי שקלע פעמיים מהקו אחרי עבירה של אותו הסופו. אליהו טייל לשתיים קלות, אבל חנוכי הגיב מהצד השני והוציא עבירה שנייה מכוכב טאו ויטוריה בעונה שעברה.

נסטרנקו נחסם ע&qout;י הנדריקס (יוסי ציפקיס)
נסטרנקו נחסם ע"י הנדריקס (יוסי ציפקיס)
 

אחרי הקליעות מהקו של רכז ראשל"צ התעורר מחדש הנדריקס, קיבל אסיסט יפה מאליהו וסיים מקרוב כולל עבירה והעלה ל-29:35. אליהו עצמו הוציא עבירה שלישית ממורגן וקלע פעם אחת מהעונשין, ועשה 29:36. אידסון חדר כמו שהוא יודע עד לטבעת של ראשון, ואליהו הוסיף ריחוף נאה שהעלה ל-32:40 ששוב סימן את העליה של הצהובים. הדבר לא נסתיים בכך: אידסון קבר שלשה והניס את בירנבוים לפסק זמן.

אליהו מנסה להגיע למיצ´ל (יוסי ציפקיס)
אליהו מנסה להגיע למיצ´ל (יוסי ציפקיס)
 

מגיש שוב קלע מהעונשין, הנדריקס עשה כמוהו, ונתן את האות לכניסתו של מצ'באן למשחק. הסרבי נכנס בדיוק בזמן כדי לראות את אורלנד מוריד ל-37:45, אבל פניני תרם נקודה צהובה דקה לסיום המחצית. מגי הגיב בסחיטת עבירה מפארגו ושתי קליעות מהקו, אבל אידסון סחט עבירה גם הוא וקלע נקודה שקבעה את תוצאת המחצית.

רבע שלישי: 59:66 למכבי ת"א
אידסון פתח את המחצית השנייה בהחטאה מקרוב, אותה ניצל מגי כדי להשיג סל ועבירה שהורידו ל-47:42. אייר בול של פארגו לא הרשים את סופו, שלקח ריבאונד התקפי ובקלות ייצר שתי נקודות בלייאפ וסחט עבירה. מיצ'ל החליק פנימה שלשה שצמצמה ל-49:45, אבל סופו המשיך להוציא עבירות משחקני ראשל"צ כשהפעם מיצ'ל בתפקיד הקורבן. אליהו קלע בשביל מכבי, אבל מיצ'ל קבר עוד אחת מהדאון טאון וההפרש ירד ל-3 אחרי סל של אורלנד.

בורשטיין נאבק מול חנוכי (יוסי ציפקיס)
בורשטיין נאבק מול חנוכי (יוסי ציפקיס)
 

מגי השיג שתיים מקרוב והשיב את הפער על כנו ונהנה לראות את סופו העייף יורד לספסל. בורשטיין, ממשיך לגרור את הכתומים לבעיית עבירות, העלה את מכבי ל-52:57, אבל אורלנד קלע שלשה חשובה. פארגו שוב הגדיל את היתרון הצהוב, טאקר צימק מהקו שתי דקות וחצי מסוף הרבע, והנדריקס קבע 56:60 לצהובים כשנותרו דקתיים לסיום.

סוואן מתעצבן (יוסי ציפקיס)
סוואן מתעצבן (יוסי ציפקיס)
 

הנדריקס המשיך לככב עם חסימה אתלטית על סוואן ועוד אחת על חנוכי, והכתומים נראו חסרי אונים אל מול המסה של הסנטר.

רבע רביעי: 74:88 למכבי ת"א
הנדריקס המשיך באותו הקו ופתח את הרבע האחרון עם שתי נקודות מקרוב, מגי החזיר מהצד השני, אבל מצ'באן הגדיל ל-61:70 צהוב. מיצ'ל קלע שלשה חשובה, אבל מצ'באן הגיב באחת משלו ובמהלך הבא השלים 3 נקודות נוספות עם סל ועבירה שגרמה לבירנבוים לקחת פסק זמן בהול.

פרקינס חולף על פני מיצ´ל (יוסי ציפקיס)
פרקינס חולף על פני מיצ´ל (יוסי ציפקיס)
 

חנוכי ניסה להחזיר את קבוצתו למשחק עם חדירה יפה ומצ'באן סייע עם עבירה במאבק על הריבאונד. אותו החנוכי הוסיף גם קליעה מחצי מרחק שהורידה ל-82:70, אבל בשלב הזה נראה היה שאין סיכוי שהמשחק הזה לא יסתיים עם שתי נקודות בקופת מכבי, בייחוד אחרי עוד שתיים קלות של בורשטיין מול ההגנה הרכה של הכתומים.

מכבי ת&qout;א - ראשל&qout;צ (יוסי ציפקיס)
מגי דוחף את סופו (יוסי ציפקיס)
 

עד לסיום ניסו הכתומים לחזור למשחק אך הדבר היה בלתי אפשרי לאור בעיית העבירות והעייפות, שהצטרפו לנחיתות הברורה של הקבוצה של בירנבוים ברוב התחומים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */