יום שלישי, 01.04.2025 שעה 19:58
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

טביב: מוני מחפש מלחמה! אני נשאר בהפועל ת"א

אלי טביב שובר שתיקה רועמת ואומר לחבריו בישראל: "מוני מנסה לחמם ולהסית את האוהדים נגדי, לא יעזור לו כי אני נשאר והוא לא מסוגל לבד כלכלית"

|
אלי טביב. שובר שתיקה (שי לוי)
אלי טביב. שובר שתיקה (שי לוי)

המתיחות בין ראשי הפועל ת"א מגיעה לשיא כאשר אחד מבעליה של הקבוצה, אלי טביב, שובר שתיקה רועמת מאז נחת במיאמי ואומר לחבריו בארץ: "מוני פתח מלחמה, אני אשיב לו במלחמה".

כזכור, אתמול הבטיח הראל לאוהדים כי יש לו את הכסף להחזיק את הקבוצה והוא יוכל להתארגן כלכלית כדי להוציא את טביב מהפועל: "מבחינתי אני קונה את הפועל מחר מאלי טביב", אמר. בנוסף, חשף בפניהם כי אם הוא יהיה הבוס, הוא יחתים את אלי גוטמן לשנתיים נוספות כשלשניים יש סגל ברור לקראת העונה הבאה.

טביב ענה לשותפו בחריפות: "אין לי בעיה לענות. אני בקשר עם מי שצריך בהפועל ת"א ואני יודע טוב מאוד מה קורה אצלי בקבוצה. מה שעשה מוני עם האוהדים זו הסתה לשמה! הוא חימם את האוהדים נגדי במקום לספר את האמת".

טביב המשיך: "איפה מוני הצליח עם הפועל לפני שאני הגעתי? מי הביא את הפועל לצמרת? מה שעשה מוני זו בושה וחרפה, להעביר את האש נגדי? להגיד שאני מנותק? אני פוגע בהפועל? אני רוצה בהצלחת הקבוצה הזו יותר מכולם ביחד! ואני לא עוזב, אני נשאר ואני מאמין ויודע שמוני לא יכול להישאר בהפועל לבד מבחינה כלכלית. אני נשאר".

בימים האחרונים אוהדים רבים של הפועל לוחצים על טביב להגיע לארץ כדי להסדיר את הסכסוך בין הבעלים, זאת באמצעות הסדר ה'במבי', ששניהם חתומים עליו ועשוי להכריע סופית מי יישאר: טביב או הראל.

גבי קצרה בבלומפילד (רועי גלדסטון)
גבי קצרה. לא יחזור לתפקיד המנכ"ל (רועי גלדסטון)
 

ל-ONE נודע שגבי קצרה לא ישוב לתפקיד המנכ"ל בהפועל ת"א, למרות הלחצים המופעלים עליו ובקבוצה יחפשו מחליף לקראת העונה הבאה.

הראל נפגש בשבוע שעבר עם קצרה וביקש לדעת על סיבות עזיבתו ולאן מועדות פניו. במהלך סוף השבוע קיבל קצרה עשרות בקשות מקבוצת הראל לחזור לתפקיד ולהמשיך כמנכ"ל הפועל ת"א לפחות עד שהבעלים יחליטו מי נשאר ומי עוזב את המועדון.

מוני הראל (רועי גלדסטון)
מוני הראל. הבטיח לאוהדים שיקנה את הקבוצה מטביב (רועי גלדסטון)
 

בעקבות חוסר התקשורת בין הראל לטביב, המועדון נמצא בבעיה, דבר שבא לידי ביטוי בכך שכל החלטה חייבת לעבור את הסכמת שניהם, דבר שכמעט בלתי אפשרי בעקבות הקרע בין השניים. כך למשל הבעיה שנוצרה סביב ההלוואות למהראן ללה ושי אבוטבול וכן העובדה שעדיין לא הגיע שחקן רכש במקומו של דגלאס דה סילבה שעזב לזלצבורג.

אוהדי הפועל ת&qout;א (שי לוי)
אוהדי הפועל ת"א. מחו נגד ההנהלה (שי לוי)
 

בקרב אוהדי הקבוצה חל מרמור גדול וכעס על דרך ניהול המועדון, כאשר השיא הגיע במשחק הליגה האחרון נגד הפועל חיפה, במהלכו שרו האוהדים שירי גנאי נגד הקבוצה והבעלים: "איפה הכסף? בושה של הנהלה". כפי שזה נראה כעת, הפרידה בין טביב להראל בלתי נמנעת והשאלה הגדולה כיצד זה ישפיע על מירוץ האליפות של הפועל ת"א.

לכתבה זו התפרסמו 187 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 187 תגובות ב-131 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
131
אדום04/01/2011 18:10
אזש 10000 אוהדים כל אחד נותן 300 שקל ומקבל את החלק שחסר למוני
השב   •  00
130
צחי04/01/2011 18:09
השב   •  00
129
תומר04/01/2011 16:27
כל החיים רק אשכנזים רציתם וקיבלתם תימני בראש לא פחות ולא יותר בתור הבוס
עכשיו תאכלו אותה ותביטו איך מזרחי הורס אתכם ח
קדימה אלי!!
השב   •  20
128
הפועל רמת גן04/01/2011 16:23
שיהיו בוגרים וישלימו, מי שלא מסתדר עם השני וגורם לסכסוך הבא שיקום ויעזוב את הקבוצה
השב   •  00
127
אילון04/01/2011 15:57
מוני, אם הפועל חשובה לך תעזוב. אנחנו אוהבים אותך אבל השותפות שלך עם טביב שאין סיכוי שיעצוב הורסת את הקבוצה.
השב   •  01
126
לבוביץ04/01/2011 15:50
השב   •  02
125
המגיב04/01/2011 15:44
לא טביב ולא הראל-שניהם לא רציניים,
בד"כ שלא מסתדרים קובעים בורר וכו''
מכניסים מעטפות עם כיסוי בפיקוח בנק,
וההמשך פרוצידורלית מעוגן משפטית.
אבל בחיאת-אללה עשו סוף לביזיון,
אין הרבה זמן,יש לדון בתיגבור וההכנות
ואתם מקשקשים,אני עשיר אתה דלפון,
בושה העלולה להרוס את התדמית ועוד,
על ראשי ההתאחדות לדון בהתפתחות,
על קביעת הבורר ולשוב לעיסקת פיפא,
הזמן החולף לא יעזור לאף אחד,הבנתם
חוג האוהדים לא ישקוט והביזיון בדרך.
מאמינים בכ"ז במציאת הרוכש והשקט.
השב   •  10
124
ווינר טמוז.04/01/2011 15:18
אלי טביב הרבה יותר מוסרי ולעניין עם הקבוצה שבבעלותו!
אוהדי הפועל מספיק טיפשים ואוכלים את המניפולציות של הראל.
הפועל נמצאת איפה שהיא,הרבה בזכות טביב.
השב   •  00
123
מזרחי04/01/2011 15:00
פשוט לא יתנו למזרחי לעמוד בראש המערכת. יעדיפו ליפול מאשר לראות תימני יושב ראש !
השב   •  11
122
זה באמת השאלות שעולות לי בראש04/01/2011 14:52
אבל רואים שטביב פחות לחוץ לסיים את זה פחות כואב לו המצב אחרת הוא לא היה בורח.מוני רוצה לשבת איתו ולסגור טביב רוצה לייאש אותו .בקיצור סיפור לא קל
השב   •  00
121
רוני04/01/2011 14:52
1-הפועל של השנה שעברה זו הקבוצה הכי דורסנית לפחות ב-30שנה האחרונות אף קבוצה לא הבקיעה שערים בממוצע למישחק יותר מאיתנו 2-כמות המנויים שמכרנו השנה היא הגדולה בתולדות המועדון 3-האוירה ביציעים מחשמלת אפילו במישחקים מול קבוצות קטנות 4-הפועל הנוכחית מלאה בכוכבים 5-הפועל הנוכחית משפילה את מכבי פעם אחר פעם .6-עלינו השנה לליגת האלופות 7-לקחנו דאבל הירואי אחר שנים של בצורת 8-עכשיו תגידו ביזכות מי כל זה ? מוני? הרי פשוט שרק מאז שטביב הגיע קפצנו לצמרת והפכנו לאימת הליגה חייבים להשאיר את טביב כי נימאס ליהיות קבוצה אפורה,שמביאה בקושי 3000 לבלומפילד.איפה שמענו שהבעלים חייב ליהיות אוהד הקבוצה ?בכל העולם הבעלים באים בישביל כבוד ותהילה גם במילאן וצלסי אז אין לי בעיה שיהיה כך גם בהפועל
השב   •  11
120
לבוביץ04/01/2011 14:20
השב   •  11
119
שרון04/01/2011 14:18
השב   •  00
118
חיים04/01/2011 14:12
השב   •  00
117
גיא04/01/2011 14:11
תהרוס אותם יותר!
השב   •  21
116
מומו04/01/2011 13:56
השב   •  11
115
אושריי04/01/2011 13:44

השב   •  10
114
דודו04/01/2011 13:41

לכל מי שתורם להפועל - מאחל רק טוב , אבל , מוני הראל ממש לא אמיתי.
הוא לחץ את סמי סגול לקבל את הקבוצה חינם. איך הוא העיף את עו"ד בן-עמי. תשאלו את בן-עמי.
הוא תככן אמיתי.
הבעיה היא ? שאלי טביב מלא אגו מגעיל. בכסף ובידע בכדורגל הוא טוב יותר. כדורגל זה נשמה ולא אגו.
שניהם הביתה.

השב   •  21
113
צ''רמנדר04/01/2011 13:15
מה אתה לא מבין?! לך למכבי הם אוהבים לזרוק כסף.
השב   •  20
112
אריק האדום04/01/2011 13:10

אנחנו אוהדים שרופים משער 7 נשמח להענות לאתגר שהצעת

השב   •  00
111
אורן04/01/2011 13:09
ואת אוהדיה הקבוצה הזו ואוהדיה לא מתאימה לאופי שלך אז יאללה ברח משם ובא לביתר שם תמצא בית חם
השב   •  00
110
עופר04/01/2011 13:03
מעכשיו ההתדרדרות של הפועל תחל ובגדול
להזכירכם בפעם האחרונה שנגנבה אליפות ממכבי חיפה מכבי תא לא התאוששה ואמן גם לא תתאושש
מכבי תא תנצח את הפועל תא
השב   •  00
109
אורן04/01/2011 13:01
ואת אוהדיה הקבוצה הזו ואוהדיה לא מתאימים לאופי שלך יאללה ברח משם ובא לביתר שם תמצא בית חם
השב   •  00
108
JohnnyB04/01/2011 12:58
אימפריה באדום!
איתך לכל מקום!
ברוכים הבאים לגהנום!
השב   •  20
107
פולי04/01/2011 12:44
השב   •  00
106
אורי04/01/2011 12:33
השב   •  33
5504/01/2011 12:58
השב   •  21
105
אופיר04/01/2011 12:30
השב   •  12
104
רועי04/01/2011 12:06
הבעלים של הפועל מתנהגים בחוסר אחריות כשהם מרשי לעצמם לריב ולעשות ככה מריבות ביינם לבין עצמם.
איך אפשר להמשיך ככה?
השב   •  00
103
תותח אדום04/01/2011 12:06
..כשמערבבים פולני ותימני.
היתה לי חברה כזו. לא נפרדים ולא נשארים.
מצידי שבינתיים גוטמן יביא עוד אליפות, אח"כ נשאיר את הזירה לשחר לעוד עשר שנים.
השב   •  30
102
אדום לוהט04/01/2011 11:50
השב   •  00
101
גיאוני04/01/2011 11:44
השב   •  00
100
מיכל04/01/2011 11:33
השב   •  30
99
אמא ירוקה04/01/2011 11:33
עזבו יריבות ספורטיבית בצד רגע..להפועל יש קהל נפלא ותומך לאורך השנים..קבוצה טובה..הצליחו בשנה האחרונה בגדול..מה הקטע? אגו גברי נטו לדעתי..מי אומר ת''מילה האחרונה..על חשבון גב האוהדים שבאמת היחידים שנטולים אינטרס כספי אלא באים מאהבה נטו..הקהל עולה על ההנהלה בכמה מידות וחבל שכך..
השב   •  161
98
שער הרחמים04/01/2011 11:26
עם ישראל חוגג
השב   •  32
אדום04/01/2011 18:09
וינה חטפה 5 מילאן הפסידה, צ''לסי הפסידה ועוד.. ועוד. ועוד.
השב   •  00
97
שחף04/01/2011 11:21
השב   •  03
חיים04/01/2011 18:17
השב   •  00
96
נפגש במגרש04/01/2011 11:14
השב   •  00
95
מספיק כבר04/01/2011 11:07
השב   •  00
94
משה נחום04/01/2011 10:57
בית"ר גאידמק דדש חרטה וברטה
זכרון קצר.. שכחת שאתם התחלתם את הבלגן עם הכסף
השב   •  00
93
השטן04/01/2011 10:57
איך יכול להיותש בעלים עוזב אתה ארץ בדיוק שיש בקושי שבוע להחתמות? ויודע שבלעדיו לא ניתן להביא שחקנים. כנראה שזה סימן שהוא לא רוצה לחזק את הקבוצה
השב   •  32
92
אדום04/01/2011 10:55
רמון היקר אתה חייב להתערב ושאחד הבעלים יצא לא משנה מי הפועל היתה ותהיה גדולה משניהם
השב   •  01
91
אבי האדום04/01/2011 10:38
השב   •  20
90
מנחם בגין04/01/2011 10:34
ממש שידור חוזר של מלחמת אירן-עירק
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  50
89
לחברים באדום04/01/2011 10:33
הסמל זה של הפועל כפר סבא ! קבוצה שזכתה באליפות (ללא קיזוז) וב-3 גביעים מבלי לגנוב שחקנים מקבוצה אחרת.
זאת קבוצה שלפחות 5 מאמנים בכירים גדלו בה. זאת קבוצה שאף סמל שלה לא ברח ליריבה המושבעת שלה (שמעון גרשון, יוסי אבוקסיס).
השב   •  41
88
אוסישקין לעולמים04/01/2011 10:32
טביב תרם להפועל הרבה יותר מהראל.
הראל כמו איש פרסום עלוב,מדבר בסיסמאות שנבובות מכל תוכן.
מי שקידם את הפועל למעמד שהיא נמצאת היום הוא טביב.
שימו לב לעובדות-היחסים בעונה שעברה ובתחילת העונה הזו בין שני הבעלים היו תקינים,והקבוצה תפקדה מדהים,או אז,חדשיים אחרי פתיחת העונה הנוכחית,כאשר המועדון שלנו מתקדם ומצליח כל כך מבחינה ספורטיבית וכלכלית,הגיע אדון הראל,הפר בצורה בוטה את הסטטוס קו ומינה מנכ"ל נוסף(על המנכ"ל המכהן גבי קצרה)אגב,בימים האחרונים קבוצת הראל מטפטפים לתקשורת שהם ממש מתחננים לקצרה שיחזור("עשרות פניות.".).
הקש ששבר את הגמל,זה המפגש של הראל עם האוהדים,שלווה בסוג של הסתה נגד טביב(אני רומז להסתה,כי במצב הנפיץ הנוכחי,כל שבריר של מידע של הראל נגד טביב יכול להצית את השטח ולגרום לאוהדים להתיר את הרסן נגד טביב).
אני מקווה שהצד של הראל יתעשת ויחשוב על טובתה של הפועל ולא יחמם את השטח.
שימו לב איך הרוב המכריע של הציטוטים הלוחמניים(והמלכלכים)הם מצד הראל נ,נגד טביב,שברוב המקרים גם לא מגיב.).
יואיל נא הראל היקר לסתום את פיו עד סוף העונה,ואז ישבו שניהם עם בורר מוסכם(שטובת הפועל נגד עיניו)ויחליטו מי יישאר ומי ילך.
השב   •  76
בן04/01/2011 11:41
השב   •  11
87
אדום בנשמה04/01/2011 10:30
השב   •  01
86
שי04/01/2011 10:30
מלחמה אנחנו מחפשים שקט, סדר, ניהול נכון, מוסר תשלומים, את גוטמן, חיזוק איכותי, שלום, היררכיה, מענה לספקים ושחקנים, זה לא משנה עם מוני או בלי זה מה שאנחנו מחפשים, ומוני בעצמו מראה שזה מה שהוא מחפש עם או בלי טביב, אם תנהג ככה אף אוהד לא יבוא אליך בטענה הכי קטנה, אוהדי הפועל הכי מעריכים ואוהבים שיש! והראיה לכך שנתנו לכם להסתדר לבד המון זמן ולא היתערבנו, אבל תיהיה בטוח שסימנים אנחנו יודעים ליקרוא, אם יש לך יותר כסף אני לא בטוח שתשתמש בו, ומוני מראה שממה שאין לו הוא מוכן לתת, זה ממש לא בטוח להפקיד את הקבוצה בידיים שלך אתה ממהר לשחרר שחקנים את דה סילבה כמעט שיחררת ב2.3 מהלחץ שיברחו עים העיסקה, אני לא אומר להחזיק שחקן בכוח אבל לדעת את הערך שלו ולדאוג שיגיע מחליף ברמה ואפשר להעיר לצוות המיקצועי אבל לא להתערב בהחלטה הסופית אצלנו אין כזה דבר, בכל מקרה חובת ההוכחה עליך אני אישית מאוד אוהב ומעריך את מה שעשית, אבל תחזור לארץ ותתן לנו תשובות תתן דרך ותודיע איך שהמועדון יתנהל מעכשיו חלוקת תפקידים שכל אחד ידע את מקומו, תראה שאתה איתנו בכל מצב!
השב   •  281
85
אוהדומה04/01/2011 10:29
מעולם לא היו לי טענות להנהלות שהיו בהפועל גם בתקופות הקשות שלנו,  כאלה אנחנו אוהדי הפועל. בשבת הצטרפנו כולנו למחאה- גם אנחנו משער 13 הרגוע יחסית. משום  סוף סוף,אחרי שנים של דשדוש, רוינו קצת נחת, ואתם - למה אתם עושים הכל כדי להרוס?   למה!
השב   •  30
84
שי04/01/2011 10:17
מלחמה אנחנו מחפשים שקט, סדר, ניהול נכון, מוסר תשלומים, את גוטמן, חיזוק איכותי, שלום, היררכיה, מענה לספקים ושחקנים, זה לא משנה עם מוני או בלי זה מה שאנחנו מחפשים, ומוני בעצמו מראה שזה מה שהוא מחפש עם או בלי טביב, אם תנהג ככה אף אוהד לא יבוא אליך בטענה הכי קטנה, אוהדי הפועל הכי מעריכים ואוהבים שיש! והראיה לכך שנתנו לכם להסתדר לבד המון זמן ולא היתערבנו, אבל תיהיה בטוח שסימנים אנחנו יודעים ליקרוא, אם יש לך יותר כסף אני לא בטוח שתשתמש בו, ומוני מראה שממה שאין לו הוא מוכן לתת, זה ממש לא בטוח להפקיד את הקבוצה בידיים שלך אתה ממהר לשחרר שחקנים את דה סילבה כמעט שיחררת ב2.3 מהלחץ שיברחו עים העיסקה, אני לא אומר להחזיק שחקן בכוח אבל לדעת את הערך שלו ולדאוג שיגיע מחליף ברמה ואפשר להעיר לצוות המיקצועי אבל לא להתערב בהחלטה הסופית אצלנו אין כזה דבר, בכל מקרה חובת ההוכחה עליך אני אישית מאוד אוהב ומעריך את מה שעשית, אבל תחזור לארץ ותתן לנו תשובות תתן דרך ותודיע איך שהמועדון יתנהל מעכשיו חלוקת תפקידים שכל אחד ידע את מקומו, תראה שאתה איתנו בכל מצב!
השב   •  100
83
ראובן04/01/2011 10:13
כולם יודעים שלמוני אין שקל להשקיע בקבוצה, ושבזכות טביב הגיעה הקבוצה להשגים ולכן לא ברור מה מבקש מוני להשיג, הבנאדם פשוט כפוי טובה,
השב   •  12
82
ביתרי04/01/2011 10:13
אני רק שומע מריבות כל הזמן ,אבל על מה בדיוק הם רבים .??
האם המועדון של הפועל ת"א לא מסודר ??ולא יודעים בדיוק כמה כל אחד מהם השקיע בקבוצה ?
וכמה צריך לקבל כל אחד מהם אם יצטרך לעזוב את הפועל ת"א.
האמת.רב הנסתר על הגלוי ,כנראה שאת הסיכסוך הזה צריך ליישב בבית המשפט,ואז אחד מהם יילך הביתה ,או ששניהם ילכו ויפנו את המקום לאנשים שרוצים לתרום להפועל ת"א ולא לקחת מהפועל ת"א .
השב   •  51
81
צהוב (מקנאה)04/01/2011 10:07
האמינו לי, למרות שאני אוהד מכבי, משהו כאן מסריח.
נכון, טביבי השאיר את הכוכבים והביא את שהר וזה הציל את העונה בליגת האלופות , אבל נראה לי שאם היה רוצה היה שקט בהפועל.
השב   •  10
80
אבי04/01/2011 10:05
לא הבנתי מדוע אלי טביב נכנס לקבוצת הפועל ת"א כשותף .
מדוע לא דרש אלי טביב להיות הבעלים היחידים כשהגיע להפועל ת"א .
אפילו אלוהים חושב ששותפים זה דבר לא טוב ,לכן בוחר לנהל את העולם לבד..
עכשיו זה מצב מביך ,יש בהפועל ת"א שני שותפים שאוכלים אחד את השני ,ושניהם טוענים שהכל שלהם לבד והשני צריך לפנות את הדרך וללכת הביתה.
איך זה ייגמר   ?
רק בבתי המשפט .
השב   •  01
79
ש''04/01/2011 10:01

השב   •  30
78
יניב04/01/2011 09:55
יש לנו 4 זרים יש מקום פנוי לזר {כמובן אחרי שנחתים זר בעמדת הבלם} מדוניאנין פנוי והוא זר איכותי מאוד שיכול לעזור לנו אז יאלה להזדרז
השב   •  41
77
יוסי04/01/2011 09:53
המזל של שחר שלמכבי חיפה יש קבוצות נוער שתמיד נמצאות למעלה בטבלת ליגת הנוער, כך שיש לו תמיד אספקה של שחקנים טובים ובלי להשקיע כסף ,אם הוא כול שנה היה צריך להשקיע עשרות מיליונים בשנה הוא לא היה נשאר כול כך הרבה זמן . אל תשכחו כשיש 2 שותפים כול כך חזקים , תמיד יהיו בלגנים
השב   •  31
יוגב04/01/2011 10:21
כדי שקבוצות הנוער שלך יצליחו אתה צריך לנהל מחלקת ילדים ונוער ברמה גבוהה זה לא מזל חביבי זה נסיון ויכולת וזה סקאוטים שבודקים איפה יש ילדים מוכשרים ומביאים אותם למכבי חיפה. הלוואי עלינו מחלקות נוער וילדים כמו שלהם
השב   •  40
אמא ירוקה04/01/2011 11:34
שותף שקט כזה את רוב הנטל שחר עושה וככה צריך להתנהל
השב   •  00
FreeBird04/01/2011 15:24
השב   •  00
FreeBird04/01/2011 15:26

השב   •  00
76
שי04/01/2011 09:51
אנחנו רוצים סדר, שקט, את גוטמן , חיזוק איכותי, ניהול נכון, ושלום, אתה כל הזמן
השב   •  11
75
יהודה עמר04/01/2011 09:32
ראשית, מציע לכל האוהדים האמיתיים להפסיק עם תגובות מטעם אחד הצדדים. כל ההדלפה של השיחה עם מוני, הייתה מיותרת, ואת זה עשו האוהדים הגדולים ביותר. בשביל מה? אני טוען כבר מספר חודשים שאין פתרון קסם, ושהשניים לא יוכלו לעבוד יחד יותר. האגו שם גדול מידי. עכשיו לגבי ההסכם: הסכנה בהסכם במבי הינה, שהצד שיקנה הצד השני, ימשוך את סכום השקעתו בקבוצה מתוך הקופה של הקבוצה. על פי החוקה, לבעלים של קבוצת כדורגל יש אפשרות למשוך כספים מהקבוצה עד לסכום השקעתו הכולל. כיום בהפועל הסכומים של טביב נעים בין  7 ל 10 מיליון שח השקעה. לגבי מוני אני לא יודע במדויק, אבל זה מעל 10 מיליון שח. ידוע שמוני לא הסכים לטביב על משיכת הכספים לשניהם. ככה שברור שאם טביב יקנה את חלק מוני, הסכום יימשך מהקופה. (כי ככה הוא רוצה). אם מוני ירכוש את חלק טביב, הכסף יימשך מהקופה (כי ככה הוא צריך..) בכדי לממן את הרכישה או חלקה. כלומר, סכום הבמבי יגיע בכל מקרה ליותר מ 20 מיליון שח, אשר יימשכו מהקופה של המועדון. הבמבי הוא הסכם חד מימדי, לא ניתן לשלב בו בדרך כלל פתרונות יצירתיים. לכן הפתרון הנכון הינו מגשר שיוכל לעשות שימוש בבמבי אבל לתת גם פתרונות שלא ירוקנו את הקופה!   לכן האוהדים חייבים להיות מעורבים כאן! אם מישהו צריך הסבר עמוק יותר אני מוכן לענות. כי זה מורכב מאוד בשביל תגובה כאן
השב   •  52
אדום בורדו04/01/2011 09:57
השב   •  10
יהודה עמר04/01/2011 15:13
בהסכם במבי,  מי שנותן את ההצעה הגבוהה יותר, לוקח את הקבוצה ומשלם לצד השני. נניח שטביב אומר 20 מיליון, ומוני אומר 15 מיליון, טביב קונה את חלקו של מוני ב 20 מיליון (רק לשם הדוגמה). לאחר מכן, טביב רשאי למשוך כספים מהמועדון על פי חוקת הכדורגל הישראלי, עד לסכום כולל של סך ההשקעות שלו בקבוצה כולל מדדים וכדו''. כלומר, ברמת וודאות מוחלטת, טביב ימשוך את הכספים. הוא ניסה למשוך גם לפני חודש, אבל מוני סירב. גם אם מוני ירכוש את חלקו של טביב, קרוב לוודאי יהיה חייב למשוך כספים מקופת המועדון, כי הוא בבעיות פיננסיות משלו. ככה יוצא, שבבמבי פשוט, לא חשוב מי יקנה את מי, הכסף יימשך מהקופה של המועדון. אם יקחו בורר עם יכולת פסיקה, הוא יוכל לבנות להם הסכם רכישה, בלי הצורך למשוך כספים מהמועדון. לכן נציגות של האוהדים חייבת  להיות מעורבת בתהליך.  זה לא מונע מצב שהמגשר/בורר יעשה שימוש בבמבי, אבל הוא יכול להיות יותר יצירתי. כמו לאפשר משיכה של כספים מרווחים עתידיים לאחד הצדדים , או לחפש קונה משותף, או עוד הרבה אפשרויות, שישאירו גם את הקבוצה עם כסף.
השב   •  10
74
רון04/01/2011 09:31
לפי פרסום באמצעי התקשורת, הפער בין הסכום שדורש טביב, לבין מה שמוני הראל מוכן לשלם הוא 3 מליון שקל.
אוהדים, בואו נתארגן ,נתרום ונתרים ונאסוף את ה-3 מליון ונשתחרר מעולו ומנזקיו של טביב למועדון שלנו.
השב   •  21
אבי04/01/2011 10:09
בלי אלי טביב הפועל ת"א היתה ממשיכה להיות קבוצת תחתית ,בדיוק כמו שהיתה בשנים שקדמו לבואו של אלי טביב .
אז קצת הגינות למען השם.
אם באמת מה שרוצה טביב זה רק 3 מיליון שקל וללכת הביתה ,אז בבקשה תאספו ותתנו לו ,ותגידו לו יפה תודה על תרומתו לקידומה של הפועל ת"א .
השב   •  10
73
אדום04/01/2011 09:30
השב   •  21
72
גוטמן משכמו ומעלה04/01/2011 09:26
ההתאחדות צריגה להתערב למען הכדורגל הישראלי. הראל וטביב אם הקבוצה יקרה לכם ותרו עליה שניכם. לא חסרים בעלי ממון שירצו לקנות את קבוצת הפאר של הכדורגל הישראלי.
השב   •  20
71
מוני התימוני.04/01/2011 09:26
שלא הצליח לקזז אותכם . אני מצדיע לאלי לוזון שכן קיזז את מכבי חיפה . מוני התימוני.
השב   •  10
70
מוריס04/01/2011 09:25
איפה תאומים ? איפה אורנשטיין .? איפה איצ''ה מנחם .? מתגעגעים אוהדים אמיתיים
השב   •  01
69
אריק האדום04/01/2011 09:24
בלם צעיר ב 1.5 מליון יורו זה בזבוז כסף. עדיף חטייאר בן 32 שלא עולה כלום רק משכורת.
השב   •  01
68
אדום בנשמה04/01/2011 09:23
די כבר נמאסתם אתה פשוט זבל של הנהלה,כל אחד ןהאגו שלו,לאף אחד לו אכפת שהקבוצה זה מעל הכל,אז קדימה תפסיקו לעוף עלניו כי אחרת אנחנו האוהדים נראה לכם ונחזיר אותכם מאיפה שבאתם
השב   •  20
67
אדום צפוני04/01/2011 09:18
המועדון עובר טלטלה ניהולית הקשה בתולדותינו שיכול לדרדר את המועדון לאבדון ! שני המנהלים עם יצר של הרס עצמי ונטיות אובדניות ,אף פעם לא התלהבתי מהניהול של מוני אני מספיק זקן לזכור את הניהול שלו גם בגלגול הראשון שהיה קטסטרופה עם ירידת ליגה וגם הגלגול הנוכחי היה קטסטרופה מה שמפחיד זה שבגלל שהוא מזוהה קודם כאוהד (אצל חלק מאוהדי הקבוצה !) מנסים להפוך אותו לאבי נמני של הפועל וזה טמטום מהול באסון ! ברור שאין למוני יכולות כלכליות בטח לא לקבוצה בסטנדרד של הפועל והוא מנצל את התקשורת וכמה אוהדים מבולבלים לזרוע חול בעיני האוהדים אני לא מאמין לו ! עכשו לגבי טביב,גם לו יש רזומה של הוריד קבוצה ליגה ולא התגלה כמנהל מוצלח בלשון המעטה בכפר סבא וכנראה גם לא מוצלח בתחום התקשורתי ,בקיצור נפלנו על שני ליצנים שעושים לנו הרבה עצוב ואם האוהדים במקום לצדד בזה או בזה כי הרי שניהם חלאות צריכים למצוא גורם וכאן אני פונה לאוהדים מסוימים ובראשם חיים רמון ה..צ.י.ל.ו !
השב   •  20
66
אריק האדום04/01/2011 09:16
רק ככה תראה שאתה רציני. סתם לזרוק סיסמאות " אני נשאר" זה לא מספיק אנחנו רוצים הוכחה לרצינותך. ורכש איכותי יראה על חשיבה לטווח ארוך.
השב   •  10
65
שחר04/01/2011 09:15
השב   •  00
64
בתיה כהן04/01/2011 09:07
תראה איך הקבוצה שלך נראת לאחר מכן תדבר על הפועל דבליסטית תא אתם לא מגיעים לציפורן של כל שחקן ואוהד של הפועל דבליסטית תא תנו לחיות לחיות !
השב   •  02
שונא הפועל04/01/2011 10:16
י
השב   •  20
63
בתיה כהן04/01/2011 09:02
אין דברים יותר אמיתיים ממה שכתבת נראה מה יהיה הלאה הלואי יהיה יותר טוב מהרגע
השב   •  01
אוהד04/01/2011 09:18
הוא צריך ללכת, פעם אחת הוא לא אמר שהפועל יותר חשובה מהאגו שלו.
תמיד זה הוא והוא והוא הפועל זה אמצעי בשבילו ולא מטרה.
הוא צריך ללכת כסף זה לא הכל.
השב   •  10
62
יוני ד04/01/2011 08:56
תהרוס אותם יותר!
השב   •  72
61
ליאור04/01/2011 08:55
אלי גוטמן !
השב   •  21
60
yosi04/01/2011 08:53
השב   •  01
59
איתי04/01/2011 08:48
די הרגתם אותנו תביאו כבר דיסק עם המשחקים .אנחנו רוצים להתענג שוב על העונה החלומית הזו !

השב   •  10
58
רן04/01/2011 08:46
אני יושב עם פופקורן ונהנה מכל רגע
השב   •  11
57
דודי04/01/2011 08:44
לא יאומן שקבוצה שמתיימרת להשתייך לליגה האירופאית, מנוהלת ע"י 2 בסטיונרים פאתטיים (בעלי ממון!), שמי שיראה את תמונתם המשותפת היום בידיעות ספורט - לא יוכל שלא לגחך: הראל בג''ינס קרוע וטביב בסניקרס פרומי שרוכים.
השב   •  10
56
fofo04/01/2011 08:44
הפועל תלאביב בשנה הקרובה חוזרת להיות הפועל אמצע טבלה מקסימום מקום שלישי אוליי חח בלי אחד משני הבעלים האלה הפועל לא תסתדר ולא תוכל להעמיד קבוצה נורמלית , לצערם של הפועלים העתיד ממש לא ורודד , אהה ועוד משהו הקיזוז לא יהיה בשנה הבאה אז בכלל אין להפועל סיכוי ח כי בל קיזוז אין להפועל אליפות או סיכוי גבוהה לאליפות
השב   •  41
55
שי04/01/2011 08:33
לא יהיה אליפות השנה וגם גביע (כן דאבל שאנחנו יכולים לקחת אותו! ראינו את היריבות שלנו אתמול אפשרי בהחלט) אנחנו צריכים האוהדים לחפש משקיע אחד עם כסף רציני ולהעיף את טביב הזה לכל הרוחות הוא הציל והוא נתן להפועל את מה שצריך כדי להיות איפה שהיא אבל שאתה חושב שאתה יכול לעשות קופה ולעשות בריחה מה חלון אוהדי הפועל יחכו לך שם מה זה שכונה תתחיל לעבוד מה אנחנו סמרטוטים שלכם!? תתחילו לעבוד ולתפקד אם לא נשמח להחליף אתכם בלי שום רגשות אשם שבוע טוב אוהדי הפועל
השב   •  04
רן04/01/2011 09:02
להזכירך גם בעונה שעברה לא באמת לקחת אליפות. תמשיכו להתנהג בצורה יהירה ולזלזל בכל הליגה, העונה עוד תישארו בצמרת בגלל מומנטום אבל בעונה הבאה אתם בקרבות תחתית
השב   •  30
ביתרי04/01/2011 10:17
השב   •  10
54
שער 8 - בני עייש04/01/2011 08:30
זו לא בושה ללכת לאיש הענק הזה וקבל כמה עצות איך לנהל בצורה מושלמת מועדון כדורגל בארץ.
השב   •  30
53
יש עוד ספורט חוץ מכדורגל?! יאלה ביתר04/01/2011 08:25
הפועל כתר פלסטיק כסף חומריות גועל בזיון ת"א כולם מיחלים שתתאדו מכאן
השב   •  73
כולם שונאים אדום04/01/2011 08:45
השב   •  40
מה זה הפועל?!04/01/2011 08:47
בלי אניימה ודה סילבה אתם כלום אניימה הציל לכם לפחות 5 משחקים
השב   •  30
גם אני שונא הפועל04/01/2011 08:49
השב   •  30
שונא הפועל04/01/2011 09:37
שונא הפועל בדם נמני לפנות מקום עם כל האהבה
השב   •  40
52
סטולי04/01/2011 08:22
די די די די, באמת תתבגרו כבר, זה נראה לא טוב, אתם מבזים את עצמכם כלכך
השב   •  00
51
ינאי04/01/2011 08:19
האוהדים האמיתיים של הפועל הם לא ילדי השמנת שמאכלסים את יציע 5 אלא הם אנשים קשיי יום. זה שבמשך הזמן הצפון תל אביביים הצטרפו אליה זה לא מעיד על אופיה האמיתי של הפועל,היא לא בנויה להיות קבוצה עשירה במונחים ישראלים אלא קבוצה של פשוטי העם,בדיוק כמו ביתר רק מהצד השני.
השב   •  50
גם אני שונא הפועל04/01/2011 08:51
השב   •  20
ב.מ.04/01/2011 08:58
 בתור אוהד ותיק מאד אומר לך כך,אוהדי הפועל המסורתיים מתחלקים בין תושבי חולון בת ים וגם ראשל"צ ובין תושבי צפון ת"א (הדרומיים ברובם היו אוהדי מכבי).
ראוי היה שתתרכז בקבוצתך בלבד, עד כמה שידוע יש גם אצליכם בעיות עם אוהדים לא מרוצים (בלשון המעטה)
השב   •  02
50
רז04/01/2011 08:18
השב   •  01
גם אני שונא הפועל04/01/2011 09:16
השב   •  32
49
שי04/01/2011 08:08
תאמין לי שמוני היה מוכן להוריד את הראש עוד פעם בשביל הפועל וליסגור איתך הכל לטובת הקבוצה! הוא אוהב את הפועל באמת,אבל אתה מרוויח את היחס הזה בעצמך,אתה זה שלא רואה את מה שכל הקהל של הפועל רואה, אתה זה שלא מחתים לחמש שנים את המאמן שאנחנו כל כך אוהבים, אתה זה שנמצא במיאמי בתקופה כל כך חשובה, אתה לא רואה שהנתק ביניכים פוגע בניהול השותף של הקבוצה אין מענה לספקים ושחקנים בנושאי כספים אין סדר במערכת, אין לנו היררכיה ברורה, עשית הרבה עים מוני ביחד אבל ממש אי אפשר לתפקד ככה אם לא תגיעו להבנות מהר תהרסו את כל מה שבניתם, למה שלא תבוא הפעם אתה למוני ותקבעו פעם אחת ולתמיד איך הקבוצה תתנהל, תאמין לי שאף אחד לא מגרש אותך וגם אוהבים אותך, אבל למה אתה מתנתק? למה אתה לא דואג לשנים הבאות אין ראיה לתווך ארוך, תחליטו על מנכל, דובר, צוות מקצועי, סקאוטינ, תאמין לי שמוני יסכים עוד פעם בשביל הפועל, אבל קולך לא נישמע וזה מתפרש כאילו לא איכפת לך, מה זה עוזר מה שאתה אומר אם אתה שם, בוא תסדר את זה ותדאג לקבוצה,תזיז עינינים דחוף אין זמן וזה רק מחמיר והופך לבילתי יאומן, אם לא תזוז זה יהפוך לבילתי נסלח, עכשיו עוד אפשר להיתגבר על הכל אבל תגיע כבר, מה אתה רוצה שנתחנן אליך, הקבוצה זה החיים שלנו ופגיעה בה במצב כזה שאפשר שיש סגל כזה אם נביא שחקנים איכותיים נוכל גם להיתמודד עם שיחרור של שחקנים ועדיין לדבר חזק לאורך שנים, רק תבוא תיהיה מעורב ותראה שאכפת לך לא צריך כל הזמן הצהרות אנחנו צריכים וחייבים מעשים, אז אם אתה אומר שאתה לא מנותק בוא תסגור את זה עכשיו לטוב או לרע אני חושב שלטובת הקבוצה הצד השני יסכים להכל וכך גם אתה צריך לנהוג!
השב   •  102
איתי04/01/2011 08:51
איפה הפועל היתה לפני 3 שנים לפני שטביב הגיע??
מוני מנסה להסיט את כולם נגד טביב !!
טביב שם מהכסף הפרטי שלו על הקבוצה אז מה אתם מזיינים את השכל ? למוני אין שקל על התחת הוא קיבל את הקבוצה מסגול בחינם ,רק טביב עם הניהול הנכון של קצרה יביא את הפועל להישגים ! אז אל תאמינו לכל מה שרשום בעיתונים ובאינטרנט.
השב   •  15
אריק האדום04/01/2011 09:13
השב   •  00
48
אריק האדום04/01/2011 08:06
שאדון טביב הנכבד שאתה מגן עליו לא יעלם לארה"ב בדיוק בחודש של חלון ההעברות ו/או יואיל בטובו לענות לטלפונים ואז מוני לא יצטרך "להסית"
השב   •  00
47
עומר04/01/2011 08:04
שאלי טביב גנב לנו את השחקנים וניסה לפרק את הקבוצה כל העולם ואחותו שתק.איפה היו אוהדי הפועל כאשר אוהדי כפר סבא זעקו לשמיים על מה ההונאה שעשו להם? איפה?
אנחנו יודעים מה אלי טביב שווה- בתיאבון. אתם לא תיפטרו ממנו בזמן הקרוב. הפועל תל טביב.
השב   •  92
דני04/01/2011 08:24
השב   •  40
46
אוסישקין זה חניון04/01/2011 07:59
לפרק את הקבוצה המגעילה הזאת עם האוהדים המתחנגלים שלה
השב   •  61
45
אחיעד04/01/2011 07:53
האוהדים שלה לא אוהדים אותה זה רק כמה שונאי מכבי מסכנים שהתאחדו ארג
השב   •  21
תותח אדום04/01/2011 12:04
יש לך את מה שצריך!
השב   •  00
44
אדומה04/01/2011 07:49
אי אתה המזל של הפועל, הנשמה של הפועל, אתך יש אליפות! תשאר, תשאר, תשאר! אל תתן לצהבת להתפשט!
השב   •  10
43
דוקטור חרמני04/01/2011 07:48
ערב טוב ושבת שלום לכולם
השב   •  63
ד וד04/01/2011 08:01
לך תעשה ביד
השב   •  30
42
דוקטור חרמני04/01/2011 07:42
גם אני חונה באוסישקין
השב   •  71
41
אוהדת04/01/2011 07:22
השב   •  01
40
יוסי04/01/2011 07:21
אנחנו נהרוס את עצמינו !
מבחוץ אף אחד לא ינצח אותנו !
השב   •  31
39
בני04/01/2011 07:13
מוני הראל התגלה כשפן ופחדן וגם כמסתיתן. הוא מלכלך על טביב כשטביב לא בארץ וזה לא מוסרי ולא אתי וגם לא חכם. פשוט בושה. אני ממש לא חיבבתי את טביב -לא יודע למה -אבל הוא דווקא מתגלה כחלק היותר שפוי בהפועל.
השב   •  32
38
סמי04/01/2011 07:03
בן לוז דה-סילבה, ידין, יבואה,   שחקנים שגנב לכפ"ס האומללה.
השב   •  20
37
אדום בנשמה (היזהרו מיחקוים)04/01/2011 06:56
שמעו לי טביב הוא אדם אשר מחפש ריבים ומאז שהוא בהפועל כל יום יש מלחמה ולכן אני בטוח ב1000% ש:
טביב ח י י ב  ל ע ז ו ב
השב   •  31
36
אוהד הפועל04/01/2011 06:53

תתן למוני הראל את החלק שלך! מה הבעייה? תרגיע מהר את הטון שלך.

השב   •  24
35
הלב הירוק04/01/2011 06:49
אני נזכר ב15השנים השחורות בתקופתו בהרחקת שחקני עבר ושחקני הבית במלחמות עם שאולי דור וב6 ירידות ליגה בתקופתו ברוך שפטרנו
השב   •  20
34
חוליגן04/01/2011 06:38
השב   •  50
33
מ.תאומים04/01/2011 06:34
השב   •  40
32
עמיחי04/01/2011 06:19
קח תכסף ושחרר אותנו
השב   •  21
31
משה חצליח04/01/2011 05:45
מה שמעלה את מצב רוחו של העם זה מה שהיה אתמול בחיפה איך  זה שנימני השאיר את הבובה בלי הכבוד וברח? מה הוא הפסיק להיות  אחראי
השב   •  10
30
שלומי04/01/2011 03:22
השב   •  11
29
משה תאומים04/01/2011 02:24
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
28
טוב מאוד בגלל הגאווה הם יהרסו אותם04/01/2011 02:22
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
27
אני04/01/2011 01:57
בינתיים הכניס לכיס יותר ממה שהשקיע. צריך לעשות תחקיר עיתונאי מעמיק על האיש, מיהו מהו ומה מקור נכסיו. לא מאמין למילה שהוא מוציא מהפה. מוני גם לא שייה תמימה. באסה לכל אוהדי הפועל
השב   •  11
26
שי04/01/2011 01:49
תאמין לי שמוני היה מוכן להוריד את הראש עוד פעם בשביל הפועל וליסגור איתך הכל לטובת הקבוצה! הוא אוהב את הפועל באמת,אבל אתה מרוויח את היחס הזה בעצמך,אתה זה שלא רואה את מה שכל הקהל של הפועל רואה, אתה זה שלא מחתים לחמש שנים את המאמן שאנחנו כל כך אוהבים, אתה זה שנמצא במיאמי בתקופה כל כך חשובה, אתה לא רואה שהנתק ביניכים פוגע בניהול השותף של הקבוצה אין מענה לספקים ושחקנים בנושאי כספים אין סדר במערכת, אין לנו היררכיה ברורה, עשית הרבה עים מוני ביחד אבל ממש אי אפשר לתפקד ככה אם לא תגיעו להבנות מהר תהרסו את כל מה שבניתם, למה שלא תבוא הפעם אתה למוני ותקבעו פעם אחת ולתמיד איך הקבוצה תתנהל, תאמין לי שאף אחד לא מגרש אותך וגם אוהבים אותך, אבל למה אתה מתנתק? למה אתה לא דואג לשנים הבאות אין ראיה לתווך ארוך, תחליטו על מנכל, דובר, צוות מקצועי, סקאוטינ, תאמין לי שמוני יסכים עוד פעם בשביל הפועל, אבל קולך לא נישמע וזה מתפרש כאילו לא איכפת לך, מה זה עוזר מה שאתה אומר אם אתה שם, בוא תסדר את זה ותדאג לקבוצה,תזיז עינינים דחוף אין זמן וזה רק מחמיר והופך לבילתי יאומן, אם לא תזוז זה יהפוך לבילתי נסלח, עכשיו עוד אפשר להיתגבר על הכל אבל תגיע כבר, מה אתה רוצה שנתחנן אליך, הקבוצה זה החיים שלנו ופגיעה בה במצב כזה שאפשר שיש סגל כזה אם נביא שחקנים איכותיים נוכל גם להיתמודד עם שיחרור של שחקנים ועדיין לדבר חזק לאורך שנים, רק תבוא תיהיה מעורב ותראה שאכפת לך לא צריך כל הזמן הצהרות אנחנו צריכים וחייבים מעשים, אז אם אתה אומר שאתה לא מנותק בוא תסגור את זה עכשיו לטוב או לרע אני חושב שלטובת הקבוצה הצד השני יסכים להכל וכך גם אתה צריך לנהוג!
השב   •  11
25
בדרן מזרחי04/01/2011 01:47
מי רב היום טביב והראל, הב הב הב, יבבו שוב בדאגה רבה הב הב הב וכשכשו שוב בזנבם
השב   •  01
24
קומבינות04/01/2011 01:36

צריך לבדוק האם הפועל ת"א כמכבסת כספים, כמו כפר סבא לפני, וכמו האחים לוי בביתר ירושלים - לכולם יש כנפיים. 

השב   •  00
23
שי04/01/2011 01:36
תאמין לי שמוני היה מוכן להוריד את הראש עוד פעם בשביל הפועל וליסגור איתך הכל לטובת הקבוצה! הוא אוהב את הפועל באמת,אבל אתה מרוויח את היחס הזה בעצמך,אתה זה שלא רואה את מה שכל הקהל של הפועל רואה, אתה זה שלא מחתים לחמש שנים את המאמן שאנחנו כל כך אוהבים, אתה זה שנמצא במיאמי בתקופה כל כך חשובה, אתה לא רואה שהנתק ביניכים פוגע בניהול השותף של הקבוצה אין מענה לספקים ושחקנים בנושאי כספים אין סדר במערכת, אין לנו היררכיה ברורה, עשית הרבה עים מוני ביחד אבל ממש אי אפשר לתפקד ככה אם לא תגיעו להבנות מהר תהרסו את כל מה שבניתם, למה שלא תבוא הפעם אתה למוני ותקבעו פעם אחת ולתמיד איך הקבוצה תתנהל, תאמין לי שאף אחד לא מגרש אותך וגם אוהבים אותך, אבל למה אתה מתנתק? למה אתה לא דואג לשנים הבאות אין ראיה לתווך ארוך, תחליטו על מנכל, דובר, צוות מקצועי, סקאוטינ, תאמין לי שמוני יסכים עוד פעם בשביל הפועל, אבל קולך לא נישמע וזה מתפרש כאילו לא איכפת לך, מה זה עוזר מה שאתה אומר אם אתה שם, בוא תסדר את זה ותדאג לקבוצה,תזיז עינינים דחוף אין זמן וזה רק מחמיר והופך לבילתי יאומן, אם לא תזוז זה יהפוך לבילתי נסלח, עכשיו עוד אפשר להיתגבר על הכל אבל תגיע כבר, מה אתה רוצה שנתחנן אליך, הקבוצה זה החיים שלנו ופגיעה בה במצב כזה שאפשר שיש סגל כזה אם נביא שחקנים איכותיים נוכל גם להיתמודד עם שיחרור של שחקנים ועדיין לדבר חזק לאורך שנים, רק תבוא תיהיה מעורב ותראה שאכפת לך לא צריך כל הזמן הצהרות אנחנו צריכים וחייבים מעשים, אז אם אתה אומר שאתה לא מנותק בוא תסגור את זה עכשיו לטוב או לרע אני חושב שלטובת הקבוצה הצד השני יסכים להכל וכך גם אתה צריך לנהוג!
השב   •  12
22
אייל04/01/2011 01:34
לאוהדי הפועל בלבד. בעד טביב - כחול. בעד הראל - אדום.
השב   •  32
21
נ''גי הכלב04/01/2011 01:31
חיפה חוזרת לשפיות ופיתוח צעירים ושלד יציב,מכבי ת''א עונה הבאה תתייצב,ביתר יש לה שלד אבל עדיין לא מחוברת,והפועל? תחזור להיות קבוצה בינונית,הקרב יהיה בין חיפה למכבי ת''א,ביתר תציק מהצד והפועל ימישכו להיות קהל אמין שזוכה רק בגביעים
השב   •  71
20
שרון04/01/2011 01:24
תכלס מה מוני עשה בהפועל עד שטביב הגיע.?בזמן ששחר חיזק את חיפה בכוכבים,מוני יכל רק להיסתכל מהצד עד שבא טביב והיתחיל להכניס מזומנים ,והפך אותנו לקבוצה הכי קטלנית בכדורגל הישראלי בכל הזמנים.אז עם כל הכבוד שמוני אוהד הפועל ,אין לו יכולת להעמיד לנו קבוצה דורסנית .ונימאס לנו ליהיות קבוצה בינונית.לכן מוני צריך לפנות מקום לטביב שכבר הוכיח את היכולת שלו להעמיד תקציב של 60 מיליון.
השב   •  1813
אופיר04/01/2011 01:37
בדיוק כמו שעשה לכ"ס ולכן עדיף תקציב נמוך ובעלים שאיכפת להם מהמועדון מאשר נוכל כמו טביב.
השב   •  32
חיים04/01/2011 02:21
הוא רק הציל את הפועל מלהתפרק אחרי שסמי סגול עזב.הבנת יטמבל.ועדיף את מוני עם תקציב נורמלי,מאשר את אלי שיעשה עלינו סיבוב של כסף.גם ככה לפני כמה חודשים הוא רצה לעזוב.על אדם כזה אתה רוצה לבנות?
השב   •  52
עמיחי04/01/2011 06:27
חייב ללכת.הוא יותר גרוע מגאידמק
השב   •  42
רן04/01/2011 09:11
רגע, אני צריך דקה לקחת אויר מרוב צחוק.
עוד אוהד הפועל שחי בסרט הזוי.
אם הקבוצה הכי קטלנית בכל הזמנים בעינך צריכה קיזוז כדי לקחת אליפות, עולה לשחק בונקר מול קבוצות טובות ולא מסוגלת לנצח את עכו, זה באמת עצוב.
אליפות פעם בעשור וגם זה עם קיזוז, חבורת אפסים שעל הצלחה קטנה תופסים ראש כאילו הם מינימום בארסה
השב   •  72
גיא04/01/2011 14:08
תהרוס אותם יותר!

השב   •  00
19
מוטי04/01/2011 01:23
הגועל חשבו שהם חכמים גדולים. רציתם לגנוב שחקנים מכפ"ס? הגלגל מסתובב חבורת מושחתים.
טביב יקבור אתכם ואת הקבוצה המגעילה שלכם.

כל ההצלחות שלכם מבוססות על גזל ועושק של הפועל כפ"ס !

דה-סילבה, ידין, יבואה, בן לוז = שחקני כפ"ס שנגנבו ע"י הגועל ת"א
השב   •  1410
אופיר04/01/2011 01:39
טביב נוכל ללא ספק ומה שהוא עשה בכ"ס זה עצוב, אבל מי בכלל הכיר את דה סילבה או ידין או יבואה לפני שהם הגיעו להפועל? ובן לוז שיחק בהפועל עוד לפני שאתה נולדת לפי דעתי אז שב בלול יא ילד כפות
השב   •  32
אדום04/01/2011 01:45

רק תסביר לי של איזו קבוצה הסמל אני לא מכיר
השב   •  32
ד וד04/01/2011 08:04
קבוצתך המהוללה איתם.
אני  אזכיר לך -> ירדה ליגה.
לך תישן על האף יא קנאי קטן.
השב   •  21
18
מוני התימוני.04/01/2011 01:12
כל הכבוד לך מר טביב היקר . בזכותך הפועל הגיעה לליגה האירופית ולאליפות. אלי היקר תעמוד על שלך ואל תהיה פראייר כי הפועל חיה אך ורק בגללך. תהיה חזק כמו שאני מכיר אותך מניו יורק. וכולי תקוה שאחרי שתעיף את ההראלים תחזיר את יד ימינך מר קצרה היקר.      מוני התימוני.
השב   •  36
ירוק04/01/2011 05:09
תפסיק להגיב לעצמך מטומטם
השב   •  31
מוני התימוני.04/01/2011 11:15
השב   •  11
17
רק הפועל!04/01/2011 01:11
הפועל ת"א צריכה בעלים שאוהד את הקבוצה ושאכפת לו מהקבוצה ומהאוהדים ולא לגזור קופונים על שחקנים, תודה רבה על הכל הדברים הטובים שעשית ובעיקר הבאת (דאגלס, ידין.) אבל זמנך עבר ואתה רק עושה כאב ראש לכולם, תמכור תחלק שלך ותמכור בזול
השב   •  1012
ירוק04/01/2011 02:53
מה זה תמכור בזול?
אתה עוד לא הבנת מול מי אתה עומד?
טביב זה איש עסקים - הוא פה לא בגלל שהוא אוהד הפועל אלא כי הוא בא לעשות "מכה".
אחרי שיסחט את התפוז ימכור את הקליפות .
השב   •  30
16
danny04/01/2011 01:10
אתם מעלים את מצב רוחו של העם ש 99 אחוז ממנו שונא את הפועל
השב   •  318
אופיר04/01/2011 01:41
השב   •  20
אדום מזעזע04/01/2011 07:14
השב   •  21
חכם חנוכה04/01/2011 08:57
תהרוס אותם יותר.
השב   •  30
15
תקווה שלום תקווה04/01/2011 01:09
תשאיר אצלך לתרופות!
השב   •  30
14
ירוק04/01/2011 01:07
הוא מנסה לייאש את מוני כדי שיעזוב
ואז הוא יעשה מה שעשה בכפר סבא-
למכור כל שחקן שרק יוכל ואחר כך כשירוקן את הקבוצה ימכור אותה יקח כמה שיוכל ויעלם בלוס אנג''לס
השב   •  83
אופיר04/01/2011 01:42
השב   •  21
13
שי04/01/2011 01:04
השב   •  42
12
רן04/01/2011 00:55
אין ספק שלמוני אין שום אפשרות להעמיד קבוצה חזקה כמו של היום.היכולת הכספית נימצאת אצל טביב.
השב   •  41
11
אדום בנשמה!!04/01/2011 00:54
השב   •  3412
יריב04/01/2011 01:01
אחת הבדיחות החזקות ששמעתי בחיי.מאות אלפים אוהדים את הפועל? אולי כמה עשרות אלפים וגם זה די בלחץ ח עאלק מאות! חזק אתה אחי
השב   •  2215
ירוק כהה04/01/2011 01:57
מאות אלפים שמחים ומחכים להיתפרקות ועשרות אלפים מודאגים ופוחדים!
השב   •  64
ארז04/01/2011 02:01
וגם כשההצלחה תדעך כל הטרמפיסטים יברחו ויישארו ה-3000 או 4000 קבועים. מאות אלפים, למה לא מיליונים ברחבי העולם?
השב   •  35
קיקו04/01/2011 03:24
השב   •  41
ירוק04/01/2011 05:07
אנחנו הבאנו עד ת"א 35 אלף אוהדים!
אתם גם בבית גם איצטדיון קטן מביאים 12 אלף בקושי וחצי מהכרטיסים "תרמתם לקהילה" (יותר נכון חסכתם בושה)
חח אומר לנו מאות אלפים זה
השב   •  53
אריק האדום04/01/2011 09:22
בכמות אוהדים כמות לא קובעת אלא איכות וכל אוהד 1 של הפועל שווה 10 ירוקים שחצנים.
השב   •  41
דניאל ירוק04/01/2011 11:16
השב   •  31
10
בן04/01/2011 00:53
שעיקלו לו רכוש לפני שבוע. אין ספק בכלל ששרף צודק!
השב   •  62
9
ארז04/01/2011 00:51
רק ששני אלו עובדים אחד על השני.
השב   •  40
8
הגברת הזקנה חולה אך לא תמות04/01/2011 00:50
כתבה ראשונה של פועל שלא מדברים על חיפה
השב   •  12
7
תומר04/01/2011 00:49
כמוהו גם הוא ממיאמי, כמוהו היה רודף פרסום וכבוד, כמוהו חושב שאי אפשר בלעדיו, כמוהו בתקופתו היו הצלחות, כמוהו היה נגד המאמן המכהן ובדיוק בדיוק כמוהו ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ למועדון ולא יחסר לאף אחד.
השב   •  132
משתין באוסישקין04/01/2011 02:05
מפרגן
השב   •  00
6
ניר04/01/2011 00:47
השב   •  66
5
הרצל04/01/2011 00:45
אלי טביב תעזוב אותנו בשקט ותלך הבייתה כבר יקמצן איפה הכסף !
טסת למיאמי לעשות חיים בזמן שאתה צריך להיות בארץ ולהחתים שחקנים תתבייש לך .
אם טובת הקבוצה הייתה לנגד עיניך הייתה נישאר בארץ ולא הולך לעשות חיים ולבלות במיאמי בכסף של הקבוצה .
אתה לא שמת ולא שקל אחד בהפועל הכול מוני הראל שם אתה רק הבאת 3 שחקנים בעברה "חופשית" (דגלאס ידין ויבואה) וזאת הייתה ההסכמה לכניסתך להפועל ועל 2 מהם (דגלאס ויבואה) עשית כבר 4.5 מיליון דולר בשנה אחת .
תתבייש לך מר טביב ותלך הבייתה !
השב   •  97
אדום עתיק04/01/2011 06:34
כל העסקים שלו בארה"ב. הוא לא הולך לבלות שם. העיקר שיש לך מקלדת במחשב.
השב   •  71
4
אדום04/01/2011 00:41
השב   •  51
3
אבי04/01/2011 00:40
השב   •  00
2
המשיח04/01/2011 00:38
השב   •  260
1
ירוק על אדום כל היום04/01/2011 00:36
עשרים שקל טוב ?
השב   •  4613
בן04/01/2011 01:00
אתה פשוט נותן תחושת דה ז''ה וו מצוינת של שנה שעברה.
ברור שלא הספיק לך להפסיד את הגביע לקבוצה שכמעט ירדה ליגה רמת גן.
ברור שלא הספיק לך להפסיד את האליפות בדקה 92 וזאת כמובן לאחר שהוגשה לכם האליפות על מגש של כסף ע"י מכבי ת"א.
ברור שלא הספיק לך לעוף מאירופה גם בדקה ה90  ע"י קבוצת דייגים דיי נחמדה מבלארוס.
ברור שלא הספיק לך לחטוף בראש ב"קללת אליעזר" כשהפועל מגיעה למשחק ללא שלושה משחקניה הטובים ביותר.
זה לא הספיק? למה כי אתה שחצן אחד גדול.
אז אתה בטוח שירוק על אדום כל היום? לבינתיים העובדות מראות שהכל הפוך ואת הכסף סופרים במדרגות אז ניפגש במאי ידידי היקר , עד אז "ירוק על אדום כל היום".
ולסיום : תמשיך להיות שחצן ובטוח כ"כ בקבוצה שלך כי זה עושה לי טוב שאתה מתנהג בדיוק כמו המקקים של נמני שהרסו את מכבי המסכנה.
השב   •  2415
the Don04/01/2011 02:22
מה נסגר איתך?
השב   •  41
ירון04/01/2011 05:04
לאליפות חוקית אני מתכוון!
אה מתי? 1964?  מתי אני לא זוכר פשוט
השב   •  76
רובי מת-תיהו04/01/2011 07:29
כל אוהד מכבי חיפה יכול להסתכל עליכם מלמעלה אחי ואני לא מדבר על הטבלה.הנה כמה ברורים משלי: ברור שתפסתם תחת אחרי עונה אחת טובה ובניתם לעצמכם אימפריה דמיונית. ברור שההנהלה שלכם תחזיק מקסימום עד סוף העונה ואז הסמל יהרס. ברור שבשנייה שכחת כמה פשלות אתם עשיתם בהיסטוריה שלכם. ברור שאתה שכחת שמכבי חיפה היא הקבוצה עם הכי הרבה תארים בעשרים שנה האחרונות. ברור שאתה מקנא בהנהלה שלנו, מסת האוהדים שלנו וההיסטוריה שלנו. יש לי עוד כמה אבל נמאס לי לחפור.בקיצור אח יקר- אני מבין למה אתה כועס והאמת אני מסכים איתך אבל לא כל דבר שאנחנו אומרים מגיע משחצנות.אני אומר את זה ועומד מאחורי המילים שלי - כאוהד מכבי חיפה שרוף עם מנוי במשך שנים אני מודיע לך שאני מאוד מאוד מקווה שהפועל תל אביב תישאר בליגה ותנוהל בצורה נכונה, אתם קבוצה שהרבה שונאים אבל גם הרבה מכבדים אם לא אוהבים. אז לא, אני לא מדבר משחצנות- אני מדבר על עובדות שקיימות ( הפסדנו את אירופה לקבוצה ברמה נמוכה משלנו עקב טיפשות שלנו, הפסדנו את האליפות בגלל שכנראה לא נלחמנו מספיק.הנפילות שלנו קשורות אלינו ולא אליכם..). בברכת ירידת ליגה של הסרדינים.שיהיה לנו יום טוב
השב   •  37
ירוק על אדום כל היום04/01/2011 07:51
השב   •  95
אסור לפספס
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */