יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:47

שירזי: קשה לשנות את יואב כץ, היה משחק מוזר

מאמן הפועל חיפה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM בשיתוף ONE על הבעלים ועל התבוסה 5:0 להפועל ת"א. חזי מגן: "אני זועם על מספר דברים"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתוכנית הספורט
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתוכנית הספורט

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית עסקנו בבלאגן שהיה אמש באצטדיון טדי, כאשר 19 מאוהדי הקבוצה נעצרו, 12 מהם בגלל קריאות גזעניות ועוד שבעה עקב קריאות נגד יושב ראש הקבוצה, איציק קורנפיין. ניסינו להבין האם יכולה להגיע הרגיעה ביציעי טדי, שגם אולי תעזור לקבוצה להציג יכולת יותר טובה מזו שהיתה ב-0:0 החלש מול מכבי נתניה.

דיברנו גם על עוד קבוצה בה הבלאגן חוגג, הפועל עכו, לאחר שיושב הראש, ציון ויצמן, אמר דברים קשים לעבר המאמן, אלי כהן, שמצידו שוקל להתפטר מתפקידו כמאמן הקבוצה.

אלי כהן (משה חרמון)
אלי כהן. נאמרו דברים קשים (משה חרמון)
 

יו"ר איגוד המאמנים, אמנון רז, אמר בנושא: "זה פגע קשות במאמן ובציבור המאמנים. חיפשתי את אלי כהן כל היום. הרעיון הוא להגיש תלונה נגד היו"ר. לא הצלחתי ליצור איתו קשר. זה נותן מסר לקהל הרחב שהוא יכול לצעוק, לקלל ואפילו להרים ידיים. זה חמור ביותר"

גם בבני יהודה לא רגוע, אחרי שחזי מגן החליט לעוב את המועדון בסוף העונה, בעקבות קללות שהוא ספג בשבועות האחרונים מהאוהדים.

הבעלים חזי מגן: "יש לבני יהודה הרבה אוהדים טובים. אחרי המשחק מול מכבי פ"ת ובמהלכו נשמעו קללות שאני לא רוצה לחזור עליהם. אני לא חייב לספוג את זה ואחרי שבע שנים לא מגיע לי את הקללות האלו. פתחנו עונה עם ציפיות גדולות הבאנו את דרור קשטן, פיני בלילי ושלו מנשה. ציפינו לעונה טובה וטעינו. העונה שלנו לא טובה, היא בינונית מינוס".

"נביא חיזוק אם צריך. אני זועם על כמה דברים. אני עדיין לא חושב על העונה הבאה. אני מאוד נהנה בבני יהודה, במיוחד ממחלקת הנוער. אני לא אביא את אשתי למקום שמקללים. בגלל זה לא באתי למשחקים האחרונים. אני לא אגיע למשחקים הקרובים. לפני שלוש עונות שכמעט ירדנו ליגה אף אחד לא קילל. אם ננצח שלושה משחקים רצופים הכל יתהפך".

חזי מגן (משה חרמון)
חזי מגן. נמאס לו כבר לשמוע קריאות מהקהל (משה חרמון)
 

ניצן שירזי: "קשה לשנות את יואב כץ"
דיברנו גם על הפועל חיפה שהובסה 5:0 על ידי הפועל תל אביב בבלומפילד. המאמן ניצן שירזי: "קשה לשנות את יואב כץ. לאורך השנים הוא נותן דרור למחשבותיו. כשדבריו נאמרים בין מאמן לבעלים זה משהו אחד וכזה נאמר בתקשורת זה שונה. המשחק מול הפועל ת"א התפתח בצורה מוזרה. השער השני עשה את ההבדל".

הבעלים יואב כץ: "כאב לי לראות את ניצן יורד כל כך שפוף. ניסיתי לעודד אותו. בהפסד האחרון שלנו הוא ישן שעה במשך הלילה. אמרתי שבמשחק ראיתי שהיתה לנו התקפה די טובה. אין הבדל מהותי בין כדורגל לכדורסל. הייתי בהרבה אימונים והרבה משחקים. אתה לא צריך ללכת לאוניברסיטה כדי ללמוד כדורגל. המאמן עושה עבודה מצוינת".

ניצן שירזי (עמית מצפה)
ניצן שירזי. "קשה לשנות את יואב כץ" (עמית מצפה)
 

נזכרנו גם באבי כהן ז"ל, ארבעה ימים לאחר מותו של כדורגלן העבר. אלמנתו, דורית כהן, סיפרה: "אמרתי לאבי בבית החולים שהוא חייב להודות לכל אחד ואחד שבא לתמוך. אם הוא היה רואה את זה היתה לי שלווה. כל עם ישראל היה פה".

"הוא היה דמות נערצת. אני לא יודעת עד כמה הוא היה מודע להערצה. קיבלנו מכה שאני לא יודעת מאיפה היא באה. אנשים יודעים שאנחנו עצובים. צריך להעריך את החיים. הוא היה סבא לתפארת והם ישמעו עליו רק מסיפורים". על בנה, תמיר כהן: "אם טוב לו אז שיישאר בחו"ל. הוא צריך לעשות מה שטוב עבורו".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו את דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */