יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:43

ירושלים דני עלתה לפסגה, קצרין ניצחה את נהריה

נוער לאומית: הקבוצה מהבירה הביסה 41:79 את רמה"ש בדרך למקום ה-1 בדרום. בצפון, רשמה קצרין/גליל עליון 72:74, חיפה - מוצקין 74:90

|
שחקני ירושלים חוגגים (אלעד ירקון)
שחקני ירושלים חוגגים (אלעד ירקון)

הערב (שני) נערך המחזור ה-12 בליגה הלאומית לנוער. במחוז דרום, הפועל ירושלים דני הביסה את א.ס. רמה"ש 41:79 ועלתה למקום הראשון בטבלה. במשחק העונה במחוז צפון, גברה הראשונה, קצרין/גליל עליון בחוץ על השניה הפועל נהריה 72:74.

הפועל ירושלים דני לא התקשתה מול הקבוצה מרמה"ש - המשחק נפתח כבר מהתחלה בשליטה של ירושלים שניצלה כל איבוד כדור ושמירה לקויה בהגנה בשביל לפתוח פער אדיר עד המחצית, אליה ירדה הקבוצה מהבירה עם יתרון מבטיח 19:46.

לרמה"ש שהגיעה למשחק ללא שחקנה הבולט, עידו אקסברד לא היה מענה גם במחצית השניה ליכולת המצויינת של שחקני ירושלים שבראשם בלט נתן קובלסק ועדי כהן סבן. בסיום, ניצחון גדול לירושלים, 41:79 בדרך למקום הראשון.

במשחקים נוספים במחוז דרום: הפועל חולון הביסה בחוץ את הפועל גבעתיים 59:97 ועלתה למקום השני. אקדמיית ונינגייט דרום הביסה בחוץ את הפועל ירושלים יובל 96:104 ועלתה מעל לקו האדום. מכבי עופר ראשל"צ גברה בביתה על מכבי פ"ת 63:82.

קבוצה הנוער סל של ירושלים חוגגת (אלעד ירקון)
שחקני קבוצת הנוער של ירושלים מאושרים (אלעד ירקון)
 

במחוז צפון גברה הראשונה הפועל קצרין/גליל עליון במשחק העונה על השניה הפועל נהריה 72:74 ופתחה עליה פער של נקודה אחת בצמרת.

המשחק היה בשליטה של קצרין אך יכולת מצויינת של בני אלשיר עם 24 נקודות ויובל מדן עם 8 נקודות שמרו את הקבוצה מנהריה במשחק. שש שניות לסיום, איבוד כדור של נהריה גמר עבורה את המשחק והפועל קצרין/גליל עליון יצאה עם הניצחון.

במשחקים נוספים במחוז צפון: בני הרצליה גברה על הפועל גלבוע/מעיינות 82:85. אליצור נתניה גברה בחוץ על אקדמיית וינגייט צפון 65:73. מכבי חיפה ניצחה בחוץ את מכבי קריית מוצקין 74:90.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */