יום שישי, 20.09.2024 שעה 17:21

דוידוביץ': מותר לאוהדים להביע דעה, עוד נשתפר

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE עסקנו במוליכת הטבלה עם השוער: "הכדורגל לא מספיק אטרקטיבי". קנדה: "אני מרוסק כשאני לא משחק"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ ברדיו 103FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ ברדיו 103FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.     

בתוכנית הערב התייחסנו כמובן למכבי חיפה ולניצחון הדחוק של הירוקים 0:1 על עירוני קרית שמונה של רן בן שמעון.

ניסינו להבין מדוע קבוצתו של אלישע לוי, שמובילה את הטבלה לאחר הניצחון, סופגת קריאות מאוהדיה שלא מרוצים? האם שחקני החיזוק שהגיעו, אנדריי פילאבסקי והקשר הגנאי סיידו יאיא, ישפרו את את יכולת המשחק של סגנית האלופה?

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', אמר בתוכנית: "אנחנו מאוד שמחים שאנחנו במקום הראשון, יחד עם זאת אנחנו יודעים שהכדורגל לא מספיק טוב ואטרקטיבי, אנחנו עושים את המקסימום. אני חושב שכל שחקן צריך להסתכל על עצמו ולראות אם הוא עושה את התפקיד שלו טוב, מה שהמאמן מבקש. מעבר לזה אין הרבה מה לעשות".

דוידוביץ´ מודה לקהל (עמית מצפה)
דוידוביץ´: "אין תלונות על האוהדים, הם משלמים ובאים אחרינו" (עמית מצפה)
 

"אנחנו מנסים להבין את המשחק טוב יותר ומה שהמאמן מבקש טוב יותר. לא מעצבן שיש ביקורות, אמרו שיש שישה מיליון מאמנים בישראל וזה בסדר. אני בריא ברמה מסויימת, כבר 10 שנים אני קם בבוקר ומרגיש משהו, אבל למדתי לחיות עם זה אני מתפקד בסדר גמור. זה לא בא לי בקלות כמו בשנים עברו, אבל זה עדיין בסדר", הוסיף השוער.

"אני חושב שבסה"כ משחק ההגנה שלנו משתפר בכל משחק, יש לנו עוד הרבה דברים לשפר וללמוד. הגיעו לשער יותר מדי בקלות, אבל משחק ההגנה מתחיל מההתקפה דרך הקישור. אנחנו עובדים על זה ששחקנים לא יגידו לשחקנים שעושים תנועה מאחורי הקישור שלנו, עובדים על זה גם באימונים וזה הולך ומשתפר. אני מקווה שנמשיך בשיפור הזה ושמגמה תהיה חיובית", הוסיף דוידוביץ' על הכדורגל של קבוצתו.

על הפציעות הרבות לאורך הכדורגל אמר דוידוביץ': "אומרים NO PAIN NO GAIN, ככה זה, הגוף שלנו הוא לא מכונה. אני משלב מנוחה יחד עם אימונים וחיזוקים. אין לי תלונות, אני מוכן להמשך האתגר. ברוב העשור האחרון היה נפלא, עם שחקנים וזרים ברמה מאוד גבוהה ושיחקנו נהדר. אני חושב שהיו שנה או שנתיים עם כדורגל פחות טוב, אבל זה תהליך".

דוידוביץ´ (עמית מצפה)
דוידוביץ´: "אם ישאלו אותי במערכת איפה צריך חיזוק, אגיד להם" (עמית מצפה)
 

"אני חושב שיש שחקנים יצירתיים וצריך שזה יתחבר. אני חושב שצריך חיזוק, גם הצוות המקצועי. זה לא התפקיד שלי להתייחס לאיזה עמדות, אני לא אוהב ששחקנים מביעים דעה. אם מישהו במערכת ישאל אותי אשמח לנדב את מה שאני חושב ורואה מאחורה", הוסיף השוער.

על הקריאות נגד מאמנו, אמר השוער: "קוראים לאלישע להתפטר, אבל עוד לא הביאו אלטרנטיבה ואמרו אם היא תהיה יותר טוב, זה לא חוכמה לעשות דברים בלי להגיד מה התוכנית. לא הגיוני לקלל, אני מעריך את ראובן עטר ולא יצא לי להתאמן אצלו, אני מעריך שהוא מצוין. אם הוא לא יצליח, שוב יצעקו לו להתפטר? צריך לתת למאמן זמן, בסך הכל אנחנו במקום הראשון".

ראובן עטר (מור שאולי)
ראובן עטר. "אני מעריך אותו, למרות שלא יצא לי להתאמן אצלו" (מור שאולי)
 

"אני לא מאוכזב מהקהל כי הם משלמים כסף ובאים אחרינו, מותר להביע את דעתם. אני חושב שהוא צריך לתת שקט לצוות המקצועי והשחקנים, אני חושב שנשתפר ונציג כדורגל טוב יותר לפרקים ארוכים יותר של משחק", אמר לסיום ניר דוידוביץ', שוער מכבי חיפה.

עומרי קנדה: "ברור שאני לא מרוצה, אני מבואס"
עסקנו גם בהפועל תל אביב ובמשחק הליגה האחרון של האדומים מול בני יהודה שהופסק במחצית בגלל מזג האוויר הסוער, ויתחיל מחדש ביום רביעי הקרוב. דיברנו עם המגן, עומרי קנדה, על מצבו בקבוצה.

קנדה אמר: "אני עומד מאחוריי מה שאמרתי בפעם שעברה, אני רק שם את השכפ"צ רע. תגידו שאני הכי טוב, למה לדבר על ההגנה. מה זה מתייבש על הספסל? שלושה משחקים לא שיחקתי. באלופות שיחקתי במשחק אחד, מתוך עשרה, זה עשירית. זה שיקול של המאמן".

קנדה (שי לוי)
קנדה: "אני מחכה לצ'אנס שלי בהפועל" (שי לוי)
 

טוב לי בבית, אבל מה אני יכול לעשות? יש לי חוזה ואני מכבד אותו. אחרי החוזה יש לי את הסוכן הכי טוב בארץ, דודו דהאן, פירגנתי גם לו. אני מתייעץ איתו, הוא אומר שאני צריך לשחק. ברור שהוא לא מבסוט, גם אני לא, אבל אני בתוך מסגרת וצריך לקבל את זה, לא רק אני בהפועל תל אביב", הוסף המגן הימיני.

"אלי יכול להגיד לי בדקה ה-80 שהוא צריך אותי, מה אני יגיד שאני לא רוצה להיכנס? כולם יודעים שאני חושב שמגיע לי לשחק, אז מה? רוצים לעשות רעש, דני שחקן מצוין ושנינו שונים לגמרי. זו לא שאלה של מי יותר טוב, דני הוא לא הבעיה. מטבע הדברים, אחשוב לעזוב אם אמשיך לא לשחק", אמר קנדה.

על עתידו אמר עומרי קנדה לסיום: "אני שחקן של הפועל וטוב לי שם, יש תקופות אבל זה הכל. אני מחכה לצ'אנס בחזרה. מצב הרוח שלי נמוך מאוד, אני לא מכחיש, אני עצוב וזה שאני לא משחק מרסק אותי, אבל רק ההוא למעלה יכול לשבור אותי. לא ציפיתי שישאלו אם אני מרוצה כשאני לא משחק, ברור שלא. אולי כשהייתי מרוצה חלמתי ששיחקתי".

אלי גוטמן (יוסי ציפקיס)
אלי גוטמן. "אין ברירה, צריך לקבל את ההחלטות שלו" (יוסי ציפקיס)
 

עמוס לוזון: "עד כה פרננדז נכשל ולא עמד בציפיות"
דיברנו על הקבוצה שידועה לא מעט שנים בכינוי: "הסוס השחור" של הליגה, מכבי פתח תקווה. אחרי התיקו 1:1מול מכבי תל אביב בשבת האחרונה,  ניתחנו מדוע נדמה כי למלאבסים תמיד חסר את "הגרוש ללירה", שמונע ממנה להיות קבוצה שרצה לאליפות כל שנה . 

נשיא מכבי פתח תקווה, עמוס לוזון, אמר בתוכנית: "אני חושב שההצלחה של אבי יתרה. אם זה ברמה הכלכלית, המקצועית, הליגה של ה-16 שכולם תקפו ועכשיו יש קונצנזוס מלא, אין מי שתוקף אותה. קרית שמונה ועכו בצמרת הליגה. שבת האחרונה זו לא דוגמא. גם הפועל תל אביב מול בני יהודה הביא כמה מאות בודדות. לא עדיף לחזור לימים של ה-0:0 שכל מאמן מפחד למשרתו ולקבוצתו, ומשחק בונקר".

עמוס לוזון (שי לוי)
נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון: "הליגה של 16 קבוצות היא קונצנזוס" (שי לוי)
 

"אני דווקא בעד חוק שך 0:0 בלי נקודות, באופ"א לא מקבלים אותו. אני הרבה זמן מתעקש על זה, אבל זה לא עובד. אנחנו רואים עשרות גולים בכל שבוע, קבוצת מהפריפריה שמשחקות בכבוד. קרית שמונה לא נפלה מחיפה בחלקים גדולים של המשחק מול חיפה. בלי ליגה של 16 קבוצות הפועל עכו ואשקלון לא היו בליגת העל. זה הפך אותה לליגה של כל העם. בקרב כל חובבי הכדורגל והפרשנים, כולם מסכימים שזו ליגה מעניינת ואטרקטיבית. יש גם מקום לצעירים שמשחקים", הוסף נשיא מכבי פ"ת.

לוזון התייחס לתפקוד של אחיו: "כל הניהול ומערכת הקשרים של ההתאחדות עם אופ"א, עם המוסדות הגבוהים, זה נזקף באופן בלעדי לאבי לוזון. יש לנו חבר בוועד הפועל ונארח טורנירים גדולים וקונגרס גדול במרץ. יש גם את בניית בית הנבחרות, בונים בשטח. לא באים הגמדים בלילה ובונים. גם הקטע של זכויות השידור, שנעשתה עיסקה לגבי הנבחרת ב-2014 ו-2016. עד הקמפיין האחרון קיבלנו מיליון דולר והוא הביא שישה וחצי מיליון יורו".

אבי לוזון מגיע לק&qout;ש (מור שאולי)
אבי לוזון מגיע לק"ש. "בזכות הליגה הגדולה היא בצמרת" (מור שאולי)
 

"אוהדי מכבי חיפה חושבים שבגללו הם הפסידו את האליפות, כאילו בתחילת העונה הוא ידע שחיפה תפסיד את האליפות בגלל הקיזוז. מכבי תל אביב? אני באמת לא יודע. היה קשה בשבת והוא לא היה בכלל במשחק. במקרה גם ביתי הבכורה היתה והיא לא נוהגת ללכת למשחקים. בדיעבד הסתבר לי שבמחצית היא הלכה הביתה בוכיה, כי ישבו אוהדים ביציע הכבוד ובירכו אותי ואת אבי וילדינו, אמרו דברים שאני מזדעזע לחזור אחריהם", הסביר עמוס לוזון.

על האוהדים שקיללו אמר נשיא מכבי פ"ת: "אני לא יודע איך להגדיר את האנשים, אבל הם התנהגו ככה ב-0:0. הם חושבים שיש לנו השפעה על השופטים, אבל ראינו ממה השופט הושפע. הוא מקללים וטוענים שהשופטים שלנו. הבת שלי גם נתנה לי אולטימטום שאני אעזוב בסוף השנה. ידעתי רק בדיעבד שהיא הלכה במחצית. הקהל מחליט שאנחנו משפיעים בבית הדין ועל השופטים".

"אף אחד לא יזיז אותנו כהוא זה, גם הרוח לא הזיזה לנו שערה מהראש. אף אחד לא שונא אחרי המשחק, זה הכדורגל. אני לא מכיר מישהו שמקנאים בו ואוהבים אותו. הקינאה מעבירה אנשים על דעתם, גם בברקוביץ' מקנאים. אם נחליט לעזוב את הכדורגל, זה לא כי הקהל אוהב או שונא אותנו. השיחה עם ביתי בהחלט יכולה להשפיע עליי יותר מאשר אם הקהל מקלל אותי", הבהיר לוזון.

חלובה, עמוס לוזון ואבי לוזון (יניב גונן)
חלובה, עמוס לוזון ואבי לוזון. "אני מאחל לכולם חבר כמו שטרן חלובה" (יניב גונן)
 

"בדרך כלל אני מתחשב בת שלי מאוד, אבל הרגעתי אותה כי לא צריך להתייחס לחוליגנים. אני הרבה שנים שוקל כן או לא לעזוב, אבל מה שמחזיק אותי זו מחלקת הנוער ו-1000 ילדים נהדרים. לא אלו שמקללים, הם דווקא מחזקים אותי", אמר נשיא מכבי פ"ת.

"בהכל אנחנו חזקים. חוץ מעל הדיינים, אנחנו משפיעים על הכל. בעסקים, בכדורגל, אנחנו או עושים הכי טוב או לא עושים בכלל. יש כאלה שמעריכים, מכבדים ומוקירים. ההתאחדות מנוהלת על ידי יו"ר ההתאחדות וממלא מקומו, שטרן חלובה. הוא לא מתחבא, כולם יודעים מי הוא", הוסיף.

פרננדז (יניב גונן)
פרננדז. "אין ספק שעד כה הוא נכשל" (יניב גונן)
 

על שטרן חלובה, אמר: "אני מאחל לכולם חברים כמו חלובה. הוא גבר שגברים, עומד מאחוריי המילה שלו ומתאבד כדי להגן על המילה שלו. שטרן חלובה הוא כזה. יש לי הרבה חברים, אבל גבר כמוהו אין. השאר הם לא חותמת גומי. בכל ארגון יש היררכיה, יש יו"ר וממלא מקום. כל השאר, זה כמו ראש הממשלה והממשלה שלו. ברור שרוה"מ מנהל ולא אף אחד אחר. אין להם טענות. הכל מתבצע טיפ טופ. שקופל יצא נגדנו, מה ייצא לו מזה. הכל מתנהל בצורה שקופה וברורה. אין מתנגדים לאבי".

"אבי לא עושה מה שהוא רוצה. הוא מנהל ארגון וכיו"ר ההתאחדות ומנהל הארגון הוא עושה את זה כמו שצריך ובצורה מדהימה. אין ספק שעד עכשיו לואיס פרנדדז נכשל, אבל את הכסף נספור במדרגות. נכון לעכשיו, התוצאות מאכזבות ולא מה שציפינו. בואו נראה מה הוא יעשה במרץ ואם ננצח אז נחכה לסוף הקמפיין", אמר על מאמן הנבחרת.

עמוס לוזון (יניב גונן)
עמוס לוזון: "מה ייצא לקופל מזה שהוא יוצא נגדנו?" (יניב גונן)
 

לסיום, עמוס לוזון הסביר את ההחלטה ללכת על פרננדז: "עד היום לא היו מאמנים ישראלים ולא עלינו ליורו או למונדיאל. לא הצלחנו עם ישראלים וזרים. ניסינו משהו, מאמן זר, עד עכשיו התוצאות לא טובות, אבל נחכה לסוף הקמפיין".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים את דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */