יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:15

איתי שכטר: לא מודאג, בסופו של דבר אצא לאירופה

חלוץ הפועל ת"א דיבר על עתידו ברדיו 103FM בשיתוף ONE: "יש לי חוסר מזל עם פציעות". שינו זוארץ: "הקללות נגד אבי לוזון הן דבר מגעיל"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-103FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-103FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

שינו זוארץ: "הקללות נגד אבי לוזון הן דבר מגעיל"
הערב בתוכנית הספורט עסקנו במשחק בין מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה שהסתיים ב-1:1. הצהובים לא הפגינו יכולת טובה בבלומפילד והצליחו להשוות רק בדקה ה-82 משער של האריס מדוניאנין שנכנס כמחליף.

יו"ר מכבי פתח תקווה, שינו זוארץ, דיבר על הקללות שהופנו כלפי יו"ר ההתאחדות אבי לוזון במהלך המשחק: "הקללות לא מכובדות ולא מתאימות. הקריאות הגיעו מתחת לתא הכבוד. בדרך כלל לא נתקלתי בזה במשחקים של מכבי תל אביב. כל בן אדם זכותו למחות ולא לאהוב מישהו. יש דרך לכל דבר. אי אפשר שיקללו בצורה כזאת".

"כל הנושא של הקללות עבר את הגבול. הגידופים והגזענות עברו כל פרופורציה וצריך לשים לזה סוף. זה פשוט מגעיל. אני הזזתי את אבי לוזון מהר והוא ירד למטה. ברגע שמכבי פתח תקווה הבקיעה את השער הוא נכנס והתחילו לקלל", הוסיף זוארץ.

שינו זוארץ (יניב גונן)
שינו זוארץ. "כל נושא הקללות עבר את הגבול" (יניב גונן)
 

זוארץ המשיך: "אבי עושה רבה מאוד טוב לכדורגל. אבי צריך לקחת דובר רציני להתאחדות. הרבה מאוד אנשים לא יודעים מה הוא עושה בכלל. זה קשור לדרך שהדברים מוצגים. צריך מקצוענים שיידעו איך להעביר את המסרים הנכונים לציבור. אבי הוא בן אדם חזק והוא לא יישבר כי הוא מאמין בדרך שלו ובעשייה שלו. אבי מבין כדורגל מצוין. מי שלא עושה לא טועה".

"היה צריך לבחור במאמן ישראלי ואף פעם לא הסתרתי את זה. אי אפשר לנהל את הכדורגל לפי הלך הרוח של הקהל. כל אחד רוצה משהו אחר. אבי לוזון יתקן את את הדברים הדורשים תיקון". זוארץ התייחס לשיפוט במשחק: "אני רוצה אחידות בשיפוט. אם הרחיקו את דמארי היה צריך להרחיק את פאביצ'ביץ'. ניבאלדו היה צריך לקבל אדום לפני כן".

השופט לשעבר, יצחק בן יצחק, התייחס גם הוא לסוגיית השיפוט במשחק: "הייתי נותן למנשה משיח ציון 8 במדד איגוד השופטים. אולי 7 אבל לא פחות כי הוא לא היה גרוע. הוא שופט בינלאומי ולמרות שניבאלדו היה צריך לקבל אדום השיפוט היה בסדר. מנשה משיח לא הכריע את התוצאה. אני מסכים בנקודה של האדום של דמארי שכל השופטים של הדור שלי היו מסתפקים בצהוב. אם הוא קיבל 8 מחיים לפקוביץ' זה יכול להוריד אותו ליגה. מנשה משיח איכזב בגדול".

דני נויימן , יצחק בן יצחק (אלעד ירקון)
יצחק בן יצחק. "מנשה משיח איכזב בגדול" (אלעד ירקון)
 

דיברנו על מזג האוויר החורפי שכולל רוחות עזות וגשמים, המסכנים את קיום המשחק בין קרית שמונה למכבי חיפה שאמור להיערך מחר. ננסה להבין איך יכול להיות שבשנת 2010 מצב המגרשים בישראל כה עגום ופגיע.

חזאי חדשות ערוץ 10, דני רופ, אמר: "עד מחר בערב יהיו גשמים חזקים ורוחות. מאוד קשה לשחק כדורגל ברוח כזאת שיכולה להגיע ל-100 קמ"ש. הרוח אמורה להיחלש הערב. המשחק בין חיפה לקרית שמונה יתקיים בתנאים סבירים יותר".

1 (עמית מצפה)
דני רופ. "מזג האוויר ישתפר מחר לקראת ק"ש נגד חיפה" (עמית מצפה)
 

איתי שכטר: "לא מודאג, בסופו של דבר אצא לאירופה"
התכוננו למשחק הערב בבלומפילד בין בני יהודה להפועל תל אביב. חלוץ הפועל תל אביב הפצוע בכתפו, איתי שכטר, אמר: "שלומי יותר טוב. עדיין יש לי כאבים בכתף. אני לא רגיל לזה. אני מתראיין יותר מדי במקום לרוץ על המגרש. אולי אצטרך ניתוח אבל בינתיים זה לא כל כך גרוע. אני מקווה שאחזור לשחק אחרי פגרת ינואר".

"אני מאמין שאצא לחו"ל. כרגע טוב לי בהפועל ת"א ואצא לאירופה בסופו של דבר. בליגת האלופות לא רצינו לגמור במקום האחרון. שיחקנו מול מועדונים הרבה יותר גדולים מאיתנו. עשינו תוצאות טובות. אם היינו עולים מהמקום השלישי זה היה הרבה יותר טוב. אני נותן ציון 7 על הקמפיין. התחלנו להיכנס לעניינים בסיבוב השני. ברוב המשחקים הקבוצות נגדנו שלטו. היינו יכולים לנצח את שאלקה בבית", הוסיף החלוץ.

איתי שכטר (רועי גלדסטון)
איתי שכטר. "בסופו של דבר אצא לאירופה" (רועי גלדסטון)
 

שכטר התייחס להצעות מאירופה: "סלטיק רוצים אותי. אני לא נכנס לזה יותר מדי. הכי חשוב שאהיה בריא. בינתיים הפועל ת"א לא קיבלה שום הצעה. הפציעות משבשות אך אני מקווה שהן לא יפגעו ביציאה לחו"ל. אם הייתי בריא בכל המשחקים בצ'מפיונס היה לי יותר קל. אני לא בלחץ. אני בן 23 וחצי ואחזור ליכולת שלי. יש לי חוסר מזל. בעונה שעברה שיחקתי את רוב המשחקים ואני חי את אותו אורח חיים מאז גיל 17.

על המשך העונה של הפועל תל אביב אמר שכטר: "אנחנו יכולים לזכות באליפות וצריכים לרוץ עד הסוף בליגה. מקווה שלא יהיו העברות שייפגעו בקבוצה".

בנוסף, התייחסנו לעומרי כספי שקלע 20 נקודות והצטיין במשחק הלילה, בו הפסידה קבוצתו, סקרמנטו למיאמי של לברון ג'יימס, דוויין ווייד וכריס בוש. פיני גרשון אמר בנושא: "היה כדאי לקום בלילה לראות את מיאמי. הם נכנסו לרצף ניצחונות. עומרי כספי חזר ליכולת משביעת רצון. הוא משחק טוב בקבוצה שלא משחקת טוב. קל להתבלט ככה. המאמן לא מתנכל לו. הוא רוצה לנצח יותר מכספי. לפעמים אתה בכושר לא טוב ואתה פשוט לא משחק".

עומרי כספי (רויטרס)
עומרי כספי. הצטיין מול סוללת הכוכבים של מיאמי (רויטרס)
 

"קל לבוא כאנדרדוג. אני רוצה לראות את עצמו לוקח את הקבוצה על הגב במשחק לחוץ. לא הרבה לוקחים תארים, אפשר לספור אותם על כף יד אחת", הוסיף גרשון.

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים את דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */