יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:44

ברקת: אולי טעיתי שלא פעלתי לדחיית המחזור

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיברנו עם הבעלים של הפועל באר שבע שהתייחסה לאסון הכרמל. בהמשך, התכוננו למשחק של הפועל

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ברדיו 103FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ברדיו 103FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון, 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית עסקנו במכבי חיפה, שניצחה אמש 1:3 את הפועל עכו ועלתה למקום הראשון בטבלה. למרות המיקום, חלק מאוהדי מכבי חיפה מאוד לא מרוצים מהמאמן, אלישע לוי, וקראו לו להתפטר בסיום המשחק. ניסינו לבדוק מה אותם אוהדים רוצים ולמה במכבי חיפה אין שקט תעשייתי, גם כאשר הציפיות בתחילת העונה לא עלו על ההישגים עד כה.

דיברנו עם מאמן הקבוצה, אלישע לוי, שהתייחס לדברים: "צריך לזכור, אנחנו במקום הראשון ועומדים במבחן התוצאה. אנחנו משתפים שחקנים צעירים ויש לנו עוד הרבה עבודה. אין לי שום טענות לתקשורת. כאשר קבוצה מנצחת זה לא דבר נורמלי שיש ביקורת כזו. לא היתה אווירה מי יודע מה אתמול, שיחקנו לא הכי טוב ולא הכי מסודר. זה לא נעים שאתה מנצח וזה מה שקורה. מאמן חווה קללות, זה לא נעים וזה לא בסדר אבל צריך להתומדד עם זה. למכבי חיפה יש קהל טוב. אני מקווה שאנחנו נדע לשנות את הדברים האלו. אני תמיד רוצה להיות במקום הראשון, אבל הכי חשוב זה לסיים ראשונים".

לקראת המשחק נגד קרית שמונה, הוסיף לוי: "אנחנו חזקים ממשחק למשחק, קרית שמונה קבוצה טובה. הם לא במקרה אחרי 13 מחזורים נמצאים איפה שהם. הם מאומנים מאוד טוב ואני בטוח שיהיה משחק חזק ומעניין ואני מקווה שנדע לנצח". 

אלישע לוי (יוסי ציפקיס)
אלישע לוי. אין קונצנזוס לגביו ביציעי קרית אליעזר (יוסי ציפקיס)
 

שחקן מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, דיבר בראיון לרדיו, על המקרה

גם אתה חטפת זובור מהקהל?
"אני לא, אבל זה לא היה נעים לשמוע את כל הקריאות האלה מהקהל במיוחד במחצית. אני בטוח שהקהל מצפה שנציג יכולת טובה לכל אורך המשחק אבל צריך לזכור שאנחנו נמצאים במקום הראשון עם כל מה שהמועדון הזה עבר. אנחנו צריכים לשדר הרבה אופי".

אתה לא יוצא נגד הקהל כי אתה מפחד שיקללו אותך בשבת הבאה?
"זה לא נעים לשמוע, אני לא מפחד משום דבר, אבל הקהל צריך להיות יותר סבלני".

אתה חושב שהקהל של מכבי חיפה נהיה יותר מפונק?
"הקהל מצפה מאיתנו שנשחק כמו ברצלונה. זה לא נעים שקוראים קריאות לאלישע, זה מחלחל לשחקנים ובמיוחד לאור מה שקרה בכרמל. בחיים לא תשמעו את אלישע מדבר על שחקן שלו מאחורי הגב בתקשורת. אני חושב שבזמנים כאלה שיש קצת עליהום ואנחנו שומעים קריאות נגד אלישע זה הזמן של השחקנים לבוא ולעזור לו".

ליאור רפאלוב בועט (יוסי ציפקיס)
ליאור רפאלוב: "השחקנים צריכים להיות עם אלישע" (יוסי ציפקיס)
 

אתה חושב שהיו צריכים לדחות את המחזור?
"זה אסון לאומי של כל מדינת ישראל, לא היה קורה שום דבר אם היינו דוחים את המחזור".

אתה בנוי לשחק באירופה?
"אני בדעה שהדברים הכי טובים נעשים בשקט. מתעניינים בזה או בזה אבל הכל נעשה בשקט. אני בקשרים מאוד טובים עם יענקל'ה. הכל נעשה בשיתוף פעולה מלא עם יענקל'ה. אני מעדיף להישאר אחרי ינואר במכבי חיפה, אם יקרו דברים זה יהיה ביוני".

יענקל´ה שחר ואליש לוי (שי לוי)
יענקל´ה שחר. "אני בקשר מצוין איתו" (שי לוי)
 

מה החלום שלך?
"הליגות הבכירות באירופה. זה לא משנה אנגליה, גרמניה או ספרד. כל אחת מהמדינות האלה זה חלום לשחק בה ואני מקווה שאני אצליח להגיע לרמות האלה".

אתה חושב שאם תמשיך ביכולת הזאת תצא לאירופה?
"הכל בסדר".

במשחק נוסף שהתקיים אמש, הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה סיימו ב-1:1 בווסרמיל. ניסינו לבדוק האם הקבוצה מבאר שבע יכולה להצטרף לחבורת הצמרת, או שהמטרות שלה הן אך ורק הגעה לפלייאוף העליון.

דיברנו עם הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, שאמרה: "מה שקרה בכרמל זה אסון של כל המדינה. הבנתי את ההחלטה לקיים את המשחק אבל לא דיברתי איתם בנושא. אני לא הסכמתי עם ההחלטה לקיים את המחזור. יכול להיות שהיינו צריכים להיות יותר אקטיבים בנושא ביטול המחזור, אני לוקחת את זה על עצמי. יכול להיות שטעיתי".

אלונה ברקת (משה חרמון)
אלונה ברקת: "מה שקרה בכרמל זה אסון של כל המדינה" (משה חרמון)
 

על הקבוצה הוסיפה ברקת: "אני חושבת שכל מי שראה את המשחק אתמול היה יכול לראות משחק חיובי של שתי קבוצות שבאו לנצח, ששיחקו יפה ופתוח. מי שראה את המשחק נהנה ממשחק שותף. יש לי נחת מהקבוצה. הקהל מאוד מחובר למועדון ודוחף אותנו. השחקנים הראו לקהל שהם רוצים לשמח אותם ומגיע להם. אנחנו עומדים כרגע ביעדים שלנו. לנסות להגיע לפלייאוף העליון יהיה הישג, אם נצליח להגיע גם לאירופה אז בכלל. ניר עושה עבודה נהדרת ואין דבר חשוב יותר מיציבות".

לקראת ינואר ציינה הבעלים: "אני מעורבת בקבוצה, ביני לבין ניר יש מערכת יחסים טובה מאוד. צריך לחשוב לאט לאט ונכון. אנחנו משקיעים המון כסף במחלקת הנוער, אנחנו רוצים לקדם את הילדים שלנו".

שוחחנו גם על הפועל תל אביב, שתקיים הערב את משחקה האחרון במסגרת ליגת האלופות, מול ליון בצרפת. האדומים יודעים שרק ניצחון ישאיר להם סיכוי לסיים את הבית המוקדם במקום השלישי ולהמשיך את העונה האירופית, בליגה האירופית. נבדוק האם האדומים מסוגלים להדהים בצרפת את ליון.

בבית"ר ירושלים הרוחות סוערות. מצד אחד, הקבוצה חזרה לכושר טוב וניצחה שלושה משחקים רצופים, אבל הסכסוכים ביציעים רק הולך וגובר, כאשר חלק מאוהדים מתעקשים לקרוא קריאות גזעניות, בעוד אחרים מגנים אותם בתוקף ושורקים בוז בכל פעם שנשמעים הקולות. ניסינו להבין לאן צועדת בית"ר.

מלמיליאן עם פרננדס (גיא בן זיו)
מלמיליאן עם פרננדס (גיא בן זיו)
 

עברנו לכדורסל ועסקנו בעומרי כספי, שקלע הלילה 21 נקודות בערב נהדר מבחינה אישית, אבל קבוצתו הפסידה בפעם השמינית ברציפות, הפעם ללוס אנג'לס קליפרס החלשים. נבדוק האם כספי יוכל לשחזר את פתיחת העונה הטובה שלו, או שאין הרבה תקווה תחת המאמן פול ווסטפאל בסקרמנטו.

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שיעשו את דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */