יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:54

זהבי: אנחנו רוצים לסיים בצ'מפיונס כמו שצריך

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיברנו עם קשר הפועל ת"א שנמצא עם חבריו בליון. כמו כן, עסקנו בוויכוח בין זנדברג לפרדי דוד

|
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-103FM
אופירה אסייג ופיני גרשון ב-103FM

אופירה אסייג ופיני גרשון מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון, 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב עסקנו בבלאגן במכבי פתח תקווה, אחרי הניצחון 0:2 על מכבי נתניה והחילוף המהיר של מיכאל זנדברג. הקשר נכנס במחליף בדקה ה-65 והוחלף כעבור 19 דקות, לאחר שלא מילה אחרי ההוראות הטקטיות, ואף בעט בבקבוק וזרק פקק לעבר מאמנו פרדי דוד. ננסה להבין איך יטפל המועדון בשחקן, אחרי שכבר השעו אותו, ונבדוק האם זנדברג יוכל למצוא את מקומו במכבי פתח תקווה.

קשר מכבי פתח תקווה, מיכאל זנדברג, הגיב לדברים: "אחרי שנכנסתי למשחק  פרדי צעק לי משהו מקצועי בקשר למשהו במשחק ואני התעצבנתי ועניתי לו. שאלתי אותו "מה אתה רוצה?" זה הכעיס אותו והוא הוציא אותי החוצה. כל השבוע הייתי חולה ולא התאמנתי כמו שצריך. לאחר מכן בחדר הלבשה לא קרה כלום. יכול להיות שבעטתי בבקבוק כשיצאתי. הסיפור הוא שעניתי לו וזה היה לא לעניין, אני מרגיש מאוד לא בסדר. זה היה בעצבים של משחק ולא התכוונתי לפגוע, התנצלתי בפני פרדי, שלחתי לו הודעה. אנחנו מכירים הרבה זמן, זה לא משהו שאי אפשר לסגור בינינו".

זנדברג חוזר לספסל (שי לוי)
זנדברג יורד לספסל. "אני מתנצל על מה שקרה" (שי לוי)
 

זנדברג המשיך: "אני הייתי פה לא בסדר, לא הייתי צריך לענות. אני לא שחקן בעייתי וזה לא עבירת משמעת, קרה מה שקרה בלהט הרגע ובהלט המשחק. אני מאמין שיהיה בסדר, אני רוצה להישאר במכבי פתח תקווה. אני רוצה לתת לעניינים להירגע, אני באמת מצטער על מה שהיה. אני לא אוהב להיות בכותרות בנסיבות כאלה כי יש לי עונה טובה ולקבוצה יש עונה טובה, חבל שמכבי תעלה לכותרות בנסיבות כאלה. אני בטוח שהעניינים ירגעו נסגור את הדברים כמו שצריך למען המועדון. אני מכבד את פרדי ואת הקבוצה ואני לא רוצה לפגוע בהם, אני שוב רוצה להתנצל".

מאמן הקבוצה, פרדי דוד, התייחס למקרה: "אני לא צריך למתוח את הסיפור יותר מדי. אין ספק שמיכאל פגע בי וגם בקבוצה. אני בטוח שהוא לא התכוון לכך, אנחנו נשב בשקט ונחליט מה עושים. אני חושב שזה היה לא לעניין ואני אפתור את זה בדרך שלי. אם לא הייתי רוצה, מיכאל זנדברג לא היה במכבי פתח תקווה. הוא ילד זהב. אני אגיד לשחקן מה שאני חושב בארבע עיניים. אני מקבל את ההחלטה הבלעדית לגבי זנדברג, לא שינו זוארץ".

המאמן דיבר על מצב קבוצתו: "לא שיחקנו טוב במשחק אתמול. הקבוצה נבנתה עם שחקנים צעירים ו-ותיקים. הרבה אנשים מרימים גבה למה מיכאל הגיע לקבוצה, אבל הוא ושאר הוותיקים הם החונכים של השחקנים הצעירים שלנו". 

פרדי דוד (שי לוי)
פרדי דוד: "אם לא הייתי רוצה, מיכאל לא היה בקבוצה" (שי לוי)
 

שינו זוארץ מסר: "אשב עם פרדי דוד ונראה מה נעשה, מיכאל טעה ועשה דבר שלא ייעשה אבל אני מכיר אותו, הוא בחור טוב".

הפועל תל אביב נחתה בליון ומתוכננת למשחק מחר מול הצרפתים. לאדומים יש עדיין סיכוי לסיים במקום השלישי בבית, אם ינצחו בצרפת ובנפיקה לא תנצח בבית את שאלקה. ננסה להבין האם האדומים הולכים לשחק על ניצחון בכל הכח, או שיתמקדו בלצאת עם תוצאה סבירה במשחק הפרידה שלהם מהמפעל.

דיברנו עם ערן זהבי שמתכונן למשחק נגד ליון: "זה משחק אחרון שלנו בליגת אלופות ואנחנו רוצים לסיים כמו שצריך. זה לא יהיה קל אבל נקווה שנצליח לעשות את העבודה. נקווה שיהיה לנו חם בלב אחרי המשחק. ליון קבוצה מצויינת, בינתיים לא ניצחנו באף משחק חוץ ואפילו לא הוצאנו תיקו. במשחק שהיה נגדם בבלומפילד לא הצלחנו להתמודד. חשוב שלא נקבל גול מהיר. אלי יכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר וננסה לעשות את המקסימום".

ערן זהבי מול באסטוס (שי לוי)
ערן זהבי במשחק הקודם מול באסטוס: "רוצים לסיים כמו שצריך" (שי לוי)
 

על כך ששחקנים צפויים לעזוב בינואר הודה זהבי: "אני מקווה מאוד שיהיו הצעות אבל כרגע הראש בהפועל תל אביב. יש לנו מטרות חשובות בליגה. בגלל שאנחנו פעם ראשונה בליגת האלופות אז יש עומס, אם היינו שם בקביעות זה היה יותר קל. אנחנו נקווה לשנות את הזלזול של ליון בנו".

בהמשך התוכנית נעסוק גם בכדורסל הישראלי. אחרי הניצחון הסנסציוני של בני השרון בהיכל נוקיה, הקבוצה הפסידה לגלבוע/גליל והראתה שהיא כנראה עדיין לא מוכנה לאתגר באופן רציני את המעמד של הצהובים בצמרת. ננסה להבין האם בני השרון של העונה מסוגלת ללכת עד הסוף, או שכמו בעונות הקודמות, ההישגים מול מכבי לא יביאו תואר למועדון.

דיברנו עם מייסאו באסטון שנשמע שמח מהחזרה לישראל: "היו לי שנתיים קשות אחרי שעזבתי את ה-NBA. היו לי חוויות לא נעימות באוקראינה ובספרד אז חזרתי לישראל כי אני מכיר את הכדורסל פה. דן שמיר מאמן מצוין. אחרי ששיחקתי בדטרויט לא היו לי הצעות מקבוצות גדולות, רק מקטנות ולכן קיבלתי את ההצעה מאוקראינה. הייתי צריך לסרב להצעות שקיבלתי מהקטנות, אבל אני בסדר. זה לא משנה בקבוצה אני, משנה אם אני מצליח לעזור לקבוצה. אני נותן מעצמי ומהניסיון של במגרש ואני חושב שיהיה בסדר. בשנתיים האחרונות שיחקתי רק שבעה משחקים".

מייסיאו באסטון (אתר מנהלת הליגה) (ONE)
מייסיאו באסטון ממתין על הספסל במשחק נגד גלבוע/גליל (אתר מנהלת הליגה)
 

עוד אמר באסטון: "הדבר הכי קשה מבחינתי עכשיו להחזיר את התשוקה אחרי שהייתי ב-NBA וזכיתי באליפויות אירופה. עד עכשיו האימונים טובים, בשבוע שעבר היה לי קצת ג'ט לג אבל עכשיו אני בסדר. אני כבר לא צעיר. אני לא פה בשביל הכסף, רק בשביל כדורסל, אני ווינר. הכל יכול להיות בפיינל פור. לא שכחתי איך לשחק, אף פעם לא עברתי ניתוח אז אין סיבה שאחרי שאתאמן לא אחזור לעצמי".

על מכבי תל אביב הוסיף: "אני חושב שהם טובים יותר משנים קודמות. יש לי זכרונות טובים מאוד מהקבוצה הזאת. אני גאה במה שהשגתי עד עכשיו. אני לא יודע אם זו השנה האחרונה שלי בכדורסל, יש לי עתיד אחרי הכדורסל. אני רוצה להודות לכל האוהדים של מכבי, יש לי זכרונות נפלאים מהם. זה מרגיש מוזר לשחק בישראל ולא ללבוש צהוב".

במשחק אמש בין הפועל חולון להפועל ירושלים התקיימה מהומה שלמה ביציע, כאשר אוהדי חולון הקניטו את אוהדי ירושלים, שבתגובה התרגזו וגרמו לכך שהסדרנים ירחיקו אוהד מהיציע. בעקבות כך, האוהדים באדום נטשו את האולם באמצע הרבע השני. ננסה לבדוק מה התרחש באולם הפחים וכיצד ניתן לשנות את האווירה האלימה במגרשי הכדורסל.

שלט חולון (יוסי ציפקיס)
שלט של אוהדי חולון באולם הפחים (יוסי ציפקיס)
 

מעבר לזאת, נעקוב אחרי משחקה של מכבי חיפה מול הפועל עכו, שמתקיים במקביל לשידור. נקבל עידכונים מהאצטדיון ונדון במצבה של מכבי חיפה, שרוצה לחזור למקום הראשון, לפחות עד סיום משחקה של קרית שמונה מול הפועל באר שבע בשעה 20:45.

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שיעשו את דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */