יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:36

מנכ"ל איגוד השופטים: קל יותר לשפוט בחו"ל

יריב טפר דיבר בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE. עסקנו גם בווסטהאם של גרנט שהשיגה ניצחון שני ובקלאסיקו בספרד

|
אופירה אסייג, חיים רביבו ופיני גרשון ברדיו
אופירה אסייג, חיים רביבו ופיני גרשון ברדיו

אופירה אסייג, פיני גרשון וחיים רביבו הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב עסקנו במכבי חיפה שחזרה למסלול הניצחונות אחרי התיקו המאופס בדרבי וגברה 0:3 על הפועל אשקלון. ולדימיר דבאלשווילי, ליאור רפאלוב ואייל משומר כבשו לזכות הירוקים. אשקלון מדורגת במקום ה-13 עם 10 נקודות אחרי המשחק ההפסד החמישי ברציפות.

עסקנו גם בהפועל אשקלון שהציגה משחק חלש וכר דשא גרוע. הבעלים פרוספר אזגי אמר: "מי שאחראי על המגרש זאת עיריית אשקלון. אנחנו לא עולים על המגרש באמצע השבוע. הדשא צריך לעבור שזרוע. מי שמחזיק את המגרש הוא בחור רציני מאוד שעובד 20 שנה. הדשא לא נראה יפה אבל זאת לא סיבה בשביל לא לשחק כדורגל. אין לי הסבר לכך. אין קבוצות שמתאמנות שם חוץ מאיתנו".

"הדשא נתפס בזמן לא טוב וזה לא צריך למנוע ממכבי חיפה הגדולה לשחק כדורגל. מעבר למגרש אחר יעלה 70 או 80 אלף ש"ח למשחק. אין לי מושג בעניינים האלו. אני שוכר את המתקנים האלה וההתאחדות אישרה אותם. אני מופתע מהתלונות על הדשא, הוא לפני שזרוע. נכון להיום אני לא יכול לבוא לצוות המקצועי בטענות אלא רק לעצמי", הוסיף אזגי.

פרוספר אזגי (עמית מצפה)
פרוספר אזגי. "יכול להיות שאשקלון לא ראויה לליגת העל" (עמית מצפה)
 

הבעלים התייחס לעונה של אשקלון עד כה: "הבעיה היא שהתחלנו לבנות את הקבוצה מאוחר. לא היו שחקנים פנויים בשוק. הסכומים בליגה הלאומית שונים. הייתי חייב לחטוף כל מי שנמצא בשוק, לפני שהפועל רמת גן היתה חוטפת אותו. העונה עם הקיזוז יהיו הפרשים קטנים. גם תיקו זה טוב. ציפיתי לקהל של 4,000 או 5,000 איש בכל משחק. יכול להיות שאשקלון ואני לא ראויים בליגת העל. אני חושב שאפשר להישאר בליגה".

"אין מי שיחליף אותי בהפועל אשקלון, זה רק בגדר דיבורים. אף אחד לא רוצה להיכנס לנעליים שלי. אם אשקלון תרד ליגה, לעיר אשקלון תהיה בעיה מבחינת הכדורגל כי כל האוויר יירד לי. יכול להיות שהשיווק שלי הוא גרוע. ניסיתי להוזיל את מחירי הכרטיסים. כדורגל קודם כל זה חינוך. היום המגרשים של הילדים זה ארגזי חול. צריך לשים יותר משאבים על מחלקת הנוער", סיכם הבעלים.

מנכ"ל איגוד השופטים: "קל יותר לשופטים ישראלים בחו"ל"
כמו כן דנו בשיבוצי השופטים הישראלים, מאיר לוי ואלי חכמון במחזור האחרון שנערך בסקוטלנד. השופטים בליגה המקומית יצאו לשביתה והישראלים נקראו לעזור. מאיר לוי שפט במשחק בין סט. מירן להמילטון שהסתיים ב-0:0 ואילו חכמון ניהל את המפגש אותו ניצחה קילמרנוק 0:2 את אברדין.

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, התייחס להחזרת השופטים לישראל: "ביום חמישי בוצעה פנייה של מנכ"ל איגוד השופטים הסקוטי והוא טען שיש בעיה של שביתת שופטים שקשורה בהתבטאויות התקשורת נגד השופטים. ביקשו מאיתנו לשלוח שופטים. גם התאחדויות נוספות שלחו שופטים".

יריב טפר (שי לוי)
יריב טפר. "קל יותר לשופטים שלנו בחו"ל" (שי לוי)
 

"משעות הבוקר המוקדמות התחלתי לקבל פניות משופטים בסקוטלנד. קיבלנו יותר פרטים על השביתה. לטענת השופטים הסקוטים נחצה קו אדום. שופטים קיבלו איומים. התייעצתי עם בן ציון סלמן והחלטנו להחזיר את השופטים לארץ", הוסיף טפר.

טפר המשיך: "רצינו להביע אקט של סולידריות וגם שאר המדינות החזירו את השופטים. היתה חוסר בהירות לגבי השיבוץ. הם שפטו יפה, מאיר (לוי) פסל גול ונתנו לו קרדיט. חכמון גם קיבל מחמאות אבל הם חוזרים הביתה. כאשר שופט מגיע למדינה זרה השחקנים נותנים לו יותר כבוד. יותר קל להם לשפוט בחו"ל".

עוד בתוכנית התכוננו לאל קלאסיקו הגדול שייערך מחר בו תארח ברצלונה את ריאל מדריד בקאמפ נואו. שוחחנו עם העורך הראשי של ONE, אסף אבולעפיה שהביא לנו את כל הפרטים רגע לפני ההתמודדות. כמו כן, שוחחנו על ניצחון ווסטהאם 1:3 על וויגאן. הקבוצה של אברהם גרנט זכתה בשלוש נקודות יקרות אך עדיין נותרה במקום האחרון באנגליה.

רונאלדו מול מסי (רויטרס)
רונאלדו עם מסי. כבר לא יכולים לחכות (רויטרס)
 

חגי סגל: "בני השרון יכולה להפריע למכבי תל אביב"
עסקנו גם בכדורסל והתכוננו לשלושה משחקים שייערכו הערב במחזור השביעי בליגה. מכבי אשדוד תפגוש בביתה את מכבי חיפה (20:00), האלופה, גלבוע/גליל תארח את ברק נתניה (20:30) ובהיכל נוקיה תארח מכבי ת"א את בני השרון (21:00).

סמנכ"ל מנהלת הליגה, חגי סגל, ניתח: "באסטון היה אחלה שחקן ואמר "אני מדמם דם צהוב". הוא לא היה גאון גדול ואני חיבבתי אותו. מדובר בהחתמה אטרקטיבית מבחינת בני השרון. הם עשו עניין לליגה. נבחן אם זה טוב או לא טוב לאורך זמן. צריך לבדוק אם בני השרון יכולה להאט את הקצב של מכבי ת"א. מכבי ת"א לא תשחק בקצב הזה כל העונה בני השרון יכולה להפריע לה".

רייס (יניב גונן)
בן רייס מבני השרון. יצליח לעצור את מכבי ת"א? (יניב גונן)
 

"נתניה מגיעה אחרי ניצחון יפה באירופה. צריך לבדוק איך הסגל יסתדר עם שני משחקים באירופה. אין להם סגל מספיק גדול. האולם בגלבוע מאוד יפה. המשחק בין אשדוד לחיפה פתוח. חיפה בתקופה לא טובה והיא משחקת פעמיים בשבוע. אשדוד קבוצה מעניינית שמונהגת על ידי מאיר טפירו. יאן מרטין שחקן מעניין", הוסיף סגל. 

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו את דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */