יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:32

תשובה ניצחת: אייברסון ובשיקטאש ניצחו לראשונה

טורקיה: הכוכב (14 נק') וקבוצתו הטורקית גברו 85:94 על טרבזונספור ושברו נאחס של שלושה הפסדים רצופים. יוון: אריס ודרוקר הובסו 89:70 ע"י רודוס

|
אייברסון. 14 נקודות וניצחון ראשון בטורקיה (רויטרס)
אייברסון. 14 נקודות וניצחון ראשון בטורקיה (רויטרס)

אפשר להגיד מזל טוב לאלן אייברסון. לאחר שלושה הפסדים רצופים,"התשובה" רשם אחר הצהריים את ניצחונו הראשון במדי בשיקטאש הטורקית כשקלע 14 נקודות ב-85:94 של קבוצתו על טרבזונספור במסגרת המחזור השביעי של הליגה הטורקית.

אייברסון קלע ב-56 אחוז משתיים (5 מ-9) וב-67 אחוז מקו העונשין (4 מ-6) והוסיף גם שמונה אסיסטים ושלושה ריבאונדים ב-28 דקות על הפרקט.

מיירה צ'אטמן הצטיין לצידו של אייברסון בקו האחורי עם 19 נקודות ושישה אסיסטים. הסנטר הרוסי, פדור ליחוליטוב, הוביל את  קלעי המנצחת עם 20 נקודות, שמונה ריבאונדים ושתי חסימות.

עלי קראדניז היה המצטיין בשורות העולה החדשה עם דאבל דאבל של 20 נקודות ועשרה ריבאונדים.

במשחק נוסף שנערך בטורקיה, האלופה,פנרבחצ'ה/אולקר, גברה 63:75 על אולין אדירנה. מירסאד טורצ'אן, קאיה פקר ואמיר פרלדזיץ' הובילו את הקבוצה של נבן ספאחיה לניצחון עם 12 נקודות כ"א. פרדראג סמרדז'יסקי הוביל את קלעי המפסידה עם 17 נקודות ו-13 כדורים חוזרים.

ספאחיה. חוגג עוד ניצחון עם פנרבחצ´ה אולקר
ספאחיה. חוגג עוד ניצחון עם פנרבחצ´ה אולקר
 

יוון: הפסד שני ברציפות לאריס סלוניקי של דרוקר
בליגה היוונית נפתח המחזור השישי כשאריס סלוניקי, קבוצתו של שרון דרוקר, הובסה בחוץ ע"י קולוסוס רודוס 89:70. ארבעה ימים בלבד לאחר הניצחון הנאה במלחה על האלופה הישראלית מהגלבוע ספגו חניכיו של דרוקר הפסד שני ברציפות במסגרת הליגה המקומית.

שרון דרוקר. הפסד שני ברציפות (יוסי ציפקיס)
שרון דרוקר. הפסד שני ברציפות (יוסי ציפקיס)
 

אריס סבלה מיום חלש במיוחד של רוב שחקני הסגל ובעיקרם, כוכב הקבוצה, פי ג'יי טאקר, שסיים את המשחק עם 4 נקודות בלבד באחוזים רעים מהשדה ו-5 איבודים. כריסטוס טפוטוס קלע 16 נקודות לסלוניקאים. אנגלוס טסאמיס הצטיין בשורות המנצחת עם 24 נקודות.

דקסיה מונס, קבוצתו של המאמן הלאומי, אריק שיבק, נוצחה ע"י אלסטאר, מוליכת הטבלה, 75:74. חניכיו של שיבק הוליכו 45:49 בפתיחת הרבע האחרון, אבל אלסטאר קלעה 30 נקודות ב-10 הדקות האחרונות והצליחה לנצח את המשחק. רונל טיילור הוביל את קלעי מונס עם 26 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. אלכס רואוף הוביל את אלסטאר עם 17 נקודות.

אריק שיבק. מונס הפסידה למוליכת הטבלה (רויטרס)
אריק שיבק. מונס הפסידה למוליכת הטבלה (רויטרס)
 

יריבתה הבאה של הפועל י-ם ביורוקאפ, נימבורק, קבוצתם של ננו גינזבורג ואפיק נסים, הפסידה בבוסניה לשירוקי המקומית 94:80 במחזור התשיעי של הליגה האדריאטית. הגארד הישראלי היה כרגיל מהבולטים בשורות האלופה הצ'כית והוביל את קלעיה עם 19 נקודות (4 מ-10 לשתיים, 2 מ-3 לשלוש ו-8 מ-8 מהקו), 2 אסיסטים וריבאונדים. סימה ספראליה הוביל את הבוסנים עם 19 נקודות.

           

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */