יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:58

תחליף לספליטר: וראנייש הוצע לקאחה לבוראל

התקשורת הבאסקית מדווחת שהסנטר הענק (2.30 מ') מיוניקס קאזאן מועמד ל-ויטוריה במקום רנצ'יק ששוחרר. צפו בתקצירי משחקי אתמול ביורוליג

|
סלאבקו וראנייש. בדרך לאלופה הספרדית? (קובי אליהו)
סלאבקו וראנייש. בדרך לאלופה הספרדית? (קובי אליהו)

יממה לאחר שחרורו של הפורוורד הסלובקי של קאחה לבורל ויטוריה, מרטין רנצ'יק, דיווחה היום (חמישי) התקשורת הבאסקית על מו"מ ראשוני בין יוניקס קאזאן הרוסית לאלופה הספרדית על שירותיו של הסנטר המונטנגרי הענק סלאבקו וראנייש, המתנשא לגובה של 2.30 מ'.

אחרי עזיבתו הקיץ של השחקן המרכזי של המועדון הבאסקי מתחת לסלים בשנים האחרונות, הברזילאי הנהדר טיאגו ספליטר, שעבר לסן אנטוניו ספרס מה-NBA, לקבוצה של דושקו איבאנוביץ' יש בעיה בעמדת הסנטר, שכן הגיבוי היחידי לסנטר הפותח, סטנקו באראץ', הוא דיאן מוסלי, הכישרון הסרבי בן ה-19, שעדיין לא מוכן לתרום משמעותית ברמות הגבוהות של אירופה. 

גם סוכנויות השחקנים הגדולות מודעות היטב לבעיה של האלופה הספרדית ובעקבות כך הוצע וארנייש בן ה-27 לקבוצה של איבאנוביץ', אלא שבוויטוריה לא ממהרים בשלב זה להחתים את השחקן וממשיכים לבדוק אופציות נוספות בשוק השחקנים.

הסנטר הענק שיחק במדי נבחרת מונטנגרו בניצחון המרשים של קאזאן על באנביטספור הטורקית במסגרת היורוקאפ ורשם 6 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 חסימות ב-25 דקות.

צפו בשאראס וריטאס שוב מפסידים

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */