יום שני, 28.04.2025 שעה 19:00
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7025-6432הפועל ב"ש1
7034-7132מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4543-4432הפועל חיפה5
4147-4332מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-4031הפועל ירושלים1
3841-3431מכבי בני ריינה2
3746-2931עירוני ק"ש3
3442-2731עירוני טבריה4
3343-2531בני סכנין5
3152-4331מ.ס אשדוד6
3148-2931מכבי פ"ת7
2451-2631הפועל חדרה8

ניר דוידוביץ': ייתכן שהקיזוז יעבוד הפעם לטובתנו

לאחר ה-0:0 בדרבי, שוער מכבי חיפה הפנים שקבוצתו חייבת להשתפר. קאנוטו, סילבה, חמד ודבאלשווילי צפויים לעזוב. רפאלוב ייבדק. צפו בתקציר

|
דוידוביץ´ נאבק עם יוסי דורה (עמית מצפה)
דוידוביץ´ נאבק עם יוסי דורה (עמית מצפה)

במכבי חיפה ידעו היטב שהשנה הזאת הולכת להיות קשה במיוחד לנוכח הטלטלה הגדולה שהקבוצה עברה בתחילת העונה. אבל את הקהל זה לא ממש מעניין והוא ממשיך לדרוש בכל תוקף הצלחות ולא תוצאות כמו ה-0:0 במשחק הדרבי מול הפועל חיפה שהירוקים השיגו אמש.

בקבוצה יכולים להאשים רק את עצמם במצב הנתון. ברגע ששני זרים, איגנסיו קאנוטו ואדריאן סילבה, יושבים על ספסל, זה אומר הכל. קבוצה כמו מכבי חיפה, שעזבו אותה ארבעה שחקנים בכירים, לא יכולה להרשות לעצמה מותרות כמו שני שחקנים זרים שמחממים את הספסל.

המאמן אלישע לוי, שסופג את מירב הביקורת, למרות שבניגוד לתחזיות קבוצתו בצמרת ובמרחק שתי נקודות בלבד מהראשונה קרית שמונה, יודע היטב שללא חיזוק משמעותי בינואר יהיה קשה למכבי להתמודד על האליפות.

אמש במשחק הדרבי לוי שלח למערכה את כל הכלים ההתקפים שהיו לרשותו, אבל הקבוצה לא השכילה לכבוש שער ויותר מכך, יכלה להיעקץ לולא הצלה גדולה של ניר דוידוביץ', שהוכיח בפעם המי יודע כמה עד כמה הוא חשוב לקבוצה.

דוידוביץ' אמר לאחר המשחק: "זה לא הזמן לדבר עכשיו על אליפות. אנחנו משתדלים לעשות את הכי טוב שאפשר. אולי עדיף להיות עכשיו במקום השני והשלישי ובסיום העונה במקום הראשון. אולי הקיזוז יעבוד השנה לטובתנו, אבל עד אז יש עוד דרך ארוכה".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
הרבה החמצות, אין שערים. צפו בתקציר

דוידוביץ' מודע לכך שקבוצתו רחוקה מלשכנע: "ברור שאנחנו לא משחקים מושלם, אבל אני בטוח שבהמשך ניראה טוב יותר. שער אחד מול הפועל חיפה היה פותח את המשחק. לא פשוט בכל העולם לשחק מול קבוצה שמצופפת. היה מולנו מתנגד שעשה מבחינתו את העבודה. המשחק הזה נגמר ואנחנו צריכים להסתכל קדימה".

הקשר ליאור רפאלוב, שהוחלף עקב מתיחה במפשעה, ייבדק ובחיפה מקווים לנסות ולהכשירו למשחק מול אשקלון. עידן ורד יחזור לסגל אחרי היעדרות של חודש.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
לוי: הפועל לא עברו את השלושים מטר

בקבוצה מקווים מאד לחזק את הקבוצה במספר שחקנים ובמקביל ישוחררו שלושה עד ארבעה שחקנים. בין אלה שאמורים לעזוב יהיו איגנסיו קאנוטו, אדריאן סילבה, תומר חמד, שמועמד להפועל חיפה, ו-ולדימיר דבאלשווילי, אחריו עוקבות מספר קבוצות באירופה. נכון לעכשיו, המטרה היא להביא בלם וחלוץ זר. אם דבאלשווילי ימשיך, יגיע זר לצידו.

לכתבה זו התפרסמו 194 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 194 תגובות ב-130 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
130
אבי23/11/2010 22:51
השב   •  10
129
אורי23/11/2010 20:33
אחד השחקנים ואין לו מה לחפש בבני יהודה
השב   •  10
128
בלומפילד אדום23/11/2010 20:30
מקום טבעי!? צודק, מקום טבעי.. מקומכם הטבעי זה ליגת האלופות, 0 נקודות, 0 שערים, ומקום אחרון בבית.. ואם אתה באמת רוצה להנות ולראות את הפעם היחידה בקמפיין שלכם שנה שעברה שהכדור היה ברשת ושלא הבקעיו לכם, אלא אתם הבקעתם בוא נראה את השער שפסלו לכם ונצחק ביחד.
השב   •  01
ירוק (חיפה) אדום (מנצ''סטר)24/11/2010 04:57
גם בעוד מאה שנה לא תגיעו לזה
השב   •  10
127
משה23/11/2010 20:16
לא משחררים שחקני מפתח כמו טשיירה ואח"כ בוכים שההגנה חלשה.
במקביל עוד חושבים לשחרר את מסיללה אח"כ שוב יחפשו "בנרות" שחקן מחליף!
ישנם שחקנים בעמדות מפתח שחייבים לשמור עליהם ולשלם להם בהתאם כדי שלא יעזבו. שום תרוץ לא התקבל שאי אפשר להחזיק שחנים בכוח. תשלמו הם ישארו!
עכשיו זה הזמן לשחרר שחקנים ולהביא במקומם זרים באיכות!
שנה הבאה בעזרת השם ראובן עטר חוזר אלנו לא כשחקן אלא כמאמן!
השב   •  00
126
זיו23/11/2010 20:14
להביא בינואר את פאנטיני
ואת דודו ביטון?.ואולי דמארי.חלוצים.
בלם אחד.!
קשר אחורי פרננדס.
ואת אלרואי כהן.
ואז האליפות אצלנו בטוחה!
אפילו דאבל\טריבל
ירוק,
השב   •  00
125
איתן23/11/2010 19:33
קובעת לאוהדי מכבי חיפה שחושבים שמבינים כדורגל<הפועל תל אביב וקרית שמונה הטובות בליגה זאת האמת
השב   •  21
124
אלוף האלופים23/11/2010 19:32
לקבוצות חלשות שלא מסוגלות לקחת אליפות נקייה אלא לגנוב אותה מקבוצה עדיפה עליה בעזרת יו"ש ראש מושחת וקבוצות כמו הפועל חיפה שבאות רק להפריע ובעיקר שהיריבה העירונית לא תגיע למקום הטבעי שלה .ליגת האלופות
השב   •  00
123
צהוב כהה23/11/2010 19:05
מתפלא על דוידוביץ. ככה לא מדבר שחקן מכבי חיפה או בעצם שום ספורטאי אמיתי באשר הוא. אני מרחם על אוהדים שצריכים לשמוח באליפות בזכות קיזוז. 
השב   •  20
דאבליסט23/11/2010 20:36
השב   •  00
122
אלוף האלופים23/11/2010 19:00
לליגה הלאומית שם תמיד מנסים לשרוד
השב   •  00
121
חיים23/11/2010 18:58
מתי תבין ?? אתם לא מסוגלים עלינו , לא מסוגלים !
השב   •  00
120
אלי23/11/2010 18:50
נורא חבל על הכדורגל שיש קבוצות כמו הפועל חיפה ר"ג סכנין לא מכבי חיפה היתה גדולה אבל שיחקה הפועל חיפה מין קבוצה שכונתית אני לא הבנתי מה עשו אתמול במגרש
השב   •  41
119
צ''וצ''ון.23/11/2010 17:59
השב   •  00
118
צפוני כחול23/11/2010 17:47
והיה לכם הרבה מזה. כל מיני דברים שקרו לטובתכם, ורק לטובתכם. הכל עבד, הכל הלך חלק. מה קרה? אם לא תתעשתו, ירוקים, עוד תגיעו למצב של הצהובים, חס וחלילה. ואני אומר את זה מכל הלב.
השב   •  30
מכבי חיפה23/11/2010 19:33
איש יקר, אני לא יודע על מה אתה מדבר אבל שום דבר לא הולך לנו חלק השנה. גם כשאנחנו מנצחים אנחנו לא מספיק טובים. שני משחקים השנה היינו טובים, דווקא בהפסד להפועל ת"א היינו טובים ובניצחון על מכבי ת"א, זהו זה. רק שמכבי ת"א לא קבוצה, אותם כל 4 הראשונות ניצחו, זה לא חוכמה. אלישע מנסה באופן שיטתי להרוס אותנו, רוני לוי ( למרות שלקח 3 אליפויות רצופות) התחיל בפרויקט שיבוש שיטת המשחק והכדורגל האטרקטיבי של מכבי חיפה ואלישע ממשיך את דרכו ועושה כל שביכולתו כדי לגמרי להרוס אותנו. מה שלא יהיה יש לנו בוס חזק, רק טוב יצא מזה. אם ננצל בטעות את הבינוניות של הליגה וניקח אליפות ( רק בלי קיזוז, לא רוצה לקחת אליפות שלא מגיעה לי) מה טוב. אם לא ניקח אליפות, בסופו של דבר יגיע ראובן עטר ויחזיר את השיטה. איך שלא תסתכל על זה , זה מוביל לאותו מקום. לקחנו מספיק תארים בעשור האחרון, לא איכפת לי להפסיד אליפות אחת השנה כדי להחזיר את השיטה ולסלול שוב את הדרך לעוד אליפויות , תוך כדי כדורגל התקפי, מבריק, יצירתי , כמו של מכבי חיפה של פעם, כיאה למועדון הירוק. בהצלחה לק"ש, יאללה חיפה.
השב   •  30
צפוני כחול23/11/2010 21:23
בדיוק לזה התכוונתי: בשנה שעברה עדיין הרבה דברים הסתדרו לכם, גם כאלה שהרגיזו אוהדי קבוצות אחרות (לא רוצה לפרט - אין טעם). גם בהתאחדות היו לכם אזניים קשובות. אני מכבד את זה שאתה לא רוצה אליפות מקוזזת, אבל לא שוכח שהבוס שלכם הצביע בעד ולא את המניעים שלו. ופתאום כלום לא הולך. מכירת שחקנים זה לא תירוץ כי אפשר לקנות ובמקרה שלכם - ההרכב הישראלי שלכם שווה צמרת גם עכשיו. אני חושב שקורה לכם מה שקורה בגדול לצהובים: התחושה שהאליפות שייכת לכם עוד לפני שהליגה מתחילה. צמצמו ציפיות, תורידו ראש קצת, כי לפעמים הכל נתקע. משבר, יעני. אבל בשום מקרה זה לא אסון. אז קצת פרופורציות, וגם הבנה שאת הפרס כולם רוצים. ומי שילחם, ובהגינות - הלוואי שיזכה. כי אחרי הכל - זה רק ספורט. בהצלחה לכם, בשם הספורטיביות.
השב   •  10
117
H T A הפועל האדום23/11/2010 17:40
השב   •  00
116
מגיע לשחר!23/11/2010 17:35
כמה הזהרנו וכמה דיברנו וכמה טיקבקנו ושום דבר! הקמצן לא רצה לפתוח ת''כיס! אם היה לנו את תמוז היום ( בגלל 50 אלף דולר מסריחים הוא לא פה!) ההתקפה הייתה נראית אחרת באחריות! אבל זה מגיע לך מר שחר על הזלזול בנו האוהדים, אתה וצ''יזיק השחצן רק למלא את האיצטדיון מעניין אותכם, "טירוף ביציעים" אתם מוכרים לכל עיתונאי החצר.אבל תזכירו לנו מתי בפעם האחרונה מילאנו את האיצטדיון ואתם לא איכזבתם אותנו? מתי?!
השב   •  20
115
H T A הפועל האדום23/11/2010 17:31
השב   •  01
114
ARIE23/11/2010 17:14

כבר כמה שנים רואים שחסרים שחקנים
שיודעים לבעות מ 16-20 מטר.
אפילו קרן לא יעודים לבעות.
צריך לקחת בחשבון את הנקודה הזאת
אם יגעה תגבור בינואר

השב   •  00
113
גמל אדום23/11/2010 17:05
השב   •  20
112
ליאור ירוק23/11/2010 16:52
אני לא מבין למה שחר לא רוצה להשקיע  נגמר לו הסוס למה אנחנו באים לכל מקום אחרי הקבוצה ושחר לא מוכן להשקיע אני אוהד מאוכזב
500 שקל לקח ל3 משחקים בליגת אלופות וכל פעם אצדיון מלא אז תכפילו כל המכירות של השחקנים במשך העונה מילאנו את האיצטדיון המון פעמים והכסף שקיבל על העפלה לליגת האלופות מה לא יכל להביא אחרי שהרוויח איזה מאה מיליון שקל כמה שחקנים טובים אני מאוכזב
השב   •  30
אלוף האלופים23/11/2010 18:50

שחר לא הרויח שנה שעברה והוא במינוס 192 מיליון שקל אחרי שהיגיע לאלופות   אף קבוצה לא מרויחה בכדורגל ואני מדבר על קבוצות בארץ אנשים כמו שחר מוציאים כספים בגלל פרסומות לחברות שלהם ולכן מוציאים כסף גדול מלבד זאת יש לכל קבוצה 0 הכנסות .מיץ גולדהאר שמוציא את הכסף שלו בגלל שיש לו הרבה כסף ולא בגלל שום הכנסה וזה לא מזיז לו  אבל בתכלס כיום אין שום קבוצה שעושה רווח מכדורגל

השב   •  00
111
ירוק מרכז23/11/2010 16:47
אי אפשר לפרוץ כשכולם עומדים ולא עושים תנועה,ובפרט שמי שמנהל את המשחק זה קולמה,(שהשנה זקוקים לו במיוחד-כי אין הגנה).תתפלא אלישע,יש קבוצות שיודעות לפרוץ הגנות צפופות,רק צריך מי שידריך ויכוון.מצד שני,אתה לא ממש אשם שסגל הקבוצה מונה שחקנים,שלפני 10 שנים לא היו ראויים לשחק בהרכב השלישי של מכבי חיפה.אפשר רק להתגעגע למהירות של קלשצ''נקו,רפי כהן ויעקובו,או לחכמה של פראליה וז''וטא.וזה מבלי להזכיר דורות קודמים ומדהימים של הקבוצה בימי שלמה שרף ושפיגל.נשאלת השאלה,איך ברמה הנוכחית הקיימת,אתה לא מוצא מקום בהרכב לשחקן כמו סילבה.
השב   •  00
110
סיוון23/11/2010 16:16
קשה לי להבין את כל הפרשנים שנמנעים לגעת בשחר.
התקפה- מכר את ארביטמן במיליון יורו-שכרו של ארביטמן שווה לשכרם של אזולאי וחמד יחד.חסך ולא רצה את תמוז אפילו.נו אז באמת.כל פעם שאני רואה את פרצופו הסובל אני מחייך שחר צריך לבוא בטענות רק לעצמו ולא לאף אחד אחר
השב   •  11
אלוף האלופים23/11/2010 18:51
הוא לא חייב לך כלום אם אתה רוצה להשקיע במכבי חיפה תוציא כסף משלך ואז נראה כמה אתה פלצפן
השב   •  10
109
קופיקו ירוק23/11/2010 15:59
צריך להביא לדעתי לפחות 2 בלמים שגם יהיו מהירים ואת דבלאשווילי למכור למה הוא לא עושה שום דבר מועיל כל המשחק (כמו חמד) ולהביא עוד 2 שחקנים (אני מקווה שזה יהיה או אלרואי כהן או עמאשה) וחלוץ זר
השב   •  00
108
דניאל23/11/2010 15:27
לא מרגישים אותו בכלל במגרש.

ח''ברה על תתיפלאו השנה עם הקבוצות הקטנות יקחו את האליפות..
השב   •  20
107
גילי ורמוט23/11/2010 15:17
ח ח ח ח ח ח ח ח ח
השב   •  33
H T A הפועל האדום23/11/2010 17:32
השב   •  11
106
דאבליסט23/11/2010 15:13
השב   •  22
105
גיל23/11/2010 15:01
רפאלוב שחקן כשרוני אך לא יעיל לקבוצתו
השב   •  00
104
מספר 1423/11/2010 14:52
איפה הוא היה ואיפה דוידוביץ''
השב   •  12
103
אוהדומה23/11/2010 14:49
פעם גילי עקף אותך
ולפעמים אתה יורה לעצמך ברגל עם התבטאויות אומללות.
השב   •  01
102
ירוק מושבע23/11/2010 14:31
כבר אמרתי לא פעם ולא פעמיים מכבי חיפה קבוצה טובה רק על הקטנות וגם זה בקושי ובזכות טעויות של אותן קבוצות.אלישע לוי לא מאמן בשביל קבוצה כמו חיפה יעקב שחר הוא חסכן עולמי השחקנים שיש היום יכולים אולי לשחק סטנגה בשכונה וכל עוד לא יהיה זעזוע בקבוצה נמשיך להיראות כמו בובות.
השב   •  30
101
חיליק סלם23/11/2010 14:20
דוידוביץ. אתה בונה על קיזוז.? מה קרה..? עכשיו זה כן ספורטיבי.?
השב   •  23
100
הפועליסטית!23/11/2010 14:15
איך שאתם נראים לא נראה לי שיהיה לכם אליפות עם קיזוז. או בלי אין סרט כזה :)
השב   •  20
99
צחי23/11/2010 14:07
נרטב המחשב והמבטח אומר כיון שאין סוי לעצור את הבכי,הוא אינו מוכן לבטח את המחשב.
לא מצליחים להבקיע שערים ובוכים על בונקר.
אם הייתם לוקחים אליפות רק בבונקר הייתם מוותרים עליה?
עכשיו כבר ממתינים לקיזוז.קודם חשבתי שאם יתנו להם קיזוז,הם יוותרו עליו לאחר בכי כזה גדול,עכשיו מתפללים לקיזוז.
השב   •  01
98
אני אלבש ירוק23/11/2010 13:59
אלישע לך הביתה זהו נגמר הרסת אותנו מה עשית לסילבה איזה חיה הוא שחקן תותח איך הוא לא משחק ?! ביזיון ומה זה המשחק המגעיל הזה אתמול 14 אלף צופים לשלוח אותם הביתה ככה ? אתה לא מעריך שחקנים ואתה משתף שחקנים עם רגל צולעת שרק חזרו מפציעה או שהם פצועים !!
השב   •  20
97
sanad23/11/2010 13:46
השב   •  10
96
חיפה23/11/2010 13:42
השב   •  10
95
הכריש האדום23/11/2010 13:37
במעט כסף שיש לנו הקבוצה מוציאה 150% מהסגל הנוכחי.
מכבי חיפה עם כל הכסף והכישרון לא נראית כמו קבוצת כדורגל אלא כאוסף של שחקנים שלמעט קטן לא יודעים מה לעשות עם הכדור ולאן לנוע בלי כדור.
ההגנה בדיחה ואם ממן לא היה נאיבי היינו מנצחים את המשחק.
אם עוד 2-3 שחקנים איכותיים היה מה לדבר על צמרת כרגע אנחנו ברמת 5-8 בליגה המצחיקה הזו.
השב   •  50
אלוף האלופים23/11/2010 18:58
בוא נראה אותך נגד מרמורק שכל ה 11 שלהם יושבים בשער איך בדיוק תכניס גול הקבוצה שלך היא בונקריסטית ומרוב פחד כולם נכנסו לשער את זה כל קבוצת פח יכולה לעשות הקבוצה שלך לא משהו ואל תתן למחשבה שלך להגיע רחוק הוצאתם תיקו כי ידעתם שרק ככה תעצרו את המכונה הירוקה מלבזות אתכם
 סרדינים עלובים
השב   •  02
94
צחי23/11/2010 13:36
השב   •  13
איציק23/11/2010 15:54
השב   •  30
93
קובי23/11/2010 13:33
כל המשחק חיפה לא נתנו שני פסים רצופים אז למה להאשים רק את דבאלשווילי.זאת הקבוצה הכי מגעילה של חיפה מזה שנים פשוט חושך.והמאמן מרוצה מהדרך כנראה שיש נוף יפה בכביש החוף
השב   •  20
92
לירן23/11/2010 13:25
השב   •  10
91
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:23
השב   •  71
90
.23/11/2010 13:22
מעניין אם גם עונה אחרי שהמציאו את הנבדל מכבי חיפה כעסה שלקחו לה את האליפות וספרה שערים בנבדל.
אלה החוקים שנקבעו אף אחד לא גנב לכם כלום תהיו גברים תנגבו את הדמעות ותמשיכו הלאה. אם היו נותנים לי שקל על כל פעם שאוהד חיפה בכה על הקיזוז לאחרונה הייתי קונה עכשיו את חיפה ומפרק אותה.
השב   •  04
צהוב כהה23/11/2010 19:10
הצליחה להפנים מהר מכולם שיטה לא ספורטיבית ולנצל אותה. כדורגל ציני תמיד היתאים להפועל. וגוטמן המאמן הציני בתולדות הענף מתאים לכם כמו כפפה ליד. רק תפנים שצורת המשחק הכי לא ספורטיבית שאתה יכול לדמיין עדיין מתגמדת מול חוסר הספורטיביות של שיטת הקיזוז
השב   •  10
89
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:22
השב   •  31
88
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:21
השב   •  10
87
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:20
השב   •  22
86
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:19
השב   •  20
85
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:18
השב   •  10
84
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:17
השב   •  10
83
גיא23/11/2010 13:17
השב   •  11
82
גיא23/11/2010 13:16
השב   •  23
81
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:15
השב   •  40
80
רק ארגנטינה ירוק בעננים23/11/2010 13:15
השב   •  30
79
שעובי23/11/2010 13:05
דברים כאלה. לא ידעתם לקחת, זה היה אצלכם ביד, אז חלאס. תבכו לכרית בשקט ותשלימו עם זה. חפרתם
השב   •  23
מורי23/11/2010 14:17
השב   •  01
78
צחי23/11/2010 13:00
היא חייבת חיזוק בינואר אחרת זה אבוד
השב   •  20
77
קטר חיפאי23/11/2010 12:58
במשך שנים תמיד כשהקבוצה לא תפקדה, ידענו שראובן עטר בהברקה גאונית אחת ינצח בשבילנו את המשחק. רובן בוא לחיפה, חאלס כבר, תחזור הביתה אתה בגלות יותר מידי זמן, תחזור ותציל אותנו כמו שהיית עושה תמיד!
השב   •  60
76
אדום עולה23/11/2010 12:44
מה שקורה בחיפה יכול להמשך הרבה שנים כי הזמנים ששחר יכל לקנות שחקנים מוכשרים בגרוש וחצי נגמרו .אז מכיוון ששחר מסרב להכניס את היד עמוק לכיס יהיה לחיפה קשה לשחזר את העשור הקודם.מה שצריכים חיפה זה מאמן כמו עטר.בן שמעון .גוטמן ולא יס מן . 
השב   •  00
75
דרוזי צהוב כחול בנשמה23/11/2010 12:40
בשער 13 הייתי עם חבר שלי אח שלי וחברו הם אוהדי חיפה , והאמת חוץ מהיציע הזה שליד 13 לא שמעתי אף אחד שר חוץ מהיציע הזה שמולו כולם רק שריקות בוז וקללות על ימין ועל שמאל , והם רק יודעעים לשיר ירוק עולה כאשר היציע השני עונה חח , אבל הקהל של הפועל חיפה הפתיע אותי 90 דק'' שהוא שר ושירים יפים אהבתי ..
השב   •  50
74
מאור בן יעקב23/11/2010 12:26
אני יודע שחיפה אם היא תתחזק היא תיקח ולא צריך את הקיזוז
אנחנו לא הפועל גועל ת''א
השב   •  10
73
אוהד23/11/2010 12:21
השב   •  20
ירוק23/11/2010 18:29
השב   •  00
72
קאקה23/11/2010 12:19
אני לא מבין איך נותנים לבנאדם שמן(!) לשחק כדורגל זה לא נתפס.
השב   •  02
איציק23/11/2010 15:56
השב   •  00
71
הכוכב הירוק23/11/2010 12:14
כאוהד ותיק, מבחינתי מכבי חיפה היא הכי חשובה בעולם, (כן אפילו יותר ממקום העבודה שלי!)
אך אני לעולם לא ירצה שנזכה באליפות בעזרת הקיזוז, אלא בעזרת יותר אחוזי הצלחה בלבד!
אנחנו מכבי חיפה, ותמיד לקחנו אליפויות בפער נקודות, וללא עזרת שיטה כלשהי..
אני מקווה שאם ניקח אליפות, היא תהיה אליפות בפער של נקודה אמיתית (מעבר לקיזוז) ואז זו תהיה אליפות אמיתית,
דוידוביץ היקר, הפועל ת"א היא קבוצה בינונית, ששיטה הזוייה הוציאה אותה מהביבים המצחינים שהיא היתה שרוייה בה שנים רבות..
ומקוממת מאוד העובדה הזאת, שבתור שחקן נשמה של המועדון הכי התקפי בארץ, (בעיקר ב 25 שנים אחרונות)
כאוהד, אני מרגיש נבוך, שאתה אומר כזה דבר, שהפעם הקיזוז יעבוד לטובתינו..
זה יהיה עצוב מאוד אם נזכה באליפות כזאת! ואני כבר מכין לה כינוי..
כי אם האליפות של הפועל ת"א היתה בדיחה וביזוי המקצוענות ההגינות והספורטיביות, אז במקרה שלנו זו תהיה שערוריה! להזכירך דוידוביץ'' היקר והאהוב !
אנחנו מכבי חיפה!
לא הפועל "פרובוקציות קיזוזים וקומבינות בע"מ" ת"א..
אנחנו מכבי "הגינות וספורטיביות" חיפה! וברוב השנים הינו כאלו,
לפני שלוש שנים אף אחד מאוהדי מכבי חיפה לא התלונן על כך שבית"ר (שאני לא מחסידיה) לקחה אליפויות ברצף, זה הגיע לה כי היא היתה הכי טובה!
וסיימנו במקום החמישי פעמיים רצוף (זה לא היה תענוג גדול, אבל לא היה ריאלי להתמודד מולם..)
אבל, כמו תמיד, (למעט עונת 99-00) הפועל ת"א תמיד "לקחה" או יותר נכון, קיבלה אליפויות במתנה, פעם זה היה צבי שרירי ה.. וגילי לנדאו..
ופעם זה היה העברת ביתיות של הפועל פ"ת, שמכבי ת"א זכתה (ובצדק!) באליפות, אומנם זה היה בהפרש שער בודד, וזה מה שקומם!
ופעם אחרונה העונה..
שמתם לב, שאף פעם (למעט בית"ר שנתיים) אף קבוצה לא לקחה אליפות נקייה..
תמיד היו פרובוקציות וקומבינות..
ב 10 השנים האחרונות הינו צריכים לזכות ב 8 אליפויות (אלמלא הקינאה ועליבות הנפש) היתה פוגעת בנו, אלו עובדות מוצקות! ומוצדקות!
תמיד תעבתי את בית"ר והפועל באותה מידה!
וגם היום זה ככ
השב   •  185
מרטין23/11/2010 12:24
השב   •  10
ראש הברוש23/11/2010 13:08
ומתוך הה6 אליפויות שלכם לפחות 3 בוודאות לא הוכרעו במגרש אלה על ידי .. ישראל כהן.. הגול של שלומי ארבייטמן בנבדל של 2מטר..
השב   •  10
אחד שיודע23/11/2010 13:08
לאבד אליפות בגלל קיזוז היה מספיק כואב.
זה אך טבעי  שמנגד ניקח אליפות עם קיזוז.
זה יהיה פשוט צדק פואטי.
השב   •  00
אדום בורדו23/11/2010 13:47
תעשה טובה ותיקח ריטאלין.. אני דורש פיצוי על הדקות האלה שישבתי ואשכרה קראתי את החפירות המיותרות והמטומטמות שלך. דביל.
השב   •  21
הכוכב הירוק23/11/2010 17:27
וצדק פואטי יהיה אם ניקח אליפות על הפרש נקודה אחת (בלי שהקיזוז השפיע,
והפועל תסיים שלישית רק בגלל הקיזוז, ומכבי ת"א תסיים שניה (ותצטרף לליגת האלופות ממקום שני, ואז יהיה הפסד כספי עצום להפועל ת"א, זה מבחינתי יהיה האידיאל הריאלי,
ועכשיו לאידיאל הלא ריאלי (לפחות כרגע לא. . . ) הפועל ת"א מסיימת בפליאוף התחתון בגלל הפרש שערים והפסד בדרבי משער בנבדל ברור ופנדל שלא היה,
ובמחזור האחרון בית"ר נגד הפועל ת"א על הירידה.. ותיקו מוריד את שניהן בכל מצב, והפועל מקבלת פנדל בדקה ה92 שזה 0-0 ומחמיצה פנדל, והשופט שורק לבעיטה חוזרת, והיא שוב מחמיצה, וזה מסתיים 0-0 והפועל ת"א יורדת ליגה בגלל הקיזוז, שהיא עצמה הצביעה בעד ההמשך שלו.. (כרגע זה לא ריאלי.. אבל לפני שנתיים זה היה מאוד ריאלי, מסקנה: הפועל ת"א קבוצה לא יציבה, כל תנודה קטנה מסכנת אותה מאוד, ותנודות יהיו והרבה.)
השב   •  20
הכוכב הירוק23/11/2010 17:30
בלי ספק היה משהו מוזר עם ישראל כהן. אבל מה זה קשור אלינו לעזאזל!?
אתם גם מאשימים אותנו על משחק השרוכים.. מה אנחנו קשורים לזה בכלל!?
אחרי העונה שעברה ומה שקרה (ולא ישכח..) אתם אמרתם "הנה הנקמה על משחק השרוכים". מה זה קשור אלינו??
תענה יא ג''יניוס יא גאון הדור, יא אוניברסיטה ניידת. (ציניות על כל המחמאות.)
השב   •  10
הכוכב הירוק23/11/2010 17:40
קודם כל תודה שקראת, זה מחמיא מאוד.. אשכרה השקעת דקות רבות.. ותודה על כך..
בדר"כ גם אני קורא הרבה טוקבקים פה, ובדר"כ או כמעט תמיד אני מדלג על טוקבקים ארוכים מידי..
זה שקראת את הטוקבק החפרני שלי, כבר אומר שזה היה מעניין. . .
ולגבי הפיצוי. . . אתה צודק בלי ספק אתה זכאי לפיצוי כאוהד, וכאוהד הפועל ת"א, כבר קיבלתם פיצוי (פסילת שער בנבדל שהיה הופך את המשחק למשהו אחר לגמרי, ללא קשר להרחקה שהיתה הרבה אחרי והיא פחות רלוונטית לאותה דקה..) זה היה פיצוי קולקטיבי לכל האוהדים שלכם במתנה מ הקוון קראסיקוב הקוון המובחר ביותר שקיים ביקום, ועובד תחת איגוד השופטים הישראלי הטוב בעולם בלי ספק, עם יו"ר מומחה לכדורגל .
ולגבי מתנה אינדיבידואלית..
פעם הבאה שאתה בא לקרית אליעזר, אני מסדר לך כניסת וי אי פי לשירותים ..
חבל שאני לא במגרשים כי אני החלטתי כבר שנה שאני לא בא למגרשים עד שלוזון מתפטר מפוטר התפוטר או יעלם ע"י חוצנים..
כי אחרת היתי חופר לך פרונטלית והיתה מתאשפז בבית חולים עם בעיות אוזניים
השב   •  10
יגאל23/11/2010 19:15
קד כול ישראל מה עשה זה בעיה לו כבר האליפות הייתה מוכרעת ב15 פור אזעל תבלבל את השכל 7 אליפויות בור כול החיי שלכם לא תעשו למה כי אתם סכין בלי תארים בדיוק חכ אחרי ינוא תחזרו למקומכ הטבעי 20 שנה בלי אליפות אנחנו אמפרייה כבר 30 שנהאתם לא תסתל על כמות הארים בבקשהבמך שלושי שנה אם הירידה שלכם לארצית

השב   •  00
70
צים אמריקה23/11/2010 12:07
אין כניסה לירוקים. להחתים חלוץ זר, איפה הניגרי 1.95 שהבטיחו לנו? ניצן, עשית טעות ששיחררת את מיקוצ''דזה, חלוץ של 20 גולים בלאומית טוב גם להפועל. 
השב   •  11
איציק23/11/2010 16:00
ירוקים שחקו ומשחקים היום,אבל בגלל הקמצנות אתם לוקחים את כל השאריות שלנו כי שחר מרחם עליכם.
השב   •  00
69
ירוק בנשמה23/11/2010 12:02
אומנם את אלישע ניתן לקזז כנגד נמני, אך את גוטמן ורן בן שמעון אי אפשר לקזז, מה לעשות, פשוט אי אפשר !! בלי מאמן רציני חלוץ ברמה במקום הדבא הזה ושני בלמים נורמליים במקום מימון וקנוטו, אין מה לחשוב על אליפות..
השב   •  60
68
אדום לוהט ומבסוט23/11/2010 11:58
ועד היום לא התאוששתם הכישרון שלכם ירד לפח נשאר המירמור הפועל אלופה בזכות
השב   •  54
הכוכב הירוק23/11/2010 12:38
87 נקודות מלאות שהשגנו בזיעה רבה..
לעומת 84 נקודות שהשגתם גם בזיעה רבה.
מעניין מי השיג יותר.. אני לא טוב במתמטיקה.. חבל. מי יחשב לי מה יותר גבוה.. 87 או 84 ?
השב   •  30
XL23/11/2010 13:05
ברגעי אמת אתם לוזרים. ביי.
השב   •  11
67
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון ,גיי גאה23/11/2010 11:58
השב   •  00
אלוף האלופים23/11/2010 19:06
השב   •  00
66
רוני23/11/2010 11:55
אחד השחקנים הגרועים ביותר שראיתי, כל מסירה היא פספוס, לא משתלט על כדורים , הולך עם הראש בקיר , בקיצור שחקן שמתאים לתחתית הליגה .
השב   •  23
65
גילי23/11/2010 11:52
השב   •  40
אלוף האלופים23/11/2010 19:08
השב   •  00
64
אוהדת23/11/2010 11:51

הוא כנראה שכח שחיפה איבדה את היתרון שהיה לה(6נק'' אחרי הקיזוז) רק באשמתה.אף אחד לא מבטיח לו שאם הפועל או מכבי ת"א יהיו ראשונים אחרי 30 מחזורים,יקרה להם מה שקרה לחיפה. אני בטוחה גם שזה לא יקרה, כי גם הפועל וגם מכבי ת"א לא פריירים כמו חיפה.

השב   •  10
63
שלומי23/11/2010 11:48
השב   •  20
62
שלומי23/11/2010 11:47
השב   •  00
61
אבי מראש העין23/11/2010 11:45
משומר היה מעולה אתמול אם לא שמת לב,אף אחד לא נשם לידו,היה מצוין על מה אתה מדבר שיכור
השב   •  20
60
אהבתי23/11/2010 11:44
אמן תפסידו כל דרבי מעכשיו
השב   •  11
הפועליסטי מדם23/11/2010 14:11
התפלאתי עליכם שלא הגבנתם על דבריו של בוקולי מוקדם יותר!
השב   •  00
59
הקופים הירוקים23/11/2010 11:41
משומר ובנאדו הביתה
השב   •  32
58
אורן23/11/2010 11:40
שימו לב, הוא כל הזמן בא לבקש את הכדור,
כל הזמן בתנועה !
גם אם היכולת לא משהו,
הוא מנהיג אמיתי !
כל הכבוד !
השב   •  30
57
שלומי23/11/2010 11:39
השב   •  00
ירוק23/11/2010 18:31
סילבה שחקן של ספורטינג ליסבון על הספסל סוסליק בהרכב קאנוטו על הספסל מימון בהרכב תמוז בהפועל בגלל כמה גרושים גם שם גולים להפועל וגם אנחנו לא מבקיעים
השב   •  00
56
יוחאי23/11/2010 11:36
מי שחושב שאלישע צריך להיכנס לרשימת העוזבים כחול ומי שלא אדום
השב   •  153
55
מושון23/11/2010 11:35
השב   •  00
הכוכב הירוק23/11/2010 12:27
מושון, בוקולי לא התכוון לעקוץ, סתם ככה בלי סיבה!
פשוט כבר נמאס לראות את הפועל חוגגת בת"א!
ואותי אישית זה מאוד מקומם!
אולי תפסיק להיות נאיבי ולהתייחס לזה כאל עקיצה, אלה כסטירת התעוררות!
בוקולי הוא שחקן שממעט לפגוע אישית בקבוצות, ואתה יודע את זה טוב מאוד!
אני  (שלא כמוך..) מאחל למכבי ת"א לנצח כל דרבי בעשור הבא!
מבחינתי כאוהד כדורגל ספורטיבי והגון שאוהב צדק בכל מחיר,
אני תומך בכל קבוצה שתשחק מול הפועל ת"א בפרט, והפועל כלשהי בכלל..
יד אחת חזקה וגדולה תשבור את ידי המושחתים המקזזים, עלובי הנפש מההתאחדות ומהנהלת הפועל!
מבחינתי אם לא אנחנו זוכים באליפות,
אז שכל קבוצה תיקח,
רק לא הפועל ת"א! והלוואי שהפועל יתרסקו כל כך חזק ויהיו מריבות בהנהלה שיהרוסו את הקבוצה שלהם יותר (היא גם ככה חצי הרוסה, רק מחכים לרצף כשלונות גדול, ואז הכל יתחיל לצוף.. זה כמעט קרה לפני חודש וחצי.)
וזה יקרה, זה עניין של זמן קצר!
כל הכבוד לקרית שמונה ועכו, מפרגן מאוד!
מכבי ת"א להתעורר ומהר!
ואנחנו נתחזק משמעותי בינואר (חלוץ ובלם אחורי הכי דחוף!)

השב   •  11
שד מדרידאי ירוק23/11/2010 21:07
מה אתה רוצה ממושון? מה הוא כבר אמר? הוא כולה אמר שדוידוביץ'' גאון, מה הקשר לבוקולי? איפה אתה רואה חוסר פרגון? יש לך דיסלקציה? ח סתם חפרת, לשווא XD
השב   •  00
54
בלהבלה23/11/2010 11:35
השב   •  00
53
מאייקון23/11/2010 11:34
אתם תראו או חיפה או הפועל יקחו את האליפות אני רוצה להגיד לכם שבשנה שקייבו מאיטליה עלו לליגה הראשונה 6 שבועות הם היו מקום ראשון ואז הם סיימו במקומות 10-15 קריית שמונה יהיו בפלייאוף האמצעי
השב   •  10
52
אדום23/11/2010 11:12
שאתם לובשים אותם צבעים כמו החמאס את כל שאר הדימיון אתם עושים לבד
אתם הקהל העלוב ביותר בארץ אין מה לשנוא את הקבוצה שלכם אבל הקהל שלכם לא צריכים להסתובב עם אנשים נורמליים ברחובות
השב   •  32
51
מכבי זה קופת חולים23/11/2010 11:09
השב   •  00
ברק 87>8423/11/2010 11:29
אם ניקח אליפות בגלל הקיזוז אני אשמח רק מהעובדה שרוב הסיכויים שזה יהיה נגדכם, אבל אני אפילו מעדיף שמכבי תל אביב ייקחו ממכם אליפות בגלל הקיזוז רק כדי שתבינו כמה זה לא הוגן ואולי אז גם אתם תפעלו נגד השיטה ההזוייה
השב   •  10
H T A הפועל האדום23/11/2010 17:36
השב   •  00
אלוף האלופים23/11/2010 19:17
לקבוצות חלשות יחסית שלא מסוגלות לקחת אליפות לבד אלא בעזרת קבוצות אחרות ולחכות שקבוצות טובות ממנה יפסידו ונכון אני מודה חיפה העונה חלשה יחסית תסיק מסקנות
השב   •  00
50
ירוק23/11/2010 11:02
השב   •  00
49
יפו ג''23/11/2010 11:01
השב   •  00
48
ברבי23/11/2010 11:01

כל הזמן אתם בוכים לא כסחו אותכם בברוטליות אם הייתם קבוצה גדולה הייתם צריכים להתמודד עם השחקנים שיש לכם מול קבוצות שחלשות ממכם על הנייר רק הבעיה שלכם שהמאמן מפחד ושחקנים רבים לא במיטבם טוב שהיה קטן ודוידוביץ ולא הם הייתם עוד קבוצה ויתכן שהיינו מנצחים כי בכדורגל לא אומר כלום מי שולט בכדור אלא מי שכובש ומעניין מי קיבל את ה LCD לא שחקן קישור או התקפה שלכם אלא השוער שמנע כיבושים שלנו .לדעתי עם עטר היה המאמן הייתם נראים הרבה יותר טוב .

השב   •  00
47
ירוק23/11/2010 11:01
השב   •  00
46
גמיש23/11/2010 11:00
השב   •  01
ביתרי23/11/2010 16:54
השב   •  10
H T A הפועל האדום23/11/2010 17:37
החלוץ שוכב על ברוכיאן
השב   •  00
ירוק23/11/2010 18:32
השב   •  00
45
משה23/11/2010 10:46
לפחות לא השקעתם 120 מיליון כמו אלה שקוראים לעצמם מכבי ונראים בושה לא שונא אתכם הפועל וחיפה הכי טובות בארץ ומכבי ? זה יש רק בחיפה
השב   •  20
44
רונן23/11/2010 10:43
ינקלה תביא את עראפת הוא יטריף את ההתקפה מהיר זריז וגם תמכור אותו לארופה במיליונים
השב   •  20
43
אוהד הפועל23/11/2010 10:35
השב   •  01
42
חזי23/11/2010 10:33
לא רוצים אליפות עם קיזוז! אנחנו לא הפועל! אם לא מגיע לנו ספורטיבי אז אני לא רוצה אליפות!
השב   •  50
הילה23/11/2010 10:44
איך שאתם נראים לא יהיה לכם אליפות בכלל! (ואני דווקא מחבבת אותכם)
השב   •  22
חיימון23/11/2010 10:55
ספורטיביים עלאק!
השב   •  00
41
מומי שיר-אל23/11/2010 10:32
חיפה אדומה.
מכבי מתפרקת. כולם עוברים ללבוש אדום.
בחיפה אין יותר מכבי.
השב   •  2312
שיראל שטרית23/11/2010 11:24
חיפה היא אחת הקבוצות הטובות בארץ אם לא הכי טובה
השב   •  52
דוד סירוצקי23/11/2010 12:59
או שמתי כבשתם נגדנו ??
השב   •  52
40
אוהדומה23/11/2010 10:32
השב   •  50
הקבוצה הכי טובה בעשור מכביסט עד למוות23/11/2010 11:14
אנחנו לא בעד הקיזוז אף פעם.
אנחנו לא בעד רמאות שקבוצה אם פחות נקודות תזכה באליפות אבל אני אישית ירצה שזה ימשך עד שזה יום אחד יחזור לכם בפנים ותבינו את התשכול וזה יקרה
השב   •  12
.23/11/2010 13:20
מחקו לכם את הנקודות
א-י-ן נקודות. פעם היו, היום אין. לפי החוק.
כלומר לא היו לכם יותר נקודות בסוף העונה בליגה הישראלית. זה שאתה סופר נקודות לפי ליגה אחרת זו באמת בעיה. לפי הליגה שאני המצאתי אתם ירדתם ליגה. לפי הליגה שמכבי תל אביב המציאו הם לקחו אליפות בכל העשור האחרון. אבל מה לעשות זו הליגה הישראלית ויש בה חוקים ולפי החוקים האלה אתם סגנית האלופה.
השב   •  10
39
יוסי צ. - מכבי יפו23/11/2010 10:30
הוא הוכיח את עצמו, ויודע לקדם צעירים.
השב   •  70
38
האיש שבסמל23/11/2010 10:29
אם חיפה לוקחת אליפות השנה זה רק בעזרת הקיזוז ואם הקיזוז יזיק זה רק להפועל,מעניין איך מתהפך לו גלגל!
השב   •  01
37
עלק מיליון יורו על שווילי פחח23/11/2010 10:28
השב   •  40
36
בת-אל23/11/2010 10:27
תומר חמד ואדריאן סילבה
זו תהיה טעות!
השב   •  60
דוד סילבה23/11/2010 11:25
סילבה לא מתאים לנו צריך להשאיל אותו בינואר ואז שיחזור בקיץ מתי שתיהיה הפגרה שיחזור לחיפה
השב   •  11
קוף ירוק23/11/2010 11:38
השב   •  00
ירוק23/11/2010 18:33
השב   •  10
35
מכבי זה קופת חולים בבית שאן23/11/2010 10:24
השב   •  20
34
דאבל אדום23/11/2010 10:24
השב   •  10
33
גיא23/11/2010 10:23
השב   •  00
32
אריק23/11/2010 10:23
השב   •  00
31
אורי23/11/2010 10:22
השב   •  00
30
איתי23/11/2010 10:21
השב   •  22
דוד סירוצקי23/11/2010 12:58
20 אוהדים זה מה שאתם מסוגלים להביא לר"ג. יאפס.
השב   •  11
ראש הברוש23/11/2010 13:14

השב   •  22
29
גיא23/11/2010 10:19
השב   •  04
28
אייל סביליה23/11/2010 10:16
יתכן? בטוח ואולי ההנהלה שלכם תעשה משהו נגד המטומטמים מיציע ג?
השב   •  10
27
חיפה בזיון באירופה23/11/2010 10:11
השב   •  13
26
דאבל אדום על אדמת טדי23/11/2010 10:02
השב   •  10
25
זכרונות מבית שאן23/11/2010 09:59
השב   •  20
הכוכב הירוק23/11/2010 12:49
השב   •  10
24
מכבי זה קופת חולים בבית שאן23/11/2010 09:58
השב   •  20
23
יטינגר23/11/2010 09:55
חצי מקללים את הספסל ומאות יצאו מהאיצטדיון בדקה 87
השב   •  60
22
דאבל אדום23/11/2010 09:55
השב   •  41
21
ורמוט כל הדרך23/11/2010 09:54
השב   •  31
20
חיימון23/11/2010 09:52
קאלה עדיין מחכה?..
לפחות הייתם נותנים לו קצת להרגיש את הכדור.
השב   •  111
19
מכבי זה קופת חולים בבית שאן23/11/2010 09:50
השב   •  50
18
אדום23/11/2010 09:43
לאור היכולת שאתם מציגים ולא רק בדרבי עדיף לאמץ את המשפט סייג לחוכמה שתיקה.
מצחיק לשמוע את כל התירוצים המגוחכים פעם שלך פעם של אלישע פעם של רפאלוב פעם של בוקולי אן לכם מקום בפליאוף העליון ואתה מדבר על קיזוז תפסיקו לעשות צחוק מעצמכם אם תקציב כמו שלכם  הפועל חיפה עכו וקרית שמונה היו מועמדות לאליפות.
השב   •  50
17
עופר23/11/2010 09:41
התרסקנו כקבוצה- להביא את עטר לשינויי ומהר
השב   •  70
16
רועי23/11/2010 09:34
השב   •  12
15
יוסי צ. - מכבי יפו23/11/2010 09:33
השיטה מצויינת. גורמת לכל הקבוצות להילחם עד השניה האחרונה, כולל הקבוצה שבמקום האחרון עדיין יכולה להינצל מירידה. ומספקת דרמות לכל הקבוצות בליגה, לאוהדים ולתקשורת, ככה שהתקשורת בכלל אין לה מה להתלונן !
השב   •  32
ברק 87>8423/11/2010 11:38
להיראות כמו פח אשפה עד הקיזוז ואז להילחם, הקיזוז גרוע !
השב   •  20
הקוף הירוק יאהד=2023/11/2010 18:35
תחזור לחור העלוב ממנו באת יא חסר חיים.
השב   •  00
14
שחר23/11/2010 09:28
השב   •  13
13
אלון23/11/2010 09:25
 ח תפאורה עלובה
השב   •  21
12
אלון23/11/2010 09:24
אוהדי הפועל אתם כאלה קהל מעפן
השב   •  21
11
אלון23/11/2010 09:23
השב   •  11
10
יציע ג''23/11/2010 09:22
אלישע תתפטר
השב   •  52
ברק 87>8423/11/2010 11:37
אריק בנאדו היה ונשאר תחנה אחרונה, אם לא הוא היית מובס אתמול, אלישע תתפטר וקח איתך את ביז''ו
השב   •  12
רונן23/11/2010 17:37
השב   •  00
9
ירוק בנשמה23/11/2010 09:19
ממה אתם תמרגשים חרא משחק חרא שחקנים נמאס כבר לראות את הקבוצה לא פוגעת בכלום .
חלוץ בלי הזדמנות אחת אפילו דבא הביתה נמאס כבר .
השב   •  10
8
ילד ירוק23/11/2010 09:17
אסור אסור לוותר על סילבה! שאלישע ייתן לו כבר לשחק ויראה איזה שחקן חכם וטכני הוא= קנדאורוב הבא.
השב   •  40
לירן קרית מוצקין23/11/2010 13:38

רק מאבד כדורים לא אגרסיבי

השב   •  00
ירוק23/11/2010 18:34
השב   •  10
7
XL23/11/2010 09:13
השב   •  76
אדום בורדו23/11/2010 10:16
אתה מבין את האירוניה? הקהל הבכיין שלהם מעונה שעברה רק בוכה על הקיזוז שהיה, ועכשיו השוער שלהם אומר במילים אחרות שהם בונים על הקיזוז. איזה אפסים.
השב   •  71
מוטי23/11/2010 10:21
גם ברביעי בלילה.
השב   •  23
XL23/11/2010 10:41
השב   •  21
מישל באסטוס23/11/2010 11:28
לכם יש אפס נקודות ואפס שערים לנו יש 2 שערים ונקודה
השב   •  31
רובימת23/11/2010 11:38
בבית יותר קשה. אז אל תתחילו בכלל להשוות. בהצלחה מחר.
השב   •  33
6
מכבי וזה לעולם23/11/2010 09:09
דבר ראשון תפ\ורה יפה מאוד
דבר שני אני חייב לציין עידוד 90 דקות האירגון השני היה מדהים גם

אבל אני חייב הגיד משהו
ככה בדקה 75 ירדתי למטה איפה קולר  ביציע ג'' לא יכלתי עוד יושבתי ברצפה
שמעתי את האוהדים מעודדים אמרתי לעצמי אני כול כך גאה שאני ביציע הזה
כול כך גאה שאני אוהב את הקבוצה הזאת 
אחים ירוקים אין מה לעשות אנחנו לא מכבי חיפה של פעם אבל יש לנו הרבה ביחד א-ה-ב-ה 
השב   •  50
5
הנסיך23/11/2010 09:08
ואז יעיפו תשיטה המעפנה הזאת ואם אפשר גם את לוזון ופרננדז
השב   •  141
הקוף הירוק יאהד=2023/11/2010 18:34
רק שאנחנו מעדיפים לא לזכות באליפות בכלל מאשר לזכות באליפות עם קיזוז.
השב   •  22
הנסיך24/11/2010 00:05
(ל''ת)
השב   •  10
4
מכבי וזה לעולם23/11/2010 09:04
מי שחוגג ליד יציע ג'' מקבל בראש
השב   •  83
רועי23/11/2010 09:50
השחקנים חגגו מול היציע שלנו שהוא מאחורי השער.
כדי להגיע לחדרי ההלבשה, חייבים לעבור ליד ג''.
מעניין שגם מול הפועל ת"א זרקתם, גם שם חגגו מול ג''?..
דרך אגב, יוסי דורה מוסר שהמיץ תפוזים היה מעולה ובמשחק הבא הוא מצפה גם ללחמניה עם נקניקייה.
:)
בבונים..
השב   •  34
אדום עולה בחיפה23/11/2010 09:51
לנעול את כל האוהדים שלכם בגן חיות.
קופי אדם.
השב   •  55
3
מכבי23/11/2010 09:02
תודה למכביי
השב   •  42
2
מכבי23/11/2010 09:01
תפאוןרה מדהימה פי מיליון יותר יפה מהפועל עידוד מרשים
מי בכלל שמע את אוהדי הפועל?
השב   •  78
1
מכבי23/11/2010 09:00
השב   •  910
XL23/11/2010 09:14
השב   •  127
אסור לפספס
נגןגוליבר: וומבניאמה משחק עם ילדים כדורגל
גוליבר: וומבניאמה משחק עם ילדים כדורגל
נגןכשאתה עולה על טיסה ביחד עם שחקני ברצלונה
כשאתה עולה על טיסה ביחד עם שחקני ברצלונה
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
/* LAST / NEXT ROUNDs */