יום רביעי, 19.02.2025 שעה 14:40
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

איגוד הכדורסל הגיש תביעת ענק נגד ערוץ הספורט

האיגוד דורש פיצוי של 1.4 מיליון ש"ח מהערוץ והעומדים בראשו בעקבות מסע הכפשות והשמצות בתקופה האחרונה. גם רון קופמן בין הנתבעים

|
שי שני. תביעת ענק של איגוד הכדורסל  (קובי אליהו)
שי שני. תביעת ענק של איגוד הכדורסל (קובי אליהו)

תביעת ענק בסך 1.4 מיליון שקל הוגשה היום (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים נגד ערוץ הספורט ונגד העיתונאי רון קופמן, זאת בטענה למסע הכפשות והשמצות שנמשך בתקופה האחרונה נגד איגוד הכדורסל ונגד העומדים בראשה.

לטענת האיגוד, הסיבה האמיתית למתקפת ההשמצות נגד האיגוד והעומדים ראשו נובעת מנקמה על מכירת זכויות השידור של ליגת העל לנשים בכדורסל, לגוף מתחרה.

איגוד הכדורסל הגיש לבית המשפט תביעת לשון הרע נגד הערוץ, מנכ"ל הערוץ אבי בר, הפרשן רון קופמן ונגד בכירים נוספים בערוץ.

באיגוד הכדורסל טוענים כי תביעת הענק הגיעה בעקבות ההתקשרות עם ONE, שלקח על עצמו את שידורי ליגת העל לנשים בכדורסל, שידורים שמתקיימים בחינם מזה למעלה מחודש וכוללים שידורים חיים של המשחק המרכזי וכן של תוכנית סיכום המחזור.

עפ"י הנטען בתביעת לשון הרע, שהוגשה באמצעות בא-כוחו של האיגוד, עו"ד רונן וינברג, ערוץ הספורט מנסה למנוע תחרות בכל דרך אפשרית והמתקפה דווקא בחודשים האחרונים על האיגוד איננה מקרית, שכן מדובר במסע השמצה מתוכנן, מתוזמן וממוקד מטרה, על-ידי הערוץ, שהחליט לעשות שימוש שלא כדין בכוחו התקשורתי כנקמה, על חתימת הסכם בין האיגוד לבין מתחריו העסקיים של הערוץ.

"הנתבעים נוהגים להשמיץ ולפגוע באיגוד הכדורסל"
כתב התביעה מגולל שורה ארוכה של השמצות והכפשות, חלקם בשפה גסה ובוטה, הכוללת גם מילות גנאי, כזבים והשמצות אישיות נגד האיגוד והעומדים בראשו, שפורסמו לאחרונה במסגרת התוכניות השונות בערוץ הספורט. 

"אנשי הערוץ משתמשים בעצם בבמה אשר ניתנה להם אך ורק לשם סיקור אירועי ספורט, על-מנת להציג לצופים תמונה מעוותת, חסרת כל בסיס עובדתי, שקרית ומסולפת של המציאות, וזאת מבלי לחשוף לציבור את האינטרסים העסקיים העומדים מאחורי השמצות חסרות רסן אלו", נטען.

שי דורון במדי רמלה. סלע המחלוקת לטענת האיגוד (מור שאולי)
שי דורון במדי רמלה. סלע המחלוקת לטענת האיגוד (מור שאולי)
 

עוד נכתב בכתב התביעה: "בחודשים האחרונים נוהגים הנתבעים להשמיץ ולפגוע באיגוד הכדורסל, במוסדותיו, בממלאי תפקידים בו ובעיקר בעומד בראשו. יצוין כי אין המדובר בביקורת לגיטימית, מדובר בהשמצות חסרות כל טעם, בשפה גסה, כאשר הנתבעים משלבים את עמדותיו, עם מה שנחזה להיות עובדות, ומוצג כעובדות (ולא כהבעת דעה)".

כמו כן נכתב כי "הנתבעים הגדילו לעשות בעת האחרונה, כאשר באופן מכוון וכנראה מתוך מטרת נקמה, פתחו הם במתקפה אישית חסרת תקדים על העומד בראש האיגוד, אשר "העז" להתקשר עם גורם המתחרה בערוץ הספורט בהסכם למכירת זכויות שידור ליגת העל לנשים בכדורסל".

שורה של תביעות נגד רון קופמן
יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שאיגוד הכדורסל מגיש תביעה נגד רון קופמן, שכן לפני כשנה הגיש האיגוד תביעת ענק בסך 5 מיליון ש"ח, זאת בטענה להתקפות חסרות רסן נגד הארגון. אחת הדוגמאות שנרשמה במכתב: "בתכנית נטען ע"י מר קופמן, בין היתר, כך: "צריך היה לסגור את הענף המאוס הזה שמנוהל בצורה מרקיבה, ועל הריקבון כולם יודעים... הריקבון שוטף את הכל. שוב, שחקנים, מאמנים, עסקנים, שופטים, כולם בתוך הביצה".

רון קופמן. שורה של תביעות נגדו (שוקה כהן)
רון קופמן. שורה של תביעות נגדו (שוקה כהן)
 

לפני כארבעה חודשים, גם מנהלת הליגה הגישה תביעה דומה נגד העיתונאי, זאת בעקבות טורים שהוא כתב נגד המנהלת, טורים שלדעתם נבעו מאינטרסים ולא מביקורת לגיטימית. היום גם איגוד הכדורסל נכנס לתמונה.

לכתבה זו התפרסמו 127 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 127 תגובות ב-98 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
98
צהוב22/11/10, 08:51
השב   •  00
97
שד אדום22/11/10, 08:43
תקפצו
השב   •  00
96
צרכן שדוד22/11/10, 08:16
השב   •  10
95
תמיר22/11/10, 08:14
קוף אנחנו איתך אנשים לא אוהבים לשמוע את האמת
השב   •  00
94
אחד שיודע (המקורי)22/11/10, 02:34
השב   •  00
93
שר22/11/10, 00:52
השב   •  01
92
דוד סירוצקי21/11/10, 23:54
כל כך קשה להתמודד אם האמת ?? סוף סוף יש פה מישהו שאומר את האמת.
השב   •  00
91
אור21/11/10, 23:45

השב   •  30
90
רפאל21/11/10, 22:46
מינהלת הליגה, די נו באמת מישהוא ממכם נעלב? סתם תביעת סרק, ללא כל עילה. מה אתם באמת לוקחים את קופמן ברצינות. די כבר עם התביעות הילדותיות הזאת, הליגה הזאת פח וגם מי שמנהל אותה פח.
השב   •  10
89
איציק מ21/11/10, 22:33
השב   •  10
88
הרגיל שמבין21/11/10, 22:10
כמו שאני מכיר אותך, אתה תצא גם מזה.. ואם תצטרך תמיכת אוכלוסיה אתה תקבל כי האוכלוסיה בעד, לא בעד הדברים, כביכול הגסים, זה יש ויש.. אלא איך שאתה מציג את הדברים בפתיחות, בתכלס! וכמו שהם לעיתים טיפה בהקצנה והגזמה אבל לשם כך נועדה התוכנית ולשם כך זה האופי האישי שלך שאין בו פסול. לכן, תמשיך כמו שאתה וגם עכשיו לאחר התביעה אל תיקח צעד אחורה ותמשיך להפגין את היכולות..
השב   •  10
87
שלומי LF21/11/10, 21:44
שראיתי את דעותיו הפוליטיות. הוא שמאלני יותר מענת קם. צריך להעיף את העוכר ישראל הזה מהטלווזיה..
השב   •  22
86
אדי21/11/10, 21:44
זאת לא לשון הרע, אם תדובר באמת עם הוכחות !
שאול אייזנברג הליצן הזה בסרט שהוא דון קורליאונה.. בושה וחרפה
החלקים האלה של העסקנים החובבנים האלה הם רקובים ומזל שיש אדם כמו רון שמאיר לנו על האמת.. שיתבעו גם אותי, ערב טוב
השב   •  11
85
יחזקאל הבגדדי21/11/10, 21:36
מי שמאמין לא מפחד. נגיע להפגין בשבילך, אם יהיה צורך. אתה וזהבי צריכים להיות ביחד.
השב   •  01
84
אלון21/11/10, 21:25
רון קופמן אומר את הדברים כפי שצריך לומר אותם. אנחנו נמצאים במדינת פח, שמנוהלת ע"י קבוצת קיצוניים הקרויים חרדים, ע"י דת גזענית.
מה לעשות ששי שני הוא המיץ של הזבל, ושאול אייזנברג הוא כולרה של בן אדם, טינופת. זה נכון. שאול היה ממזמן צריך להיות מתחת לסורג ובריח, כמו כל אדם רגיל, מה לעשות שבמדינה הכל פרוטקציות. הוא אומר את האמת, וכנראה שקשה לאנשים לקבל ולהאמין לה, אבל הוא אומר נכון ואומר עובדות שתמיד מבוססות על עובדות חותכות.
השב   •  30
83
w221/11/10, 21:25
השב   •  01
82
w221/11/10, 21:25
אליפות אחת
השב   •  01
81
w221/11/10, 21:24
השב   •  01
אלון21/11/10, 22:16
השב   •  00
80
עמית21/11/10, 21:09
קופמן צודק לגבי הניהול. וזכותו להביע את דעתו על ארגון מסוים גם אם זה בצורה בוטה. הרי הוא מטיח ביקורת על ההתנהלות לפי דעתו זה זכותו. התביעות דביליות ושקל לא יקבלו הארגונים. למרות שלפי דעתי רון קופמן דביל
השב   •  00
79
אלון21/11/10, 21:03
רון קופמן מגזים בהתבטאויות? די לרמות כמו שהוא אומר. תעשו טובה ותיהיו בשקט. אסור להכפיש אדם?
הוא עדין בנוגע לאיגוד הכדורסל, עדין.
הבושה הזו, והריקבון המסריח הזה באיגוד, בין שי שני לשאול אייזנברג, זה בושה. שאול אייזנברג, אם היה היום אדם בלי קשרים ובלי פוליטיקה, היה ממזמן בכלא. זו בושה וחרפה שיש עוד אדם כמוהו.
קופמן צודק בכל התבטאות שלו, בכל אחת מהן הוא פגע. לגבי היהודים, לגבי החרדים, לגבי ההתאחדות בכדורגל והאיגוד בכדורסל. שום דבר שהוא אומר לא בא בלי ראיות חותכות.
צריך שמישהוא יגיד את האמת המרה והרעה בפנים, והוא עושה את זה, ואני מצדיע לו.
שונא ישראל? הוא אומר תאמת לגבי המדינה שלנו ולגבי הדת הרקובה שלנו! אתם סתם מתכחשים למציאות. די לזבלל בשכל
השב   •  22
78
מודי21/11/10, 20:59
השב   •  11
77
עומרי21/11/10, 20:59

בסדר, הוא אומר דברי אמת (לא תמיד), אבל הבעיה היא איך הוא אומר אותם, אם הוא היה אומר את מה שהוא תמיד אומר בתרבותיות ובדרך ארץ לאף אחד לא היה מה להגיד לו והרבה אנשי ספורט היו מצטרפים לדעותיו והיה נוצר לחץ כלפי אותם גופים שהוא מאשים מה שאני באמת מקווה שזאת המטרה שלו, אבל איך שהוא אומר את זה זאת הבעיה.

השב   •  10
76
אחד שמבין עניין21/11/10, 20:58
גנבים!

קוף לראשות הממשלה!D:
השב   •  21
75
הפועל?21/11/10, 20:57
השב   •  03
74
ירונצ''יק פפוצ''ונצ''יק21/11/10, 20:49
חבורה של שכירי חרב שלא מזיזים לאף אחד ולא אומרים לי כלום על החיים שלי .
צריך שני זרים וזהו .
כמו בלאומית .
השב   •  10
73
אלי21/11/10, 20:49
פרשן הספורט היחיד המדינה ששווה משהו. בגללו אני לא מפסיד אפילו את השידור החוזר של היציע!
קוף תמשיך בדרך שלך.
השב   •  50
72
חיים21/11/10, 20:47
לשחקנים בכדורסל,

איך יתכן שיש לו רק 4 כדורסלניות(כן זה אמיתי) ועדיין לא זרקתם אותו לכל הרוחות וכל שבוע נותנים לו עוד שבוע ערכה,

אתם קולטים נגיד שקבוצה בליגת העל תהיה רק עם 10 שחקנים!

הזוי לגמרי!
השב   •  20
71
צהוב בנשמה21/11/10, 20:45
עושים כל מינים חוקים רוסיים והגבלות זרים ע"מ לקדם את השחקן הישראלי.
מה שקורה הוא הפוך, השחקן לא נלחם על הדקות שלו ומשחק גם אם לא מגיע לו!
ככה הורסים את הכדורסל!
פיינל פור, מושחת, רקוב ומסולף מן היסוד.
שיטה יותר גרועה משיטת הקיזוז שנועדה בהגדרתה לקחת את האליפות ממכבי.
רון קופמן וערוץ הספורט אומרים את האמת ועל זה מקבלים תביעה?!
הארגון הזה אכן רקוב ומסולף, אז מה רוצים, שקופמן ישקר?
השב   •  10
70
ש''21/11/10, 20:41
רון קופמן נגד ליגת העל והכדורגל הישראלי בכלל נובעות מאינטרס אישי, שכן ליגת העל משודרת בערוץ המתחרה, אך שהם מדרים משחקי גביע הטוטו או משחק ידידות זניח של הנבחרת לא תשמע מאף אחד בערוץ הספורט מילה לרעה אלא ההפך, הם יעשו מזה כאילו גמר ליגת האלופות, אז לדעתי פשוט אין מה להיתיחס בכל מה שנאמר בערוץ הזה, הכל מאינטרסים (ויש לי עוד הרבה דוגמאות לכך) ובכלל את יציע העיתונות אני לוקח כתוכנית בידור, זה ידוע שהכל שם הצגה אחת גדולה, אבל הצגה שפוגעת הרבה בספורט הישראלי שכולנו אוהבים
השב   •  30
69
דעת העם21/11/10, 20:41
השב   •  21
68
שקד21/11/10, 20:36
השב   •  20
67
אדיר21/11/10, 20:36
נכון , קופמן אומר את האמת , האמת שלו !
הוא בדרך כלל לא מציג עובדות , אוהב להשתמש ב"לכאורה" ולדבר על "גנבת דעת" ובאותו זמן בדיוק גונב את דעתכם.
מיהו האיש אשר מסוגל לקלל ולגדף את העם היהודי ובכל זאת לקבל פידבקים חיוביים ?!
או שאולי נכון לומר מיהם הטיפשים שנותנים לו אותם .
הוא מגזים בהתבטאויות שלו ואף פעם לא מוצא דברים טובים.
כשאדם לא רואה לעולם דברים חיוביים כנראה שהבעיה היא אצלו , ואגב , אני לא בטוח שהכל זה לא חלק ממשחק או הצגה טובה . "שואו" .
מישהו חייב להגביל אותו במילותיו או לפחות שיציג עובדות וינסה לברר האם הן נכונות מול כולנו , הצופים .
תקרא לאותם אנשים לעימות ואז תאמר את מה שיש לך וכמובן לשם שינוי תן להם להתבטא .
כשפיני גרשון היה באולפן פתאום היית סמרטוט , דג , מעניין למה . בא אדם חזק ממך בלשונו ושם אותך בכיסו האחורי .
התוכנית הזו הרסה הרבה מאוד לערוץ שמאוד מעוניין לקבל זמן ספורט אמיתי ולא חארטה פוליטית ומתחים והתבטאויות על רקעים אישיים או גזעניים (כמו במקרה של לותר מתיאוס והיו לואיס פרננדס) .
יש גבול לטיפשות שלנו שאנו ממשיכים לתמוך בשטויות האלה ולתת לו במה .
רק שתדעו שהערוץ משלם את התביעות ובכך מחפש ולומד שיטות איך להעלות את מחירי השידורים הישירים .
הרי מישהו צריך לשלם על הביזיון !
תתעוררו כבר טיפשים !
אני קורא כאן תגובה כמו : "זו מדינה דמוקרטית" .
אז מה זה אומר ?!
שמותר להכפיש שמו של אדם כי ככה נראה לך ?!
כולם מושחתים ?
כולם זבל ?
כולם פח ?
כולם רמאים ?
כולם ??!!
השב   •  72
אימפריה צהובה21/11/10, 20:47
מימה שאני רואה הדבר היחיד שהאיגוד עושה לא בסדר זה זה שהוא לא משווק את הליגה מספיק חזק. הבעיה האמיתית היא שאין קבוצה שבאה ועושה את אותו דבר שמכבי עשתה כדי להפוך לקבוצה כל כך גדולה ובונה את עצמה מאירופה. מסיגה אולם גדול ומתחילה לבנות מסורת באירופה ולפי כך קהל גדול ולפי כך הכנסות יותר גדולות ותקציב יותר גדול. ואז אחרי כל זה יש תחרות.
השב   •  00
ש''21/11/10, 20:50
אני איתך.
השב   •  10
66
הרב גלויברמן21/11/10, 20:35
זה דיאטה?אסור לך לגעת בטשולנט.
השב   •  20
65
א שטיק דרעק21/11/10, 20:32
לא להכנע לרמאים,לאמת יש מחיר והיא כואבת
השב   •  24
64
avi21/11/10, 20:31
השב   •  10
63
עדנה21/11/10, 20:31
כל הכבוד לקויפמן !
מה מלין מר שי שני?
הי הוא מונה על ידי סיעת הפועל ומי עומד בראשה? מר שאול אייזנברג !
פסיקת בית הדין העליון של איגוד הככדורסל בדינה של הפועל תל אביב היא השערוריה שלא היתה כדוגמתה!
איפה נשמע כזה דבר שבית הדין העליון פוסק בניגוד גמור לתקנון איגוד הכדורסל? ומי נותן לזה יד?
כמובן איגוד הכדורסל ומי עומד בראשו??
מר שי שני !
מר שי שני לא הסתפק בכך אלא ניסה להעביר החלטה שערוריתית לא פחות: הוא ניסה שנות את התקנון כך שלכל קבוצה יורשה להחתים עוד שחקניות ישראליות וכל זאת על מנת לאפשר למי שהמליך אותו להחתים יותר משתי שחקניות! ורק התנגדותו הנמרצת של מר מנחם ויידהורן נמנע מחטף אומלל זה!
מה עשה שאול אייזנברג בעזרת מרכז הפועל ( לו חייבת הפועל תל אביב 300.000 שקלים ) חבר לקיבוץ יד מרדכי בשנית וזאת אחרי שנזרק בבושות פנים מקיבוץ רמת הכובש !!
החתים שתי שחקניות אומללות מהקיבוץ ויחד עם שתי הישראליות הקיימות הוא ממתין לבואן של 4 זרות !

היכן הן ילונו? מי ידאג לצרכי היום יום שלהן? מי ידאג שיקבלו את משכורתן בזמן? לשאול ולשי שני הפתרונים !!

צודק קויפמן שכל העסק רקוב מן היסוד
רק שכולם שקועים בביצה ואף לא אחד מוכן לקום ולנסות לתקן ולשקם !!
אף לא אחד מוכן לקום ולהוקיע את שאול אייזנברג ולהרחיקו לצמיתות מכל פעילות באיגוד ! כי כולם מפחדים !

ברם יבוא יום והוא לא כל כך רחוק והוא יעלם מנוף !





השב   •  20
62
אלכס21/11/10, 20:31
זה קופמן. עם הוא לא היה לא היו רואים.
השב   •  40
61
מיכאל21/11/10, 20:29
התוכנית האחרונה של יציע העיתונאות הייתה אחת הטובות אי פעם. ובמקום לבדוק את כל הרפש שהוצג ביציע העיתונאות מעדיפים באיגוד לתבוע. פשוט מביש ודוחה. מדינת ישראל-המאה ה-21. ואין דין ואין דיין!
השב   •  01
60
דוד21/11/10, 20:28

הכי קל להגיד את האמת.
להגיד למשהו מכוער - אתה מכוער - זה להגיד את האמת.
אבל מה יצא מזה? העלבת בן אדם - אבל אמרת את האמת.
החוכמה להעביר ביקורת, אבל בתרבותיות, ביקורת בונה.
הביקורת של קופמן, אניה ביקורת בונה - אלא ביקורת לשם הביקורת בלי שום אנטרנטיבה.
גם הדעה הפולטית שלו, דעה לא פרגמטית, אלא אנרכיסטית שלא צמודה לעובדות.
קופמן נגד המתנחלים ובעד הערבים.
הוא שכח שמי שלא קיים הסכמים הם הערבים, שהתחילו לירות עם הרובים שנתנו להם.
האם קופמן היה משכיר את הדירה שלא לשוכרים שלא קיימו את ההסכם ?
עם הערבים הוא מוכן לחתום שוב על הסכם, למרות שהם לא מקיימים הסכמים.
קופמן לפני שאתה מדבר, תספור עד 3.
ונראה אותך מחר לא אומר מילה רעה על מכבי, אלא רק משבח אותה.
זאת תהייה התחלה חדשה, מכבי לא משחקת טוב, זאת כולם רואים.
אבל בבקשה ממך, על תשפיל את העושים במלאכה במכבי, כי מטרתם היא לחיוב.
איך שרה יהודית רביץ: רק מילה טובה או שתיים לא יותר מזה.
תו מילה טובה מחר למכבי, והיא לוקחת אליפות.
וזה יהיה תודות לשיטת הקיזוז - הפועל הולכת לאוכל אותה בגלל שיטה זאת.
תצברי נקודות הפועל, אנחנו נבוא מאחור.

השב   •  11
59
ברוכיאן הבלוף הכי גדול בארץ21/11/10, 20:21
השב   •  21
58
u.h 9921/11/10, 20:21
מי אתם שתבואו תגידו משהו על קופמן הבנאדם אומר תאמת וגם על ערוץ הספורט איפה הייתם רואים ריאל או בארסה בערוץ 33 או המדע יא חנונים יאללה הפועל!
השב   •  01
57
איתי21/11/10, 20:20
חח הרגה אותי הכתבה הזו!
השב   •  10
56
u.h 9921/11/10, 20:18
ברקוביץ והקוף הכי טובים בארץ אומרים מה שצריך להגיד בלי חירטוטים מי שחושב שקופמן צריך להישפט שילחץ כחול ומי שחושב שהוא מלך הכדורגל בארץ עם אייל ברקוביץ שילחץ אדום יאללה הפועל!
השב   •  27
55
קופמן מלך21/11/10, 20:18

השב   •  50
54
10121/11/10, 20:16
כל הדברים שנאמרו בתוכנית המדוברת הם נכונים והעובדות שעלו שם ע"י מחזיק תיק הספורט בהסתדרות (ולא ע"י הפאנל) פשוט מזעזעות. כל כך הרבה קומבינות ועסקנות נוטפת מהאיגוד וכל מה שהם אומרים להגנתם זה שנטפלים אליהם בגלל זכויות שידור. שלא יזלזלו בקוראים, אנחנו יודעים להבדיל בין עיקר לטפל. במקום לענות על האשמות הם מחפשים דרך למשוך את האש למקום אחר.. כנראה ששי שני ושאול אייזנברג מחפשים דרכים להכניס עוד כסף לאיגוד.
השב   •  10
53
אבשלום21/11/10, 20:13
קופמן הגיע הזמן שמישהו יקרע אותך אני מאחל לך שתשלם בעצמך את סכום התביעה וכך אולי תבין שבעזרת פה ג''ורה לא בונים כאן קריירה . אתה דוגמא שלילית לילדים ולדור הצעיר שרואה אותך אני ממש מתבייש בך גם כשאתה חושב שאתה צודק יש דרכים לומר את זה מגיע לך סתום תפה כבר יא שמן
השב   •  24
א שטיק דרעק21/11/10, 20:52
אתה טוען נגד שפתו הבוטה ומקנח במשפט סתום את הפה יא שמן,ועל זה נאמר:הפוסל במומו פוסל.
השב   •  20
52
עומר21/11/10, 20:11
השב   •  21
51
שאול21/11/10, 20:06
השב   •  31
50
לאיגוד הכדורסח21/11/10, 20:04
עד שלא נדע, אין לכם ולטענות שלכם זכות קיום. הכל שכונה.
השב   •  50
49
טוני21/11/10, 20:03
שאול אייזנברג וכולם מושחתים ! למה לציבור אין את הזכות להביע את דעתו ? איפה אנחנו באיראן ?
בושה לספורט הישראלי
השב   •  40
48
אבי ביטר21/11/10, 20:03
הלוואי וערוץ 5 יבין זאת וישלח אותו הביתה, פשוט בושה ערוץ הספורט התוכנית שלהם הפכה לזולה מתווכחים לי פוליטיקה ודתיים, גועל נפש!
השב   •  06
47
רן21/11/10, 20:02
באמת, לא שאני חסיד של ערוץ הספורט, או של איזשהו ערוץ ספורט בארץ, להיפך יש לי הרבה להגיד נגדם עם כל עניין ה"מה שבאמת מעניין תשלם עליו אקסטרה" שלהם, אבל מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל הם חלאות. הביקורת היא ביקורת לגיטימית, שנובעת משנים על גבי שנים של תסכול לא רק של הפרשנים, אלא של אוהדי הכדורסל בארץ, שנמאס להם לראות הליגה הבדיחה הזאת בכלל יוצאת לדרך. קופמן הוא בין היחידים שאומר באמת מה שהוא חושב וצריך לכבד את זה שיש לו את הביצים לעשות את זה למרות כל התביעות נגדו, הוא מייצג לדעתי בהרבה מקרים את דעת הציבור הדומם, שאין לו את הבמה של קופמן. אם הטענות חסרות שחר והן נובעות מאינטרסים אישיים, לכו תשאלו בכל משחק כדורסל מה דעתו של האוהד שמגיע לאולם, תראו שעוד הרבה מלפני קופמן הייתה ביקורת על התנהלות העניינים פה בארץ, ההבדל הוא שקופמן יישמע עדין ליד מה שחושב אוהד הכדורסל הממוצע (אולי חוץ מאוהדי מכבי, אבל לא חוכמה לשאול אותם, הם בד"כ נהנים מההפקרות).
השב   •  30
46
מיקי21/11/10, 20:02
אני מצדיק אותו ואת כל מה שהוא אמר ואומר בתוכנית.
אדם גדול ואדיר. אומר את כל מה שנחון ולא דופק חשבון!
השב   •  61
45
אמיר21/11/10, 20:00

אתם מעדיפים לתבוע כלומניק כמו קופמן.
שי שני והאיגוד רק מוכיחים שקופמן צודק.

השב   •  00
44
תומר21/11/10, 20:00
מכאן נובע שהתביעה הזאת לא רלוונטית
השב   •  00
43
יהלום21/11/10, 19:59
בס"ד כואב לקבל את האמת בפנים , מהיחדים שלא מפחדים להביע דעה אמיתית ונוקבת
השב   •  10
42
יוסי21/11/10, 19:57
השב   •  40
41
אבנר21/11/10, 19:56
אמיתי ישר וחד , והכי חשוב לא מפחד מאף ואחד ולא מלקק לכל מיני אנשי ספורט אלא מביא את הסיפור האמיתי ..
השב   •  11
40
הגבר21/11/10, 19:56
אפילו אם היו תובעים שווארמה ב1.4 אף אחד לא היה קורא לזה תביעת ענק
השב   •  00
39
מכביזם21/11/10, 19:50
ולא שאני לא אוהב את הקוף, הדוגריות שלו מוצאת חן בעיני,אבל יש גבול להכפשות. יש פה ליגת כדורסל לא רעה בכלל,שלא יבלבל ת''מוח.
השב   •  24
מכבי ליברפול21/11/10, 20:14
יש מכבי.
פה זה נגמר.
שאר הקבוצות משחקות מי תקבל פחות בראש ממכבי ותנסה לגנוב לה את האליפות במאי.
השב   •  10
38
רון21/11/10, 19:46

אומנם הוא קצת מגזים לפעמים, אז תגידו שהוא אפס וחלאה.די כבר לתבוע על כל דבר! 

השב   •  21
לירון דור21/11/10, 20:09
השב   •  00
37
בוזגלו21/11/10, 19:39
השב   •  10
36
אוהד ביתר!21/11/10, 19:36
קבוצת נשים של הפועל תל אביב עולה עם סגל של 5 שחקניות ועוברת בבקרה! תתביישו! יש נגדכם תביעות ואתם מחפשים להוציא מהקוף את הכסף? תעשו שיעורי בית כי תאכלו פה קנס פי 2 יותר גדול ממה שאתם דורשים!
השב   •  61
35
אוהד האוהד21/11/10, 19:35
בכלל לא חשוב מה הוא אומר. בסגנון שלו טמונה הרבה יותר משמעות מאשר בדברים עצמם. מח'' הזבל בעיריית גבעתיים מחכה לך, שמן
השב   •  29
מח'' הזבל עיריית גבעתיים21/11/10, 19:52
השב   •  00
34
אבי21/11/10, 19:34
רון תמשיך לעשות עבודתך נאמנה ואל תחת כי אלי סער שומר עליך מלמטה ואלוהים מעל.
יש לי רק בקשה אישית למרות שאתה גונב את מירב תשומת הלב בתוכנית תן גם לחבריך לפנאל להתבטאות.
השב   •  80
33
רונן21/11/10, 19:30
השב   •  50
32
מיקי מיכאלי21/11/10, 19:28
אדם הולך ברחוב ומלמל בקול רם:"איזה חרה של מדינה".עובר שוטר ושומע את האיש אומר זאת, רשם לו דו"ח והזמנה לבית משפט. הגיע האיש לפני השופט ששואל: "אתה אמרת חרה של מדינה"? משיב האיש:" כן כבוד השופט אמרתי, אבל לא אמרתי איזה מדינה". השופט מוציא זכאי את האיש, ובמקביל קורא לשוטר שרשם את הדו"ח שהיה נוכח בבית המשפט ונזף בו קשות על שבכלל קנס אותו. ביציאה מבית המשפט נפגשים השוטר והנתבע. והתבע אומר לשוטר: "אמרתי לך חרה של מדינה"?   חה
השב   •  110
רון הירוק (חולוניה)21/11/10, 19:50
אלה בגלל שכותבים חרא!
השב   •  41
נ.מ21/11/10, 19:57
השב   •  11
אורי21/11/10, 20:02
לפני שאתה מתקן אותו, תסתכל על עצמך. כותבים אלא!
השב   •  41
31
גיא מ.21/11/10, 19:26
עד שהתחלתי להבין שגם בעונה ה4. וה-5.וה-6. הבנאדם לא מוצא מילים חיוביות כל הזמן רק שליליות מסריחה שפשוט גרמה לי השנה לא להתקרב לתוכנית הזאת, רסקין ושאר המגוכחים האלה בתוכנית שמאלצים את השיחה להגיע למקומות של"ויכוחים". כמו שיש סמל של "לא לצפייה מתחת לגיל 14" צריך לעשות ליד התוכנית הזו "לא לצפייה לאנשים עם שכל"

בושה בראשותה של קופמן המשעמם
השב   •  32
אלון21/11/10, 19:49
השב   •  11
א.ר21/11/10, 20:10
חשבתי שאולי זה אני הגבתי כאן ושכחתי מזה.
מסכים לחלוטין - את העונה הזו של יציע העיתונות כבר בקושי יצא לי לראות. מדהים אותי איך הקופיף הזה מקבל במה ותמיכה מערוץ הספורט.
השב   •  10
30
דרוזי21/11/10, 19:25

השב   •  12
29
הרצל קביליו המלך!21/11/10, 19:23
יש גבול לכל פרובוקציה..
השב   •  1512
אלון21/11/10, 19:28
השב   •  44
ירון21/11/10, 19:30
השב   •  32
אלון21/11/10, 21:04
השב   •  10
28
הג''וקר21/11/10, 19:22
הוא הביע את דעתו. אז מה אם זה בצורה מגעילה. זה הסגנון שהוא בחר, ובזכות זה הוא כל כך מצליח. תסבירו לי בבקשה מתי הפסיקו עם הזכות לחופש הביטוי.
השב   •  82
27
אורי21/11/10, 19:21
כל מה שהוא אומר על איגוד הכדורסל, ההתאחדות לכדורגל וכל איגודי הספורט זה נכון. בכל מקום יש קומבינות, עסקנים  ופרוטקציות. התוכן של מה שהוא אומר הוא בוטה, אבל הדברים עצמם מאוד נכונים.
השב   •  241
יוסי21/11/10, 19:48
השב   •  12
אורי21/11/10, 19:58
גם שאול אייזנברג היה אחד ה"מומחים" בשחיתויות ועסקן סוג ז'', שזה בדיוק התאים לקבוצה שהוא ניהל.
השב   •  20
26
אייל סביליה21/11/10, 19:20

אין לי בעיה עם הקוף אבל את ערוץ הספורט צריך לקרוע על הזליגת התוכנים לערוצים לייב וגולד

השב   •  90
25
דן21/11/10, 19:20
לא ממש מפתיע שאוהדי הפועל תומכים באיש הברברי והדוחה הזה.
השב   •  414
יוסי בניון נשמה21/11/10, 19:54
ההיתי נותן לו לנהל לנו תמדינה ח הבן אדם לא שם על אף אחד והוא לא ישלם על התביעה הזאת שקל סתם מלכלכים עליו
השב   •  01
אחד שמבין עניין21/11/10, 20:57
דן עוף מהמדינה.
השב   •  00
24
שלומי21/11/10, 19:19
אש אתה תמשיך להגיד את הדברם הנכונים ולהעיר את הציבור.
השב   •  71
23
פראליה21/11/10, 19:18
יש עוד כזה דבר?

אה נכון, יש להם את זכויות השידור על גביע הדוקים לחתולי רחוב! וואי שווה לשלם להם כסף!
השב   •  96
הרצל קביליו המלך!21/11/10, 19:32
השב   •  50
רון הירוק (חולוניה)21/11/10, 19:48
בסוף האירני הפסיד לישראלי בגמר
השב   •  30
ארסנל21/11/10, 20:03
את משחקי ליגת האלופות בערוץ הכנסת אולי או בערוץ שאסור להגיד את שמו
השב   •  10
מכבי ליברפול21/11/10, 20:11
גביע הדוקים לחתולי רחוב.
ח
השב   •  20
22
שי21/11/10, 19:17
שי שני הביתה
השב   •  122
21
אמיר (מע''אר)21/11/10, 19:13

השב   •  80
20
אלון21/11/10, 19:13
השב   •  150
19
eli21/11/10, 19:13
השב   •  34
18
אריק21/11/10, 19:13
השב   •  24
17
אלי21/11/10, 19:13
השב   •  310
16
רונן21/11/10, 19:12
השב   •  131
15
מכבי ליברפול21/11/10, 19:12
קופמן צודק ב100%.
צורת ההתנהלות של איגוד הכדורסל היא ביזיונית והליגה הזאת לא שווה שקל.
מכבי צריכה לעבור לאדריאטית
ואת הליגה המביכה הזאת צריך לסגור.
 
השב   •  120
14
ג''אקו עראפת21/11/10, 19:10
כל מה שנאמר אמיתי אייזנברג ושי שני נו באמת תתפטרו קוף אתה תותח
השב   •  90
13
דניאל21/11/10, 19:09
שלכם כבר !
השב   •  21
12
עדי21/11/10, 19:08
השב   •  80
11
ארז21/11/10, 19:06
השב   •  170
10
אחד שמבין עניין21/11/10, 19:06
קופמן אומר את האמת! לא מסכימים? בעיה שלכם!
הכדורסל בארץ מזוויע והאיגוד עוד יותר! אז במקום לתבוע את קופמן (שבסה"כ עושה את התפקיד שלו ומבקר אתכם בתור איש תקשורת), כדאי שתשלמו לאוהדי הספורט בארץ על העוול שאתם עושים לספורט בכלל ולכדורסל בפרט.
השב   •  400
9
אמיר (מע''אר)21/11/10, 19:05

השב   •  40
8
אמיר (מע''אר)21/11/10, 19:04
אולי הגיע הזמן באמת להראות לנו שאתם לא כמו שמכנים אותכם ?! והבעיה לא קופמן ולא ערוץ הספורט הבעיה היא בזה שמכבי ת"א מפלצת ובולעת כל מי שבא בדרך בשחיטות שלה.אולי זה יותר חשוב ?!
השב   •  145
אורי21/11/10, 19:22
מושחתת ולא "מושחטת".
השב   •  26
נ.מ21/11/10, 19:55
השב   •  22
מה21/11/10, 21:44
בולעת את הכל? אליפות אחת בשלושת השנים האחרונות אומר לך משהו?
השב   •  00
איציק מ21/11/10, 22:30
השב   •  00
7
יודע דבר21/11/10, 19:04
רוץ לניר אלון. הוא דפי וההסתדרות יעזרו לך.
השב   •  22
6
דרור21/11/10, 19:04
אין עליך אתה מספר 1 אומר את הדברים האמיתיים ולפעמים לא לכולם נעים לשמוע אותה    רון כל הכבוד אני מאחוריך
השב   •  691
חכם חנוכה21/11/10, 20:03
השב   •  40
אלעד21/11/10, 20:34
מישהו נמצא מאוחורי אוהדי הפועל.
אני רואה שיש גם כמה אקטיביים אצלכם ולא רק פאסיביים
השב   •  40
5
רן אליאס21/11/10, 19:04
האיגוד באמת רקוב והליגה בכדורסל באמת לא מעניינת אף אחד אפילו אני לא מבין למה נתתי מזמני כדי לקרוא את הכתבה הזאת .
במקום להתעסק בתביעות תתעסקו איך לשפר את הענף המרקיב שלכם!
הביקורת באמת מוצדקת עד שהגיע למצב שצריך להשתמש במילים קשות שאולי זה היכנס להם לראש!
השב   •  380
4
שי21/11/10, 19:03
הרי התביעה הזאת מגוכחת, והכל נעשה על חשבון הציבור.
שי שני בושה תתפטר!!
השב   •  220
3
אמיר (מע''אר)21/11/10, 19:03
ברצוני הרב להודיע לך על ריקבון במבנה הדיבור שלך אתה פשוט דווחה כל אדם שרוצה לראות את הערוץ לכן צריך שאתה תשלם ולא הערוץ עצמו
השב   •  1041
2
המשיח21/11/10, 19:01
וכל אחד מתבכיין שמה, לא יכולי ם להתמודד עם האמת
השב   •  722
1
דימה21/11/10, 19:00

השב   •  73
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
/* LAST / NEXT ROUNDs */