יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:51

רוני לוי: הנשיא של סטיאווה אמר שהוא רוצה אותי

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיברנו עם המאמן שעדיין מחפש קבוצה ועסקנו במצב של מכבי ת"א. בן שמעון: "לא רצינו מחמאות"

|
אופירה אסייג ופיני גרשון בתוכנית הרדיו
אופירה אסייג ופיני גרשון בתוכנית הרדיו

אופירה אסייג ופיני גרשון מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

את התוכנית הערב פתחנו עם המצב הקשה במכבי תל אביב, אחרי הפסד שני ברצף ורביעי בסך הכל, הפעם לקרית שמונה בבית 1:0.

האוהדים הצהובים קראו לסמל הגדול, אבי נמני, להתפטר ומצד שני מחאו כפיים למאמן הקודם שלהם, רן בן שמעון.

אייל ברקוביץ' אמר על מצבה של מכבי: "אני מצטרף לקריאות של אוהדי מכבי, ביזיון ביזיון. השחקנים מבזים את המועדון. אלברמן מדוניאנין וקולאוטי לא מגיע להם ללבוש את החולצה של מכבי. הגלקטיקוס הביאו שלושה זקנים וחשבו ונעיר את המערכת".

על ההשוואה לעונת הגלקטיקוס בה שיחק ברקוביץ' עצמו, אמר: "הרווחנו 100 אלף דולר, הם מרוויחים הרבה יותר, אין מקום להשוואות. יש למכבי יתרון גדול על כל הליגה, יש להם הגנה מצויינת. כמו שכולם השתחוו כדי שנמני יגיע, אני מצפה שיכבדו את הסמל עד הסוף. זה נכון שהקבוצה לא מאומנת והשחקנים לא יודעים מה הם עושים על המגרש. אני מצפה מנמני לעלות ליציע ולתת ליוסי מזרחי מנדט מלא".

אבי נמני. נבדוק מה קורה במועדון הצהוב אחרי הבלאגן אמש (ליאור טימור)
אבי נמני. המון לחץ יש בתקופה האחרונה במכבי תל אביב (ליאור טימור)
 

בן שמעון: "אמרתי לשחקנים - אנחנו לא יוצאים עם מחמאות"
שוחחנו גם עם הצד המנצח מהצפון ושמענו קצת על איך מורידים לקרקע קבוצה עם תקציב מינימלי שממוקמת במקום הראשון בליגת העל. מאמן המוליכה, רן בן שמעון, אמר בתוכנית: "מבחינתי אנחנו לא גימיק, יש קבוצה טובה. אני לא יכול להגיד שככה חשבתי שיהיה מלכתחילה, אבל זה נדבק יותר משבוע לשבוע. אם נמשיך את המומנטום, אז המטרה העליונה היא פלייאוף עליון, זו מטרה רחוקה מאוד. יש 3-4 קבוצות שיהיו שם, לכן יישארו שני מקומות, אני מקווה שאחת מהן תהיה קרית שמונה, אבל קודם נראה מה יהיה מול מכבי פתח תקווה".

"אין ספק שמבחינת ניטרול הלחצים והקשיים, בקרית שמונה אין לחצים, אבל לפעמים זה מרדים. צריך להביא דברים מהבית כדי להעיר את העניין. מאמנים שמפסידים, יש להם בלאגן. הפסטורליות יכולה ללכת לימין ולשמאל. הלחצים של איזי הם יפים, יש לחצים, אבל הוא נותן סביבת עבודה מאוד נוחה והוא נותן את הכלים להצליח", אמר מאמן קרית שמונה.

רן בן שמעון (יניב גונן)
רן בן שמעון: "אין את הלחצים בקרית שמונה, אבל איזי לוחץ בצורה טובה" (יניב גונן)
 

"לפני מכבי והפועל ת"א אמרתי להם שאנחנו לא יוצאים עם מחמאות ותוצאה לא טובה. המשחק אתמול לא היה אחד הטובים שלנו, אבל היה הרבה מאוד כיפוי ודברים שאין בסטטיסטיקה. צריך להשתפר כדי להישאר במקום הזה. זה סדר העולם וככה צריך להיות, לא מפריע לי שלא מתייחסים אצלנו. מכבי מועדון מעניין, הייתי שם", הוסיף מאמן המוליכה.

מאמן קרית שמונה הוסיף: "אין ספק שמכבי מעניינת, התקשורת זה גופים כלכליים. אני אומר לשחקנים לא להיות ממורמרים. עד עכשיו לא היתה טלוויזיה בקרית שמונה, היחידים שהפסידו זה הצופים. לא מעניין את איזי הפרסומת לעשות את החברה שלו יותר גדולה דרך הקבוצה. הוא מסתדר עם העלויות ואוהב את המועדון מעמקי נשמתו. הוא רוצה טניס, כדורסל, מאמץ תזמורת של 30 נגנים, בית תמחוי, תיאטרון. זה סבבה לאללה, אין לזה סוף".

איזי שירצקי (עמית מצפה)
איזי שירצקי. "לא מעניין אותו פרסום, רק שהקבוצה תהיה טובה" (עמית מצפה)
 

"אני חושב שאברהם יישאר. הוא יודע איך להוציא אותם ואני חושב שיש לו את הכלים. אני משוחד, אל תקשיבו לי, אני לא אומר אמת בעניין הזה", אמר בן שמעון לסיום על חברו ומורו, מאמן ווסטהאם.

רוני לוי: "אני יותר קרוב לסיטאווה מאשר למכבי ת"א"
המאמן, רוני לוי, עשוי לחזור בקרוב לאימון ברומניה, בסיטאווה בוקרשט. לוי אמר בתוכנית: "עכשיו אני בישראל. היה לי פרק מצוין ברומניה ועשינו הצלחה יוצאת מן הכלל. העונה התחילה עם סגירת הברז של בעל הבית ונאלצתי להיפרד, עכשיו אני בחופשה. סטיאווה זה מועדון גדול ברומניה ועשה דברים יפים מאוד באירופה. זה מחמאה להיות אחד שיש לו סיכוי לעבוד שם:.

"הנשיא הקודם חתם בסיטאווה ובקיץ הוא אמר שהוא רוצה אותי כמאמן. הקבוצה ככה וככה. אני לא אכנס לצוות ברומניה, אולי בספרד או אנגליה זה מעניין. אני לא מחכה לכישלונות של אחרים, אני מחכה להזדמנות ורואה כדורגל בארץ. עדיין לא שמעתי משהו ממכבי תל אביב. ניצחון אחד מכבה את כל השריפות, אני לא רוצה לחיות מכישלון של אחרים, אני אמצא את המקום המתאים לי", אמר לוי.

רוני לוי (ONE)
רוני לוי: "הנשיא הקודם אמר בקיץ שהוא רוצה אותי ועכשיו הוא חזר"
 

"ברומניה היו לי אפשרויות שפסלתי, אני לא אקח כל קבוצה, אני יותר קרוב עכשיו לרומניה מאשר למכבי. בכל דבר החיים לומדים, במשחק הראשון שלי במכבי פ"ת ניצחנו את מכבי חיפה, אבל התזמון שהגעתי לשם לא היה טוב. במכבי ת"א יש צוות שאני מעריך כאנשי מקצוע מצויינים. כרגע הכל זה סוג של ספקולציה, אני צריך סבלנות ויש לי הרבה", אמר המאמן על עתידו ברומניה.

לסיום, רוני לוי סיפר מה דעתו על הקרב על האליפות בישראל: "סימה מרוצה כי היא מבלה איתי יותר, כשאין לי עבודה מלאה בכדורגל. מכבי חיפה היא מועמדת טבעית, או הפועל ת"א יקחו אליפות. בשלב הזה, למכבי יש פוטנציאל ועם הקיזוז יש גם להם סיכוי, אז זה חשוב באיזה מצב יגיעו 3 הגדולות לסיום הליגה, אולי יהיה כושר פחות טוב בסוף לאחת מהקבוצות".

אברהם גרנט (GettyImages)
אברהם גרנט. החבל מתבדק (GettyImages)
 

שי שני: "אני לא יודע למה ארגון השחקניות מתנהג ככה"
ניר אלון, יו"ר ארגון השחקנים, אמר בתוכנית: "פנינו לאיגוד הכדורסל על מנת להגיע למשא ומתן, האיגוד בחר שלא לדבר איתנו, משיקוליו שלו. על ההסכם חתומות קבוצות ליגת העל וארגון השחקנים. אני מכבד את האיגוד, אשמח אם האיגוד יצטרף להסכם שלנו. יש הסכם, אם האיגוד רוצה לצרף את החתימה אנחנו נשמח. אני פניתי לאיגוד והוא לא רוצה לשבת איתי, מה אני יכול לעשות?".

"המטרה היא לא להגיע לשביתה, אנחנו רצינו להתדבר ולהגיע להבנות. גם אחרי שחתמנו עם הקבוצות, דובר האיגוד הוציא את ההודעות. אני באתי ברוח טובה, ההסכם טוב. לא מחממים אותי, השחקניות ביקשו ממני להצטרף בסוכות, שננהל מאבק ונגיע להסכם".

"אני נבחר על ידי השחקנים והשחקניות, לא על ידי שי שני. אנחנו גוף עצמאי, בלתי תלוי. אני לא רוצה כלום, יש לנו הסכם והשחקניות מרוצות, האיגוד יצטרף בהמשך, אני מקווה שהם יחתמו על ההסכם. מגדילים את הליגה, אבל אומרים שאין מספיק קבוצות טובות. גם הקבוצות, גם האיגוד וגם הארגון צריכים להיות חתומים. איגוד הכדורסל הוא הרגולטור, אבל פועל בשם הקבוצות שחתמו איתנו על ההסכם".

ניר אלון (אמיר לוי)
ניר אלון: "המטרה היא לא להגיע לשביתה, אלא להתדברות" (אמיר לוי)
 

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, הוסיף: "שמעתי על ההסכם בחמישי בערב, רציתי לראות את ההסכם. הנייר שיש זה לא הסכם, אני לא מבין מה קרה פה, ניר אלון לא חתום ולא השחקניות ולא ההסתדרות. יצאה הודעה מסודרת, דובר האיגוד הודיע שנפגשו ראשי הקבוצות עם שחקניות והגיעו להבנות, אנחנו תומכים בזה. הלוואי שהוא היה שותף להחלטות שלנו, עם פנסיה ושחקניות ישראליות על המגרש".

"בנושא הזרות, כתוב בנייר הזה, שהוא לא הסכם. לא הבנתי את הקטע, אנחנו בעד התדברות, אבל לבוא ולהגיד שהשיגו חוק רוסי בהסכם. אני לא בוחן נזק כליות, אבל אני לא מבין מאיפה הוא המציא את הדבר הזה. הם הכריזו על שביתה כי החלטנו על חוק רוסי והחלטה גזענית בין אירופיות ואחרות, גם היום אפשר 4 זרות, לא משנה מה הצבע שלהן, על זה הכריזו שביתה".

שי שני (דרור עינב)
שי שני: "אשמח אם יהיה הסכם, אבל זה מצוץ מן האצבע" (דרור עינב)
 

"מהפלייאוף יהיה אפשר רק 3 זרות על המגרש. הודעתי שהשביתה היא מיותרת וחסרת טעם, גם השחקניות הבינו את זה. אני אשמח אם יהיה הסכם, אבל זה הכל מצוץ מן האצבע. אנחנו דאגנו לפני שנים שתהיה חובת תשלום פנסיה, מה הוא פתאום קפץ. שניר אלון לא יכתיר לעצמו כתרים. ההסתדות צריכה לשמור על הזכויות ואנחנו נקבע את החוקים. קטונתי מלהבין למה הוא עשה את זה".

עסקנו גם בליגה האנגלית ובמצבו של הנציג שלנו בווסטהאם, אברהם גרנט, שהפסיד לליברפול אתמול 3:0. הכסא המתנדנד של המאמן מפתח תקווה מסרב להתייצב גם בתום 14 משחקים.

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים את דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי - גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */