יום רביעי, 02.04.2025 שעה 22:42
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

ישראל בין חמש המועמדות לארח את יורו 2013

ההתאחדות ברשימה הסופית. המשחקים עשויים להיערך באצטדיונים החדשים. גם אנגליה, צ'כיה, וויילס ובולגריה מועמדות. לוזון: "נעשה הכל"

|
האצטדיון החדש בחיפה. היורו ייערך בישראל?
האצטדיון החדש בחיפה. היורו ייערך בישראל?

האם אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2013 תתקיים בארץ? ההתאחדות לכדורגל הגישה לאופ"א מועמדות לארח את היורו בעוד שנתיים וישראל היא אחת המתמודדות המובילות לקבל את האירוח.

לטורניר עצמו יעפילו 7 נבחרות, אליהן תתווסף המארחת שתעלה אוטומטית, כך שאם ישראל תזכה באירוח, היא תשתתף ביורו לנבחרות צעירות לראשונה מאז 2007.

אלא שלצד הבקשה של ההתאחדות, יש מועמדות נוספות. כאלה הן אנגליה, צ'כיה, בולגריה ו-וויילס, שבדומה לישראל, גם הן לא אירחו מעולם את הטורניר ומעוניינות לעשות זאת בפעם הראשונה.

במטרה להגדיל את הסיכויים לארח את הטורניר היוקרתי, בבקשה שהוגשה על-ידי ההתאחדות לאופ"א, נכללו גם המגרשים העתידיים שבנייתם אמורה להיות מושלמת עד קיץ 2013 - בחיפה, בנתניה ובפתח-תקווה. בנוסף, כללו בבקשה גם את אצטדיוני בלומפילד, רמת-גן וטדי.

זו הפעם השניה ברציפות שההתאחדות מבקשת לארח את היורו לנבחרות צעירות אחרי שעשתה זאת גם לקראת הטורניר בעוד שנה, אלא שדנמרק זכתה באירוח בסופו של דבר.

אצטדיון נתניה (ONE)
האצטדיון החדש בנתניה. בנייתו אמורה להסתיים עד 2013
 

ההחלטה הסופית על המדינה שתארח, נדחתה מחודש דצמבר לינואר ותתקבל במסגרת ישיבה של הוועד הפועל של אופ"א, שהיתה אמורה להתקיים בצ'כיה, אך הועברה למקום אחר מכיוון שהיא אחת המועמדות.

אם ישראל לא תארח לבסוף את הטורניר, היא תשתתף בפברואר, אחרי שתיוודע זהות המארחת, בהגרלת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרות ישובצו ל-10 בתים, אלו שיסיימו במקום הראשון בכל בית, יחד עם 4 הסגניות הטובות ביותר, יעפילו לשלב הפלייאוף, ממנו יעלו 7 נבחרות ליורו.

לוזון פלאטיני (דרור עינב)
אבי לוזון עם פלאטיני. יביא את היורו לארץ? (דרור עינב)
 

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, אמר ל-ONE בנושא: "אנחנו עושים הכל כדי לזכות, אבל גם בפעם שעברה הגענו לגמר עם דנמרק".

לכתבה זו התפרסמו 267 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 267 תגובות ב-148 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
148
אדום16/11/2010 13:45
השב   •  00
147
המלך16/11/2010 13:19
השב   •  00
146
מישה החרשן16/11/2010 12:57
טובב אחי, אחד המצחייקים!!
השב   •  00
145
יואב16/11/2010 12:35

מי זה החדרתי החכם הזה שחשב לבנוצ אצטדיון מול בית קברות!? מישהו מחדרה יודע.?

השב   •  10
144
ליברפול באנגליה.16/11/2010 12:34
אני בן 21 מאז שאני בן 7 אמרו לי שיהיה איצטדיון חדש. רוביק ת-ת-ע-ו-ר-ר אתה כל הזמן מתגאה בכך שיש לך זיקה למועדון , אז לפני שכל האיצטדיונים מוכנים, תתעורר.
השב   •  00
143
איך נארח איך ? חצי גמר בחורבה?16/11/2010 11:50
השב   •  00
ריזו16/11/2010 12:57
השב   •  00
142
זיו16/11/2010 11:00
טעיתם גם בכותרת וגם בתאריך 1/4 היה יותר משכנע לכותרת שכזו, ועדיף גם אם יש מעט ציניות בכותרת ושים אותה במדור הבדיחה השבועית, יחד אם אותה כותרת לפני 12 שנה שישראל תארח את אוליפיאדה. מכבייה זה המקסימום שיודעים לעשות ומזל שזה חובבני. כמו כל הספורט בארץ
השב   •  30
141
יהלום16/11/2010 10:08
כאילו למה לא מהתחלה לבנות את כל היציעים למה לחכות? איפה הביתיות אם אין שערים מאחורי השער? איפה האקוסטיקה פה איפה להלחיץ את השוער של היריבה ולעודד את השוער שלך ? לעזזל נראה כזה לא ביתי כמו בראשון לציון ממש ככה גועל נפש פשוט אם כבר בונים תבנו ישר עד הסוף אז יהיה מוכן חצי שנה שנה אחרי אבל לא 10 שנים אחרי
השב   •  00
140
אבי16/11/2010 08:24
האצטדיון של נתניה יכיל 16,000 ולא 24,000. זה אצטדיון של הקבוצה שלך לפחות תדע מה בונים לך.
השב   •  00
139
אופק16/11/2010 08:03
לייק אחינו אהבתי תשמעו המגרש הכי מתאים הוא לא בישראל עדיף
השב   •  00
138
יאללה ישראל16/11/2010 06:37
האיצדיון של חיפה הכי טוב בארץ(החדש)
וגם האיצטדיון של נתניה יהיה טוב יכיל:24,000 מקומות וטדי ישאר איך שהוא עם 22,000 מקומות
השב   •  02
חיים16/11/2010 10:42
השב   •  00
137
רון16/11/2010 01:27
השב   •  01
136
גל16/11/2010 01:22
תארו לכם גמר היורו יערך בקופסא יהיה פשוט נפלא 7 אלף אוהדים יהיה פשוט הרגשה מצויינת לשבת על קרטונים ביציע
השב   •  12
135
אתמר16/11/2010 00:44
השב   •  21
134
עומר15/11/2010 23:51
אבל הסיכויים לא נראים ממש לטובתנו
השב   •  01
133
שמש15/11/2010 23:36
השב   •  01
132
כפיריניו15/11/2010 22:45
לא סובל תעסקן הזה
השב   •  32
131
מכביסט מהדרום15/11/2010 22:40
בדיחה לא מוצלחת נו באמת.. קודם כל, אנחנו אחת המדינות השנואות בעולם לצערי כרגע. מי יבוא לכאן בכמויות, ויותר מזה, בחים האירופאים האנטישמים לא ייתנו לנו לארח. דבר שני, בשביל שזה יתחיל להיות קצת הגיוני, ישראל תצטרך להשקיע מיליארדים בבניית לפחות 6 איצטדיונים מרשימים שגם בחיים לא יחזירו את ההשקעה האדירה בעזרת ההכנסות מהלוזון ליג המעפאנה. בקיצור, בדיחה רעה מאוד. אני כבר שומע ילד אומר לחברו אתה בא למקיף ה''? יש היום הולנד נגד פורטוגל ואחר כך כדוריד נערים א''..
השב   •  12
130
בית"רי15/11/2010 22:34

גשר להולכי רגח לא יודעים לבנות
טורניר להתעמלות לא יודעים לארגן
ועד שייסמו את האיצטדיונים יהיה 2024

השב   •  02
129
גבי15/11/2010 22:24
השב   •  02
128
אוהד15/11/2010 22:24
מה אתם חושבים באטפ"א טיפשים? גם ל2011 הגשנו מועמדות עם האצטדיונים בפ"ת ונתניה ואף אחד מהם עדיין לא גמור.
חיפה החדש - גדול מדי ולא יהיה גמור עד 2016 לפחות אז על מי עובדים?
גם ר"ג גדול מדי ולא מתאים.
ליורו צעירות צריך איצטדיונים כמו בלומפילד - קופסאות של 15 אלף מקומות. ובארץ יש רק אחד כזה - בלומפילד
כל השאר על הנייר
השב   •  02
127
טוביה שוורצמן15/11/2010 22:00
אבל ברגע שיחזרו לקוי 67 אז זה יהיה ראוי, אבל בשביל לוזון היקר אני מוכן שיארחו אבל רק בשביל לוזון המלך
השב   •  591
אורי צדיק15/11/2010 22:39
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  70
איציק מ15/11/2010 23:44
השב   •  20
חיים16/11/2010 00:01
לך תעשה חמוצים יאנרכיסט מסכן
והכי חשוב שיאנסו אותך ישמעאלים
ימחק שמך מישראל טוביה שוורצמן
סורר ישראל אתה
כמו כל אוהדי הפועל שדיברו רע על הכותל
השב   •  181
o.k16/11/2010 00:04
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  70
דן16/11/2010 08:00
בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה
השב   •  20
פתים16/11/2010 11:26

התוספת: בשביל לוזון המלך הפילה

השב   •  01
דולף זיגלר16/11/2010 22:02
מתחזים נמאסתם!
השב   •  00
126
אושרי מורד15/11/2010 21:59
אחלה אצדיון..!
השב   •  131
125
הגבר15/11/2010 21:47
השב   •  00
124
הגבר15/11/2010 21:46
אתה חי בסרט עזוב..
השב   •  01
123
הגבר15/11/2010 21:45
השב   •  22
122
הגבר15/11/2010 21:44
השב   •  00
121
הגבר15/11/2010 21:44
השב   •  01
120
הגבר15/11/2010 21:43
השב   •  00
119
זרח התלמי15/11/2010 21:42
אין נבחרת אירופית שתסכים לשחק באצטדיון טדי.
חוצמזה,להתבסס -במדינת  ישראל  2010- על אצטדיונים שאינם קיימים, כאלו שבנייתם "אמורה להסתיים" עד למועד הטורניר - זה דבר מופרך והזוי.
השב   •  11
118
הגבר15/11/2010 21:40
הפועל תמשיך בבלומפילד שגם אותו היא לא ממלאת.

ובני יהודה תחזור לאיצטדיון השכונה .שהוא מאוד ביתי והוא מביא לה הרבה קהל..
השב   •  01
117
הגבר15/11/2010 21:38
כמה קהל נראה לך שבא ליורו של הצעירים ?

מבחינת מקומות ישיבה אפשר לארח את זה גם במתקנים שקיימים היום..
השב   •  00
116
כתומי15/11/2010 21:31
זה אם נארח אותו
השב   •  51
חיפה15/11/2010 21:43
השב   •  20
115
אבי15/11/2010 21:19
זה יורו לצעירים, למה לשקר?
חוץ מזה אין בארץ אף איצטדיון ברמה, בארה"ב איצטדיון מלפני 50 שנה נראה יותר טוב מבלומפילד או רמת גן. יש שירותים, יש מסעדות, יש שטיחים, יש טלויזיה, יש גג, מה יש בארץ?
 
השב   •  30
114
אין15/11/2010 21:17
 אל אל ישראל
השב   •  20
113
אושריי15/11/2010 20:58

השב   •  40
112
עודד15/11/2010 20:44
נראה קצת כמו טוסטר
השב   •  304
חיים15/11/2010 21:04
באמת נראה כמו טוסטר יאללה אחי איזה דמיון
השב   •  91
משה רבנו15/11/2010 21:14
השב   •  40
רוי15/11/2010 21:23
השב   •  50
אייל גלברג16/11/2010 00:45
אכן ירגישו שם כמו בטוסטר תאמינו לי.
השב   •  60
בדואי אוהד עתיק אצטדיון ע"ש אבי רן ז"ל ולא סמי עופ16/11/2010 08:18
השב   •  10
טוביה שוורצמן16/11/2010 08:28
וגם הקבוצה הירוקה העלובה לא שווה שקל וחצי. בלי בוקולי, דוידוביץ'' וקטן, הם היו חזק במאבקי תחתית!
ואז יהיה להם זמן להכין טוסטים טעימים לאוהדים שלנו שנבוא במשחקי גביע להביס אותם כי הם יהיו בלאומית
השב   •  04
111
גיל15/11/2010 20:29
הייתם מקום שלישי
השב   •  10
110
אש15/11/2010 20:29
השב   •  23
109
רון15/11/2010 20:24
אם בכלל
השב   •  00
108
רונן15/11/2010 20:11
השב   •  24
107
בלונדי15/11/2010 20:10
השב   •  40
106
בלונדי15/11/2010 20:07
לא חבל על האצטדיונים שישארו אחרי אירוח האולימפידה ?
השב   •  00
105
חיים15/11/2010 20:05
השב   •  71
104
חיים15/11/2010 20:04
יבנו מגרש כדורגל באוסישקין  וגם שם לא יהיה מספיק מקום
החניון תפס את כל השטח
השב   •  71
103
חיים15/11/2010 20:02
איפה בדיוק יארחו לי קהל?
וואלה בנתניה זה הכי מצחיק הם בונים לי אצטדיון חדש מראש עושים 12 אלף צופים
איזה יורו בדיוק נארח? גם אם תבנו בכל הארץ אתם מדברים פה על קבוצות שמביאות מלא קהל מחוץ לארץ
עזוב סתם זרקו לכם כתבה
השב   •  43
חיפה15/11/2010 20:54
זה יורו לעד גיל 21! רק ליורו בוגרים יש קריטריונים של מעל 30 אלף לאצטדיונים הכי קטנים. ליורו עד גיל 21, לא צריך אצטדיונים גדולים!
השב   •  30
אדום לעד15/11/2010 23:40
ככה שלא צריך שיהיו אצטדיונים כאלה רציניים.
דבר שני, החיפאי מעלי צודק, ודבר שלישי, אחרי השלב הראשון של ה-12 אלף הולכים להרחיב לכם את האצטדיון תוך כמה שנים לפי 2.
השב   •  00
102
רד15/11/2010 20:01
ראש העיר שלנו חולם בהקיץ..
תכננו לנו את האיצטדיון עוד לפני שחשבו על טדי!
בסוף יבנה אחרון!
השב   •  30
101
רונן הירוק :) ..15/11/2010 20:00
אפשר לארח את המשחקים ביורו באצטדיונים - טדי , בלומפילד , המגרש החדש של חיפה , המגרש החדש של נתניה , קריית אליעזר ..
אלה ה5 אצטדיונים הכי גדולים בארץ שאפשר לארח בהם ..
טדי בינתיים עד לסיומו של סמי עופר האצטדיון הכי יפה וארופאי ..

השב   •  11
100
רון15/11/2010 19:58
אם לוזון מצליח להביא את זה לארץ, זאת תהיה הפעם הראשונה שאני יעריך אותו
השב   •  91
99
הגרעין החדש15/11/2010 19:57

3:0 שלנו היה טוב
 

השב   •  20
98
טרקו15/11/2010 19:48
שתוק שתוק בלומפילד אחד האיצטדיונים
השב   •  41
97
אוסישקין15/11/2010 19:47
השב   •  10
חיפה15/11/2010 20:52
השב   •  01
96
בית"רי מרחובות15/11/2010 19:44
איפה נארח בקופסא??
בוסרמיל??
בר"ג??
בקרית אליעזר??
אפילו להשתין כמו בנאדם אי אפשר.
השב   •  81
Lion15/11/2010 19:51
השב   •  11
חיים15/11/2010 20:03
עוד מעט 5 שנים
בדיחה מהלכת הלוזון הזה
השב   •  20
אדום לעד15/11/2010 23:43
טרנר הבטיח אצדיון חדש עוד מתחילת הקדנציה הראשונה שלו, ועכשיו דנילוביץ'' אותו הדבר.
אפילו את פתיחת היכל התרבות החדש דחו באיזה 3 שנים לפחות.
עד שמשהו שהוא לא מרכזי קניות יזוז בעיר הזאת יקח שנים.
השב   •  10
95
חיפאי ירוק15/11/2010 19:30
כשנערך בחירות למדינה המארחת לאליפות הקרובה ב-2011 הפסדנו בקולת ספורים לדנמרק. עם אצטדיונים חדשים ומודרניים שייבנו עד 13'' אפשר לארח טורניר כזה: יהיה לנו מבחר של אצטדיונים ברמת האליפות (שהיא עד 21 ולא כל כך פופולרית)
רמת גן: 42,000
סמי עופר בחיפה: 32,00
בלומפילד (שעד אז ישופץ ויוגדל, כבר יש תוכניות שבקיץ הבא יעשו את ההגדלה): 17,500
עירוני בנתניה: 24,000
טדי: 21,700
פ"ת: 12,000
ב"ש: 16,000
השב   •  80
בית"ר15/11/2010 19:52
השב   •  31
חיפה15/11/2010 20:52
השב   •  00
יובה וחיפה15/11/2010 21:50
בונים יציאה דרומי.ומגדילים ל31,000
השב   •  11
חיים15/11/2010 22:59

24 זה אופציה להרחבה אחרי שיבנה המגרש עם 12 אלף צופים
חוץ מזה החוקה דורשת מעל 12 אלף צופים אז תפסול כבר כמה מקומות פה שכתבת

השב   •  00
94
הציוני האחרון15/11/2010 19:30
סוף סוף למועדון אם הכי הרבה אוהדים בישראל (על פי כל הסקרים שנה אחרי שנה) יש איצטדיון ברמה עולמית!!

איזה יפה הוא!

סוף סוף איצטדיון בישראל ברמה באמת עולמית! ללא שום רגשי נחיתות מאף איצדיון!!
השב   •  140
93
לירן15/11/2010 19:14
השחקנים ימותו מחום .. לא נראה לי שניתן לארח טורניר נוער באמצע הקיץ פה
השב   •  00
92
אני15/11/2010 19:13
אם אנחנו נקבל את הטורניר אז בדוק עד 2013 יהיו האיצטדיונים החדשים אז רק בגלל זה..
אבל גם אפשר ללכת לראות איזה משחק ככה..
השב   •  00
91
שלומי15/11/2010 19:13
כמה מקומות יש באצטדיון החדש של חיפה?
השב   •  00
איליה15/11/2010 20:22
32אלף אחי
השב   •  41
משה רבנו15/11/2010 21:15
השב   •  21
90
יהונתן שקיבאי15/11/2010 19:09
זה יהיה מבורך
השב   •  20
89
Fernando "El Niño" Torres15/11/2010 19:00
בדיחה טובה.
השב   •  00
88
MTA15/11/2010 18:50
לפי דעתי במקום אצטדיון חדש תביאו אוהדים חדשים.. כי בקושי את קרית אליגזר אתם מצליחים למלא.
השב   •  44
משה רבנו15/11/2010 19:45
יש אצטדיון חדש בעכו
השב   •  20
87
יהלום15/11/2010 18:46
מה אפשר לעשות =\
השב   •  10
חיים16/11/2010 10:48
תשלח את מעבי דגני קרופניק מאור וצ''קטיאני לעזור בבניית האצטדיון מילה שלי תוך שבוע הכל עומד
ההנהלה חייבת להבין בשביל שיבואו אוהדים הם צריכים בעונה שיש אצטדיון לקחת אליפות
השב   •  00
86
שומשום15/11/2010 18:40
היורו ב-2011 בדנמרק יהיה כולה ב-4 אצטדיונים, אחד בגודל של 20 עלף מקומות והשלושה האחרים בגודל של 10 אלף. ככה שלא צריך פה איזה וומבלי בשביל לארח את הטורניר הזה, טדי, החדש בנתניה, החדש בפתח תקווה ובלומפילד מספיקים. החדש בחיפה גדול מדי, לא יצליחו למלא אותו בשביל זה.
השב   •  20
85
דני15/11/2010 18:40
וואו היה לי יום חרא עד עכשיו הבדיחה שלכם קצת גרמה לי לשפר את מצב הרוח ח
השב   •  10
84
בלו15/11/2010 18:35
השב   •  20
83
לוזון תתעורר "חלומות בספמיה"15/11/2010 18:30
השב   •  21
אני15/11/2010 23:31
האיצטדיון של ב"ש בין הטובים בארץ למרות שהוא גרוע אז מה אתה מדבר כאילו בלומפילד זה איזה קאמפ נואו
השב   •  01
82
Or15/11/2010 18:25
בכתבה התכוונו ליורו 2013 לנבחרות הצעירות ולא לנבחרות הבוגרות!
השב   •  40
חיים16/11/2010 00:04
לך תעשה חמוצים בשוק
השב   •  10
81
מצחיק15/11/2010 18:25
יש לי רק שאלה אחת: למה אתם לא קוראים לפני שאתם מגיבים זה יורה של צעירות ולא. יורו שנבחרת ישראל לא תגיע אליו (לצערי)
השב   •  20
80
ברוך לוי15/11/2010 18:19
אתם יודעים למה לא נארח אף פעם טורניר גדול (כן יורו עד גיל 21 זה גדול) , בגלל שאתם קטני אמונה אפילו חסרי אמונה. אם רק תאמינו כל מה שתרצו יתגשם וברור שאתם רוצים שאיזה מונדיאל או יורו יהיה בארץ גם אם אין איצטדיונים, בסוף יהיו לא סתם בונים , מה אתם חושבים שיפרקו את מה שהתחילו לבנות מה זה לגו? מי שמאמין לו מפחד !
השב   •  51
79
לידור15/11/2010 18:19
אני מבין אותם,
הבטיחו להם כבר לפני יותר מ7 שנים איצטדיון,
והם אוכלים קש זה מתסכל אני מניח.
בהצלחה אל תכנעו
השב   •  60
78
ירוק תוצרת חיפה15/11/2010 18:14
זה לא יורו של הנבחרות הבוגרות זה לנבחרות צעירות ותמיד נבחרות צעירות הם שנה אחרי הבוגרות יאהבלים
השב   •  31
77
15/11/2010 18:13
השב   •  10
76
אדום עולה15/11/2010 18:11
השב   •  00
75
בן15/11/2010 18:05
מדובר על יורו לנבחרות צעירות.כלומר לוזון יהיה מאמן ביורו ואז תנחשו איזה נבחרת הוא יקבל נכון הבוגרת
השב   •  10
74
נתי15/11/2010 17:56
מי שחושב שצריך לארח באדי - כחול מי שחושב שבבלומפילד - אדום
השב   •  7632
כחוליגן15/11/2010 18:13
צריך באיצטדיון ראש הזהב על שם נחום סטלמך
השב   •  12
חיפה15/11/2010 19:10
השב   •  32
73
עכואי15/11/2010 17:50
השב   •  03
שרוף על ריאל15/11/2010 18:25
השב   •  00
גמל אדום15/11/2010 20:44
השב   •  00
72
אדום מהדרום15/11/2010 17:49

לפי הכתבה הזאת ,אולי בשנת 2022

השב   •  33
חיפה15/11/2010 19:24
השב   •  00
גמל אדום15/11/2010 20:43
הוא כן אני גר בב"ש ליד האיצטדיון שבונים משהו כמו 5 דקות משם ולפני כמה ימים הייתי שם וראיתי שיש התקדמות
השב   •  00
71
מישהו15/11/2010 17:48
מה ? אתה גיי ?!
השב   •  20
70
עידן15/11/2010 17:48
השב   •  24
קוף ג''15/11/2010 18:18
אתה מדבר על של הבוגרים הם מדברים על נוער
השב   •  10
צהוב15/11/2010 18:24
היורו שלא נגיע אליו יהיה ב 2012 , זה של הצעירה יש סיכוי שנגיע זה ב 2013
השב   •  10
69
מכבי15/11/2010 17:46
אולי תמשוך את הארופאים עוד קצת ותזמין אותם להגיע לצפות במשחקים מהליגה .. אולי איזה משחק רדיוס קטן שיבינו לאן הם מגיעים
השב   •  10
משה רבנו15/11/2010 19:50
השב   •  01
68
טל15/11/2010 17:44

השב   •  00
67
דניאל15/11/2010 17:44
למי שלא יודע ישראל הייתה בין שתי המועמדות הסופיות לארח את יורו 2011 לגילאים עד 21
השב   •  30
66
מומי שיר-אל15/11/2010 17:41
את האצטדיון במתניה כבר בונים 5 שנים והוא לא גמור, ושם יש רק 10000 מקומות. איפה נארח את המשחקים באורווה או במכתש? 
חשבתי שיש יובש. איפה לוזון משיג את החומר שלו?
השב   •  30
חיפה15/11/2010 19:23
השב   •  40
יוני16/11/2010 12:36

השב   •  00
65
מכבי חיפה15/11/2010 17:39
גמר יורו: ספרד - גרמניה אצטדיון: וינטר חוץ מסמי עופר שבע''ה עד אז יהיה מוכן טדי ובלומפילד אף אצטדיון לא יתאים לארח משחק של דנמרק לוקסמבורג אם זה במסגרת היורו. . . לפחות אם זה יהיה כאן אז נעלה אוטומטית לשלב בתים בלי בושות
השב   •  00
64
יוסי15/11/2010 17:38
השב   •  00
63
נתי15/11/2010 17:37
בכל זאת בהצלחה לנבחרת!
השב   •  00
גבי15/11/2010 22:23
השב   •  00
62
שונא הפועל15/11/2010 17:37
השב   •  20
61
רועי15/11/2010 17:36
אחינו קבל עדכון המגרש בנתניה יצא בהרבה לפועל לפני ביצוע העבודות למגרש בפ"ת אז אם אתה לא מעודכן יהיה בפ"ת מגרש חדש ומוכן לקראת סוף העונה הנוכחית
השב   •  10
אדום15/11/2010 20:12
אבל לאיצטדיון בנתניה אין קבלן כרגע
הקבלן המקורי שהתחיל את העבודה רצה יותר כסף באמצע העבודה העירייה והטוטו לא הסכימו לשלם וערימת בטון עומדת שם בלי שאף אחד נוגע בה כבר 3 שנים
השב   •  00
חיפה15/11/2010 20:51
הם כבר עשו מכרז למועמדים ועכשיו הם בודקים איזה הצעה של קבלן לקחת.
השב   •  00
60
מתן15/11/2010 17:30
השב   •  132
59
Tetris15/11/2010 17:28
זה יורו לא מונדיאל!
אני זוכר שפעם שאלתי משהי מהי בירת ספרד והיא ענתה לי "ארגנטינה" הבורות של הילדים היום
אם תשאל אותם באיזה יבשת נמצאת אנגליה אחוז לא קטן מהם לא ידע את התשובה
ואחי לידעתך ארגנטינה נמצאת ביבשת אמריקה
סתם שיהיה לך לידע כללי
השב   •  120
דביר15/11/2010 17:59
ארגנטינה נמצאת ביבשת דרום אמריקה יש הבדל
השב   •  02
לא היורו האמיתי15/11/2010 18:26
השב   •  00
עומר16/11/2010 13:52
לי פעם אחת אמר איזה ילד אחד שבריטניה זה עיר בארצות - הברית.:D
השב   •  00
58
ירוק15/11/2010 17:27
השב   •  50
57
אדום15/11/2010 17:26
לאיצטדיון בחיפה חסר 100 מיליון ש"ח כדי להוציא לדרך את הקמתו, לאיצטדיון בנתניה אין בכלל קבלן, האיצטדיון בב"ש נמצע כרגע רק בדימיון של אנשים יצירתיים ורק להרוס את איצטדיון רמת גן כדי להתחיל להקים חדש ייקח 5 שנים!
וכל הכבוד לעיריית עכו היחידה במדינה שבאמת הקימה מתקן מודרני ולא יומרני מדי!
השב   •  80
56
אנונימי15/11/2010 17:25
אתה צודק ב 100% אחי
השב   •  30
55
הרצלייני בדם15/11/2010 17:19
 יש עוד דרכים לעלות ליורו!
השב   •  120
54
יוסי15/11/2010 17:14
יאלה ביתר ירושלים
השב   •  40
53
ירוק עולה15/11/2010 17:10
אם לוזון חכם,הוא ישכנע,שהבוגרת תארח כאן את היורו הבא/מונדיאל 2018 כי  זו הדרך היחידה שלנו להשתתף בטורניר כזה.
על המגרש בחיים לא נעלה לטורניר כזה גם עוד 40 שנה.
 
השב   •  100
חיפה15/11/2010 19:22
היית מבין שרמת האצטדיונים בישראל, והרמה שתהיה ב-2018 לא מתקרבות לקריטריונים לאירוח הבוגרים.
השב   •  10
52
מושון15/11/2010 17:10
השב   •  10
51
אסף15/11/2010 17:08
השב   •  60
לא יודע15/11/2010 17:55
השב   •  30
תותחן ירוק מהכרמל15/11/2010 19:09
פשוט לא ראיתי
השב   •  20
חיפה15/11/2010 19:21
השב   •  10
50
ירוק עולה15/11/2010 17:06
השב   •  01
49
דודו15/11/2010 17:05
אם זה קורה אני מוכן שתחתום עד 2020
למרות הלוזון ליג שיטת הקיזוז
והמצב העלוב שבו נמצאת הליגה הישראלית
השב   •  52
48
מתן15/11/2010 17:05
סוףסוף מסי יהיה בישראל עם ארגנטיננה
השב   •  08
אוהד נורמלי15/11/2010 18:02
חפש בגוגל "חיים"
השב   •  21
כדורגל ישראלי=דיסטופיה(תחפשו בויקיפדיה)15/11/2010 18:03

אירופה
ארגנטינה היא המדינה השנייה בגודלה בא-מ-ר-י-ק-ה ה-ד-ר-ו-מ-י-ת

השב   •  40
חיפה15/11/2010 19:20
עזוב שמסי לא בנבחרת הצעירה אלא בבוגרת, ארגנטינה זה לא באירופה!
השב   •  10
47
אשדודי 1515/11/2010 17:04
הרי המדינה שמארחת את היורו היא אוטמטית ביורו כבר !
אז זאת הדרך היחידה שלנו להגיע לשם . . .
השב   •  212
אדום15/11/2010 17:27
זה רמת האיצטדיונים פה
השב   •  100
כדורגל ישראלי=דיסטופיה(תחפשו בויקיפדיה)15/11/2010 17:59
השב   •  00
ציון15/11/2010 18:17
זה יורו לנבחרות הנוער והיינו כבר ב2007
השב   •  20
חיפה15/11/2010 19:19
השב   •  00
46
דייב15/11/2010 17:03
אבי לוזון במו"מ גם עם הרומולנים לארח את אולימפיאדת הקוסמוס הבין גאלאקטית ב - 2014, או "בקופסה" או "באורווה". עמוס לוזון אחראי פירסום, גיא לוזון מאמן נבחרת הכוכבים, ושאר 4 הלוזונים ישארו מאחור עם שלגייה.
השב   •  81
אריאל15/11/2010 18:18
בבקשה שלוזון הגיש הוא בחר את המכתש(גם שם האצטדיון נראה לו מתאים לתחרות בין גלקטית)
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
45
TBF 06 4 EVER15/11/2010 17:03
השב   •  52
44
למה לא מזכירים אותו?15/11/2010 17:02
השב   •  11
חיפה15/11/2010 19:19
השב   •  10
43
אדום עולה15/11/2010 17:02
לא יהיה מוכן עד 2013 אלה אם כן נארח את הטורניר הזה והמדינה תסכים לממן חלק מההבנייה כדי שישלמו אותו תוך שנתיים וחצי.
השב   •  20
42
צחי15/11/2010 16:58
חלום לארח בארץ שלנו
השב   •  50
41
תותחן ירוק מהכרמל15/11/2010 16:57
שישראל תארח את יורו 2013 לנבחרות צעירות.
אולי רק ככה ישראל תגיע ליורו
איפה ישחקו בארץ בקופסא ובוינטר? ח בדיחה
השב   •  100
40
ירוק בדם15/11/2010 16:55
אם אנחנו זוכרים עדיף שלא יבוא כבר עם כאלה מתקנים
השב   •  10
39
יונתן15/11/2010 16:52
גם באשדוד עושים מגרש גדול בונים אותו משהו ביציאה מהעיר
השב   •  11
חיפה15/11/2010 19:18
השב   •  00
38
חיפאי יהודי15/11/2010 16:45
מה הוא רציני אלק ביקש בקשה שיארחו את היורו פה בערץ מה הוא ועשה צחוק!? באיצטדיון בחיפה יבנה רק בעוד 10 שנה..עד שבונים אותו.. אציטדיון ירושלים עד כמה שאני אוהב אותו הוא לא מתאים גם..ואיצטדיון של ת''א הוא מתאים אבל הוא קטן מידי.. הוא שוכח שבמדינה שלנו זה רק 7 מליון תושבים..והוא רוצה עוד לבנות 60 אלף מקומות לנבחרת מה הוא רציני בקושי באים 20 אלף למשחק.. אני חושב שמכבי והפועל צריכים איצטדיון משלהם אחד מהשנייה כמו בברצלונה
השב   •  21
אוהד ניטרלי15/11/2010 17:55
לא כדי זה יצור אי שיוויון באיצטדיוני ת"א שיוביל לבסוף לכך שהפערים בין מכבי והפועל יהיו כמו הפערים בין ברצלונה ואספניול
השב   •  00
אפרים15/11/2010 18:44
גם אינטר ומילאן מארחות ביחד בסן סירו.
השב   •  00
יער15/11/2010 23:48
בונים 2 אצטדיונים, אחד לכל קבוצה. תאמת, לא יודע מה יהיה עם האולימפיקו.
השב   •  00
37
דרוזי ליברפול15/11/2010 16:44
למה אתם מתחילים לדבר ?
האיצטדיון בחיפה
טדי
בלומפילד
ובונים עוד בפ"ת עכו ונתניה
וגם איצטדיון רמת גן
זה המינימום של המינימום 4 איצטדיונים
שכחתם שזה בסך הכל יורו לנבחרות צעירות
השב   •  50
36
מושון15/11/2010 16:43
פשש איזה יופי..
השב   •  30
35
קופיף ירוק15/11/2010 16:38
ממש דילמה

כל אצטדיון שם 30 אלף מושבים

אפילו קבוצה ליגה ג

השב   •  100
34
PowerSlave15/11/2010 16:37

השב   •  21
33
דניאל15/11/2010 16:35
באמת רוצים לקדם את הכדורגל בארץ היינו מגישים הצעה לארח את מונדיאל 2018 או 2022 אתם יודעים מה אפשר לבנות ב10 שנים את טדי להגדיל את רמת גן החדש את בלומפילד להגדיל את קרית אליזער יותר גדול גם בנתניה ובפתח תקווה לבנות לבאר שבע ואשדוד חדש זה יקדם את התחבורה רכבות אוטובסים גשרים כל התשתיות בארץ ואז יהיה לנו כדורגל טוב בארץ !
השב   •  10
32
ROEY15/11/2010 16:34
השב   •  291
31
חיפאי15/11/2010 16:32
הם חיים בסרט. המגרש בחיפה לא יצא לדרך יש שם כבר פער של 100 מליון שקל והכל תקוע. המגרש של פ"ת ונתניה קטנים, 12 אלף מקומות זאת בדיחה נכון? אפשר לארח פה את כנס מספרי סיפורים, לוזון אורח כבוד..
השב   •  3110
מת על הירוקים15/11/2010 16:52
כבר שילמו הכול הם כבר בבנייה שלו
השב   •  61
ירוק בדם15/11/2010 17:00
אתה ממש לא גר בחיפה כי אתה המגרש התחילו לבנות לפני שנה ואין שום הפרשי תקציבים. ואת האחרים זה לא גביע העולם לא צריך כל מגרש 60 אלף איש! אבל בסוף לא נארח על משהו כמו סעיף בטחוני או משהו כזה.
השב   •  20
חיפה15/11/2010 17:03
התחילו כבר מזמן את המגרש בחיפה, ואת ה-100 מיליון תשלים בעיקר העירייה.
השב   •  21
מישהו15/11/2010 17:22
הם בונים כבר מזמן אתה לא בדיוק מעודכן מזמן כבר שילמו את כל הכספים הכסף האחרון שאמור לשמש את העיסקה זה יבוא רק אחרי הקמת האיצטדיון זה הריסת קרית אליעזר ובניית דירות חדשות ועל השטחים שם יקבלו את הכסף הנוסף אבל כל הכספים האחרים כבר שולמו כמו הטוטו והכסף של עיריית חיפה והכסף של עופר גלזר בקיצור כל הכסף שולם אין שום פער הכל תקין והכל בבנייה.
השב   •  50
מתן15/11/2010 17:32
תראו איך הבנייה תתקע כמו ביתר המקומות בארץ.
אין לעירייה 100 מליון ש"ח וסמי עופר לא יתן עוד.
אז , נתקענו.
השב   •  02
טוני15/11/2010 17:55
הכסף 400 מליון לא מספיק לצערי אבל בונים במה שיש עוד שנתיים ימצאו מן
השב   •  21
30
רן ידובנר15/11/2010 16:32
אחרי סוף העולם ב 2012 ישאר רק הצבע האדום של סכנין בעולם וישתוף את האיצטדיון בחיפה
השב   •  771
ירוק15/11/2010 16:46
תהיו כבר בליגה א'' .
השב   •  441
מכביסט15/11/2010 16:58
אם זה יקרה, מה הסיכוי שיישאר האיצטדיון של חיפה?!
השב   •  131
ציקי15/11/2010 17:06
אתה צודק אחרי 2012 מישהו צריך לנקות
השב   •  220
ROEY15/11/2010 18:00
השב   •  90
כחוליגן15/11/2010 18:18
יא ערבי העיקר שהיום אתם מפסידים לנו
השב   •  85
בארשבעי15/11/2010 19:04
השב   •  80
חיים15/11/2010 20:08
השב   •  60
קלינגר15/11/2010 20:20

השב   •  90
29
ברני15/11/2010 16:31
מה ההתלהבות, כולה נבחרות צעירות. לרגע חשבתי שזה לבוגרות. ואז ראיתי שזה ב-2013. גם ככה עד אז יושמד העולם, אז מה זה משנה
השב   •  85
28
eric15/11/2010 16:31
בדיחת היום.אין סיכוי  אין בארץ מגרשים  נאותים
והקהל לא יוכל לעמוד במחירים  הגבוהים. המלונות עייפים ויקרים
והמצב  הבטחוני.
השב   •  60
27
דני15/11/2010 16:30
סידר עבודה לגיא לוזון למנהל הבקרה התקציבית שעבד עם מכבי פ"ת לפני כן, וגם לעופר פביאן להיות עוזר לגיא לוזון , מה אתה אומר ? הוא עובד , לא?
השב   •  40
26
שונא צהוב15/11/2010 16:30
השב   •  40
25
עידו15/11/2010 16:30
אנחנו נזכה לסוע ברכבת לאילת לפני שיסיימו לבנות את האצטדיון.
השב   •  610
דור15/11/2010 16:38
השב   •  101
חיפה15/11/2010 17:02
השב   •  51
חיים15/11/2010 20:10
גם אם האצטדיון יהיה מוכן סוף העונה
איפה תגיד לי בדיוק יכנסו אנשים?
כולה 12 אלף צופים זה לא נראה לך בדיחה שמדינת ישראל תארח במגרשים קטנים קהל ענק?
השב   •  21
24
רוי15/11/2010 16:29
השב   •  62
ירוק בדם15/11/2010 17:01
השב   •  50
חיפה15/11/2010 19:16
אז זה בערך 39-40
השב   •  00
23
שלומי כהן15/11/2010 16:28
מגדלים שמה חומר טוב אה.
השב   •  1042
22
גמל אדום15/11/2010 16:27
אני מחשב את האיצטדיונים החדשים אלה שבאמת אפשר לארח בהם הם החדש של חיפה, החדש של ב"ש, טדי ( אולי צריך להוסיף יציע איפה שריק .. ) וכמובן רמת גן עם כמה שיפוצים .. וזהו! למה הם חושבים שבחדש של נתניה אפשר ? בכ"מ, לדעתי אנגליה תארח שם יש את האיצטדיונים הכי יפים!
השב   •  211
חיפה15/11/2010 17:02
יורו עד גיל 21! לא חייבים אצטדיונים מעל 30 אלף. ולצערי ב"ש בכלל לא יהיה מוכן ב-2013. יהיה לנו מזל אם יתחילו לבנות אותו עד אז.
השב   •  71
ירוק בדם15/11/2010 17:02
השב   •  43
21
יחמעכעחמעי15/11/2010 16:27
או שפשוט כל המודעות שיסיימו לבנות אותו ב2012 זה עבודה בעיניים
השב   •  80
חיפה15/11/2010 17:00
השב   •  50
ירוק בדם15/11/2010 17:03
השב   •  40
20
אריק15/11/2010 16:26
לא יקחו סיכון שכזה!
השב   •  195
צודק15/11/2010 17:32
צודק
השב   •  30
19
משהו חם15/11/2010 16:26
רק אתה יכול להביא לארץ שאין באה מיגרשים לשחק כדורגל!!
ח
השב   •  124
18
טוני15/11/2010 16:26
אצטדיון חדש בנתניה
טדי
בלומפילד
יש לנו 4 אצטדיונים מצויינים
וגם את זה שבפתח תקווה
השב   •  212
ירוק בדם15/11/2010 17:03
בשם רמת גן
השב   •  80
חיים15/11/2010 20:13

נראה לי יחלקו את האוהדים בצורה כזאת
המשחק יהיה בנתניה חלק מהאוהדים ישבו בחיפה וחלק בבלומפילד
כל השאר יחכו בחוץ עם מסכי פלזמה

השב   •  41
יניב16/11/2010 01:52
לסטנדרטים של היורו הוא בדיחה אנגליה- גרמניה ,רק 14,000 צופים? נראה לך?!?!?! אפילו 43 אלף (רמת גן)זה לא כל כך הרבה..
השב   •  11
17
Tetris15/11/2010 16:25
כבר 1 באפריל ואני לא יודע?
השב   •  141
16
פועלי בדם15/11/2010 16:23
ישראל לא תארח את המשחקים גם בעוד 200 שנה. ישראל לא עולה למונדיאל ולא ירוו הם רוצים עוד לארח.וגם יש לנו אציטיונדים לא משהו.. הכי טוב זה אצלו בהפועל..
השב   •  112
15
אוהד עצבני15/11/2010 16:22
חושב על יורו,חושב על מונדיאל,חושב שאנחנו מה-6 הליגות הגדולות.
בונה אצטדיון אדיר ורוצה לארח בו את היורו גם..
עושה קיזוז,מה לא עשית?
אבל אתה רק הורס לנו את הכדורגל הישראלי,לוזון בבקשה תתפטר.
השב   •  553
טוביה שוורצמן16/11/2010 08:35
ותפסיקו להכפיש אותו בגלל שהוא מזרחי! (ואני אשכנזי בכלל).
מצטער לומר את זה, אבל מה לעשות חבורת גזענים עלובים, תתפלאו, יש גם מזרחים מוכשרים כמו הלוזונים למשל!
אבי לוזון הוא איש דגול עם קצת אמוציות, אבל זה מראה כמה הנבחרת והכדורגל חשוב לו,
לכל מי שמכפיש אותו, אני אומר שצריך להתבייש ולהסתכל במראה ולהגיד לעצמו, האם אני אומר את זה מהלב את כל ההכפשות האלו על אבי לוזון היקר והאהוב, שבלעדיו אני לא רוצה לתאר לעצמי איך הכדורגל שלנו היה נראה
השב   •  00
14
פראליה15/11/2010 16:22
כל כך טובה. ..

לשלוח עכשיו, את לוזון לפנל של עושים צחוק!
השב   •  276
13
סמית15/11/2010 16:22
אם נזכה באירוח לוזון יעשה הכל שבניית האצטדיונים החדשים תסתיים מוקדם מן הצפוי. פתח תקווה ממש לקראת סיום, בנתניה הפרוייקט נתקע ובחיפה ההתחלה נראית מבטיחה אבל לא ידוע מה צופן העתיד. אני מקווה שאם נזכה לא נארח ברמת גן. אצטדיונים לאירוח: חיפה,נתניה,פ"ת,טדי,בלומפילד,ב"ש,עכו/רמת גן(אם יבנה האצטדיון בעכו עד אז)
השב   •  251
גמל אדום15/11/2010 16:29
ממש לא. רק 5000 מושבים .. עדיף את רמת גן אבל שישפצו אותו טיפה גם ליורו וגם לנבחרת
השב   •  81
חיפה15/11/2010 16:59
הוא לא יהיה מוכן עד אז. ועכו קטן מדי
השב   •  60
ירוק בדם15/11/2010 17:05
ובאר שבע לא יהיה מוכן עד 2012
השב   •  40
יניב15/11/2010 18:00
השב   •  12
12
אלוהים לובש 2015/11/2010 16:22
השב   •  107
11
adom adom15/11/2010 16:21
השב   •  4712
גמל אדום15/11/2010 16:28
ומכבי תבנה לה חדש .. פשוט יש לה תקציב יותר גדול אז עדיף שהיא תבנה ובני יהודה גם תבנה לה משהו חמוד בשבילה
השב   •  212
אדום עולה15/11/2010 17:50
מה הקשר "יש לה תקציב יותר גדול" ממתי הקבוצות הם אלה שמשלמים על אצטדיון? מי שמשלם זה הווינר\ טוטו, העייריה, איש שקונה את שמו של האצטדיון[בשביל שיקראו לאצטדיון בשמו] והכסף שנכנס ממכירת השטחים מהאצטדיון הקודם.
השב   •  120
חיפה15/11/2010 19:14
אם לקבוצות בחו"ל אין ממש כסף כדי לבנות אצטדיון אז בטח שלא קבוצות בישראל.
השב   •  40
10
BARCA15/11/2010 16:21
השב   •  73
9
זיזו15/11/2010 16:20

תמנעו את הפדיחות

השב   •  93
8
הקוסם לנבחרת15/11/2010 16:19
אחרי שהייתי בהרבה מאוד מהאיצטדיונים המפורסמים באירופה, בין היתר בקאמפ נואו, בברנבאו, פארק זה פראנס ועוד, אני יכול להגיד שאין איצטדיון שמשתווה לאווירה ולהנאה שבצפיית המשחק כמו בלומפילד. הלוואי הלוואי שיהיה בבלומפילד טורניר גדול
השב   •  2730
מכביסט15/11/2010 16:53
איך את משווה את הקאמפ נואו או הברנבאו המדהימים בעלי האקוסטיקה המטורפת והתנאים המתקדמים, לבלומפילד המיושן?! (הוא טוב אבל כן, גם מיושן)
השב   •  153
ירוק בדם15/11/2010 17:06
השב   •  72
7
עופר לוי15/11/2010 16:18
כשנהיה מועמדים ליורו של הבוגרים, אז נדבר.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  4015
GATE1115/11/2010 16:46
מה זה לא נחשב?! כל טורניר בינלאומי בכדורגל יהיה מצויין לנו למדנה שלנו ולכדורגל שלנו
השב   •  190
ירוק בדם15/11/2010 17:07
כי לזה אין מספיק מלונות ואין אצטדיונים מספיק גדולים יש בעית ביטחון ותחבורה מסורבלת מאוד!
השב   •  110
חיפה15/11/2010 19:12
המדינות הקרובות הן קפריסין וטורקיה. אז לא ממש.
השב   •  50
6
מלך הקופים15/11/2010 16:17
אולי סוף סוף נאכל בזוקה וגם נצחק מהבדיחה
השב   •  864
קופיף ירוק15/11/2010 16:39
זה בדיחה חלשה אחי
השב   •  142
GATE1115/11/2010 16:44
השב   •  40
5
יובל מלך המלכים15/11/2010 16:17
אם נקבל את האירוח למרות שלא נראה לי ..

לוזון האינטרסנט יגרום לכך שכל האיצטדיונים ייגמרו להיבנות תוך שנה מקסימום ..

השב   •  525
ירוק בדם15/11/2010 17:08
אבל זה לא יקרה.
השב   •  231
.15/11/2010 17:52
גם אם יבחרו אותנו אתה יכול להגיד תודה ללוזון וגם אם הוא יסיים את האיצטדיונים תוך שנה בגלל זה זה מקובל וגם על זה אתה יכול להגיד לו תודה.
ולא הוא לא לקח לכם את האליפות בכיין.
השב   •  66
4
יניב15/11/2010 16:16
השב   •  147
3
דור15/11/2010 16:16
השב   •  11425
מתן15/11/2010 17:33
עוד לא התחילו וכבר יש בעיות מימון.
נמשיך עם קריית אליעזר.
השב   •  212
עופר האורגינל15/11/2010 18:05
אתה בישראל, אל תשכח
השב   •  160
חיפה15/11/2010 19:11
מתן, אני בספק אם אתה גר בחיפה, כי אפשר לראות בבירור שהתחילו ואפילו סיימו את היסודות. לגבי בעיית המימון- אל תדאג- העירייה תשלים את החסר
השב   •  100
אור15/11/2010 19:17
מה אתה לא יודע?
השב   •  41
חיים15/11/2010 20:20

מאיפה העירייה תשלם מהכסף של התושבים?
נראה לך שזה יצא לפועל כזה מהר
גם אצלנו נגמרו היסודות וכבר בנו לך את היציעים מזרחי ומערבי כולל חומות בצפוני ובדרומי
זה נראה לך שבכלל יארחו את היורו בארץ? איפה יכנסו בדיוק הקהל אצל מרים בבית? כולה 12 אלף צופים בנתניה כמה בחיפה יש מקומות ישיבה תזכיר לי 30 אלף אם אני לא טועה
טוב בישראל בוא נגיד לא יבואו כולם למרות שכן יבואו אם המדינה תארח אבל נגיד נגיד שיהיה מקום פנוי שישראלים לא תפסו
נראה לך שקבוצות גדולות לא יביאו מלא קהל?
ובכלל איפה נושא הערבים מי יתן לזה להתקיים סתם בדיחה מהלכת

השב   •  35
מכבי או מוות15/11/2010 21:11

השב   •  14
2
צהוב15/11/2010 16:15
השב   •  1244
1
עדן ביושב שער 515/11/2010 16:15
כמו הפועל
השב   •  29108
שיר15/11/2010 16:35
עכשיו צא
השב   •  7311
אדום לעד15/11/2010 21:17
ועכשיו תסיים יסודי.
השב   •  38
עופר לוי16/11/2010 08:04
עכשיו תתגייר
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */