יום שישי, 20.09.2024 שעה 17:26

טל בניה הודיע על התפטרותו ממכבי אום אל-פאחם

המאמן שהשיג שבעה ניצחונות רצופים בשמונה משחקים הסביר: "בישיבת ההנהלה נלקחו החלטות מקצועיות מאחורי גבי". היו"ר: "מבחינתי הוא מאמן הקבוצה"

|
אופיר חלוואני. השחקנים רוצים שטל ימשיך בקבוצה
אופיר חלוואני. השחקנים רוצים שטל ימשיך בקבוצה

טל בניה, מאמן קבוצת מכבי אום אל-פאחם, הנאבקת על העליה לליגה הלאומית מליגה א' מחוז צפון, עזב את תפקידו לאחר חילוקי דעות עם ההנהלה ואחרי שהשיג שבעה ניצחונות רצופים מתוך שמונה משחקים.

בניה היה שחקן עבר במכבי פתח תקווה בשנות ה-90 וכמו כן שימש בעבר כעוזרו של פרדי דוד בבני סכנין. בשנה שעברה אימן את אסי גלבוע, שמוליכה את ליגה א' צפון והנחילה את הפסדה הראשון והיחיד של מכבי אום אל-פאחם.

במכבי אום אל-פאחם משחקים שחקנים מוכרים וביניהם השוער, מגדי חלאיילה. בנוסף משחקים בקבוצה אילן טל, סאלח חג', רמי עאמר ואופיר חלוואני.

טל בניה אמר על ההתפטרות: “עזבתי את הקבוצה בגלל שבישיבת ההנהלה, שנערכה ביום שישי לאחר המשחק, נלקחו החלטות מקצועיות של שחרור והבאת שחקנים מאחורי גבי. אווירת הפאניקה ועריפת הראשים בעקבות הפסד בודד בשמונה משחקים, לא מתאימה לי ולדרכי. אני שלם מאוד עם ההחלטה“.

בניה מוערך מאוד בעיר אום אל-פאחם והשחקנים והקהל אוהבים אותו וכבר נודע ששחקנים בכירים בקבוצה מנסים להביא לחזרתו של המאמן למועדון. “היו חילוקי דעות. מבחינתי, טל בניה הוא מאמן של מכבי אום אל-פאחם ואני מצפה ממנו שיעביר את אימון הקבוצה מחר בצהריים. אם לא, אז נראה מה יהיה", אמר מוחמד מחאמיד, יו"ר הקבוצה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */