יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:36

שרצקי: היינו צריכים להוביל את הליגה בפער גדול

הערב בתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE דיברנו הבעלים של ק"ש שהחמיא לקבוצתו. כמו כן, התכוננו למשחק המסקרן בין הפועל לבית"ר

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית התעסקנו בענייני מכבי תל אביב ביום שאחרי ההפסד הכואב 3:1 להפועל עכו במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. נערוך פאנל מיוחד עם סיכומים על המשחק.

שמעון קורק, מנהל הקבוצה בעבר, התייחס להפסד: "אני חושב שהבחירה של אבי נמני בשחקנים היא מצויינת, כל שחקן הוא ברמה, אבל יחד הם לא קבוצה, כל אחד משחק בשביל עצמו, השחקנים הם שכירי חרב. כל השנים מכבי שיחקה עם שישה, שבעה שחקני בית. כשיש שחקני בית, ההשפעה שלהם על יתר השחקנים, היא גדולה. צריך לבדוק מה הבעיה בקבוצה. לדעתי אבידור הוא החלוץ עם הכושר הכי טוב והוא לא משחק. אני רואה שמכבי תסיים במקומות 1-3".

הפועל עכו - מכבי (עמית מצפה)
שחקני מכבי, ישראלביץ' ועטר יורדים מאוכזבים אחרי ההפסד לעכו (עמית מצפה)
 

גם צביקה רוזן דיבר על התוצאה המביכה ואמר: "אם מכבי היתה מנצחת היינו מדברים אחרת, אבל זה לא מוריד מהבושה הגדולה של המשחק. צריך לבדוק למה שחקנים כל כך טובים משחקים כל כך רע, זו עבודה לצוות המקצועי. כשגודל שחקן בית אחד או שניים, זה כמו זכיה בפיס. מדוניאנין לא טוב. אנחנו לא רואים כלום מכל כך הרבה שחקנים טובים, מכבי תל אביב לא משחקת כדורגל. את הכסף סופרים במדרגות, מכבי תל אביב מועמדת מספר אחת לאליפות. מכבי יעשו בקלות נקודות מול הקבוצות הקטנות, גם אם לא ישחקו טוב".

דיברנו גם עם הצד המנצח והמרוצה, הצד של הפועל עכו על המצב נפלא בו נמצאת הקבוצה שמפתיעה את כל הליגה.

מאמן הפועל עכו, אלי כהן, דיבר לאחר הניצחון: "יש כישרון, יש שחקנים טובים, הם משחקים עם הרבה מאוד ביטחון. אנשים מתפלאים שאנחנו מצליחים כי אין לנו מגרש ביתי והתקציב שלנו נמוך. אני חושב שיש במועדון הרבה מאוד פוטנציאל. הפועל עכו מצליחה בגלל שהיא משחקת טוב ואפשר לראות את זה בנצחונות שלנו. אנחנו לא משחקים בשביל לעבור 90 דקות. אנחנו משחקים כדורגל שמח וחופשי, המיקום שלנו בהחלט מצדיק את עצמו. עבדול ראזק וערפאת מרוויחים בסה"כ בסביבות ה-50, 60 אלף דולר".

הפועל עכו חוגגת (עמית מצפה)
שחקני הפועל עכו חוגגים את הניצחון על הצהובים (עמית מצפה)
 

כהן דיבר על רועי דיין: "בשנתיים האחרונות הוא סבל מפציעות. מתחילת האימונים הוא מציג יכולת טובה, הוא פורע את השטרות. המטרות שלנו בהתחלה היו להישאר בליגה, כרגע המטרה שלנו לשמור על אותה יכולת ואם נצליח הרבה דברים יכולים להצליח לנו. אני לא רואה את הפועל עכו ללא ציון וייצמן".

מבחינה אישית אמר: "כמובן שיש לי שאיפה להגיע לקבוצה גדולה, אבל זה לא שבתחילת העונה מציגים לי קבוצות ואני בוחר. ייתכן שחסר לי קצת יחסי ציבור אבל מה שמעסיק אותי היום זה הצלחה של הפועל עכו, בסוף השנה נראה מה קורה".

התעסקנו בענייני אברהם גרנט ביום שאחרי ה-0:0 הביתי והמאכזב של קבוצתו נגד העולה החדשה בלקפול. ננתח את סיכוייו של המאמן להישאר על הקווים בהמשך העונה נוכח התוצאות האחרונות שעשה.

אברהם גרנט (GettyImages)
אברהם גרנט. נמצא עם קבוצתו במקום האחרון בליגה (GettyImages)
 

שוחחנו על קרית שמונה שחזרה לנצח אחרי שלושה מחזורים רצופים, הפעם 0:3 על מכבי נתניה ונדבר על המפגש הקרוב שמחכה לעולה החדשה מול מכבי תל אביב בבלומפילד בשבת הקרובה.

הבעלים איזי שרצקי, התייחס למצב של הקבוצה: "בשבוע שעבר שיחקנו יותר טוב מהשבוע וסיימנו בתיקו, השבוע שיחקנו טוב וניצחנו. אם היו אומרים לי לפני זמן מסויים שנהיה במקום הראשון הייתי בטוח שמי שאומר את זה נפל על הראש. בכל מקרה אני חושב שהמקום שלנו הוא בחלק העליון של הטבלה. 50 אחוז מהשחקנים שלנו גדלו במחלקת הנוער של קרית שמונה. היה לי ספק גדול שנצליח השנה בגלל ריבוי צעירים אצלנו, אבל עם הצוות שלנו בראשותו של רן מצליח. אנחנו מועדון קטן כי לא יהיו לנו אוהדים כמו לבית"ר או למכבי. יש 4,500 אוהדים ש90 אחוז מהם באים בחינם, אם זה היה בתשלום לא היינו רואים ילדים וחיילים במגרש".

עוד אמר הבעלים: "בקרית שמונה כל ההכנסות ביחד הן חמישה מיליון שקלים ו-20 אחוזים ממנו הולכים למחלקת הנוער. החלק הקדמי שלנו, שכולו צעירים מקרית שמונה, הוא חלק שיכול לשחק בכל קבוצת צמרת בארץ. הכדורגל השתנה מאוד, יש חשיבות גדולה לאיכות השחקן אבל החשיבות האחרת מסביב למאמן, למערכת ולאוהדים היא הרבה יותר גבוהה מבעבר. גיא עזורי אמר לי שהוא לא ראה קבוצה כמו קרית שמונה. היינו צריכים להיות היום עם פער יותר גדול בראש הטבלה. אנחנו צדק בצמרת. אני בסה"כ הכספומט, יש מי שמנהל את הקבוצה. שקט זה הכי חשוב לקבוצה. הבעיה הכי גדולה במכבי זו חוסר הסבלנות וחוסר השקט".

איזי שרצקי (עמית מצפה)
איזי שרצקי: "אנחנו נמצאים בצדק בצמרת" (עמית מצפה)
 

על אבי לוזון אמר הבעלים: "אבי הבטיח לי דברים ואני אתקיף אותו על זה, אבל אנחנו עוד חברים מלפני הכדורגל. הבקרה התקציבית זה בלוף. בנצרת עילית שלא שילמו משכורות, עצרו אותם והם לא הביאו שחקנים. עופר אורליצקי, יו"ר הבקרה, מספר סיפורים, הוא אמר שיש לו 200 עובדים ושהמשרד לו בין החמישה הגדולים בישראל". על הנבחרת: "לא יכול להיות שישחקו בהגנה ארבעה שחקנים שלא מכירים אחד את השני".

משרדו של יושב ראש הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי, טיפל בענייני מכבי פתח תקווה לפני שאורליצקי מונה לתפקיד. כך הודה יושב ראש הבקרה.

למרות שהצהיר בעבר כי המשרד לא טיפל בקבוצה של הלוזונים, אורליצקי נשמע אחרת: "אני אישית לא טיפלתי במכבי פתח תקווה. מחלקה אחרת ניהלה את העניינים שם. לא ראיתי את אבי לוזון עד למכרז לבחירת יו"ר הבקרה".

עופר אורליצקי ואנשי הבקרה (שי לוי (צלם))
עופר אורליצקי ואנשי הבקרה (שי לוי)
 

אורליצקי ניסה להגן על טוהר עבודתו: "היה מכרז מסודר וכל הדברים האלו עלו שם. הודענו שהמשרד שלנו טיפל במכבי פתח תקווה. אני מזמין את כולם לבדוק את העבודה שלי, היא מאוד מקצועית. שחקנים שלא מקבלים משכורות לא פונים אליי. שחקנים של הפועל רמת גן שלא קיבלו משכורות לא רוצים להתלונן. זאת בעיה".

אורליצקי התייחס גם להפקדת החוזים של הדאבליסטית: "אם הפועל תל אביב לא היתה עולה לליגת האלופות והיתה משנה את החוזים של השחקנים לא הייתי מאשר אותם בבקרה".

כמובן שדיברנו עם כתבי ONE לקראת המשחק המסקרן הערב בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים. נתייחס למצב של הקבוצה הירושלמית ובסיכוייה לעמוד בכבוד מול האדומים שיכולים לעלות למקום הראשון עם ישיגו את כל שלוש הנקודות.

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים את דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */