יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:29

שחר בן עמי: ברוך השם שאני לא בהפועל תל אביב

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE שוחחנו עם עורך הדין, שדיבר על הפועל ר"ג והתייחס גם לאדומים. התכוננו למשחק של מכבי ביורוליג

|
אופירה אסייג ופיני גרשון
אופירה אסייג ופיני גרשון

אופירה אסייג ופיני גרשון מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט התכוננו יחד עם קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א למשחק החוץ הקשה שלה ב-21:45 מול פרטיזן בלגרד במחזור השלישי של היורוליג.

שמענו על ההכנות האחרונות של הצהובים וכמה טיפים שיעזרו להם כדי להשיג ניצחון יקר מול הקבוצה שהדיחה אותם מאירופה בעונה שעברה, אך נחלשה יחסית מאז.

עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, דיבר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים ללחוץ על פרטיזן, הם לא משחקים עם הרבה מובילי כדור גדולים. צריכים להאט את ההתקפה שלהם, ולהכניס אותם לסוף שעון. אסור להשאיר את ג'אוואי, הסנטר שלהם,  לבד במיוחד שסופו לא על המגרש. הוא השתפר, הוריד במשקל והוא נראה טוב. אנחנו ננסה לגנוב כדורים וללחוץ כמה שאפשר". על משחק ההגנה, אמר עוזר המאמן: "צריך לשמור טוב, לא לתת להם לחדור. הם לא כל כך מוכשרים מבחינה אישית אבל הם משחקים משחק טקטי וחודרים פנימה. אנחנו לא צריכים לתת לגארדים שלהם לחדור. נצטרך לסגור את הצבע ולכווץ את המשחק".

גיא גודס עם פוט (שרון קביליו)
גיא גודס עם פוט. "אנחנו צריכים ללחוץ על פרטיזן" (שרון קביליו)
 

על כך שפרטיזן החליפה כמעט את כל שחקניה, ציין גודס: "שחקני המפתח עזבו, אבל הגיעו שחקנים שדי דומים באופי לשחקנים שהיו. הסיגנון שלהם אותו דבר והתרגילים זהים". כשנשאל האם קל יותר להיות עוזר מאמן מאשר מאמן ראשי ענה: "להיות מספר שתיים תמיד יותר קל, בשביל זה משלמים למאמן ראשי יותר. בשנה הבאה אני חופשי ונראה איך זה יתפתח".

על טל בורשטיין הוסיף גודס: "אנחנו מרוצים ממנו. הוא תורם מהניסיון שלו לצעירים והוא חשוב, הוא סוג של מנהיג".

צ´אק אידסון, סופוקליס שחורציאניטיס וגיא פניני. ישיגו ניצחון? (משה חרמון)
צ´אק אידסון, סופוקליס שחורציאניטיס וגיא פניני. ישיגו ניצחון? (משה חרמון)
 

דורון ג'מצ'י, התייחס לעובדה שהנהלת מכבי תל אביב לא שריינה לו הזמנות למשחקי הקבוצה: "יכול להיות שהדברים שאני אומר על מכבי, לא מוצאים חן באוזני ההנהלה של מכבי תל אביב ובמיוחד באוזני שמעון מזרחי. דווקא מי שמכיר את המערכת יכול להגיד דברים קשים. אני מנהל את קבוצת הוותיקים של מכבי. דיברתי עם שמעון והצעתי לו לנהל את הקבוצה בחזרה. לא תמיד הלכתי בדרך ששמעון או מוני ז"ל רצו. בעזרת אנשים טובים כולל אני, שאני מכביסט, עסקת פנאן התפוצצה מחוץ למועדון ולא בפנים של ההנהלה. אני אמשיך לאהוב את מכבי תל אביב מכל הלב".

על מצב הקבוצה אמר ג'מצ'י: "אני מתחבר לדיוויד בלאט, אני מניח שהוא הסיק את המסקנות. פרטיזן לא מאריות אירופה. מכבי צריכה לעבור היום את פרטיזן, נקודה. שלושה שחקנים זרים של הסרבים, הצטרפו אליה רק בשבועיים האחרונים. מכבי ראויה לנצח בבלגרד. מכבי תנצח לפחות בעשר הפרש".

דורון ג´מצ´י (אלעד ירקון)
ג´מצ´י. "יכול להיות שמה שאינ אומר לא מוצא חן בעיני הנהלת מכבי" (אלעד ירקון)
 

ג'מצ'י הוסיף: "אני ערכתי טורניר עבור רלף קליין, למה מכבי לא עשו בשבילו משהו? רק אני עשיתי. מכבי לא יודעת להתנהג".

שי רקנאטי, מבעלי הקבוצה, הגיב לעניין: "מכבי לא חייבת לחלק כרטיסים לכל אחד. דורון ג'מצ'י יכול לרכוש כרטיסים אם הוא מעוניין, אבל אני לא חושב שהוא רוצה לצפות בקבוצה".

שמעון מזרחי סרב להגיב לנושא.

דיברנו עם יואל גולדברג, עורך דינו של אייל ברקוביץ' הגיב על כך שהקוסם לא יוכל לקחת חלק בקורס הפרו: "על פי תקנון פיפ"א החל מ-2011 לא יוכל לעמוד על הקווים שום מאמן שאין לו תעודת פרו. כתוצאה מההחלטה המוזרה שניתנה, אייל יוכל לעשות את הקורס רק בעוד שנתיים. אנחנו צריכים לשמור על כבוד המוסד שנקרא ההתאחדות לכדורגל. מה שקרה הוא דבר חמור ביותר". 

ברקוביץ´ (משה חרמון)
ברקוביץ´. עו"ד: "אייל יוכל לעשות את הקורס בעוד שנתיים" (משה חרמון)
 

על הסיבה שבגללה הורחק, אמר העו"ד: "סכסוך בין ברקוביץ' בנושא מים לילדים בני שמונה, כאשר אייל דרש שיפסיקו את המשחק על מנת שהילדים ישתו. אייל עמד לדין, לא הופיע וקיבל עונש הרחקה לשישה שבועות. במועד שבו אייל הוזמן לדיון, שבעה וחצי מיליון ישראלים ראו את אייל משדר את המשחק מפיראוס ביוון והוא לא יכול היה להופיע, נבצר ממנו להופיע. הדיין הרשיע אותו באותו יום על סמך מכתב שנשלח ממזכיר אגודה בנשר שמדבר על חופש הביטוי. הגשנו בקשה להגיע לבית הדין להסביר את עצמנו בעקבות העובדה שאייל היה בחו"ל, קיבלנו דחיה".

דנו גם בהפועל ר"ג ביום שאחרי עו"ד שחר בן עמי, שעזב את הקבוצה לפני יומיים, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. בן עמי עזב אחרי שבעה חודשים של עבודה, בהם העמיד את הקבוצה על רגליה והוציא אותה מחובותיה הכספיים.

שחר בן עמי, הסביר את הנושא: "קראו לי לפני מספר חודשים להגיע לקבוצה לעשות קצת סדר. צריך מישהו שיהיה בקבוצה מהבוקר עד הלילה ואני לא יכול לעשות את זה. אני לא עוזב את הקבוצה אך אהיה פחות מעורב, אני נשאר ואני אוהד אותה. אני לא אהיה כמו בעבר אבל אני עדיין בקבוצה. הפועל רמת גן מבחינה כלכלית במצב מצויין, המשכורות מגיעות בזמן. רמת גן זה מועדון שעבר טראומה לא קלה בקיץ האחרון. הקבוצה אגרה עד היום חמש נקודות שזה כמו בית"ר ירושלים. אני בטוח שהמצב שלנו ישתפר כי יש סגל שחקנים סביר. להפועל רמת גן יש מקום בליגת העל".

שחר בן עמי (שי לוי)
שחר בן עמי. "אני לא עוזב את הקבוצה, אך אהיה פחות מעורב" (שי לוי)
 

בן עמי המשיך: "הבעיה של הקבוצה היא קודם כל בעיה של מתקנים". על הפועל אמר: "ברוך השם שאני לא שם".

יעקב בוזגלו, אביו של קשר מכבי ת"א, מאור, מנסה בימים האחרונים לרוץ לבחירות להנהלת ההתאחדות שייערכו בעוד שלוש שנים. לשם כך הוא נפגש עם חבר הנהלת ההתאחדות, אבנר קופל. שמענו על הרצון של בוזגלו האב להיכנס למקום בו מתקבלות ההחלטות החשובות בכדורגל.

בוזגלו הגיב לנושא: "שמעתי טענות מהרבה אנשים והחלטתי שכדי לשנות צריך לעשות. אני לא הולך להתמודד מול שטרן ולא מול לוזון. יש לי הרבה מה להוסיף בקטע המקצועית. יכול להיות שמחינה אסטרגית לא הצגתי את עצמי בצורה נכונה. לשמחתי הילדים שלי גדולים ולכן יש לי הרבה זמן לנסות לעזור ולשפר את מה שקורה בכדורגל. המטרה שלי כרגע היא להתמקד במחלקות הנוער. אני מאמין שעם עבודת שטח טובה יהיה לי סיכוי להיכנס להנהלת ההתאחדות".

יעקב בוזגלו (משה חרמון)
יעקב בוזגלו. "יש לי הרבה מה להוסיף בקטע המקצועי" (משה חרמון)
 

עוד אמר בוזגלו: "אני מנסה לרוץ בכוחות עצמי דרך מכבי עמישב פתח תקווה. אני מקווה שאני אעזר באבנר קופל. אולי בהמשך נשתף פעולה. יוסי סאסי הבעלים של הפועל ירושלים גם ישמח לצרף אותי.  אני רוצה לייצג את הכדורגל בכללי".

כמו בכל יום חמישי, נתכונן למשחקי השבת בליגת העל, נמלא טופס טוטו 15 עם בעלים של אחת התחנות בארץ ונסיים כמובן עם כמה גליצ'ים לקראת סוף השבוע.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */