יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:37

חרזי: בנאדו ידע שלא ישחק, כמוני בעונה שעברה

הערב בתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE עסקנו בסאגת אריק בנאדו עם הסקאוט של מכבי חיפה. ניצן שירזי: "הפועל חיפה זה מועדון טוב"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. האזינו לתוכנית הרדיו
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. האזינו לתוכנית הרדיו

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית נעסוק בקבוצה הישראלית שלקחה בעונה שעברה חלק בצ'מפיונס, מכבי חיפה, וננסה להבין כיצד הולך להסתיים מחול השדים סביב בנאדו והכל בעקבות מסיבת עיתונאים שהבלם כינס ובה אמר שהוא ישקול פרישה בתום העונה ושהוא לא הובא לחיפה על תקן של נער פוסטר. מה יעלה בגורלו של הבלם הבינלאומי לשעבר?

סקאוט של מכבי חיפה, אלון חרזי, אמר בשידור: "למה שבנאדו יפרוש? אין כמו בנאדם שנמצא בסיטואציה הזאת, אנחנו רואים את זה מבחוץ. לאריק יש את הרצונות שלו, הוא מספיק גדול ובוגר, הוא היה יכול לקום ולהגיד שנמאס לו. אני רואה איך אריק מתאמן, הוא יכול לשחק בשקט. הוא לא משחק, אבל זה לא אומר שהוא לא ישחק. הוא לא משחק כמה שהוא רוצה".

"אני רואה אותו משחק במכבי חיפה, כמו שאמרו לי בעונה שעברה. יש דברים שצריכים לקחת בשיקול, הבהירו לאריק בתחילת העונה שלא יהיו הרבה דקות, כמו שהבהירו לי. אם המאמן מחליט, אני מדבר הכי פתוח כמו אז, אני בטוח שהבהירו לו מה שיהיה. אנחנו חיים בישראל ופה יש מנטליות ואורח חיים, זה מה יש. אני בחרתי לקבל את זה", אמר חרזי.

אלון חרזי (גיא איזנר)
אלון חרזי: "גם ראול לא היה יכל לשחק בריאל כמה שהוא רוצה" (גיא איזנר)
 

בלם העבר של חיפה אמר: "ראול לא נשאר בריאל כדי שישחק מתי שיצטרך ואמרו לו שהדלת פתוחה. לכל שחקן יש את האופציה ללכת, להישאר או לחזור. אני בחרתי להישאר, אריק בחר לחזור. נעשה את מה שצריך בינואר, יש אנשים שמספיק מנוסים כדי להבין מה אנחנו רוצים, אנחנו לא מתעסקים בזה. אותי מעניינים מי שבאים, לא מי שהולכים".

"שחקנים בעבר הגיעו בינואר בלי להיבדק, עכשיו יש מערך סקאוטינג שאנחנו עובדים לעתיד. אם מישהו יגיע בינואר הוא יוכל להיות טוב בעתיד גם. ברור שגם אם הם מוכשרים צריך מזל ושהם התאקלמו. יענקל'ה יכול להחליט לבד לשנות את הקיזוז? אני מסכים שזו המצאה לא ספורטיבית והקצנתי ואמרתי שאולי יהיה פיינל פור, כמו בכדורסל, לשם זה יגיע בסוף. מי שהכי טוב לאורך השנה צריך לקחת אליפות", אמר לסיום הסקאוט של מכבי חיפה על שיטת הקיזוז.

בנאדו באימון (עמית מצפה)
בנאדו באימון. "לי הבהירו שאני לא אקבל דקות וגם לו" (עמית מצפה)
 

ניצן שירזי: "אם עד עכשיו לא התפטרתי, זה כבר לא יקרה"
לאחר שהפועל חיפה התאמנה השבוע ללא מים, היא אירחה בביתה את מכבי תל אביב למשחק, שאם הצהובים היו מנצחים הם היו חוזרים לראשות הטבלה. שחקניו של ניצן שירזי נלחמו על המגרש ויכולים להרגיש מאוכזבים מכך שלא הוציאו שלוש נקודות מהמפגש וכל זאת בשל מספר הצלות נדירות של שוער מכבי, לירן שטראובר. ניתחנו את מה שהלך על המגרש ומחוצה לו.

מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, אמר בתוכנית: "אני מרגיש לא רע אחרי אתמול, זה היה פספוס. היו לנו שני מצבים מצויינים, שתי הצלות מציינות של שטראובר, הוא שוער מצוין. הוא לקח שני כדורים גדולים. אם עד עכשיו לא התפטרתי, כנראה שאני גם לא אתפטר. אני במועדון הזה חצי שנה, הוא מועדון טוב. אני לא אומר שהוא מושלם, להוציא את הקבוצות הגדולות, קשה לעבוד לארץ".

ניצן שירזי (עמית מצפה)
ניצן שירזי. "הפועל חיפה זה מועדון טוב" (עמית מצפה)
 

"לעבוד בסכנין ובפתח תקווה זה לא פיקניק. אני לא מתפשר על דברים. יש קבל פנטסטי, יש סגל שחקנים צעיר. השחקנים רוצים ללמוד ולעבוד, יש פוטנציאל למועדון. הוא נכנס ב-12 קבוצות שצריכות להיות בליגה, לבני יהודה יש מקום וגם להפועל חיפה יש. מחלקת הנוער מתנהלת כמו שצריך ומשכורות יש כמו שעון. כשיואב כץ שם את הקבוצה על המדף, אף אחד לא קפץ על המציאה", הוסיף שירזי.

משה הראל: "יחד עם החיזוק, חובה לקחת אליפות"
התכוננו בתוכנית למשחק של הפועל ת"א מול שאלקה במחזור הרביעי של שלב הבתים בליגת האלופות, בו הדאבליסטית תנסה לעשות מה שמכבי חיפה לא הצליחה - לקחת נקודות במפעל הגדול ביבשת.

סהר וגוטמן (רועי גלדסטון)
סהר וגוטמן. רוצים נקודות ראשונות בליגת האלופות (רועי גלדסטון)
 

משה הראל, הדירקטור של הפועל תל אביב, אמר בתוכנית: "היום זה יום חג וביום חג אני מוצא לעצמי אפשרות גם לדבר. אנשים צריכים לדבר כשיש להם על מה לדבר. אני, בינתיים, עוד אין לי יותר מדי על מה לדבר והיום, ביום חגה של הפועל ת"א אני יותר ממרוצה לעלות ולדבר. אם אני מרוצה? אני בהחלט מרוצה. הקבוצה הגיעה לליגת האלופות, היא נמצאת במקום סביר פלוס בליגה, הקבוצה תגיע גם למקומה הטבעי בליגה".

"אני מאושר כל יום שיש לי את הזכות להיות אוהד של הפועל ת"א. אני עדיין אוהד ואני לנצח נצחים אשאר אוהד. מעולם לא צעקתי כמו מטורף. היום זה יום חגה של הפועל, לא מדברים על הטירוף הווקאלי של משה הראל, זה ממש לא מעניין אף אחד, אני תמיד הייתי אוהד ואשאר אוהד. אני שומר היום על ווליום יותר נמוך, מה לעשות. אלוהים בירך אותי במיתרי קול שיכולים להתחרות בכל מיתרי הקול שמסתובבים ברדיו, מה לעשות? מעולם לא התגריתי באף אחד, לא עשיתי שום דבר. אני אוהב את הקבוצה. נקודה", אמר הראל.

שכטר ו-ורמוט עם משה הראל (יוסי ציפקיס)
שכטר ו-ורמוט עם משה הראל. "אנחנו חייבים לרוץ שוב לאליפות" (יוסי ציפקיס)
 

הדירקטור של הפועל הוסיף: "ביום חג אני לא רוצה להיכנס לדברים האלה. מערכת היחסים עובדת כמו שעון רולקס. חד משמעית. מה יקרה זה תלוי במיליון גורמים, הכל יכול להיות, לכאן או לכאן. אם אתה שואל אותי, בתור אחד שמייצג את בעל המניות שנתן לי את הזכות לשבת בתוך הקבוצה, היא, מבחינתו, לא למכירה, חד משמעית".

"אמיר לובין הוא ה-יו"ר של הפועל ת"א. אין לי שמץ של מושג מאיפה מגיעים העניינים, אני לא נכנס לזה, אני לא קורא עיתונים, לובין הוא הלב והנשמה של הפועל ת"א. אני יותר ממרוצה מהעבודה שלו. חבל לדבר על כל הספקולציות סביבו. הרכש? כרגע הוא לא הוכיח את עצמו ולכן בינואר יהיו השינויים הנדרשים. הצוות המקצועי ייתן לנו את הדרישות שלו ואנחנו נעבוד בהתאם לזה", אמר הראל.

משה הראל הוסיף: "הפועל ת"א צריכה וחייבת לרוץ עד סוף השנה ולקחת אליפות פעם שניה. פנקס הצ'קים פתוח. אני לא עושה השוואות ואני גם לא אמור להיות סמכות מקצועית. רוקי נפצע, פרנסמן עוד יוכיח את עצמו. אני לא נכנס לסיבות למה וכמה. מאוד כואב לבזבז כסף, אבל מאידך גיסא, לעומת הצלחות יש גם לפעמים כישלונות, מה לעשות? הפועל ת"א, בסגל הנוכחי, פלוס שיפורים שיהיו בינואר, חייבת לקחת אליפות".

רומן רוקי (יניב גונן)
רומן רוקי. "מאוד כואב לבזבז כסף" (יניב גונן)
 

על האליפות משה הראל הוסיף: "אם לא, אז העונה הזו תהיה פחות מוצלחת. אני תמיד חושב שהפועל ת"א צריכה לנצח. אני מתפלל ומצפה בכל נימי נשמתי שניקח נקודות. אתם חושבים על העתיד, גם מהצד של הסגל המשובח שלכם וגם מבחינת הצוות המקצועי. כי אנחנו יודעים שגוטמן חולם על אירופה ואניימה, דה סילבה ושכטר ו-ורמוט גם. הכל נלקח בחשבון", אמר הדירקטור של הפועל תל אביב.

"עוד לא חשבנו על עמדת המאמן. קודם כל שגוטמן ימצא קבוצה, הלוואי שיגשים את כל חלומותיו ויאמן בבונדסליגה. אני אומר את זה במלוא הכנות. כשזה יקרה נצטרך למצוא את הפתרונות שיענו על הדרישות של הפועל ת"א. כל הפתרונות אפשריים. אני לא איזה סמכות של מומחה בכדורגל, אני לא מתיימר לזה, נתייעץ עם כל האנשים שצריכים להתייעץ. אחרי שאני אקבל את עצתם של כל חבר מרעי, שהם אנשי כדורגל והם יתנו לי את הדברים שאיתם אוכל להתמודד עם גודל ההחלטה הזו, אז נגיע להחלטה נכונה", אמר משה הראל.

הפועל בתמונה קבוצתית (שי לוי)
הפועל בתמונה קבוצתית. הערב עולים לקרב נוסף (שי לוי)
 

לסיום, הדירקטור של הפועל הוסיף: "ברמה העקרונית, שנינו נקבל את ההחלטה, על זה אין עוררין. בוודאי שעל מאמן אני אתייעץ עם אח שלי ואז עם אלי טביב ונגיע להחלטה משותפת. אני לא מרחיק לכת במחשבותיי על התפקיד שהוא באמת מספר אחד בכל קבוצה בעיניי".

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים את דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */