יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:53

דמאיו: קורנפיין לא התנהל נכון. הוא גרר אותנו לדין

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיבר מנכ"ל בני יהודה על העונש שספג. יואב כץ: "השחקנים התקלחו בבית ולא עם ג'ריקנים"

|
אופירה אסייג ופיני גרשון. האזינו לתוכנית
אופירה אסייג ופיני גרשון. האזינו לתוכנית

אופירה אסייג ופיני גרשון מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית התכוננו למשחקה של מכבי תל-אביב מול ז'לגיריס קובנה, שייערך  ב-21:00 בהיכל נוקיה שביד אליהו במסגרת שלב הבתים של היורוליג. הצהובים ינסו לרשום ניצחון ראשון במפעל העונה אחרי שהובסו והושפלו 94:78 על-ידי קאחה לבוראל ויטוריה בשבוע שעבר. דנו בשאלה מה על הצהובים לעשות כדי לנצח את הליטאים.

גור שלף עלה לשידור ודיבר על ההפסד לקאחה לבוראל בשבוע שעבר: "אי אפשר להגיד שהתבוסה מאחורינו. זה היה לא נעים, והיום אנחנו מקווים לפתוח בצורה שונה לחלוטין. אנחנו יודעים שצפויה התרגשות מצד השחקים שלא שיחקו בנוקיה במעמדים כאלו".

על הצורך בניצחון בהפרש גבוה אמר מנהל מכבי: "קודם כל נסתכל על ניצחון. אנחנו לא רוצים לאבד את זה". שלף אף התייחס לדריק שארפ, שיחגוג את פתיחת העונה ה-15 שלו ביורוליג: "כבר הפסקנו לספור בן כמה הוא".

על הסגל הנוכחי של הצהובים והחיבור בקבוצה: "לוקח זמן להתחבר. זה לא לוקח חודש, לא חודשיים וגם לא שלושה. יש שחקנים שבהתחלה לא התחברו ואז הפכו להכי טובים ביורוליג. אני לא אומר שנראה פה פארקר או וויצ'יץ', אבל דברים לוקחים זמן".

"כולנו יודעים שההתנהגות של אוהדי בית"ר היתה חמורה בהרבה משל ההתנהגות שלנו. הוא תקף את האוהדים, את ההנהלה ואת קשטן. אם הקהל של בני יהודה הוא זה שהתפרע למה השוטרים לא נכנסו ליציע של בני יהודה?", שאל משה דמאיו שעלה לשידור ודיבר על העונש שספגה קבוצתו.

"בית הדין העניש את בני יהודה בחומרה כשההתנהגות של הקהל שלנו היתה לא טובה, וקנס היה משקף אותה יותר. צריך להפעיל שיקול דעת וההתנהגות של אוהדי בית"ר היתה חמורה פי אלפי מונים".

דמאיו (גיא איזנר)
דמאיו. "אוהדי בית"ר התנהגו בצורה הרבה יותר חמורה" (גיא איזנר)
 

"לאחר שהגיעו הדוחות הוחלט לא להעמיד אותנו לדין, וזה קרה רק בעקבות פניה של בית"ר. בני יהודה לא הועמדה לוועדת משמעת במשך 6 שנים. הקהל שלנו התנהג מצוין במשך 6 שנים. חלה ירידה דרסטית בהתנהגות הקהל מאז תחילת העונה, וזה בעקבות יציאת המשטרה מהאצטדיונים. אי אפשר להשוות את ההכשרה ואת רמת הביצוע של הסדרנים לעומת היס"מניקים".

"יש הבדל בין לזרוק חפצים על שופט, מאמן וצוות לבין עימותים בין קבוצות האוהדים. היינו צריכים לא להיגרר לזה. האוהדים פישלו ואני כועס עליהם, אבל צריך להעניש את אלה שעושים את האלימות ולא את הקבוצות".

"אני חושב שההתנהלות של קורנפיין היתה לא היתה נכונה. הוא גרר אותנו לדין. תקראו לזה הלשנה או איך שאתם רוצים".

איציק קורנפיין. דמאיו: &qout;הוא גרר אותנו לדין&qout; (ליאור טימור)
איציק קורנפיין. דמאיו: "הוא גרר אותנו לדין" (ליאור טימור)
 

בעלי הפועל חיפה יואב כץ התארח בתוכנית ודיבר על הפרסום לפיו שחקני הפועל חיפה התקלחו באמצעות קלקרים: "אני לא יודע שהתקלחו בג'ריקנים. רוב שחקני הקבוצה התקלחו בבית והזמינו את החברים להתקלח אצלם. סיפרו לי שכולם היו במצב רוח מרומם. אין לנו חובות ואנחנו משלמים את הכל בזמן. מופת מבחינה פיננסית".

"הספּק שולח לנו חשבון ע"ס 40,000 דולר לבניין שלא היתה בו פעילות במשך חודשיים. במקום לדבר איתנו הלכו וסגרו את הברז באופן שרירותי. לא קיבלנו התרעה. הצורה שבה נעשו הדברים היא לא מקצועית".

"יכול להיות שלא רוצים אותנו בקרית חיים והם שולחים לנו מסר. אנחנו דואגים ל-500 ילדים מדי שנה שיעסקו בספורט ולא יהיו ברחובות, ואנחנו חוטפים יריקה בפרצוף. יש מעט היצע של מגרשי כדורגל ומנצלים את העובדה הזו. מי שבסוף סובל הם הילדים. אין הגיון בהתנהגות הזו".

איזי שרצקי, יואב כץ ואפרים גבאי (משה חרמון)
יואב כץ. "יכול להיות שלא רוצים אותנו בקרית חיים" (משה חרמון)
 

שר התחבורה ישראל כ"ץ, שצפה בווסטהאם וגרנט מנצחים את סטוק, דיבר על החוויה: "אני לא מוכן לסכן את המוניטין שלי לאורך זמן ולהגדיר את עצמי כקמע של אברהם גרנט. אבל אני כרגע על 100% הצלחה במשחקים שלו. אני אוהד כדורגל מושבע. בזמנו אהדתי את מכבי יפו ומאז נפילתה את בית"ר ירושלים. אני מאמין שאברהם יוכל להוציא את ווסטהאם מהמשבר"

על בעיית האבטחה בישראל לעומת מה שראה בגולה: "באנגליה זה פשוט מדהים. עכשיו, למרות שהיו תקופות של אלימות, פשוט לא ראיתי הבטחה. פשוט תרבות אחרת".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */