יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:25

שמעון מזרחי: אם נצטרך לעשות שינויים, נעשה

יו"ר מכבי ת"א דיבר ברדיו 103FM בשיתוף ONE על משחקה של הקבוצה מול קאחה לבוראל. ג'קי בן זקן: "נערער על העונש". פיני גרשון הצטרף לצוות המגישים

|
אופירה אסייג ופיני גרשון
אופירה אסייג ופיני גרשון

אופירה אסייג ופיני גרשון הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

עבור פיני גרשון מדובר בתוכנית הרדיו הראשונה אותה הוא מגיש כחלק מצוות המגישים של ONE, הכולל את אייל ברקוביץ', חיים רביבו, דורון ג'מצ'י ואלון חזן ואין מועד טוב יותר עבור גרשון מאשר ביום בו מכבי ת"א פותחת את דרכה ביורוליג.

הצהובים ישחקו ב-20:30 בספרד במשחק קשה מאוד מול קאחה לבוראל ויטוריה במחזור הראשון במפעל. מכבי מקווה לנצח את האלופה הספרדית, בשורותיה שיחק ליאור אליהו בעונה שעברה, ולפתוח ברגל ימין את המפעל. בתוכנית שמענו על ההכנות האחרונות לקראת המפגש המסקרן.

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, התייחס למשחק: "הצוות המקצועי עבד חרף העובדה שדייויד בלאט היה עם נבחרת רוסיה. הוא קיבל את כל הכלים להחליט איזה שחקנים יישארו ואיזה שחקנים לרכוש. אנחנו פותחים במשחק חוץ, אני תמיד אוהב לפתוח בבית ולסיים בבית. קאחה לבוראל קבוצה מאוד חזקה עם אולם ביתי".

שמעון מזרחי (קובי אליהו)
שמעון מזרחי. "אם נצטרך לעשות שינוי, נעשה" (קובי אליהו)
 

"זה משחק ראשון ומשחק חוץ. חשוב לראות איך יקבלו את ליאור אליהו. אנחנו ערוכים ומוכנים. אני מקווה שגם הזרים שזה המשחק הראשון שלהם ביורוליג יידעו להתכונן בהתאם. יכול להיות שתוך כדי תנועה נגיע למסקנה שחסר לנו שחקן שייתן אפשרות לשחקן אחר לנוח. אם תבוא הצעה הגיונית גם מבחינת האישיות של השחקן וגם מבחינה תקציבית נשקול את זה", הוסיף מזרחי.

היו"ר לא מזלזל ביריבות האירופיות של הצהובים: "הבית שלנו לא קל וראינו את הקרב בין חימקי לגדיניה. יהיו לנו קרבות חזקים. ז'לגיריס התחזקה. הרבה משחקים ביורוליג היו מאוד צמודים. אני תמיד זהיר ואני צריך להיות מציאותי".

שחורציאניטיס (משה חרמון)
סופוקליס שחורציאניטיס. "הוא יודע למשוך שחקנים ולהוציא כדור" (משה חרמון)
 

"יש לנו קבוצה חזקה. אני חושב שהדברים מתחילים להתגבש בצורה יפה. סופו יודע למשוך שני שחקנים ולהוציא כדור. נבנתה קבוצה בריאה ואם נרגיש שצריך לעשות שינוי, נעשה", סיכם מזרחי.

אבנר קופל: "נחתום בימים הקרובים על חוזה עם ספונסר חדש"
יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, דיבר על עונת הכדורסל שנפתחה: "קשה לנו כי העונה לא הגענו לתחילת הליגה עם ספונסר ראשי ושידורי טלוויזיה מסודרים. יש ספונסר רציני וגדול שיחתום איתנו לשלוש שנים. אני מעריך שמנהלת הליגה תקבל בין 20 ל-22 מיליון שקלים לעונה. אם ניתן 1.2 מיליון שקל לכל קבוצה זה יהיה יפה מאוד. הקטנו את הליגה מ-12 קבוצות ל-10. חוץ מקבוצה אחת, כל הקבוצות עם תקציב של 5.5 מיליון ומעלה"

אבנר קופל (משה חרמון)
אבנר קופל. יחתום עם ספונסר חדש (משה חרמון)
 

"החוק הרוסי נועד לקדם את השחקן הישראלי והוא הפך למשאבת כסף לשחקנים הישראלים. עד שלא יהיו שניים-שלושה מועדונים ראויים, הכדורסל יחזור אחורה. התפקיד שלי היה לתת לקבוצות אפשרות לחלום על אליפות. לא רציתי להוריד את התקציב של הקבוצות. צריך לחזק תקציבית את הקבוצות הקטנות. לרוב הקבוצות יש אנשי שיווק. בחיפה הולכים לבנות אולם חדש של 5,000 מקומות. הליגה צריכה להיות תחרותית ולרוץ", הוסיף היו"ר.

קופל דיבר גם על הכדורגל: "קשה להזיז דיקטטורה. מהפכה עושים כשהעם רוצה לבצע שינוי. לחברי הנהלת ההתאחדות לא אכפת מהמצב למרות שהם אנשי עסקים רציניים ומוצלחים. בעלי קבוצות כמו שחר, שרצקי והראל צריכים להבין שהם אמורים לעשות את השינוי. היו לי שיחות עם אבי לוזון והבטחתי לו שאתמוך בו".

הפועל ת"א שהפסידה לשאלקה 3:1 במחזור השלישי בליגת האלופות. החניכים של אלי גוטמן נחתו בישראל ואנחנו דנו בשאלה האם לדאבליסטית יש עדיין מה למכור במפעל היוקרתי ביבשת.

משה סיני: "ההבדלים בין ישראל ואירופה עצומים"
שחקן העבר של האדומים ומאמן מכבי הרצליה, משה סיני, אמר: "קראתי את התגובות של שחקני הפועל ת"א והם די מציאותיים. ניסו לעודד אותם ולתת ביטחון. ההבדלים הם עצומים והרמה היא אחרת. שחקני הפועל הבינו שקשה לעשות את זה ברמה האירופית הגבוהה. בשלב הזה של הליגה שאלקה במשברון אבל באירופה הם טובים".

משה סיני (דרור עינב)
משה סיני. "ההבדלים בין ישראל ואירופה עצומים" (דרור עינב)
 

"בתקופה שהייתי בנבחרת נסעתי להשתלמויות. בצ'לסי ראיתי ילדים בני שמונה שלומדים במועדון וגם מתאמנים במועדון. אימון שמחולק לקבוצות. עובדים על הנקודות החלשות של כל אחד. הפועל ת"א עמדו נכון על המגרש אך השחקנים לקו במהירות ובתגובה. בדקה ה-60 נופלים מהרגליים גם בנבחרת. יש בישראל מאמנים מספיק טובים כדי לאמן את הצעירים", הוסיף סיני.

סיני אמר: "כואב לי כשאני רואה את הנבחרת. במבחן התוצאה לואיס פרננדז נכשל. לא צריכים להיות נגד זרים. אם מחליטים לבנות משהו ומאמינים בפרננדז צריך לתת לו לעבוד. צריך לתת לו לסיים את הקמפיין".

ג'קי בן זקן: "במשך שנים אף אחד לא הצליח למנוע את האלימות"
אירועי המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל ב"ש מסרבים לחלוף. אמש קבע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הפסד טכני לאשדוד אחרי פיצוץ המשחק מול הקבוצה מבירת הנגב. ג'קי בן זקן מתכוון לערער על העונש בתקווה להקל את המכה עבור הקבוצה. עסקנו בנושא הזה בצל הכנות הקבוצה למשחק מול מכבי חיפה.

ג´קי בן זקן (אמיר לוי)
ג´קי בן זקן. "נערער ונקווה להצליח" (אמיר לוי)
 

הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, אמר: "לא ציפיתי לעונש חמור כזה. יהיה אובדן הכנסות מהמשחק מול בית"ר ירושלים. באר שבע הוענשה על התנהגות אוהדיה אך קיבלה סוכריה בדמות שלוש נקודות. ציפיתי להחלטה אחרת. בדרך כלל מאשימים את המועדון אך במקרה הזה עשינו פעולות שמעולם לא נעשו".

"הקהל של אשדוד הביא את הזורק למשטרה והוא נענש. במשך שנים אף אחד לא הצליח למנוע את האלימות. עד היום ההנהלות לא הפנימו את העניין הזה. עשינו תקדים והבאנו את האיש שפגע בקבוצה. במקרה האלימות הבא לא נדע מי עשה את זה. הפיתרון הוא פשוט. אנחנו נערער ומקווה שנצליח".

שחקני אשדוד אחרי פיצוץ המשחק. ספגו הפסד טכני (משה חרמון)
שחקני אשדוד אחרי פיצוץ המשחק. ספגו הפסד טכני (משה חרמון)
 

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */