יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:42

אמיר לובין: אנחנו מאוד נתאכזב אם נפסיד לשאלקה

הערב בתכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE עם פיני גרשון, שהשתתף בהגשת התוכנית, עסקנו בהפועל מול שאלקה. דן שמיר: "יהיה קשה לנצח אותנו העונה"

|
אופירה אסייג וחיים רביבו ב-103FM
אופירה אסייג וחיים רביבו ב-103FM

אופירה אסייג וחיים רביבו מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

פיני גרשון, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, הגיש הערב את התוכנית במשותף עם אופירה אסייג וחיים רביבו. גרשון יתחיל בקרוב לכתוב טורים אישיים ב-ONE ואף יצטרף לצוות המגישים של תוכנית הרדיו.

הפועל תל אביב מחפשת נקודות ראשונות בליגת האלופות ותתמודד הערב מול שאלקה הגרמנית בוולטינס ארינה, במסגרת המחזור השלישי. עסקנו במשחק שעשוי להכריע האם העונה האירופית של האדומים תימשך, או שהיא תוכל להתחיל להתרכז בליגה?

יושב ראש הפועל  תל אביב, אמיר לובין, אמר בתוכנית: "אנחנו מאמינים שאפשר לעשות פה תוצאה טובה, זה מבחינתנו כל תוצאה שהיא לא הפסד, בוודאי שנשמח אם ננצח. אנחנו באים לתת קרב שווה ליריבה מצויינת. הדרבי הוסיף לנו הרבה ביטחון עצמי, מה שיש עכשיו בקבוצה זה שקט תעשייתי. מוני הראל ואלי טביב מסתדרדרים בצורה מצויינת. הניצחון הוסיף הרבה שקט לקבוצה".

אמיר לובין באימון (רועי גלדסטון)
אמיר לובין: "הניצחון בדרבי הוסיף לנו הרבה שקט" (רועי גלדסטון)
 

"בשבילי איתי שכטר הרבה יותר גדול מראול ואני חושב שזה קטע של צחוק ובדיחות דעת והוא לא מתכוונת לזה שהוא יחליף איתו חולצה. איתי שכטר מצוין ותמיד נותן את המאה אחוז. שחקן כמוהו שיחק בדרבי עם פציעה שהרבה שחקנים לא היו משחקים איתה. אין הצעה קונקרטית על דה סילבה ואיתי שכטר, למעט באמצעי תקשורת, לא קיבלנו הצעה ספציפית לגביו", הוסיף לובין.

יו"ר הפועל ת"א הוסיף: "אנחנו תמיד צריכים להיות מוכנים, כי לא יודעים איזה הצעות יהיו, אבל באופן חד משמעי וגורף אף שחקן לא ישוחרר אם לא נמצא שחקן שיחליף אותו וגם המחירים שתדרוש הפועל ת"א יהיו מתאימים לרמה של השחקן. המטרה שלנו היא להשאיר אותם עד סוף העונה הזו. תמיד יש דילמה, למה להחזיק בכוח, אבל המטרה היא שהסגל יישאר עד סוף העונה. הם יקבלו הצעות גבוהות להישאר בסוף העונה. אניימה שחקן חופשי בסוף השנה, דה סילבה ושכטר לא חופשיים. לאיתי ולדאגלס אין סעיף יציעה, הכל תלוי במשא ומתן".

מוני הראל (רועי גלדסטון)
מוני הראל. "הוא ואלי טביב מסתדרים מצוין" (רועי גלדסטון)
 

"שחקני כדורגל לא תמיד שומרים על אותה רמה לאורך זמן. הבאנו את פרנסמן שלא משחק והוא ישחק, את רוקי נבחן כשיחזור מהפציעה ונקבל הצעה. בהחלט בינואר, אם נצטרך, נתחזק כדי לקחת עוד אליפות. אני אצא מאוכזב אם נפסיד הערב, גם ההנהלה וגם השחקנים", אמר לובין לסיום. 

דיברנו גם עם יעקב זיו על היריבה של גוטמן וחניכיו, שאלקה, שחווה משבר לא פשוט בליגה הגרמנית ומנסה להתאושש על חשבון היריבה שלה, דווקא בליגת האלופות.

שכטר חוגג (רועי גלדסטון)
שכטר. האם הוא יחגוג גם אחרי שאלקה? (רועי גלדסטון)
 

שפיגלר: "לפעמים מתכוננים טוב ולא מצליחים"
עוד בכדורגל, היום פורסם דירוג הנבחרות של פיפ"א ולאחר ההפסדים לקרואטיה בבית וליוון בחוץ, ישראל צנחה עד למקום ה-56, רחוק מאוד מהשיא שלה - המקום ה-15. דיברנו על הנפילה החופשית של הכחולים-לבנים.

מרדכי שפיגלר, שחקן העבר והאיש שעזר לבחירת לואיס פרננדז, אמר: "הנכדה הקטנה שלי היום בת שנתיים. את הדירוג עושים באופ"א ופיפ"א, אנחנו לא אחראיים על הדירוג. כשלא מצליחים לעלות אז לא עולים בדירוג, אלא יורדים למטה. אם נסתכל מקרוב על דרך העבודה של פרננדז ומה שהוא צריך לעשות, אני לא יכול לבוא בטענות. זה לא פופולרי והתוצאות לא טובות, אני יודע מה זה שלא מצליחים לנצח".

שכטר חוגג (רועי גלדסטון)
שכטר חוגג שער בהפסד. "אם נתייחס נכון, נצליח" (רועי גלדסטון)
 

"לפעמים אתה עושה את ההכנה הכי טובה ולא מצליח לתרגל את זה לניצחון. לבוא עם תירוצים אנחנו רגילים כבר 40 שנים, אני לא חושב שצריך לתרץ, אבל הדור הצעיר שמקבל הזדמנות, הרבה מאוד ערכו בכורות, זו מציאות שנכפתה על המאמן הזה. קשה להתעלם מזה שאין לנו שחקנים בסדרי גודל כאלו שהחיבור שלהם הופך אותנו לנבחרת חזקה אוטומטית. אם משקיעים ונגשים לשחקנים שאיכזבו ועשו כמיטב יכולתם, אם נתייחס נכון, אז נצליח לעלות במדרגות הדירוג ולהגשים את החלום הגדול", הוסיף שפיגלר.

דן שמיר: "אני יודע שהשנה יהיה מאוד קשה לנצח אותנו"
בני השרון בכדורסל פתחה את העונה עם ניצחון מפתיע על הפועל ירושלים, למרות שהגיעה למשחק בסגל חסר מאוד. עסקנו בקבוצה שבנה דן שמיר ובשאלה האם היא יכולה להמשיך ביכולת הזו במשך כל העונה.

דן שמיר, מאמן בני השרון, אמר בתוכנית: "אני קצת בהלם מזה שפיני גרשון שם, חשבתי שהוא שכח לדבר, הוא רק היה צריך את המיקרופון. לא היה ניצחון רגיל מול הפועל ירושלים, כי לפני תחילת המשחק לא ידענו שלי ניילון לא ישחק וששרון לא ישחק, ממש שעה לפני המשחק גיליתי שלי לא ישחק. אם היו שואלים אותי כמה ננצח מתוך 10 משחקים עם ההרכב הזה, אז לא הרבה. זה ניצחון אחד, אז לא צריך לעשות מזה יותר מדי".

שמיר (משה חרמון)
שמיר: "ההכרזות לא שוות כלום, הברברת לא מוסיפה" (משה חרמון)
 

"אני מאוד אוהב את הקבוצה שיש לנו. יש בה הרבה כשרון ואופי ו-ווינריות, יש בה הרבה כח. יש מצבים שבהם אתה יודע שיהיה קשה לנצח ועם הקבוצה הזו אני יודע שיהיה קשה לנצח אותנו, יצטרכו לעבוד בשביל זה, כולם. ההכרזות הן טובות לעיתונאים, לנו זה לא שווה כלום, הברברת לא מוסיפה. אני שמח שניצחו 1 מתוך 27 משחקים ויש עוד 26", הוסיף דן שמיר.

מאמן בני השרון הוסיף: "בני השרון זה מועדון שמייצר מספר קטן של כותרות יחסית לאחרים, זה תמיד אותו דבר וזה שטחי. לא משנה מה, תמיד נצמדים לאותם מקומות. כל מה שהיה בקיץ נמחק אחרי שניים או שלושה משחקים. יש ליגה טובה ולפחות שמונה קבוצות רוצות פיינל פור ואנחנו נמצאים בטופ של הליגה. נראה מה יהיה עם הזמן".

"אני מאוד אוהב את ניילון, כל מאמן היה אוהב. כשמגיע שחקן אני לא מונע על ידי המוניטין שלו. אני לא חושב שאפשר להשוות בינו לבין סופו. ברמה המקצועית, אני שיחקתי נגדו. הוא היה שחקן שכל הליגה באה לעצור והוא היה עושה את כל היתר יותר טוב. לפני שהוא הגיע הקבוצה קלעה 50-60 נקודות ואף אחד לא הצליח לעצור אותו, קלע 21 נקודות בממוצע. אין הרבה כמוהו בליגה ובפן המנטלי הוא מאוד תחרותי, כשברגע שהוא עולה על המגרש, גם באימון קליעות, הוא משחק", אמר שמיר.

ניילון תופס עמדה (יניב גונן)
ניילון: "אין הרבה שחקנים בליגה עם מנטליות כמו שלו" (יניב גונן)
 

לסיום, הוסיף מאמן בני השרון: "יש לנו שחקן שפיני אימן, אבל הוא עדיין לא כשיר והפעם הוא שיחק 9 דקות, סם הוסקין. היה צריך הרבה אופי כדי לא לוותר אחרי המשבר שהיה לנו ברבע השלישי".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */