יום שישי, 18.04.2025 שעה 21:12
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

הפסד טכני 3:0 ומשחק ללא קהל למ.ס. אשדוד

הקבוצה מהדרום נענשה בחומרה בעקבות הפגיעה בקוון במשחק מול באר שבע ובנוסף להפסד תארח ללא קהל את בית"ר. בן זקן: "החלטה לא נכונה, נערער"

|
ג´קי בן זקן יוצא מבית הדין (יניב גונן)
ג´קי בן זקן יוצא מבית הדין (יניב גונן)

הפסד טכני 3:0 ואירוח משחק ללא קהל מול בית"ר ירושלים, זהו העונש החמור שספגה מ.ס. אשדוד בעקבות הפגיעה של האוהד בקוון אורן בורנשטיין במשחק מול הפועל באר שבע. בנוסף נקנסה הקבוצה ב-10,000 ש"ח

הפועל באר שבע לעומת זאת נענשה באירוח משחק ללא קהל על תנאי וקנס בפועל בגובה של 10,000 ש"ח.

הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן-זקן, מסר בתגובה על העונש: "ההחלטה היא לא נכונה אנחנו נערער על העונש ויותר מזה אני לא מוכן להגיב".

המנהל המקצועי של מ.ס. אשדוד, שי הולצמן מסר בתגובה: "חבל שקיבלנו הפסד טכני, נותרה עוד דקה לסיום המשחק. אפשר היה לסיים את הדיון במתן נקודה לכל קבוצה והשארת התוצאה. אבל כמו שהבנתי אנחנו מתכוונים לערער על העונש, השקענו הרבה מאד כספים כמו שג'קי אמר כדי שדברים כאלו לא יקרו בעתיד וזה באמת מה שחשוב שנצא מהמקרה הזה ודברים כאלו לא יחזרו לא באשדוד ולא באף מגרש אחר בארץ".

מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, הוסיף: "מכבדים את החלטת בית הדין. לא רצינו להיות צד בעניין וכל מה שמעניין אותנו זה המשחק הקרוב מול הפועל פ"ת". בהתייחס לנצחון הטכני אמר קלינגר: "אלה דברים שהחליטו עליהם וזה לא עניין שלנו כי היינו צרייכם להיות מוכנים לכל דבר ואנחנו לא רוצים להתעסק בעונש של אשדוד. אני מקווה שהקהל שלנו, שמתנהג בצורה פנטסטית, ימשיך להיות כזה".

מנכ"ל הפועל באר שבע, ארז בדש: "עם כל מה שעברנו במהלך המשחק וכל מה שהאוהדים שלנו עברו אני חושב שהם התנהגו למופת".

בן זקן: היה דיון ענייני ומפורט

היום הארוך בבית הדין של ההתאחדות
יום הדיונים בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל החל בשעה 16:00 כאשר מ.ס. אשדוד והפועל ב"ש עמדו לדין ראשונות באשמת התפרעות אוהדיהן. מ.ס. אשדוד הספיקה למצוא את האוהד הקטין שזרק את השלט על הקוון, אורן בורנשטיין ולמעשה גרמה לכך שלאיגוד השופטים אין צורך להציג אף ראיה. בית הדין גזר את דינן של שתי הקבוצות על סמך אישור סופי שאכן הקוון נפצע. מי שהיו עדים בדיון הם זיו אדלר, שופט המשחק, הקוון אורן בורנשטיין שנפצע, אלי חכמון והמשקיף ומשה עגייב.

עוד לפני הדיון אמר בן זקן: "על מה צריך להעניש את האוהדים שלנו? על זה שהם איתרו את הזורק? הילד שהודה קיבל את העונש, נפתח לו תיק פלילי, הוא הורחק מהמגרשים וסנקציות נוספות הופעלו נגדו. אני לא חושב שהקבוצה צריכה לקבל פרס אבל ההתנהגות הזאת של האוהדים היתה חריגה ואם יתברר שבית הדין כן יעריך את הצעד שהם עשו אז אני חושב שזה יהיה מסר לאוהדים שלנו בעתיד ולכל קהל האוהדים בארץ"

הבעלים הוסיף מהדיון עצמו ואמר: "הפוגע הינו ילד בן 16, עולה חדש מארגנטינה שנראה עדין ורגוע. הייתי בהלם שהוא זה שזרק את השלט. הילד אמר שהוא שמח מאד על השער ושמרוב שמחה הוא זרק את השלט ולא בכוונה לפגוע בקוון. ישר הלכנו למשטרה שם פתחו לו תיק. הקהל שלנו התנהג לא לעניין אבל אף פעם הוא לא התנהג כך. קרה פה משהו שהוא נדיר בכדורגל. לא ידענו מי השליך ובזכות האוהדים הצלחנו למצוא את הילד הזה. אני מבטיח שהמגרש באשדוד יהיה הכי בטוח בארץ".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו בפיצוץ המשחק באשדוד

עוד אמר בן זקן: "דו"ח השופט מדויק מאד, חשבתי רק לנסות להרגיע. אוהדי ב"ש זרקו עליי אבנים. בנוגע למה שקרה עם הקוון אנו מודים באשמה. ברגע שהגיעה ההחלטה להוציא את המשטרה הבנתי שהאחריות עוברת אליי. השקעתי הרבה מחשבה מה לעשות ולקחתי את מנהל האירוע הכי טוב שיש בשביל זה. בנוגע למשחק, באר שבע פרצו את השערים מבלי לשלם בגלל בעיית כרטיסים. 300 אוהדים נכנסו כך וקיללו אותי מתחילת המשחק. לא הצלחתי להרגיע את הקהל אחרי הפגיעה בקוון. אני מבחינתי עשיתי הכל כדי לדעת את האמת בכל מה שקרה והצלחתי בכך".

הבעלים דיבר לאחר הישיבה: "אני לא יודע מה בית דין יחליט, אני יכול להגיד רק שהיה דיון מאד ענייני, מפורט וממוקד. אני מקווה שההחלטה תהיה כמה שפחות כואבת. לצד כל מה שהיה אני מנסה לקחת דברים טובים מהאירוע המצער הזה ויכול להיות שאם נאמץ אותו נעביר מסר שהאוהדים יכולים לעזור. לדעתי צריך להשאיר את התוצאה על קנה. אם שואלים אותי אני מעדיף משחק חוזר".

הדיין אמר בתגובה: "בוא לא נשכח שהילד הגיע מתוך קהל אלים וכועס ויתכן שזה גם מה שהניע אותו".

הדיינים (יניב גונן)
הדיינים בבית הדין. אוהדי הקבוצות מחכים להחלטתם (יניב גונן)
 

מנהל הארוע, דני אלגרט, דיבר אף הוא: "הקהל של באר שבע היה חמום מוח. חטפנו מטר של אבנים מאוהדי באר שבע. שלחתי שוטרים וסדרנים כדי לעצור אותם. המשחק הזה הוגדר מההתחלה כרגיש".

בב"ש מנגד, טוענים כי הם לא אשמים. נציג הקבוצה, ארז בדש, ציין: "נזרקו חפצים לכיוון אוהדינו, אוהדי ב"ש לא עשו כלום".

בדש הוסיף לאחר הדיון: "חשוב לי להגיד שבמשחק באשדוד היתה אווירה של אלימות גם לשחקנים ולקוון. אנחנו רואים את זה בחומרה רבה ואנחנו לא בעד אלימות. מי שזרק צריך להיענש מעבר לזה אין שום משמעות. יש תקנון אני מקווה שההתאחדות תתנהג לפיו".
 

ארז בדש (יניב גונן)
ארז בדש (יניב גונן)
 

גם שופט המשחק, זיו אדלר, הגיב בנושא: "ראיתי שאוהדי ב"ש זורקים שקיות והיה ברור מאיזה קהל זה הגיע. בנוגע לאורן בורנשטיין, שמעתי אותו צועק בקשר שהוא נפגע וראיתי את השלט שפגע בו, היה כתוב על השלט הכניסה אסורה. אורן אמר שהוא נפגע. החוקה בנושא הזה אומרת שחייבים לעצור את המשחק במקרה כזה ובאמת החלטתי להפסיק את המשחק. אחרי הדקה השמונים התחיל כל הבלאגן בקהל".

הקוון אורן בורנשטיין: "במחצית השניה נזרקו לעברי חפצים רבים מאוהדי אשדוד. אני לא מבין למה נזרקו עליי דברים כי לא היו תלונות שיפוט ולא ברור למה זה קרה. אמרתי בקשר כמה פעמים שזורקים עליי דברים. לאחר שזיו הניף את הכרטיס האדום למקרייב נזרק עליי השלט מאוהדי אשדוד. נאלצתי לשכב כיוון שחשתי כאבים קשים ולא יכולתי להמשיך".

אלי חכמון, משקיף המשחק: "דווח לי במהלך המשחק שזורקים על אורן חפצים ואשדוד שלחו סדרנים לעצור את הקהל. לא ראיתי את הפגיעה עצמה בקוון".
 

אוהדי הפועל ב&qout;ש (יניב גונן)
אוהד הפועל ב"ש בא לתמוך בקבוצתו מחוץ לבית הדין (יניב גונן)
 
לכתבה זו התפרסמו 435 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 435 תגובות ב-306 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
306
שמעון21/10/2010 22:09

אתה בכלל צריך להודות על כך שרביבו שיחק איתנו נגדכם כי הבחור בכלל חס עליכם ולא רצה להבקיע לפחות עוד שני שערים כדי לא להשפיל אתכם עד עפר מבחינתנו במחצית השניה הוא "שיחק נגד באר שבע " אני במקומכם הייתי שולח לו זר ענק הבייתה כאות הוקרה לפועלו

השב   •  00
305
אוראל21/10/2010 17:13
השב   •  00
304
אוראל21/10/2010 17:12
מה אתם מערבים כדורגל לחיים של ב"ש אה אם כבר אתם מדברים ואני לא רוצה לפגוע למה אתם כבר התחלתם לדבר רוב האשדודים עוברים לגור בב"ד למה אשדוד עיר יבשה מדכאת אנשים על סף התעבדות שם מרוב גועל אז חלאס
השב   •  01
303
אוראל21/10/2010 17:11
מה אתם מערבים כדורגל לחיים של ב"ש אה אם כבר אתם מדברים ואני לא רוצה לפגוע למה אתם כבר התחלתם לדבר רוב האשדודים עוברים לגור בב"ד למה אשדוד עיר יבשה מדכאת אנשים על סף התעבדות שם מרוב גועל אז חלאס
השב   •  00
302
אוראל21/10/2010 17:09
השב   •  00
301
אוראל21/10/2010 17:08
השב   •  00
300
משוגע אדום!21/10/2010 12:57
השב   •  00
299
אריה21/10/2010 12:52
הנער הודה שזרק שלט.המצלמות לא ראו/צילמו/קלטו את זריקת השלט שהנער מודה שביצע.מישהו יכול להסביר מה קורה כאן ?האם סרט האבטחה "בושל"?
השב   •  00
298
אוהד הפועל באר שבע21/10/2010 12:51
אתה מתחיל לשעמם עם ה 100 אוהדים שלך בני 16.
השב   •  00
297
הפועל אשדוד21/10/2010 12:08
השב   •  00
296
אייל21/10/2010 11:47
אני אוהד באר שבע, ואני תמיד חיבבתי את אשדוד.העונש קל מדי, ובשום פנים ואופן סור להקל בעונש. כל הכבוד לאשדוד שתפסו את הפוגע, אבל זה לא מקל בחומרת העברה.הם חייבים לקבל הפסד טכני. ואסור בכלל להכניס לשיקול איזו קבוצה מקבלת פרס.
השב   •  10
295
מה זה ב"ש?21/10/2010 11:33
הוא פחד השופט לא התחרט והחדש את המשחק !
ב"ש  אתם שווים ליגה א''
השב   •  21
מחבב את באר שבע21/10/2010 11:53
ואין גדרות.יצאת דביל!
השב   •  10
294
אוהד הפועל באר שבע21/10/2010 11:29
השב   •  00
293
אוהד הפועל באר שבע21/10/2010 11:28
השב   •  01
292
חנן21/10/2010 11:25
תגידו מתנ"ס ספורט אשדוד ? כמה נקודות יש לכם בטבלה?
השב   •  10
291
תמיר21/10/2010 11:20

דרשתם ניצחון טכני מה קרה אתם לא יכולים לנצח במגרש. השחקנים שלכם ברחו לחדר ההלבשה לא בגלל שהם פחדו אלא רק בשביל שלא יחדשו את המשחק ותנצחו טכני פשוט גועל נפש אתם קבוצה על הפנים   מי שמסכים איתי כחול

השב   •  96
290
מה זה ב"ש?21/10/2010 11:12
ב"ש גדלים דורות של ברברים!
אגב אברהם אבינו אם ידע כאלה (אנשים  סליחה חיות ) לא היה מגיע לפה !
השב   •  11
289
אלי21/10/2010 11:09
אפסים הייתם ואפסים תהיו. הרי לא משנה בכלל מה תבנו, בסוף ממילא תהרסו הכל.
השב   •  01
288
מחבב את באר שבע21/10/2010 10:56
מי אתה, מיקרוב בן דומן, שתחליט מה נכון ומה לא?
השב   •  00
287
מה זה ב"ש?21/10/2010 10:55
לגור ב"ש  אלו אנשים סוג ד'' רעבים ללחם
השב   •  10
באר שבעי21/10/2010 11:28

השב   •  00
רוי21/10/2010 12:04
השב   •  00
286
שבי-שור21/10/2010 10:52
השב   •  10
285
אסי21/10/2010 10:31
השב   •  10
284
יעקב מיהוד ליד סיביון21/10/2010 10:27
השב   •  00
283
אלי21/10/2010 10:26
אתה לא משדר אמינות אתה חי בסרט מלא שקרים.ערעור יביא להחמרה בעונש .
השב   •  01
282
בקושי נמל21/10/2010 10:16
אפילו בית חולים אין שם, משחקים אותה דרומים.פח
השב   •  02
281
עוד עושה בלגנים?21/10/2010 09:33

השב   •  00
280
אוראל21/10/2010 09:32
מה לא נמאס לכם לבכות כולה הפסדתם טכני מה אתם אוכלים תלב תהיו אמיתיים ותודו שאנחנו יותר טובים ממכם מה שחכתם תמהפך ותפירפורים שעשינו לכם במשחק וכמה החמצות שחכתם שהייתם צרכים לקבל איזה חמש או שש אז זהו לא קרה כלום כולה חתפתם מכות הפסדתם טכני ואתם בתחתית ועוד הרבה זמן תהיו שם
השב   •  14
279
אוראל21/10/2010 09:31
מה לא נמאס לכם לבכות כולה הפסדתם טכני מה אתם אוכלים תלב תהיו אמיתיים ותודו שאנחנו יותר טובים ממכם מה שחכתם תמהפך ותפירפורים שעשינו לכם במשחק וכמה החמצות שחכתם שהייתם צרכים לקבל איזה חמש או שש אז זהו לא קרה כלום כולה חתפתם מכות הפסדתם טכני ואתם בתחתית ועוד הרבה זמן תהיו שם
השב   •  11
278
אוראל21/10/2010 09:29
השב   •  10
277
משוגע אדום!21/10/2010 09:25
השב   •  10
276
שבי-שור21/10/2010 09:19
בארשבע 14 שנה לא מתפקדת ותמיד אשדוד עזרה להם (תמיד!) אשדודים לא אוהבים לדבר אל דברים כאלו אבל זאת האמת.קלינגר רץ אם אסולין לחדר הלבשה!בושה
השב   •  60
ישראל21/10/2010 09:29
זה עוזר, משחרר.
השב   •  00
275
בני21/10/2010 09:12
לקח מתנות או לגנוב גול  זה המוט שלו בחיים !
אין סיכוי שתצליח  בארץ !
השב   •  11
274
אוהד הפועל באר שבע21/10/2010 08:44
השב   •  10
273
חזי21/10/2010 08:25
ג"קי תפסיק לבכות יצאת בזול. 
השב   •  00
272
זיו21/10/2010 08:23
אנו משחקים משחקי גברים לא משרדי התאחדות על דאגה ב"ש תרד השנה
השב   •  21
271
משה השמן.21/10/2010 08:07
השב   •  10
270
אוראל21/10/2010 07:59
השב   •  10
269
שלומי21/10/2010 07:58
קודם כל אם כבר מתחילים לדבר גקי עושה על הגב שלכם שנים כסף ולוא משקיע כלום כל שנה ככה וחוץ מיזה אלונה אוהבת את ב"ש מילדותה ומשקיע מליונים לידעתך גקי היה אוהד של הפועל אשדוד עד שניהיה איחוד ואו לקח תקבוצה
השב   •  01
268
נאור21/10/2010 07:41
פשוט בושה.אוהד אשדודי פיצץ את המשחק ומר בן זקן רוצה פרס על זה שהם תפסו אותו.פשוט מבייש.עדיף תשבו בשקט.מגיע לכם עונש הרבה יותר רציני.ניראה כאילו כואב לו יותר שבאר שבע ניצחו.הלואי שיחמירו איתם ויקבלו עוד רדיוסים..מגיע להם.
השב   •  00
267
אשדוד עולה21/10/2010 07:30
אתם קבוצה מגעילה כל קבוצה בארץ תשים לכם חמישיה במחצית הראשונה הגענו לשער שלכם 50 פעם , שמתם גול מכדור שלא עבר את הקו , ורק "הבבון" אסולין הצליח עם ה 120 קילו שלו לדחוק לשער.
תרשמו טוב , אתם יורדים ליגה עוד השנה ימגעילים.
השב   •  34
הגמל מבאר שבע21/10/2010 09:57
צודק בכל מילה , בושה וחרפה לנו איזה קבוצה אנחנו שזקוקים לחסדי בית הדין על מנת לנצח את אשדוד קלינגר תתפטר אתה לא מאמן.
השב   •  01
אלכס21/10/2010 10:14
טמבל לך לרופא עינים תסתכל טוב בטבלה
בטוח שנה הבאה תהיו במקום גבוה בטבלה (רק בליגה אחרת
השב   •  00
266
רן המלך21/10/2010 07:21
אשדוד לא משחקת טוב . אני גר באשדוד
השב   •  10
265
ישראל21/10/2010 07:04
מועדון טישיו אשדוד. אני לא מבין מאיפה הגיע ה"דרבי" כביכול. אתם קבוצה חסרת משמעות בליגת העל שלא מעניינת אף אחד ובטח שלא את ב"ש, ניסיתם בצורה נואשת לחפש יריבה והופ הפכתם את ב"ש ליריבה על "ראשות הדרום". מי אתם בכלל? מה עשיתם במהלך ההסטוריה הקצרה שלכם כקבוצה? אתם בכלל לא שייכים לדרום אלא לשפלה, אין לב"ש שום יריבות אתכם. הרצון שלכם ליצור יריבות עם קבוצה בעלת היסטוריה משמעותית בליגת העל היא פשוט פטתית. אשדוד זו קבוצה שלא עומדת באותם הפרמטרים עם הפועל ב"ש, לא בהיקף האהדה שיש לקבוצות, לא בעבר שיש לקבוצה (אתם רק יכולים לחלום ששחקנים כמו שלום אביטן, מאיר ברד, אברהם נומה,אפרים דוידי והאחים בן דור ירוצו על כר הדשא באצטדיון המביך שלכם) ולא בעתיד של המועדון. סיכום, לכו תעשו חמוצים, ואם אתם מחפשים יריבות, תעשו את זה בפרו אבולושין, אף אחד לא באמת מתעניין בכם, הרי פרו אבולושין זה הדבר היחידי שעושים באקדמיה שלכם
השב   •  122
דולפינים 200621/10/2010 07:15
אם היית מבין קצת במה מדובר היית סותם את הפה.ב"ש דידשה כל השנים בין הליגה הלאומית לליגת העל בזמן שאשדוד הספיקה להגיע לאירופה ולתקוע יתד בליגת העל, עצם העובדה שהקפטן של אשדוד הלך להפועל ב"ש מרמז לך פה על היריבות בין הקבוצות שבכלל הפכה את הסיפור לחם יותר, אם תסתכל גם השחקנים וגם האוהדים מאוד אוהבים ת''משחק בשביל להוכיח את ה שליטה בדרום, בכל מקרה, אתם יכולים לנצח אותנו רק בבית הדין, הדרום שלנוו :)
השב   •  12
ישראל21/10/2010 07:27
אם אתה בחור חכם, אז בוא ותנסה לחשוב מה גורם לאדם שיש לו הכל באשדוד, הוא אליל שם, יש לו תפוקה יוצאת מן הכלל, לעזוב את אשדוד ולא לקבוצות כמו בית"ר או מכבי ת"א, אלא לקבוצה שרק עלתה מהליגה השנייה? (עזוב את הכסף, את אותו סכום הוא יכל לקבל גם באשדוד מכבי ובית"ר). יפה, הגעת לזה לבד. ובוא אני אזכיר לך את מליקסון שהעדיף לרדת ליגה כדי לשחק עם הפועל ב"ש ולא להצטרף לאשדוד שהייתה בליגת העל. אין דבר כזה לתקוע יתד בליגת העל, אמנם אשדוד קבוצה קבועה בליגת העל אבל ב"ש הייתה מעל 30 שנה ברציפות בליגת העל עד שהיא ירדה שוב, ואם זה קרה לה, אין סיבה שזה לא יכול לקרות לאשדוד.
השב   •  20
ישראל21/10/2010 07:27
אם אתה בחור חכם, אז בוא ותנסה לחשוב מה גורם לאדם שיש לו הכל באשדוד, הוא אליל שם, יש לו תפוקה יוצאת מן הכלל, לעזוב את אשדוד ולא לקבוצות כמו בית"ר או מכבי ת"א, אלא לקבוצה שרק עלתה מהליגה השנייה? (עזוב את הכסף, את אותו סכום הוא יכל לקבל גם באשדוד מכבי ובית"ר). יפה, הגעת לזה לבד. ובוא אני אזכיר לך את מליקסון שהעדיף לרדת ליגה כדי לשחק עם הפועל ב"ש ולא להצטרף לאשדוד שהייתה בליגת העל. אין דבר כזה לתקוע יתד בליגת העל, אמנם אשדוד קבוצה קבועה בליגת העל אבל ב"ש הייתה מעל 30 שנה ברציפות בליגת העל עד שהיא ירדה שוב, ואם זה קרה לה, אין סיבה שזה לא יכול לקרות לאשדוד.
השב   •  10
264
מאיר כהן-באר שבע בלב ובנשמה21/10/2010 06:43
השב   •  10
263
מאיר כהן-באר שבע מלחמה21/10/2010 06:42
השב   •  20
262
מאיר כהן-באר שבע מלחמה21/10/2010 06:41
השב   •  01
261
מאיר כהן-באר שבע מלחמה21/10/2010 06:41
השב   •  01
260
מאיר כהן-באר שבע מלחמה21/10/2010 06:00
וזה הכי חשוב,השאר סתם חארטה בארטה.
השב   •  00
259
מאיר כהן-באר שבע מלחמה21/10/2010 05:59
לא תצליח לברוח מהמציאות המרה מבחינתך ,גם אם תלכלך עד מחר על קבוצות אחרות.
השב   •  00
258
יובל21/10/2010 02:42
סה"כ הקהל של אשדוד בסדר, מתי הם עשו בעיות?? ג''קי משקיע שם כל כך הרבה ובכזו עקביות וחבל שבית הדין עם החלטה כזו ידחוף אותו החוצה.
השב   •  31
257
יורם21/10/2010 02:16
אין פשוט על בן זקן רואים שהכל בא מאהבה לקבוצה יישר כח ימים טובים יגיעו,יש עתיד באשדוד אם לא העונה אז שנה הבאה.עזבו את באר שבע סתם התגרו בקהל האשדודי קבוצה ללא עתיד אם בעלים סלב שאין מושג בכדורגל עתיד אין לא יודע באיזה ליגה הנוער שלהם בכלל וכל ההרכב רכש בקיצור תופעה חולפת ולקלינגר תזהר בדרכים למה אוהדי באר שבע יש נטייה להסיט מאמנים מהכביש.

השב   •  31
256
אייל21/10/2010 01:28
אני הייתי במשחק וההתנהגות של אוהדיי הפועל ב"ש לא הייתה למופת בדיוק כמו של """אוהדי""" אשדוד אבל אנחנו לא יירדנו לדשא ללכת מכות כמו שעשו ביציע של אשדוד דבר שמהווה עבירה פלילית כמו שכתוב בשלטים ובטח שלא זרקנו דברים על הקוון . ובן זקן שטוען שזרקו עליו בב"ש אבנים הוא ש ק ר ן . בקשר לכדורגל היה משחק מעולה מ"ס אשדוד קבוצה מעולה לדעתי וכל הכבוד לגרגורי על בניית קבוצה שלדעתי תהיה הפתעת העונה הזאת . והפועל ב"ש תהיה לפנייה בטבלה בע"ה אבל רק בדרך ספורטיבית ובלי אלימות.
השב   •  00
255
מסי21/10/2010 00:52
השב   •  31
אייל21/10/2010 01:30
שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך (עד שתגיעו לוסרמיל כמובן).
השב   •  00
254
נועם21/10/2010 00:52
אם השופטים היו ממשיכים את המשחק הם היו מראים שהם הבליגו כביכול על האלימות דבר שאסור לנו שיקרה!
השב   •  20
253
תושב אוסטרליה21/10/2010 00:35
לילד ניפתח תיק פלילי ?

לך צריך לפתוח ספרייה על שרשרת השחיתיות שהביעו אותך לשטחים ,מכרזים תפורים,שוחד וכ"ו וכ"ו.
השב   •  20
252
אייל הראל21/10/2010 00:29
אני חושב שלקבוצת האוהדים האלימים מאשדוד זהו שיעור בהבנת חומרת מעשים.
זוהי לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים האלימות אשדודית לא פשוטה.
מישהו צריך לבדוק לאיזה ערכים מחנכים בקבוצה הזו.
השב   •  22
251
אשדוד מרכז הארץ21/10/2010 00:28
אשדוד זה לא דרום אלא מרכז הארץ
השב   •  80
תותחן ירוק מהכרמל21/10/2010 00:38
השב   •  20
250
אלי21/10/2010 00:22

הפסד טכני וקיבלה ללא קהל בטוטו במקום בליגה  הרי המשחק היה בליגה 
וכמו כן בת"ר ים ובחיפה שלא נדבר הרגו ילד וגם קיבלו אליפות הדיינים שפטו באיפה ואיפה הענישה יוצרת אלימות כי אין צדק  
לעומת עונשים
אני מציע לבן זקן להחרים את הליגה העל ולסגור את מועדון אשדוד כי במדינה הכל רקוב וגם בספורט

השב   •  31
אייל21/10/2010 01:33
זה לפי התקנון . האלימות שהייתה בבלומפילד לא הגיעה לתחומי המגרש אלה רק ביציעים אז אל תשווה בין שני הדברים , וחוץ מזה למכבי יש לובי חזק מאד בהתאחדות מה שלכם ולנו אין
השב   •  00
249
ללה21/10/2010 00:21
השב   •  00
248
מישהו21/10/2010 00:16
אנשים במדינה הדפוקה הזו, ניחנו ביכולת מטורפת לסלף דברים וביכולת לראות מציאות שאינה דומה למציאות בפועל.
יתהפך העולם, ובשורה התחתונה, חפץ בעל משקל לא מועט, הושלך על ידי אוהד אשדודי אל תוך המגרש- לא ניתן לייפות את זה בשום דרך!
לא משנה מה קרה מסביב, נקודתית מדובר בארוע חמור.
להטיל אשמה על צד אחר, בייחוד אם מדובר בבעלים של מועדון, לסלף עובדות אשר כל אדם שצפה במשחק יודע כי האמת רחוקה מטיעוניו- מראה שאין כל הבדל בין אדם מהרחוב לבין אנשים שמשפיעים על אוכלוסיה מסוימת, בין אם בעלי מועדון כדורגל, ראש עיר או ממשלה.

כל הערכתי את בן-זקן התפוגגה. בעיני כיום, הוא לא שונה משום אוהד המתקבק תגובות כגון "משתין בבאר שבע בדרך לאילת", או "רוכבים על גמלים".

ממש כמו בפרסומת של משרד ההסברה, בה מוצג הישראלי כמשתמש בגמלים לצורכי תחבורה.
אמנם מדובר בטענה קטנה, אך היא לא רק פוגעת, היא גם לא נכונה.
בתור אחד הנפגע מאמירות מסוג זה, אני יודע לומר בוודאות כי כך חושב הרוב באוכולוסיית ישראל על תושבי באר שבע.
מה שמטריד אותי בפרסומת הזו- הוא שהיא מכוונת למדינות העולם, כאשר בפועל אין הדבר מיושם כאן בארץ, במרחק של 100 קילומטר מבאר שבע.
כמה מכם יודעים ששנתון הרכב הממוצע בבאר שבע, צעיר יותר מזה בתל-אביב, ירושלים וחיפה? 
ממוצע שנתון רכב- פירושו, גיל הרכב הממוצע. ככל שגיל הרכב הממוצע צעיר יותר בעיר מסויימת, כך ניתן לדעת כי האוכלוסייה באותה העיר, נוסעת ברכב חדש יותר.
גם מבחינת דיור וכסף נזיל, לתושבי באר שבע קיים יתרון גדול על פני רוב מוחץ מתושבי הערים הגדולות בארץ.
אבל מבחינתכם, תמיד נהיה מסכנים, חסרי כל,  חסרי השכלה, ברברים.

רצח האופי שנעשה לאוהדי באר שבע ולעיר כולה עקב המקרה עם עזורי ( שדרך אגב, מדברי מקורבים למועדון הנושא כולו נופח, ומדובר בבהלה שגרמה לעזורי לסטות מן הנתיב ולא במישהו שחתך אותו, עצר אותו ותקף),
אותו המקרה לא יישכח גם בעוד 10 שנים, אבל התמונה של אוהדי מכבי תל אביב מכים על רכבו של קלינגר בקדנציה שלו במכבי תל אביב ולא מאפשרים לו לצאת מן החניון, נשכחה כלא הייתה.
השב   •  141
מישהו21/10/2010 00:25
אין לי כח לשחזר כל מה שנכתב.
מערכת ONE, למה אתם לא מקצים מספיק מקום לתגובות ארוכות ורציניות,
אתם מעוניינים רק בהקנטות של משפט וחצי בין אוהדים? תנו קצת ספייס להתבטא.
השב   •  00
יורם21/10/2010 00:34
מעולם לא טיקבקטי,יש לי מעט פנאי,נהניתי לקרוא ואני גאה בך וגאה בעיר שלך למרות שאני גר בת"א,לצערי ב"ש לא תקבל הכרה לעולם ובטל לא דרך הכדורגל!נולדתי בסורוקה והאנשים הכי מקסימים ,חמים מכניסי אורחים ואיטליגנטים גרים בב"ש יחד נעשה מהפך ונשים את ב"ש במרכז
השב   •  20
אסי21/10/2010 00:36

השב   •  00
אלון , ת"א21/10/2010 03:13
לא נולדתי או גדלתי בב"ש את האהדה לקבוצה ירשתי מאבי אבל יש לי המון הערכה לעיר. תרשה לי לעודד אותך אבל לפי כל הסימנים בעשור הקרוב ב"ש תהפוך למטרופולין משפיע מאד בישראל. מקווה בשביל ב"ש מקווה בשביל ישראל.
השב   •  00
247
אוהד21/10/2010 00:08
השב   •  00
246
יורם20/10/2010 23:57
אני גר במרכז שרוף של ב"ש עוד מימי האליפות ואני גר במרכז.
הכדורגל בארץ נמוך ודל ולא שווה את כל ההתעסקות הזו.
אשדוד קבוצה נחמדה מאוד עם עתיד!
זקי אל תוותר על הדרך! תמשיך הלאה ואל תערער ,זה שווה את
האנרגיה?לצערי ב"ש רחוקה מאוד מלהיות קבוצה עם חזון כי-אין לה מתקן ראוי ונוער שלא מטפחים(כמוך ז''קי)ולכן כל התגובות חסרות משמעות.אלונה נסי להגיע אלי ולקבל ממני מספר טיפים שרק יעזרו לך לקדם במשהו כי לצערי אנחנו עדיין בעידן הדינוזארים .
השב   •  11
245
אשדודי20/10/2010 23:33
נקודות - יש עוד הרבה משחקים רדיוס? נעודד בחוץ!
השב   •  31
244
לוזון20/10/2010 23:26
השב   •  00
243
אליאור20/10/2010 23:26
יש חוק,חוקים נועדו כדי ליישם אותם,אחרת בשביל מה הם קיימים?חוץ מזה,אני כתושב באר שבע ואוהד מכבי חיפה שנים רבות,אף פעם לא נתקלתי באוהד באר שבע שראה במשחק מול אשדוד איזה אירוע יוצא דופן.אתם לקחתם את ה"דרבי הדרומי" הזה רחוק מדי.בשביל אוהדי באר שבע מדובר בעוד משחק ליגה,כמו עכו או מכבי פ"ת למשל.שיתקנו אותי אוהדי באר בע אם אני טועה.
השב   •  112
242
אוהד20/10/2010 23:20
השב   •  00
241
אוהד20/10/2010 23:20
אני חושב אלוהים אדום וגם גר בדרום,ניצחון זה ניצחון-גם טכני נחשב.הפועל ת"א: עוד 2 מחזורים אנחנו אצלכם תתחילו לרעוד.
השב   •  20
עידן24/10/2010 12:23
אוהד אתה מלך אוהד נשמה וספר מספר אחד בדרום.
השב   •  00
240
תותחן ירוק מהכרמל20/10/2010 23:13
מה זה יתרום לכדורגל אם אשדוד תשחק ללא קהל?
אותו אוהד שזרק את השלט על הקוון היה צריך להיות מורחק לכל החיים מהמגרשים בישראל למה להעניש את הקבוצה? מה אשמים האוהדים?
קלינגר האפס מחפש לתפוס טרמפ על אשדוד ולקבל נצחון טכני מה שקבוצתו לא השיגה על המגרש!
השב   •  33
239
קוקו משכונה ד''20/10/2010 23:11
מי שבורח מהר לחדר ההלבשה כדי לנצח בבית הדין הוא אחד מהשניים: תבחרו
השב   •  310
יורם20/10/2010 23:43
השב   •  00
אדום בנשמה21/10/2010 11:41
מכבי ת"א עלובים-כחול ת"א אדומה אדום
השב   •  01
238
בבילון20/10/2010 23:07
יאללה,פ"ת בשבת,לבוא לעודד ולתמוך בקבוצה שלנו.האירועים בשבת זו כבר היסטוריה.סה"כ אשדוד היה עוד משחק ליגה,לא יותר מזה.דלגנו למשחק הבא.
השב   •  10
237
כתום לבן מ198520/10/2010 23:06
אבל גם טוב יאאלה בני יהודהה
השב   •  00
236
אביחי20/10/2010 23:05
השב   •  10
235
אוהד20/10/2010 23:05
השב   •  00
234
מירלי20/10/2010 23:05
כל זורק שתופסים אותו על חם..
עונש מיידי של 50,000 ש"ח
עונש זה ירתיע מיידית גם את הזורק וגם את הוריו
ואז כמובן אפשר להמשיך ולפתוח תיק פלילי במשטרה
בהצלחה 

השב   •  01
233
אני חכם20/10/2010 23:04
נוציא להורג את כל אוהדי הפועל וזהו כולם יהיו שמחים =]

לא רעיון קטלני?
השב   •  35
232
הדוד מאשדוד20/10/2010 22:57
השב   •  30
231
אשדודי20/10/2010 22:56
נקודות לוקחים במגרש!!
השב   •  10
מוש השור21/10/2010 00:28
יש חוקים ברורים שאם עוברים עליהם צריך לשלם את המחיר. נקודה.
השב   •  00
רוי21/10/2010 12:06
חתיכת גמל אם אתה לא זוכר
השב   •  00
230
יוסי20/10/2010 22:56
הרי האשם האמיתי בכל הסיפור הזה, הוא המאפיונר לוזון. חשבתי שצוחקים איתי כשאמרו שלא יהיו שוטרים במשחקים ועוד עם תרבות כמו בארץ ישראל. הוא פשוט לא מכיר את העם ואולי כדאי שירד קצת ויסתכל בגובה העניים. באשר להחלטה הטיפשית של בית הדין- אהבתי! תענישו את ז''קי ואת אשדוד למרות שהם עשו מאמצים מטורפים למצוא את הנער שזרק את השלט. זה רק מוכיח לנו, אוהדי ביתר, שאין שום סיבה לשתף פעולה עם המשטרה.
השב   •  51
229
אוהד20/10/2010 22:48
השב   •  11
228
אינשאללה תתפרקו אשדוד20/10/2010 22:45
השב   •  01
אשדודי20/10/2010 23:32
תראה את השחקן לדוגמא "עופר ורטה", אני מכיר אותו טוב מאוד.. הוא היה באקדמיה. במשחק בטח היה לך קשה לפספס אותו.. עשה לכם בית ספר והשווה דקה 93 עם פצצה לשער.
השב   •  00
227
אלי בלול20/10/2010 22:38
כל השיטה הזו של ענישה קולקטיבית של קבוצה, ענישה שפעת בערכים הספורטיביים אינה ברורה לי.
במה אשמה הנהלת אשדוד בכך שילד זרק חפץ מן היציע?
מדובר בתקדים מסוכן בהחלט.
תסבירו לי - מניין יכולים להוכיח שמדובר באוהד של קבוצה כזו, או אחרת. מעניין אותי לראות מה יעשו קבוצות יריבות, אשר ייתחרו ביניהן על משחק מכריע ופשוט ישלחו "שתולים" ליציעים יריבים ויזרקו חפצים/יקללו קללות גזעניות וכד'' וזאת במזיד כדי לפגוע בקבוצה. בנוסף לכך, מה בנוגע לאנשים אשר מגיעים למגרשים כדי לעורר מהומות. מדוע הערך הספורטיבי צריך להפגע מזה, אין קשר בין הדברים, והענישה צריכה להיות פרטנית. חמורה יותר, אך פרטנית!
השב   •  30
226
סכניני בדם20/10/2010 22:33
השב   •  10
225
אסף20/10/2010 22:27
די לבלבל את המוח מגיע לא מגיע, מלוכלכים לא מלוכלכים.. באר שבע קיבלה ניצחון טכני לפי סעיף שרשום בתקנון.. כל קבוצה שהייתה במקום באר שבע ובנסיבות האלה הייתה מתנהגת איך שבאר-שבע התנהגה, ובסופו של דבר זה בית הדין החליט ואין מה לעשות..
השב   •  111
224
אילן20/10/2010 22:19
על מה אתם שמחים ב״ש שניצחתם ?אם הייתם גברים הייתם מוותרים על הנצחון מגעילים תתביישו
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  36
223
אורן, ב"ש20/10/2010 22:06
אני רוצה לנצח על הדשא!
השב   •  31
222
איצקו20/10/2010 21:53
זה יוצא איזה 20 שקל מה קרה סתם קניתי מנוי
השב   •  11
עומר20/10/2010 22:52
השב   •  20
221
כיפה אדומה20/10/2010 21:53
השב   •  21
220
קובי20/10/2010 21:48
אתם פשוא אימפריה שאתם שמחים וחוגגים עכשיו מניצחון בבית הדין ולא על הדשא איזה תענוג !! אבל בוסרמיל תיתכוננו השחקנים שלנו יבואו בטירוף והעשרים דקות הראשונות של יום ראשון ימשכו לאורך 90 דק'' ונתעלל בכל קשה על הדשא!! 5-2 5-2 5-2 שום דבר לא ימחק את ההשפלה שאכלתם באשדוד!
השב   •  114
219
שונא הפועל יחייה20/10/2010 21:47
הרי שנייהם לא יתמודדו על אירופה או אליפות רק על פלייאוף אמצעי וגם בטוח לא ירדו ליגה כי יש את עכו ר"ג הפועל ומכבי פ"ת בקיצור שתייכם קבוצות שיסימו מקומות 8-12 כך שזה לא משנה אם הפסדתם נקודות או לא.
השב   •  511
יורם20/10/2010 22:21
שמע,אנחנו לפנכם בתום העונה
השב   •  01
רוי20/10/2010 22:43

אתם  פליאוף אמצעי גג יש לכם קבוצה של גרועים.וגם שנה שעברה המצב היה דומה ובסוף שימנו לפניכם

השב   •  02
הצבא האדום20/10/2010 23:39

ל239  מה זה משנה   אם שוב פעם הפסדתם להפועל  בדרבי ומה זה משנה אם לא תיקחו שום  תואר  אם תקציבשל 100  מיליון  שקל  והלוואי  שמשבוע תרדו   לתחתית אם עוד הפסדים יצפונבון מגעיל

השב   •  00
יורם20/10/2010 23:39

שמע הכדורגל בארץ גרוע והפערים למרות ההשקעות לא משמעותי מכבי 100 מליון ב"ש 35 מליון ואשדוד 12 מליון יקירי לצערך אין הבדלים משמעותיים בניהם לצערינו נהפוכו לאשדוד עם הכי נמוך והם באמת נחמדים ברמתם ומכבי זקנה ביכולת וב"ש פקקט מה לעשות?

השב   •  00
218
משוגע אדום!20/10/2010 21:43
אתם ניראים קטנים מלמעלה בטבלה[=
השב   •  105
דולפין20/10/2010 21:51
מעלינו ובסוף השתנו עלייכם מלמעלה. איך היה מחזור עשרים ושלוש?! היה תענוג לראות קבוצת כדורגל משפילה אותכם נכון?! יאללה לך תשפשף השגתם ניצחון גדול בבית הדין אתם אימפריה של כדורגל!!
השב   •  55
אדום בנשמה20/10/2010 23:06
ואת זה כולם זוכרים,יאללה רדו כבר ליגה!
השב   •  10
אשדודי20/10/2010 23:13
איזה כבוד !! מה לעשות הטבלה לא משקרת וכל קבוצה הייתה במיקום המתאים לה.. אם לא לוזון כולם היו יודעים איפה הייתם היום! ! !
השב   •  01
217
אוהד אדום20/10/2010 21:41
אשדווד אפפסיים!
השב   •  04
216
עומר20/10/2010 21:41
השב   •  74
215
אוהד אדום20/10/2010 21:38
השב   •  01
214
נאור20/10/2010 21:35
זהו החוק.האופציה יהחידה שתקבלו בעירעור זה אולי עונש חמור יותר..המשחק פוצץ ע"י אוהד אשדודי והחוק אומר,ניצחון טכני.נקודה.
השב   •  00
213
קוקו משכונה ד''20/10/2010 21:33
ראינו את הברבים בטלויזיה איך הם מנסים לפרוץ את הכניסה, מה הם חשבו שזה התור ללשכת עבודה?? עלובים בלי כבוד עצמי אם הייתם גברים הייתם מבקשים משחק חוזר
השב   •  57
212
אבי20/10/2010 21:33
אז אם אתם רוצים לתת רדיוס למה בליגה ולא בגביע הטוטו? סחטיין ב"ש אבל אל תצחקו יותר מדי בסוף הגלגל תמיד מתהפך
השב   •  31
211
אשדודי 1520/10/2010 21:30
למה מקרייב קיבל אדום?
הוא עשה תנועה מגונה לאוהדי באר שבע, זה לא אמור להיות צהוב ?!
השב   •  77
אשדודי20/10/2010 22:54
השב   •  00
210
אוהד הפועל באר שבע20/10/2010 21:22
השב   •  42
209
אוהד הפועל באר שבע20/10/2010 21:22
השב   •  62
208
צפוני20/10/2010 21:21
את הכדורגל בארץ הורסים חבורות חוליגנים, שמוצאים ביציאים מקום לפורקן חסר רסן, שהאימא שלהם היתה משתגעת אם היתה רואה איך הבן שלה בוחר להתנהג שם והכל בשם כביכול אהדה לקבוצה.

די לאלימות ולאנשים אלימים וחסרי תרבות, הרסתם את הכדורגל בישראל. במקום קללות, איומים ואלימות, פשוט תעודדו. תעודדו שמנצחים, תעודדו שמפסידים ואל תתנו יד לאלימות.

אם לאהוד קבוצה, משמע גם לנקוט באלימות (פיזית, מילולית, כלפי אוהד מקבוצה אחרת, שופט, שחקן קבוצה יריבה וכו'') צריך לסגור את הקבוצה לאלתר.

העונש שקיבלה הקבוצה הוא זול וקל, היה צריך להיות חמור הרבה יותר! קבלו את העונש כגברים ותפסיקו עם האלימות ויפה שעה אחת קודם, לפני שמישהו ייפצע או חלילה ייהרג.

בן זקן, אתה הראשון שצריך לצאת לאוהדים ולהגיד להם שאת העונש אתם הולכים לקבל כמו גברים ומעכשיו אין יותר אלימות אצלך ביציאים.

בריאות לכל עם ישראל!
השב   •  51
207
אוהד בני יהודה20/10/2010 21:09
השב   •  105
אלון נוה20/10/2010 21:43
בני יהודה עגלות
השב   •  34
206
אדוםדום20/10/2010 21:08
הגמלים ניצחו אותכם 3-0
השב   •  48
אסף האמיתי21/10/2010 00:48
השב   •  00
205
אוהד בני יהודה20/10/2010 21:06
אכזרי מידי
השב   •  13
204
קוקו משכונה ד''20/10/2010 21:02
איזה שלישיה הבאתם?? אהה? קיבלתם מתנה מבית הדין יש להם דיינים שם בני 100 שחילקו לכם מתנה יא בכיינים.. לך תשמח על ניצחון כזה יא ביזיון
השב   •  44
203
שימי20/10/2010 20:58
יודעים לנצח רק בבית הדין.. רק ככה הם יקחו אליפות
השב   •  33
202
עדן20/10/2010 20:57
השב   •  03
201
לירון20/10/2010 20:56
הילד בא והסגיר את עצמו.
לדעתי לא היו צריכים לפתוח לו תיק בכלל, זה היה ברגע של התרגשות מהגול או כעס על האדום של מקרייב.
אבל הוא בא והסגיר את עצמו למרות שידע שצפוי להענש.
אשדוד לא היו צריכים להפסיד משחק שנשארה לו בקושי חצי דקה, אם השופט היה מנוסה וכוחני הוא היה מצליח להשתלט על המשחק ולתת להם לשחק עוד חצי דקה.
בושה לשופט ובושה להתאחדות ! ! !
השב   •  72
200
קובי20/10/2010 20:55
את אשדוד פעם אחת ביושר אחרי ששחקן שלנו שכב פצוע על הדשא והשחקנים הפסיקו לשחק כדי שב"ש יוציאו את הכדור ובמקום זה הם שמו גול,ובפעם השניה בבית הדין ! איזה "אימפריה" בשביל זה אלונה השקיעה 25 מיליון שקל על שחקנים!! אשדוד עם תקציב של במבה ושוקו נתנו לב"ש ה"אימפריה" של הדרום תבוסה 5-2 מהפך 2-1 2-0 במשחק אימון ו2-0 בגביע השוקו !! אח כמה שאני גאה לאהוד אותך אשדוד !! שנמשיך להפסיד לב"ש תמידד רק בבית הדין !! ועל זה יום יבוא והנקמה תיהיה כואבת! תשאלו את אוהדי נתניה.. אצלנו מילה זה מילה ביציע !!
השב   •  99
כיפה אדומה20/10/2010 21:18
השב   •  53
גדכ20/10/2010 21:35
השב   •  11
הצבא הצהוב20/10/2010 23:15
למה מה עשיתם לנתניה? עלק נקמה! חטפתם באשדוד תבוסה 6-1 לנתניה אז שתוק! היה משחק דרמה בין אשדוד לב"ש רק חבל שהסתיים ככה..
השב   •  00
199
דודי20/10/2010 20:55
איזה ניצחון דפקנו לכם אשדוד הפועל ב"ש אלופה.. איזה ניצחון איזה שלישה דפקנו לכם
השב   •  43
198
אשדודי20/10/2010 20:52
מגיע לנו העונש ח
השב   •  12
197
אוהד אשדוד20/10/2010 20:50
מנכ"ל הפועל באר שבע, ארז בדש: "עם כל מה שעברנו במהלך המשחק וכל מה שהאוהדים שלנו עברו אני חושב שהם התנהגו למופת".
השב   •  65
196
אוהד אשדוד20/10/2010 20:45
השב   •  33
195
אשדודי 1520/10/2010 20:44

נקודות לוקחים במגרש, ולא בבית הדין !
משחק ללא קהל = זה העונש הכי טיפשי שיכול להיות !
למה בית''ר ירושלים מקבלת פה עונשת שהיא לא יכולה להביא לפה אוהדים?
לוזון לך הביתה !

השב   •  43
194
מוריס20/10/2010 20:42
לא נורא אשדוד אני שמח שלא הפסדנו אל המגרש כי גמלים האלה היו מרכלים כל העונה אז אין מה לעשות להמשיך הלאה אנחנו לא בוכים אל חלב שנישפך אנחנו אוהבים אותכם ואנחנו תמיד אתכם עד לנצח אני מצטער אל יום הזה שאמרתי יאללה יש בארשבע ואשקלון יש קבוצות דרומיות אבל אם הייתי יודע יהיה שינאה כזאת לא הייתי מאחל לגמלים לעלות ליגה אבל בראשבע אל תדאגו אנחנו נישאר בליגה ו נסיים לפניכם אבל אתם בסכנת ירידה כי הגנה שלכם חלשה מאוד אז בהצלחה לאשדוד
השב   •  34
אורן20/10/2010 21:38

בגלל זה חתפתם 3

השב   •  01
193
אשדודי 1520/10/2010 20:42
אז למה אתם בוכים שסבלתם מאלימות קשה מאוהדיי אשדוד ?

פיצול אישיות !
השב   •  510
אביחי20/10/2010 23:02
השב   •  00
192
אשדודי 1520/10/2010 20:41
היה גולסו !
השב   •  13
191
אשדודי 1520/10/2010 20:39
בבית הדין
השב   •  62
190
המעניש20/10/2010 20:39
חוץ ממה שאנשי אשדוד אומרים אני לא שמעתי אף אחד נייטרלי מלכלך על הקהל של ב"ש אז למה הם קיבלו קנס בבירור רואים את הקהל של ב"ש עובר מקום במשחק וזה מן הסתם כי זרקו עליהם אבנים מבחוץ אז מה כי לא פגעו אז אין עונש ואלו בטח גם האבנים שמדבר עליהם ג''קי איזה עונש מצחיק זה 10 אלף ומשחק ללא קהל גם ככה אין שם קהל הפסד טכני בטח מגיע אשדוד מדברים על כך שנשארו שתי דקות מנצסטר לקחה את ליגת האלופות בשתי דקות שני שערים ככה שלזמן אין משמעות חוץ מזה פגעתם בקוון במהלך כל המשחק אז מה אתם רוצים פרס אני היית מוריד לכם גם שלוש נק'' וגם שלושה משחקי רדיוס
השב   •  101
189
עו"ד הכריש20/10/2010 20:37
ישר מענישים בושב .לא צודק.
השב   •  00
188
אמיר אבו רוקון20/10/2010 20:35
מחר אני מתלבש באדום ונכנס ליציע של אוהדי הפועל ת"א וזורק שלט על הקוון,ובכך יקבלו הפסד טכני..
סתם נתתי דוגמה כמובן שאני לא מתכוון לעשות זאת,ולא אלבש אדום בשום פנים ואופן(אגב בהצלחה היום בליגת האלופות להפועל ת"א כמובן).לפי דעתי הענישה צריכה להיות נקודתית ולא לקבוצה שלמה
השב   •  41
Lion20/10/2010 21:38
השב   •  00
187
אלי20/10/2010 20:34
בואנה ממתי אנחנו אוהדים שמסתמכים על בית הדין לא רוצים ש יתנו לנו שום ניצחון כזה אני מעדיף  משחק חוזר
קלינגר בושה וחרפה איך שאנחנו מתנהלים אומנם ניצחון ואני שמח עליו אבל לא בדרך הזו אנחנו לא צריכים טובות של אףף אחד דור דווידי לך הביתה אתה לא שווה שקל נהינו קבוצה שצריכה טובות מלוזון
השב   •  00
186
אוהד ב"ש20/10/2010 20:31
גם אוהדים מפגרים וגם יושב ראש מפגר.מה הקשר קיבלנו פרס? על פי החוקים מגיע לנו הפסד טכני. אוהדים סתומים כל המשחק זורקים עלינו אבנים וכסאות זורקים על אבי יחיאל את הכדור יורקים עליו וכמעט והרביצו לאילוז ואז אומרים שנגרם להם עוול. עדיף שתשבו בשקט עד שסוף סוף אנחנו בסדר בכל העניין ומקבלים את מה שמגיע לנו אתם בוכים. ג''קי יכול לערער עד מחר זה לא יעזור לו על מה הוא יערער? פגיעה בשופט הקו מחייבת הפסד טכני אין לו מה לעשות נגד זה.
השב   •  62
185
הבורר20/10/2010 20:31
בתור אוהד באר שבע אני ממש מתבייש בקבוצה שלי ,תוצאת המשחק צריכה להיות על הדשא הירוק ולא על "השולחן הירוק",
בית הדין לא עשה צדק ,עכשו יראו אותנו כקבוצת עלובים. כמו כן אני כועס על שחקני באר שבע בזמן שהשופט שרק לסיום הם עטו על המציאה ביודעין שעל השולחן הירוק יקבלו ניצחון טכני. אני פונה להנהלת באר שבע לפנות לבית הדין ולבטל את פסק הדין,תיקו היה מריח רוח ספורטיבית .אני רוצה שבאר שבע תדרוס את הליגה אבל ע"י מתנות מבית הדין. אז קיבלנו מתנה ואני מתבייש בזה.
השב   •  88
עופר20/10/2010 20:43
לך לישון מחר יש לך סבלות בנמל
השב   •  44
אביחי20/10/2010 23:01
הייתי בטוח שהם מסכנים אבל עד כמה ?! ח ח
רגע שאני יבין למה ציפיתה ששלחתה את התגובה הזאת ? שהשופט יכנס ויגיד יואו הוא צודק עכשיו אני משנה את דעתי ? חח לך לישון לך 3-0 זה 3-0 :D
השב   •  00
184
אמיר אבו רוקון20/10/2010 20:29
האמת שכואב לי על ג''קי ואשדוד,אבל בוא נסתכל מנקודה אחרת,בסה"כ אשדוד הפסידה נקודה אחת,במקרה הזה הדיינים לא יכולים להפעיל שיקול דעת או התחשבות,כי התחשבות תגרור למקרים דומים בעתיד,צריך להיות ברור בדברים האלה למרות שאני חושב שאם היה מדובר בקבוצה אחרת בדמות מכבי חיפה,ת"א או הפועל ת"א או ביתר ירושליים קשה להאמין שהיו מקבלים עונש חמור בצורה הזו.כך שליבי איתכם אוהדי אשדוד.ועוד מבחינת הסטטיסטיקה המשחק הזה היה אמור להסתיים 3-3 ז"א רב שערים,אוי כמה הפסדנו בגלל שטות של קטין
השב   •  33
183
משה20/10/2010 20:27
אוהדי בית"ר יכולים להגיע למישחק ? או שזה רדיוס רק לאוהדי אשדוד ?
השב   •  12
אשדודי 1520/10/2010 20:48
אם זה היה פתוח , אוהדי אשדוד ואוהדי בית''ר היו יושבים ביחד ח ח

הם במילא אחים
השב   •  32
דרור20/10/2010 22:47
כל עם ישראל אחים לא רק אוהדי ביתר ואוהדי אשדוד.
אין שום סיבה שבעולם לזרוק חפצים לעבר ישראלי אחר מה זה קשור אם הוא השופט או אוהד הפועל אפילו ?
בטח בעבודה שלך או בלימודים אתה מכיר אוהד הפועל שרוף שרוף ושניכם חברים טובים ויורדים אחד על השני, אבל לא חושבים על לדקור או ללכת מכות. די כבר מכל הברבריות הזאת.
תיהיה בטוח שאם ירצח שחקן או שופט מכיע לכל הליגה שיסגרו אותה לכמה שנים טובות לא משנה איזה קבוצה או איזה אוהדים
השב   •  10
182
אוהד שרוף של ב''ש20/10/2010 20:23
התערבות שהפועל חיפה יורדת ליגה??
אתם לא תצליחו לעבור את ה9 נק'' העונה גם נגד קבוצות תחתית (כמו ביתר ירושלים)
אני מבטיח לכם.
שאומרים הפועל חיפה,ישר עולה בראש הליגה הלאומית בימי שישי.
השב   •  10
181
אוהד שרוף של ב''ש20/10/2010 20:20
היה כיף לחטוף גול מבני יהודה בדקה ה90?
אני מאחל לכם שתחטפו הרבה גולים בדקות האלה כל החיים שלכם
קבוצה של עגלות.
השב   •  31
180
האיש ההוא20/10/2010 20:18
יושבים בבית הדין אנשים ענתיקה אין פה שום מסר חינוכי המסר מהעונש הוא אם אתה אוהד אורח תתפרע ותבוא על שכרך חד וחלק או שכדי להיות למעלה בטבלה צריך להפליל קבוצות אחרות לזה קוראים משפט צדק ?  2 קבוצות מתפרעות והמארחת תשלם.  שרת החינוך  תתערבי .
השב   •  11
179
אושרי20/10/2010 20:17
השב   •  30
אסף האמיתי21/10/2010 00:50
השב   •  00
178
אדום בנשמה דוד20/10/2010 20:15
אין מה לעשות אם הקבוצה לא תקבל עונש האלימות יימשך צריך לבוא לעודד את הקבוצה שלך ולא לבכות על חלב שנשפך תפסיקו להתבכין קדימה הפועל
השב   •  51
177
כחול20/10/2010 20:14
היה עונש על תנאי!
השב   •  43
176
יויו20/10/2010 20:12
פעם רעננה הייתה כבשה שחורה.היום הם תרנגולת שחוטה.וגם אתם.תלמדו להתנהג.בי בי
השב   •  52
175
מתן ברסולקר20/10/2010 20:09
קיבלו ונש שזה הטכני קיבלו פרס שזה הרדיוס נגד בייתר לאשדוד אין קהל גם ככה זה ברור שבייתר הייתה מפוצצת את כל השער.
השב   •  32
174
אושרי20/10/2010 20:08
השב   •  40
173
זקי צודק20/10/2010 20:07
השב   •  20
172
אושרי20/10/2010 20:07
השב   •  03
171
אס20/10/2010 20:06
השב   •  50
170
שלומי20/10/2010 20:05
מה לא שמתם לב שאת כל הנלגן עשה השחקן מקרייב לאחר השוויון של אשדוד עשה תנועה מגונה לקהל שלנו וקיבל כרטיס אדום ובגלל זה הקוון נזרק על הקוון שלט. תתעוררו.
השב   •  71
אשדודי20/10/2010 22:58
ועם צריך, גם נזרוק על כל השופטים שלטים בישבילו!
השב   •  00
169
כריש אדום20/10/2010 20:04
באר שבע זה ידוע קבוצה מלוכלכת
וקהל גמלים מטונף
אין צדק בכדורגל כי מי שצריך להענש לא נענש
באר שבע לא יכולה לנצח שום קבוצה על המגרש כי יש לה אוסף של גרוטאות ואוהדים דפרים
לא נורא אשדוד אתם קבוצה מצוינת
השב   •  2026
so goan the memory20/10/2010 20:12
השב   •  21
אשדודי20/10/2010 20:15
הכרישים והדולפינים! :)
השב   •  42
Lion20/10/2010 21:41
השב   •  10
168
מתן20/10/2010 20:02
איכס,נמאס כבר מהכדורגל פה,במקום שדברים יוכרעו על המגרש נותנים לדיין שרק רוצה ללכת הביתה להרוס עבודה קשה של השחקנים הצעירים.מחליא,מגעיל ודוחה.אין פה ליגה,אין פה כלום,אם היה קצת עניין גם אותו הוצאתם עכשיו.זה ממש מרגיש כאילו עושים הכל בכוונה כדי להרוס,מדהים
השב   •  76
167
איציק20/10/2010 20:02
איזה מן מסר הדיינים נותנים כאן.
"אם התפרעתם אל תסגירו את עצמכם".
"אם אתם בעלי מועדון, אל תטרחו לרסן את הקהל כי מספיק שאחד יעשה שטות גם אם תתפסו אותו הקבוצה תענש"

בזיון של בית דין, אני מקווה שאשדוד תזכה בערעור.
השב   •  1114
so goan the memory20/10/2010 20:12
השב   •  30
אוהדת שרופה20/10/2010 20:18
ואני מקווה שתקבלו היום בראש משאלקה. ח
השב   •  10
משוגע אדום20/10/2010 20:38
אל תדאג אנחנו נפרק אתכם עוד שבועיים
השב   •  00
166
אחד שיודע20/10/2010 20:00
השב   •  52
165
תומר20/10/2010 20:00
השב   •  30
164
אדיר20/10/2010 19:59
בכוונה הוא עשה רדיוס נגד ביתר
השב   •  61
GHY20/10/2010 20:29
השחקנים שלנו עושים במכנסיים במשחקי חוץ העונה. גם כשאנחנו מביאים כפול אוהדים מהקבוצה המארחת.
השב   •  00
163
ב"ש20/10/2010 19:58
בעצם יש להם משחק נגד בית"ר יבואו איזה.. אני מעריך אה. משהו כמו. 2 או 3 . אוהדים
השב   •  64
162
גיא20/10/2010 19:58
כשאתה 5 נק'' מתחתינו ?
השב   •  40
161
פינצר20/10/2010 19:57
הגיע הזמן לעשות סטופ לכל המתיחות הקיימת. באמת שאוהדי אשדוד לרוב הוגנים וטובים. ואוהדי ב.ש  השתנו לטובה ועושים מאמצים אדירים.
השב   •  81
160
בוגיד20/10/2010 19:56
ל39 קרעת אותי מצחוק מגיע לאוהדי אשדוד באר שבע אימפריה העונה ואתם תראו את זה
השב   •  30
159
ארז20/10/2010 19:56
בושה מה שקיבלתם בבית הדין,אך לצערי זה היה צפוי,הקון הזה צריך לבדוק עם הוא היה צריך תיקו בלי גולים בוינר אחרת אני לא מבין,קלינגר בטח שאין לך טענות מקבל שלוש נקודות שלא מגיעות לך,כולם רוצים הכרעה על המגרש לא בבית הדין בושה היה תיקו דקה 92 אז שורקים לסיום ולא מפוצצים משחק ,משהו מאוד מסריח כאן[חוץ מקלינגר המסריח]לצערי ערעור לא יעזור
השב   •  57
אסף האמיתי20/10/2010 20:35
לך לשתוף פנים
השב   •  10
158
שלומי20/10/2010 19:54
השב   •  62
157
אמיר20/10/2010 19:53
מכל העונש הזה של אשדוד אבי לוזון שוב דפק את ביתר שלא ילכו למשחק נדג אשדוד
השב   •  81
דולפין20/10/2010 19:58
השב   •  01
156
מכבי תתעוררו!20/10/2010 19:53
ההתאחדות פה היא בדיחה עצובה. מכבי חייבת לפעול בשילוב עם המשטרה לאיתור החוליגנים ולהרחקתם לאלתר ממשחקי הקבוצה. כל עוד תשבו בחיבוק ידיים תמשיכו לשלם קנסות ולשחק ללא קהל. ההתאחדות בישראל חלשה ולא ממצה את הדין עם העבריינים האמיתיים. תעשו מעשה ותוכיחו שבאמת אכפת לכם ושאתם פועלים נגד האלימות. אני בטוח שבמקרה כזה גם אם חלילה יישנו המקרים לעיתים רחוקות בית הדין יתחשב במכבי שעושה ככל יכולתה להילחם בתופעה המכוערת בה 10 פורעים פוגעים בקבצה שלמה ובקהל עצום!
השב   •  20
155
אושרי20/10/2010 19:53
אני חושב שבאמת הבית דין צודקים כי נחנו אשמים
השב   •  115
אשדודי20/10/2010 20:15

השב   •  04
אסף האמיתי20/10/2010 20:36
השב   •  20
154
מקרייב20/10/2010 19:51
לא מגיע לנו כל הקנס והרדיוס אבל כן להפסיד טכני.. אני ישבתי ביציע מאחורי הקוון וראיתי כל המשחק מתעללים בו.
השב   •  74
153
לוזון הביתה20/10/2010 19:51
אתה בנאדם טוב וטהור וזה לא מגיע לך!
בושה לדייני ההתאחדות אשדוד זה מפעל חייו של הבנאדם הכי פחות מלוכלך בכדורגל הזה!
הקהל שלהם והאיצטדיון באמת הכי בטוחים בארץ!
אני קורא לכל ראשי הקבוצות להתקומם נגד ההתאחדות השופטים השערורייתים שלא יודעים לשפוט הדיינים חסרי הבושה וראש הפרמידה אבי לוזון!
לא הכל זה כסף והצלחה באר שבע צריך קצת מצפון! אתם נהנים לדרוך על בנאדם שרק תורם לכדורגל הזה?
ג''קי הלוואי הלוואי הלוואי אתה בהפועל!
זה לא רק בנאדם שמזרים כספים בלי סוף אלא אחד שמחובר לקבוצה בלב!
וכשהתחיל כל הבלאגן ראיתי אותו רץ ליציע כמו אחרון המאבטחים!
תראו כמה לב יש לבנאדם הזה!
השב   •  86
אדום בנשמה20/10/2010 22:55
ותת רמה! אין מה לעשות אוהדים הם חלק מהקבוצה!
השב   •  00
152
יורם20/10/2010 19:50
השב   •  40
151
צליל20/10/2010 19:49
איזה מפגרים
השב   •  04
Lion20/10/2010 21:43
השב   •  00
150
אשדודיה20/10/2010 19:49
תעשו משחק חוזר ותראו איך אתם מפסידים (והכוונה לב"ש)!



השב   •  17
אדום בנשמה20/10/2010 22:54
מעבר לעובדה שלפי החוקה מגיע לנו ניצחון טכני,שכחו בבית הדין להוסיף מספר דברים כמו זריקת אבנים מחוץ למגרש על הקהל של ב"ש,זריקת כדור לפרצוף של אבי יחיאל ויריקות שהוא ספג מהקהל ה"הוגן" של אשדוד ולא נשכח שכשאבייתר אילוז שכב על הדשא מספר אוהדים שלכם פרצו למגרש וניסו להכות אותו. רוצה תוספת למה שאמרתי! בקיצור על הקהל שלכם אפשר לומר "אין שכל אין דאגות".
השב   •  00
149
נתנאל20/10/2010 19:49
איכס גועל נפש..באר שבע ניצחו בבית הדין ולא על המגרש..איכס באר שבע אתם מגעילים אותי מיום ליום..אתם לא יכולים לנצח על המגרש כי אתם קבוצה של ליגה א..קחו תגמלים לכם ועופו מליגת העל יאפסים
השב   •  67
אדום לוהט20/10/2010 20:04
אשדוד בשוק אשדוד בשוק אשדוד בשוק. לא נורא זה רק 5 הפרש ביננו.
השב   •  22
אסף האמיתי20/10/2010 20:38
ובוסרמיל תפסידו על המגרש כמו גדולים.
השב   •  00
148
אילן חיון20/10/2010 19:47
בתכלס הגיע לנו גם על הדשא פיסקנו אתכם
השב   •  93
אשדודי20/10/2010 20:31
קיבלתם גול בחוואה, אפסים.
והגול השני היה מנגיעת יד שהכדור שיחק ביד ולא היד שיחקה בכדור.
השב   •  11
147
יוסי20/10/2010 19:47
השב   •  50
146
שחר20/10/2010 19:47
אני מסכים עם ההתאחדות באר שבע הייתה יוצאת מן הכלל ובושה לקבוצה כמו שלנו מגיע להם את הנקודות לבאר שבע עכשיו אנחנו נשחק בלי קהל בושה לאשדוד.
השב   •  51
145
20/10/2010 19:47
השב   •  20
144
מתן ברסולקר20/10/2010 19:46
בית הדין עשו החלטה נכונה ועמדו בחוקים כל הכבוד להם אבל לדעתי הרדיוס נגד בייתר לא צריך להיות שיעשו להם גביע הטוטו אחד ללא קהל כמו מכבי ת''א מקווה שהאוהדים לא יעשו כלום לילד..
השב   •  20
143
RIVER PLATE20/10/2010 19:46
לדעתי מעבר לניצחון טכני בעקבות פיצוץ המשחק עי חפץ שניזרק לקוון היו הרבה אירועים שחייבו עונש יותר רציני מי 10000שח ומשחק ללא קהל.לדעתי היו צריכים לסגור את המיגרש באשדוד לחצי שנה ביגלל הבלגן שהיה בקופות,אבנים שנזרקו מחוץ למגרש לקהל של באר שבע,היריקות לשחקנים של באר שבע.כל הדברים האלו חייבה עונש יותר חמור.הפסד טכני הוא רק ביגלל שהמשחק לא היגיע לסיומו.
השב   •  20
142
יגאל עמיר המלך20/10/2010 19:46
השב   •  70
141
ציון20/10/2010 19:46
השב   •  55
אסף האמיתי20/10/2010 20:39
אבל בב"ש לא יהיו הנחות תקבלו בראש כמו גדולים
השב   •  00
140
יוסי20/10/2010 19:45
השב   •  94
139
אדום20/10/2010 19:45
הניסיון ליחס לב"ש חלק בהתנהגות הבזויה של אוהדי אשדוד פשוט בושה. לזרוק אבנים על קהל במהלך המשחק זו תת רמה והעונש צריך להיות חמור הרבה יותר.
השב   •  90
138
אהוד שרוף בנשמה20/10/2010 19:43
אשדוד מגיע לכם ניצחון לבאר שבעע !
ואיזה משחק הוא ללא קהל של באר שבע ?
השב   •  100
137
אוהד למופת20/10/2010 19:42
בגלל כמה חוליגנים מענישים קבוצה שלמה? לא היה אפשר להסתפק רק בעונש ללא קהל?
השב   •  44
136
אשדודי גאה20/10/2010 19:42
ב"ש זה קהל אוסף של חוליגנים אל תשכחו את מה שהם עשו לעזורי והם מפחדים שאלונה תעזוב אותם אבל אל תדאגו בשנה הבאה נראה אותם בלאומית בעזרת השם
השב   •  58
135
לירן20/10/2010 19:41
אני חושב שהאוהד הזה למרות שהודה לא צריך לחזור למגרשים! ולפחות 5 משחקי רדיוס לאשדוד ואין שום דבר נגד אשדוד דווקא קבוצה סימפטית! אבל מכבי על אירוע קליל עם סואן קיבלה משחק 1 פה יש פגיעה פיזית בשופט! בי
השב   •  71
134
אשדודי חכם20/10/2010 19:41
השב   •  31
so goan the memory20/10/2010 20:14
השב   •  10
אסף האמיתי20/10/2010 20:40
השב   •  00
Lion20/10/2010 21:47
השב   •  00
133
אלי20/10/2010 19:38
אם היו חכמים היו מאשרים תיקו 3:3 .
אבל מורידים למ.ס אשדוד 4 נקודות
ולב"ש מורידים 2 נקודות.
ושוב ביתר נענשת ,משחק בלי קהל מול מ.ס אשדוד .
השב   •  14
132
עמרם אבוטבול20/10/2010 19:38
אם כל זה שאני מאוד אוהב את ב"ש והיחסים הטובים של האוהדים שלנו עם האוהדים שלהם
לא צריך להיות הפסד טכני לאשדוד
השב   •  62
131
עובד במזנון בית המשפט גקי20/10/2010 19:37
השב   •  12
130
שלומי20/10/2010 19:37
השב   •  93
129
דני20/10/2010 19:36
השב   •  22
128
אוהד למופת20/10/2010 19:36
בגלל כמה חוליגנים מענישים קבוצה שלמה? לא היה אפשר להסתפק רק בעונש ללא קהל?
השב   •  22
127
אבי20/10/2010 19:36
למה באר שבע צריכה לצאת עם 3נקודות בגלל שטות של ילד.?
השב   •  21
126
אודי20/10/2010 19:35
אז כנראה היינו מקבלים עונש של עונה שלמה בלי קהל.
נמאס כבר מחוסר האחידות הועונשים המגוכחים של בית הדין.
תעיפו את העבריינים לכלא ותעזבו את הקהל הנורמלי בשקט.
השב   •  61
125
זה מהיציע20/10/2010 19:34
השב   •  21
אסף האמיתי20/10/2010 20:41
השב   •  00
124
טיטי20/10/2010 19:34

כדי לקבל ניצחון טכני ולזכות ב-3 נקודות
שלא בצדק,אבל אל תדאגו את המכה שלהם הם יקבלו ומהר מאוד.

השב   •  21
123
אדוםם20/10/2010 19:33

מה זה משנה עונש ללא קהל לאשדוד ? בכל זאת אין להם קהל .
ולפי המשחק שהיה מגיע לנו בגדול 3 נקודות אז אל תבכו גם על זה 

השב   •  10
122
גד20/10/2010 19:33
השב   •  10
121
אשדודי שרוף20/10/2010 19:33
השב   •  00
120
עטר20/10/2010 19:32
שופטים לכו זמנכם טם כמו אבי לוזון תפעילו היגיון נישאר דקה תשאירו תתוצאה על כינה נטולי היגיון לכו לאירן
השב   •  00
119
משוגע אדום20/10/2010 19:32
ישש מגיע לנו את זה !
השב   •  00
118
נימי20/10/2010 19:31
השב   •  21
117
עמוס כהן20/10/2010 19:31
אני רוצה לציין שההחלטה כמה שהיא כואבת הייתה נכונה והילד בן ה16 לא השאיר ברירה לדיינים כל הכבוד לאנשי אשדוד ועל הצעדים שהם יעשו אבל זה טוב למשחקים הבאים אני מקווה שכל האוהדים החכמים יוקיעו את האלימים מתוכם וזה אני אומר לכל הקבוצות
השב   •  81
116
דן20/10/2010 19:30
כך האלימות תמשיך להרים ראש.
מה הפסידה אשדוד נקודת ליגה ?
ואחרי הקיזוז חצי נקודה ,זה באמת צחוק.
השב   •  72
מלך20/10/2010 19:34
מה אתה רוצה שנקבל עונש יותר חמור??
השב   •  10
115
גדולפין20/10/2010 19:30
לפחות ב"ש יודעים שרק ככה הם מסוגלים לנצח אותנו. יאללה אשדוד להרים את הראש!
השב   •  55
so goan the memory20/10/2010 20:15
השב   •  00
114
הראל20/10/2010 19:30
אני מבין את הכל, אבל למה באמת להעניש קבוצה + אוהדים? היתה טעות של קטין שהודה, הקוון הפריז בתגובתו כאילו עלה על רימון וכבר הולך כמו תמול שלשום, למה? אם תשאלו אותי השופט היה צריך לסיים את המשחק (למרות החוק) ולאחר מכן מקסימוםלהוריד נקודה או 2 לאשדוד.
השב   •  74
113
אורי20/10/2010 19:30
דיינים חסרי הגיון! למה קהל שלם של קבוצה צריך לסבול על איזו שטות של איזה קטין מטומטם, שהוא זה שזרק את השלט והודה אפילו, בושה של דיינים!
השב   •  42
112
משה20/10/2010 19:29
דקה 92 תיקו 3-3 ומה הם עושים זורקים על הקוון שלט ? איפה השכל איפה ? ח חבורת דפרים
השב   •  62
111
מאיר כהן-באר שבע מלחמה20/10/2010 19:27
השב   •  20
110
מישהו20/10/2010 19:27
הם היו אמורים לקבל נקודה.
אה לא הם קיבלו טכני מאוהד חסר שכל שפגע בקוון עם שלט "מרוב שמחה" אז הפסדתם טכני ח ח חח
השב   •  41
109
דולפין אורגינל20/10/2010 19:27
נמאס כבר מהתנהלות של בית הדין.אביבי ואבן-עזרא קחו איתכם את לוזון ותפרשו.
השב   •  43
108
מאיר כהן-באר שבע מלחמה20/10/2010 19:26
השב   •  20
107
איתי20/10/2010 19:26

אשדוד יברברים פעם הבאה תחשבו פעמיים על מה שאתם עושים!

השב   •  30
106
גל20/10/2010 19:26
מי שחושב כמוני שילחץ כחול (ילאה להרביץ בכחול)

מי שלא חושב כמוני שילחץ אדום
השב   •  132
105
בן צעיר20/10/2010 19:26
מישהו יזרוק חפץ על שופט הקו ואז בן צעיר יציע לערוך משחק חוזר.
השב   •  21
באר שבעי20/10/2010 19:49
אז תכתוב בת צעיר D:
השב   •  00
104
רועי פרץ20/10/2010 19:26
השב   •  00
103
מאיר כהן-באר שבע מלחמה20/10/2010 19:26
השב   •  00
102
ליאור20/10/2010 19:26
יאללה הפועל עוד שלוש נקודות
השב   •  10
101
צהוב עולה20/10/2010 19:25
השב   •  00
אסף האמיתי20/10/2010 20:42
השב   •  00
100
עידןן20/10/2010 19:24
יש
השב   •  00
99
הפועל?20/10/2010 19:23
היה צריך להשאיר את התוצאה ב 3-3 כי מה הסיכוי שמישהי הייתה מבקיעה בחצי דקה האחרונה וגם למה משחק בלי קהל? לא למדתם שזה הורס את הכדורגל
השב   •  02
אסף האמיתי20/10/2010 20:44
השב   •  00
98
מישהו20/10/2010 19:23
ח ח ח
השב   •  00
אוהדת שרופה20/10/2010 19:32
במילה אחת - ככה!
השב   •  01
אסף האמיתי20/10/2010 20:44
השב   •  01
מישהו20/10/2010 20:54
השב   •  00
97
מכבי יש רק בחיפה20/10/2010 19:22
השב   •  16
גל20/10/2010 19:28
תן  לי סיבה אחת למה החלטה גרועה ?
השב   •  12
הפועל?20/10/2010 19:36
למה הפסד טכני? תנו עונש כספי
השב   •  12
96
נימי20/10/2010 18:59
השב   •  00
95
נימי20/10/2010 18:58

מנהל האירוע בזיוני ומזלזל להחליף דחוף!

השב   •  10
94
ץ20/10/2010 18:54
באר שבע אני איתכם הקהל מספר 1 אוהדים נשמה אוהב אותכםם !
השב   •  90
93
אלון20/10/2010 18:52
פה פישלת בתגובתך הראשונה ועלייך לשאת בעונש.
השב   •  10
92
אוראל20/10/2010 18:50
השב   •  10
91
אוהד אשדוד20/10/2010 18:50
כניראה שאנחנו נקבל את העונש שלנו בקרוב.. אתם את שלכם קיבלתם מלמעלה.. תהנו לכם בלי מים.
השב   •  47
so goan the memory20/10/2010 19:27
השב   •  30
אסף האמיתי20/10/2010 20:46
השב   •  00
90
אשדודי20/10/2010 18:39

השב   •  04
89
ניב20/10/2010 18:36
השב   •  42
88
זה אני20/10/2010 18:28
מי זה בדש? מה לו ולכדורגל? יותר טוב שאלונה תתפטר מאנשים כמו בדש שלא עוזרים במאומה לתדמית של אוהדי באר שבע. הרי ברור לכל אהבל ממוצע שהוא מדבר מתוך פחד מהאוהדים, כך לא מתנהג מי שאמור להיות מנכ"ל, כך לא מתנהג מי שאמור להיות האיש המוביל במערכת, למרות הדומיננטיות של אלונה. אז בדש, עשה טובה אני מקווה שאתה לא חושב שאוהדי באר שבע הם אינפנטילים. אתה פשוט פחדן.
השב   •  13
87
ניצחון ראשון בליגה א!20/10/2010 18:26
איך לעזאזל הגיע שלט ליציע?
השב   •  10
so goan the memory20/10/2010 19:29
השב   •  00
ניצחון ראשון בליגה א!20/10/2010 20:19
אבל בכל המשחקים שהייתי בהם (והייתי באיזה 50 לפחות) השלט שהזכרת נמצא בין היציע למגרש ולא ביציע.
השב   •  00
86
אסף האמיתי20/10/2010 18:22
אנחנו בסה"כ היריבים למשחק ספוטיבי, אתם עשיתם מעשה אלים שהחוק אומר ניצחון טכני לשמחתינו הפעם זה לטובתנו, אבל באופן טבעי זה יכל להיות בכל מקום ולכל אחד.
בגלל זה אסור לך להגיד שזה פרס שלנו.
זה העונש שלכם ולא משנה כמה זה כואב לכם ומאכזב אתם חייבים לקבל עונש שפעם הבאה זה לא יחזור על עצמו.
אני אישית הייתי מוסיף משחק רדיוס ללא קהל ותנאי להפחתת נק'', פעם הבאה אני מבטיח שזה לא יחזור על עצמו.

לגבי האוהדים שלנו, אולי זה לא הכי ספורטיבי אלימות מילולית אבל זה קיים באופן טבעי בכל ספורט תחרותי, מדברי ת"א דרבי חיפאי וכמובן מול ''בוצות יריבות.
מאלימות מילולית שזה באמת טבעי וזה קורה כבר לאורך שנים, ועוד אלימות פיזית ההבדל הוא גדול.
האוהדים שלנו לא פגעו בשחקנים שלכם ובטח לא בסגל השופטים.

זה הנתונים ועונש זה עונש.
גם אם זה הפעם לטובתנו
השב   •  121
85
אוהד באר שבעי בנשמה!20/10/2010 18:21
השב   •  50
84
אורי מור יוסף20/10/2010 18:20
השב   •  11
83
שמעון20/10/2010 18:20
למה למכבי ת''א החליטו היום שהיא נענשת ואשדוד לא נענשה היום?
השב   •  01
82
ניסו20/10/2010 18:19
יש גם מ סופית.זה נראה ככה:ם.טיפש.
השב   •  10
81
אורן20/10/2010 18:18
הם אומרים שזרקנו אבנים שאלה מאיכן יש אבנים באיצטדיון הרי שנכנסים לאיצטדין יש בדיקה ולהאחר מכן אין אבנים באיצטדין התשובה אוהדים של אשדוד זרקו אבנים מחוץ לאיצטדין לתוך היצע של באר שבע
השב   •  20
80
אשדודי שרוף20/10/2010 18:17
רדיוס זה אומר שבית"ר יוכלו להביא אוהדים??..במידה וכן אוהדי אשדוד יקנו ליציע של בית"ר
השב   •  10
79
יחיא20/10/2010 18:17

השב   •  00
78
יויו20/10/2010 18:06
אתה שונא את בש או קלינגר בחיית רבק.תאמת.
השב   •  20
ארז20/10/2010 18:19
את באר שבע אני מאוד אוהב באמת,את קלינגר אני שונא,אבל במשחק היה 3-3 כך שאין מקום לתכני
השב   •  01
77
יורם20/10/2010 18:05
תאמינו לי בתור אחד שהיה במחק אוהדי ב’ש לא בדיוק לא עשו כלום ואת זה ראו כולם ויש מולמות את ארז תאמין לי רק בגלל ההתממות שלך ב’ש תחטוף .
השב   •  14
אבי20/10/2010 18:15
השב   •  00
76
מאיר כהן-באר שבע מלחמה20/10/2010 18:05
הרגע קיבלתי טלפון מחבר טוב בהתאחדות.
השב   •  91
75
גדי20/10/2010 18:04
ומי שפגע בחוק זה אשדוד ובחוק מגיע לבאר-שבע 3 נקודות .
השב   •  10
גכע20/10/2010 18:19
צודק  צודק   צודק
השב   •  00
juf20/10/2010 18:29
מגיע לה בדין ניצחון טכני
השב   •  00
74
ליאור האדום20/10/2010 18:00
איך יש לכם פרצוף בכלל להראות את עצמכם ? הקבוצה שלכם בושה . כל דרבי תפסידו תאכלו מכות , תפסידו תאכלו מכות , די מספיק כבר להיות כאלה סמרטוטים, מזל שאני לא אוהד מכבי .
השב   •  60
73
ירון20/10/2010 18:00
הייתה ממש קלה כי מתוך 20 אוהדים שיש לאשדוד מי יכול לפספס אותו.ח
השב   •  70
72
מיכאל20/10/2010 18:00
צריך לתת להם הפסד טכני קנס והורדת נקודות לא יתכן שדבר כזה קורה כל המשחק הם יתפרעו זרקו אבנים וזרקו שלט על הקוון וגם בתחילת המשחק לא היו כרטיסים זה מועדון שכונה לפגוע בהם קשות
השב   •  20
71
איש חושב20/10/2010 17:54
צריך לקבוע שתוצאת המשחק נשארת באר שבע מקבלת נקודה ולאשדוד עונש הורדת נקודה כאילו שהפסידו.
לתת לאשדוד קנס סופר גבוה שלהבא יעדיפו להביא עוד 50 סדרנים.
השב   •  00
70
אוהד הפועל באר שבע20/10/2010 17:46
הוא בעצמו הוציא אוהד אשדוד שזרק אבן על אוהדי באר שבע
השב   •  80
69
בלה20/10/2010 17:46

השב   •  50
68
מתן ברסולקר20/10/2010 17:45
למה ניראה לך שיתנו מישחק חוזר בגלל דקה שלא שיחקו אתם צריכים טכני ועם יהיה מישחק חוזר כניסה חינם לכל הקהל הרחב זה לא הוגן שנשלם עו פעם כרטיס .
השב   •  50
בוגיד25/10/2010 19:03
אללה מתן אני מהמקיף שלך איזה יציאה הבאת לו יאללה הפועל
השב   •  00
67
אסף20/10/2010 17:45
השב   •  10
so goan the memory20/10/2010 18:38
השב   •  01
קלינגר20/10/2010 19:41
רושמים gone.
השב   •  10
66
יוסי4320/10/2010 17:42
השב   •  00
65
יוסי4320/10/2010 17:41
תתעסק בקבוצה שלך שתנצח איזה דרבי קטן
3 שנים שאתם לא פוגעים עגלקטיקוס כבר נאמר?
השב   •  40
64
ליאור האדום20/10/2010 17:41
עידן כובאני זה אגדה ! אוהד מספר 1 היה ויישאר .איזה מלך
השב   •  10
63
יוסי4320/10/2010 17:39
לא סתם הגששים הכניסו אתכם למערכון
"מר פנדלוביץ נמצא שופט בודד ויחיד שהסכים לשפוט בין הפועל ת"א לביתר ירושלים במסגרת מניעת תאונות בכדורגל"
הייתם ונשארתם  ותישארו חוליגנים
תסתכל על האוהדים שלכם קודם
השב   •  11
62
סתיו20/10/2010 17:37
לכו תכינו קש לגמלים לארוחת ערב
השב   •  32
so goan the memory20/10/2010 18:38
השב   •  00
61
תתבייש לך ג''קי20/10/2010 17:37
חיפשת את הילד ועכשיו פתחת לו תיק פלילי בשביל השטויות האלה גועל נפש
השב   •  70
60
מוסקו20/10/2010 17:35
לא נמאס לכם מניצחונות כאלה?? קבוצה וקהל של נמושות פשוט מגעיל כבר משנה שעברה ראו כולם שאין כל קשר בין ב"ש לספורט והגינות אתכם מעניין רק פרובוקציות ולכלוך. אנחנו נהנים מניצחונות של הקבוצה שלנו שבאים מכדורגל יפה(ע"ע 5-2) אתם חוגגים ניצחון בבית הדין ומחוסר ספורטיביות(ע"ע מאור מליקסון) כאילו שזה אליפות. מצא את ההבדלים.
השב   •  45
59
JHKJ20/10/2010 17:34
גם האוהדים של ב"ש התפרעו. ב"ש צריכה לקבל את הנקודה שהיא הוציאה במשחק ואשדוד צריכה לקבל 0 נקודות מהמשחק הזה..
השב   •  2547
מוסקו20/10/2010 17:52
למרות שכאחד שראה את זה מקרות אני חושב שלשתי הקבוצות לא מגיע נק'' וכמה משחקי רדיוס, אבל ניצחון טכני זה ממש מיותר כאן כי לא נעשתה שום פגיעה ספורטיבית ואין סיבה שהקבוצה עצמה תענש
השב   •  45
אוהד אשדוד20/10/2010 18:47
שזה כולל: מכות מחוץ ליציע, זריקת חפצים לעבר אוהדי אשדוד, התפרעות ביציע, וכו''.
השב   •  12
ירוק20/10/2010 19:53
השב   •  10
58
אוהד שרוף של ב''ש20/10/2010 17:34
אתם לא נצחתם אותנו,איך אתה מעז לדבר?
ובאיזה זכות אתה שולל אותנו?
בסוף העונה אנחנו ניהיה במיקום יותר טוב ממכם בטבלה צלם את התגובה הזאת ותזכור
מילה.
השב   •  22
57
יניב20/10/2010 17:31
כנראה שבמדינת העסקנות שכחו שמדובר בספורט, איזה דוגמא תתנו לספורטאים הצעירים כשתוצאות משחקים נקבעות בבית הדין?? ועוד מדובר בטעות של ילד, איפה ההגיון לפגוע בקבוצה שלמה של ספורטאים שמתאמנים שבוע שלם??
השב   •  75
56
חיים20/10/2010 17:28
אני חושב שצריך להרגיע את הרוחות. כמי שנכח במשחק אני יכול לומר ששני הקהלים לא התנהגו למופת.
פשוט נמאס לראות את כל האלימות הזו בכדורגל ובחברה שלנו. אני מציע שכולנו נבואלראות משחקים בכייף,נעודד את הקבוצות שלנו ולא נעסוק בשנאת האחרים.אחרת,לא רק שלא ישאר לנו כדורגל, אלא אף גרוע מכך.
השב   •  93
55
קוקו משכונה ד''20/10/2010 17:27

השב   •  106
so goan the memory20/10/2010 18:37
השב   •  31
54
אבי קדוש20/10/2010 17:26
אוהבים אתכם באשקלון בעזרת ה'' תזכו היום בדיון
השב   •  50
53
אבשלום קור20/10/2010 17:23
טכני ולא תכני. אשדוד ולא השדוד
השב   •  00
52
באר שבע !20/10/2010 17:19
באר שבע אני איתכם אתם קהל נהדר מספר 1 אוהדים נשמה ..
השב   •  42
51
אלעד20/10/2010 17:18
בואו נהיה ריאלים אוהדי אשדוד/באר שבע
המשחק נגמר בתיקו.. עכשיו הסיפור הוא על נקודות
הרי גם ככה שתי הקבוצות לא יתמודדו על כרטיס לאירופה ובטח שלא על אליפות, ושתי הקבוצות לא יהיו מועמדות לרדת ליגה
אז ביג דיל יורידו לכם נקודות גם ככה אתם קבוצות "פרווה" אתם לא מאיימות לא על התחתית ולא על הצמרת
השב   •  79
אשדודי שרוף20/10/2010 17:54
ב"ש מתים לקבל ניצחון טכני כדי להגיד שהם ניצחו אותנו אתה מביו..הם לא יכולים לנצח על הדשא..אז הם רוצים טכני..יאללה אשדוד
השב   •  12
אדום עולה20/10/2010 18:10
בוא נגיד ככה,יש חוקה..החוק אומר טכני, אם זה היה הפוך אני בטוח שהייתם בידיוק כמונו,אז גבר לפינה שלך תקבל טכני ותבוא לוסרמיל ותקבל גם מכות
השב   •  21
so goan the memory20/10/2010 18:36
השב   •  10
אוהד אשדוד20/10/2010 18:48
אולי אנחנו לא נתמודד על אירופה.. אבל לפחות עם היינו מתמודדים היינו מכניסים איזה גול, תסמוך עליי.
השב   •  01
50
שמעון20/10/2010 17:17
אשדוד נציגת הנגב ח
חמוצים חמוצים אתם צריכים לעשות
השב   •  172
דולפין20/10/2010 17:48
5-2 , 3-3 , 2-1 , 2-1 ..
השב   •  37
מישהו20/10/2010 18:24
השב   •  02
49
אוהד שרוף של ב''ש20/10/2010 17:16
מכבי תל אביב יש רק בכדורסל
בכדורגל תל אביב אדומה
הפועל ת''א משחקת כמו אירופה רק שיחזרו לעצמם סופית,ויהיה טוב.
לנושא,יהיה לנו טכני בעזרת השם.
השב   •  72
48
גל20/10/2010 17:13
לטעמי זה העונש שאשדוד צריכה לקבל:

קנס כספי גבוה + משחק רדיוס ללא קהל + משחק בית ללא קהל.

הילד בן ה - 16 שהודה במעשה כבר קיבל את העונש שלו לחוד אבל לעיתים כולם אוכלים אותה בגלל אידיוט אחד.

חובה לציין את ג''קי בן זקן לטובה ולרעה בכל הסיפור הזה -
לטובה - כבעלים, עזר לאתר במהרה את הפושע הקטן.

לרעה - חמש דקות אחרי הבלאגן מייד התנער מאחריות ואמר בטלביזיה "אני בטוח שזה לא נעשה בכוונה"  - רצה להתחמק מעונש של קבוצתו ולהפיל את התיק על אחרים עוד לפני שהחלו בכלל לחקור לעומק מה היה. הוא החליט על דעת עצמו שהמשחק פוצץ בתום הזמן החוקי, מה שלא נכון - פיצוץ המשחק אירע בדקה ה-92 ולמשחק ניתנה תוספת זמן של 4 דקות כך שפיצוץ המשחק היה לפני השריקה האחרונה החוקית. אבל ג''קי בסערת רגשות לא נתן לעובדות לבלבל אותו ועכשיו הוא חייב התנצלות פומבית על שהטיל דופי וניסה לזרוק רפש על אחרים מוקדם מדי!
השב   •  257
יניב20/10/2010 17:28
והסיבה היא שבאמת אין אצלנו בעיות כאלה והאוהדים שלנו הכי לא אלימים בארץ ובאמת לא מדובר באיזה מקרה מייצג פשוט מדובר בבן נוער שלא שלט על יצריו, הבעיה האמיתית היא שההתאחדות עושה ניסוים על חשבון הקבוצה, הרי כולם יודעים שההוצאה המוחלטת של השוטרים היא הבעיה וכמו שבבלומפילד זה נגמר בפצועים אז אצלנו זה ילד שטעה, אבל לבוא ולפגוע בקבוצה ובספורטיביות אין בזה שום הגיון, מחר יכול לבוא מתחזה למשחק של קבוצה שלא לו, ולפגוע בקוון, אי אפשר לזרוק את ערך הספורט וההשקעה של השחקנים וההנהלה על טעות של בודד, זה יכול לקרות לכל קבוצה, נק'' למחשבה לכל המיתממים.
השב   •  32
47
פתרון [ גל ]20/10/2010 17:11
ככה נפתור פעם אחת ולתמיד ושפאקינג שופטים בישראל בואו נעשה כמו כדורגל 3 שופטים יהיה בחוף עם טלויזיה וישדרו להם באונייה חלאס אי אפשר עם הטעויות החובבניות האלה
השב   •  10
46
משה20/10/2010 17:11
המשחק הזה זה משהו אחר צריך לשחק בשיחוק שיחוקי שחקנים גדולים מנצחים משחקים גדולים אבל יש שחקנים שמשחקים בגדול
השב   •  00
45
יוסי20/10/2010 17:10
תלמד לכתוב טכני ולא תכני אני מבין שבבאר שבע אין בתי ספר
השב   •  24
.20/10/2010 18:18
אם אתה לא מזהה את ההסמל של הפועל תל אביב זה סימן שאתה צריך ללכת לבדיקות עיניים!
אני מבין שבחיפה יש חוסר ברופאי עיניים
תיסע לתל אביב יש שם הרבה כאלה
השב   •  00
Lion20/10/2010 18:35
השב   •  00
44
גמל20/10/2010 17:09
השב   •  92
43
משה20/10/2010 17:08
מתי צריכה להתקבל תשובה? היום בזמן הקרוב? או שזה תהליך?
השב   •  30
42
ניסו אבוטבול20/10/2010 17:08
אוהבים אתכם באשקלון

השב   •  91
41
פאק-מאנ20/10/2010 17:07
תמיד עושימ בלאגנ החוליגנימ ואחרי זה משחקימ אותה יפה נפש!מספיק נמאסתמ תחזרו כבר למקומ שלכמ.ליגה לאומית
השב   •  725
אוהדת שרופה20/10/2010 17:16
אוהדי בייתר מה זה שקטים נעימים פשש ממש קבוצת השנה מקום 0 נקודות 0
השב   •  51
ירון20/10/2010 17:33
מכיוון אתה אוהד של בית"ר אז אני מבין את הבעיה בלהבין את מה שאתה קורא.
לכן,בוא תנסה לפשט את מה שכתוב.
"אוהד מ.ס אשדוד זרק את השלט על הקוון".
עכשיו אתה מבין או שעוד פעם לאט.
עכשיו, יש גבול למה שאדם פשוט יכול להסביר לאוהד ביתר"י.
השב   •  42
מישהו20/10/2010 18:25
השב   •  30
40
אס20/10/2010 17:06
השב   •  73
39
מתן ברסולקר20/10/2010 17:04
ת''א צהובה
השב   •  131
בוגיד25/10/2010 19:04
מתן זה שוב אני מהמקיף שלך ת"א תהיה השנה צהובה
השב   •  00
38
ארז20/10/2010 17:04
שופט בושה וקון מגעיל ,היה צריך לסים את המשחק ולא לתת בנוס לבאר שבע בדמות ניצחון תכני,שלא מגיע להם,קלינגר אתה דוחה,על המגרש תיקו,
השב   •  411
אוהדת שרופה20/10/2010 17:08
לא מותק על המגרש נצחון אבי יחיאל כבש להם אחד מבחינתי זה 4-2 לנו!! ובחוץ מזה שלא נדבר על אלי גוטמן בכיין מספר 1 בליגה!!
השב   •  40
37
זהירות גמל בדרך =]20/10/2010 16:58
השב   •  61
36
עידן20/10/2010 16:58
השב   •  71
35
אסף20/10/2010 16:57
השב   •  41
34
אלון20/10/2010 16:56
אורן בורנשטיין הקוון הוא שקרן מארץ השקרנים והוא עשה הצגה לא ממש משכנעת בחייאת ראבק ממכה אתה נופל כאילו עלה על מוקש
דיי כבר יא
השב   •  628
אדום עולה20/10/2010 17:09
מכבי שלום,מכבי שלום..איך זה לראות דרבי אדום..?
השב   •  44
אודי20/10/2010 19:38

תתעסק בקבוצה העלובה שלך לפני שאתה מעיז בכלל לצחוק על מכבי. שתנצחו אותנו אז תדבר.

השב   •  31
אסף האמיתי21/10/2010 00:52
השב   •  00
33
אביחי20/10/2010 16:55
מכבי מנצחת בדרבי
השב   •  121
32
משוגע אדום!20/10/2010 16:54
מה ניגד ומה נאומר
אאללוופפייםם!
השב   •  121
31
דולפין אורגינל20/10/2010 16:54
לגמלים מבאר-שבע.
השב   •  917
אדום עולה20/10/2010 17:09
אתם הולכים לחטוף בראש גבר..
השב   •  20
30
אתי20/10/2010 16:49
השב   •  511
אוהדת שרופה20/10/2010 16:53
אז תחליפי דגל למה את ממש לא אוהדת הפועל באר שבע!!
השב   •  60
Lion20/10/2010 18:33
השב   •  00
29
אני20/10/2010 16:47
השב   •  70
28
nick20/10/2010 16:44
!
השב   •  3413
אוהד אשדוד20/10/2010 18:49
השב   •  80
מישהו20/10/2010 19:24
השב   •  01
27
דנה20/10/2010 16:44
השב   •  131
26
קוקו משכונה ד''20/10/2010 16:44

השב   •  5921
אוהדת שרופה20/10/2010 16:53
לא מכבי תל אביב!! חוליגנים,ברברים,שלוחים. שאני ימשיך?
השב   •  127
אשדודי 1520/10/2010 16:55
השב   •  125
אדום מראשון20/10/2010 17:00
ועדיין! לא ניצחתם דרבי.
השב   •  96
יגיל20/10/2010 17:09
ועדיין ! לא הגעתם לרבע ממה שמכבי הגיעה .
השב   •  99
זהירות גמל בדרך =]20/10/2010 17:09
האם יש מכבי בתל אביב ?
השב   •  126
אדום מראשון20/10/2010 17:33
3 שנים בלי דרבי? הפסדים לסנטה קולומה שמשון ורביעייה מהפועל עכו? לא תודה עם כאלה השגים אני אפילו מעדיף להיות בלאומית.
השב   •  55
אוהדת שרופה20/10/2010 17:40
היי.. אתמול אתה הגבת בהפועל באר שבע נגד אשדוד.. מה יש לך פיצול או שאתה טמבל?? תחליף ת''דגל כולם יודעים שאתה אוהד הפועל שמנסה לחמם את האוירה.
השב   •  32
צהוב20/10/2010 22:01
הפועל באר שבע איך יש לכם זכות לדבר עלינו כשאתם קבוצה בינונית מינוס אי שם בסביבות ה-13.תגידו תודה שאתם בכלל בליגת העל יא מנחוסים!!
ובלי שום קשר,איך על השטויות האלה מקבלים משחק ללא קהל?איך עשו מבית דין בית משפט?התאחדות ביזיון!ברושה אבי קיזוזון!
השב   •  10
25
הפנתר האדום20/10/2010 16:44
קובני אתה צריך להיות יושב ראש חוג אוהדים!
השב   •  120
24
אוהד ב"ש20/10/2010 16:44
למה לא מתיחסים לשקר של ג''קי בן זקן אף אחד לא היה אפילו קרוב אליו כדי לזרוק עליו אבן יותר מזה אוהדי אשדוד זרקו את הכדור על השחקן שלנו וירקו עליו ופגעו בשופט במזיד זה שמצאתם את האוהד זה עדיין לא פוטר אותכם מהאשמה תסתכלו בציציות שלכם ואם כבר התאחדות הכדורגל שיבדקו את מצב הכרטיסים ולמה אוהדים נכנסים כשהמשחק כבר החל בפועל ומעקבים אותנו לחינם בחוץ.ואוהד אשדוד המשחק התקיים אצלכם ואתם אלה שהשתוללתם מהגול של רביבו לחיבורים והפעם תוכלו את הכובע.
השב   •  111
hooligans20/10/2010 17:07
תראה ותרגיש את הבלגאן שאשדודים מסוגלים אליו !!
השב   •  02
23
אסף20/10/2010 16:43
השב   •  71
22
נימי20/10/2010 16:43
השב   •  31
21
צחי20/10/2010 16:43
יש הפסד תכני לאשדוד!!
השב   •  91
20
כהן20/10/2010 16:43

מתיי היו תשובות שלל העונש שתקבל אשדוד

השב   •  31
19
עידןן20/10/2010 16:42
אמן נקבל כבר ניצחון טכני
השב   •  61
18
ישראל20/10/2010 16:42
מדוע חיפה לא עמדה לדין על זריקת חפצים? עונה שעברה במחזור האחרון של העונה הסדירה מכבי חיפה פגשה את הפועל חיפה וסיימה בתיקו מאופס בתום המשחק ראו בבירור אני אוהדי מכבי חיפה זורקים חפצים, אין לי ספק שהמשקיף נכח באותו זמן במגרש הרי הוא לא יצא אחרי שנייה של השריקה נכון? 2. מכבי חיפה פגשה במחזור השני של הפליאוף העליון את הפועל תל אביב למשחק ביתי בקרית אליעזר למה שנקרא אז משחק הכי חשוב של העונה, הפועל ניצחה 1-0 ואוהדי מכבי חיפה שחשבו שאיבדו את האליפות פשוט זרקו כל הבא ליד לעבר אוהדי הפועל, ושחקני הפועל וזה עוד נעשה גם שהשופט היה על המגרש ושהמשקיף ישב ביציע אבל לא היה שום דיון נגדה אפילו לא קנס קטן.
אני לא רוצה להרוויח גם על זה שבתחילת עונה מכבי חיפה איחרה לעלות על הדשא נגד מכבי פתח תקווה ושוב לא עמדה לדין. רק אני חושב שמשהו מריח לא טוב כאן?
השב   •  41
17
H T A הפועל האדום20/10/2010 16:42
השב   •  41
16
יוסי20/10/2010 16:41
תמיד הוא טען שהוא לא ראה אלה הקוון אמר את זה, כמו כן הוא הלך לקוון להתייעצות לבדוק מה קרה לו, רק בגלל שלא שיבצו אותו למחזור הקרוב הוא נוקם באשדוד!!
השב   •  04
15
צחי20/10/2010 16:41
הפסד טכני
3 רדיוס ללא קהל
קנס 50000
הורדת 5 נקודות ו 5 על תנאי
השב   •  123
14
הפנתר האדום20/10/2010 16:41
השב   •  110
13
אבי שטרן20/10/2010 16:40
אוהדים אמיתיים באים לתמוך גם בבית הדין אוהב אותך חיידק
השב   •  242
12
אדום זה רק בב"ש20/10/2010 16:38
היה צדיקק ועליהה חזר בשאלה.. לא נורא עוד תחזור להיות צדיק בע"ה!
השב   •  40
11
שי20/10/2010 16:38
השב   •  28
10
אבי20/10/2010 16:38
באר שבע אם ניצחון טכני בעזרתת ה''
השב   •  43
9
יוסי20/10/2010 16:37
ראשון
!!
השב   •  41
8
יוחנן קלמנוביץ20/10/2010 16:37
בדיון יקבע שאשדוד תקבל הפסד טכני מי שצודק איתי שיתן לייק כי אחרי מה שראינו במגרש באשדוד בי"א זה פשוט בושה איך שיהתנהגו אוהדי אשדוד ולכן הפסד טכני
השב   •  5511
7
צהוב מלוד20/10/2010 16:36
זה שיש כמה אוהדים מופרעים זה לא אומר שצריך להעמיד לדין את הקבוצה
השב   •  141
6
בן20/10/2010 16:36
אם זה היה הפוך הוא היה גורש טכני !
השב   •  31
5
שלומי20/10/2010 16:36
השב   •  67
4
בית"רי20/10/2010 16:33
לבית"ר אין עונש על תנאי והם יקבלו: הפחתת נקודות
53 משחקי רדיוס
900000000000 ש"ח קנס
סגירת היציע המזרחי עד שיפתחו את הדרומי
השב   •  151
aאורדון20/10/2010 17:35
השב   •  42
ירוק20/10/2010 19:52
חוץ מזה זה גם קשור לזה שאם אוהדי הקבוצה מתפרעים בקביעות אז העונש נהיה חמור יותר.
השב   •  11
3
אדום לוהט20/10/2010 16:32

הפחד הורג אותכם אשדודים. גקי אתה פשוט מפחד בגלל זה אתה מדבר ככה אבל לא יעזור כלום קיבלתם הפסד טכני ואני כבר יודע את זה ממקור ראשון. החליטו הפסד טכני.

השב   •  73
2
אשדודי20/10/2010 16:30

השב   •  1937
אוהדת שרופה20/10/2010 16:40
התבלבלת,התכוונת לאשדוד רדיוס עד סוף העונה!
השב   •  166
סמי בן טובים20/10/2010 16:44
השב   •  227
כיפה אדומה20/10/2010 16:49
השב   •  175
1
קותי20/10/2010 16:29
השב   •  90
אסור לפספס
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */