יום שני, 21.04.2025 שעה 08:11
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה איטלקית 24-25
7132-7233אינטר1
7125-5233נאפולי2
6430-6633אטאלנטה3
6037-5233בולוניה4
5930-4932יובנטוס5
5732-4833רומא6
5643-5332לאציו7
5332-4932פיורנטינה8
5138-5133מילאן9
4037-3632טורינו10
4046-3632אודינזה11
3938-2932גנואה12
3948-4333קומו13
3260-3033ורונה14
3047-3232קליארי15
2851-3732פארמה16
2655-2333לצ'ה17
2546-2733ונציה18
2552-2633אמפולי19
1557-2533מונצה20

זלאטן: כל אחד יכול לאמן את ברצלונה, גם אני

גוארדיולה? חלוץ מילאן לא סופר את מאמנו לשעבר: "הוא לא יודע לנהל סגל של 22 כוכבים, מוריניו דווקא כן. עם הסגל של ברצלונה, כל אחד יכול להצליח"

|
זלאטן איברהימוביץ´. לא סופר את פפ (רויטרס)
זלאטן איברהימוביץ´. לא סופר את פפ (רויטרס)

אם מישהו עוד חשב שזלאטן איברהימוביץ' יחזור לברצלונה בעתיד הקרוב, רצוי שיחשוב שוב. חלוץ מילאן, שעזב את האלופה הספרדית הקיץ, פתח במתקפה נוספת כנגד פפ גוארדיולה ויהיה מעניין מאוד לראות האם המאמן ישיב לו בחזרה ויגרר לרמתו.

"בברצלונה, כל אחד יכול להיות מאמן. גם בשבילי זה לא יהיה קשה מדי לאמן שם", טען השבדי. "הם אומרים שהם זכו בשישה תארים בעונה אחת, אך מי לא יזכה בתארים האלו עם הקבוצה הזאת? בבארסה אף אחד לא מטיל ספק במאמן. באינטר, מילאן, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד זה שונה כי יש 22 שחקנים שכל אחד מהם חושב שהוא הכי טוב".

"זה כמובן זהה גם בברצלונה, אבל אף אחד לא אומר את זה למאמן כי הם מעדיפים לשמור על פרופיל נמוך. לנהל מערכת יחסים עם 22 שחקנים טובים זה קשה וגוארדיולה לא ידע לעשות את זה כמו שצריך", המשיך החלוץ.

"מבחינתי, גוארדיולה הוא מאמן טוב עם מעט ניסיון. הוא צעיר מדי כדי לטפל בחבורה של 22 כוכבים עם 22 זהויות שונות", הוסיף החלוץ שאמר את הדברים לעיתון הספרדי "אל פאיס" לקראת משחקה של מילאן מול ריאל מדריד.

פפ ואינייסטה. איברהימוביץ´: &qout;הוא לא יודע לנהל סגל של 22 כוכבים&qout; (רויטרס)
פפ ואינייסטה. איברהימוביץ´: "הוא לא יודע לנהל סגל של 22 כוכבים" (רויטרס)
 

"לנהל סגל של 22 שחקנים עם אישיות של כוכבים זה לא קל. גוארדיולה לא יכול לעשות את זה. מוריניו? הוא דווקא כן", סיכם השבדי.

לכתבה זו התפרסמו 132 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 132 תגובות ב-87 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
87
וליד24/10/2010 22:42
גוארדיולה עושה כל הדברי שהוא צריך לעשות ו כך ברצלונה מנצחה על ריאל מאדריד 
השב   •  02
86
אוהד ברצלונה24/10/2010 12:37
חח זלאטן מזלזל ביכולתנו !! פעם הבאה שאינטר תבוא לברצלונה זה היה יום הדין (:
השב   •  00
85
ארסנל24/10/2010 09:27

קראתי את התגובה של 43 והוא צודק באמת שרייקארד בנה אותם ואני חושב שפפ עשה טעות שהוא שיחרר את אטו אבל זה לא גורע מההישג של פפ 6 תארים בעונה זה נדיר ולפי דעתי אם פפ לא היה גאוותן והיה מנסה לסדר את הענינים בינו לבין אטו היום ברסה לא הייתה במצב הזה שהיא נמצאת בו  השחקן מלך השערים ומלך הבישולים של ליגת האלופות זה נתון מפגר (במובן החיובי) וחברה תתעוררו ברסה במצב קשה מאוד היא בכלל לא מפחידה והיא לפי דעתי לא תעבור את השלב הבא לצערי למרות שנורא הייתי רוצה שיגיעו רחוק אוהדי ברסה אתם יודעים שהוא צודק אני כבר רואה איך אתם מוכרים את מסי לקבוצה עשירה כדי להיתאושש מהרכש שעשיתם בשתי העונות של פפ כל בחירה נפל .

השב   •  10
84
דניאל23/10/2010 15:10
השב   •  00
83
beny23/10/2010 14:55
סתם מושפעים כל מי שכתב שהוא מאמן טוב הוא סתם מתלהב מזה שהם זכו ב-7 תארים וגם בלי צדק עם 5 פנדלים שהיו לצלסי בגמר של 2009
השב   •  00
82
אחד21/10/2010 18:22
איזה יופי זה לראות פתאום את אוהדי בארסה מגנים על גוארדיולה שזלאטן תוקף פעם אחר פעם את הקבוצה שלו ולשמוע איך הם אומרים שהוא אפס,זה לא מה שאמרתם שהוא בא אליכם(אמרתם שהוא אחד החלוצים) וכשהוא עזב אמרתם שגוארדיולה עשה את הטעות של החיים שלו.צבועים
השב   •  31
81
מירו ללוש21/10/2010 10:04
ח הסיבה היחידה שזלאטן מוציא את התסכול שלו על גרוואדיולה בגלל שגרוואדיולה הוא המאמן היחידי שהעיף את זלאטן ולא שם על זה שהוא כוכב אלא העדיף את טובת הקבוצה וזה מאמן ענק ומראה על הגדולה שלו
השב   •  33
80
חסוי20/10/2010 14:47
פפ הוא המאמן הכי טוב שהוא בכלל מכיר איך הוא מעז לדבר עליו ככה
השב   •  13
79
קטלוניה20/10/2010 10:00
כמו לכולם, אז יפה כולם תוקפים את השופט שהיה במשחק מול צ''לסי אבל זה אפשרי במובן מסוים לעכל את זה, השופט טעה אבל לומר שהוא גמר את המשחק ממש לא, לכולם קל לתקוף כאשר השופט טועה מול בארסה, אבל להזכיר לכולם לפני כ-5 שנים בשנת 2005 כששתי הקבוצות נפגשו במשחק הכי גדול בליגת האלופות אי פעם, ב 2-4 של צ''לסי על בארסה בסטמפורג ברידג'' השער הרביעי שכבשה צ''לסי הייתה עבירה ברורה על ואלדס, ואם לא היה קראבליו חוסם אותו צ''לסי לא הייתה כובשת עוד 100 שנה אחר כך, אז שכולם יירגעו ואל ידברו על מכירות כי גם אז השופט הכי גדול בעולם הוא ששפט וקראו לו קולינה ! כמובן שרוב האוהדים של שאר הקבוצות פה ילדים ואולי לא זכו לראות את המשחק ההוא ! בניגוד לטענות שלבארסה יש אוהדים רק בשנתיים האחרונות, אז זהו שלא, רוב האנשים שאני מכיר הם בני 24+ ורובם כמוני אוהדים את בארסה לפחות בתחילת המילניום !
השב   •  52
78
קטלוניה20/10/2010 09:57
כמו לכולם, אז יפה כולם תוקפים את השופט שהיה במשחק מול צ''לסי אבל זה אפשרי במובן מסוים לעכל את זה, השופט טעה אבל לומר שהוא גמר את המשחק ממש לא, לכולם קל לתקוף כאשר השופט טועה מול בארסה, אבל להזכיר לכולם לפני כ-5 שנים בשנת 2005 כששתי הקבוצות נפגשו במשחק הכי גדול בליגת האלופות אי פעם, ב 2-4 של צ''לסי על בארסה בסטמפורג ברידג'' השער הרביעי שכבשה צ''לסי הייתה עבירה ברורה על ואלדס, ואם לא היה קראבליו חוסם אותו צ''לסי לא הייתה כובשת עוד 100 שנה אחר כך, אז שכולם יירגעו ואל ידברו על מכירות כי גם אז השופט הכי גדול בעולם הוא ששפט וקראו לו קולינה ! כמובן שרוב האוהדים פה ילדים ואולי לא זכו לראות את המשחק ההוא
השב   •  10
77
גולן19/10/2010 22:44
תקראו מה שאמר עליו ה"נריזון" ביום שהוא חתם בברצלונה.פפ ענק ..פפ גדול, הייתי פורש במקומו וכו''..
קיצר, לא הצליח לו, אז הרצפה עקומה. יאללה..
השב   •  40
76
חסוי19/10/2010 20:41
זלאטן סתם דפוק מי צריך אותו בכלל ברצלונה קנתה שחקנים יותר טובים ממנו למשל: דויד וייה שהוא לא סופר את זלאטן איברהימוביץ . מה הוא משחק אותה שהוא יכול לנהל קבוצה טובה כמו ברצלונה  .   בקושי את מכבי פתח תקווה הוא יכול לאמן
השב   •  41
75
ברסה בדם19/10/2010 19:22
הוא בקושי היה חלוץ בברצלונה
השב   •  10
74
ראול19/10/2010 15:26
אני אוהד שרוף על ריאל אבל אני חייב להודות שפפ הוא מאמן נהדר ואיש נהדר,כשראול עזב הוא אמר שראול הוא השחקן הספרדי הגדול ביותר בכל הזמנים ובקשר לאיבראימוביץ הוא שחקן גדול הוא פשוט לא היסתדר קצת אבל תחשבו על זה שהוא הכניס את ה1-0 של ברצפלונה בסופר קלאסיקו על ריאל וכבש שניים נגד ארסנל שהעלו אותם יחד עם ה4 של מסי
השב   •  81
73
סוהיל19/10/2010 15:09

השב   •  03
72
איצקו19/10/2010 14:51
השב   •  33
71
לי19/10/2010 14:36
איך הוא לא ינצח עם 90% של שחקני נבחרת ספרד שמשחקים ביחד וכמעט כולם בהרכב הקבוע? הריי הם עכשיו זכו בגביע העולם
ברצלונה=נבחרת ספרד
השב   •  23
70
קטלוניה19/10/2010 12:10
כל אחד משחק לי אותה כאילו הוא הגאון הבא של הכדורגל, פפ יכול עכשיו ממש להגיד שהוא פורש מאימון קבוצות כי אתם יודעים מה התואר היחיד שחסר לו? נכון זה גביע העולם ואז הוא ישיג כל תואר אפשרי, מה שלמשל מוריניו אין לו את זה, הוא לא השלים סוויפ של 6 תארים בעונה אחת כולל זכיות בסופר קאפ אירופי ומקומי וגביע בנייבשתי, בקרוב הבלון יתפוצץ לריאל והיא שוב תודח מול ליון או רומא בשמנית הגמר כרגיל ואז יתחילו לבכות ויגידו את המשפט הדיבילי שהוא "בשנה הבאה אנחנו נראה לכם" ח, גווארדיולה מעולם לא היה מאמן כזה שבשנה הראשונה זכה בכל תואר אפשרי, כאילו שהוא משחק בפיפא במחשב כך הקבוצה שלו משחקת לפי הספר הראשון של הכדורגל שעליו נבנה ונמנה אוהד הכדורגל שמכבד את הדבר הזה שנקרא ספורט, ולא בונקריניו !!
השב   •  72
הלבן שולט19/10/2010 13:39
"בונקריניו"תסתכל טוב על הסטטיסטיקה ותראה למי יש יותר שערים ואז אולי תוכל לדבר על מערכים כמו "בונקר"!
השב   •  12
אורן19/10/2010 20:22
אם שכחת המשחק בחצי הגמר היה מכור, עם השופט הנורווגי נגד צ''לסי, ואז זה מבטל לכם גם את התואר של הסופר קאפ אירופי ומקומי וגביע בייניבשתי
השב   •  11
69
גל19/10/2010 12:04
לא ראיתי או שמעתי שחקן שמדבר כ"כ הרבה כמו זלאטן.חלאס, לא הצליח השידוך עם ברצלונה, קורה. הוא לא השחקן הראשון שלא מצליח בקבוצה מסויימת אחרי העברה כ"כ מתוקשרת ויקרה, אין בחיים בכלל ובכדרוגל בפרט, ערבויות להצלחה - בשביל מה כל הזמן הוא פותח פה גדול ומפציץ כותרות?? (ועוד מדבר שטויות כאלה.) יאללה, תתקדם! טוב לך היום? אתה מאושר? יופי.מה הדחף הזה כל הזמן לקשקש בתקשורת? שחקן עם כזה פה גדול- יש לו פה יותר גדול מאשר גודל האף הענק שלו, ושניהם גדולים מדי! שידבר במגרש ולא בעיתונים. נודניק מתוסכל!
השב   •  51
68
יובנטיני19/10/2010 11:50
דיי לשחצנות,היית אפס בברצלונה,תשכח מימי ברצלונה שיכלת לפרוח,החל מעכשיו אתה במדרון תלול עד לסיום הקריירה שלך !! אתה לא שווה כלום כמו שהיית שווה ביובנטוס ואינטר השנואה עליי !!
השב   •  11
67
a.n.p.r.19/10/2010 10:18
כל אחד יכול לאמן את ברצלונה , אבל לא כל אחד יכול להביא את ברצלונה להישגים !
ראינו איך 22 שחקנים מעמידים אותך פעם אחר פעם מול השער רק בכדי שתבקיע אולם אתה לא הצלחת . מי שהוציא אותך מברצלונה זה לא המאמן,אלא 22 שחקנים שהרימו ידיים ואמרו - איתו אי אפשר ! אתה רגיל לשחק בקבוצות שבהם אתה כוכב עליון אך לא בבארסה. הבעיה היא כשהציגו אותך בקאמפ נואו לא שמת לב מה כתוב במושבי האצטדיון - " המועדון מעל הכל " . והוא גם מעליך מר זלטאן .
סמל,ושחקן אמיתי שאוהב את המועדון שלו לא היה בורח ממנה (קרי הבריחה שלך מיובה ) נראה אותך מה שווה מול ריאל !
השב   •  102
דודו19/10/2010 11:54

כתוב more than a club

יחי ההבדל הקטן

השב   •  10
66
MrJones19/10/2010 09:56
כל אוהדי ריאל, תנו כבוד לאחד המאמנים הבולטים בתקופה האחרונה. נכון, חסרים לו החוכמה והניסיון לפעמים אבל אף אחד לא יכול לקחת ממנו את ההישג האדיר של 6 תארים בעונה אחת. וכל אחד היה משיג את זה? עד כמה שאני זוכר רייקארד כמעט הוריד את בארסה ליגה בעונה שהוא הוחלף ע"י פפ. קצת כבוד, קצת!
השב   •  54
שלום טוקשה21/10/2010 10:33
איך היא זכתה שנה אחר כך בליגת האלופות?
השב   •  00
65
nbnb19/10/2010 09:24
השב   •  10
64
פאדי19/10/2010 08:32
גוארדיולה אמר שזלאטן שחקן מקצוען אבל קודם כל אצלו איך להיות כבן אדם וזלאטן בן אדם רע 
השב   •  31
63
יל19/10/2010 07:18
אתם נורמליים ? גם אם אתם לא אוהדי ברצלונה איך אפשר להתכחש לו כמאמן מצויין ?? מלבד זאת שהשחקנים של ברסה לא היו כוכבי על לפני ( מי לא חשב להחליף את ולדס. מי הכיר כ"כ את אינייסטה , מי קידם את פיקה , ועוד ועוד.) בסה"כ גוארדיולה בנה קבוצה במו ידיו והאו הוכיח כמה הוא מאמן מצויין שהוא מצליח לשמור על היכולות של השחקנים גם היום ..זלאטן מוציא הרבה רפש ותסתכול אחרי העזיבה שלו מה שמראה כמה הוא מתסוכל שהוא לא שיחק טוב ברצלונה והוא מפנה את זה כנגדו
השב   •  30
62
Jonathan dos Santos19/10/2010 07:06
פפ חשב שאם הוא יוציא את אטו האגו יעלם. בדיעבד עדיף את ה"אגו" של סמואל על זלאטן. זה היה צפוי שזה לא יעבוד. אבל אטו מלך,כי אטו יודע לכבד,לחבק ולא נוטר טינה לפפ. חבל,פפ,חבל.
השב   •  40
61
אני19/10/2010 06:47
אני זוכר אולי גם אתם בתקופה של רובאלדו (אז לא הייתי מתעניין גדול בכדורגל) ברצלונה הייתה מסיימת את העונה במקומות 3/4 ! אז היגיע רייקארד ! ואז היה מונדיאל 2002 אז כולם ראו את רונאלדיניו בקיץ ובחורף אם אני לא טועה הביאו את אגדר דאוידז היה אז מס'' 3 ! ומאז ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בספרד (אז בריאל התעסקו יותר בכסף ולא בכדורגל ) !! שלא נדבר על כך איך הוא חיבר את אינייסטה (אז מס'' 24) לצ''אבי כדי שיהיו קשרים חזקים ! בקיצור רייקארד בנה את הקבוצה (ואלדס צ''אבי אינייסטה מסי.מסי.מסי הנרי אטו קרקיץ'' ועוד.) ו פפ מי שלוקח מחמאות כי בשתי העונות האחרונות של רייקארד הוא לא נצח את ריאל !!
השב   •  40
60
מדריד קארבון19/10/2010 05:51
52 צודק זלאטן רק מושאל,מילאן לא רכשו אותו אלא רק השאילו אותו עד סוף השנה.
השב   •  30
59
גל19/10/2010 03:12
אי אפשר לזלזל בהישגים של גווארדיולה, אבל לזלזל במאמן שלקח את אליפות אירופה עם קבוצה כמו פורטו ושנה לפני כן את גביע אופ"א, אפשר גם אפשר לפי הטענות שלך. כל ההתבכיינות הזאת של ברצלונה על המשחק ההגנתי של אינטר שנה שעברה כבר יצאה מכל החורים, הם באו עם מטרה והשיגו אותה, נקודה. בברצלונה מתלוננים על כל דבר שהולך נגדם, על שחקנים שמשחקים מלוכלך (למרות שיש להם את בוסקטס, אחד השחקנים הכי מלוכלכים שיש), על קבוצות שמסתגרות מולם, אפשר לחשוב כאילו רק נגדם קבוצות משחקות הגנתי. עם כל הכבוד, ברצלונה לא בדיוק המציאה את המושג כדורגל התקפי והיא לא הראשונה ובטח לא האחרונה שתסבול מקבוצות שמתסגרות מולה, החוכמה היא להתמודד עם זה ולא להתבכיין כל פעם שלא הולך
השב   •  31
58
אורן19/10/2010 02:37
לך לך חתיכת שחצן שמענו כבר עליך .. השחקן הכי אגואיסט בכדורגל הנוכחי. וגם אני לא אוהב את ברצלונה אבל אתה פשוט בושה לכדורגל! ביזיון!! מישהו צריך להוריד לך את האף ומהר
השב   •  20
57
תותחן ירוק מהכרמל19/10/2010 01:24

זאת לא חכמה לקבל קבוצה מוכנה עם 11 שחקנים טובים שמתוכם 5-6 משחקים בנבחרת ספרד.
החכמה היא לקבל קבוצה ולבנות אותה כמו שמוריניו עשה באינטר ובריאל מדריד
ולאוהדי בארסה - מוריניו מאמן יותר גדול מפפ , למה? הוא זכה פעמיים בליגת האלופות עם פורטו ועם אינטר ולקח גביע אופ"א עם פורטו אם אינני טועה וזכה בטרבל עם אינטר
פפ זכה רק ב2 אליפויות , 2 סופרקאפ ספרדי , ליגת האלופות , סופרקאפ אירופי , ואליפות העולם למועדונים
מבחינת תארים מוריניו יותר גדול.

השב   •  13
adam19/10/2010 09:56
אתה אומר פפ זכה"רק" ברור שפפ זכה רק באלה הוא קודם כל זאת העונה השלישית שלו כמאמן יאהבל וזכה ב 8 תארים מתוך 10..אז לך תעשה חישובים בבית או בב"ס ואז תפתח ת''פה ימבין והרבה בכדורגל
השב   •  31
תותחן ירוק מהכרמל19/10/2010 10:42
אבל לפני זה אף אחד לא זוכר שהוא אימן את בארסה אתלטיק..
זאת לא חכמה לקבל קבוצה מוכנה למעשה רייקרד בנה את ברצלונה
השב   •  13
adam19/10/2010 11:11
רייקראד בנה קבוצה שהצליחה נכון אבל בעונה האחרונה ברסה התרסקה..איך אתה יכול להסביר מתי שפפ הגיע העיף את דקו רונאלדיניו זמברוטה וגם כמעט את אטו? והביא שחקני הגנה הכי טובים בכולם וזכה איתה כבר בעונה הראשונה ב 6 תארים? אלה עובדות לא סתם ממציאים
השב   •  30
56
הבורר19/10/2010 01:14
מסביבך אז מאמן?! דרך אגב לבארסה היה 19 שחקנים בסגל..ועוד משהו חשוב שנה לפני שגוארדיולה הגיע בארסה הייתה על הפנים(4-1 לריאל) ועם אותו סגל פחות רונאלדניו +אלבס וקייטה הוא הגיע לאן שהגיע 
השב   •  20
תותחן ירוק מהכרמל19/10/2010 10:43
זכתה בליגת האלופות ובאליפות או שניים ולא הייתה רחוקה מלקחת מריאל אליפות בהפרש שערים..
פפ קיבל קבוצה קומפלט עם סגל נוצץ
השב   •  00
55
ברק19/10/2010 00:05
זלאטן באינטר- ברצלונה זכתה בטראבל.

זלטאן בברצלונה- אינטר זכתה בטראבל.

בקיצור, עדיף בשבילו שילמד לסתום לפעמים, כי הוא רק מוכיח שפפ עשה בשכל כשהעיף אותו.

ולא, אני לא חושב שפפ מאמן גדול.
היתרון בבארסה הוא ששם משרישים לשחקנים את שיטת המשחק הזו מגיל ילדים ועד לבוגרים, ככה שכיום למאמן בבוגרים כימעט ואין השפעה על סיגנון המשחק.
השב   •  501
54
קטלוני19/10/2010 00:03
מבחן התוצאה הוא מה שקובע בסופו של דבר.  מוריניו הוא לא יותר ממאמן בינוני עם סגנון הגנתי אבל נחשב לאחד הגדולים בזכות התוצאות. אי אפשר לזלזל בששה תארים בשנה ועוד אחרי עונת נפל. אי אפשר לזלזל ב-6-2 בברנבאו. אי אפשר לזלזל בעובדה שרק פפ ניצח את ריאל 4 פעמים רצוף. לעומת זאת זלאטן קיבל עשרות הזדמנויות בעונה החולפת למרות החטאות של ילד נכה עם גבס ובכל זאת יש לעגל הזה מה להגיד. הוא מתוסכל המסכן.
השב   •  93
רוני19/10/2010 00:56
לראייה - סמואל אטו.
חלוץ סקורר ענק שהסיבה היחידה שלא נשאר בברסה היא שלא הסתדר עם פפ.
ועכשיו ברסה מנסה למצוא לו תחליף ועדיין לא הצליחה (זלאטן עצמו לא הצליח, ו-וויה עדיין לא מספק את הסחורה).
גם יא יא טורה הוא דוגמה לכך.
השב   •  20
ברק19/10/2010 01:09
אתה מודע לזה שבארסה לקחה טראבל בלי אטו, נכון? ואתה מודע לזה שבארסה זכתה ב6 תארים בעונה ללא אטו.. כן? גם אני התבאסתי שאטו עזב, אבל אם אתה חושב שמאמן צריך להסתדר עם השחקנים, אתה טועה. שחקנים צריכים להסתדר עם המאמן ולא להיפך. ויא יא טורה? הוא עזב יותר בשביל הכסף הגדול בסיטי(הוא מקבל שם פי שניים ממה שקיבל בבארסה) ופחות בגלל היחסים עם פפ.
השב   •  22
ניסו19/10/2010 09:42
בוא לא נסלף עובדות.

העונה החלומית של 08-09 הייתה כמובן עם סמואל אטו שכבש כמעט כמו מסי (ויותר ממנו בליגה).

חלוץ כמו אטו שיודע לסיים מול השער זה בדיוק מה שחסר לברצלונה (השחקן שהיא צריכה זה היגוואין לדעתי אבל לא חשוב!).

זלאטן אכן היה עגלה, אבל גם דוד ויאה בינתיים לא מרשים ומול וולנסיה אני הייתי מבקיע גול אם היה לי את ההזדמנות שלו.

יאיא טורה לא עזב לסיטי בגלל הכסף הוא עזב כי לא רצו אותו יותר בברסה (כל שחקן ושחקן בברסה מקבל שם מספיק כסף בשביל לשחק שנה אחת ולפרוש ולחיות כמו מלך כל החיים. אף שחקן לא ירצה לעזוב את ברסה אם רוצים אותו שם, זה הקבוצה הכי טובה בעולם שהכי כיף לשחק בה).. אוהד חיפה צודק.

כמובן שלא כל דבריו של זלאטן נכונים, וזה כן בעיה לנהל את ברצלונה, עובדה שרייקארד נכשל שם שנתיים לפני גווארדיולה וזה עוד כשהיה לו שחקנים דוגמת הנרי דקו רונלדיניו.

כך שיש הערכה עצומה לגווארדיולה, התלונה היחידה היא על שחרורו של אטו והבאתו הבזויה של זלאטן במחיר הבזוי הזה

אבל אף אחד לא באמת יודע מה קרה עם אטו, יש שאומרים שעמד להיגמר לו החוזה והוא דרש חוזה חדש שהיה גדול מדי לדעתו של לאפורטה אז העדיפו לשחרר אותו ולכן גם מכרו אותו במחיר נמוך.
השב   •  20
תותחן ירוק מהכרמל19/10/2010 10:44
איך אתה אומר בלי אטו שכבש שער בגמר ליגת האלופות נגד מנצ''סטר יונייטד
השב   •  10
ברק19/10/2010 17:01
מאמן לא צריך להתאים את עצמו לשחקן, נקודה.

עם כמה שאני לא תופס מפפ מאמן כזה גדול, אני די בטוח שאטו לא עזב סתם.
ידוע שהיו סיכסוכים בחדר ההלבשה שהוא היה מעורב בהם, שאחד מהם היה עם רונאלדיניו, שעליו הוא גם ליכלך בשידור חי בטלויזיה.

לגבי זלאטן, פפ כבר מזמן הודה שהוא עשה טעות שהביא אותו.
ודויד וייה לא דומה אפילו. כי בניגוד לאיברהימוביץ'', הוא רץ כל הזמן על המגרש.
אל דאגה, השערים שלו יגיעו.
השב   •  00
53
milan19/10/2010 00:01
אגב זלאטן לא מושאל . מילאן רכשה אותו ב 30 מליון והוא שייך למילאן תבדןק את זה.
השב   •  02
רוני19/10/2010 00:52
הוא מושאל
יש למילאן אופציית רכישה בסוף העונה על סך 24 מיליון יורו.
אבל נכון לעכשיו, הוא מושאל.

אולי תעשה אתה, את מה שאתה מציע לי לעשות.
השב   •  20
ברק19/10/2010 00:59
הוא עבר בהשאלה לעונה אחת בסכום שקרוב ל5 מיליון ויקנה בעונה הבאה ב25 מיליון.

הסכם מוזר, אבל זה מה שנחתם.
השב   •  20
52
רוני18/10/2010 23:32
זלאטן עדיין שחקן של ברצלונה
הוא רק מושאל למילאן.
השב   •  31
51
אמיר18/10/2010 23:23
לכל אוהדי מילאן אל תחשבו שזלאטן ורוביניו באו מילאן הכי טובה מחר היא תקבל בראש ריאל מדריד ולדעתי גארדיולה מאמן מצוין
השב   •  01
50
מיטל מנש18/10/2010 23:18

השב   •  20
49
יוסי בניון18/10/2010 22:49
חברים מי שזוכר אחרי העונה שבארסה הפסידה למנצ''סטר 1-0 בחצי גמר האלופות פרנק רייקארד סיים את תפקידו . הביאו את פפ גווארידולה והיו הרבה ביקורות האם הוא האיש המתאים לקפוץ לנעליים הגדולות של רייקארד. לאחר שפפ חתך את דקו,רונאלדינו וכמובן רצה גם את אטו הוא רכש את דני אלבס,קייטה,טורה,קאסרס, פיקה שחזר מהשאלה ממנצ''סטר(אף אחד לא הכיר את פיקה אז הוא בכלל לא שיחק ביונייטד). בקיץ של לפני תחילת עונת הטרבל אמרו שברצלונה היא קבוצה בבנייה כי בכל זאת הביאו המון שחקנים חדשים וכל אלו מהדור של רייקארד(2003-2008 ) עזבו . הדיבורים היו על בנייה ומקסימום מקום 3-6 . לא היו ציפיות גבוהות בגלל שתכל''ס גווארדיולה היה מאמן חסר ניסיון, אימן רק את בארסה ב'' . אף אחד לא האמין שהוא יכול להיכנס לנעליים הגדולות שהשאיר לו פרנק רייקארד . וכשאני אומר אף אחד גם אני וכל אוהדי הכדורגל בעולם לא האמינו. תיכנסו לכתבות אז. פפ אמנם שיחק 4-3-3 אבל בניגוד לרייקארד ששחקניו היו מאבדים כדור ישר היו לוחצים את שחקני היריב ובכלל הסגנון של רייקארד שנתן חופש השתנה . אז לא לאמר שפפ גווארדיולה מאמן ענק זה פשוט שקר . לקחת בעונה הראשונה טרבל זה פשוט גאונות . זלאטן האגואיסט הזה פשוט לא מתאים למערך ולא מתאים למרקם הקבוצתי,שחקן אנוכי -ראו התבאטויתו נגד פפ,אריגו סאקי ועוד . אפס של אישיות .
השב   •  214
יוסף חיים18/10/2010 23:41
אשרייך
השב   •  10
זלאטן לא אגואיסט18/10/2010 23:59
במשחק האחרון שלו השבוע במילן היית יכול לראות איזה בישולים נתן לפטו מי שאגוסיט זה מסי לא מוסר בכלל תראה איך וייה מתייבש ממנו ברגע שהוא לא כובש גול בכלל הוא לא מוסר חושב רק איך להבקיע זאת הבעיה של ברצלונה שמסי חושב שהוא חלוץ ובמקום לחלק כדורים  מנסה להבקיע מי שמכיר את זלאטן יודע שיש לו המון בישולים בסטטיסטיקה שלו תתחיל לראות סטטיסטיקה לפני שאתה מדבר
זלאן החלוץ הטוב בעולם היום
השב   •  13
ברק19/10/2010 01:02
הוא שחקן שמשחק בשביל עצמו ומתפקד רק כשהכדור מגיע לרחבה של היריבה.

ברוב הקבוצות מקבלים את זה, אבל בברצלונה משחקים שונה.
שם כולם, ללא יוצא מין הכלל, צריכים ללחוץ לכיוון הכדור לאורך כל המשחק.

מבחינת בישולים, זלאטן הוא ללא ספק אחד החלוצים המוסרים הטובים בעולם.
השב   •  21
אביהו19/10/2010 16:35
השב   •  00
48
K.O.P18/10/2010 22:31
מדבר שטויות ומדליק סביבו כל כך הרבה מדורות, הוא לא מפסיק ליצור כותרת והוא יביך את עצמו בסוף, אמרתם איברהמג''יק? אני אומר איברהפינוקיו
השב   •  70
47
ללא18/10/2010 22:13
פשש מה אתם רבים זה ברור לכולם שזלטן הוא סתם שחצן שלא יודע להכניס כדור לרשת.הוא סתם מדבר כי הוא הכניס גול עצמי במשחק אחרון של מילאן ופאטו 2 אז הוא אבין שאין לא מקום בארכב אז הוא מדבר אל מוריניו שיקנה אותו ביונאר וזה ברור
השב   •  64
שופט לשעבר18/10/2010 22:59
מה התחלת לאהוד את ברצלונה לפני חודש? בעונתו הראשונה נתן תפוקה טובה.
אני בטוח שלפני שנה וחצי היית מהאוהדים שהיללו את הכוכב החדש של ברצלונה.תפסיק להיות צבוע
השב   •  21
46
קראסיץ18/10/2010 21:40
וואחד אף יש לו
השב   •  235
זיו24/10/2010 17:19

השב   •  00
45
אפחד18/10/2010 21:32
השב   •  67
44
כגכ18/10/2010 21:31
יאללה אינטר
השב   •  65
43
סאנטי18/10/2010 21:17
35 אין לך מושג בכדורגל זה מראה שהתחלת לאהוב את ברסה לפני שנתיים מה שרייקארד עשה בברסה פפ בחיים לא יכול לעשות רייקארד הרים את ברסה מהקרשים ובלי לזרוק כספים מיותרים כל בחירה של שחקן בול פגיעה אם לא רייקארד ברסה היום הייתה עןד קבוצה כמו ולנסיה ויאריאל ואתלטיקו .דקו רונלדיניו אטו עלו לו סה"כ 60 מיליון יורו .
הוא יצר את המפלצת הזו שנקראת היום ברסה בא פפ ןפשוט המשיך לרכב על הסוס ולאט לאט הורס אותם שנה שעברה זרק יותר ממאה עשרים  מיליון יורו סתם לפח .
ושלח את אטו אלינו על זה אני חייב להודות לו ולכל אוהדי ברסה שנה הבאה הם גם לא יסיימו מקום שני לפי דעתי השנה הם יסיימו מקום שני או שלישי על ליגת האלופות אין מה לדבר הם עפים בשלב הבא תזכרו תמילים שלי ייאלה תצביעו כחול הסכמה אדום אי הסכמה.
השב   •  4945
הג''וקר18/10/2010 21:57
אחי. בארסה הוא המועדון הכי טוב בעולם. בלי מוריניו לא זכיתם איזה 40 שנה בליגת האלופות, ובאיטליה הכל מושחת, לזכות באליפות שם זה כמו לנצח את בני סכנין עם שופט שאוהד את ביתר. אז אינטר היא זו שתיפול ברבע ובארסה תלך באלופות. אני מניח שריאל תגיע לחצי, בארסה תגיע לחצי, מנצ''סטר תגיע וארסנל. אינטר קבוצה חלשה שלא יכולה לדגדג את הנעליים של בארסה. ממש לא מסכים איתך שרייקרד הוציא את בארסה מהקרשים, הוא לא הצליח עם בארסה כמו שפפ הצליח, לא זכה כמעט בכלום, ופפ עם שחקנים מוכשרים, חילופים נכונים וינריות של פפ גרמה לבארסה להצליח בטירוף.
השב   •  59
אבי18/10/2010 23:06
אוהד הפועל ובארסה עלוב.
המועדון הכי מגעיל בארץ,מתערב שאתה אוהד ברצלונה פחות מ11 עונות
השב   •  42
קאנטונה18/10/2010 23:27
לברסה יש 3 זכיות בדיוק כמו לאינטר רואים שאתה אוהד אותם בדיוק שנה כי אין לך מושג מה היה בברסה  לפני שרייקארד הגיע אני מוכן להתערב ששנה שעברה היית אוהד חיפה בכלל ולפני שנתיים הייתה בית"ר לך תראה שחיה צורנית כי אין לך מושג בכדורגלהכי טוב
השב   •  51
Jonathan dos Santos19/10/2010 07:08
כל אחד פה משחק אותה אוהד 20 שנה את הקבוצה שלו. גם אוהדי מנצ''סטר אוהדים את הקבוצה בגלל איזו אליפות שלהם,גם אוהדי צ''לסי,וכולם. ההתנפלות לאוהדי בארסה היא רק בגלל שהם הקבוצה הכי מצליחה כיום. ואני עם בארסה עוד לפני רייקארד.אז חלאס כבר לשחק אותה בני 50 שכל החיים שלהם רואים כדורגל ורק אוהדי בארסה שנה בעסק.
השב   •  52
adam19/10/2010 10:09
אוהדי מנצסטר נהייתם מזה ילדים קטנים ומגעילים כמו הקבוצה הצולעת שלכם?חלס לא נמאס לכם עם אוהדי הצלחות ?תתבגר כבר ימתרומם כאילו אתה אוהד את מנצסטר מגיל 5 אני בטוח אחרי שראית בטלוויזיה כמו ילד קטן ישבת על כסא עם שורט וגופיית סבא וביד סוכרייה וראית שמנצסטר מנצחת את צלסי בגמר אמרת יאללה אני אוהב את מנצסטר.אתה לא מכיר אותנו אז תסתום תאף שלך למה נראה לי יש לך אף כמו זלאטאן מדבר מהאף
השב   •  33
42
אוהד18/10/2010 21:03
אל ריאל
השב   •  57
41
רועי נגר18/10/2010 20:52
זלאטן חלוץ ענק!! פפ לא ידע להישתמש בו
השב   •  712
40
omer messi18/10/2010 20:51
הוא עדיין מאמן גדול וגם יאיא טורה
השב   •  23
39
omer messi18/10/2010 20:47
סתם עומד ובועט ובדרך כלל מפספס הוא סתם שחקן ואם הוא חושב שהוא יכול לנהל סגל של כוכבים שנתנו את הנשמה שלהם אז שיבין שהוא לא!
השב   •  59
38
דורון שי18/10/2010 20:44
השב   •  76
37
אוהד ארסנל18/10/2010 20:42
כל זקן זקנה ילד תינוק איש אישה יכול לאמן את ברסה לבארסה יש סגל מפחיד! גואדיולה?לא מאמן גדול
השב   •  83
36
בזה18/10/2010 20:30
השב   •  136
35
מיקי18/10/2010 20:24
עם רייקארד היה לו כמעט סגל זהה והוא לא עשה את זה גווארדיאולה הכניס שיטה לכדורגל של בארסה כי הוא גדל שם על זה הכדורגל שם מבוסס זלאטן שחקטן קטן והוא לא יכול לקבל את העובדה שבבארסה הוא לא היה מספיק טוב כי הוא לא מסוגל להשתלב בכדורגל מהיר כזה. אז שיילך לעשות חמוצים בנמל באיטליה
השב   •  2112
34
משהו18/10/2010 20:08
ולא זכור לי אפילו פעם אחד שמכול ה22 שחקנים האלה משהו אמר על עצמו שהוא הכי טוב
השב   •  60
33
ריי18/10/2010 20:04
וזלאטן שחקן שאיכשהו משלים קבוצות בינוניות אבל הורס מושלמות, בכל קבוצה שהוא שיחק הוא הרס לה באלופות וכשהוא הוא מרגיש שלא נותנים לו להיות מעל כולם (שזה היו מסי ופפ) הוא מתנהג כמו ילד קטן ובכיין, כמו שאמר וויאה מי שלא מסתדר עם מסי קבוצתית שלא יהיה בברצלונה
השב   •  111
32
גל18/10/2010 19:59
מה לעזעזל אפשר לזקוף לזכותו תגידו לי? פפ לא עשה כלום ובחיים לא יעשה אם ישאר בברסה, כי להגיד "הוא הגיע וזכה בשישה תארים" זה יפה, אבל אם מסתכלים קצת יותר למטה מפני השטח, מסתכלים על סטטיסטיקות, מסתכלים על טקטיקה שפשוט ולא הייתה בברסה ההיא, אז מבינים שהוא בדיחה מהלכת מסי בדיוק עשה את הפריצה, הפך להיות השחקן הטוב בעולם, את זה אי אפשר לקחת ממנו, אבל לתת את זה לגווארדיולה זה ממש נמוך, כל הטקטיקה של גווארדיולה הייתה להביא למסי את הכדור, שיפרפר את כולם ואו ימסור לאטו או יבקיע בעצמו. מישהו כאן הזכיר את פיקה, אז להזכירכם פיקה הוכנס כבלם פותח רק כשמרקז ומיליטו היו פצועים, אז זה לא איזה ניצוץ של גאונות, אלא ניצוץ של חוסר אונים, זה שפיקה התגלה שחקן טוב, שוב אפשר לזקוף אך ורק לפיקה עצמו אז תפסיקו עם השטיות, אם כמה שזה ילדותי ונמוך, זלאטן צודק. גווארדיולה היה שחקן גדול, אבל כמו מארדונה, מאמן כושל בן כושל
השב   •  1018
31
ריי18/10/2010 19:56
גוארדיולה אכן חסר ניסיון: הרס קבוצה מושלמת בזה שהוציא את אטו והביא תסולן הזה, זלאטן צריך להבין שסולנים צריכים להתעסק בהחלקה אמונתית ולא בכדורגל (משו שאפילו רונאלדו יודע).
השב   •  133
30
צחי18/10/2010 19:54
השב   •  31
29
אייל18/10/2010 19:54
האמת כואבת,אבל הוא צודק,גם אני יכול לאמן אותם ח
השב   •  1015
28
אוהד בארסה בלב ובנשמה!!18/10/2010 19:50
שהוא עזב את אינטר הוא דיבר על אינטר והמאמן עכשיו ברצלונה נו באמת הוא טיפש שיובה ירדה ליגה בגלל בעיות הוא לא נשאר לעזור ואחרי שכולם נשארו כמעט רק הוא עזב לאינטר הוא שחקן עם נשמה אני אומר עכשיו כאוהד כדורגל עם מסי , רונאדלו רוני ועוד הרבה היו אומרים אז זה נקודה למחשבה פפ מאמן גדול וטוב והוא הוכיח את זה
השב   •  62
27
כגכ18/10/2010 19:47
השב   •  11
26
דודו18/10/2010 19:43
עד עכשיו הוא הוכיח שהוא סופר חשוב עבור מילאן, אפשר לומר שהרכישה הזו פגעה בול, אבל בחייאת דינעק, שיפסיק להתנהג כמו ילד, ברצלונה זה מועדון שכל אחד צריך לכבד, ואני לא מדבר על תארים כי תתפלאו, יש המון קבוצות שיש להם יותר תארים מברצלונה, אני מדבר על זה שהרבה שחקנים באו מהנוער, על החיבור בין השחקנים, גם השחקנים בני אדם טובים, ולדעתי המאמן מעולה.

בכל מקרה האדומים שחורים ממילאנו, הרוסונרי, el diavlo מספר אחת ופירלו אומן!
השב   •  133
25
MILAN18/10/2010 19:42

מילאן בדם וכולכם מפגרים זלאטן מלך ולוקחים השנה ליגת האלופות ואליפות

השב   •  86
24
MUFC18/10/2010 19:40
זה נכון כשאתה מאמן את ברצלונה זה
קבוצה שכל אחד שם כוכב אבל זה לא הופך ת''משימה לפשוטה(אולי אפילו יותר קשה)שיש לך כל כך הרבה כוכבים צריך לדעת לחבר אותם והוא הצליח.
למרות זאת כדי להיות מאמן טוב צריך היסטוריה כמו מוריניו או פרגוסון,לצבור הצלחות במשך כמה שנים טובות ולא שנתיים של תפקיד.
השב   •  74
דניאל19/10/2010 00:18
אמר שהוא רוצה שגווארדיולה יהיה המחליף שלו במנצ''סטר?
שהוא המחליף הראוי.
השב   •  00
23
עמרי18/10/2010 19:36
אל תשכחו שבדיוק בשנה שפפ התחיל לאמן את הקבוצה, הם זכו בטרבל ראשון בהיסטוריה שלהם, עונה לאחר מכן הם לקחו את הליגה בענק וגם קרעו את ריאל 4 פעמים ברצף. ברור שאפשר להגיד שהוא נפל על סגל מצויין בתקופה מצויינת. אבל אני מאמין שיש פה משהו, כל קבוצה צריכה הנהגה.
השב   •  113
יונתן18/10/2010 21:14
השב   •  46
22
ש''18/10/2010 19:33
מאמן ענק בתחומו אבל לא בן אדם מי יודע מה ביחסי אנוש (ראה ערך: אטו, איברהימוביץ . . .) 
השב   •  62
21
ריאל18/10/2010 19:24

איברהימוביץ התותח הוא ירד על גווארדיולה בלי רחמנות יאללה זלאטן אבל לא מחר אלא בשבוע הבא.

השב   •  1317
20
עופר האורגינל18/10/2010 19:23
כל שבוע התסכול שלו משתחרר באיזו פליטת פה אומללה, שרק מוציאה אותו אידיוט יותר ויותר.
והמחמאות למוריניו זה כדי שהוא יקח אותו לריאל.
שחקן אומלל שגם במונדיאל הבא ישב מול הטלוויזיה.
השב   •  3223
שחר18/10/2010 20:01
השב   •  74
באסטיאן שווינשטיגר18/10/2010 21:53
איאקס,יובה,אינטר,מילאן קבוצות קטנות?? ביובה שבה הוא שיחק באותה תקופה הייתה יכולה לתת רביעייה לברצלונה והיא הייתה הקבוצה הטובה בעולם,אינטר אלופת איטליה ברצף.. אבל מה אתה צודק אחי כל מה שלא בארסה וריאל זה רמה בינונית,תלמד קצת כדורגל יש לך עוד זמן כדי לדבר כך..
השב   •  74
עופר האורגינל19/10/2010 22:42
ואוהד מילאן, ראינו מה איברה עשה מול ריאל היום. בקושי נגע, וכשנגע, לא ידע מה לעשות.
השב   •  10
19
בן18/10/2010 19:22
באמת שיש משהו במה שהוא אומר , אפשר להבין את הדעה שלו , בארסה זאת באמת קבוצה גדולה , ואני עד היום היתה לה בתת מודע , שהיא גדולה בחלק גדול בזכות גווארדיולה , ואני עכשיו חושב על זה , ויכול להיות שגווארדיולה הוא לא באמת מאמן כזה טוב  , אלה ברצלונה שמביאים את הכישרון ..

אם היה אפשרי לקחת את גווארדיולה ולשים אותו בקבוצת תחתית ולראות משם לאן הוא מתקדם , זה היה יכול באמת לחשוף את התשובה האמיתית .
השב   •  144
18
דרוזי צהוב כחול בנשמה18/10/2010 19:22
אינטר בדם יאלה ולנסיה לקחת אליפות או ריאל
השב   •  1323
17
אלון18/10/2010 19:16

יש למילאן שחצן חדש איזה יופי

השב   •  209
16
חסוי18/10/2010 19:15
רק קנו אותו והוא חש שהוא

"ה"שחקן יאלה שילךך לחפש את החברים שלו.

כי את האלופות הוא לא לוקח!
השב   •  104
15
ariel leykin18/10/2010 19:14
גווארדיאולה מאמן ענק וזלאטן יגיד מה שיגיד.. הוא פשוט יורד לרמה נמוכה , וחבל. ברצלונה קבוצה גדולה וזה ממש לא כל כך קל לאמן אותה ושום דבר אצלה לא בא בקלות ושום דבר לא מובן מאיליו..
השב   •  162
14
ירון18/10/2010 19:04
יצחק (נעלבתי) שום.
השב   •  05
13
Forza Roma18/10/2010 19:04
התחיל לאמן את ברסה הם היו במשבר אחרי רייקארד. וגוארדיולה החזיר להם את הברק למשחק. אבל זלאטן צודק במשהו אחד ללא ספק וזה שמוריניו מאמן יותר טוב מגוארדיולה.
השב   •  137
12
יוני18/10/2010 18:53
חבל על זלטן לא היה צריך לדבר ככה .רואים שהוא ממורמר יגועל נפש ביגללך לא לקחנו ליגת אלופות ועוד יש לך את החוצפה לקלל את גרדיולה אחרי שהוא שיחרר אותך בלי להגיד מילה רעה אליך
השב   •  2412
11
amir18/10/2010 18:50
השב   •  187
10
מיכאל18/10/2010 18:46
להזכירכם בעונה האחרונה של ברצלונה עם פראנק רייקארד, עם סגל לא מאוד שונה, היא לא עשתה כלום ושום דבר והודחה ברבע גמר האלופות. עונה אחרי זה בא גווארדיולה, העיף את רונאלדיניו (בצדק למרות שלדעתי גם היום הוא אחד הגדולים) עשתה כמה שינויים נקודתיים עם פיקה בהגנה בעיקר, וזכה בטרבל. אז שלא ידבר שטויות. ברצלונה נראית כמו שהיא נראית הרבה בזכות גווארדיולה.
השב   •  3712
אוהד18/10/2010 19:17
שם הם הפסידו ליונייטד 1-0 וסיימו בתיקו בבית אבל בכל זאת באמת עונה גרועה עם סגל שעל הנייר היה יותר טוב
השב   •  51
גל18/10/2010 19:54
מסי רק לפני שנה עשה את הפריצה האמיתית, לפני זה אף אחד לא דיבר עליו כהשחקן הטוב בעולם בחיים
השב   •  06
adam18/10/2010 21:37
השב   •  61
תותחן ירוק מהכרמל19/10/2010 01:28
מסי לפני שנה פרץ לתודעה?אתה צוחק נכון? מסי פרץ לתודעה בספרד בעונת 2005
השב   •  10
9
חיפה18/10/2010 18:41
השב   •  2512
8
כדשכשד18/10/2010 18:39
יא יא טורה נהרס? מה אתה דפוק?
השב   •  910
7
צ''18/10/2010 18:25
נראה בסוף העונה במה ברסה תזכה ובמה מילאן.
השב   •  4833
?18/10/2010 19:27
השב   •  1415
6
אחד שיודע18/10/2010 18:25
אתה פתאום מתמרמר ?
בגלל שלא היית חלק מהמכונה המשומנת ? , ילוזר . אתה שחקן גרוע ומגעיל
השב   •  3351
5
אללה מדריד18/10/2010 18:25
השב   •  5728
דורון ג'' בנשמה18/10/2010 19:41
השב   •  1010
ריאל18/10/2010 20:30
השנה זאת השנה שלנו
השב   •  128
אבי הכריש20/10/2010 03:50
כמו ב6 שנים האחרונות שאמרתם זו השנה שלנו?
השב   •  11
4
ממתי זלאטן כזה גאון?18/10/2010 18:20
מוריניו אכן אחד מהפסיכולוגים הכי טובים בעולם הכדורגל אין ספק. אבל בין זה לבין מה שזלאטן אומר יש הרבה. לרייקארד של עונה לפני היה סגל לא פחות טוב והוא הושפל ולא זכה בכלום. גווארדיולה חסר ניסיון והוא ישתפר אבל הוא כבר מאמן גדול. ולדעתי הוא כן יודע להתמודד עם כוכבים בגלל משטר הצניעות שלו. זלאטן הערס לא יהיה מאמן ברמה של גווארדיולה בחלומות שלו.
השב   •  5424
real madridsit18/10/2010 18:30
הוא אמר שכל אחד יכול לאמן קבוצה כמו בארסה. לאמן קבוצות כמו מילאן זה קשה כי כל הסגל מבוגר עד שסופסופ השנה נהיה שינוי גם לאמן את ריאל זה קשה כי בלי שופ תואר מפטרים אותך וגם כל שהנ סגל חדש. גם לאמן את צלסי זה לא קשה אבל זה יותר קשה מלאמן את בארסה כי הליגה האנגלית קשה יותר!
השב   •  145
3
hvh18/10/2010 18:19
מאמן שהוא הורס שחקנים סדרתי אומנם לא ריאל אבל מתקרב. זלאטן ,יאיא טורה ועוד ועוד
השב   •  7232
גל18/10/2010 18:34
שבהם היו בעיות עם אטו וזלאטן, אולי בגלל שחלוצים הם אגואיסטים ושחצנים? ולא בגלל גווארדיולה?
השב   •  209
תותחן ירוק מהכרמל19/10/2010 01:27
את קבוצת המילואים של בארסה
השב   •  20
2
אוהד ריאל18/10/2010 18:18
וואלה צודק ברצלונה חרא קבוצה וריאל מדריד הכי טובים, הלאה ריאל!!
השב   •  118118
אינייסטה18/10/2010 20:57
ידביל הוא לא אמר שברצלונה גרועה הוא אמר שהם הכי טובים בעולם.
השב   •  173
הג''וקר18/10/2010 21:59
לא עוברים את השמינית 6 פעמים ברציפות ולא זוכים באליפות ספרד?
השב   •  184
זיו24/10/2010 17:14
יאללה ריאל
השב   •  00
1
אל גואחה18/10/2010 18:16
הוא מתוסכל כי הוא בטוח שהוא לא יזכה לעולם בליגת האלופות.
השב   •  8068
אסור לפספס
נגןרגע היסטורי: מרתון בין רובוטים לבני אדם
רגע היסטורי: מרתון עם רובוטים ובני אדם
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */