יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:33

ערן זהבי: הכי כיף לנצח בדרבי, הצ'מפיונס זה בונוס

הערב בתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE עסקנו בניצחון הגדול של האדומים בדרבי של ת"א. רפאלוב: "היה חשוב מאוד לנצח בסכנין"

|
אופירה אסייג ואלון חזן בתוכנית הרדיו של 103FM
אופירה אסייג ואלון חזן בתוכנית הרדיו של 103FM

אופירה אסייג ואלון חזן הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הדרבי התל-אביבי הראשון של העונה בליגת העל נערך אתמול בבלומפילד ובסיומו ביססה הפועל את השליטה שלה בעיר עם 0:1 קטן אבל גדול על הצהובים מקרית שלום.

כל המיליונים שהשקיע מיץ' גולדהאר בקיץ לא עזרו והשחקנים שלו שיחקו באופן מביש מול האדומים, שלא הציגו משחק ענק אך עמדו מצויין על המגרש וניטרלו לחלוטין את היריבה. עסקנו בניצחון של האדומים וניסינו להבין מהו הגורם לשליטה המוחלטת שלהם בעיר בשנים האחרונות.

שחקני הפועל חוגגים בסיום הדרבי התל-אביבי (רועי גלדסטון)
שחקני הפועל חוגגים בסיום הדרבי התל-אביבי (רועי גלדסטון)
 

כובש שער הניצחון, ערן זהבי, בחר להצטנע: "לא הבאתי ניצחון לבד. אני שמח שנופל בחלקי להבקיע שערים מכריעים. חשוב שנראינו כמו קבוצה וחזרנו לליגה. נראינו טוב מאוד. היה הרבה לחץ אצלנו, כלום לא הלך ושחקנים לא הצליחו לשחזר את היכולת מהעונה שעברה".

"אם הדרבי היה נגמר ב-0:3 או 0:4 אף אחד לא היה מופתע. אני לא חושב נגד מי אני משחק ואם אני מגיע למצב אני משתדל לעשות אותו דבר גם אם זה דרבי וגם אם זה עכו. בדרבי יש אובר-מוטיבציה והקהל מטריף. הפועל תל אביב ניצחה את הדרבי כקבוצה ולא כיחידים. ביצענו את כל מה שאלי גוטמן ביקש. שיחקנו ביחד והיינו אגרסיביים", הוסיף זהבי.

זהבי (רועי גלדסטון)
ערן זהבי. "הכי כיף לנצח בדרבי" (רועי גלדסטון)
 

הקשר אמר: "זה מתחיל להזכיר את העונה שעברה. הכדור לא נכנס ונשאר 0:1. לא היינו מתנגדים אם היה נגמר 0:4. כשאתה מגיע לשיא מסויים אתה מנסה לשמור עליו ואנחנו רוצים להוכיח שזו לא תופעה חולפת. דברים לא הסתדרו והיה לחץ בקבוצה. זה שלקחנו דאבל בעונה שעברה לא יביא לנו נקודות העונה. טוב שקיבלנו את הסטירה מול קרית שמונה".

"הצ'מפיונס זה בונוס והכי כיף לנצח בדרבי. בצ'מפיונס יותר קשה אבל אם היינו מפסידים מכבי היו פותחים עלינו פער. מקווה שאחזיק מעמד עד ינואר מבחינה בריאותית. לא הייתי יכול לשחק במשחקי הנבחרת כי כאב לי מאוד. היה קשה לי להתאמן. במשחק מול יוון הייתי כשיר אבל לא התאמנתי סדיר ולא שיחקתי", סיכם זהבי.

דני לוי: "השחקנים הם בוגדניים ושקרנים, אפרוש בסוף העונה"
עסקנו גם במשבר הגדול בו מצויה הפועל פתח תקווה. הקבוצה מאם המושבות הכריזה שלא תעלה לדרבי בגלל הרחקתו של אסוס ע"י בית הדין של ההתאחדות, ולבסוף עלתה למגרש אך היתה בלתי נראית. במחצית היתה התוצאה 4:0 לזכות מכבי פ"ת והבעלים גל חצור החליט כבר אז על פיטוריו של אלי מחפוד. עד לערב מונה יובל נעים למאמן והיום הוא כבר הספיק לערוך את אימון הבכורה שלו, לקול מחאתם של האוהדים שלא רוצים לראותו בקבוצה.

דני לוי (דרור עינב)
דני לוי. "השחקנים הם בוגדניים ושקרנים" (דרור עינב)
 

יושב ראש עמותת הפועל פתח תקווה, דני לוי: "החלטנו לא להופיע לדרבי. שטרן חלובה, שאנחנו מאוד מכבדים אותו, שיכנע אותנו להופיע. אני בז ליועץ המשפטי ולתובע של ההתאחדות. אני נגעל מהם. הכדורגל שלנו פשט רגל. ביום שבת היה לנו משחק נגד מכבי תל אביב וההתאחדות שולחת כל משחק משקיף מטעמה שעולה לקבוצות אלפי שקלים".

"אזרח הגיש תלונה ושלום אבן עזרא החליט להעמיד את הקבוצה לדין. המטרה היתה לא להופיע כדי שיבינו שהכדורגל מת. אין כדורגל בארץ, יש יחצ"נות. אבי לוזון ושטרן חלובה צריכים להעיף הרבה אנשים מסביבם. כל יושבי הראש אימפוטנטים מגעילים. אלי מחפוד התפטר אחרי המשחק מרצונו. בסוף השנה הזאת אני פורש מכדורגל. השחקנים הם בוגדניים ושקרנים שעסוקים כל היום בהדלפות", אמר לוי.משה אביבי אמר שדבריו של דני לוי אינם ראויים לתגובה.

אלי מחפוד (שי לוי)
אלי מחפוד. "הקבוצה לא התחברה" (שי לוי)
 

המאמן שעזב אתמול את הקבוצה, אלי מחפוד: "בתום המשחק דיברתי עם הבעלים ואמרתי שאי אפשר להמשיך ככה. סיכמנו בינינו שמפסיקים את העבודה. לא הפסדנו בגלל מסיבת העיתונאים של דני לוי. ראיתי חוסר סבלנות ואי-שקט. הפסדנו במחזור הראשון באשקלון והתחיל לחץ. החלטנו שאפסיק את העבודה בשביל שהקבוצה אולי תשתפר".

"ציפיתי ששחקנים כמו דודו ביטון וג'וניור ויסה יעשו את העבודה. ביטון עושה עבודה טובה. החלק האחורי לא עושה את אותה העבודה כמו בעונה שעברה. יש שחקנים טובים אבל הקבוצה לא התחברה בצורה מושלמת. הפועל פתח תקווה יקרה לי ואני מקווה שהשינוי יעזור. יצטרכו לעשות שינויים בינואר ולהחליף שחקנים מאכזבים", סיכם מחפוד.

ליאור רפאלוב: "היה חשוב מאוד לנצח בסכנין"
מי שניצלה את הפסדה של מכבי ת"א וטיפסה למקום השני היא מכבי חיפה, שניצחה 1:2 בסכנין בזכות פנדל בדקה ה-90. דיברנו על הקבוצה מהכרמל שמציגה יכולת לא מדהימה אבל אוגרת נקודות ועם שיפור ביכולת בהחלט תהיה בתמונת האליפות גם בתום העונה.

קטן ורפאלוב חוגגים (עמית מצפה)
קטן ורפאלוב חוגגים. "קטן מאוד דומיננטי על המגרש" (עמית מצפה)
 

הקשר ליאור רפאלוב אמר: "לא פחדתי להיות בדוחא. היתה תקרית אחרי המשחק עם מסיללה, וגם עם עלי עותמן. זה שחקן ששיחק שם, וגדל שם, ומה שעשו לו זה פשוט לא לעניין. לא נעים לשמוע ולראות את הדברים שקרו שם. צריך להפסיק את הדברים האלה בכדורגל".

"במהלך המשחק הכל התנהל בצורה חלקה וטובה, ללא דברים קיצוניים, ולא היה שום סיבה שמחוץ לאצטדיון יהיה בלאגן כמו זריקת אבנים על האוטובוס. נורא חבל שדברים כאלה קורים. כולנו נגד זה, יש המון פרסומות בנושא ולמרות זאת איכשהו דברים כאלה עדיין קורים", אמר הקשר.

רפאלוב הוסיף: "היה חשוב מאוד לנצח בסכנין, לא חשוב איך. ביכולת מרהיבה, או דלה, היה פשוט חשוב לקחת שלוש נקודות. אנחנו יודעים שאנחנו לא מציגים כדורגל טוב, ושהקהל לא נהנה ממנו, אבל ככל שהעונה תימשך נציג יכולת טובה יותר".

רפאלוב (רועי גלדסטון)
רפאלוב בנבחרת. "הקמפיין עוד לא גמור" (רועי גלדסטון)
 

"אני מרגיש הרבה יותר ביטחון, אני משחק בנבחרת שזאת התקדמות מבחינתי. אי אפשר להיות עיוורים למצב הזה, וגם אלישע נותן לי יותר ביטחון ויותר קרדיט. אין ספק שגם בעקבות החיסרון של קטן, היה חשוב שאבוא ואראה יותר מנהיגות. כשקטן על המגרש הוא מאוד דומיננטי, וכשהוא חסר יש חלל למלא", אמר רפאלוב.

רפאלוב התייחס לנושא הנבחרת: "הקמפיין עדיין לא נגמר. אם ננצח במארס פעמיים, הדברים יראו אחרת ואנשים ידברו אחרת. עשינו טעויות בשני המשחקים, והמצב לא נראה טוב, והסיכויים נגדנו. אנחנו חייבים לתת את הכל ולהמשיך להאמין במשחקים הבאים", סיכם הקשר.

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */