יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:18

ברקוביץ' נקנס ב-5,000 ש"ח על ידי בית הדין

לאחר שהרחיקו אותו משישה משחקים, ואף קנסו אותו ב-2,500 ש"ח, בבית הדין החליטו לקנוס את כוכב העבר ואף להרחיק אותו מכל פעילות עד מאי 2011

|
אייל ברקוביץ´. בית הדין החמיר איתו (אמיר לוי)
אייל ברקוביץ´. בית הדין החמיר איתו (אמיר לוי)

פחות משבוע לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להעמיד לדין את כוכב העבר והבעלים של מועדון הכדורגל נשר אייל ברקוביץ' בטענה שהעליב וביזה להעלבה את המערכת השיפוטית, החליטו הדיינים לקנוס את "הקוסם" ב-5,000 ש"ח ולהרחיק אותו מכל פעילות עד מאי 2011.

כזכור, בית הדין העניש את כוכב העבר בהרחקה משישה משחקים ואף קנס אותו ב-2,500 ש"ח בטענה שהעליב את שופטי המשחק, במהלך משחק ילדים של מועדון הכדורגל שבבעלותו.

ההעמדה הראשונה לדין, לפני כשבוע, הגיעה אחרי שבמהלך המשחק בסוף השבוע שעבר, שהתנהל תחת חום כבד של למעלה מ-30 מעלות, ביקש ברקוביץ' לעצור את המשחק לצורך הפסקת שתיה, כאשר המטרה היתה כמובן לשמור על ביטחונם של הילדים.

למרות זאת, שופט המשחק לא קיבל את בקשתו ובאופן בלתי מובן סירב בתוקף לתת לילדים לשתות מים ולא הסכים על הפסקות שתיה, אפילו לא אחת.

הקייטנה של ברקוביץ´ (עמית מצפה)
ברקוביץ´ בנשר. דאג לילדים (עמית מצפה)
 

במהלך המחצית השניה התלוננו והתחננו הילדים שחם להם ושהם רוצים לשתות, אך השופט המשיך בסירובו הבלתי מובן ואז נכנס ברקוביץ' לתמונה וביקש מהילדים לרדת מהמגרש ולעצור את המשחק. הדיינים טענו שכוכב העבר העליב את השופטים ולכן החליטו להענישו בחומרה.
           

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */