יום ראשון, 27.04.2025 שעה 08:48
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

הסגל של מכבי לא מלהיב, ירושלים מלאת פוטנציאל

ההתעסקות של בלאט ברוסיה פגעה בהכנות, קטש העמיד סגל שמכיר את הליגה ויתחבר בקלות, אבל יהיו חריקות. ערן סלע ראה את מכבי וי-ם ומתכונן לקרב

|
פניני מול נעימי. המתח מורגש באוויר
פניני מול נעימי. המתח מורגש באוויר

סמוך לפתיחת העונה מכבי ת"א לא מצליחה להסיר מעליה את הרושם שהיא מתנהלת בדיליי מסוים. לא מעט אירועי מפתח בקבוצה הזו התרחשו באיחור וגם נכון לעכשיו, סוף השבוע הראשון של אוקטובר, הערכות מדברות על כך שטרם התייצב סגל סופי. יותר מכל דבר זהו, פחות או יותר, המאפיין העיקרי של תקופת הבנייה וההכנה והוא עשוי, או עלול, להיות משמעותי יותר מאשר תרגיל התקפה או ציוות שחקנים כזה או אחר בקו הקדמי.

עלול – כי ברור שככה לא בונים קבוצה. אני זוכר שנים שבהן שמעון מזרחי התפאר בכך שהקבוצה סיימה לבנות את הסגל במהירות האפשרית כדי להגיע בראש שקט לפתיחת האימונים. עשוי – כי לפעמים מוטב לתת לזמן לעשות את שלו ולא לדחוק בדברים. ישנם מאכלים שבישול איטי עושה להם נפלאות.

דייויד בלאט היה עסוק עם רוסיה באליפות העולם. גיא גודס, עוזרו, סיכם מאוחר מאוד ביחס לעוזרי מאמנים בקבוצות אחרות. סופוקליס שחורציאניטיס הוחתם בידיעה מראש שהוא שחקן שמחוייב בגיבוי משמעותי שלא אותר עד היום ולא כאופציה הראשונה. ספק אם בואו של ליאור אליהו נלקח בחשבון בתכנון המוקדם של בלאט. ג'ף פוט ואלישי כדיר מועמדים לעזוב. סיפורי שאראס וקירק פני מלווים את הקבוצה הזו לתוך אוקטובר. נראה שחובה לצרף שחקן אחד לפחות, או שניים, כדי להגדיל את הסיכוי להוציא זהב מההרכב הזה.

דייויד בלאט מתדרך את השחקנים (האתר הרשמי של מכבי ת&qout;א) (ONE)
דייויד בלאט מתדרך את השחקנים (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
 

תקופת ההכנה יוצרת תחושה של קבוצה אפורה יחסית בקנה מידה אירופי. לא חלשה, לא בלתי מסוכנת, לא כזו שאינה מסוגלת למצות את יכולותיה, אבל אפורה בסגנון שלה. התחושה אינה מקרית. מי שראה את דייויד בלאט מוביל את נבחרת רוסיה בהרכב חסר באליפות העולם הנוכחית, ואפילו בהרכב מלא באליפות אירופה לפני שלוש שנים, מבין שסגנון משחק שעפים בו ניצוצות ואטרקציות אינו בראש מעייניו. משמעת טקטית דווקא כן.

העיכוב ביצירת סגל סופי אינו עוזר למכבי להגיע מוכנה לחלוטין לפתיחת העונה, אבל אני מזכיר שהמטרה היא להיות מוכנה לחלוטין בעיקר בסופה ולא בפתיחתה. ולכן, המטרה הזמנית היא להביא את כולם לאותו דף. כן, סביר להניח ששחורציאניטיס ישחק יותר דקות מאשר באולימפיאקוס ויקבל יותר כדורים פנימה, אבל המטרה של בלאט היא לדאוג לכך שמכבי ת"א תדע להסתדר גם בלעדיו. כן, אליהו עוד יראה משחקים של 20 נקודות כמו בקדנציה הקודמת, אבל בלאט רוצה להגיע למצב שבו מכבי תמצא פתרונות גם בימים חלשים שלו.

ליאור אליהו. מחפשים פתרונות גם למשחקים חלשים שלו (Vito Massagli)
ליאור אליהו. מחפשים פתרונות גם למשחקים חלשים שלו (Vito Massagli)
 

המטרה הסופית היא ליצור קבוצה שמשחקת יחד ומבליטה בכל פעם מישהו אחר. אין בעיה עם זה שאליהו או פארגו יובילו את הקבוצה בנקודות בארבעה משחקים רצופים כל אחד, נניח, אבל המטרה היא לא להסתמך יותר מדי על מצבים כאלה. לצורך זה מלת המפתח היא קודם כל פיתוח הגנה ממושמעת על שלל התיאומים שדרושים לכך. משם צפויות לבוא לעיתים גם נקודות קלות.

 
 הפלוס ברור: תהיה יותר הנעת כדור מאשר בעונה שעברה, כשאלן אנדרסון, צ'אק אידסון או דורון פרקינס תפסו כדור ביד ועשו תמות נפשי עם פלישתים, פעם לטוב ופעם לרע 
 
 
 

צריך להתחיל להתרגל גם לתוצאות נמוכות רוב הזמן. במקרים רבים עבודה קבוצתית ומאומצת בצד ההגנתי הופכת את השחקנים לקבוצתיים גם בצד ההתקפי. הרצון לעזור אחד לשני בהגנה, יוצר תחושה של היעדר אנוכיות בהתקפה, ושחקנים מחפשים לשתף בעוד מסירה ועוד חיתוך לסל כדי ליצור לאחרים מצבים חופשיים למסירה וקליעה.

הפלוס ברור: תהיה יותר הנעת כדור מאשר בעונה שעברה, כשאלן אנדרסון, צ'אק אידסון או דורון פרקינס תפסו כדור ביד ועשו תמות נפשי עם פלישתים, פעם לטוב ופעם לרע. כבר עכשיו, אם כי משחקי אימון לא תמיד נותנים אינדיקציה אמיתית, אפשר היה לראות סימנים ראשונים של שיתופי פעולה מוגברים בין צמדי שחקנים. יותר תנועה, יותר מסירות.

פרקינס מול מקאלב (שרון קביליו)
פרקינס מול מקאלב. לא עוד "תמות נפשי עם פלישתים" (שרון קביליו)
 

המינוס של העניין ברור גם הוא: אסור להגיע למצב של עודף קבוצתיות, שיביא לעיקור של שחקנים בעלי יכולות אישיות גבוהות. במלים אחרות, ברגע האמת – ויהיו הרבה כאלה – כמישהו באמת יצטרך לקחת על עצמו משחק לשתיים-שלוש דקות חשובות, צריך לדעת להפעיל תוכנית ב' ולהניח בצד לרגע את שיטת המשחק הקבועה.

ירושלים מזכירה את הפועל ת"א של ארז אדלשטיין
ובינתיים, בירושלים, העמידו על הרגליים סגל שכולו מכיר את הליגה ויכול להתחבר במהירות ובקלות. יש לקבוצה הזו פוטנציאל גדול ולא היה צריך את שני המשחקים נגד ליאז' כדי להכיר בכך. מצד שני, לא זכורה לי קבוצה שעודד קטש אימן ועברה עונה חלקה בלי שינויים לאורכו ורוחבו של הסגל.

בירושלים של העונה נבנתה, כביכול, קבוצה שלמה מהרגע הראשון, שלא יהיה בה צורך בשינויים, בעיקר משום שכולם בוגרי הליגה הזו וחלקם ממשיכים יחד מהעונה שעברה. שחקנים כמו בריאן רנדל וג'ייסון ריץ' הם נכסים לכל קבוצה, דיון דאוול כשחקן משלים הוא יופי-טופי ועל אורי קוקיה כבר נאמר הכל, אבל מגיע לו שידברו עליו שוב ושוב, עוד ועוד, כפיצוי לכל השנים שבהן לא העיפו לעברו יותר מחצי מבט.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו בהפועל י-ם עולה לשלב הבתים

אבל קטש זה קטש. הוא צריך לנסות, לתהות, לטעות. כנראה שזה עניין שטבוע בו. צפויות בעיות מבחינת ההיררכיה בעניינו של יובל נעימי לנוכח צירופו של וויל סולומון וההעדפה, בינתיים, לפתוח עם יוגב אוחיון בחמישייה. בנוסף, השאלה העיקרית מופנית לצמד ק"ק – קוקיה וקלאנסי – שני שחקנים יציבים בדברים שהם עושים. ההחלטה של קטש, נכון לעכשיו, לאפשר יותר דקות משחק לקוקיה על חשבון קלנסי מזכירה את זו של ארז אדלשטיין מהפועל ת"א של 2003/04 להעדיף את יניב גרין על פני מייקל רייט ולהרוויח את שניהם, במקום להבליט אחד ולהפסיד את השני.

להפועל ת"א זה עבד, ככל הזכור, מרבית העונה אם לא לכל אורכה. בירושלים, בינתיים, זה עובד גם. אבל הקו הקדמי הזה, אפילו שהוא מעובה ולמעשה מבוסס על שחקן מצוין כמו בריאן רנדל, עלול להתגלות לפרקים כחסר בערבים שהשלושה האלה יחברו ל-3 מ-13 מקו העונשין פתאום, או יצטמצמו ל-10 נקודות ביחד או יתקשו לעצור שחקן מזדמן בגובה 2.11 שיצוץ פתאום. קטש יודע שאלה לא תסריטים דמיוניים.

רנדל בטירוף (יניב גונן)
רנדל בטירוף. יצטרך לשמור על יציבות (יניב גונן)
 

בכל מקרה, כל המשחקים שהיו עד עכשיו כבודם במקומם מונח. בשבוע הבא יתקיים כאן גביע הליגה. גם אם יזדמן משחק בין מכבי ת"א להפועל ירושלים וגם אם לא, אפשר יהיה לדעת הרבה יותר טוב איך אמורות להיראות שתי הקבוצות הללו בעונה הקרובה. המתח כבר כאן.

לכתבה זו התפרסמו 112 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 112 תגובות ב-72 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
72
אדום10/10/2010 10:14
באמת הגיע הזמן!
השב   •  10
71
שפינוזה07/10/2010 21:26
למה אתה ישר תוקף וקורא למישהו אחר אהבל??
מי שאהבל פה זה אתה!!
גם בשיטת גביע אם 8 שחקנים נגד 5 שהיריב שלכם משחק אם יד אחד קשורה מאחורי הגב לאתקחו אליפות.

אתם לא בנויים מחומר של אלופים, אין מה לעשות.
זאת פעם אחרונה שאתה קורא למישהו אהבל פה.
השב   •  01
70
שפינוזה07/10/2010 21:23
חבר יקר!

אנחנו טעמנו את טעמה של אליפות.
וכן, בשביל לקחת אליפות צריך מזל.

לדעתי הפרשה עם נעימי תהרוס את הקבוצה שלכם
השב   •  00
69
יפתח07/10/2010 21:22
השב   •  10
68
מכביסט ירושלמי07/10/2010 20:54
מכבי לוקחת אליפות - כחול
הפועל לוקחת אליפות - אדום

קבוצה אחרת - תגובה עם השם של הקבוצה
השב   •  37
אדום עולה07/10/2010 22:30
השב   •  10
67
אדום07/10/2010 20:54
זה לאו דווקא בזרים האיכותיים כי בתחום הזרים לא חיפה לא בני השרון ולא גליל נופלים מאיתנו אלא דווקא בצביון הישראלי שהוא הרבה יותר טוב מכל הליגה. נבחרת ישראל בקיץ הייתה מכבי ת"א ברובה והפועל ירושלים ועוד שגרירים שלנו בעולם מאף קבוצה אחרת לא היה נציג ריאלי (רות''בארט) אז אל תשכחו את החוק הרוסי שתכלס למכבי יש את היתרון וגם אפשר להגיד שגם להפועל.
השב   •  10
66
מכביסט ירושלמי07/10/2010 20:49
בוא נגיד שאני לא הולך להתפלא אם הפועל תפתח את הצורה למכבי בנוקיה ב-20 הפרש מול 11,000 אוהדים "המומים".
השב   •  20
65
בלאט07/10/2010 20:31
אני אישית אוהב את לאזמה אבל הוא 4 ולא 5 .סנטר טוב(לא מהטופ 5) עולה מיליון דולר נטו שזה למעלה ממיליון וחצי ברוטו.אגב,פוט שהוא שחקן ללא ניסיון מקבל 800 אלף דולר נטו.
השב   •  10
64
אבי07/10/2010 19:42
ערן אני מבין שאתה מתפרנס מלפרשן ענף מת וללא תחרות
אני מבין שבתור פרשן אם תאמר את האמת -מכבי תהיה אלופה וירושלים הלוזרית תמיד תפסיד כל שנה אז לא תייצר עניין ולא ביא רייטינג

האמת היא שירושלים קבוצה לוזרית אפילו שהם סוףסוף העיפו את גודס ששנתיים רק הרס אותם עדיין הם לא יצליחו בשום חזית והם לא מהווים תחרו למכבי

הקבוצות היחידות שהראו שיש להם דם ואופי הם קבוצתי האהובה שחוזרת העונה בגדול עם סגל ישראלי מעולה וזרים מצויינים והאלופה הנוכחית גליל/גלבוע שהתפרקה מנכסיה וצפויה העונה להיות בצמרת אך לא להביא תואר נוסף

במידה ומדברים על יריבות למכבי נא להתייחס לעובדות ולא לבנות שוב אשליות לאודי ירושלים המתוסכלים
אני בטוח שהעונה הגעה לגמר הגביע או הגעה לגמר הליגה יחשבו להצלחה כבירה בירושלים לאור ההישגים הדלים או נכון יותר חוסר ההישגים שלהם בשנים האחרונות

יאאלה חולון יאאלה פרנקו וסופ"ש נעים לכולם
השב   •  10
אדום07/10/2010 21:00
רק לפני כמה ימים ריחמתי עליכם והבעתי תמיכה בכם אבל כל פעם מחדש אתם האוהדים מוכיחים לי שאין יותר מטומטמים ממכם. אתה יכול להגיד על הפועל מה שאתה רוצה אבל אולי לקחתם אליפות היסטורית בשיטה של גביע ומאז אתם לא מפסיקים לחפור בשכל עלינו לוזרים?? לקחתם אליפות ואתם כמעט מתפרקים גליל לקחה אליפות ולא שמרה על אף שחקן הפועל בטופ הישראלי כבר 16 שנה אלופת אירופה ומשחקת ביורוקאפ כבר שנים אז את תבלבל במוח כי לכם אין כלום
השב   •  31
63
ירוק בנשמה07/10/2010 19:15
אני מאמין שמכבי תל אביב השנה תהיה קבוצה טובה מאוד ותגהיה להישגים ביורוליג ואליפות היא תקח אבל היו הרבה משחקים חלשים אבל בסופו של דבר מכבי תצא אם נצחונות ובעזרת השם היא תהיה אלופת המדינה וביורוליג
תנו לזמן לעשות את שלו אני מאמין בשחקנים ובמאמן הלב של מכבי זה הקהל לא השחקנים לא משנה איזה סגל שחקנים היה אם היה קהל שדוחף אותה \מכבי תל אביב בכדורסל יוכלה להיות אלופת אירופה
תזכרו את מה שאמרתי
ממני באהבה גדולה ירוק בנשמה
השב   •  11
62
מכבי ת"א07/10/2010 19:14

אז אתה לא אוהד אמיתי אוהד אמיתי זה אוהד גם כשהיא לא מצליחה או שאתה לא "מתחבר"

השב   •  00
61
אני07/10/2010 19:09
השב   •  01
60
מכביסט ירושלמי07/10/2010 18:28

אבל מכבי כבר התחילה להגעיל אותי.
המאמן כבר לא קובע כלום, רק ההנהלה. פדרמן משליט רוע על הקבוצה.

בעיקרון אני כבר לא אוהד מכבי ת"א בכדורסל, אני אוהד מכבי חיפה בכל הספורט שיש בארץ.

אבל אני מתחיל לשקול בצורה רצינית לעבור לאהוד את  הפועל ירושלים כדורסל. אני לא מתחבר כבר לשום דבר במכבי ת"א או חיפה (רק בכדורסל).

אשמח לקבל עצות :)

השב   •  32
ירוק בנשמה07/10/2010 19:43
אני כמוך חבר אני אוהד חיפה מושבע בכדורגל כמובן כול חיי אהבתי אותה
וכמובן אוהד את מכבי תל אביב בכדורסל ואני אומר שצריך לתת זמן לכול דבר אני מסכים שמכבי תל אביב בכדורסל ניראת רע נכול לעכשיו אבל אני מבטיח שאם כולם יגידו שאם מאמינם במכבי תל אביב של השנה היא תהיה אלופת אירפה ובטח ובטח אלופת המדינה תזכור אותי בסוף השנה שננעיף את צלחת האליפות קודם כול בירוק ואחרכך בצהוב ואת גביע אירופה המוזהב ימיים יגידו
ביי חבר
השב   •  00
59
עוגי07/10/2010 17:48
אחרי שנים של כאב וסבל
השב   •  10
58
בן07/10/2010 16:55
ההצלחה תמיד חשובה במכבי, אבל השנאה כלפי המועדון והאנטגוניזם כלפיו גברו כל כך בעידן גרשון ובכלל בשלוש-ארבע השנים האחרונות, שהיה חייב לבוא שינוי. 1, בדמות המאמן, כי פיני המאיס את עצמו. 2, בצביון הישראלי, כדי לנסות להחזיר קצת מהישראליות וההזדהות. מצד שני, אם מכבי היו מגיעים בשנה שעברה לפיינל פור, ההצלחה היתה משתיקה את כולם. הם היו לוקחים גם אליפות, ואז פיני היה נשאר. שורה תחתונה - בלאט במצב לא קל.
השב   •  10
57
חן07/10/2010 16:42
תגיד לי אתה בכלל חיי כאן בישראל או שאתה בחלל? לא ידוע לך שהוא חתם בריאל? תתחיל להתעדכן ..איזה מין אוהד אתה?
השב   •  00
56
איתמר07/10/2010 16:33
ממש בורשטיין מחליף לאנדרסון מועדון של כסילים
השב   •  10
55
גידי07/10/2010 16:17
בסגל הזה למכבי אין מה למכור בליגה ולא באירופה
השב   •  31
54
הגלבוע עולה!07/10/2010 16:14
לי לא אכפת מי ינצח שתהים קבוצות מעולות והמנצח ינצח הרי לא יכול להיות תקו
השב   •  10
53
שלומקה07/10/2010 15:36
השב   •  00
52
אושרי07/10/2010 15:11
לא מקריב כלום שחקן בלי נשמה , משחק בשביל כסף.
כל הקבוצה של גודס שנה שעברה צריכה להמחק
השב   •  10
51
צ''ה07/10/2010 13:22
אם דיזון תומפסון היה נשאר אז באמת י-ם היתה מפלצתית לדעתי אפילו יותר קריטי מעמדת הסנטר החסרה
השב   •  53
50
פני עדיף, במקום איידסון הפארש07/10/2010 13:10
השב   •  02
49
חבל על הכסף07/10/2010 13:06
ישראלי טוב שילך לאשדוד בנתיים, עדיף למכבי עוד תותח זר
השב   •  50
48
הקרנף07/10/2010 10:58
כלומר הסגל של מכבי היה בירושליים וההפך, עדיין היה ערן סלע טוען שמכבי מאכזבת וירושלים מלהיבה. מוזר, לא?
השב   •  158
אדום עולה07/10/2010 16:39
הפועל קבוצת הגנה ענקית שיכולה לעשות הסטוריה! אם היה למכבי סגל כמו שלנו אני הייתי מודה שמכבי יותר טובה אבל הפועל השנה חזקה מכול
השב   •  01
47
אוהד מכבי מאוכזב07/10/2010 10:57
לצערי אני חושב שהפועל ירושלים אלופה. בנו סגל יותר טוב
השב   •  112
46
ירושלמי07/10/2010 10:49
מי שנה שעברה בזמן הזה האמין שגליל יהיו אלופים.יש השנה את בני השרון,גליל וחיפה שביום נתון יוכלו לנצח את ירושלים ואת מכבי וכן גם לגנוב אליפות בשיטת קופל.נכון שמכבי כרגע לא מרשימה בהשוואה לעבר וירושלים נראית עם הרכב מבטיח אך בלי מסה מתחת לסל,אבל זוהי רק התחלה.כבר יש פה כמה חפרנים :סולומון לא ככה,שחורצאינטיס כן ככה.עזבו אתכם באמא שלכם,בואו נראה איך העונה מתפתחת בליגה ובאירופה ואז נהיה יותר חכמים,רב התגובות עד עכשיו שמנתחות את הקבוצות סתם חפירות מיותרות.
השב   •  240
אסף07/10/2010 12:20
בואו נהנה מעונה ספורטיבית ותחרותיות הוגנת. שהטובה תקח. כרגע הספקולציות לא שוות כלום.
השב   •  30
45
דרור07/10/2010 10:41
השב   •  21
44
צהוב07/10/2010 10:41
השב   •  32
43
auau07/10/2010 09:12
לא ברור לי מי בירושלים אמור לעצור את סופו. מכבי יטחנו אותם בצבע.
השב   •  44
42
ליאור07/10/2010 08:52

איפה התורם האלמוני שיאפשר זאת?
הזדמנות פז!

השב   •  105
41
לולו07/10/2010 08:11
השב   •  24
40
אבי07/10/2010 08:03
השב   •  36
39
אבי07/10/2010 08:02
השב   •  85
אדום עולה07/10/2010 16:34
השב   •  11
38
גר ליד נוקיה07/10/2010 07:58
לכל מיני כתבים ועיתונאים אין מה לכתוב, אז הם מחרמנים ת''שכל עם כל מיני שטויות. . . מה יש לנתח בשלב הזה של העונה?! פשוט עלוב, חובבני ועסקני. תמצאו עבודה אמיתית
השב   •  120
37
דר07/10/2010 07:42
לכו להפועל אתם אומרים שיש להם קבוצה יותר חזקה אבל שמכבי יצליחו תחזרו בסדר.
השב   •  03
36
קיבו07/10/2010 07:37
לצערי
השב   •  135
גידי07/10/2010 11:34
השב   •  22
אדום עולה07/10/2010 16:33
כן!
השב   •  11
35
אריה אדום07/10/2010 06:47
השב   •  74
34
עמית07/10/2010 02:27
סגל שחקנים אפור וחלש
מאמן הגנתי וטקטי
וקבוצה שהולכת לקבל בראש גם באירופה וגם בליגה

אבל העיקר שפרדמן עושה מה בא לו והורס את מכבי
השב   •  102
33
דיוויד בלאט07/10/2010 02:09
אני פונה אליכם דרך הטוקבקים כי אסרו עלי לדבר על זה בתקשורת.
בלי 2 תותח ועוד סנטר איכותי סולידי אין מצב ליותר ליותר מהצלבה וגם האליפות בסכנה. וזה המינימום של המינימום.
אני כבר לא מדבר על רכז טבעי (עם כל הכבוד לפרקינס ופארגו),
גבוה חוסם, ועל סווינגמן אמיתי (עם כל הכבוד לאידסון ובורשטיין).

כמו שזה עכשיו, הקבוצה הולכת להסתמך על סופו למשך 15 דקות ובשאר הזמן על פרקינס. זה מה שניסיתי להגיד אחרי המשחק באיטליה אבל פדרמן איים עלי.

קיצר, צריך את המחאה שלכם כדי שהם יבינו שזאת לא חכמה להעיף את רענן כץ ואז לסגור את הברז, להביא מאמן רציני כמוני ואז להנחית לו שחקנים. סומך עליכם..
השב   •  112
אוהד ספורט07/10/2010 07:40
איזה שחקן אתה רוצה עכשיו?
תגיד לנו ואנחנו כבר נדאג שפדרמן יביא!
השב   •  20
32
איש עסקים07/10/2010 01:28
מר פדרמן הנכבד

בכל אירגון עסקי כזה או אחר היית מועף דרך החלון הראשון שמזדמן לבעלים לכל הרוחות ,על מחדליך הניהוליים בשנים האחרונות,אתה כאיש עסקים לא היית נותן הזדמנות לשאוף 2 נשימות למנהל שהיה פועל בצורה ובאופן שאתה מנהל את מכבי.

את מכבי לא יצרת ולא בנית, את מכבי אתה הורס,לא שיטה ולא קשקוש ,פשוט אתה ולא פיני ולא השחקנים אשמים בכך,מכבי מעבר לכסף שאתה מזרים זה אנו האוהדים רוכשי המנויים,לכן לא תזרה לי חול בעיניים, לא תעבוד עלי ועל חברי,לרכוש מנוי ליורו בשעה שהקבוצה שהעמדת לא מתאימה גם ליורוקאפ,בנינו גם אליפות מכבי לא לוקחת השנה ,ואני מסופק אם מקום ראשון בליגה סדירה.
השב   •  73
31
פיני07/10/2010 01:20
כפי שכתבתי כאן;
הבעייה ההגנתית של י"ם היתה בדקות בלי קוקיה.
בפועל אין שום איום מתחת לסל בלעדיו.
נוסף לכך תפקודו של ריץ'' כ-SF מקצין בעייה זו.
יש לזכור שרנדל למרות שהוא שחקן הגנה טוב מאד מתקשה לשמור על שחקנים מאסיביים ובעיקר לא בולט בלקיחת כ"ח.
 
עדיין, זו קבוצה לחלוטין לא חלשה ולא כדאי לזלזל בה.
בעיקר לא למכבי שנחלשה משמעותית עם הירידה בתקציב.
השב   •  50
30
לאדון פיני07/10/2010 00:17
כל הכבוד לך על החפירה אם אתה באמת אוהב את זה אבל כמעט כל הדברים שלך הם לא תיקונים אלא תוספות. עם כל הכבוד לך הדברים שכתבת יותר ארוכים מהכתבה אז תקרא לזה אולי תוספות ולא תיקונים חבר
השב   •  42
29
פדרמן פשוט נמאס על כולנו07/10/2010 00:11
וכדאי שפדרמן המושפע מהתקשורת ומכל מה שזז, במקום להיות מושפע מטובת מכבי, יתחיל להפנים את זה ומהר, כי השגעונות שלו עשו רק נזק

ההחלטה למשל לפרק קבוצה שפירקה את כל הליגה לגורמים כי הפרשנים אמרו דברים בנוסח של "הקבוצה של המדינה כוללת בעיקר זרים?" (וואו, פשוט נורא..), ולאחר מכן פיטורו של גרשון- המאמן הכי תותח שיש והכי מכביסט שיש, כי כמה אנשי תקשורת עשו עליו עליהום כדי לפגוע במכבי.

ואלה הטעויות של פדרמן רק בעונה אחת. אני עוד לא מתייחס לכל השאר.

הגיע הזמן שהאיש המושפע הזה יתחיל לפעול לטובת מכבי בלבד, כמו מזרחי, במקום לחיות מכתבות וצהובונים בשקל. התנהגות טיפשית ולא מקצועית

הצעד הראשון הכי קריטי- להחזיר את גרשון, עוד לפני שהעונה מתחילה. אין גדול ממנו, המאמן היחיד שיכול להוציא הכל מקבוצה חסרת פוטנציאל, או להביא למקסימום קבוצה מלאת פוטנציאל.
אם הוא ר היה טורח להקשיב להמוני האוהדים שפנו אליו, גרשון לא היה עוזב מלכתחילה
השב   •  165
שוקו07/10/2010 00:57
שפוט של הקוף
השב   •  21
פיני07/10/2010 01:28
גרשון נכשל שתי עונות רצופות במכבי.
הוא גם הצליח להפסיד אליפות לקבוצה שתקציבה קטן משמעותית משל מכבי כשעוד לפני כן היה קרוב להפסיד בסדרה לבנה"ש.
הכישלון שלו השנה היה אחד הגדולים אי פעם והוא היה צריך ללכת.
כל זה בלי לדבר על כך שאדם כמוהו לא צריך להופיע בציבור. מדובר באדם בלי תרבות וכבוד מינימלי.
 
לגבי פדרמן;
האשמה אינה של פדרמן.
פדרמן הוא האדם העיקרי (אפילו יותר משמעון) שבזכותו מכבי היכן שהיא ב-30 שנה האחרונות.

פדרמן הקפיץ את מכבי מעל הליגה כשדאג להיות ספונסר שלה (עם כסף משמעותית גבוה מיתר הספונסרים) כשהיה הבעלים של עלית.

פדרמן גם היה הבעלים בכל אליפויות היורוליג האחרונות של מכבי.

כל מי שזורק כסף בלי חשבון סופו לעזוב את הענף - תסתכלו על כל מי שעבר בכדורגל ותרם שנה-שנתיים כסף כדול.
וגם בכדורסל היו כמה כאילו.
כשיעזוב את הענף מכבי תישבר לחלוטין.
עדיף ספונסר אמין ואמיד לאורך זמן מאחד שבה לבלות על הקבוצה שנה.

אין מה לעשות, הוא החליט שההוצאה מוגזמת וההנהלה כולה (!) לא מצאה ספונסר אמין להכניס למכבי.
במקום לייבב תעודדו את הקבוצה ואם עדיין יש לכם תלונות - לכו לגייס כסף בעצמכם.
השב   •  43
28
פיני06/10/2010 23:57
המשך לחלק ג.
 
פרקינס - זה נס שנשאר במכבי ביחס לשכרו ויכולותיו הגבוהים.
 
פארגו - זה מחליף איכותי ביחס לשכר שלו.
 
אליהו - זו החתמה מעולה של מכבי (וטפשית מצידו של אליהו בעקבות הוויתורים שלו) שאני מאד שמח שקרתה ומשדרגת מאד את מכבי.
 
הנדריקס - מניח שהובא כמחליף לאליהו שהניחו שיגיע על סף האובססיביות שלו להגיע למכבי בכל מחיר. בהחלט סביר.
 
כל היתר חתומים.
לא ניתן "לשחרר שחקן". שחקן שחתום זכאי לכל שכרו (כמו שנאלצו לעשות עם גרשון).
 
אז מה נעשה לא נכון?
בעמדת הרכז (ומחליפו) עשו את המקסימום הניתן בתקציב ולא, שאראס זה פיתרון רע מאד ושמו מוזכר רק כדי למכור עוד כמה מנויים (מדובר על שחקן שרחוק משיאו - לא רק ביכולת לשחק כמות דקות אלא באיכותן ולכן שכרו נמוך מאד. יחסית).
בעמדת ה-PF הצליחו מעבר למצופה בעקבות הוויתור של אליהו.
לטעמי הנדריקס מיותר (ולא כדיר), היות ומדובר במחליף לרמת התקציב של מכבי ועד שלא נראה את כדיר מקבל דקות אמיתיות לא נוכל לדעת אם הוא מתאים או לא (ע"ס מה שעשה לשחקני היורוליג של מכבי בשנה שעברה אין סיבה שלא יוכל להוות מחליף לגיטימי בעמדה). [בזבוז ראשון]
 
עמדת ה-SF - לנוכח השחקנים שהיו חתומים (איידסון ופניני) לא היה הרבה לעשות ועדיין החתמתו מחדש של בלו היתה מיותרת לנוכח מגבלות התקציב וקיום שני השחקנים לעיל. [בזבוז שני]
 
עמדת הסנטר - גרין חתום והוא מחליף מצויין (לאור מצב הגב לא ניתן להגיד שיותר מזה). כמו שכתבתי סופו זה החתמה גרועה לקבוצה עם בעיות תקציב כמו מכבי. החתמת פוט מיותרת לחלוטין. [בזבוז שלישי + החתמה שגויה]
 
עמדת ה-SG - לא ברור למה המשיכו עם שארפ. מיותר. טל זו החתמה סבירה ביותר לנוכח התקציב. פרט אליו אין מחליף וזה מזעזע.
 
לסיכום, לנוכח התקציב - היו לא מעט שגיאות שיכלו להתתרגם לקבוצה טובה יותר במקומם אך מאידך לא מדובר על על פספוס גדול.
קבוצה עם תקציב כמו מכבי (עם התקציב של השנה שהוא כ-60% משל שנים עברו) לא יכולה להיות ח
השב   •  53
שי07/10/2010 18:09
השב   •  00
פיני07/10/2010 18:37
שנה שעברה אנדרסון היה ה-SG ואיידסון ה-SF.
אתה תמיד יכול להסיט שחקנים לעמדות שהם פחות טובים בהן אבל איידסון הוא באופן מוחלט SF ולא SG.
קל להבין שבמקום הבזבוזים שתיארתי למעלה היו יכולים להציג סנטר ברמה גבוהה ו-SG טוב. פיזרו תקציב לרוחב וכך הקבוצה אף חלשה יותר ממה שיכלה להיות אם היו בונים נכון ולמרות התקציב.
כאמור, עדיין מגבלת התקציב הינה מהותית מאד.
השב   •  00
27
אייל06/10/2010 23:54
הבלגים חדרו עליהם כמו נגד ילדים  ורק העייפות וחוסר בספסל מנעו מהם להישאר במשחק. לדעתי רוב הקבוצות בליגה שלנו יותר טובות מליאז, אז בואו נחכה ונראה.
השב   •  06
אדום עולה07/10/2010 00:58
להפועל יש ת''הגנה הכי טובה בארץ
השב   •  30
26
פיני06/10/2010 23:40
בחלק השלישי והאחרון אתייחס לתיקונים לכתבה בקשר למכבי ת"א.
 
לפני כן, אני רוצה להדגיש שההצלחות בבנייה של הסגל של י"ם נעוצה בהשארת הטוב הקיים - נעימי, אוחיון וקוקיה והוספה של שחקנים טובים מוכחים מהליגה - רנדל, ריץ'', מזרחי ובמידת מה דאוול.
ישנה תהייה האם קטש בקיא ברמה מינימלית בשוק השחקנים, היות ולא הביא שחקן אחד שלא עבר בארץ. 
 
נעבור למכבי;
מאמן לא צריך להיות בישראל כדי להודיע איזה שחקנים הוא רוצה.
זה לא שבלאט הגיע מהירח ולא יודע מה המצאי.
 
מה שקרה שהתקציב קוצץ מאד וכנראה שלא ידעו בתחילת הדרך עד כמה הוא יקוצץ.
 
דבר נוסף שקרה היה החתמות של ההנהלה מסיבות שונות שיצוינו כאן.
זאת לא הפעם הראשונה ולא הפעם האחרונה.
אז מי הוחתם ולמה?
 
פוט - ככל הנראה בעקבות גל העזיבות רצו להראות שיש החתמות והחתימו את השחקן הזול בסגל רק כדי להראות עשייה.
 
כדיר - החתמת הנהלה של מכבי קלאסית שמטרתה להחליש את יריבותיה בליגה לפני החשיבה האם רוצים להשתמש בו.
 
טל - החתמה סבירה והגיונית לנוכח התקציב והיכולת הטובה של טל ביחס לשכרו.
בנוסף, לא יפתיע אם לימונד פשוט לא רצה להישאר אחרי שתי עונות שיובש.
אגב, אין שינוי צביון מקומי כמו שמנסים לשוות כפי שקל לראות.
 
סופו - זו החתמה גרועה של שם מוכר ושחקן לא רע אך לא שחקן שמתאים לקבוצה עם תקציב כמו מכבי.
לא חכם להחתים שחקן של מקסימום 20 דקות, שנוטה להיפצע ויש לו חסרונות בולטים בסכום כה גבוה מתוך התקציב.
 
יתר השחקנים ועוד קצת בחלק הבא.
השב   •  33
25
ת.06/10/2010 23:31

היום מכבי צריכה להיות קבוצת פיינל פור כדי להרגיש שזכייה באליפות  זה אך ורק בידיים שלה.
וכמו שבלאט אמר(ואח"כ "התקפל" ,בניסוח "עיתונאי".): בשביל פיינל פור מכבי צריכה חיזוק של 2שחקנים,לפחות  (ושחרור/השאלת שחקנים מהסגל.)

השב   •  60
24
פיני06/10/2010 23:27
חלק ב דן באשר נאמר כל הפועל י"ם.
 
בהפועל י"ם הביאו את סלומון שמוכיח את מה שאמרתי עליו בעת שהחתימו אותו.
ראשית, המשכורת שלו נמוכה (יחסית) כי זה באמת השווי שלו ולכן י"ם ולא קבוצת יורוליג זכתה בשירותיו - לא מדובר בשחקן.
 
נקודה נוספת - הוא לא תורם מעבר לתרומה שנעימי תרם שנה שעברה !
יותר מכך התרומה של נעימי היתרה רבה ומשמעותית יותר.
 
השפעה שלישית של הבאתו - משחקים עם ריץ'' כ-SF מה שמקשה עליו בהתמודדות בהגנה ומקשה על הקבוצה עוד יותר בריבאונד.
 
חיסרון רביעי - במקום להביא סנטר בכ-500K דולר (רמה של טופ יורופקאפ ורמת יורוליג טובה), שילמו לוויל (כ-300K), לקלנסי (כ-120K) כשגם שכרו של דאוול או של חכמון יכל להיחסך.
 
בקיצור בזבוז משווע של כסף בצורה לא נכונה.
 
קל לראות שברגע שקוקיה לא על המגרש המצב של י"ם בצבע נואש ואפילו קבוצת יורופקאפ סופר חלשה כליאז'' חגגה עליה וסגרה הפרשים.
ברור שזר גבוה איכותי (500K כאמור) היה יכול לעשות הרבה טוב לי"ם.
השב   •  22
צ''ה07/10/2010 00:39
מסכים איתך שלירושלים חסר סנטר איכותי ובשלב כזה או אחר זה יהווה בעיה, אבל נכון להיום גם מכבי כמו הרבה קבוצות באירופה מחפשים את הסנטר הזה. אכן היתה טעות מסויימת בבניית הקבוצה בהקשר לתקציב אבל הטעות לא קשורה כל כך לעניין הסנטר, לדעתי אפשר היה לוותר על חכמון ודונינגן בתוספת שכרו של דאוול ואז להשאיר את דיזון תומפסון שלדעתי 2 רמות טוב יותר מדאוול וגם היה מגמד את בעית הסנטר, נוסיף לזה שהבאת משה מזרחי הזויה לגמרי והוא ממש לא מתאים לרמות האלה והכל ע"מ לחסוך את החוזה של ששון, לי-ם בעיה קשה בעמדה 3. באשר לסלומון אתה טועה קשות, למרות הירידה המסויימת ביכולת שלו יחסית למחיר ממש אין לו תחליף והוא לפחות 3 רמות טוב מנעימי ו-10 דרגות טוב ממנו בהגנה. לסיום ממה שהבנתי שי-ם במידה ויימצא השחקן תנסה להביא סנטר משמעותי וייתכן שאף נראה את כדיר מסיים עונה בי-ם. לסיום צריך לומר שכולם יהודים ואחים אז בואו נשמור על יריבות רק ברמה הספורטיבית ולא נגלגל שנאה אחד על השני.
השב   •  11
פיני07/10/2010 01:16
ראשית, אין שום צורך בשנאה - כולנו רוצים תחרות טובה ומעניינת בין קבוצות שניתן להזדהות איתן (כלומר עם צביון מקומי).
 
לגבי נעימי וסלומון - נתחיל מזה שהשוואה סטטיסטית מראה את עליונותו של נעימי.
בנוסף סלומון הוא שומר של חטיפות הוא לא שומר שלוחץ או מרבה בעזרה.
אתה יודע כמה חטיפות היו לו בשני המשחקים נגד ליאז'' גם יחד? 0 חטיפות שלמות.
לעומת 1.3 של נעימי בעונה שעברה.
לאנשים קשה להבין ששחקנים מזדקנים ומה שהם ראו לפני כמה שנים כבר לא קיים ורואים את זה
לא יודע אם שמת לב אבל למרות רק 11.5 דקות בממוצע של נעימי בשני משחקים אילו הוא היה השחקן היחיד שתפס את העין של השחקן והמאמן שראיינו בסוף המשחק. מלמד משהו.
הכי חשוב מדובר על רכזים וזה הדבר העיקרי שהם צריכים לעשות.
שנה שעברה בממוצע לנעימי 4.3 אס'' ו2.1 איבודים בלבד.
לסלומון היו 2 אס ו-2.5 אב מול ליאז'' שאינה קבוצה ממוצעת של היורוקאפ אלא קבוצה חלשה יחסית לרמה זו.
בקיצור העליונות של נעימי ברורה.
 
בנוסף לכל זה המשמעויות האחרות מהותיות עוד יותר.
סנטר איכותי הרבה יותר נדרש מלהביא רכז מעט יותר טוב מנעימי (לדעתך, לדעתי נעימי טוב בהרבה).
 
לגבי זה שאין סנטרים טובים זה שטות שנשמעת בתקשורת בארץ כדי להסביר את מה שקורה במכבי שקשור לתקציב שהצתמק שם ולא שום דבר אחר.
כמה סנטרים עזבו ל-NBA השנה? למיטב ידיעתי 2.
כאשר כל שנה מתפתחים גם כמה סנטרים טובים.
 
בקיצור, אין דבר כזה שאין.
אפילו הסנטר המאד זול של ליאז'' היה משדרג אתכם ולא רק הוא - אתה תפגוש הרבה כאלה שהיו משדרגים אתכם בסכומים האמורים גם ביורוקאפ וגם ביורוליג (תעבור על רשימת השמות ותמצא לא מעט).
 
לגבי מזרחי - הוא כבר שיחק ברמות האלה והוא נותן מה שרוצים מעמדה  3 שזה הגנה מצויינת, ריבאונד סביר וקליעה טובה מאד ל-3.
אתה שופט שחקן שלא שיחק וזה אבסורד.
בכל מקרה זאת לא העמדה הבעייתית.
מדהים שאתה מדבר על תומפסון שהיה נעלם לכם בהרבה מאד משחקים ולמרות נתונים טובים לחלוטין לא סיפק את הסחורה.
 
שוב, שדרוג קל בעמדה זו (שכרגע מאויישת ע
השב   •  00
קוטל פינים07/10/2010 07:58
עוד לא חזרת וכבר אתה מתחיל עם בלבולי הבייצים "והתובנות הנהדרות" שלך ?
"אתה שופט שחקן שלא שיחק וזה אבסורד",האומנם פינחס ?
ואם כן,האם תוכל להסביר לי את טענתך המושכלת לגבי עליונותו הסטטיסטית של נעימי על סלומון ??,לפי מה נעשה ניתוח סטטיסטי,לפי העונה הקודמת של נעימי והמשחק אחד של סולומון שלא שיחק עונה שעברה?
מי כאן אבסורדי תגיד ?
לא ראינו ממך המון זמן תגובות(וטוב שכך),חבל,חבל שלא השכלת להשתנות.
השב   •  11
בלאט07/10/2010 12:12
אין דבר כזה,לא קיים סנטר יורוליג טוב בפחות ממיליון דולר!
השב   •  00
פיני07/10/2010 13:29
לאזמה הוא סנטר שעלה למכבי פחות מ-650K דולר.
הוא סנטר יורוליג טוב (לא מצויין) לרמת היורוליג והוכיח את זה במספר עונות בליגה.
זאת גם הסיבה שהובא למכבי שכיוונה לרמות הגבוהות ביותר (שנה שעברה).
מה שבטוח שלרמת היורוקאפ הוא ברמה גבוהה מאד ויש  גם אחרים.
שוב, בגדול כל סנטר שנמצא ביורוקאפ משכורתו קטנה מ-700K דולר. רובם המוחלט זולים משמעותית משכר זה.
זה יכל להקפיץ את י"ם כמה רמות לעומת החוסר שיפור בהבאת סלומון.
השב   •  22
קוטל פינים07/10/2010 20:31
לאזמה הוא סנטר ?,סנטר?
תגיד אתה אמיתי?
לאזמה הוא סנטר בדיוק כמו שאתה מבין כדורסל !
ואת בלו השאירו גם כי הוא שחקן וקלעי מצויין, וגם כי הרחיקו את קשת השלוש(וכידוע אין לו ממש טווח לזריקה),וגם כי הוא במגמת שיפור בשאר האספקטים שבהם היה טעון שיפור (הגנה וחדירה לסל) וגם כי הוא הישראלי הכי טוב בעמדה שלו הארץ(ובלו הוא SF ,או שלוש אם עדיין לא הסכלת להבין).
מספיק סיבות או שאתה עדיין לא מסופק ורוצה לכתוב עוד איזה שטות מבית היוצר שלך.
השב   •  00
23
המלך06/10/2010 23:18
גרמי פרגו עובר בין הרגליים של היריב נותן לבורשטיין הקשיש שמשחק על כסא גלגלים מוסר לשראס שפוזל כבר מרוב שהוא מעקם את העין נותן לסופו שמטביע תוך כדי שבירת הסל והאולם. הרכב החלומות או לא?!
השב   •  92
22
פיני06/10/2010 23:15

חלק א - דן באשר נאמר על הפועל ת"א.
 
הועלתה בכתבה תזכורת לכך שאדלשטיין העדיף לתת דקות לגרין ע"ח רייט.
חשוב לציין שלושה פרטים:
1) רייט היה אחרי עונה זו שחקן יורוליג בולט במשך מספר עונות.
2) גרין ורייט שיחקו כמות דקות זהה פחות או יותר בגלל ריבוי צבירץ העבירות של גרין.
3) גרין קיבל דקות בזכות ולא רק שלא תרם פחות מרייט (פר דקה) אלא אף תרם יותר!
 
לכן, זה לא היה וויתור עם הפסד אלא וויתור שכולו רווח לשחקן הישראלי ולקבוצה.

השב   •  42
21
שפינוזה06/10/2010 23:09
ערן היקר- אין לך מושג בכדורסל. תספיק להשלות אנשים כאילו שיש פה תחרות בכדורסל הישראלי.
כולם יודעים שמדובר בבלוף, וגם אתה יודע.

די להשוות בין ירושלים ומכבי ולהגיד שלירושלים יש סגל יותר אמביציוני ורענן- הסוף ידוע מראש- ירושלים יודחו בחצי גמר הפיינל פור ושוב יסיימו עונה מאכזבת. דון שמעון לא יסכים שמכבי לא יקחו אליפות שנתיים ברצף.
השב   •  1019
אנגין עוזארחון07/10/2010 05:00
השב   •  32
יובל07/10/2010 20:39
שמע לפחות היא מגיעה לשם ולא מנסה לשרוד עוד שנה בליגה אתם מנסים לשחזר את העבר אם דורסמן והקריח הזה זה לא יעבוד היה לכם מזל
השב   •  10
20
חיים אזולאי06/10/2010 22:45
ידעתי את זה מראש שמכבי תל אביב תתקשה לנצח קבוצות גדולות ממנה בהרבה!
סגל אפור-ערן סלע צודק לגמרי!

בואו נתחיל בשחורציאניטיס:

קודם כל,כפי שידוע לכולכם,"בייבי שאק" ידוע כמו שאקיל א''וניל האמיתי כאחד שקל לשניהם להחטיא בקלות מהעונשין!

קבוצות אחרות יכולות לנצל את זה לטובתם ואפילו לנצח!

הנהלת מכבי צריכה להתבייש בעצמה!

היא כנראה לא צפתה מספיק באליפות העולם בכדורסל ובעיקר בנבחרת יוון!

הנהלה מטופשת!

אני במקומם הייתי מביא את פופס מנסה-בונסו הבריטי ממוצא אפריקאי שהתאמן עם קאחה לבורל ויטוריה ולבסוף שוחרר ממנה ואת זה מכבי לא ניצלו לטובתם וחבל!

דבר שני:

תמיד יש ויכוחים לגבי רכז הקבוצה,תמיד מתלבטים,שאראס או פני?

אני עוד כבר הגבתי לכמה אוהדים שרופים של מכבי תל אביב ב-One בכתבות כדורסל אחרות שאם מכבי לא מביאה את שאראס,אז שתביא את פני ואם קירק פני לא יגיע,כנראה שהשנה תהיה אחת השנים הכי גרועות בהיסטוריה של המועדון!

פשוט בושה וחרפה,בקיצור ביזיון וחבל!

כל כך כיף לעודד את הקבוצה ואפילו באירופה ביורוליג יש אנשים שחושבים שהשנה שוב פעם מכבי לא תגיע לפיינל פור היורוליג בעיקר בגלל צסק"א,בארסה,ריאל ואולימפיאקוס החזקות!

ערן סלע צודק בכל מילה ותפנימו זאת כבר ותראו את ההודעה הזאת גם להנהלת מכבי תל אביב עצמה!

לגבי הפועל ירושלים:

פשוט תאווה לעיניים לראות קבוצה שכל כך מצויינת שבאמת היא בעלת פוטנציאל טוב!

עם קטש,רנדל,דאוול,וויל סולומון,שרון ששון,צלף השלשות הטוב בארץ ועוד כמה טובים ואחרים זה פשוט משמח וכיף לעודד אותה גם כן!

אין ספק שירושלים הולכת לאיים חזק על תואר האליפות הראשון שלה ואולי גם באירופה,ביורוקאפ!

אני מקווה שאוהדי מכבי יביו שתמיד יש פעם ראשונה בחיים ולעולם תהיה פעם ראשונה!

"ירושלים אף פעם לא תניף צלחת"?

עאלק,הצחקתם אותי!

מי שמסכים עם כל מה שאמרתי-כחול
השב   •  3530
מכביסט בנשמה אבל השנה אין נשמה06/10/2010 23:06
אתה צודק מילה במילה .
השב   •  11
איתי06/10/2010 23:18
זה ממש נדמה כאילו אתה מנסה לעשות מעצמך צחוק.
דבר ראשון, סופו סנטר מצוין, נכון שיש לו חולשה מהעונשין אבל זה בהחלט בר תיקון.
האמת עקבתי אחרי יוון באליפות העולם ואני לא מבין מה אתה רוצה מחיינו. סופו החזיק לבד את יוון בסיפור. לא יודע אם יצא לך לראות, אבל במשחק מול ספרד, סופו היה היחידי שתפקד וידע לעשות את הנקודות שלו. אולי קלע 11 נק'', אבל כולם היו ברגעים המכריעים וראו איזה הבדל הוא עשה במשחק ברגע שעלה מהספסל. הבנאדם בלתי עציר, אפילו זה, פופוביץ''(פרוביץ''?)שנחשב לסנטר מהטובים באירופה, אמר שהשחקן היחידי שאי אפשר לעצור זה סופו.

דבר שני, את השטויות תשמור לעצמך, טוב?
פופס לא סנטר, העמדה הטבעית שלו היא עמדה 4.
ולמיטב ידעתי הוא פצוע, אז בשביל מה עוד הד קייס?
השב   •  40
ירוק בנשמה07/10/2010 19:27
בלו הוא הקולע הטוב ביותר בארץ בשלשות
השב   •  20
19
אריק06/10/2010 22:44
הקו האחורי של ירושלים מגוון וטוב בהרבה. לעומת זאת, אם מכבי מצרפת עוד שחקן גבוה לקו הקדמי היא יוצרת שם יתרון.. כמו שזה נראה כרגע - ירושלים קבוצה יותר מאוזנת, ואם מכבי לא תתחזק, גם אם תצליח לנצח את ירושלים - זה יהיה בקושי רב..
השב   •  60
18
דני06/10/2010 22:37
השב   •  82
17
אליהו06/10/2010 22:36
יהיה כוכב השנה.
השב   •  12
16
מכביסט06/10/2010 22:35
לפי דעתי הזרים של ירושלים לא נופלים מהזרים של מכבי,לירושלים יש קבוצה שמחה ועם עוד סנטר בצבע ירושלים תהיה מועמדת מספר 1 לאליפות כי לפי הסגל של מכבי אין לה מה למכור העונה כל עוד היא לא תביא עוד גארד ועוד סנטר
השב   •  142
15
דני06/10/2010 22:30
השב   •  38
אדום עולה06/10/2010 22:59
ח אתה מצחיק, בדיחה טובה!
השב   •  10
14
שרון06/10/2010 22:27
רק הוא יהפוך את הסגל לנוצץ ,מה כולם עיוורים ?  תחתימו אותו כבר !
ובנוסף להביא גבוה 2.10 +
לשחרר כדיר ופוט
השב   •  193
13
יפתח06/10/2010 22:26
נכון מכבי בתקציב יותר גדול ויש לה שחקנים טובים יותר, אבל שתיהן משחקות בליגות נפרדות - יורוקאפ ויורוליג אז אין מה להשוות בינהם. הליגה בארץ בכלל לא חשובה רק הפיינל פור. ועל 2 משחקים בחודש מאי אתם רוצים לנבא כבר עכשיו? מיותר.
השב   •  561
אורי06/10/2010 22:33
בסה"כ צריכים להיות בכושר טוב באזור מאי 2011. הנה בשנה החולפת זכתה באליפות הקבוצה מהמקום השלישי. אז מה זה משנה כרגע? קודם שיגיעו לפיינל פור של הקופל-ליג ואז נראה
השב   •  110
12
עודד06/10/2010 22:25
את הכסף סופרים במדרגות
השב   •  65
יעקב07/10/2010 00:36
מכבי מס 1
אין גליל גמרה  קדנציה
ירושלים עים עוד חלום
 והכתבים אוכלים תלב
 יאלה מכבי
השב   •  01
11
צהוב06/10/2010 22:24
השב   •  13
10
שלומי06/10/2010 22:23
זה לא משנה מי מאמן או יאמן את הקבוצה הזאת. היא לוזרית בנשמה!
השב   •  88
אדום עולה06/10/2010 22:58
ח בלי גמר אחד בלי גביע בלי משחק אחד בכול תואר שהוא באירופה ועוד אנחנו לוזרים?
השב   •  21
שלומי07/10/2010 00:17
אבל אותכם עשו יריבה הגדולה של מכבי . ואם כל הכוד אתם אפילו לא מתקרבים לזה.
השב   •  02
אדום עולה07/10/2010 00:34
אחי אתה מצחיק הפועל קבוצה הרבה יותר טובה הפועל בליגת על לפחות והפועל היריבה הכי גדולה של מכבי!
השב   •  10
איציק07/10/2010 02:26
אני לא מבין. אוהדי קבוצות ליגה שנייה גם יכולים לרשום פה?!?!  בושה!
ירושלים - איתכם עד סוף הדרך בשביל שתנצחו את הזבל הצהוב!! בשם כל אוהדי מכבי ראשון!
השב   •  60
9
מכביזם06/10/2010 22:22
קבוצה שמחזיקה שחקנים כמו פארגו,פרקינס,אליהו ושחורציאניטיס אינה יכולה להיחשב אפורה.
השב   •  79
8
יהודי06/10/2010 22:19
השב   •  88
7
אוהד06/10/2010 22:19
מעניין שכל שנה הפועל י-ם יותר טובה ממכבי ובסוף באופן "מפתיע" מכבי תמיד מסיימת לפני הפועל. לתשומת לב ה"פרשנים"
השב   •  45
6
יונתן06/10/2010 22:16
השב   •  93
5
גיא06/10/2010 22:14
פשוט לוזרים
השב   •  46
4
כהן06/10/2010 22:12
בעיקרון- הוא יכול, הסיבה היחידה שלא נראת היא בגלל שיש קרבת משפחה בין נעימי לדני-קליין.

אבל מכבי צריכה רכז עם רקורד באירופה (יורוליג) ושאראס כרגע היחיד שפנוי ומכיר  את המערכת !
השב   •  36
3
משה הצהוב06/10/2010 22:01
להחתים בתור סנטר מחליף לסופו את ניקולה וויציץ''.
ניקולה,כמו שארפ, יותר ישראלי מרובנו.
הוא חי את מכבי, היה פה 7 שנים, והוא סמל אדיר ובחור משכמו ומעלה, שגם יעזור רבות לסופו להתאקלם פה ולהבין מה המשמעות של מכבי.
אם סופו יכול לתת 15-20 יעילות, וניקולה ייתן 10-12 כאלה, בשאר הזמן נסתדר (הנדריקס כ-5/גרין/הרכב נמוך וזריז).
הפתרון המושלם לעמדת הגבוהים.
כמובן שצריך להשאיל את פוט וכדיר-להשאיל! לא לשחרר!
לעמדת הגארד, לדעתי לא צריך להעמיס על הקבוצה בשכירי חרב.
יש אחלה גארדים כרגע (פרקינס,פארגו,איידסון,בורשטיין ושארפ).
לדעתי, צריך חיזוק לעמדות האלה, והחיזוק הכי טוב, הוא יותם הלפרין.
ישראלי,מכביסט,אומנם עדיין קצת בורח מאחריות, אבל הפעם הקבוצה לא עליו, אלא הוא רק בורג במכונה.
לדעתי, עם סגל כזה, מכבי תתברג בטופ 8 כמעט בוודאות, ועם הגרלה נוחה וביתיות (בעזרת ה''), נוכל להגיע לפיינל פור.

הסגל צריך להיראות כך:
גארדים: שארפ,הלפרין,בורשטיין,פארגו,פרקינס,אידסון.
פורוורדים: פניני,בלו,אליהו,הנדריקס.
סנטרים: סופו,ניקולה,גרין.
זהו סגל עם 13 שחקנים, שארפ ליורוליג לא יתלבש,בכל זאת,בן 39 כבר. אפשר להשתמש בו בליגה ולתת מנוחה לאחד הגארדים האחרים.
שתהיה שנה צהובה!
השב   •  74
אביעד07/10/2010 07:06
פשוט "גנבת" לי מילה במילה את מחשבותיי
שום גארד אלא במידת האפשר את יותם (ואם לא - אז לא.)
וניקולה וויצ''יץ הוא המתאים ביותר להשלים את סופו.  וגם משדרג את הקבוצה בחוכמת משחק, מסירות להנדריקס סטייל באסטון ובעיקר תוספת במחוייבות ובאישיותו המקסימה.
השב   •  11
2
סלעי אין שום מתח כי כולנו יודעים את התוצאה הסופית.06/10/2010 21:58
נ.ב-לא נמאס לך להתנבא הרי כל הנבואות שלך שוות ל.
השב   •  2639
אדום עולה06/10/2010 22:28
השב   •  82
מלך ירוק!06/10/2010 22:52
השב   •  51
אדום עולה07/10/2010 00:36

מכבי יש רק חיפה!

הפועל יש רק ירושלים!

השב   •  41
1
גבריאל06/10/2010 21:57
את שאראס:
כי אין מנהיג ולא אחד שיכול במכבי לתפקד במאני-טיים (פרקינס ופארגו שכונה, אידסון חלש, טל לא מה שהיה פעם)
את ניקולה:
ניסיון, משרה מנהיגות,
הוא וסופו יתנו ביחד כ35 דקות, היתר גרין וכו''.
יהיה למכבי שכל+כח מתחת לסל סוף סוף!

אל תיתעסקו בגילאים, כי ברגע שיש חוכמה- המשחק יכול לזרום טוב גם בלי להזיע כמו סוס תוך 5 דקות !
השב   •  2323
הב06/10/2010 22:15
אז תפסיק לרשום שטויות
השב   •  106
gogo06/10/2010 22:45
השב   •  95
אתם פשוט חולמים אה?!07/10/2010 00:12
השב   •  89
ישראל07/10/2010 00:54
אף אחד פה לא מבין מהן יכולתיו של שאראס !
הוא ייתן המון מנהיגות וביטחון בהתקפות של מכבי !
הוא רוצח על המגרש !
אם מכבי תוביל ב10 הפרש- אין סיכוי שתאבד את ההפרש !
שאראס אוהב נצחונות!
שאראס לא פראייר במשחקים !
שאראס ווינר!
השב   •  24
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */