יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:15

דני לוי: אלי מחפוד יסיים את העונה בהפועל פ"ת

הערב בתכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיברנו עם יו"ר המלאבסים: "המאמן אשם בהפסד". דמאיו על החום הכבד: "בלתי אפשרי לשחק ככה"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-103FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-103FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית עסקנו בעניין שבו צריכים שחקני כדורגל, הן בגילאי הילדים והן בגילאי בוגרים, לשחק בחום כבד שיכול להיות מסוכן מאוד. דיברנו גם עם מאמן מכבי ת"א יוסי מזרחי ועסקנו גם בצד המפסיד מהמשחק אתמול, הפועל פ"ת.

דני רופ: "נמדדו אתמול 40 מעלות. היה חם מאוד, זה מסוכן"
אתמול משחק של קבוצת הילדים של נשר, בבעלותו של אייל ברקוביץ', הופסק במהלך המחצית השניה. המשחק התנהל תחת השמש הקופחת והילדים רצו לערוך הפסקת שתיה. שופט המשחק סירב להענות לתחנוני הילדים. בשלב זה התערב כוכב העבר והורה ל'ילדיו' לרדת מהמגרש ולכן הוא צפוי לעמוד לדין. שוחחנו על המקרה בהרחבה עם פאנל מורחב של אוחרים מכובדים. 

הקייטנה של ברקוביץ´ (עמית מצפה)
ברקוביץ´. יעמוד לדין כי רצה לתת מים לילדים בני שמונה (עמית מצפה)
 

דיברנו עם דני רופ, חזאי מזג אוויר במקצועו, אמר: "נמדדו אתמול 40 מעלות. היה חם בצורה בלתי רגילה, זה מסוכן". גם מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר הגיב לנושא: "לשופטים אין מה לעשות כי ברגע שנקבע משחק בהתאחדות זה כבר לא באחריותנו".

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, דיבר על השעה בה שיחקה קבוצתו במשחק הליגה האחרון (14:30) בכעס: "בלתי אפשרי לשחק כדורגל בחום כזה. שחקנים לא יכולים להביא 50 אחוז מהיכולת שלהם במזג אוויר כמו שהיה. אסור לקיים משחקים בשעות כאלה".

מכבי תל אביב הראתה אתמול אופי של ווינרים, שביצעה מהפך עמוק בתוך תוספת הזמן. הצהובים פיגרו מול הפועל פתח תקווה 1:0 בבלומפילד, אך הצליחו לנצח 1:2 משער של האריס מדוניאנין בדקה ה-94. דנו המתרחש בקבוצה שמועמדת לאליפות העונה.

מזרחי: "מה שבטוח, מכבי ת"א לא תפסיד בדרבי"
מאמן מכבי, יוסי מזרחי, דיבר על הניצחון הדרמטי של קבוצתו והודה: "אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו אתמול כדי להיות עם כוונות אמיתיות לאליפות. אנחנו לא צריכים להתרכז באליפות כרגע אלא רק בלהיות יותר טובים".

יוסי מזרחי (עמית מצפה)
יוסי מזרחי (עמית מצפה)
 

זו מכבי שאתה רוצה לראות?
"לא פשוט לשחק כי קבוצות סוגרות את המשחק. אני מאמין שככל שתתקדם הליגה נראה את מכבי יותר טובה וחדה".

מה אתה אומר על עניין השופטים שעושים הקלות לקבוצות הגדולות
"הרבה יותר קל לשרוק לקבוצה קטנה מאשר לקבוצה גדולה".

איך היה לשחק בלי קהל?
"כמו לנסוע באוטו בלי דלק. אי אפשר לשחק בלי קהל, זה מאוד קשה. הגיע הזמן שיוציאו את העונש הזה מחוץ לספר החוקים, זו פשוט שערוריה. האדרנלין לא זורם בגוף של השחקנים ללא הקהל".

מדוניאנין מזכיר לך את נמני?
"בקלטות שראינו לפני שהוא בא הוא הזכיר לנו בתנועה שלו את אבי. אני מקווה שהוא יראה לנו את היכולת שלו גם במחזורים הבאים".

דני לוי: "אלי מחפוד יסיים את העונה בהפועל פתח תקווה"
הפועל פתח תקווה, לקחו קשה את ההפסד ויושב ראש הקבוצה, דני לוי, החליט שהמאמן הוא האשם במצבה של הקבוצה וניסה להדיח אותו. בנוסף שחקני הקבוצה מואשמים בהשחתה של חדר ההלבשה בבלומפילד. עסקנו במתרחש בקבוצה על המגרש ומאחורי הקלעים.

דני לוי, יושב ראש הפועל פתח תקווה הגיב להאשמות שספגה קבוצתו: "אני מבטיח לשלם על הנזק עד השקל האחרון". על נושא אלי מחפוד, אמר היו"ר: "אני מאוד רוצה אותו בקבוצה. אם מאמן פוגע בשחקנים שלי בתקשורת, זכותי לפגוע בו בחזרה. אני זה שקובע את ההחלטות בהפועל פתח תקווה. אלי מחפוד הולך לגמור את העונה בהפועל פתח תקווה למרות שהוא אשם בהפסד אתמול".

דני לוי (שי לוי)
דני לוי (שי לוי)
 

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */