יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:50
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

קורנפיין: בית"ר זקוקה להזרמת הון של הבעלים

הערב בתכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE דיברנו עם מנכ"ל בית"ר ועם אבוקסיס ושכטר על המתרחש בהפועל. ערן לוי: "לא צריך להוכיח דבר לשירזי"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ (ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ (ONE)

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הרוחות בהפועל תל אביב מסרבות להירגע מתחילת העונה כאשר השיא, לפחות מבחינה מקצועית, הגיע אמש, בהפסד הביתי 4:2 לעירוני קרית שמונה, שהיה השני של המועדון בליגה בארבעה מחזורים.

ביום רביעי תגיע לבלומפילד ליון הצרפתית במסגרת ליגת האלופות ותנסה לצאת מהתקופה הרעה שעוברת עליה על חשבון שחקניו של אלי גוטמן. היינו עם כל מה שקורה בהפועל אחרי ההפסד לקרית שמונה ולקראת המשחק השני בליגת האלופות.

בתוכנית הערב עלה לשידור חלוץ הקבוצה, איתי שכטר, כדי לדבר על מה שקורה אצל האדומים. ואמר: "אני רוצה להבהיר כמה דברים. שאנחנו עולים על המגרש, הבלאגן בהנהלה לא מעניין אותנו. אנחנו מקבלים משכורת ואנחנו צריכים לרוץ על המגרש. היתה אופוריה בגלל הדאבל בשילוב עם הצ'מפיונס ומספר שחקנים זה בא להם בבומבה לפנים".

החלוץ, שדווקא נמצא בכושר אישי טוב הוסיף: "לא קל לעבור תקופה כזו של הפסדים, בלאגן בהנהלה והקהל לא מרוצה. קיבלתי המון מהפועל תל אביב ודווקא עכשיו אני חייב להחזיר למועדון ויציאה לחו"ל כרגע לא מעניינת אותי. היו שחקנים שחשבו שהכל יבוא לבד. הקבוצות באותו כדי לאכול אותנו על המגרש".

שכטר. נמצא בכושר אישי טוב (רועי גלדסטון)
שכטר. נמצא בכושר אישי טוב (רועי גלדסטון)
 

על מה שקורה בחדרי ההלבשה אמר שכטר: "האווירה בחדר ההלבשה מעולה בין השחקנים, המצב לא נעים אבל אין מה לעשות צריך לצאת ממנו. לא נעים לנו לשמוע שיש סיכוי שבלומפילד לא יהיה מלא במשחק מול ליון אבל למרות השמועות אני בטוח שהקהל לא יאכזב אותנו ושהמגרש יהיה מלא. יש לנו את הסגל הכי חזק ביחד עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה".

ורמוט, שבחון ובן דיין. הבלגאן בהפועל חוגג (רועי גלדסטון)
ורמוט, שבחון ובן דיין. הבלגאן בהפועל חוגג (רועי גלדסטון)
 

"לא האמנתי שאחרי הדאבל תהיה כזו סערה במועדון. גם שנה שעברה פתחנו את העונה חלש ולמזלנו היה קיזוז שדווקא גם עכשיו בא לי טוב הקיזוז. אי אפשר לשנות אותי אני תמיד אהיה שמח ומאושר גם המגרש ואף מחוצה לו אבל תמיד תהיה לי שמחת חיים. בן סהר נמצא בתקופה פחות טובה והוא חלוץ מצויין. גם לי בהתחלה שהגעתי להפועל היו לי כמה משחקים שבהם הייתי פחות טוב ואף יצאתי מההרכב", סיכם החלוץ את מה שקורה במועדון.

הראל וטביב. את השחקנים לא צריך לעניין מה קורה בהנהלה (רועי גלדסטון)
הראל וטביב. את השחקנים לא צריך לעניין מה קורה בהנהלה (רועי גלדסטון)
 

בקשר למשחק בבלומפילד, נגד אולימפיק ליון, אמר השחקן: "ליון זה מועדון גדול ששנה שעברה ניצח את ריאל מדריד. ולמרות שגם הוא נמצא בקשיים בליגה שלו הוא מאד מפואר ויהיה לנו קשה מאד מולם".

בלומפילד. לא כיף לשחק מול יציעים לא מלאים בצ´מפיונס (יניב גונן)
בלומפילד. לא כיף לשחק מול יציעים לא מלאים בצ´מפיונס (יניב גונן)
 

אבוקסיס: "יש פחות טירוף ומחוייבות במשחק שלנו"
בהמשך עלה לשידור יוסי אבוקסיס, עוזר מאמן האדומים, כדי לשתף אותנו בדעתו לגבי מה שעובר על המועדון: "אני מבואס בגלל שאנחנו לא מנצחים. הרגלנו את כולם שאנחנו מנצחים בקלות ולכן זה נראה כמו אסון. כדורגל צריך לקחת בפרופורציה הנכונה. יש לנו פתיחת עונה לא טובה ואנחנו מודעים לזה. יש פחות טירוף ומחוייבות במשחק שלנו".

כוכב העבר של הקבוצה הוסיף: "אנחנו לא מספיק טובים בתור קבוצה ואני לא רוצה לפרק את הקבוצה לזרים או לישראלים. מגיע לנו שתקטלו אותנו מקצועית. בואו נעשה סיכום ביניים בינואר ולא עכשיו. רק אני וגוטמן מחליטים מה קורה בקבוצה מבחינה מקצועית, יש לנו שליטה מלאה בחדר ההלבשה".

אבוקסיס וגוטמן. יש להם שליטה מלאה על חדר ההלבשה (רועי גלדסטון)
אבוקסיס וגוטמן. יש להם שליטה מלאה על חדר ההלבשה (רועי גלדסטון)
 

לגבי המירמור של השחקנים אמר עוזר המאמן: "בעניין השחקנים שעשו שביתה איטלקית מכיוון ששיחקו בלי חוזה עשו מזה יותר מידי רעש. בסך הכל הם לא עשו אימון שחרור אחד ואני לא אוהב את העליהום שעשו עליהם התקשורת והקהל. זהבי וידין נתנו את הנשמה לקבוצה והיו ברגים מרכזים בזכיה בדאבל. לא אהבתי שאוהדים קיללו אותם אחרי המשחק, מדובר בילדים טובים".

לגבי התנהגות הקהל אמר אבוקסיס: "יש לנו קהל אוהב ותומך. הרבה ממנו איבדו אתמול את השקט שלהם ואת האמונה שלהם אבל גם שלפעמים לשחקנים יש יום רע ככה גם לקהל. הייחוד שלנו זה הקהל שתומך בנו גם בתקופות רעות. רק קומץ קילל את גוטמן אבל אלי לא מתרגש מזה. אחרי ניצחון אחד הכל ישתפר".

הקהל של הפועל. מעודד גם ברגעים קשים, היה לו יום חלש (מיכה בננו)
הקהל של הפועל. מעודד גם ברגעים קשים, היה לו יום חלש (מיכה בננו)
 

"לגבי ליון, מדובר בקבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו וגם הם לא התחילו את הקבוצה טובה. מדובר בשחקנים העשרות מיליוני יורו. אנחנו באמת עם כל הצער כבר מתכוננים ואני בטוח שאם הקהל שלנו יבוא חיובי אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה בבית מול הצרפתים. אין לי ספק שבלומפילד יהיה מלא. את הפרמיה דרך אגב עוד לא קיבלנו אבל זה יבוא אני לא דואג", סיכם אבוקסיס את הנושא.

שחקני ליון. מדובר שקבוצה ששווה עשרות מיליוני יורו שפתחה את העונה רע (רויטרס)
שחקני ליון. קבוצה ששווה עשרות מיליוני יורו שפתחה את העונה רע (רויטרס)
 

קורנפיין: "הייתה הצגה גדולה שלנו, שיחקנו כדורגל שמח"
בניגוד להפועל, מי שכן הופיעה למחזור הרביעי היתה בית"ר ירושלים שדרסה 1:5 את הפועל באר שבע וזכתה בנקודות ראשונות העונה. עמית בן שושן (צמד), אבירם ברוכיאן, עידן טל וחן עזריאל היו אחראים על שלוש הנקודות לזכות אורי מלמיליאן ונתנו קצת שקט למועדון מהבירה אחרי שלושה הפסדים רצופים. עסקנו בתוכנית במפלס הלחץ הבית"רי, שנרגע מעט אחרי ההצגה בטדי.

בשעה השניה עלה לשידור מנכ"ל הקבוצה, איציק קורנפיין, בשביל לדבר על ההתפוצצות של בית"ר אתמול בטדי: "הייתה הצגה גדולה. פתחנו את המשחק מצויין עם כדורגל שמח ואנרגטי. יום עם הרבה אופטימיות. אנחנו היינו טובים מאד ובאר שבע תפסו יום חלש, תמיד מדובר בשילוב. לגבי גרשון ידענו מזמן מה שקורה אז לא בא לנו בהפתעה. גרשון בנאדו ותומר היו מרכז ההגנה של הקבוצה בשנים האחרונות והבאנו שחקנים מחליפים טובים ומנוסים שעושים את העבודה כמו שצריך".

בן שושן. כבש צמד בניצחון הבכורה של בית&qout;ר (גיא בן זיו)
בן שושן. כבש צמד בניצחון הבכורה של בית"ר (גיא בן זיו)
 

לגבי הפילוג בקהל אמר המנכ"ל: "פילוג כזה רואים רק שיש אחרי הפסדים ושמנצחים כולם ביחד. לעידן טל לוקח מספר מחזורים עד שהוא חוזר מהפגרה, מדובר בשחקן שאנחנו יודעים מה נקבל ממנו. אני מרוצה מהשתלבותם של השחקנים הצעירים כמו אייבנדר ודסה. ברוכיאן היה אתמול בסדר גמור למרות שהברך שלו לא 100 אחוז".

בקשר לעסקת יבואה הסביר קורנפיין: "זו אחת העיסקאות המהירות שעשינו אי פעם, סגרנו את העניין תוך 24 שעות. העלות של סמואל יבואה לבית"ר זה 80,000 יורו עד סוף העונה. יש לו בעיות בבלגיה מכיוון שמשפחתו לא יכולה להצטרף אליו שם והוא היה עצוב. מבחינתו זו עיסקה כדאית מאד".

יבואה. היה לו עצוב בבלגיה בלי המשפחה  (דרור עינב)
יבואה. היה לו עצוב בבלגיה בלי המשפחה (דרור עינב)
 

על הסלט לגבי הבעלים של הקבוצה אמר איציק: "בעל הבית של הקבוצה זה גאיידמק שהשקיע המון כספים במועדון. נכון לעכשיו ארקדי לא רוצה למכור את הקבוצה ואין מה לעשות נגד זה. גומא ממש רוצה לקנות את הקבוצה. ארקדי אמור לחזור לארץ ובית"ר ירושלים זקוקה להזרמת הון של בעלים וארקדי יודע את זה. להערכתי בית"ר שווה הרבה מאד כסף, מדובר במותג ספורט מהחזקים בארץ שאין לה שום חוב לאף אחד".

"גומא עשה רק טוב לעיר ירושלים ולבית"ר גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת האנרגיות וההתלהבות שהוא הביא לאזור. אני מנסה לנתק בין השחקנים לגבי זהות הבעלים של הקבוצה", סיכם שוער העבר של הקבוצה את הנושא.

גומא אגאייר. עשה רק טוב לקבוצה ולעיר (משה חרמון)
גומא אגאייר. עשה רק טוב לקבוצה ולעיר (משה חרמון)
 

רפאלוב: "שריקות הבוז לא היו במקום, רוב הקהל עודד"
מכבי חיפה ממשיכה להוכיח שגם ללא רכש משמעותי ולאחר ששיחררה בקיץ ארבעה ברגים חשובים מהמערך כדאי לקחת אותה ברצינות. הירוקים חזרו מבלומפילד עם 2:3 על בני יהודה ורשמו ניצחון שלישי העונה במקום בו הפסידו את האליפות בעונה שעברה. דיברנו בתוכנית בניצחון של חיפה וכמובן גם בשריקות הבוז של האוהדים לעבר אלישע לוי במהלך המשחק.

על המתרחש במכבי חיפה עלה הקפטן הזמני של הקבוצה, ליאור רפאלוב, ששיתף: "הפסקנו כבר להתעסק עם מה שקרה בעונה שעברה מול בני יהודה. יכול להיות שהשנה הקיזוז יעבוד לטובתנו. שמחים מאד על הניצחון אתמול בלי קשר למה שקרה שנה שעברה".

רפאלוב חוגג עם דבאלשווילי (משה חרמון)
רפאלוב חוגג עם דבאלשווילי (משה חרמון)
 

על המשחק שלו אתמול אמר: "כדורגל זה לא משחק אינדיבידואלי. קיבלנו גור לקראת סיום המחצית הראשונה והקבוצה נכנסה קצת ללחץ. במחצית השניה בני יהודה סיכנה אותנו ורצינו לשמור על היתרון. אני בן אדם מאד אמוציונלי ולא כעסתי שלא קיבלתי את סרט הקפטן בזמן שיש לנו שני קפטנים ברורים, דוידוביץ' וקטן".

בהמשך אמר הכישרון: "באמצע השבוע נגד עכו הובלנו 0:2 והפסדנו 3:2. פחדנו שאותה הסיטואציה תחזור מול בני יהודה. היה חשוב לאלישע ולשחר שננצח ולא משנה עם מי. לא קרה כלום אם שיחקנו עשר דקות במערך הגנתי. היה חשוב מאד לנצח אחרי התיקו בבאר שבע. הקהל רוצה לראות כדורגל טוב אבל שריקות הבוז היו מיותרות לגמרי".

אוהדי מכבי חיפה. עברו טראומה בסוף העונה שעברה (עמית מצפה)
אוהדי מכבי חיפה. עברו טראומה בסוף העונה שעברה (עמית מצפה)
 

"רוב הקהל עודד אותנו כל המשחק ואף לאחריו. אסור לשכוח שעברנו טראומה בסוף שנה שעברה והקהל עדין מושפע מזה. קטן הוא דמות דומיננטית בקבוצה ואני מתגעגע לקפטן הוא מאד חשוב למכבי חיפה". הוסיף הקפטן.

לגבי הקשר עם המאמן הלאומי, לואיס פרננדז, גילה רפאלוב: "מחמם את הלב שהוא מחזיק ממני ואפילו שלא פתחתי בהרכב חיפה הוא נתו לי את הצ'אנה ואמר לי שהמפתחות אצלי ושאני יעשה מה שאני יודע לעשות. גם עם יוסי היו צפויים לנו משחקים קשים ובלעדיו יהיה לנו קשה מאד. מאחל לנו עונה מוצלחת ושכולם יהיו בריאים".

ליאור רפאלוב. מחמם את הלב הקשר שלי עם לואיס פרנדדס (רועי גלדסטון)
ליאור רפאלוב. מחמם את הלב הקשר שלי עם לואיס פרנדדס (רועי גלדסטון)
 

ערן לוי: "אין לי מה להוכיח לניצן שירזי"
אחד האנשים אולי הכי שמחים אחרי המחזור האחרון בליגת העל הוא ערן לוי. חלוץ הפועל אשקלון חזר לקרית אליעזר למפגש מול האקסית, הפועל חיפה, ויצא ממנו מנצח עם שער ובישול. ניסינו לנתח את התחושות באשקלון לאחר ניצחון החוץ החשוב.

על הניצחון של הפועל אשקלון מול מכבי חיפה עלה השחקן המצטיין במגרש, ערן לוי, לשידור ואמר: "שמח שניצחנו אבל יכולנו לעשות תוצאה הרבה יותר טובה. רביד גזל שידרג אותנו בכמה רמות ועלינו אתמול למשחק לא קל. לא הייתי צריך להוכיח למאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, שזה טעות לוותר עלי. אני שמח שעשינו שלוש נקודות במגרש מאד ביתי ומאד קשה".

ערן לוי חוגג שער מול הפועל חיפה (עמית מצפה)
ערן לוי חוגג שער מול הפועל חיפה (עמית מצפה)
 

"יש לנו קבוצה עם 17 שחקנים חדשים ואין לי ספק שהקבוצה תציג כדורגל ראוי. אני בטוח שנעמוד במטרה שלנו שהיא להישאר בליגה בסוף העונה", סיכם ערן לוי.

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */