יום ראשון, 06.10.2024 שעה 14:58

סמפראס: נדאל חיה ללא רחמים, מהגדולים אי פעם

פיסטול פיט כבר מתכונן לאבד את מעמדו גם כמס' 2 בכל הזמנים: "נדאל יכול לעקוף את פדרר במספר תארי הגראנד סלאם. הכל תלוי בהתמודדות גופו עם המאמץ"

|
נדאל וסמפראס (GettyImages)
נדאל וסמפראס (GettyImages)

התחרות המרתקת בין רפאל נדאל לרוג'ר פדרר מעסיקה גם את פיט סמפראס, מי שנחשב לטניסאי הגדול בהיסטוריה בעידן שלפני הפנומן השוייצרי.

למרות שנכון לעכשיו, מאזן הגראנד סלאמים עומד על 9:16 לטובתו של פדרר. "פיסטול פיט" מאמין כי נוכח גילו הצעיר של נדאל (24), הוא מסוגל לעקוף את יריבו: "אם הוא יתכנן את לוח הזמנים שלו בחוכמה, הוא בהחלט מסוגל לכך.

השאלה היחידה הבוערת לגבי נדאל, היא כמה הגוף שלו יצליח לסחוב נוכח המאמץ האדיר שלו בכל נקודה. הילד הזה פשוט חסר רחמים, הוא חיה. הוא זכה בכל תואר גראנד סלאם אפשרי, זכה בזהב אולימפי, ואף מוביל בקרב ראש בראש מול פדרר", התייחס סמפראס לעובדה כי לנדאל מאזן של 7:14 במשחקיו מול השוייצרי.

עם זאת, למרות הפירגון הרב לספרדי הצעיר, סמפראס לא מספיד עדיין את מי ששבר את שיא הזכיות בגראנד סלאמים שהחזיק בעבר (14): "פדרר עדיין מועמד חזק לניצחון בכל גראנד סלאם שהוא משתתף בו. היו לו שתי נקודות משחק מול ג'וקוביץ' בארה"ב, הוא יכל באותה מידה להיות בגמר. השחקנים האחרים השתפרו והשנתיים-שלוש הקרובות הולכות להיות אתגר גדול עבורו".

מדיון אחד ניסה סמפראס להתחמק, מי הוא הטניסאי הגדול בהיסטוריה: "כל אחד רוצה לבחור את האחד, אבל איך שאני רואה זאת, לכל דור יש את הטניסאי הגדול שלו. בשנות ה-60' היה זה לייבר, בשנות ה-80', איוון לנדל וג'ון מקנרו, בשנות ה-90' אני ואגאסי".

רוג´ר פדרר ופיט סמפראס. &qout; (רויטרס)
סמפראס עם פדרר. "הוא עדיין מועמד לזכייה בכל גראנד סלאם" (רויטרס)
 
אך כשנדחק אל הפינה הסכים בכל זאת סמפראס לסטות במעט מהקו הדיפלומטי והצביע על נדאל בתור אחד הגדולים ביותר: "נוכח מה שהוא עשה, הוא בהחלט אחד משלושת-ארבעת הטניסאים הגדולים בהיסטוריה והקריירה שלו עוד רחוקה מלהסתיים". 
            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */