יום רביעי, 16.04.2025 שעה 23:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

יו"ר הטוטו נגד אבי לוזון: מי צריך אצטדיון לאומי?

בהתאחדות אולי הצהירו על הקמת אצט' לאומי, אבל בטוטו לא ממהרים לשתף פעולה. היו"ר צחי פישביין: "אצטדיון חדש לא בתקציב או בתכניות שלנו"

|
אצטדיון רמת גן. אנחנו צריכים מתקן לאומי?
אצטדיון רמת גן. אנחנו צריכים מתקן לאומי?

אצטדיון לאומי חדש עוד אין, אבל התוכניות להקמת המגרש שיחליף את ר"ג כבר גורמות לסערה בגזרת ההתאחדות לכדורגל ומועצת ההימורים. כזכור, כחלק מהתוכנית של הקמת המגרש שעלותה צפויה להגיע ל-900 מיליון שקלים, בהתאחדות טענו כי מועצת ההימורים תספק כ-400 מיליון שקלים מהסכום, בפריסה ל-10 שנים. עם זאת, נראה שבטוטו לא ממש משתפים פעולה, דבר ששם סימן שאלה גדול סביב הקמת האצטדיון החדש.

יו"ר המועצה, צחי פישביין, אמר על כך ל-ONE: "למה צריך אצטדיון לאומי? בצרפת יש כזה דבר? בגרמניה? בספרד או בהולנד?". פישביין אינו שותף לחזון האצטדיון הלאומי והתוכניות להקימו שהושקו אתמול במשרדי ההתאחדות בכדורגל. בטוטו, מסתבר, הנושא לא עלה כלל לדיונים.

נציגי הטוטו לא השתתפו במסיבת העיתונאים אתמול, בה נחשפו התוכניות להריסת אצטדיון רמת גן ובניית מתקן חדש ומודרני במקומו. אבי לוזון הסביר כי נבצר מנציגי הטוטו להגיע. ל-ONE נודע כי הפנייה לאנשי הטוטו נעשתה רק ביום חמישי.

עבור איש עסקים עסוק כפישביין, שהקים בעבר את רשת 'אופיס דיפו' ומשמש גם כמנכ"ל הנציגות הישראלית של קיקה, התראה בת שלושה ימים אינה מספיקה. כנראה שבהתאחדות ידעו למה לא כדאי להביא נציגות מהטוטו. עד כמה שזה תלוי בפישביין, מועצת ההימורים לא תשקיע בפרוייקט הגרנדיוזי אגורה שחוקה מה שמבהיר כי התוכנית להקמת אצטדיון לאומי וכן התוכנית להקמת קניון שייקרא "קניון האצטדיון" ויכיל חנויות מסביב למגרש, בכלל לא עומדת על הפרק. אוהדי הנבחרת ימשיכו לפנטז כנראה על אצטדיון אחר.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
הצגת התוכנית לאיצטדיון הלאומי

אתמול הבטיח לוזון כי יפעל כדי להביא מהטוטו 400 מיליון שקל בפרוייקט האצטדיון החדש בר"ג, 40 מיליון שקל בשנה למשך תקופה של עשר שנים. "להבטיח ולצאת בכותרות זאת לא בעיה וזה לא עולה כסף", אומר על כך היום פישביין. "אין לנו תקציב לכך, זה לא בסדר היום שלנו וגם לא בטוח שצריך את זה בכלל". אני לא רואה את הטוטו משקיע 40 מיליון שקל בשביל 2-3 משחקים בשנה", ציין יו"ר הטוטו.

"נושא האצטדיון הלאומי לא עלה בכלל בדיונים של הטוטו, הפרוייקט לא נכלל בתוכנית המתקנים שלנו בשיתוף משרד הספורט, 2020". בתוכנית המדוברת משקיעה הטוטו כ-2 מיליארד שקלים, 63 אחוז בתוכן הולך לספורט נוער ומתקני אימונים והשאר לשדרוג מתקני ספורט הישגי, קרי שחייה, אתלטיקה, שייט התעמלות וכו'.

פישביין &qout;נושא האצטדיון הלאומי לא עלה כלל בדיונים של הטוטו&qout;
פישביין "נושא האצטדיון הלאומי לא עלה כלל בדיונים של הטוטו"
 

פישביין הוסיף כי גם שרת התרבות והספורט אינה תומכת בהקמת אצטדיון לאומי על חשבון תמיכת הטוטו בתוכנית 2020, הכוללת כאמור השקעה בעיקר במתקנים לאימונים ונוער. בנוסף לכך הדגיש פישביין כי הטוטו השקיע בעשור האחרון מאות מיליוני שקלים בבניית מתקנים ראויים בחיפה, נתניה, פתח תקווה וייעד כסף גם לאחד כזה בבאר שבע.

בהתאחדות, מנגד, מפגינים ביטחון מלא בכך שהטוטו יסייע בפרויקט. בהתאחדות מעודדים מהעובדה שמשרד הספורט תומך במהלך ולראייה השתתפותה של מנכ"לית המשרד, אורלי פרומן, במסיבת העיתונאים. יש לציין כי שרת הספורט לימור לבנת מינתה את פישביין לתפקיד היו"ר בשנה שעברה, כך שלפי הערכות בהתאחדות אם השרה תלחץ על הטוטו להשקיע בפרויקט, פישביין לא ימנע את הזרמת הכסף.

אבי לוזון אמר בתגובה: "אני בטוח שהטוטו ייתן את חלקו" .

ממשרד התרבות והספורט נמסר בתגובה: "בראש סדר העדיפויות של המשרד עומדים הקמת מתקנים לנוער, ספורט עממי וספורט הישגי. נבהיר כי הקמת אצטדיון רמת-גן אינה מתוקצבת בתכנית מתקנים 2020".

 

לכתבה זו התפרסמו 184 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 184 תגובות ב-135 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
135
דניאל03/05/2011 14:57
900 מיליון שקל?? בסכום הזה משפצים את טדי ובלומפילד, מסיימים את האיטדיון בנתניה - ויחד עם האיטדיון בחיפה יש לך סיכוי שאנשים ירצו להגיע למגרשי כדורגל. את האיצטדיון ברמת גן אין טעם לבנות מחדש- להרוס ולמכור את הקרקע.
השב   •  00
134
דור03/10/2010 00:08
השב   •  00
133
לב אדום21/09/2010 20:56
זה לא אצטדיון לאומי?
ומצידי שמכבי ישחקו שם כמו ששיחקו ברמת גן ושיעופו כבר מבלומפילד כי אפילו לפיסטוק יש בית!
השב   •  00
132
מה קרה21/09/2010 00:52
גבוה מידי, גבוה- להיות סגן של פלטיני
על הדרך הוא בזבזן מגלומן
ומסוכן כי יש סיכוי שבעוד קדנציה
הוא ישיג את מטרתו,
עצוב, זה על חשבוננו.ו
השב   •  10
131
אלון20/09/2010 22:54
חייב לבנות איצטדיון לאומי חדש, 60 אלף מקומות? זה טוב.
השב   •  00
130
יאללה חיפה!~!20/09/2010 22:29
השב   •  00
129
אבי20/09/2010 21:46
חביבי, מכבי זה המועדון בעל מספר התארים הגדול ביותר והוא מועדון פאר במונחים ישראלים.מעבר לזה לא נאמרה כאן ע"י מכבי שום מילה שחצנית.אז אל תידחף לעניינים לא לך
השב   •  10
128
ATARI20/09/2010 21:33
השב   •  10
127
משוגע20/09/2010 21:23
שיהרסו את רמת גן איצטדיון ממש מיותר .שיסגרו את הצפוני בטדי ושהנבחרת תשחק בבירה . בכסף שיבנו איצטדיון באשדוד.ישפצו באשקלון.יבנו למכבי יפו ובני יהודה איצטדיון משותף.לא לשפוך בלי שכל
השב   •  20
126
חי20/09/2010 21:14
השב   •  01
125
וינאי20/09/2010 20:39
קודם כל נתחיל מזה שכן צריך לפחות אצטדיון אחד בארץ עם 60 אלף מקומות!
כל הציניקנים שחושבים שרק הנבחרת הלאומית תרוויח מאצטדיון בסדר גודל כזה טועים! לא רק בארץ, גם בחו"ל מקיימים הופעות וכדומה באצטדיונים.
עכשיו אני שואל, למה אוסטריה כן וישראל לא? לשתי המדינות יש כמעט את אותו מספר אוכלוסין, ישראל טובה יותר מאוסטריה בכדורגל כמו שהוכח כבר. אז למה להם יש את ארנסט אפל הענק עם 60 אלף מקומות ולנו לא צריך להיות אחד?
ודרך אגב, זהו האצטדיון הלאומי שלהם. לראפיד וינה ואוסטריה וינה יש אצדיונים משלהם, שדרך אגב, קטנים מבלומפילד ומכוערים להחריד!
אני בעד אצדיון לאומי וכמה שיותר מהר!
השב   •  11
124
ג''וני בק20/09/2010 20:16
מספיקים 35 או 40 אלף מקומות.  לתת לחברה בריטית לתכנן ולבנות. כך מובטח שלא יהיו עמודים שמסתירים, מאבטחים ושוטרים שמסתירים, וכמובן יש לדאוג שלא יהי מסלול ריצה אלא שהקהל יישב קרוב למגרש ותהיה אווירה בייתית יותר
השב   •  10
123
רועי20/09/2010 20:03
בושה שהמדינה נותנת יד לבזבוז משווע.
תשיעו במקום זה בספורט עממי!
השב   •  20
122
גימי20/09/2010 20:03
השב   •  00
121
בני20/09/2010 19:25
יש לה משימה לפתח מתקני ספורט בכל הארץ ובמיוחד בפריפריה,
לוזון רוצה איצטדיון ב מדינת ת"א העשירה
שייגייס כספים ולא על חשבון אתרי ספורט
ברחבי המדינה.
השב   •  10
אסף20/09/2010 19:59
יו"ר הטוטו מיישם מדיניות המוסד שלו,
אמר היו"ר צחי פישביין: "אצטדיון חדש לא בתקציב או בתכניות שלנו"
והוא צודק כשהם משקיעים בכל רחבי הארץ, במתקנים חדשים ובשיפוצים.
לפי התוכנית של לוזון 10 שנים ישקיעו כספים רק באיצטדיון הלאומי בר"ג.,
אפשר להרחיב ולשפץ את טדי בירושליים,
אם איצטדיון לאומי שיהיה בבירה הלאומית שלנו.
השב   •  10
120
אבישי20/09/2010 19:15
לגבי איצטדיון חדש אני מוכן לוותר רק שלא נראה יותר את האיצטדיון הנאחס הזה
השב   •  30
119
וכנראה יהיה על שם לוזון.20/09/2010 19:11
מי צריך פיל לבן בעלות מאות מיליונים .מה קרה אנחנו מדינת מיליונים צריך כסף למטרות יותר אמיתיות מאשראיצטדיון שישרת פעם בחצי שנה בממוצע בעלות כזאת.
השב   •  20
118
זמי20/09/2010 18:59
הם משקיעים במתקני ספורט במקומות מרוחקים מההתאחדות,
הרי את זה רצית לוזון שצרפת קבוצות ירודות לליגת העל,
או שזו היתה קומבינה פוליטית כדי להבטיח את הרוב שלך בהתאחדות.
השב   •  10
117
אייל20/09/2010 18:43
פשוט להרוס את היציעים ולבנות אותם מחדש כך שהיציעים יהיו יותר קרובים למגרש וככה תהיה גם אפשרות להגדיל את מקומות הישיבה באיצטדיון למרות שהעדיפות היא להעביר את הנבחרת לאיצטדיון בלוממפילד אבל לא לטדי
השב   •  02
116
שמעון20/09/2010 18:43
אפשר להוסיף בטדי 20 - 30 אלף מקומות בעלות של כ 50 מליון שקל - נגיד עם שדרוגים נוספים יגיע ל 100 מליון וזו עיר הבירה ..להשקיע 900 מליון זה רק כי אבי לוזון רוצה לגזור קופון שמן, אופציה נוספת היא למכור את הקרקע של האצטדיון ובכסף הזה לבנות אצטדיון במקום שהקרקע יותר זולה ועוד יישאר עודף ..מושחתים נמאסתם
השב   •  40
115
נמאסתם20/09/2010 18:30
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  01
זמי20/09/2010 19:04
הם משקיעים בהרבה מקומות בארץ,
אפשר להגדיל את טדי למשחקי נבחרת.
יהיה הוגן לכולם , הכסף יבוא מההתאחדות שהופכת להיות מוסד של כיבודים ונהנתנות,
השב   •  21
114
שלומי20/09/2010 18:27
גם ככה לאף אחד לא אכפת מאיתנו , או מדעותנו .
כל אחד דואג לתחת שלו ולמשכורת שלו ועושה מה בא לו !
ה כ ל      ק ו מ ב י נ ו ת
שילכו לעזאזל הם והקיזוזים שלהם
השב   •  21
113
אדום20/09/2010 18:17
מי צריך פיל לבן בעלות מאות מיליונים .מה קרה אנחנו מדינת מיליוניםצריך כסף למטרות יותר אמיתיות מאשראיצטדיון שישרת פעם בחצי שנה בממוצע בעלות כזאת.
השב   •  10
112
רונן20/09/2010 17:46
אם ישראל תארח את המונדיאל אז הם חושבים שיבנו לנו איצטדיונים כמו שבנו בדרום אפריקה וככה לא נצטרך לבזבז על לבנות אצטדיון חדש .
השב   •  00
111
H T A הפועל האדום20/09/2010 17:27
כי ממלא ביתר נעלמת ואין סיבה לתת לקבוצות ליגות נמוכות לשחק בטדי
השב   •  11
110
עידן20/09/2010 17:17
בכל העולם יש איצטדיונים לאומיים שמשים את הנבחרות וההתאחדויות.
הוא נתן לדוגמה 3 מדינות שבהם רמת המתקנים היא ה-טובה בעולם ואשר התקיימו בהם תחרויות ענקיות כמו גביע העולם ואליפות אירופה.
במדינות כמו אלה ניתן לקיים את משחקי הנבחרת בכל אחד מ-20 האיצטדיונים המודרנים/חדישים/מדהימים שנבנו בשנים האחרונות ולא בשנות ה-50 כמו איצטדיון רמת גן.

למה הוא לא נתן לדוגמה את אנגליה עם וומבלי? או הפארק דה פרינס בפריז? הארנסט אפל באוסטריה (שאירחה גם היא אליפות אירופה) ודוגמאות יש בלי סוף.
השב   •  31
בני20/09/2010 18:42
יש לה משימה לפתח מתקני ספורט בכל הארץ ובמיוחד בפריפריה,
לוזון רוצה איצטדיון ב מדינת ת"א העשירה
שייגייס כספים ולא על חשבון אתרי ספורט
ברחבי המדינה.
השב   •  00
109
שאולי או שאול20/09/2010 17:14
השב   •  20
108
חיים20/09/2010 17:12
ולסגור את היציע הרביעי בטדי. טדי עם 30 אלף, בלומפילד עם 35 אלף, הרבה יותר חשוב מאצטדיון שישמש לשני משחקים בשנה ומכביה.
השב   •  30
ביתרי20/09/2010 19:29
השב   •  00
107
ערן20/09/2010 17:11
נכון, צריך אצטדיון לאומי עם בתי שימוש שלא נראים כאילו עבר בהם הוריקן קטרינה, אבל לוזון צריך לסתום תפה ושיהיה לו גיבוי לשטויות שיוצאות לו מהפה.
השב   •  11
106
אורדון20/09/2010 16:44

לוזון מעורר רחמים הודיע לכל העולם על הקמת איצטדיון חדש והמן הראשי לא נתן לו את ברכת הדרך.

השב   •  10
105
מייצגים את הפועל ובעיקר את ישראל20/09/2010 16:37
השב   •  11
104
ח20/09/2010 16:33
חלטורה אחת גדולה
כאילו שגם אם יהיה איצטדיון כמו שהוא מתאר
הנבחרת תגיע להשגים
השב   •  00
103
שחר20/09/2010 16:17
השב   •  00
102
אור20/09/2010 16:16
חרא לוזון!1111
השב   •  10
101
חיים20/09/2010 16:10
היה אפשר לשדרג את כל שאר האיצטדיונים ברמה גבוהה שיפנקו את האוהדים
השב   •  30
100
אבי20/09/2010 16:08
הטוטו וגולדהאר ישתתפו, השקעה חד פעמית לטווח ארוך.
תסתכלו על זה כמו קניית בית לעומת שכירות-משתלם לטווח הרחוק.
ועוד סיבה שמכבי קבוצת פאר וראויה לאצטדיון שלה בלבד,הרחק מהפועל.
בהקשר של הנבחרת ניתן יהיה לשחק בחיפה,טדי או באצטדיון מכבי
השב   •  21
מייצגים את הפועל ובעיקר את ישראל20/09/2010 16:38
השב   •  11
אינני אני20/09/2010 16:52
אני אפילו דיי משוכנע שמגרש האימונים "שלכם" לא שייך לכם, ואתם רק שוכרים אותו.
השב   •  21
אדום עולה בבלומפילד20/09/2010 18:13
מעולם לא היה לכם בית להזדהות איתו.
השב   •  00
99
אבי20/09/2010 16:04
במיוחד אם זה בא על חשבון מתקנים רבים,השקעה בנוער ועוד.עיריית ר"ג לא שמה שקל,רק רוצה להרוויח מהארנונה-למה מגיע לעיר אצטדיון עירוני? בר משקיע בספורט (קצת)רק כשיש הצלחות.
לא רוצים אצטדיון לאומי "מקדונלדס".
אפשר לשחק באצטדיונים של קבוצות-הטוטו שם שם כסף כבר והתוצאות ייראו מהר יותר
השב   •  10
98
אורן ירוק20/09/2010 16:03
השב   •  20
97
meg20/09/2010 16:03

השב   •  10
96
בוני20/09/2010 16:00
בצרפת יש את הסטאד דה פראנס אף אחד חוץ מהנבחרת הלאומית לא משחק בו.
השב   •  11
95
meg20/09/2010 15:59

השב   •  10
94
את הפרוייקט . לך תבנה מדינה !20/09/2010 15:57
השב   •  10
93
ליאור20/09/2010 15:32
ממש בושה תאמינו לי
השב   •  20
92
משתין על האדומים20/09/2010 15:29
השב   •  13
91
אינני אני20/09/2010 15:28
ר"ג מתמלא פעם ב3 שנים, כשחצי גמר הגביע מפגיש בין 3-4 קבוצות אטרקטיביות, או כאשר מכבי חיפה משחקת שם במסגרת אירופית, שום משחק אחר, כולל משחקי נבחרת- לא משנה נגד מי- לא ימלאו את ר"ג העכשווי. מי זוכר מתי בפעם האחרונה היו שם למעלה מ25 אלף איש? אז נכון, אנשים לא באים אליו כי הוא גועל נפש של איצטדיון, אבל מכאן ועוד להקים איצטדיון של 60 אלף?? ואיפה? באותו מקום? הרי כשיש שם 10 אלף צופים הפקקים נמשכים שעות על גבי שעות.. מר לוזון, תעשה חושבים עם עצמך. תשפץ את ר"ג, תשפר אותו. ותפסיק לעשות מעצמך צחוק
השב   •  24
90
H T A הפועל האדום20/09/2010 15:28
חייבים לשדרג את האיצטדיון דחוף
השב   •  10
89
אשר20/09/2010 15:24
אין גבול ליצר הפרסום והשחצנות של לוזון. לכדורגל שלנו,ברמתו, מספיק אצטדיון רמת גן וטוב יעשה הטוטו אם ימשיך לקדם את הספורט בישראל ולא את האגו של אנשים כלוזון.
השב   •  00
88
דרור20/09/2010 15:24
כל כמה שבועות הוא חייב לתקוע בחצוצרה: אני קיים! זה מתחיל במינוי כושל של מאמן הנבחרת שהעסיק את העיתונאים במשך למעלה מחצי שנה, המשיך במינוי מאמן הצעירה המקורב ששוב העסיק את הביצה במשך כמה חודשים וממשיך כעת במלוא המרץ והקיטור עם הפיל הלבן המיותר בדמות איצטדיון לאומי שאמור לשמר את אש התמיד של ה"לוזון" לפחות לחמש וחצי השנים הבאות לדבריו.
מתי סופסוף יקום מישהו שישלח את הפנטזיונר לכל הרוחות? מה אתם לא שמים לב שיש כאן עסק עם מגלומן שהתחלק על השכל ומפזר שיקים ללא כיסוי? איפה מבקר המדינה שצריך אותו? איפה פקידי האוצר שצריכים אותם? מה כולם נרדמו בשמירה? מליארד שקל בשביל אצטדיון? היכן סדר העדיפויות? יש כל כך הרבה דברים קודמים לאצטדיון שיש להשקיע בהם מליארד שקל! תחזירו את המדענים מחו"ל לפני שתשקיעו בעדת כדורגלנים חסרי מוח! מה הערך המוסף של כדורגלן לנוער? ומה הערך המוסף של מדען לנוער שגדל פה? האם בכלל ניתן להשוות? או שהחלטתם להשקיע בכל מה שרדוד במדינה הזו?
הלו שמישהו יתעורר שם ומהר לפני שיהיה כאן מאוחר! יש כאן בעלי תפקידים שלא צריכים לשבת ולו יום אחד נוסף על כסאותיהם!!
השב   •  30
87
ירוק בדם20/09/2010 15:23
אחד חייבים אצטדיון כזה שבוא תמיד יש משחקי הגביע וגביע הטוטו! וגם את משחקים הנבחרת גם באנגליה יש אחד כזה!!
דבר שני עוד לא התחילו להזיז אצבע בשביל האיצטדיון הזה וכבר יש ריבים פוליטים? זאת אומרת שאנחנו נשחק בו ב2030 ואז הוא יהיה מישון ולא ברמה
השב   •  00
86
man utd20/09/2010 15:21
קודם שיביאו לבני יהודה מגרש נורמלי לשחק או שיחזרו לשכונה ואז אבי לוזון יתחיל עם הבנייה המטומטמת של האצטדיון בחיפה
השב   •  10
85
אלון20/09/2010 15:20
השב   •  10
84
א.ש20/09/2010 15:19

לא צריך להיות גאון גדול, הדבר שהכי יהיה טוב לכולם הוא סגירת היציע הדרומי בטדי ויש אצטדיון לאומי לפנים! ובבירה! במקום הכי ראוי ואצטדיון שיהיה ביתי ונוציא בו נקודות מול הגדולות! נצחנו שם את ארגנטינה פעם!

השב   •  40
83
אדם20/09/2010 15:14
כך שלפי הערכות בהתאחדות אם השרה תלחץ על הטוטו להקיע בפרויק פישביין לא ימנע את הזרמת הכסף"

המשפט הזה מעיד על ההתנהלות של לוזון
השב   •  00
בני20/09/2010 18:54
השב   •  00
82
רנטיסי קארטרייט20/09/2010 15:13
השב   •  10
81
בני בן בנבנישתי20/09/2010 15:05
השב   •  40
80
יואב20/09/2010 15:05
בספרד יש לפחות 7 איצטדיונים שמכילים 50 אלף מקומות ישיבה.
הנבחרת צריכה אצטדיון של לפחות 40 אלף שאין מסביבו מסלול ריצה,והאקוסטיקה בו טובה.
גרמניה וצרפת אירחו לאחרונה את היורו כך שגם למצב האצטדיונים שלהם אין מה לדאוג.
השב   •  00
79
רענן שם טוב לוי20/09/2010 15:02
השב   •  00
78
רונן20/09/2010 15:00
לזרוק כסף על אצטדיון 60,000 מקומות?
יתמלא אולי פעם בשנתיים שלוש.
רוב הזמן יהיו משחקים עם גג 10,000 צופים
השב   •  61
77
יניב20/09/2010 14:55
זה היה איצטדאון היפה בארץ והיה משמש גם למשחקי ליגה וגם למשחקי הנבחרות!
השב   •  00
76
קקולי20/09/2010 14:54
השב   •  20
75
ניוטון20/09/2010 14:50
שישמש גם למשחקי ליגה ולא ל-5 משחקים בשנה , בזה אין הגיון להשקיע 900 מלש"ח .
השב   •  61
74
הפועל באדום מתל אביב20/09/2010 14:49
יש כספים חיצוניים! נמאס כבר מהזבל הזה שעומד ברמת גן וקוראים לו "אצטדיון" רמת גן! להרוס את הזבל הזה ולבנות אחד מצויין ברמה של אירופה בלי לשאול בכלל!! זה שהטוטו רגילים לקבוצות זבל בארץ לא אומר שאין פה קבוצות ברמה אירופאית ונבחרת טובה שצריכה אצטדיון נורמלי וברמה! וחוץ מזה אולי יבוא יום ונארח את גמר ליגת האלופות, וסוף סוף לא נהיה צריכים לראות אותו דרך הטלוויזיה!!
השב   •  31
כעגע20/09/2010 15:02
אעלק ברמה אירופאית, ראינו מה מכבי חיפה והפועל ת"א שוות. ונכון להיום הן הבחירות.
השב   •  00
73
יואב20/09/2010 14:44
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
72
העשיר האדיר20/09/2010 14:41
השב   •  10
71
אש20/09/2010 14:39
לא בסדר ההתאחדות שכחה לכלול אותו בעסקת הקומבינה וזה לא יפה איך פקיד ועובד מדינה יהנה מדבידנדים אם לא כוללים את השם שלו בעסקת חבילה?!
השב   •  20
70
תותחן.20/09/2010 14:38

קודם כל אתה אומר שלא צריך לבנות איצטדיון חדש בגלל שבגרמניה ספרד והולנד אין איצטדיון לאומי? להזכירך שבספרד יש את הקאפ נואו והברנבאו ובישראל אין איצדיונים בגודל כזה . שכחת להזכיר באחת הדוגמאות שלך גם את אנגליה : מעצמת כדורגל שעם האולד טרפורד האימיריות ועם עוד איצטדיון שעולים על האיצטדיונים פה בהמון דרגות בכ"ז בנו שם במיליוני פאונדים איצטדיון לאומי. מדוע שישראל עם איצטדיון לאומי כזה עלוב וישן לא תבנה חדש? עם אנשים כמוך לא נגיע רחוק.

השב   •  50
69
אידיוט20/09/2010 14:37
הטוטו זה גוף נפרד לחלוטין ממפעל הפיס. אז מה אתה אוכל את הראש?
השב   •  00
68
וקהל של 1.00020/09/2010 14:29
השב   •  43
67
הגבר20/09/2010 14:26
לוזון אנחנו מדינה אם כדורגל ברמה נמוכה. ואנחנו מדינה קטנה..

ולא יקרה כלום אם רמת גן יישאר האיצטדיון הלאומי..

הוא באמת מספר את הצרכים של נבחרת ללא רמה.מדינה קטנה ובלי כדורגל איכותי,ומדינה שלאט לאט מתקרבת למדינות עולם שלישי..
השב   •  10
66
ברק 87>8420/09/2010 14:25
ואח"כ צריך להתחיל לעבוד על סגירה של אצטדיון טדי, כשטדי יהיה סגור יוכלו להיכנס שם בערך 30 אלף צופים וזה באמת יהיה אחד האצטדיונים היפים בארץ, בנוסף האצטדיון בחיפה יהיה מוכן תוך מספר שנים ואז המשחקים יוכלו להתחלק בין חיפה וירושלים, הדבר היחיד שצריך לעשות ברמת גן זה לקרב את היציע המזרחי וזה לא אמור לעלות כל כך הרבה כסף, להרוס ולבנות אך ורק שםואז כשהיציע עהמזרחי יקורב למגרש ואולי תיבנה עוד קומה מעליו או פשוט לסגור את החלק הצפוני ולקרב יהיו לנו שלושה מגרשים לאירוח. ודרך אגב מגרשים במדינות המזרח התיכון לא כל כך רעים כמו שמישהו כאן אמר, אני מציע לך לחפש תמונות של אצטדיונים בערב הסעודית או אפילו בקטר ולראות מה זה אצטדיון ברמה
השב   •  40
65
ארז20/09/2010 14:22
גם ככה לא נגיע לשום מקום.

ההמלצה שלי להרוס את אצטדיון רמת גן ולמכור אותו.

לבנות אצטדיון גדול של כ-30 אלף מושבים למכבי תל אביב שם תוכל לשחק הנבחרת אם לא בטדי.

תסכימו איתי שבלומפילד לא מספיק ל3 קבוצות בכירות בכדורגל הישראל.
השב   •  50
64
משי20/09/2010 14:22

השב   •  01
63
מלך הקופים20/09/2010 14:21
בכר הדשא עצמו
באקוסטיקה של המגרש
וביופי שלו
ולהשקיע פחות במספר המקומות
לפי דעתי 40000 זה מספיק ביותר זה מגעיל לראות אצטדיון ריק
השב   •  20
62
יובל20/09/2010 14:21
השב   •  20
61
ראובן20/09/2010 14:18
השקרים שלוזון מאכיל אותנו מתחילים להתגלות
השב   •  00
60
H T A הפועל האדום20/09/2010 14:15
להשאיר את הצד של הטלויזיה ולבנות בכל 3 הצדדים קרוב למגרש יציעים חדשים משודרגים ולהוסיף מוזיאון וחנות הנבחרת
כל זה בערך יעלה 200 מיליון
השב   •  24
מכביזם20/09/2010 17:15
השב   •  01
59
מומי שיר-אל20/09/2010 14:12
איצטדיון רמת גן ראוי רק לדבר אחד - חומר נפץ והרבה. קודם שיהרסו. אח"כ שחליטו מה לעשות עם השטח. אצדיון רמת-גן לא מתאים לשום ספורט ולשום אוהד ספורט. אז קדימה להרוס ומהר.
השב   •  91
58
נאור20/09/2010 14:11
יאללה האצטדיון של ישראל בסמי עופר!
השב   •  10
57
זבוב20/09/2010 14:09
השב   •  12
56
עמוס20/09/2010 14:01
תנו בכחול בשביל אבי אחי.
השב   •  13
55
אלי20/09/2010 14:01
שהנבחרת תשחק במכה אצטדיונים , טדי(עם הרחבה של הדרומי) , חיפה החדש ובלומפילד (אולי שיוסיפו לו קומה באחד הצדדים). וכך כולם יהנו . גביע המדינה יערך באצטדיון בהגרלה בתחילת השנה .
השב   •  30
54
דור20/09/2010 13:59
מותר יהיה לך לדבר.בינתיים אתה עושה רק רוח וממני לא תראה שקל.
השב   •  21
53
שחר20/09/2010 13:59
השב   •  71
בני20/09/2010 18:51
השב   •  00
52
דוד הכורדי20/09/2010 13:58
והאיצטדיון החדש יקרא לוזוניה את חלובה.איך הוא מנהל בדיסקונט שהוא כזה !
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  50
51
ביז''ו20/09/2010 13:58
איזה חרטטן פשוט בדיחה.

כנראה חשב שאם יפעל ככה כולם יחשבו שהטוטו הוא זה שלא בסדר, וירגיש חובה לשלם.
השב   •  10
50
מתן20/09/2010 13:55
טדי כחול.
ר"ג אדום.

השב   •  185
49
שלומי20/09/2010 13:55
אולי תספר לנו היכן נעלמו 9 מליון שח מהשנה שעברה מחזור לפני סיום הליגה ? ואני אסביר מחזור לפני סיום ליגת העל הפרס הראשון בטוטו עמד על 13 מליון שח אף מנחש לא ניחש את כל 16 התוצאות הנכונות הפרס שבוע לאחר מכן היה אמור להיות 14 מליון שח לתדהמתי הפרס ירד ל 5 מליון שח עכשיו יושב ראש מכובד תסביר לעם היכן נעלמו 9 מליון שח כספי ציבור ?
השב   •  80
יו"ר20/09/2010 14:10
לקחתי את כל העובדים המסורים ויצאנו לנפוש בכל הכסף שנשאר
כי אתה עוד חרטטן שלא ממלא טוטו
השב   •  12
48
שקל20/09/2010 13:53
שישחקו בטיד/בלומפילד(למרות שהוא די קטן)/האצטדיון החדש בחיפה.
השב   •  31
47
מתן20/09/2010 13:52
לדעתי לוזון לא צריך לבנות חדש ובמקום זה לשפוך תכסף על אצטדיונים בליגת העל ,לשים עוד מקומות ישיבה ודשא טוב..יש עכשיו בחיפה אצטדיון אחד הטובים שיכולים להיות שישראל יכולה לשחק שם ואם הוא יעשה שיפוץ לכל אצטדיון אז אפשר לשפץ גם את טדי במיוחד וגם בטדי הנבחרת תוכל לשחק , יש גם את בלומפילד בקיצור במקום האצטדיון החדש הזה אפשר לעשות דברים שיעזרו הרבה יותר כי במילא לא נמלא 60 איש את האצטדיון החדש הזה!! מי שמסכים כחול!!
השב   •  354
פרשנות20/09/2010 15:51

בחיפה יש איצטדיון מגעיל וכבר 40 שנה שומעים על האיצטדיון החדש שיבנו.

לא רוצים לבוא למשחקים בחיפה ולראות את הפרצוף החמוץ של יעקוב שחר שחושב שהמציא את הכדורגל.

תיחנקו בחיפה עם יעקוב שחר.בת"א לא סופרים את הזקן הקמצן הזה

השב   •  03
קיזוזון20/09/2010 16:02
גם לא החדשים שנבנים כעת בנתניה, פ"ת וחיפה!

אבל תמשיכו לקשקש זה מאוד נחמד.
השב   •  01
מתן20/09/2010 16:59
השב   •  10
אינני אני20/09/2010 17:07
הוא יהיו תקין לכל טורניר/משחק/גמר או מה שלא תרצה, מגמר גביע השוקו ועד גמר גביע הקונפדרציות
השב   •  10
46
דודי פייגלמן20/09/2010 13:51
אבי לוזן שנה טובה גמר חתימה טובה  אין טוב מהצעה מעניינת ומאתגרת כמו בניית מתקן ברמה הכי גבוהה שאפשר שלמעשה בחלקו יממן את עצמו בחלק מהזמן האחר הוא יוכל לתת אחסניה לקבוצות גוש דן ואני מתכוון להפועל, מ. בית שאן הכוח רמתגן והפועל רמת  ובנייהודה כולם יכלו לשחק במגרש הזה עד אשראיצטדיון בלומפילד יעבור תהליך דומה וכך תוך כ- 20 שנה יעמדו לרשותינו שתי איצטדיונים ברמה אירופית כן אירופית לא מזרח תיכונית.  ולא תהיה כל בעיה לקבוצות לארח את מפעלי ליגת האלופות במחיר שווה לכל נפש.
יש כוח לאיש החזון אבי לוזן על תירא ועל תיחת
השב   •  30
45
צחי20/09/2010 13:49
השב   •  00
44
בועה תל אביבית20/09/2010 13:48
ירושלים זה מרכז, והאיצטדיון הלאומי צריך להיות בבירה כמו בכל המדינות, ואם טדי מפןצץ במשחקים הגדולים רק מאוהדי ביתר, כשהנבחרת תשחק 3 4 משחקים גדולים בשנה אין ספק שיהיה פיצוץ,
השב   •  41
43
קבלן20/09/2010 13:46
איצטדיון חדש בשביל 6 משחקים גביע וגביע הטוטו, ועוד 3-4 משחקי נבחרת בשנה זה בזבוז מוחלט.אפשר לשדרג את טדי, או אפילו את האיצטדיון החדש שנבנה בנתניה, או אולי את האצטדיון החדש בחיפה, וזה מספיק.
60,000 מקומות זה מיותר בשביל הנבחרת.
השב   •  81
42
דם כתום,לב כתום,ראש כחול20/09/2010 13:45
השב   •  00
41
דודו האדום20/09/2010 13:44
שטרן חלובה ואריאל שיימן צריכים אותו.
השב   •  20
40
תרשמו ביוטיוב הבעל בית השתגע20/09/2010 13:42
במקום שהכסף ילך לחברים שלך אז עדיף שהטוטו
השב   •  03
עמי20/09/2010 14:05
לשחייה? עם כל הכבוד את הכסף הם עושים מהכדורגל ולא משחיה
השב   •  20
39
איציק20/09/2010 13:42
צריך להקים אצטדיון שיוכל לשרת קבוצות גדולות, עם נגישות טובה, והרבה חניה.

תכלס אם להפועל בני יהודה ומכבי רוצים לגדול, בעוד 20 30 שנה זה יהיה לא טוב שיהיו 8000 מנויים בעונה. קבוצה צריכה לגדול גם בגלל גידול אוכלוסיה וגם בשביל להתקדם לרמה האירופית ובשביל זה בלומפילד פשוט לא מספיק. צריך אצטדיון לקבוצות בת"א שיהיה בגבול החיצוני של העיר, עם גישה מהירה לאיילון והרבה הרבה חניה, וגישה נוחה בכניסה לאצטדיון. רק ככה יתקדם הכדורגל בארץ.
השב   •  11
38
שמול20/09/2010 13:40
יש מספיק מדינות בעולם שהנבחרת משחקת באצטדיון ששייך לקבוצה בליגה המקומית. בעוד 4 שנים הנבחרת תוכל לשחק בחיפה, בטדי, ואולי אם ישפצו את בלומפילד עוד אז גם שם. בזבוז כסף לבנות אצטדיון בשביל משחק אחד בחצי שנה.
השב   •  00
37
עוזי20/09/2010 13:39

זה שקוף. פיישבין הוא מינוי של לימור לבנת. דרכו היא מתנקמת בלוזון על כל השערוריות שלו  וכשלון הכדורגל בארץ. כולנו יודעים מי זו לבנת אבל במקרה הזה היא צודקת..

השב   •  10
36
דור20/09/2010 13:37
מזה המכביה??
השב   •  01
ליונל ירון20/09/2010 15:35
באים ספורטאים לארץ מכל העולם יהודים מכל העולם להשתתף במשחקי המכבייה אירוע מרגש ליהודים מכל העולם.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
דור20/09/2010 17:15

השב   •  10
35
יוני20/09/2010 13:34
הכוונה של פישביין היא שלוקחים אצטדיון של קבוצה, איצטדיון שהוא כבר קיים, ומשתמשים בו לאירוח משחקי הנבחרת.

הכוונה שלו היא שאין טעם לבזבז כסף על בניית אצטדיון שישמש רק את הנבחרת (ופה ושם גם מופעי רוק וכאלה).

בשביל לארח 3-4 משחקים בשנה, אין טעם להקים משהו כל כך גרנדיוזי. עדיף אולי להגדיל את בלומפילד, או להשתמש באצטדיונים החדשים שנבנים בחיפה, נתניה ופ"ת.
השב   •  62
sdd20/09/2010 16:10
ליד תל אביב שישמש גם את הפועל וגם את מכבי .וגם את הנבחרת.
השב   •  00
34
אדום20/09/2010 13:34
השב   •  21
33
תרשמו ביוטיוב הבעל בית השתגע20/09/2010 13:33
אוהדים מהצפון והדרום ובטדי רחוק להם
השב   •  43
מכביסט אורגינל ולא פיקציה בצהוב20/09/2010 17:51
2 מתוך כל 3 המטרופולינים והערים הכי גדולות וחשובות ביותר של ישראל בעבור ישראל ובמדינת ישראל בכלל,     מרכז זה מילים נרדפות למטרופולינים גדולים,בירות גדולות וערי מדינות גדולות ולא לפי מיקום פיזי-גיאוגרפי
השב   •  00
32
הקוסם לנבחרת20/09/2010 13:32
אוואט, עותמאן, בן-חיים, קינן, בן-דיין, כיאל, נאתכו, ורמוט, בוזגלו, בניון, שכטר. ההרכב הכי טוב שאפשר להעמיד נכון להיום נקודה. אני משוכנע במיליון אחוז שברקו היה עולה עם ההרכב הזה, אבל רציתם מאמן במיליון דולר מה לעשות.
השב   •  21
31
עמי20/09/2010 13:32
למה המועצה קונה בכסף שלה אוכל לעניים? הם מרויחים כסף מהימורי הטוטו על כדורגל בעיקר! ובסוף יוצא שהכדורגל שלנו לא רואה כלום מיזה! תראה איזה אצטדיונים עלובים יש בארץ! וכל מנכ"ל שם מקבל 200 אלף שקל לחודש!
השב   •  72
30
תרשמו ביוטיוב הבעל בית השתגע20/09/2010 13:30
השב   •  00
29
ויק20/09/2010 13:28
הוא תמיד רק מדבר
בדיבורים הוא מספר 1
השב   •  10
28
רון20/09/2010 13:26
אם לא חדש, להרוס היציעים למעט המערבי, ולבנות יציעים חדשים קרובים
למגרש. 
השב   •  30
27
קובי20/09/2010 13:25
זה בטוח יקרה. אתם לא זוכרים את בניון מככב בדרום אפריקה לפני חודשיים? כולם יודעים שללוזון יש מילה.
השב   •  100
26
עדן20/09/2010 13:24
טדי האצטדיון היפה בארץ וישאר כזה תמיד. אגב אי אפשר לבנות בו יציע דרומי בגלל מערכת החשמל אבל עדיין גם האצטדיון של מונקו בנוי ככה ועובדה שהיו שם גמרים אירופאים
השב   •  92
שונא צהוב20/09/2010 14:46
צודק שטדי מגרש יפה אבל אתם לא ממלאים אותו אז הוא ניהיה מכוער
השב   •  14
25
אבי20/09/2010 13:22
לכל מדינה יש אצטדיון אחד גדול שמשמש אצטדיון לאומי אדון פישביין, יאללה יאללה שחרר כסף
השב   •  114
יוחזר משה סיני לאלתר !20/09/2010 13:28
גם כאן זה חייב להיות בירושלים !
השב   •  103
האזרח הפשוט20/09/2010 13:31
השב   •  11
מסי20/09/2010 13:35
האמסטרם ארנה הוא לא אצטדיון לאומי, אלא האצטדיון של איאקס.

נבחרת הולנד אמנם משחקת שם מדי פעם, אך היא משחקת גם באצטדיונים נוספים כמו של פיינורד או של איינדהובן.

לגבי צרפת, אתה צודק.
השב   •  50
תותחן ירוק מהכרמל20/09/2010 14:52

כמו שאמרת בצרפת משחקים בפארק דה פרנס בפריז , באנגליה משחקים בוומבלי בלונדון , בגרמניה משחקים בברלין , בסרביה משחקים בבלגרד , בצ''כיה משחקים בפראג , בהולנד משחקים באמסטרדם , בבלגיה משחקים בבריסל
למה ישראל משחקת בר"ג? הרי היא לא עיר בירה, למה לא לשחק בבני ברק? בחולון?בגבעתיים?בנתניה?בחדרה?
ישראל צריכה לשחק בעיר הבירה ירושלים ולשפץ את טדי שיהיה לפחות 60 אלף מקומות

השב   •  51
24
FFF20/09/2010 13:20
אז למה מגרש חדש ?
תשקיעו בפרפריות שם דור העתיד

השב   •  34
23
מר נדלן20/09/2010 13:20
לפרק את איצטדיון ר"ג ולבנות שם בניני מגורים ובכסף הזה לשפץ את כל האצטדיונים בארץ
השב   •  71
22
אילן פרידלר השרוף על הפועל ת"א20/09/2010 13:19
השב   •  50
דור20/09/2010 13:34

השב   •  10
21
שלומי20/09/2010 13:17
מיוחדת במינה ממשלה לוחצת, מדינה נלחצת,איזו מדינה, איזו מדינה.אנשים בוכים, מחירים עולים.לשלם מיסים וגם קופת חולים.אין כבר עבודה, הקופה ריקה,אין ממה לחיות, סגרו את הלשכה.בכנסת הם יושבים, עלינו הם עובדים,לקחו החסכונות, הלכו הפיצויים.לנו כבר נמאס, דפקו לנו עוד קנס.גם על החלב הוסיפו את המס.
השב   •  50
20
הראל20/09/2010 13:17
מי זה הפישביין הזה מאיפו הוא בא . צריך לשפץ את רמת גן דחוף מה הוא מקלקל .תגידו זה לא אותו מפעל הפייס שביזבז את הכסף שלנו בשביל פרסומות על זה שהם בונים אצטדיונים בושה הכדור רגל הוא המפרנס העיקרי של המפעל הזה בלי הימורים על כדור רגל מפעל הפייס לא קיים
השב   •  40
19
קובי20/09/2010 13:15
בשביל מה צריך עוד אצטדיון?? חוץ מטדי אין בארץ אצטדיון נורמלי רמת גן נראה כמן הפרצוף של מועצת ההימורים העלובה שנותנת יחסים מוגבלים בוינר ולא נותנים לנו לשלוח כל משחק בתור סינגל כמו שנותנים סוכניות ההימורים בחו"ל בושה לאיפה הולך כל הכסף שלהם לא להמר יותר במועצה חרם על המועצה תהמרו בויקטור צנדלר על אפם וחמתם!
השב   •  92
מתן20/09/2010 13:59
סמי עופר.האצטדיון החדש של מכבי חיפה
השב   •  10
אמרי20/09/2010 14:11
השב   •  10
18
שדג20/09/2010 13:15
בונים עכשיו בחיפה איצטדיון של 32 אלף מקומות יש את טדי ובלומפילד
לא צריך 60 אלף מקומות זה לא מעשי ובזבוז של כסף שישץמשו בכמע מיליארד שקל האלה למטרות טובות יותר.
לא חסר.
השב   •  72
אלי20/09/2010 13:27
בכל העולם בונים איצטדיונים מדהימים יאללה צריך לצאת קצת מהקופסא תרתי משמע
השב   •  30
תותחן ירוק מהכרמל20/09/2010 14:54
ובשביל זה צריך אצטדיון של לפחות 55 אלף מקומות
השב   •  01
17
תומר20/09/2010 13:14
מהזה השטות הזאת להשקיע כמעט מיליארד שקל! בישבל כמה משחקים בשנה
בואנה יש אנשים שאין להם מה לאכול
אסור לתת את הכסף לאיצטדיון
השב   •  120
יוני20/09/2010 13:54

השב   •  10
16
הנבחרת רק בטדי.20/09/2010 13:13
למה להשקיע כ"כ הרבה כסף בשביל 3 4 משחקים בשנה, ואם הכוונה היא בשביל סתם ארועים, הטוטו לא אמור להיות קשור לזה, אלא עיריית רמת גן, בכל אופן בשביל הנבחרת הפתרון האולטמטיבי זה לשפץ קצת את היציע הדרומי בטדי ויש לנו איצטדיון אירופאי ומלהיב מהמעלה הראשונה.
השב   •  71
15
הפועל עולהלה20/09/2010 13:13
אם באמת אכפת לנו האוהדים מנבחרת ישראל, אז חלקינו יאלץ לוותר על הגעה למשחקים בשביל הצלחת נבחרת בכך שתשחק במגרש ביתי דוגמת בלומפילד או טדי.

רמת גן זה מגרש על הפנים, הקהל כמעט עובר עיר מרוב שהוא רחוק מהמגרש. זה לא משנה אם יהיו יותר אוהדים או פחות. . . ואם ההתאחדות רוצה מונדיאל או יורו שתוותר על כסף של הכנסות כרטיסים. שתיהיה אווירה, רק ככה נצליח לנצח בבית.
השב   •  50
מכביסט גאה20/09/2010 17:53
השב   •  00
14
מיקו20/09/2010 13:13
לא צריך להתייחס אליו ברצינות ולעשות לו כותרות זה בסך הכל מה שהוא מחפש.
השב   •  60
13
ליל הבדולח20/09/2010 13:13
אחרי זה איצטדיון לאומי חדש !
אפשר לחשוב גם איזה נבחרת יש לנו שהם צריכים איצטדיון ב600 מיליון
השב   •  31
12
דניאל20/09/2010 13:12
רק בארצינו אין אצטדיון נאה שמסוגל לארח 40 אלף איש.
יכולנו להישאר גם עם נתב"ג הישן - אבל צריך להתקדם.
השב   •  61
11
מאור20/09/2010 13:12
צריך להשקיע את הכסף להקמת עוד יציע דרומי בטדי והפיכתו לאיצטדיון לאומי ולהשקיע את הכסף גם בשאר ענפי ספורט אחרים המשוועים לכסף
השב   •  101
אבי20/09/2010 13:30
השב   •  20
אבי20/09/2010 13:31
איזה אוהד יכול להגיע לטדי בזמן סביר, אלא אם הוא עם רכב וגר בת"א? אה כן, יש רכבת שלוקח לה להגיע מת"א שבוע, מהצפון 3 שבועות ומהדרום חצי שנה..
השב   •  31
רון הירוק (חולוניה)20/09/2010 14:15
איך הוא יהיה למכבייה?
השב   •  00
10
אסף20/09/2010 13:12
רואים שאתה אוהד הפועל, איזה עיצות מטומטמות יש לך, להרים עוד קומה בבלומפילד? תגיד אולי אתה רוצה שם גקוזי? להרוס ולבנות חדש!
השב   •  26
קובי20/09/2010 13:22
אתה חושב שיש כסף לזה? לבנות עוד מפלס זה ריאלי וחוץ מזה בלומפילד הוא אחלה אצטדיון אין סיבה להרוס אותו!!
השב   •  31
אדום20/09/2010 14:05
לפני שאתה מדבר כמו שדיברת, קצת חשיבה יא ילד בן 10 שלא יודע כלום מהחיים שלו. אני "קצת" יותר מבוגר ומבין ממך ואם היה לך טיפת שכל ויכולת קריאה היית יודע שלפני כמה שנים היה תכנון של בניה מעל שער 7 ו8.
השב   •  10
אדם20/09/2010 15:19
חשבת פעם למה תוכנית כזאת לא יצאה לפועל בסוף?
השב   •  10
9
אביעד20/09/2010 13:11
מר פישביין מכיר כאלה בישראל?
אני לא מכיר, אבל זה בהחלט רעיון להקים אצטדיון כזה שלא יוכרז אצטדיון לאומי.

לצערנו אין בישראל שום אצטדיון ראוי לאירוח הנבחרת פרט אולי לטדי אם יוקם בו היציע הדרומי.
השב   •  91
ביז''ו20/09/2010 14:02
במדינה הכי קטנה מאלו שהזכרת (הולנד) יש פי 3 אוכלוסיה מישראל, אין פה מה להשוות בכלל.
בשום סיטואציה לא נצליח למלא 60,000 אנשים למשחק כדורגל של נבחרת ישרא-בלוף
השב   •  03
8
אלעד20/09/2010 13:11
מי צריך לשפוך הון תועפות על אצטדיון שישמש את הנבחרת פעם בחצי שנה? אפשר לשחק בטדי שבתוספת יציע דרומי הוא יציע אירופי לכל דבר ועניין, אפשר לשחק באצטדיון החדש והמפואר של חיפה שאמור להיבנות.
השב   •  81
7
לירן20/09/2010 13:11
בצרפת כן יש אצטדיון לאומי באנגליה גם כן יש
השב   •  31
6
הקוסם לנבחרת20/09/2010 13:10
השב   •  66
אביב20/09/2010 13:25
השב   •  51
מורן20/09/2010 14:44
השב   •  21
מכביזם20/09/2010 17:27
אבל לפחות אתה בעד נמני.
אז אתה לא ממש אידיוט
השב   •  01
5
לירן - אוהד מכבי20/09/2010 13:10
מה הוא מדבר , ומבלבל את המוח ומרוויח 100 אלף שקל בחודש .
גם אותך לא צריך.
השב   •  125
4
עודד בראמי20/09/2010 13:09
מי חושב שישראל תעפיל ליורו שיעשה כחול מי שלא שיעשה אדום
השב   •  2893
הראל20/09/2010 13:26
לך לישון על האף מה אתה מינה צמח
השב   •  93
3
תלמיד קולג''20/09/2010 13:09
אז תתחיל לאסוף יחביבי כי אם כספי המיסים שלי ישמשו תקציב לסרט שאתה חי בו אני יורד מהתת רמה הזאת שנקראת ישראל

השב   •  2614
יוחזר משה סיני לאלתר !20/09/2010 13:30
אז באמת רד מהארץ !
אתה חושב שאתה עושה למישהו טובה שאתה כאן ?
השב   •  122
gogi20/09/2010 14:08
אז רד
אל תגיד על ישראל תת רמה
לא צריך תמיסים שלך שבטח גם ככב זה שקל ורבע
השב   •  21
מכביזם20/09/2010 17:24
מה אתה מאיים שתרד מהארץ נראה לך שללוזון איכפת?.
השב   •  00
2
ע.20/09/2010 13:08
והם ברוב חוצפתם משקיעים את רובו בשחייה צורנית.. מצידי שיסגרו את כל ענפי הספורט בארץ בשביל שיהיה אצטדיון ברמה במקום רמת-גן העלוב..
השב   •  157
1
אדום20/09/2010 12:57
אבל מצד שני, יהיה עצוב לשפוך כסף על אצטדיון אדיר כמו טדי, שגם בו האוהדים לא ימלאו את היציעים בכלל, ניתן לפרוס את הכסף לשיפוצים כמו להרים עוד קומה מעל לשער שבע ושמונה בבלומפילד [אפשרי] עוד יציע בטדי ולסיים לבנות את האצטדיונים בנתניה ובפ"ת.
השב   •  142
אבי20/09/2010 13:34
אין קשר בכלל לתקציבים הללו.. כל אחד פה חושב שזה או טדי או ר"ג, או שאני קונה חלב או לחם.. די לקשקש, מי אמר שאי אפשר לקנות את שניהם? במיוחד כשהתקציבים לא קשורים זה לזה! אה ובלומפילד? עוד קומה? היסודות הקיימים מסוגלים להחזיק עוד קומה?
השב   •  41
אדום20/09/2010 14:04
לגבי בלומפילד לפני שנים רבות היו תכנונים משורטטים של בניה מעל שער 8 ו7 עד כדי כמעט הכפלת מקומות הישיבה בבלומפילד.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */