יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:31

יואב כץ: אם נשחק כמו נגד בני יהודה נרוץ לאליפות

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE התייחס בעלי הפועל חיפה למחצית הראשונה במשחק מול הכתומים. אורליצקי: "הפועל מצפצפת עלינו"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט עסקנו בבעיות בהפועל ת"א. החל מהריב של ההנהלה עד לבעיות השכר של השחקנים ודרך אי הגשת החוזים לבקרה התקציבית. ניסינו בעזרת פאנל מיוחד להבין איך הצרות הגיעו בצרורות ומה זה בעצם אומר על הדאבליסטית והנציגה שלנו בליגת האלופות.

עופר אורליצקי, יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, דיבר על החרמת זהבי וידין את האימונים: "הם משחקים על חוזים של השנה הקודמת. אין לי את החוזה המחודש. הם משחקים על החוזה הישן ומשתכרים בהתאם. אני קורא כמוכם בעיתון שהשחקנים מביעים מורת רוח, ובצדק, שהם לא משתכרים לפי החוזה החדש שהובטח להם".

"אין שום סיכוי שמשלמים להם בכסף שחור. אני לא נכנס לתמונה. החוזה שנמצא אצלנו, ישן או חדש, הוא זה שמשולם. לגבי הצוות המקצועי דרשנו 10 פעמים שיועברו לנו חוזים חתומים. יצאו מכתבים ולפני החגים הם קיבלו התרעות והחליטו לא להעביר לנו אותם. הם יועמדו לדין ביום שלישי וייענשו בהתאם. הפועל מצפצפת על הבקשות".

עופר אורליצקי ואנשי הבקרה (שי לוי)
עופר אורליצקי ואנשי הבקרה (שי לוי)
 

ביררנו עם נציגנו בתפוצות איך הם העבירו את צום יום הכיפורים, גם אלו שנאלצו לשחק.

"יצא לי לצום חלקית, כמעט עד הסוף. יש סיכוי שאם לא הייתי משחק בכיפור לא היו מתייחסים אליי", אמר יובל שפונגין, שעלה לשידור. "כל הזמן שאני פה לא דיברו עליי אבל כשיש נושא עם מחלוקת פתאום מתעוררים. אף אחד לא הכריח אותי, המאמן רצה מאוד שאשחק והסכים לעשות לי אימון אישי כדי שאספיק לארוחה שלפני הצום. קיבלתי גם חדר לבד והלכתי ברגל למשחק".

"חלק מהשיקול היה להמשיך לקבל את הקרדיט. הייתי טוב בשלושת המשחקים שבהם פתחתי במקומו של המגן הפצוע ולאמן לא היתה ברירה חוץ ממני בהרכב".

"אי אפשר לשפוט. כל אחד נמצא במצב שונה. אם הייתי במעמד שונה בקבוצה יכול להיות שהיו מוותרים לי, אבל אני פה בסך הכל שלושה חודשים ואין לי את הפריבילגיה של לנוח משחק. אני צם מגיל 12 ותכננתי לנוח בבית חב"ד".

שפונגין ושטרית (אלעד דיין)
שפונגין. "כל הזמן שאני פה לא דיברו עליי כמו בכיפור" (אלעד דיין)
 

קאלה דרשלר לבש אפודת שוער ירוקה בניגוד לרצון הקבוצה ובמקרה אחר נקנסה הפועל חיפה ב-500 שקלים בגלל שסירב להחליף מכנסיים לבנים.

"הדבר החשוב ביותר הוא יכולתו המקצועית", אמר הבעלים יואב כץ. "הורדתי לו את הכסף מתלוש המשכורת בשביל המשמעת. אנשים יראו שהוא יצא מזה בלי פגע ויתנהגו אותו דבר".

"אני חושב שאם זה היה 5,000 שקלים הייתי שוקל מחדש, אבל מכיוון שזה רק 500 רציתי לשלוח מסר.

על מקום קבוצתו בצמרת: "אני בונה להיות בצמרת עד סוף העונה, אם כי לא בהכרח במקום הראשון. ריח הפרים נעים ואני מקווה שלא נריח ריחות אחרים בהמשך. אני זוכר את ההדרדרות בעונה הקודמת. אנחנו משחקים כדורגל טוב. אם נשחק כמו במחצית הראשונה של המשחק האחרון אפשר לרוץ לאליפות". 

יואב כץ ואפרים גבאי (עמית מצפה)
יואב כץ. מכוון גבוה (עמית מצפה)
 

לפני סיום נתכונן למשחקי גביע הטוטו יחד עם כתבינו ונתעדכן בסוף שבוע ארוך של כדורגל אירופאי שעבר על הגויים.

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */