יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:12

זוהי קריאה אחרונה: 11 מקומות נותרו לליסבון

252 אוהדי הפועל ת"א כבר הבטיחו את מקומם בטיסה החד-פעמית של ארקיע לבירת פורטוגל. בחברה שוקלים להשיק טיסות ספיישל דומות לליון ולגלזנקירשן

|
אוהדי הפועל ת
אוהדי הפועל ת"א. 11 מקומות נותרו (דרור עינב)

ההתרגשות של אוהדי הפועל תל אביב לקראת ההשתתפות ההיסטורית של הקבוצה בשלב הבתים של ליגת האלופות עושה את שלה: חברת ארקיע דיווחה היום (ראשון) על ביקוש רב לטיסת השכר המיוחדת לליסבון. נכון לכתיבת שורות אלו, 252 כרטיסים נמכרו למטוס הבואינג (263 מקומות) שיגיע לבירת פורטוגל.

עבור טיסת הלוך ושוב, העברות משדה התעופה למלון ומשם לאצטדיון וחזרה וכמובן כרטיס למשחק בין בנפיקה להפועל ת"א, גבתה חברת התעופה סכום של 750 דולרים, פלוס לינה בת לילה בעיר הפורטוגלית. הטיסה תצא לדרך בבוקר של יום המשחק (שלישי הקרוב) ותשוב לנמל התעופה בן גוריון ברביעי.

מישראל לא יוצאות טיסות ישירות לבירת פורטוגל וארקיע החליטה להקצות קו תעופה לליסבון באופן חד-פעמי. להפועל צפוייה תמיכה של כמה מאות אוהדים אדומים נוספים שיגיעו בטיסות לא ישירות, בעיקר דרך ספרד השכנה.

בארקיע לא פוסלים אפשרות להמשיך להטיס את אוהדי הדאבליסטית גם במשחקים הבאים, לגלזנקירשן ולליון. החלטה תתקבל בהתאם לתוצאת המשחק מול בנפיקה. עם זאת, חברת הבת של אל-על, סן דור, מפעילה טיסות שכר לשדה התעופה בדיסלדורף, הממוקם מרחק 45 דקות נסיעה ברכב מגלזנקירשן, ביתה של שאלקה, שם תתארח הפועל במשחק החוץ השני שלה בשלב הבתים של הצ'מפיונס (20 באוקטובר).

איצטדיון האור (רויטרס)
אצטדיון האור בבנפיקה. 750 דולר לחבילה (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */