יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:18

ספורטאי ישראל מאחלים לגולשי ONE שנה טובה

שחקני ליגת העל, הזרים החדשים של מכבי, אנשים נוספים שמובילים את הספורט שלנו ואפילו אלן יוסטון מברכים אותנו לקראת השנה החדשה. צפו בברכות

|
קטש, אבוקסיס ושטראובר. מאחלים חג שמח
קטש, אבוקסיס ושטראובר. מאחלים חג שמח

שנת תש"ע היתה עוד שנה שבה נהנינו מהספורט הישראלי, שממשיך להתקדם אט אט ולהביא יותר ויותר הישגים מרשימים בזירה הבינלאומית, כמעט בכל ענפי הספורט.

רגע לפני סיומה של אחת השנים המוצלחות שידע הספורט שלנו, ספורטאי ישראל מאחלים שנה טובה לגולשי ONE ולאזרחי מדינת ישראל, לקראת שנת תשע"א, בתקווה להמשך מוצלח אף יותר מזה שהיה לנו בשנה הקודמת.

כדורגלני קבוצות הצמרת והתחתית בליגת העל, מאמנים ועוזריהם, שחקני הנבחרת הצעירה והבוגרת וגם יושב ראש התאחדות אחד, מברכים את אוהדי הקבוצות.

גוסטבו בוקולי וטברטקו קאלה, שניים שלא נולדו כאן, אך הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, מוכיחים עד כמה חשוב לקלוט בצורה חמה את השחקנים הזרים.

גם כדורסלני ליגת העל הצטרפו לברכות ונתנו את ברכתם לכבוד השנה שתבוא עלינו לטובה. אפילו אלן יוסטון, שחקן העבר האגדי של ניו יורק ניקס שהגיע לביקור קצר בארץ, הצטרף ובירך.

ספורטאי ישראל מברכים "שנה טובה!"

כמובן שלשחקני הכדורגל והכדורסל הצטרפו גם ספורטאים נוספים מהענפים השונים. אחד מהם הוא קפטן נבחרת הדייויס לשעבר, ואחד מהכוכבים הגדולים בכל הזמנים, עמוס מנסדורף נתן את ברכתו. 

צפו בכתבה ובנסיונות היצירתיים למצוא ברכות חדשות ומרעננות וגם בהתפתלויות של השחקנים הזרים, שחלקם ניסו את מזלם בעברית ואם לא ממש הצליחו לרגש, אז לפחות העלו חיוך על פנינו לקראת השנה החדשה.

קאלה2 (עמית מצפה)
קאלה. הפך ל"אחד משלנו" (עמית מצפה)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */