יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:27

ביברס נאתכו: אני הופך ליותר מהיר ופיזי ברוסיה

בתוכנית הספורט של 103FM בשיתוף ONE עסקנו בנבחרת הצעירה וגם בבוגרת, מזרחי: "ורמוט צריך לפתוח בהרכב", פייגנבוים: "הזימונים הם בדיחה"

|
אופירה אסייג ואלון חזן ב-103FM
אופירה אסייג ואלון חזן ב-103FM

אופירה אסייג ואלון חזן הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב עסקנו בנבחרות ישראל, שעסוקות במאמצים להעפיל לאליפויות אירופה. הנבחרת הבוגרת עושה דרכה לגאורגיה לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית, בתקווה להשיג ניצחון חוץ חשוב.

אחרי הניצחון 1:3 ברמת גן על מלטה, נשמעו לא מעט קולות וביקורות בנוגע ליכולת הנבחרת, שהיתה רחוקה מלהרשים. כעת, ינסו הכחולים-לבנים לחזור מגאורגיה עם ניצחון, שיפתח עבורם בחיוך את השנה החדשה.

פאנל מיוחד דיבר בתוכנית על הנבחרת. מאמן עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, אמר: "מאוד אהבתי את התוצאה מול מלטה. יש על מה לעבוד ולחבר, חשובה תוצאה טובה בגאורגיה כדי להמשיך את המומנטום. צריך לתת לבן אדם לעבוד, ההסבר לסיבת שיתופו של תמיר כהן כבלם, של הנעת כדור, יש בזה הגיון. במבחן התוצאה זה היה פחות טוב, אבל זה היה הרכב לא רע. כשהוא יהיה יותר זמן זה ישתפר, אני מאוד אוהב אותו. העובדה שהוא מכיר את כל שחקני קריית שמונה זה משהו שאני מאוד אוהב".

פרננדז צועק (שי לוי)
פרננדז מול מלטה. "הוא לא אמר לאוהדים לשתוק" (שי לוי)
 

"צריכים ראייה לעתיד, גם אהבתי את ההתנהלות מול הקהל. הוא לא אמר לאוהדים לשתוק, אני חושב שהוא אמר להירגע ולתת קרדיט. אחד המחזות המכוערים שראיתי היה שבקמפיין הקודם קיללו את קשטן מול שוייץ, צריך לעודד את הנבחרת עד הסוף, כל עוד המשחק מתנהל", הוסיף בן שמעון.

חלוץ העבר של הנבחרת, אלון מזרחי, התייחס למשחק מול מלטה: "זה היה משחק ראשון, לא היתה תצוגה טובה וזה גם לא יספיק מול גאורגיה. אני שם דגש על דרך המשחק, בקמפיינים הקודמים שיחקנו עם חלוץ אחד, הפעם אני רוצה לראות שני חלוצים. יש לנו כשרונות בחלק ההתקפי ואחד הדברים שהביאו את הפועל ת"א להצלחה זה 4-4-2 ועם ורמוט משמאל, למעשה 4-2-4, גם בזלצבורג".

"לא אהבתי לראות שבן סהר שיחק לבד. התחושה של פרננדז לפני המשחק היתה שצריך לעבור אותו בשלום, אני מסתכל על שאר המשחקים. יש לנו חלוצים טובים וכמאמן הייתי משחק עם שני חלוצים, לא חשוב נגד מי. שמעתי שמול גאורגיה יהיה חלוץ אחד עם הסתגרות, אני חשבתי שאנחנו מעבר לזה. הגיע הזמן לתת חופש פעולה לשחקנים היצירתיים", הוסיף 'האווירון'.

ורמוט וזהבי (יניב גונן)
ורמוט וזהבי. "לנבחרת יש הרבה כישרון בחלק הקידמי" (יניב גונן)
 

"ורמוט חשוב בגאורגיה, כי כולם יודעים שהמשחק מתחיל ונגמר ביוסי בניון. אנחנו צריכים עוד אחד כזה וגילי ורמוט עונה על הדרישות, מהיר ויודע להכניס כדור לחלוצים. לדעתי הוא ימלא את החסר יותר טוב מרפאלוב", אמר מזרחי בסיום דבריו.

שוער העבר, שביט אלימלך, אמר: "הייתי מוסיף על הצד הפסיכולוגי. אנחנו יותר טובים ופחות חשוב המערך ומי ישחק, חשוב האופי ושהחבר'ה ילחמו עם השיניים. גם 0:1 מגעיל ו-3 נקודות זה טוב. בינתיים התיקו של גאורגיה לא משרת אותנו, בשביל להתקדם צריך לנצח את הנבחרת ברמה שלך, דווקא האלו הן המסוכנות. זה היה לטביה ועכשיו גאורגיה. מול 70 אלף אוהדים יהיה קשה מאוד, צריך שחקנים עם אופי".

בן שמעון הוסיף לסיום: "תיקו תהיה תוצאה סבירה, אבל חשוב לראות נבחרת עוצמתית שמשחקת בשביל מטרה. הדיבורים על חלוצים זה פחות חשוב, המחוייבות חשובה, זה משחק עם מטרת תוצאה. הנבחרות הגדולות בעולם מוצאות איזון בין הגנה להתקפה, יש כאלה שלא מוציאות מספיק ואני לא אוהב, יש כאלה בלי חזרה להגנה וזה טיפשי, צריך איזון. כולם צריכים לחזור להגנה, צריך לעבוד על מצבים נייחים, 40 אחוזים מהגולים היום זה ממצבים כאלו, יהיה מאוד קשה בגאורגיה".

שייע פייגנבוים (עמית מצפה)
שייע פייגנבוים: "הבאנו רק מאמן שלא היה לו עבודה באירופה" (עמית מצפה)
 

פייגנבוים: "לא היה מאמן שהגיע ולא אמרו שהוא שיגעון"
גם המאמן שייע פייגנבוים דיבר בתוכנית: "כל מאמן בכיר בישראל מכניס מים לפה ולא יכול לתקן את הכדורגל הישראלי. היום אני לא מאמן, אחרי 24 שנים שלא היה לי שנה חופש. מאמן שמצליח כל הזמן לא יכול לשבת בבית, אבל לא נדבר עליי. אחרי הזימונים אמרתי שהנבחרת זה בדיחה אחת גדולה, לא הבאנו את המאמן מספר אחד בעולם. רצינו מאמנים טובים, שאמרו שהם יקרים שלא רוצים להגיע".

"פרננדז הגיע לפה כי אין לו עבודה באף מקום. כל שחקן שמגיע לישראל, רובם, גם הישראלים, זה שחקנים שיושבים בחוץ ומאמנים זה אותו הדבר. אם היה למישהו עבודה באירופה, בלי יוצא מהכלל, כולל מאמנים ישראלים. הם לא היו מגיעים. אנחנו מתפלאים על ג'ון גרגורי, הוא אולי אפילו בסדר, אבל אם היה לו עובדה באנגליה הוא היה באחי נצרת? ואתם אומרים שהוא ג'נטלמן, אין דברים כאלה", הוסיף פייגנבוים.

"כל הזימונים שהיו, בטווח היותר רחוק, לא נראה אותם מובילים בנבחרת או משחקים כמו בראשון. לאט לאט נחזור לשחקנים המרכזיים שלנו, מה שהוא עשה זה למראית עין, כי זה משחק נוח שאפשר לנצח עם אלמוג ובונדר, אני לא מזלזל בהם, יש להם רצון גדול והכל. לא היה מאמן שהגיע והשחקנים לא אמרו שהוא שיגעון", אמר חלוץ הנבחרת בעבר.

"תמיד טוב לחשוף צעירים ויש לנו נבחרת צעירה מצויינת, אין בעיה שהוא יראה אותם. אם ורמוט יושב בחוץ למשחק כזה זה לא בסדר. בדרך הזאת לא יהיה כלום, רק הברקות מדי פעם", אמר שייע פיייגנבוים.

אלישע לוי וגיורגי דרסיליה (עמית מצפה)
דרסיליה עם אלישע לוי: "לא צריכים אותי בגאורגיה" (עמית מצפה)
 

דרסיליה: "הגאורגים לא מדברים, אלא עושים עבודה"
עוזר מאמן מכבי חיפה, גאורגי דרסיליה, דיבר על נבחרת מולדתו: "70 אלף צופים לא יהיו, נכנסים רק 50 אלף. נותנים כבוד לכדורגל הישראלי, אני לא עוזר לנבחרת בגאורגיה, רק למכבי חיפה, לא צריכים אותי אין היום סודות. יודעים שיש מאמן חשד לנבחרת ישראל וגם לגאורגיה, לא יהיה קל במשחק. הגרוזינים לא מדברים הרבה, אלא עושים עבודה".

"הנבחרת הגיעה והם לא חשבו שיבקיעו ביוון, אחרי שגול האמינו. בדרך כלל הנבחרת עושה הכל כדי לא לקבל גולים. גאורגיה לא הכי חזקה בבית, אף אחד לא יודע מה יהיה בכדורגל. יש קבוצות יותר טובות מגאורגיה, צריכים עוד זמן, נראה מה יהיה בשלישי. אני לא יודע מה יהיה, אני רוצה ששתי המדינות יצליחו, אני רוצה תיקו", הוסיף דרסיליה.

"עכשיו יש מאמן חדש, קצבאיה, שהיה שחקן גדול וקפטן הנבחרת. השחקנים נלחמים בשבילו, מחר המגרש יהיה מלא בשבילו. השחקנים לא רצו בשביל הסמל, עכשיו כן, בשביל המאמן", אמר לסיום עוזר המאמן של חיפה.

דבאלשווילי (רויטרס)
דבאלשווילי. הגאורגים ישחקו בשביל המאמן קצבאיה (רויטרס)
 

שייע פייגנבוים הוסיף ביקורות משלו לסיום: "לא הבנתי כלום לגבי גאורגיה מהראיון הזה, שום דבר. מה שהוא אמר זה א' ב', הוא לא חידש כלום".

ביברס נאתכו: "כשאהיה בריא, מקווה להיות בנבחרת הבוגרת"
דנו בתוכנית גם במי שנמצאת כבר לקראת סוף הקמפיין שלה, הנבחרת הצעירה של ישראל, שחזרה אחרי ה-1:2 החשוב על שבדיה בחוץ. כעת, חניכיו של גיא לוזון חייבים לנצח את מונטנגו בארץ ולקוות שגם במשחקים האחרים יושגו התוצאות הרצויות.

שחקנה של רובין קאזאן ובנבחרת הצעירה, ביברס נאתכו, אמר: "אנחנו ננסה לעשות מה שתלוי בנו, מה שאפשר, ואז נתפלל לתוצאות האחרות. באנו במטרה לנצח, בלי שום אפשרות אחרת. לא התכוננו לתיקו או לגנוב 0:1, אלא פשוט לנצח, גיא הכין אותנו כמו שצריך והחבר'ה עשו את העבודה. אהיה מאוכזב אם לא נעלה, כי הרבה שחקנים יסיימו את דרכם צעירה וזה חבל מאוד".

נאתכו (רויטרס)
נאתכו, מורי ומלול חוגגים בשבדיה. ניצחון חשוב לנבחרת (רויטרס)
 

"כל אחד רוצה להיות בבוגרת, כי זו המטרה בסופו של דבר. חזרתי מפציעה וכשאהיה בריא אני מקווה להיות בבוגרת. הוספתי הרבה דברים מאז שעברתי לרוסיה, רמת אימון אחרת ובעיקר שיניתי את הפיזיות, המשחק שם הרבה יותר פיזי ומהיר. אני עדיין עובד על זה ועם הזמן זה ישתפר. לא צריך לעשות השוואות בין המאמנים, כרגע אנחנו עם גיא ולא מתעסקים במה שהיה לפני", הוסיף נאתכו.

שוחחנו על המתרחש במכבי תל אביב שלא מפסיקה לעבוד. כזכור, הנחיתו הצהובים את החלוץ הבולגרי, דימיטאר רנגלוב, כדי לחזק את חוליית ההתקפה בשל פציעתו של יצחקי. מי שפינה את משבצת הזר עבור הבולגרי, היה הקשר הקמרוני, אלברט באנינג, ששוחרר ובמקומו החתימה מכבי את הקשר האחורי, גל אלברמן.

גולדהאר מוחא כפיים (ליאור טימור)
גולדהאר. הבעלים של מכבי עובד קשה (ליאור טימור)
 

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.           

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */