יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:40

עמוס לוזון: אם לא נסיים בפלייאוף העליון - כישלון

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיברנו עם נשיא מכבי פ"ת, שבטוח ביכולת הקבוצה לסיים בצמרת. על עומר גולן: "הבנים תמיד חוזרים"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב עסקנו בנבחרת ישראל שתפתח בעוד יומיים את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2012. לאחר הכישלון של המאמן דרור קשטן בקמפיין האחרון הוחלט בהתאחדות לכדורגל להביא מאמן זר. מי שנבחר הוא הצרפתי לואיס פרננדז שינסה להעלות את הנבחרת לטורניר גדול לאחר 42 שנה.

נבחרת ישראל מתאמנת (רועי גלדסטון)
נבחרת ישראל. פותחת קמפיין (רועי גלדסטון)
 

פרננדז הדריך את ישראל בשני משחקי ידידות לפני מספר חודשים בדרום אמריקה ושניהם הסתיימו בהפסד - לאורוגוואי ולצ'ילה. ביום חמישי פרננדז יעמוד על הקווים באצטדיון רמת גן למשחק רשמי ראשון מול נבחרת מלטה הנחשבת לחלשה בבית של ישראל. לאחר מכן תצא הנבחרת למשחק חוץ מול גאורגיה.

המאמן לואיס פרננדז התייחס למשימות הקרובות של הנבחרת: "הנבחרת די מוכנה, אני מאמין שמחר כבר אקבל תמונת מצב ברורה יותר. כפי שאני רואה את זה, 23 השחקנים שנמצאים בסגל הם הטובים ביותר שיכולים להיות. אני נותן להם את הקרדיט והצ'אנס. אני מאמין שישנם שחקנים טובים נוספים בישראל שעוד יכולים להשתלב".

לואיס פרננדז (רועי גלדסטון)
לואיס פרננדז באימון הנבחרת. "אני מנסה לעשות עבודה טובה" (רועי גלדסטון)
 

"אני מנסה לעשות עבודה טובה, אבל מה שיקבע בסופו של דבר זה הניצחונות. אני זוכר את התקופה בישראל גם מימי בית"ר. יש כאן תשוקה לכדורגל. אני לא עושה השוואה בין צרפת לישראל. אני בא ממקום של תשוקה ורצון, ורוצה להצליח עם הנבחרת. אני עושה את המקסימום", הוסיף המאמן.

הצרפתי דיבר על מוכנות הנבחרת: "ההכנה שהיתה לנבחרת בדרום אמריקה היתה מספיקה. כמובן שהיה עדיף שיהיו עוד משחקי אימון בדרך. האימונים שהעברתי בימים האחרונים הספיקו לי להתרשמות. השחקנים משקים בליגות באירופה, ובקבוצות בכירות בישראל. זה מספיק, לאחר משחק אחד נדע לאן נושבת הרוח".

בנוסף עסקנו במכבי פתח תקווה, שהחזירה את החלוץ עומר גולן לשורותיה. גולן, אשר שיחק בלוקרן הבלגית בשנים האחרונות ועזב אותה בטונים צורמים, התאמן בשבועות האחרונים בשורות הקבוצה של פרדי דוד ובסוף חתם.

לוזון, שינו, גולן וברק (יניב גונן)
עומר גולן במכבי פתח תקווה. עמוס לוזון: "הבנים תמיד חוזרים הביתה" (יניב גונן)
 

החלוץ המוכשר, אשר גדל במועדון ורשם בו את שנותיו היפות בקריירה, יכול להוות ללא ספק חיזוק משמעותי לחוד הקבוצה. יש לציין שבחודש האחרון חוזר גולן על ידי מכבי חיפה אך בסופו של דבר ישחק בפתח תקווה.

נשיא מכבי פתח תקווה, עמוס לוזון, התייחס לציפיות של הקבוצה, שלא פתחה את העונה בצורה טובה: "המאמן פרדי דוד לא יילך כל כך מהר הביתה. אני מקווה שלא נגיע לחמישה או שישה הפסדים רצופים. לאחר הצטרפותו של עומר גולן יש לנו קבוצה מצויינת. בעונה שעברה פתחנו גרוע וסיימנו בפלייאוף אמצעי. העונה אם לא נסיים בפלייאוף עליון זה יהיה כישלון". על עומר גולן: "הבנים תמיד חוזרים הביתה".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים שיקלו עליהם בהימורי הספורט. נהגים שעושים דרכם בכבישים קיבלו באופן שוטף דיווחי תנועה על עומסים ופקקים בכביש הארץ ולא נפרדנו מהמאזינים ללא הפינה שהם כל כך מחכים לה: פינת הגליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */