יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:46

ורמוט: אם לא נארח בבלומפילד הסיכויים קלושים

הערב בתוכנית הספורט ברדיו 103FM בשיתוף ONE שוחחנו עם קשר הפועל. אלישע לוי: "המו"מ עם רואש ירד מהפרק". ניצן שירזי: מגיע לחזי יחס אחר"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ (ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ (ONE)

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב ניסינו לברר מה קורה עם מאור בוזגלו. לפי הפרסומים מצוי קשר הצהובים בדרכו לחצות את הקווים ולעבור ליריבה העירונית, הפועל ת"א. שוחחנו על-כך עם אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, שאמר:

"אני אגיד דבר אחד ואני צריך להיות מאוד זהיר. אם מדובר בשחקן תחת חוזה, האגודה שמעוניינת בו חייבת לפנות דרך האגודה. מאור תחת חוזה. אני, באופן אישי, לא הייתי פוסל אפשרות כזו, למרות שכרגע זה נראה בלתי אפשרי".

"אני יודע שמאור שיחק בליגה האירופית. אחרי הרבה זמן זו מחמאה למאור שמעוניינים בו, משום שבמכבי, עם כל הכבוד, אני באמת חושב שמאור לא מספיק שמח, למרות שהוא היה צריך להיות הרבה יותר שמח. ברגע שמאור שמח, הכדורגל שלו שמח והקהל שמח וכולם שמחים".

רוקי שומר על בוזגלו (רועי גלדסטון)
בוזגלו בדרבי. יחליף צבע? (רועי גלדסטון)
 

ורמוט: "מצפה לפתוח נגד מלטה"
כמו כן בדקנו מה מצב הרוח אצל האדומים אחרי הניצחון הקליל בשבת, 1:5 על הפועל אשקלון ואחרי הגרלת ליגת האלופות.

שוחחנו עם קשרה המצטיין של הפועל, גילי ורמוט, שהתייחס תחילה למשחק נגד אשקלון ולעובדה ששוחק ללא קהל: "זה נורא ואיום, לא כיף בכלל, זה עונש לכולם אבל עלינו רעבים וחדורי מוטיבציה אז זה לא השפיע עלינו. זה היה משחק קשה, אבל הכדור נכנס לנו וזה עשה את זה קל".

גילי ורמוט (רועי גלדסטון)
גילי ורמוט. "לא היה לי צ'אנס בנבחרת" (רועי גלדסטון)
 

ורמוט נמצא כבר שנה וחצי בכושר מצוין, אך בנבחרת זה טרם בא לידי ביטוי. הקשר הסביר: "בסך-הכל יש לי 6 הופעות בנבחרת ומתוכן 2-3 בהרכב אז לא היה לי צ'אנס. אני מצפה לפתוח נגד מלטה. אני בא לנבחרת בציפייה שאני הולך לפתוח אבל אם לא אפתח אחכה להיכנס כמחליף".

הוא עצמו, על כל פנים, מאמין שהוא יכול להוביל את הנבחרת כמו את הפועל: "אני צריך לעשות משחק אחד טוב כדי לקבל את הביטחון שיש לי בקבוצה. אבל אני מאמין ביכולת שלי".

הקשר ניסה לענות באלגנטיות על השאלה, מי מוביל את הפועל, הוא או איתי שכטר: "שכטר מוביל. הוא מוביל את ההתקפה, דה סילבה את ההגנה. אנחנו קבוצה. זו הגדולה שלנו. כשחסר שחקן אז המחליף שלו ייכנס לשבלונה שלו היטב. אבל ברור שזה גם עניין של השחקנים. גם בברצלונה אם תוציא את מסי או צ'אבי זה לא ברצלונה".

איתי שכטר וגילי ורמוט (רועי גלדסטון)
ורמוט ושכטר. "שכטר מוביל" (רועי גלדסטון)
 

לגבי הסיכויים להפתיע בצ'מפיונס ליג, הביע ורמוט אופטימיות ריאלית: "יהיה מאוד קשה. אם לא נארח בבלומפילד הסיכויים קלושים. ליון בשנה שעברה הגיעו לחצי גמר ליגת האלופות. אנחנו אופטימיים אבל צריכים להיות ריאליים. בלומפילד זה המבצר שלנו. אין לזה חוקים, הכל אפשרי והכל פתוח. אבל עדיף לארח בבלומפילד כדי להגדיל את הסיכויים".

אחרי אירועי המחצית במשחק מול הפועל חיפה נראה שהאדומים הם קבוצה לחוצה. ורמוט הסכים ש"מה שקרה לא היה צריך לקרות" אך טען ש"התקשורת מנפחת ומנפחת. כולם התעסקו בזה יותר מדי. מכבי ת"א לא מועדון לחוץ? כל קבוצה גדולה יש לה ציפיות שצריך לנצח כל משחק, תמיד יש לחץ וציפיות. זה טבעי, במיוחד בארץ שהכל זה לחיות ולמות".

אלי גוטמן וגילי ורמוט (דרור עינב)
ורמוט וגוטמן. "אנחנו אופטימיים אבל צריך להיות ריאליים" (דרור עינב)
 

לסיכום, ניסה ורמוט לנחש את עתידו של חברו הטוב שכטר: "יש לו את הרצון העז לצאת ולהתקדם, אבל הבנתי מהמנהלים שלנו שבשום הון שבעולם הוא לא יעזוב, בטח שלא עכשיו. אם הוא יעשה משחק שניים טובים בצ'מפיונס ליג הוא יגיע רחוק".

אלישע לוי: "עוד לא החלטתי לגבי בנאדו, המו"מ עם רואש ירד"
עוד התעדכנו אצל סגנית האלופה, מכבי חיפה. הירוקים ניצחו אמנם 0:1 את מכבי פ"ת בשבת, אך היכולת הדלה אינה מעודדת. גם האווירה עדיין לא נרגעה כנראה, ואנו ניסינו להבין בשיחה עם המאמן, אלישע לוי, את הרקע לפרשת בנאדו, שאינו מרוצה ממעמדו בקבוצה.

המאמן ניתח את פתיחת העונה של הירוקים: "במשחק הראשון - משחק החוץ הקשה נגד מכבי ת"א - שיחקנו טוב מאוד. במשחק אתמול רק בפתיחה שיחקנו טוב, כבשנו שער יפה ואחר-כך נחלשנו ולא שיחקנו טוב. הקבוצה די בהתהוות, נכנסו שחקנים חדשים, עזבו אותנו שחקנים חשובים. אנו מרוצים מהניצחון אך לא מהדרך שבה שיחקנו. תמיד טוב לתקן את הדברים כשמשחקים. הפועל ת"א קבוצה מצוינת. הם באו להפועל חיפה והפסידו. השחקנים יודעים שלא שיחקו טוב אבל הם הקריבו ועשו את המקסימום כדי לנצח גם בסוג כזה של משחק".

מכבי חיפה חוגגת (עמית מצפה)
מכבי חיפה. "אנו מרוצים מהניצחון אך לא מהדרך" (עמית מצפה)
 

ממשחק ההגנה נראה שלוי מרוצה בינתיים: "דווקא משחק ההגנה - שכולם באו אלינו בטענות על עזיבת הבלמים - כל משחק הוא משתפר. נגד מכבי היה לנו משחק הגנה מצוין וגם אתמול לא ההגנה הייתה הבעיה".

על עמדת השוער, שם מחליף אמיר אדרי את ניר דוידוביץ' הפצוע, אמר לוי: "אמיר אדרי עושה עבודה מצוינת, גם בעונת האליפות הוא שיחק 20 משחקים ועשה עבודה מצוינת אבל אנו מחכים לדוידוביץ' כי בשער ההירארכיה מאוד ברורה. כשדוידוביץ' בריא ובכושר הוא שוער מצוין".

אמיר אדרי (עמית מצפה)
אמיר אדרי. "ההירארכיה בשער ברורה" (עמית מצפה)
 

על עניין בנאדו אמר אלישע: "זו לא הייתה הנחתה של יענק'לה. היוזמה הראשונית הייתה של אריק. הוא דיבר עם יענק'לה, האישור הסופי היה שלי כי חשבתי שבעקבות הנסיבות זה הדבר הנכון לעשות. מלכתחילה אמרתי בדיוק מה אני חושב ואמרתי בהרבה הזדמנויות שזה לא חשוב כמה דקות הוא ישחק אלא שיתרום מהנסיון והידע שלו. בימים האחרונים, אני צריך לבדוק את זה, אני מבין שהוא לא מרוצה ממעמדו. הוא דיבר בצורה ששחקן לא צריך לדבר. אמרתי לא בארבע עיניים וגם במסיבת עיתונאים שהוא בא להיות בלם שלישי אבל שזה לא משנה כמה דקות הוא ישחק. הכל היה ברור ועל השולחן".

לדברי אלישע, טרם החליט האם בנאדו יישאר או יעזוב: "אני צריך לדבר איתו ולהחליט. אני עוד לא החלטתי. אני תמיד יודע לספור, לא עד 10 אלא עד 100". המו"מ עם אושרי רואש, לדבריו: "נכון לעכשיו ירד מהפרק".

אלישע לוי (ONE)
בנאדו ואלישע לוי. "זו לא הייתה הנחתה של יענק'לה"
 

ניצן שירזי: "אני סקפטי אם אנחנו יכולים להישאר במקום הראשון"
לאחר מכן קפצנו אל מעבר לכביש והתעדכנו אצל מאמן היריבה העירונית, ניצן שירזי. הפועל חיפה נהנית מפתיחת עונה מוצלחת ביותר של שש נקודות מששה משחקים ומקום ראשון בטבלה לאחר ניצחונות על הפועל ת"א והפועל חיפה.

המאמן היה כנה לגבי פתיחת העונה של קבוצתו: "לא רגילים לראות אותנו בצמרת. אני די סקפטי אם אנחנו יכולים להישאר במקום הראשון. אם נהיה בפלייאוף העליון זו תהיה הצלחה אדירה. אנחנו מתעסקים אך ורק בפתיחה טובה אך אנו עם הרגליים על הקרקע".

שירזי (עמית מצפה)
שירזי. "לא רגילים לראות אותנו בצמרת" (עמית מצפה)
 

"אני לא יכול לומר איפה נסיים, זה לא רציני אחרי שני משחקים, אחד מהם לא צפוי נגד הפועל ת"א. יותר חשוב מבחינתי היה לנצח קבוצה שהיא באיזור שלנו. התחזקנו בכמה נקודות אך הבסיס של הפועל חיפה - הצעיר, הרעב - זה מה שחשוב. התקציב לא גבוה. גם הזרים שעדיין לא מביאים מה שצריך, גם אלה שכן כמו סטויאנוביץ', אי אפשר לחרוץ את גורלם עדיין. סשה נותן את התפוקה שלו".

על החלטתו שלא להחזיר את ערן לוי, הוא אינו מתחרט: "אין רקע אישי ביני לבין ערן לוי. אני עושה רק מה שטוב למועדון שלי. ביולי רציתי את ערן לוי מאוד וכשהוא הלך לבית"ר החתמתי את סטויאנוביץ'. נכון להיום זה עבד אבל צריך לבחון לאורך טווח. ערן לוי בכל מקרה ייתן את הגולים שלו באשקלון. כשפרוספר אזגי החתים את ערן אמרתי לו שאשקלון תשאר בליגה".

ערן לוי (דרור עינב)
ערן לוי. "כשפרוספר החתים אותו אמרתי שאשקלון תישאר בליגה" (דרור עינב)
 

שירזי חלק שבחים רבים לקהל האדום: "הקהל הוא הפתעה עצומה, היו אתמול 700 צופים של הפועל חיפה במשחק חוץ. זה מספר יפה, שיילך ויגדל. חוץ מארבע הגדולות אני לא מכיר אף קבוצה שמביאה 700 איש למשחק חוץ. יש לנו קהל מצוין, נאמן".

לבסוף, התייחס לנעשה עם אחיו, חזי, שהועבר מתפקידו בבני יהודה לתפקיד אחר, כפי הנראה בשל רצונו של דרור קשטן: "אני חושב שחזי שירזי מגיע לו יחס אחר מבני יהודה. בני יהודה צריכה את חזי יותר משחזי צריך את בני יהודה כי מי שאין לו עבר אין לו גם עתיד. תימצא בסוף הנישה שלו בקבוצה, אני בטוח".

חזי שירזי דרוך (תומר גבאי)
חזי שירזי. "מגיע לו יחס אחר מבני יהודה" (תומר גבאי)
 

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים שיקלו עליהם בהימורי הספורט. נהגים שעושים דרכם בכבישים יקבלו באופן שוטף דיווחי תנועה על עומסים ופקקים בכביש הארץ ולא נפרד מהמאזינים ללא הפינה שהם כל כך מחכים לה: פינת הגליצ'ים.
      

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */