יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:32

בן זקן: שריקי לא למכירה, ישוחרר במיליון דולר

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיברנו עם הבעלים של אשדוד, שלא יימהר לשחרר את החלוץ להפועל ת"א. אלי דריקס: "הכל פתוח מול פאריס"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית עסקנו במשחקה של מכבי ת"א בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית בבלומפילד נגד פ.ס.ז'. הצהובים, שהפסידו במשחק הראשון 2:0, מגיעים למשחק במצב מנטאלי רעוע לאחר ההפסד במחזור הפתיחה 1:0 למכבי חיפה ופציעתו של ברק יצחקי, אך שומרים על אופטימיות.

ליאור טימור, כתב ONE, התייחס להכנות של הצהובים. שחקן העבר של מכבי ת"א, אלי דריקס, התייחס למשחק: "היתרון של פאריס משמעותי אך המשחק הזה לא סגור. פאריס עוד לא עלתה. אם מכבי תבקיע שער במחצית הראשונה הכל פתוח". 

שחקני מכבי ת&qout;א באימון (ליאור טימור)
שחקני מכבי ת"א מתכוננים לפאריס. באים בפיגור 2:0 (ליאור טימור)
 

"כשהייתי מנכ"ל במכבי ת"א היא היתה בצ'מפיונס וקיבלנו סכומים גדולים אך גם היינו בגירעון ענק וזה התקזז. צריך לבנות מערך נכון כמו תשתיות ומחלקת נוער. אם גולדהאר משקיע בתשתיות אז אין בזה שום דבר פסול. למכבי יש סגל שחקנים מצויין. השחקנים לא כל כך ראויים לסכומים הגדולים", הוסיף דריקס.

לגבי עמדת החלוץ במכבי ת"א אמר דריקס: "כשאני פרשתי קוביקה תפס את המשבצת שלי אבל ישראלים לא הצליחו לתפוס את המקום. אני לא מוצא את הסיבה. כנראה לפעמים השחקנים קורסים מהלחץ. אולי מאמן מהעבר הטיל שם קללה".

אלי דריקס (קובי אליהו)
אלי דריקס. "היתרון של פאריס משמעותי אך המשחק לא סגור" (קובי אליהו)
 

דריקס התייחס לקבוצה הנוכחית: "למכבי תל אביב יש את כל התנאים להצליח. בניגוד לשנים עברו, יש קונצנזוס בקרב הקהל של מכבי ת"א. צריך לבוא מול פאריס עם תוכנית משחק מסודרת ולא חייבים לתת גול מאוד מוקדם".

אמיר לובין: "לא נשחרר את איתי שכטר לסלטיק"
איתי שכטר קיבל הצעה רשמית מסלטיק אך הפועל ת"א לא מעוניינת לשחרר את החלוץ בשלב זה. יו"ר הפועל ת"א, אמיר לובין, התייחס לנושא: "היתה הצעה אך איתי שכטר שחקן שלנו ויישאר פה. שכטר שחקן מצויין והבעלים של הקבוצה, מוני הראל ואלי טביב,  ויתרו על ההצעה כי אנחנו לפני משימה חשובה. אני לא יודע אם הליגה הסקוטית יותר טובה מהישראלית. סלטיק לא מועדון יותר טוב פי מאה מהפועל תל אביב. אנחנו מאמינים במועדון שלנו".

לובין הוסיף: "הנושא של עזיבת שכטר לא עלה על הפרק. מוני חיבק את איתי ואמר לו שהוא יכול להגיע למועדון גדול יותר, שכטר הגיב בחיוך. שכטר יגיע למועדון הרבה יותר גדול מסלטיק. הפועל ת"א נתנה לו את הבמה להתקדם. המועדון יותר חזק מכולם. רוצים שהוא יתקדם וניתן לו ללכת בזמן שהמועדון יוכל להתארגן. לא נאבד את החלוץ הכי טוב מול 30,000 איש שייקנו מנויים".

איתי שכטר (דרור עינב)
איתי שכטר. יעבור לסקוטלנד? (דרור עינב)
 

סוכנו של שכטר, רונן קצב, הגיב: "אפשר להבין את הפועל אבל שחקנים רוצים להתקדם. יש גם הצעה לא רשמית משאלקה. מועדון כמו הפועל יישמח ששחקניו יתקדמו לרמות הגבוהות ביותר. יש גם הצעות מאנגליה אך לא ייתנו לשכטר רשיון עבודה. איתי יגיע לאירופה ויכול להיות שסלטיק זו ההצעה הנכונה בשבילו".

ג'קי בן זקן: "עידן שריקי לא למכירה, מוכן לשחררו במיליון דולר"
כמו כן, דיווחנו  על הגרלת הפועל ת"א בשלב הבתים של ליגת האלופות. האדומים, שהעפילו לראשונה בתולדותיהם למפעל היוקרתי ביותר, קיבלו את ליון, בנפיקה ושאלקה.

הפועל ת"א מעוניינת לחזק את הסגל לקראת המאבק במספר חזיתות במהלך העונה. חלוץ מ.ס. אשדוד עידן שריקי הוא אחד המועמדים לחזק את החוד של האדומים. הבעלים של מ.ס. אשדוד,

ג´קי בן זקן (אמיר לוי)
ג´קי בן זקן. דורש מיליון דולר על שריקי (אמיר לוי)
 

ג'קי בן זקן התייחס לנושא: "עידן שריקי לא למכירה. בטח לא היום. אני מוכן למכור את עידן שריקי להפועל תל אביב במחיר של מיליון דולר. אני לא חבר של מוני הראל ואין לי איתו חברות מוקדמת. אין לי חברות עם כל הבעלים של הקבוצות בליגת העל".

בן זקן הוסיף: "מדהים מה שהפועל תל אביב ואלי גוטמן עשו בעליה לליגת האלופות. אם טביב היה משקיע בעונה שעברה את הסכום שמכבי תל אביב משקיעה העונה הוא לא היה לוקח אליפות בלי גוטמן. אם הפועל ת"א היו לוקחים אליפות ב-20 הפרש זה סיפור אחר".

שריקי חוגג מהפך (שי לוי)
עידן שריקי. תג מחיר גבוה (שי לוי)
 

ג'מצ'י: "צריך לנצח את פינלנד, אפשר לעלות מהמקום הראשון"
דנו גם במשחק הגורלי של נבחרת הכדורסל. הנבחרת של אריק שיבק תפגוש הערב את נבחרתה החלשה, על הנייר, של פינלנד, במשחק השביעי של מוקדמות היורובאסקט.

דורון ג'מצ'י ניתח את סיכויי נבחרת הגברים: "הנבחרת מסוגלת וחייבת לנצח. המשחק בבית ויש מומנטום אחרי הניצחון בלטביה. הכי חשוב הוא לנסות לפתוח את המשחק בקצב טוב ולא לתת לפינלנד להוביל. ניצחון בהפרש של 15 נקודות אמור לשלוח את הנבחרת לאליפות אירופה".

עומרי כספי מתעופף (שי לוי)
עומרי כספי. אפשר לעלות מראש הבית (שי לוי)
 

ג'מצ'י הוסיף: "יניב גרין נכנס לכושר. צריכים ממנו 10 נקודות בצבע ושליטה בריבאונד. צריכים לשחק בקצב שלנו. אנחנו צריכים שמונטנגרו תנצח את איטליה כדי שתצא מהתמונה לגמרי. אפשר להגיע למשחק מול מונטנגרו בקרב על המקום הראשון בבית. אני מעריך שייגמר 73:95 לישראל".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים שיקלו עליהם בהימורי הספורט. נהגים שעושים דרכם בכבישים קיבלו באופן שוטף דיווחי תנועה על עומסים ופקקים בכביש הארץ ולא נפרדנו מהמאזינים ללא הפינה שהם כל כך מחכים לה: פינת הגליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */