יום שבת, 15.02.2025 שעה 19:02
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מוקדמות יורובאסקט 23-24
7306-3254ישראל1
7316-3324סלובניה2
6306-3134פורטוגל3
4340-2984אוקראינה4

פניני: הגיע הזמן שננצח גם אחרי משחק גדול שלנו

נבחרת ישראל חזרה מריגה לאחר שהביסה 56:92 את לטביה והפורוורד כבר חושב על פינלנד. שיבק: "אנחנו יכולים להיות מרוצים ממשחק הההגנה". צפו בתקציר

|
גיא פניני וטל בורשטיין בנמל התעופה (שרון קביליו)
גיא פניני וטל בורשטיין בנמל התעופה (שרון קביליו)

אחרי שהשיגה ניצחון ענק והביסה 56:92 את נבחרת לטביה ולאחר שעברה 'לילה לבן' ללא שינה נחתה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) נבחרת הכדורסל של ישראל בנמל התעופה בן גוריון.

למרות שהחניכים של אריק שיבק פתחו לא טוב את המשחק, הם חזרו אליו בגדול ברבע השני והציגו 10 דקות מפלצתיות שהשאירו את הלטבים הרבה מאחור וגרמו לשאר עשרים הדקות להיראות כמו גארבג' טיים אחד גדול.

מי שהוליך את את קלעי הנבחרת היה גיא פניני, שסיים את המשחק עם 14 נקודות. עם הנחיתה אמר הפורוורד ל-ONE: "עשינו ניצחון גדול, ידענו שלא יהיה קל וראו את זה ברבע הראשון. אני שמח שהשחקנים שעלו מהספסל שינו את המומנטום ונכנסנו למשחק מצויין ברבע השני".

"עשינו את העבודה בלטביה ומבחינתנו זאת כבר היסטוריה. עכשיו יש לנו את פינלנד על הראש, אנחנו יודעים מה ההיסטוריה שלנו אחרי ניצחונות גדולים והגיע הזמן לשנות את זה, אני מקווה שנגיע מוכנים למשחק ביום חמישי וכמובן שננצח אותו".

המאמן, אריק שיבק, הוסיף: "תוכנית המשחק שלנו עבדה טוב בעיקר בהגנה. ידענו שלטביה קבוצה מאוד התקפית, הם הפסידו לנו וקלעו 88 נקודות, הם הפסידו לאיטליה וקלעו 93 נקודות, ידענו שאם נחזיק אותם על תוצאה נמוכה הסיכויים שלנו לנצח גדולים. המשחק התפתח כמו שרצינו, הם החטיאו ואנחנו רצנו למתפרצות, הם ניסו לשנות הגנות אבל אנחנו כבר נכנסנו למומנטום שהיה להם קשה לעצור".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו בנבחרת ישראל מביסה את לטביה

"כל מי ששיחק עשה עבודה מצויינת, בעיקר בהיבט ההגנתי. בחלק הזה חייבים לציין את טל, שעשה עבודה מצויינת על קוקסיקס, שהוא קלע ברמה גבוהה, טל חיסל אותו. אנחנו יכולים להיות מאוד מרוצים ממשחק ההגנה שלנו. אחרי המשחק נגד איטליה דיברנו הרבה על הנושא של ההגנה, אולי זה עזר, אבל אני חושב שיש קשר לחשיבות המשחק, שחקנים הבינו שהמשחק הזה היה צומת חשוב בקמפיין".

גרין ובלות´נטאל (יניב גונן)
גרין ובלות´נטאל, שניים מהמצטיינים מול לטביה (יניב גונן)
 

על העובדה שפעמיים אחרי ניצחונות גדולים לא הצליחה הנבחרת לשמור על יציבות והפסידה אמר המאמן: "אני לא יודע אם זה חוסר יציבות, זה קורה לנבחרות כאלה ואחרות בבתים אחרים וגם אצלנו בבית".

שיבק . (יניב גונן)
שיבק. "נמשיך לתקן את השגיאות" (יניב גונן)
 

"בקמפיין כזה דחוס, עם כל כך הרבה משחקים בזמן כזה קצר יש את העליות והירידות, השחקנים מדברים על זה, נמשיך לעבוד ולתקן את השגיאות. אני מקווה שביום חמישי נראה את אותה נבחרת תוססת, נלחמת, כזאת שמשחקת כדורסל יפה לעין והכי חשוב - אגרסיבי וחכם".

קטש (יניב גונן)
עוזר המאמן עודד קטש בנמל התעופה (יניב גונן)
 

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 38 תגובות ב-20 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
20
קארל מלון24/08/10, 17:25
שחקן שרגיל לחיות על קליעות על השואו בא ומראה לנו צד אחר - עבודה שחורה והוא עשה את זה כמו גדול ,אחרי שנים שחיכינו לו הוא סופסוף תורם לנבחרת ובענק - מוכיח את עצמו גם באישיות - כל הכבוד! 
השב   •  00
19
אחד שמבין בסטטיסטיקה24/08/10, 15:08
ברגע שניצחנו את פינלנד הבטחנו ב- 100% את המקום השני ונותר רק לראות האם מקום שני או ראשון.
כיצד? ההפרש שלנו הפנימי יותר טוב מאיטליה ולהם יש עוד משחק ולנו עוד שניים.

עכשיו השאלה האם יש סיכוי שפולין מבית ג'' יעברו אותנו. הסיכוי קיים אבל בשבילו הפולנים צריכים לנצח בהפרש מאד גבוה ואנחנו להפסיד למונטגרו בהפרש גבוה.
השב   •  10
18
אלון24/08/10, 14:48
אפשר לשחזר את תור הזהב מ-77 ו-81.
השב   •  15
17
ש''24/08/10, 12:11
שבמכבי יכולה עכשיו לשחזר את תור הזהב של 2003-2005 . תראו, שאראס אומרים שהוא כבר בדרך למכבי שזה כבר שחקן 1 מתור הזהב. באסטון כרגע בלי קבוצה הוא שוחרר בסיום העונה שעברה מאלופת אוקראינה, בגיל כזה ואם קבוצה מאוקראינה הצליחה להחתים אותו מכבי גם יכולה זה כבר 2. אומרים שוויציץ גם בדרך למכבי זה כבר 3. בורשטיין כבר בקבוצה זה 4. בלוטנתטל כבר בקבוצה זה 5. יותם הלפרין שחקן חופשי אפשר להביא אותו זה כבר יהיה 6. ואז יהיה למכבי את כל השחקנים המובילים מתור הזה רק מבוגרים ב-5 שנים. חוץ מאחד, האחד יותר נכון, אנתוני פארקר שאותו זה כמעט בלתי אפשרי להביא בתקציב של מכבי. ואפילו אותם צוות מקצועי עדיין במערכת, פיני גרשון בטור גנרל מנג''ר (?), ודייויד בלאט בתור מאמן, ואבי אבן בתור עוזר מאמן, אך גם בצוות המקצועי כמו גם בשחקנים דווקא את ההכי חשוב אי אפשר להחזיר מוני פנאן ז"ל.
השב   •  33
16
2324/08/10, 11:44

השב   •  12
15
שער 724/08/10, 10:43
תראו כמה חבל שהכדורסל הלאומי לא מעניין כמעט אף אחד, מספר הטוקבקים לכתבה על ניצחון הנבחרת בהפרש של 34 נקודות ממש מביש, אין מספיק יח"צ לספורט הזה. ובעצם לנבחרת הזו
השב   •  12
פיני24/08/10, 11:35
יש המון כתבות המשך לאחר ניצחון.
בחלקן היו יותר תגובות ובחלקן פחות.
 
לא לכולם יש מה להגיד וזה לגיטימי.
יש כמה (הכוונה לא אליך) שאין להם משהו חשוב לכתוב כתגובה ולא חייבים לכתוב תגובה כדי להביע התעניינות.
 
ובעיקר, ייתכן מאד שמבחינת צופים יש יותר לכדורגל.
זאת לא תחרות בין ענפים.
אני נהנה לראות את שניהם, ועוד כמה ענפים ויש לי גם תחבים נוספים, זה לא סותר.
השב   •  21
אלון24/08/10, 11:58
כי בכדורגל הטוקטקים זה: יאלה הפועל, מכבי אמן תפסידו, תישרפו בגיהנום, שייצחקי ייפצע לכל חייו, איזה כיף שייצחקי נפצע. אתה יודע, תגובות כאלה אינפנטליות.
השב   •  60
אסף24/08/10, 12:37
בכדורגל מדברים 50 שנה ולא מתקדמים, או שמתקדמים בצעדי צב ברוורס.
השב   •  20
14
דני24/08/10, 10:41
ומה שמצחיק שהפסדנו לפינלנד שהם יותר גרועים
השב   •  04
רון24/08/10, 11:49
שימעיט בתצוגה שהנבחרת נתנה אתמול,כן אני יודע היה ללטביה ספסל קצר אבל חליק תן מילה טובה, זו נבחרת שלנו שהציגה מלחמה על כל כדור,ואני ראיתי אותם קופצים על כל כדור והתגאתי
מה יש תפרגן :)
כל הכבוד בחורים אני אראה אתכם בהיכל וגם אני אתן שם הכל .בשבילנו ;-)
השב   •  00
המשתומם24/08/10, 11:50
והם בכל זאת כותבים אותו. כל פעם מחדש.
השב   •  00
13
יוסי24/08/10, 10:37
רואים את פניני אחרי נצחונות, למה הוא צריך להידחף תמיד,הוא לא קפטן, ולא הכוכב של הנבחרת {למרות שקלע 14 הוא לא היה המצטין, אלא נעימי} פה גדול,
שירגיע קצת.
השב   •  16
12
בהצלחה24/08/10, 10:12
הלוואי שלכל נבחרות ענפי הכדור היה את הווינריות והאופי שיש לנבחרת הכדורסל שלנו.
בואו נכחיל ונאחל בהצלחה לנבחרת מול הפינים שיקבלו מאיתנו הפעם בראש .
השב   •  30
11
פיני24/08/10, 09:31
יש להרבה אנשים וכתבים להפוך תחום בו אינו בקיאים לתחום של מאגיה, מזלות וכישוף.
ישראל ניצחה לא בגלל שהיתה עם הגב לקיר ולא הפסידה כי באה שאננה.
 
מדובר על שחקנים מקצוענים שרוצים לנצח ומבינים את משמעות הניצחון.
מדובר על נבחרת עם עומק מעולה שתמיד יימצאו בו שחקנים רעבים.
 
ישראל משחקת טוב יותר או פחות כתלות בהרכב איתו היא משחקת.
כאשר מתעקשים לשחק עם בלות'' כסנטר או כל בהגנה זה נראה זוועה.
כאשר משחקים בלי רכז אמיתי זה נראה מבולגאן ומלא באילתורים.
 
כמובן שניתן להפסיד גם כשמשחקים נכון או לנצח כשמשחקים מטומטם אבל פה באמת ניתן להכניס את "אלילת המזל" לעניין.
בסופו של יום מדובר על משחק של אחוזים. 
ניתן להקל על השחקנים שלך עם אפשרות להגיע לזריקות קלות יותר שניתן לבצען באחוזים טובים יותר או לא (כנ"ל מהכיוון השני לגבי הקבוצה השנייה), אבל גם אחוזים נמוכים יותר עשויים להיקלע.
עדיין, הממוצע לזריקות קלות יותר יהיה גבוה יותר מהקשות (לא נדרשת גאונות להבין זאת) ולאורך זמן לשחק בלי סנטר ורכז עולה בזריקות קשות שעולות בהפסדים.
השב   •  32
אלון24/08/10, 11:57
ויש הבדל בין משחק מול לטביה למשחק מול מונטנגרו או איטליה. סוג שונה של גבוהים.
השב   •  01
אלעד24/08/10, 12:01
מי שחושב שהוא מבין יותר ממה שהוא באמת מבין נקרא חוכמולוג - וזה אתה.

בלותנטל עושה עבודה גדולה בהגנה ובריבאונד ומקריב את הגוף שלו מול שחקנים הרבה יותר חזקים ממנו, ובתפקיד שהוא לא אוהב או מעדיף.

היתרון הגדול שלו הוא שהוא יכול למשוך שחקן גבוה ששומר עליו רחוק מהצבע, וכך לאוורר לנבחרת קצת את הרחבה (שתמיד סובלת מנחיתות גובה). הוא מאפשר משחק בין שניים יותר מגוון (כי הוא יכול לעלות לג''אמפ), הוא יכול להוריד כדור לרצפה,  ובהגנה הוא יותר יעיל בחילופים על שחקן נמוך (מאשר אליהו למשל).

ברור שהוא לא סנטר! מה גילית את אמריקה? מה קוקיה הוא סנטר? ואם תגיד רוטברט אז אתה לא מבין מהחיים שלך.
זה מה יש. אנחנו נבחרת של פורוורדים.

לעניין בורשטיין:
אני לא אוהב את בורשטיין, אבל אתמול הוא פשוט השתלט על המשחק, והביא לריצה של הנבחרת. השתלט הבנת? איך זה מתיישב אם התיאוריות שאתה חוזר עליהם כמו תקליט שבור ומעתיק תגובות של עצמך משרשור לשרשור?

הדבר היחיד שאני מסכים איתך הוא שאין לתת עדיפות לאף שחקן גם/בעיקר לא לכספי ואליהו. מי שיהיה טוב שיהיה על הפרקט.
השב   •  11
פיני24/08/10, 12:56

נתחיל מזה שאני בספק שקראת את מה שכתבתי אחרת היית מבין קצת יותר ממה שאתה חושב שאתה מבין.
איך קראת לזה? הא, חכמולוג.
  
בלות'' כסנטר מתפקד הרבה פחות טוב מגרין וקוקיה. זאת לא אשמתו - זה אשמת המאמן שנותן לו לשחק בעמדה הזו.
גם כ-4 הוא פחות מתאים מאחרים בנבחרת אך הרבה פחות מזיק.
 
בלות לא טוב בכדרור. זאת עובדה. זה לא הנקודה החזקה שלו.
 
לסיכום נושא החסרונות של בלות כשחקן פנים והתפוקה שלו אתמול מבחינת ריבאונד - תקרא מה שכתבתי. אין לי כוונה לחזור לכל אחד שלא יודע לקרוא על התוכן.
 
טל לא היה זה שהשתלט על הנבחרת אלא נעימי והאחראי העיקרי לשינוי היה גרין שסגר את הצבע בהגנה.
בדיוק מה שבלות לא יכול לעשות.
 
אם זאת, זה לא סותר שבסה"כ לטל ולבלות היה משחק טוב אתמול.
 
ודבר אחרון, כאחד ממטרות התגובות שלי זה לחנך לתרבות דיון.
מי שלא יעמוד בזה יוכל להמשיך אמנם לקלל ולהתלהם, אבל לא יזכה יותר לתגובה.
אולי לא איכפת לך מזה, אבל שתדע.

השב   •  00
אלון24/08/10, 14:47

טוב אבא.

השב   •  00
2324/08/10, 16:28
אתה כל הזמן מתאמץ להוכיח שבולתנטל לא סנטר. אין על זה ויכוח. הוא גם לא פאוור פורוורד.
התפקיד הכי מתאים לו זה מס 3 לעמוד בחוץ ולזרוק שלשות.

הבעיה שעם שחקני הפנים שיש לנבחרת, ואם החולשה שלה בעמדות האלה הוא אלטרנטיבה טובה מאוד. וכל הכבוד לו ולמאמן שהם אימצו אותה.

"הכדרור לא הצד החזק שלו"? ברור. הצד החזק שלו זה לזרוק לשלוש. אבל כן הוא מסוגל להוריד כדור לפארקט יותר טוב מגרין וקוקיה. נכון?
והוא יכול לתת גוף מול שחקנים פיסיים יותר טוב מאליהו ורותברט (וכנראה גם קוקיה) נכון?
והוא איום מבחוץ יותר טוב מכול שחקני הפנים נכון?
והוא יותר טוב בהגנה על נמוכים (חילוף) מאשר גרין ואליהו נכון?
וכו'' וכו''.

הנבחרת לא מנסה להשיג עליונות בצבע אלא להוציא את הגבוהים של היריבה החוצה. איזה סיבה יש לגבוהי היריבה לצאת החוצה לגרין, קוקיה או אליהו?

הוא לא טוב בתור סנטר אבל זה מה יש..
השב   •  00
פיני24/08/10, 18:35
א. נתחיל מזה שאנחנו מסכימים על זה שבלות הינו סנטר גרוע (בעיקר הגנתית) ו-PF בינוני.
 
ב. לגבי הכדרור שלו, נכון ברור שיותר טוב משני הסנטרים, אבל זה יכולת בעלת משמעות מינורית יחסית לשחקן פנים וכ-SF הוא די גרוע בכדרור.
 
ג. לגבי תפקיד הסנטר, אני אחזור.
בהגנה - מעבר לשמירה על השחקן שלו, מטרת הסנטר לקחת ריבאונד, להוות איום מסויים מתחת לסל (למנוע טיילת).
בהתקפה - להיות מסוגל לשים נקודות במשחק פנים שם האחוזים גבוהים יותר. [לא חייב ליצור את המהלך מתנועה עם כדור].
בלות אין יכולות של סנטר לא בהגנה ולא בהתקפה.
לגרין, קוקיה, אליהו וכספי יש את היכולות האלה. לגבי רותבארט - לא יודע, הוא לא מקבל שמץ של הזדמנות.
 
ברגע שיריבה קולעת ב-70% כמו שקלעה איטליה במשחק השני בו בלות היה סנטר בהגנה, זה ממש לא משנה מה יעשה בהתקפה, וגם לא עשה יותר מדי.
 
לפתוח את ההגנה זה יפה, אבל כשכל החמישיה על הקשת אז הקשת צפופה יותר ובפועל זה פשוט לא עבד - ראה אחוזים של ישראל מאותו משחק.
 
זהו לבינתיים.
מקווה שעניתי לך על הכל.
השב   •  00
10
אלון24/08/10, 09:29
1. בואו נודה ונגיד האמת, לטביה נבחרת קונוסים. עכשיו במצב כזה, לשחק עם הרכב של גרין/קוקיה כסנטרים זה מצוין, משום שהם יכולים לעצור כל גבוה שלהם בהגנה, ואם אפשר הגנה אז שייתנו.
2. ההבדל הוא, שליאיטליה ומונטנגרו יש גבוהים שגם גרין וגם קוקיה הוכיחו שהם לא יכולים לעצור, לכן אין ברירה ולשחק עם הרכב של אליהו וכספי בגבוהים על מנת לפחות לנצח בהתקפה, מה שלא קרה במשחק האחרון וקרה מול מונטנגרו לדוגמא. היו עסוקים בלעצור את ברניאני אבל לא ניצלו את המסי מץ'' של אליהו וכספי מולו.
השב   •  23
9
רוני24/08/10, 09:23
אפשר לעלות לאליפות אירופה מהמקום השני בעזרת ניצחון על פינלנד (רצוי הפרש גבוה, נגיד 20 שלדעתי יספיקו) והפסד (לא תבוסה) למונטנגרו.
יש מצב שגם ניצחון על פינלנד בנקודה והפסד גבוה למונטנגרו יעלה אותנו! זה תלוי בהפרש הסלים של פולין/בולגריה (לדעתי גאורגיה תפסיד לפורטוגל ותצא מהמירוץ למקום השני).
והכי חשוב שני נצחונות ועלינו בטוח מהמקום הראשון!
השב   •  10
8
מומי שיר-אל24/08/10, 09:20
רק אז זה יהיה משחק גדול
השב   •  41
7
פיני24/08/10, 09:01
קודם כל מברוכ על הניצחון !
תמשיכו ככה.

כאמור, הנקודות העיקריות שיש לקחת מהניצחון הזה הינם:
1) חובה לשחק עם סנטר אמיתי ועדיף עם שחקן פנים נורמלי לצידו.
2) חובה לשחק עם רכז אמיתי.

כל עוד שני הדברים האלה ייקרו המצב ימשיך להיות טוב.
כל פעם שיחרגו מזה - איטליה בבית, פינלנד בסיום וכו'' ישראל תתקשה ותירה לעצמה ברגל.

בנוסף, צריך להפסיק לתת יחס מועדף לשחקנים. יש שני שחקנים שמקבלים יחס מועדף, וזה נראה למרחוק ואין שום סיבה לכך.
התוצאה של ההעדפה שלהם הינה פגיעה לרוב בשני הנקודות העיקריות למעלה.

השחקנים שמקבלים את ההעדפת יתר הזו הינם - בלות'' וטל.
הם בהחלט שחקנים טובים אך לא כ"כ טובים שחייבים אותם על המגרש.
יש טובים מהם ובטח בעמדות ה-סנטר (בעיקר בהגנה) וה-רכז בהם מנסים לדחוף אותם ללא טעם.

גם אתמול, דחפו אותם בכח למגרש.
הפעם ע"ח אליהו שהיה טוב מאד (וגם ע"ח פניני) וע"ח הלפרין המצויין.

בלות'' וטל בנבחרת הזו צריכים להיות השחקנים המחליפים ולא המובילים.
כמות הדקות שלהם בקמפיין ביחס לתרומה שלהם מצביעה על כך שהם מקבלים תיעדוף ללא סיבה.

בהצלחה לנבחרת בהמשך הדרך.
השב   •  42
פיני24/08/10, 11:48
גם היום הוכח שכסנטר (בעיקר בהגנה) בלות פשוט לא יכול לשחק. המזל - היו דקות בודדות כאלה הפעם.
הנזק בדקות הנ"ל היה (שוב) עצום - טיילת, בעיית ריבאונד, פחות שחקן שקולע מבפנים מה שמוריד את האחוזים (גרין וקוקיה קולעים בעיקר מבפנים) והאחוז משם גבוה יותר מאשר זריקות מרחוק של בלות.
בנוסף זה מוריד את מימד משחק בפנים מהנבחרת.

בדקות בהן שיחק כ-4 בלות היה בסה"כ לא רע, אך עדיין זה פוגע בדיוק באותם דברים.

מבחינת ריבאונד, יש לציין שהיה לא רע אך רחוק ממה שנדמה.
להלן רשימת ריבאונד לדקה מהמשחק נגד לטביה האחרון (אתמול):
גרין - 0.364
קוקיה - 0.308
אליהו - 0.286
פניני (למרות שמשחק 3 בלבד וככזה הסיכוי שיהיה ליד ריבאונד קטן יותר) - 0.261
בלות'' - 0.231

ושוב, בגלל הדבקות של צוות המאמנים בטל ובלות'' הנפגע העיקרי היה אליהו שהיה טוב מאד כשגם קוקיה והלפרין נפגעו מכך.
השב   •  11
אלון24/08/10, 16:28
כולם רואים שבלות'' שומר מצוין, ורק אתה ממשיך להיות מקובע בדעותיך.
השב   •  00
6
שי24/08/10, 08:34
אוהבים ומחזקים משפחת הפועל .
רוצים לראות אותכם בדרבי על האליפות :) !.

היום כולנו אדומים יהודים מול כל העולם !
מילה אחרונה על נבחרת הכדורסל . אתם מדהימים, מלאי חיים, מספקים השראה, תמשיכו כך ! אני מתענג על כל רגע שאני צופה במשחקים שלכם !
השב   •  50
זה חילול הקודש24/08/10, 10:03
השב   •  00
רון24/08/10, 11:52
עשיתי לייק :)
השב   •  00
5
משה ירושלמי24/08/10, 07:48
מהדרג הראשון באירופה ביכולת הזו. וזו צריכה להיות השאיפה שלנו עם כל הכבוד לניצחון אתמול. 
השב   •  20
וואלה צודק24/08/10, 07:52
השב   •  10
4
אילן24/08/10, 07:42
איזה כייף היה לראות את השחקנים הישראלים משחקים יפה ונראים מעולה!
אני ממש מרגיש גאה להיות ישראלי וגאה על הנבחרת
יישר כוח
השב   •  50
3
מכבי24/08/10, 07:38
קדימה מכבי תל אביב קחו להפועל ירושליים את האליפות!
השב   •  54
המשתומם24/08/10, 12:00
ירושלים לא אלופה ואפילו לא המועמדת מס'' 1 לאליפות בעונה הבאה, אז למה צריך לקחת ממנה משהו? חוץ מזה, זו כתבה על הנבחרת, לא צריך לערבב שמחה בששון.
השב   •  10
2
מכבי24/08/10, 07:34
ולעלות לאליפות אירופה
השב   •  50
רוני24/08/10, 09:24
לא חובה להביס, כרגע יש לנו יחס סלים מעולה ביחס לבולגריה ופולין אבל גרוע ביחס לגאורגיה. בוא נקוה שגאורגיה לא תהיה במקום השני.
השב   •  11
1
מכבי24/08/10, 07:23
הבסנו נבחרת חזקה מאוד!
השב   •  30
אסור לפספס
נגןהכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
הכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
נגןמסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
מסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
נגןבליגנהאם נבוך אחרי השספג השחלה מקורטואה
בלינגהאם נבוך אחרי שספג השחלה מקורטואה
נגןלאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
לאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
/* LAST / NEXT ROUNDs */