יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:50

עירוני ר"ג החתימה את הפורוורד ג'סטין נאבורס

הקבוצה שירדה מליגת העל לליגה הלאומית מתכננת שיבה מהירה והתחזקה בפורוורד בן ה-23. היו"ר בני ברנר: "המטרה שלנו היא לעלות בחזרה לליגה הבכירה"

|
בני ברנר (משמאל) רוצה לעלות ליגה (מילן בן דוד)
בני ברנר (משמאל) רוצה לעלות ליגה (מילן בן דוד)

עירוני רמת גן, שירדה בעונה שעברה מליגת העל ותשחק העונה בליגה הלאומית, הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד האמריקני ג'סטין נאבורס. השחקן בן ה-23 הוא בוגר מכללת לאמאר ומתנשא לגובה של 2.01 מטרים.

בעונתו האחרונה בקולג' נאבורס העמיד ממוצעים יפים של 14.6 נקודות ו-9.7 ריבאונדים למשחק וידוע בתור שחקן רב-גוני. כזכור, נאבורס אינו השחקן הראשון אותו מחתימה רמת גן: בקיץ שקדה הנהלת הקבוצה על מציאת רכש והחתימה מספר שחקנים חדשים כמו ולאדי ירמישין שהגיע מנהריה, יריב יצקן מהפועל חולון, ארז קוחנסקי מאשדוד ועמית בורסוק.

בני ברנר, יושב ראש עירוני רמת גן אישר את הדברים ואמר ל-ONE: "ג'סטין שחקן מצויין ומאוד ורסטילי שיכול לעזור לקבוצה. הוא סיים כמלך הריבאונדים במכללה שלו ואני בטוח שזה יעזור לקבוצה במיוחד מתחת לסלים".

ברנר הוסיף: "אני מקווה שהוא יתאקלם בצורה טובה מכיוון שזו תהיה שנתו הראשונה מחוץ לארצות הברית". על מטרות הקבוצה לעונה הקרובה אמר ברנר: "המטרה שלנו ברורה והיא לעלות לליגה הבכירה כי לפחות על הנייר יש לנו קבוצה טובה וכל מה שצריך לעשות עכשיו הוא להוכיח זאת על המגרש".

סימונס וירמישין (גיא בן זיו)
ולאדי ירמישין (משמאל). יחזק את רמת גן (גיא בן זיו)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */