יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:27

מיליארדר הודי רוצה לרכוש את בלקבורן רוברס

אחסן עלי סעיד, מעשירי תבל עם הון מוערך של כ-8 מיליארד ליש"ט, מתכוון להזרים 100 מיליון ליש"ט לרכש. רוצה להביא את בקהאם ולהגיע לליגת אלופות

|
סם אלרדייס. יקבל 100 מיליון ליש
סם אלרדייס. יקבל 100 מיליון ליש"ט לרכש?

האם בלקבורן רוברס הולכת אחרי מנצ'סטר סיטי בדרך להפוך לקבוצת מיליונרים? איש העסקים ההודי, אחסן עלי סעיד, אחת מעשירי תבל עם הון מוערך של כ-8 מיליארד דולר מעוניין לרכוש את קבוצת הפרמייר-ליג ולהצעיד אותה למעלה.

לשם השוואה, לרומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי שהזניק את הקבוצה מלונדון לצמרת הליגה בזכות השקעתו המאסיבית, הון המוערך בכ-11 מיליארד דולר. "אני מעריץ גדול של סם (ארדלייס, מאמן בלקבורן). עם התמיכה המתאימה הוא יוכל להוביל את הקבוצה להישגים מצויינים", אמר עלי סעיד.

המיליארדר ההודי מקווה להשלים את העסקה בשבועות הקרובים, כדי להספיק לנצל את חלון ההעברות הנוכחי. הרוכש הפוטנציאלי, שמרכז עסקיו בבחריין שבמפרץ הפרסי ובבעלותו מעל ל-130 חברות, הדגיש כי בכוונתו להזרים 100 מיליון ליש"ט לרשות מאמן בלקבורן עבור רכש.

ההצעה של איש העסקים ההודית כוללת העברת 300 מיליון ליש"ט למועדון מחבל לנקסטר שבצפון מערב אנגליה. בתוך סכום זה נכללים גם 20 מיליון ליש"ט לכיסוי חובות העבר.

רומן אברמוביץ´. הזניק את צ´לסי למעלה (רויטרס)
רומן אברמוביץ´. הזניק את צ´לסי למעלה (רויטרס)
 

יותר מוקדם השבוע הודיע עלי סעיד על כוונתו להביא את דייויד בקהאם לבלקבורן. "אני עוקב מזה עשור אחר הפרמייר-ליג ותמיד אהבתי את בלקבורן רוברס וגם נהנתי ממנצ'סטר יונייטד, בעיקר בזכות בקהאם". המיליארדר הוסיף שיש לו את האמצעים לכך וישמח להביא את בקס.

עלי סעיד מכוון הכי גבוה שאפשר, לעבר ליגת האלופות. לבלקבורן אליפות אחת בלבד באנגליה, בעונת 1994/95 אז הוביל את הקבוצה אלן שירר. בלקבורן הכניסה בשנת 2008 כ-56 מיליון ליש"ט, לעומת 256 מיליון של מנצ'סטר יונייטד, 222 מיליון בארסנל וצ'לסי עם 213 מיליון ליש"ט.

דייויד בקהאם. מבוקש בבלקבורן (רויטרס)
דייויד בקהאם. מבוקש בבלקבורן (רויטרס)
 

המיליארדר ההודי מודע למספרים. "יש כאן פוטנציאל. יש לזכור כי גם ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד התחילו ממשהו, הם לא נולדו ענקים", אמר עלי סעיד.

בהנחה שבלקבורן אכן תירכש על ידי עלי סעיד היא תהפוך לקבוצה השלישית מבחינת עושרה, אחרי מנצ'סטר סיטי וצ'לסי.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */