יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:49

שכטר: אירוע הכיפה איחד את העם, זוכרים מאיפה באנו

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE דיברנו עם חלוץ הפועל ת"א אחרי הניצחון הגדול מול זלצבורג בפלייאוף הצ'מפיונס. ניתחנו גם את ליגת העל

|
אופירה אסייג ואלון חזן
אופירה אסייג ואלון חזן

אופירה אסייג ואלון חזן הגישו את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית עסקנו בניצחונה הגדול של הפועל תל אביב אמש בזלצבורג. האדומים ניצחו את האוסטרים 2:3 משערים של וינסנט אניימה, בן סהר ואיתי שכטר והם קרובים מאוד להעפלה ראשונה לשלב הבתים בליגת האלופות.

את מירב תשומת הלב גנב החלוץ איתי שכטר, שלאחר הבקעת השער חבש לראשו כיפה אדומה ונשא תפילה. בתגובה, מספר אוהדים של רד בול זלצבורג התעמתו עם הבעלים מוני הראל ואף זרקו עליו מצית.

עמנואל רוזן, אוהד הפועל תל אביב אמר במהלך השידור: "האמנתי שהפועל יכולה לעבור ותעבור. זה הישג גדול ולא חשבתי שיהיו שלושה שערים אבל הגיע הזמן להגיד את האמת. אנחנו לא כל כך גרועים מול הכדורגל האירופי. אנחנו יכולים לעבור ולא צריך להתייחס לזה כסנסציה, ואני מדבר הכדורגל הישראלי. גם מכבי תעבור את הצרפתים".

גם סלים טועמה, ששיחק בהפועל תל אביב, מאושר מהניצחון: "דה סילבה הוא בלם שיכול לשחק בלם יחיד בקבוצה. יש שחקנים שעשו קפיצת מדרגה מדהימה. הייתי קרוב להיות בהפועל? הכל כבר היה מסוכם אבל..."

סלים טועמה. אני שמח מכל ניצחון של הפועל
סלים טועמה. אני שמח מכל ניצחון של הפועל
 

"מועדון כמו הפועל תמיד אצלי בלב והשמחה היא אותה שמחה. אני שמח שהם עשו תוצאה טובה ואני מקווה שהם ישלימו את המשימה ביום שלישי. תהיה חוויה מדהימה. זה מועדון שהדבר היחיד שהיה חסר לו זה העפלה לצ'מפיונס".

"יצאתי קצת לחו"ל כדי להתנסות. אני לא יודע אם אחזור להיות אדום, הכל יכול להיות".

האיש הכי מדובר במשחק היה איתי שכטר, חלוץ האדומים שחגג את השער השלישי של האדומים עם כיפה אדומה או שלף מן הגרב. שכטר סיפר על החגיגות האדומות וכן על אירוע הכיפה: "חזרנו למלון קצת יותר מאוחר כי היו לנו בדיקות שתן.אין לנו הרבה זמן לחגוג כי אנחנו צריכים להשלים את המשימה. אנחנו 90 דקות מליגת האלופות. אין רגל וחצי או לא. יש מגיעים או לא מגיעים. לא ידענו באיזה תוצאה נחזור אבל אני שמח שניצחנו והפנים קדימה".

שכטר והכיפה. איחד את העם (רויטרס)
שכטר והכיפה. איחד את העם (רויטרס)
 

"לא חשבו על האוסטרים והתעסקנו בעעצמנו. עשנו את זה על הצד הטוב ביותר. לא הולך להיות יותר קל בגלל שזה בבית. אנחנו צריכים לבוא מוכנים כי אנחנו רוצים לעלות".

הייתי בשדה התעופה בארץ ומישהו הגיע אליי ונתן לי את הכיפה. היה בנאדם צדיק, צנוע והיתה לי תחושה טובה אז שמתי אותה בגרב. זה איחד את העם שזוכרים מאיפה באנו.

אני לא בלחץ מכיבושים. אני נראה טוב על המגרש, עושה תנועה עושה עבודה ואני מרגיש טוב. ידעתי שהגולים יבואו. לא ידעתי שזה יעשה רעש אבל גם אם הייתי יודע הייתי עושה את זה. לא ניסיתי להרשים אף אחד".

"על גילי ורמוט עוברים ימים מדהימים. אנחנו נהנים מאושרים כמו תמיד. אין ימים לא קלים. ימים מאושרים. גילי לא מתעסק ברכילות ובשטויות.

"אני יודע שפאריס קבוצה טובה, אבל אני לא אראה את המשחק. אני חושב על הפועל תל אביב ולא על מכבי".

"ליגה זה הלחם שלנו וליגת האלופות זה חלום, אבל מהליגה מגיעים לצ'מפיונס. אנחנו רוצים לפתוח את העונה ואני מקווה שנעשה את העבודה הלא קלה, אני בטוח שיהיה קשה גם בגלל מזג האוויר".

צביקה רוזן: אם נהמר על יצחקי ועטר - אפשר להפתיע
דיברנו גם על משחקה של מכבי תל אביב הערב ב-19:30 מול פאריס סן-ז'רמן בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הצהובים יקוו לתוצאה טובה בבירה הצרפתית כדי לבוא לבלומפילד עם סיכויים גבוהים לעלות לשלב הבתים.

צביקה רוזן, אחד מגדול שחקני ההגנה של מכבי תל אביב עלה לשידור ודיבר על המשחק: "אם נהמר על עטר ויצחקי יכול להיות שאפילו נפתיע. פאביצ'ביץ' הוא נעלם כרגע ולא יודעים באיזה כושר הוא". 

מכבי ת&qout;א אימוןן בצרפת (ליאור טימור)
מכבי ת"א באימון בצרפת (ליאור טימור)
 

אוהד הקבוצה, ויקטור תשובה, עלה אמר מצרפת: "השחקנים עלו להתחמם ואנחנו מחממים גרונות מעכשיו. נדבר אחרי המשחק, אבל ברור שכל אחד רוצה ניצחון שלנו. הדרישה שלנו היא רק ניצחון". 

וגם: ליגת העל נפתחת בשבת
הפועל רמת גן תפתח את העונה עם הפחתה של 7 נקודות ליגה, לאחר שקיבלה עונש מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. רמת גן הורשעה בחתימה על חוזים כפולים עם עומר פרץ, מור גולן וקובי חסן ובנוסף נענשה בהורדת 10 נקודות על תנאי ותשלום קנס של 25 אלף שקלים. נשוחח על הנושא.

לקראת פתיחת ליגת העל בשבת ניתחנו את המצב של הקבוצות המתחילות עונה ארוכה ומתישה. הפועל תל אביב מגיעה כדאבליסטית אך האם תצליח גם בשירה המקומית וגם בזירה האירופית? האם מכבי חיפה תתאושש מטראומת איבוד האליפות? האם מכבי תל אביב תצדיק את ההשקעה הגדולה ותסיים את העונה עם תואר? האם בית"ר ירושלים תפתיע למרות הציפיות הנמוכות?

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון נעניק למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים שיקלו עליהם בהימורי הספורט. נהגים שעושים דרכם בכבישים מקבלים באופן שוטף דיווחי תנועה על עומסים ופקקים בכביש הארץ ולא ניפרד מהמאזינים ללא הפינה שהם כל כך מחכים לה, פינת הגליצ'ים עם הסיפורים הכי חמים שמאחורי עולם הכדורגל.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */